Dat geloof ik ook wel, de T30 heeft een huge damage ratio maar heeft inderdaad support nodig.gotfurrr schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:20:
[...]
Ik lees op het wot forum dat in de russische clanwars de T30 als beste heavy wordt gezien (als deze steun heeft van IS7's)
Netjes, ik kwam vanochtend weer eens niet voorbij de magische 5Jellinek schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:33:
Yay, mijn eerste Top Gun en Defender gescoordDe zesde kill was diegene die op 100 stond bij het cappen van onze base
Overigens heb ik toch besloten mijn closed beta premium tankje te verkopen. Ik speelde er sowieso al niet meer mee en daarbij komt nog eens dat ik nu nog een extra slot over heb + weer een flinke stap in de richting ben van de 4502. Eveneens besloten mijn KT aan te houden tot de E-75 er is zodat ik 2mil achter de hand heb en het niet per ongeluk kan uitgeven
Nu nog zo'n 300k credits en 30k exp en hij is binnen. De tracks, eerste engine en turret komen er meteen p met free exp; mijn KT crew komt erop evenals de equipment.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream