Ik kwam ook veel onderin terecht en dan is die andere gun juist een uitkomst
Ja dat klopt ook wel. Vanavond gewoon weer een aantal potjes spelen, dan moet ik er toch wat kunnen winnen.MRCL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:31:
Ik kwam ook veel onderin terecht en dan is die andere gun juist een uitkomst
Mumble staat erop , straks uit mn werk even een headsetje scoren bij de MediaMarkt en dan kan t knalfestijn echt beginnen 
Speelt GOT elke avond in een tank compagnie?
geen companie, de laatste tijd zowieso wat minder company's , maar wel platoons
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ben zelf ook al een tijdje bezig.
Ondertussen KV voor russian heavys. Daarna nog bezig met russian SPG en duitse TD.
Voor de mensen die willen groeien maar geldnood hebben, kijk in je depot. Ik had daar aan chocolades en cola voor bijna 400k liggen (weet niet hoe ik er aan kwam). Vooral de stap van T46 naar T28 en KV was moeilijk. Daarna is het binnenharken.
Ondertussen KV voor russian heavys. Daarna nog bezig met russian SPG en duitse TD.
Voor de mensen die willen groeien maar geldnood hebben, kijk in je depot. Ik had daar aan chocolades en cola voor bijna 400k liggen (weet niet hoe ik er aan kwam). Vooral de stap van T46 naar T28 en KV was moeilijk. Daarna is het binnenharken.
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Ok , zal vanavond ff wat peeps uit de Tweakers playertable toevoegen aan mn vrendenlijst. Als er genoeg online zijn kunnen we wellicht als compagnie spelen
Als je in de clan zit zie je gelijk wie er online is..
Yup, lijkt een beetje op hetzelfde verhaal als de KV. Voor de tiers waarbij je wordt ingedeeld heb je gewoon de beste gun nodig. Helaas moet je dan al aardig wat potjes hebben gespeeld.patrickos85 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:27:
[...]
Ik heb de M6 met 90mm en kan is tanks ook nog wel wat dmg toedienen
Vooral dit ja, in je eentje tegenover een tank gaan staan die je hooguit een paar procent kunt beschadigen (en die jou met 1 schot dood heeft) is niet zo zinvol. Beter is het om dan tactisch terug te trekkenhexta schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:27:
[...]
dat ook niet zozeer, maar schuilen voor bepaalde tanks of bij keuzemogelijkheid omrijden zeker ja.
Die heb je laatst rond 4 mei gekregen (toen je ook voor 3 dagen 5* exp kreeg voor de eerste win v.d dag)drice schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:52:
Voor de mensen die willen groeien maar geldnood hebben, kijk in je depot. Ik had daar aan chocolades en cola voor bijna 400k liggen (weet niet hoe ik er aan kwam).
[removed]
Geen probleem
Mijn zwaarste tank is ook nog maar Tier 5 (T14 en KV). Speel nog het meest met mn T46 momenteel. Crew bijna 100% met dat 37mm snelvuurkanon is t best een gevaarlijk ding , zelfs tegen de zwaardere Tiers
De meeste vast mumblers hebben al wat hoger tier tanks, maar natuurlijk kun je in de clan ingame chat mensen zoeken voor een platoon met je eigen tier tanks. En wordt het te druk in de mumble WoT room, dan kun je ook altijd 1 van de platoon subrooms gebruiken! Let op: alleen mede-clanners de gegevens geven van de mumble server aangezien die niet van "ons" is.
Ik zit wel rond dezelfde tiers alleen ik kan meestal niet op mumble (morgenavond verwacht ik er trouwens wel weer een paar uurtjes te kunnen zijn).solique schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:28:
Ik ben vanavond ook weer online te vinden, tevens ook weer op mumble.
Of ik in een platoon ga ligt aan de tiers van de andere GoTers, zit zelf nog in een t-34, KV en Hetzer.
Ik heb nu een KV, M6, SU85, grille en PZ IV waarbij ik momenteel zoveel mogelijk speel met de M6 en de PZ IV zodat ik daar de beste guns op kan zetten en weer wat meer leuke potjes kan spelen
[removed]
Verwijderd
KV elite? dus je hebt die 100.000+ xp voor die SPG al geresearched? Damn!redwing schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:50:
[...](zowel de KV als de SU85 zijn elite alleen ik heb nog geen credits om de SU100 en de KV3 te kopen)
Die PzKpfw 38H735 (f) is trouwens ook een meesterlijke tank 
Had ik voor de gein gekocht omdat ik die low tier battles toch ook wel erg leuk vind. Maar het is een goeie exp maker
Je ziet alleen wel goed in die low tier battles dat er een hoop mensen op kills wachten. Gebeurd ook in hogere tiers maar daar valt het minder op omdat er over het algemeen veel minder vaak geschoten wordt.
Ik damage er een hoop mee, maar vaak wordt er dan door een ander gewacht tot de tank in zijn laatste procenten zit zodat zij de finishing touch kunnen uitdelen.
Had ik voor de gein gekocht omdat ik die low tier battles toch ook wel erg leuk vind. Maar het is een goeie exp maker
Je ziet alleen wel goed in die low tier battles dat er een hoop mensen op kills wachten. Gebeurd ook in hogere tiers maar daar valt het minder op omdat er over het algemeen veel minder vaak geschoten wordt.
Ik damage er een hoop mee, maar vaak wordt er dan door een ander gewacht tot de tank in zijn laatste procenten zit zodat zij de finishing touch kunnen uitdelen.
[ Voor 50% gewijzigd door Donderpoes op 18-05-2011 16:00 ]
Ben nu voornamelijk met de T-34 bezig, bijna de T-34-85 unlocked alleen nog grinden voor genoeg geld.redwing schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:50:
[...]
Ik zit wel rond dezelfde tiers alleen ik kan meestal niet op mumble (morgenavond verwacht ik er trouwens wel weer een paar uurtjes te kunnen zijn).
Ik heb nu een KV, M6, SU85, grille en PZ IV waarbij ik momenteel zoveel mogelijk speel met de M6 en de PZ IV zodat ik daar de beste guns op kan zetten en weer wat meer leuke potjes kan spelen(zowel de KV als de SU85 zijn elite alleen ik heb nog geen credits om de SU100 en de KV3 te kopen)
Yup, alhoewel ik daar al mijn free exp in heb gestopt (wel premium, maar geen gold gebruikt voor het omzetten). Waarom weet ik eigenlijk zelf niet, ik had het plan om met die arty te gaan spelen maar in de tussentijd heb ik besloten om in de US heavy en de german medium tree verder te gaan en ga ik dus voorlopig niet met dat ding spelen (heb hem zelfs niet eens gekocht....).Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:54:
[...]
KV elite? dus je hebt die 100.000+ xp voor die SPG al geresearched? Damn!
Ach ja, volgende keer iets meer nadenken voordat je iets doet, ik had hiermee ook de PZ IV/M6 over kunnen slaan
[ Voor 38% gewijzigd door redwing op 18-05-2011 16:16 ]
[removed]
Ik heb de S-51 en een IS-4Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:54:
[...]
KV elite? dus je hebt die 100.000+ xp voor die SPG al geresearched? Damn!

Wat zouden jullie als SPG lijn kiezen? De Amerikanen of russen?
EDIT: Voor de amerikanen gegaan. Nu al een Tier 3 (lang leve free xp)
EDIT: Voor de amerikanen gegaan. Nu al een Tier 3 (lang leve free xp)
[ Voor 36% gewijzigd door wontcachme op 18-05-2011 18:57 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Inderdaad is juist leuk, al meedere malen een IS-4 neergeschoten met mijn Tiger. IS-3's neerschieten zijn leuk met de Tiger want de lange 88mm komt makkelijk door de front. in tegenstelling tot de front van een KTpatrickos85 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:24:
durf de uitdaging aan te gaan! Het is mij laatst gelukt om een is-3 1 neer te halen met mijn t29
Vond het wel geniaal dat je ook serieus wegreed voor mijn KThexta schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:25:
[...]
Ik ben gister 1 op 1 door een IS neergehaald in mijn T34
Ging hier ook wel lekker, wat potjes makkelijk gewonnen met oa. mijn SU-100 (paar keer 4+ kills gehaald en een Top Gun). Voornamelijk daarmee gespeeld eigenlijk want ik denk dat ik nu weer even ga richten op de TD's als secundaire lijn.BramSd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:10:
Zo, zeer goede ochtend gehad met bijna alleen maar victories. Nog 30k exp voor de IS-3 en met de 36k free xp die ik nu heb, kan ik dan meteen de tracks en turret upgraden zodat hij de een na beste gun meteen kan gebruiken. Dat moet vandaag of morgen wel lukken denk ik.
Op het moment in mijn garage:
[list=X]• T-34 (tier 5) elite maar de T-34-85 (nog) niet gekocht
• KV met de KV-3 geresearched maar nog niet gekocht
• SU-100 hard op weg om de SU-152 te researchen (nog 7k exp nodig)
• 3601 elite en volledig gegeared met ~26k exp erop staan
• Tiger elite en volledig gegeared met ~30k exp erop staan voor de E-75 straks
• Tiger 2 op de 4502 na elite en ~32k exp erop staan voor de E-75 straks
• Closed beta tank waar ik niks mee doe
• M6A met ongeveer 25k exp erop staan
De SU-152 kan ik ook meteen kopen en mijn SU-100 crew omtrainen. Opzich is dat denk ik het pad dat ik op dit moment wil bewandelen (naast de Tiger en KT) omdat TD's mij wel heel erg liggen.
Opzich leek me de weg naar de IS-4 ook nog wel leuk maar zojuist zag ik de v0.6.6 patch notes (niet de eerst volgende patch) en daar wordt de IS-4 al omgezet:
[quote]2. Following v.0.6.5 update it is planned to release v.0.6.6 update. Preliminarily this patch will include:
• New map Fishing Bay (working title, subject to change)
• New Mao Siegfried’s Line "Линия Зигфрида" (working title, subject to change)
• New German heavy tanks line: Pz.VI Tiger (P), VK 4502 (P) Ausf A, Е-75, Е-100.
• US heavy tank Т34 substitution with the new М103.
• Soviet heavy tank IS-4 transfer to tier 10 and tank Object252 transfer to tier 9 instead of IS-4.
• American premium light tank M22 Locust.
• Soviet premium light tank Т-127.
The possibility of German medium tank Е-50 introduction with v. 0.6.6. patch has not yet been discussed. Moreover the details will be known only closer to this patch release – June, 2011.
The terms of v.0.6.6 release are not settled yet. Preliminarily it will take place in July, 2011.
Zoals hexta al zei, companies niet echt want daarvoor moet je wel genoeg hoge tiers hebben.DutchFLC schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:48:
Mumble staat erop , straks uit mn werk even een headsetje scoren bij de MediaMarkt en dan kan t knalfestijn echt beginnen
We hebben aardig wat dedicated mensen maar die moeten dan wel bijna allemaal online wil je een kans maken tegen tier9/10
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
AT1s zijn altijd leuk
[removed]
mooi, weer 24K credits verlies in 1 game.
Ach, waar heb je die credits ook voor nodig he
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
15cm L/30 op de Hummel gezet met Rammer, heerlijk! Nu nog EGLD erop (die werkt hopelijk..lees wat mixed dingen erover mbt Hummel). Reload.. traag..aim..neem je tijd.. schot raak... jeejjjj
(shells wel wat prijzig (1120/schot.. maar tot nog toe maak ik winst..)
Edit: woei, KV-3 oneshotted vanaf andere kant map haha, meneer stond heerlijk in een struikje
Edit: woei, KV-3 oneshotted vanaf andere kant map haha, meneer stond heerlijk in een struikje
[ Voor 16% gewijzigd door Poekie McPurrr op 18-05-2011 20:19 ]
Le Meow
zo druk bezig in me panzer II arty =) gaat lekker, vanaaf even die radio monteren zodat ik wat extra contact range heb.
Heeft iemand een clan invite voor GoT?
Rama
Heeft iemand een clan invite voor GoT?
Rama
En ik denk dat dit wel belangrijk nieuws is voor de GoT clan :
Ultimate Conquest on Global Map
19 mei gaat de Clan Wars online en gelijk de 1e dag om je tanks in een land te positioneren
Ik ga ervanuit dat GoT als 1e Nederland kiest
Ik zal via de volgende link jullie voortgang volgen :
World Map
Succes aan de GoTTers
19 mei gaat de Clan Wars online en gelijk de 1e dag om je tanks in een land te positioneren
World Map
Succes aan de GoTTers
We zijn al druk bezig met overleggen.o0SmOkE0o schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:06:
En ik denk dat dit wel belangrijk nieuws is voor de GoT clan :
World Map
Succes aan de GoTTers
Ik zal bijdragen wat ik kan. Hoop Tier 7 (IS) nog ergens deze maand te scoren.
flickr - WOT Profile - Game PC
Vanuit tactisch oogpunt is het al zeker dat we niet voor Nederland kiezen. We hebben 2 opties op het oog en daar zijn we nog over aan het discussieren.
Hey ik heb dit spel zojuist gedownload/geinstalleerd en wat bespeeld. Maar ik loop tegen 1 grove (fatale D:) glitch aan. Namelijk dat alle tanks behalve de mijne ontzichtbaar zijn.. Als ik op een friendly richt zie ik wel zo'n groene "Ghost" eromheen, maar nogsteeds een ontzichtbare tank..
GPU: HD5770, alles verder op z'n hoogst op 1920x1080. M'n GPU is welistwaar OC'd maar ook zonder OC's krijg ik dit..
GPU: HD5770, alles verder op z'n hoogst op 1920x1080. M'n GPU is welistwaar OC'd maar ook zonder OC's krijg ik dit..
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Een mogelijke fix (hopelijk ook voor jou) die op Wot-eu forum geopperd is: reinstall direct-xD4NG3R schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:39:
Hey ik heb dit spel zojuist gedownload/geinstalleerd en wat bespeeld. Maar ik loop tegen 1 grove (fatale D:) glitch aan. Namelijk dat alle tanks behalve de mijne ontzichtbaar zijn.. Als ik op een friendly richt zie ik wel zo'n groene "Ghost" eromheen, maar nogsteeds een ontzichtbare tank..
(http://forum.worldoftanks...32-in-game-bug-reporting/)
Le Meow
Dit soort battles kun je verwachten met de clanwars, dat het even duidelijk is voor iedereen:
[YouTube: http://youtu.be/yEThpTcA-58?hd=1]
[YouTube: http://youtu.be/yEThpTcA-58?hd=1]
Moeten we nog op een bepaalde tijd klaar staan om te landen ofzo?
Als ik zo naar de worldmap kijk.. en terugdenk aan RTS-games.. en je bent outnumbered.. in een hoekje beginnen.
Le Meow
Waarna de map na een paar weken vergroot wordt.Poekie McPurrr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:53:
Als ik zo naar de worldmap kijk.. en terugdenk aan RTS-games.. en je bent outnumbered.. in een hoekje beginnen.
En dan ben je f*cked.
Het is allemaal heel erg onduidelijk. Ik vind dat het ook wel erg kortdag is.BramSd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:49:
Moeten we nog op een bepaalde tijd klaar staan om te landen ofzo?
Als je dan geen stevige basis hebt zeker ja. Is er geen database ergens met hoeveel clans etc het gaat starten..en hoeveel (serieuze) erbij denken te komen? Als ze nu op max zitten word map vergroot lijkt me.. is het bij lange na niet vol....User.tmp schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:54:
[...]
Waarna de map na een paar weken vergroot wordt.
En dan ben je f*cked.
edit: crewtraning.. is 80% een max ofzo totdat rest crew ook op 80% zit?
En wil zelf best bij de GoT clan maar heb nu veel tijd om te spelen.. maar weet uit vorige mmo's ook dat dat zomaar kan omslaan in bijna niet spelen.. wil het eerst nog even aankijken mbt tijd die ik erin kan steken.
[ Voor 25% gewijzigd door Poekie McPurrr op 18-05-2011 21:06 ]
Le Meow
Die training is verandert, alle exp gaat tegenwoordig naar je crewlid met het laagste %.Poekie McPurrr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:03:
edit: crewtraning.. is 80% een max ofzo totdat rest crew ook op 80% zit?
[removed]
I'm outpsychoclown schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:45:
Dit soort battles kun je verwachten met de clanwars, dat het even duidelijk is voor iedereen:
[video]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Er zitten meer dan 100 clans in europa en in totaal zijn er 20+ landingsplaatsen met elk plek voor 64 clans.Poekie McPurrr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:03:
[...]
Als je dan geen stevige basis hebt zeker ja. Is er geen database ergens met hoeveel clans etc het gaat starten..en hoeveel (serieuze) erbij denken te komen? Als ze nu op max zitten word map vergroot lijkt me.. is het bij lange na niet vol....
Redelijk veel plek dus
Had net 78% op 4 van de 6 leden, en 2 op 35%. Nu 4 op 80% en 2 op 41%. Soort van cap op 80% tot rest bij is dan?redwing schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:06:
[...]
Die training is verandert, alle exp gaat tegenwoordig naar je crewlid met het laagste %.
Le Meow
Kans dat map vergroot word in afzienbare tijd is dus relatief klein (niet meegerekend de grillen van dev-team)psychoclown schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:08:
[...]
Er zitten meer dan 100 clans in europa en in totaal zijn er 20+ landingsplaatsen met elk plek voor 64 clans.
Redelijk veel plek dus
Wel risico.. als kleine groep clans tegenover overmacht staan...
[ Voor 8% gewijzigd door Poekie McPurrr op 18-05-2011 21:13 ]
Le Meow
Ok, zojuist de meest idiote battle tot zover gehad.. Helaas ben ik erg slecht in verhalen, maar ik heb het wel geprobeerd. Een picture says more then a 1000 words. Dus bij deze 
Dit is het grootste credit bedrag wat ik ooit gekregen heb zonder premium
Dit is het grootste credit bedrag wat ik ooit gekregen heb zonder premium

Belangrijk
Willen degenen die een Tier 8 of hoger hebben, even een PM naar mij sturen met daarin:Welke tank
Welke modules (gun, radio etc)
Deze informatie is nodig voor het organiseren van de clan battles.
Vermeld ook even of je jezelf als crack of als casual ziet.
Toevoeging
Het is verder ook wel handig om je crewskills en percentage te vermelden.Arties komen vanaf Tier 6 in aanmerking.
Bij voorbaat dank.
Heb je een Tier 7, issie volledig geupgrade en ben je pro met die tank? Dan kan je ook in aanmerking komen.
[ Voor 23% gewijzigd door User op 18-05-2011 22:35 ]
Moet je hiervoor vanaf het begin meedoen of kun je ook me gaan doen zodra je een tier 8 tank hebt ?
[removed]
Zodra je een Tier 8 hebt kom je in aanmerking.
en arty? Heb geen t8 ,wel t5 arty.... is mischien wat. (bijna tier 6 als dqat helpt
)
Net met m'n fully upped hummel tegen tier 9 object 704, IS4 en Panther2.. Tis dat ze stilstonden maar meer als heel hard aaien was het niet...
(wel hard genoeg aaien dat ze stil bleven staan)
(wel hard genoeg aaien dat ze stil bleven staan)
[ Voor 15% gewijzigd door Poekie McPurrr op 18-05-2011 22:17 ]
Le Meow
Mooi, dan zal ik eens kijken hoe snel ik die eentje vrij kan spelen
Ik ben blij dat ik vanavond maar even een paar potjes met mijn KV ben gaan doen. Wat een verademing is dat na een tijdje M6 zonder de 90mm te spelen
[ Voor 31% gewijzigd door redwing op 18-05-2011 22:33 ]
[removed]
Toevoeging
Het is verder ook wel handig om je crewskills en percentage te vermelden.Arties komen vanaf Tier 6 in aanmerking.
specifieke tier in gedachten qua land?
Le Meow
We hebben wel een landingsplek in gedachten. Maar die gaan we hier niet zo op het forum gooien omdat er ook mensen van andere clans meelezen.Poekie McPurrr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:36:
specifieke tier in gedachten qua land?
hahaUser.tmp schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:42:
[...]
We hebben wel een landingsplek in gedachten. Maar die gaan we hier niet zo op het forum gooien omdat er ook mensen van andere clans meelezen.
Edit.. hoewel ook dat strategie is natuurlijk....
[ Voor 6% gewijzigd door Poekie McPurrr op 18-05-2011 22:50 ]
Le Meow
Ah op die manier. Maar het land maakt niet uit.Poekie McPurrr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:49:
[...]
hahaBedoelde tiers tanks/arty/tsd qua land. USSR/Ger/USA aangezien er nogal een verschil tussen die 3.
Edit.. hoewel ook dat strategie is natuurlijk....
Je moet het zien als vooral heavies, wat mediums en misschien 1-2 arty/TD
Net wel een paar leuke potjes gedaan met de company.
Paar keer goed ingemaakt en een keer gewonnen. Was echt epic toen de Maus dood ging

en eindelijk weer winst
Paar keer goed ingemaakt en een keer gewonnen. Was echt epic toen de Maus dood ging

en eindelijk weer winst

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Vaag... EU prime time.. geen lag meer.. na middernacht ineens lag (geen extra verkeer over router hier). Zou WoT per tijd extra bandbreedte inkopen?
Le Meow
We kwamen nog best goed mee inderdaad!Dark Angel schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:33:
Net wel een paar leuke potjes gedaan met de company.
Maar even bikkelen voor de 704 want de E-75 kan ik toch nog niet binnen afzienbare tijd bezitten
Helemaal geen last hier, heel de avond sowieso lekker kunnen spelenPoekie McPurrr schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:28:
Vaag... EU prime time.. geen lag meer.. na middernacht ineens lag (geen extra verkeer over router hier). Zou WoT per tijd extra bandbreedte inkopen?
Verwijderd
Löwe telt zeker niet mee? haha ik heb een (bijna) volledig geupgrade Jagdpanther enige wat er ontbreekt in mn research lijstje is die 10,5 gun maar die gebruik ik niet aangezien ik de 88mm het liefst gebruik..
verder niet veel bijzonders in mn wagen park (wel meer dan eerst UserTmp haha geen 2 meer) heb alleen mn Stug3 en Jagdpz4 bewaard maar die zijn helemaal te laag kwa tier..
de 70k+ farm voor de Ferdinand is begonnen!
Premiums tel ik momenteel nog niet mee. Als ik in problemen kom met de hoeveelheid hoge tiers dan worden de premiums van stal gehaald.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 05:25:
[...]
Löwe telt zeker niet mee? haha ik heb een (bijna) volledig geupgrade Jagdpanther enige wat er ontbreekt in mn research lijstje is die 10,5 gun maar die gebruik ik niet aangezien ik de 88mm het liefst gebruik..
verder niet veel bijzonders in mn wagen park (wel meer dan eerst UserTmp haha geen 2 meer) heb alleen mn Stug3 en Jagdpz4 bewaard maar die zijn helemaal te laag kwa tier..
de 70k+ farm voor de Ferdinand is begonnen!
Headsup,
Vanaf deze morgen zijn de clan management tools online. Daarmee is nu ook de leiding van de guild eindelijk aangepast. Dat wou ik nog even uitleggen.
Commander: Kaap
Deputy Commander: Usertmp (User.tmp)
Treasurer: Kyozu (Psychoclown)
Ondanks de verschillende ingame ranks vormen wij 3 een council met ieder evenveel inspraak. Het is dus niet zo dat er 1 aan de top staat en alles zelf besluit.
Dus voor vragen omtrent de clan, clan policies, recruitment, clan wars en klachten etc etc kun je bij 1 van ons aankloppen.
PS: treasurer rank is trouwens diegene die als clanbank functioneert. Al het gold dat binnenkomt uit clan wars komt wordt automatisch door het systeem gestort op het account die de rank van treasurer heeft. Psychoclown zou dus binnenkort erg rijk moeten worden
We hebben hem bewust deze rank gegeven vanwege zijn moderatorstatus op het forum.
Nu volgt vast de vraag wat er met het gold gebeurt dat verdient word. Daar hebben we enkele ideeën over. Denk hierbij aan premium sponseringen voor sommige members maar natuurlijk ook verdeling over mensen die meegedaan hebben. Zodra we dit helemaal uitgesproken hebben krijgen jullie dat te horen.
Vanaf deze morgen zijn de clan management tools online. Daarmee is nu ook de leiding van de guild eindelijk aangepast. Dat wou ik nog even uitleggen.
Ondanks de verschillende ingame ranks vormen wij 3 een council met ieder evenveel inspraak. Het is dus niet zo dat er 1 aan de top staat en alles zelf besluit.
Dus voor vragen omtrent de clan, clan policies, recruitment, clan wars en klachten etc etc kun je bij 1 van ons aankloppen.
PS: treasurer rank is trouwens diegene die als clanbank functioneert. Al het gold dat binnenkomt uit clan wars komt wordt automatisch door het systeem gestort op het account die de rank van treasurer heeft. Psychoclown zou dus binnenkort erg rijk moeten worden
Nu volgt vast de vraag wat er met het gold gebeurt dat verdient word. Daar hebben we enkele ideeën over. Denk hierbij aan premium sponseringen voor sommige members maar natuurlijk ook verdeling over mensen die meegedaan hebben. Zodra we dit helemaal uitgesproken hebben krijgen jullie dat te horen.
[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-05-2011 07:16 ]
Het ligt eraan hoeveel gold er binnenkomt denk ik, verder lijkt het me dat gold wordt verdeeld over de mensen die meedoen met een clanwar.Kaap schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 07:10:
Headsup,
PS: treasurer rank is trouwens diegene die als clanbank functioneert. Al het gold dat binnenkomt uit clan wars komt wordt automatisch door het systeem gestort op het account die de rank van treasurer heeft. Psychoclown zou dus binnenkort erg rijk moeten wordenWe hebben hem bewust deze rank gegeven vanwege zijn moderatorstatus op het forum.
Cool, kheb der zin an 
Moet ik toch maar voor de T32 gaan ipv arty
Btw, word gold evenredig verdeeld of iets meer goud aan degene die kills maken?
Moet ik toch maar voor de T32 gaan ipv arty
Btw, word gold evenredig verdeeld of iets meer goud aan degene die kills maken?
Lees je mijn post uberhaupt ofgotfurrr schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:25:
[...]
Het ligt eraan hoeveel gold er binnenkomt denk ik, verder lijkt het me dat gold wordt verdeeld over de mensen die meedoen met een clanwar.
Over de exacte plannen omtrent hoe gold gedistribueerd wordt zal nog een post vinden. Ik mag echter hopen dat mensen clan wars spelen vanwege de teamplay en het concept dan om gold te verdienen. Ik kan je namelijk bij voorbaat uit de droom helpen dat we allemaal honderden gold per week gaan verdienen.
Ik ging er sowieso niet vanuit dat het lekker los zou lopen met gold verdienen.Kaap schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:38:
[...]
Lees je mijn post uberhaupt of
Over de exacte plannen omtrent hoe gold gedistribueerd wordt zal nog een post vinden. Ik mag echter hopen dat mensen clan wars spelen vanwege de teamplay en het concept dan om gold te verdienen. Ik kan je namelijk bij voorbaat uit de droom helpen dat we allemaal honderden gold per week gaan verdienen.
In hoeverre is bekent op welke dagen clanwars zijn? Of kan dit door het GoT team zelf bepaald worden?
Als je aanvalt bepaal je zelf, wordt je aangevallen, heb je daar geen controle over.patrickos85 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:45:
[...]
Ik ging er sowieso niet vanuit dat het lekker los zou lopen met gold verdienen.
In hoeverre is bekent op welke dagen clanwars zijn? Of kan dit door het GoT team zelf bepaald worden?
Ok, maar dat betekent eigenlijk dat er altijd iemand online moet zijn tussen bepaalde tijden, of zie ik dat verkeerd?Kaap schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:49:
[...]
Als je aanvalt bepaal je zelf, wordt je aangevallen, heb je daar geen controle over.
Elke provincie heeft een vast tijdstip waarop er gevochten wordt. Bijvoorbeeld Sardinie heeft als tijdstip 20:00 GMT. Gaat er een battle plaatsvinden voor die provincie dan wordt die dus om 20:00 GMT gespeeld. Correctie: Battle wordt gevochten op primetime van de provincie + 30 minuten.patrickos85 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:54:
[...]
Ok, maar dat betekent eigenlijk dat er altijd iemand online moet zijn tussen bepaalde tijden, of zie ik dat verkeerd?
Dat kan je allemaal zien op de clan wars pagina's. Daar staat tevens een heleboel guide informatie over hoe het nou allemaal werkt.
[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-05-2011 09:04 ]
Aha, ok. Dan lees ik die pagina wel. Alsnog bedankt voor de infoKaap schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:00:
[...]
Elke provincie heeft een vast tijdstip waarop er gevochten wordt. Bijvoorbeeld Sardinie heeft als tijdstip 20:00 GMT. Gaat er een battle plaatsvinden voor die provincie dan wordt die dus om 20:00 GMT gespeeld.
Dat kan je allemaal zien op de clan wars pagina's. Daar staat tevens een heleboel guide informatie over hoe het nou allemaal werkt.
Het valt me op dat je in dit topic af en toe nogal aangevallen reageert, dat is nergens voor nodig. Als je mijn post leest zie je ook dat ik het niet als feit stel, let op de woorden "het lijkt me". Ook heb ik nergens gesteld dat ik verwacht dat we honderden gold per week gaan verdienen, het lijkt me echter wel goed dat als het gaat om geld (en daar gaat het dus over!!!) dat er een transparante heldere verdeling is waar iedereen zich in kan vinden (de hoeveelheid gold doet er dus imho niet toe).Kaap schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:38:
[...]
Lees je mijn post uberhaupt of
Even tussendoor, misschien is het handig als diegenen die aan clanwars mee mogen/kunnen doen de rank Soldier krijgen, en de genen die daar nog voor grinden als reqruit staan?
De optie Field Commander, geeft dat rechten? want als het geen rechten geeft is dat misschien een nog betere optie voor diegenen met tier 8/9 die wars mogen doen?
De optie Field Commander, geeft dat rechten? want als het geen rechten geeft is dat misschien een nog betere optie voor diegenen met tier 8/9 die wars mogen doen?
Zoals ik in mijn eerdere post dus al zei: hebben we wat ideeën over hoe en wat we met verdiend gold gaan doen. Zoals gezegd dus beloningen voor mensen die meespelen met clan wars en tevens kleine sponseringen. Daar volgt, zodra de officers daar verder over gesproken hebben, uitgebreid informatie over.gotfurrr schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:01:
[...]
Het valt me op dat je in dit topic af en toe nogal aangevallen reageert, dat is nergens voor nodig. Als je mijn post leest zie je ook dat ik het niet als feit stel, let op de woorden "het lijkt me". Ook heb ik nergens gesteld dat ik verwacht dat we honderden gold per week gaan verdienen, het lijkt me echter wel goed dat als het gaat om geld (en daar gaat het dus over!!!) dat er een transparante heldere verdeling is waar iedereen zich in kan vinden (de hoeveelheid gold doet er dus imho niet toe).
Ik voel me niet snel aangevallen, ik ben alleen soms snel geïrriteerd als bepaalde dingen toch vrij duidelijk en helder uitgelegd zijn en er toch nog vragen komen die overkomen alsof er door de steller niet goed gelezen is. Dat is een persoonlijke eigenschap van mij, kan ik verder niet zoveel aan doen.
Ik weet wat je bedoeld, je kan helaas niet zelf ranks aanmaken in het systeem. Dat vind ik erg jammer. Elke rank boven soldier geeft bepaalde administratieve rechten binnen een clan.hexta schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:07:
Even tussendoor, misschien is het handig als diegenen die aan clanwars mee mogen/kunnen doen de rank Soldier krijgen, en de genen die daar nog voor grinden als reqruit staan?
[ Voor 33% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-05-2011 09:14 ]
Verwijderd
Hmm, vreemd. Nu heb ik 300k voor mijn KV, maar moet nog wel 8k aan experience. Krijg dus veel meer geld binnen dan XP.
Trouwens, de T28 met de beste gun (88mm dacht ik) is trouwens best aardig. Zeker tegen gelijke tier.
Trouwens, de T28 met de beste gun (88mm dacht ik) is trouwens best aardig. Zeker tegen gelijke tier.
Ruilen?Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:08:
Hmm, vreemd. Nu heb ik 300k voor mijn KV, maar moet nog wel 8k aan experience. Krijg dus veel meer geld binnen dan XP.
Mijn gemiddelde met T34 is -10k
Hexta, stop nou is met whinen. Je wist dat die tanks duur en kut waren. 
Quit yo yapping and start playing!
Negative!User.tmp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:46:
Hexta, stop nou is met whinen. Je wist dat die tanks duur en kut waren.
Ik zit op werk, dus kan niet spelen, maar kan wel zeiken
[ Voor 11% gewijzigd door hexta op 19-05-2011 09:59 ]
Zekers, het is sowieso een gevoelig onderwerp maar daarom gaan we het zo eerlijk mogelijk verspreiden naar gelang we verdienen. Tevens willen we, zoals Kaap al zei, een soort van reward systeem voor tweakers die ambitie hebben om met de clan wars mee te doen maar achterlopen op de rest of nog een klein zetje nodig hebbengotfurrr schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:25:
[...]
Het ligt eraan hoeveel gold er binnenkomt denk ik, verder lijkt het me dat gold wordt verdeeld over de mensen die meedoen met een clanwar.
Iedereen moet wel in ogenschouw nemen dat we als clan voor de teamplay en fun spelen en dat gold geen primaire reden is dat je meespeelt.
Het moet wel nuttig zeiken zijn anders krijg je met mij aan de stokhexta schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:55:
[...]
Negative!
Ik zit op werk, dus kan niet spelen, maar kan wel zeiken
het lijkt me wel belangerijk dat iedereen weet dat je niet altijd mee kan doen.
En dat je met een tier 5 NIET mee doet
En dat je met een tier 5 NIET mee doet
Ik heb dadelijk een T7 en T8 medium, maar denk zelfs dat een T7 nuttig kan zijn, vooral als dadelijk meer ClanWarBattles per dag zijn.
Wellicht maar we aimen op tier 8+ en tier 6+ arty want met een tier 7 kom je niet of nauwelijks door een IS-4 laat staan een tier 10 (T30 is een verhaal apart
). Met mijn Tiger schiet ik ook IS-4's neer maar die ga ik niet meenemen naar clan wars want hij doet daarvoor te weinig damage.
Ok, maar je kunt ook winnen door te cappen (moet je wel binnen de cirkel gaan staan Quantor!) zoals we gisteravond gezien hebben.
Met een T1 kan je ook cappen, maar om die nou te laten spelen..Quantor schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:15:
Ok, maar je kunt ook winnen door te cappen (moet je wel binnen de cirkel gaan staan Quantor!) zoals we gisteravond gezien hebben.
Quantor schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:15:
Verwijderd
ik heb wel wat meerdere mogelijkheden met mijn tanks.
heb alleen nog geen goeie td tank.
maar daarmee ben ik mee bezig
heb alleen nog geen goeie td tank.
maar daarmee ben ik mee bezig
Eigenlijk zouden we wat tactics moeten uitdenken. Ik moet zeggen dat de company battles steeds georganiseerder aanvoelen, maar het is nog voor verbetering vatbaar
Zou gold idd pas distribueren voor evt gold ammo in battles... Grote kans dat meeste clans in dergelijke battles gold ammo gebruiken en als niet geeft dat GoT toch net ff een edge...
Quantor schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:15:
(moet je wel binnen de cirkel gaan staan Quantor!)

Sterker nog, we zullen voor elke map een tactic moeten gaan bedenken.Donderpoes schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:18:
Eigenlijk zouden we wat tactics moeten uitdenken. Ik moet zeggen dat de company battles steeds georganiseerder aanvoelen, maar het is nog voor verbetering vatbaar
[ Voor 51% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-05-2011 10:19 ]
Verwijderd
er moet eentje in een company de leider worden.
dan kan je meer georganiseerder spelen.
wat ik gisteren een beetje geprobeerd heb.
maar wat niet gelukt is
maar wat niet gelukt is
Verwijderd
nou ik ga ook druk farmen dan maar
hoop dat ik mn ferdie gauw heb dan, wil me op de duitse TD lijn blijven richten ,daarna de Jagdtiger maareh met mn Jagdpanther met de nieuwe gun (en all mn crew 94% camo skill+netje) erop kan ik ook aardig wegkomen
Ik denk zo'n 3.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:21:
er moet eentje in een company de leider worden.
maar wat niet gelukt is
Elke begeleid zijn groep en dus positie (1 links, 1 midden, een rechts, zoiets)
Verwijderd
dat ook.
voor de begin moet eentje de leiding geven.
en daarna moet die hoogste tank wie die kant op gaat.
de leiding overnemen.
zo heb je meer kans.
en ongeveer 3 arty moet er zitten
voor de begin moet eentje de leiding geven.
en daarna moet die hoogste tank wie die kant op gaat.
de leiding overnemen.
zo heb je meer kans.
en ongeveer 3 arty moet er zitten
Opzich best een goed idee, platoons binnen een squad zeg maar.
3 groepen van 5, of 4 groepen als arty ook een groep is.
Kan je als platoon al oefenen om je leider te gehoorzamen en strategiën uitdenken.
Kan je als platoon al oefenen om je leider te gehoorzamen en strategiën uitdenken.
lol @ de discussie over goud.
Heb net even de CW site door gelezen (ben zogenaamd aan het werk dus heb de tijd).
per landing kunnen 64 clans meedoen op 1 provincie.
Dan volgd er een landing tourney.
De winnaar daarvan krijgt de provincie.
Waarschijnlijk komt er dus voorlopig nog geen eens goud binnen, en ALS dat al binnenkomt denk ik dat je dat net zo snel weer aan CW kwijt bent (ammo en spionage) dus waarschijnlijk kost het meer goud dan het opleverd.
anywho, lijkt me zeker leuk aan mee te doen. Ik moet nog 40k voor een IS...... dus duurt nog wel even voor ik in een T8 rondscheur helaas. (ga toch maar eens free xp omzetten dan:P)
Als Kaap nu de chef is, is het dan nog wel toegestaan om het woord "arty" te gebruiken op Mumble... en om arty te spelen?
Heb net even de CW site door gelezen (ben zogenaamd aan het werk dus heb de tijd).
per landing kunnen 64 clans meedoen op 1 provincie.
Dan volgd er een landing tourney.
De winnaar daarvan krijgt de provincie.
Waarschijnlijk komt er dus voorlopig nog geen eens goud binnen, en ALS dat al binnenkomt denk ik dat je dat net zo snel weer aan CW kwijt bent (ammo en spionage) dus waarschijnlijk kost het meer goud dan het opleverd.
anywho, lijkt me zeker leuk aan mee te doen. Ik moet nog 40k voor een IS...... dus duurt nog wel even voor ik in een T8 rondscheur helaas. (ga toch maar eens free xp omzetten dan:P)
Als Kaap nu de chef is, is het dan nog wel toegestaan om het woord "arty" te gebruiken op Mumble... en om arty te spelen?
Dat sowieso, je merkt met platoons wel dat sommige mensen op elkaar ingespeeld raken maar het kan beter. Eigenlijk zou je in platoons moeten gedragen in de company, bijv. dat als x+y+z ze elkaar goed cover geven, met elkaar rekening houden en dezelfde targets kiezen. Je moet ook weten wat je primaire targets zijn, staat er een IS-4 en KT tegenover een 4502, KT en Pershing van ons dan moet hun IS-4 als eerste neer etcDonderpoes schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:18:
Dat is pas voor een stadium dat je genoeg mensen hebt die actief meespelen en meerdere stukken land bezit. Het is juist eerst zaak om genoeg mensen te hebben die tier 8+ of tier 6+ arty hebbenUdiBenLudi schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:18:
Zou gold idd pas distribueren voor evt gold ammo in battles... Grote kans dat meeste clans in dergelijke battles gold ammo gebruiken en als niet geeft dat GoT toch net ff een edge...
Great minds think alikehexta schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:26:
Opzich best een goed idee, platoons binnen een squad zeg maar.
[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 19-05-2011 10:29 ]
Dit topic is gesloten.