[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.786 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228929

26k voor kanon vind ik wel veel namelijk, aangezien de volgende maar 190k kost. In iedergeval moet ik nog even met dit ding.

En ik snap wel waarom deze topic populair is, je wordt aan tiegelen geschoten en dan moet je toch wachten. Zucht.... wel een SPG kunnen neerhalen.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 228929 op 16-05-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Voor degene die ook last hebben van de lagspikes in game : http://forum.worldoftanks...view__findpost__p__552324

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:02
Anoniem: 228929 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:52:
26k voor kanon vind ik wel veel namelijk, aangezien de volgende maar 190k kost. In iedergeval moet ik nog even met dit ding.

En ik snap wel waarom deze topic populair is, je wordt aan tiegelen geschoten en dan moet je toch wachten. Zucht.... wel een SPG kunnen neerhalen.
Wachten ?? Gewoon een van je andere tanks pakken en verder spelen. Ik post hier eigenlijk alleen als ik op mijn werk zit of zit te wachten tot mijn potje begint (30 seconden wachttijd ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Anoniem: 228929 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:52:
Gewoon genoeg actieve tweakers die het spel spelen ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Gaat trouwens vandaag weer lekker met mijn M6, ik heb nu al 5 potjes gehad waarbij voordat ik in de buurt van de vijand kwam er al minimaal 5 tanks van onze kant zijn neergeknald. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om binnen 1 minuut een hele battle te verkloten....... Ik heb net zelfs mijn eerste potje met 0 exp gehad......

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 04:22

ZenTex

Doet maar wat.

Anoniem: 228929 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:40:
Zo, eindelijk mijn Tier 3 tank gekocht, tenminste ik denk dat het Tier 3 is. Het is namelijk de T46. Helaas ben ik daar mee eigenlijk ook meteen tussen de heavies en de Mediums gekomen die dus mijn tank tot moes schieten. Ik kom eigenlijk tot de conclusie dat mijn tank eigen geen schade kan brengen tot de wat hoger tiers. Moet ik geld in mijn T46 gaan steken of sparen voor de T28?
Ga gewoon gelijk voor de T28.

De T28 is gelijk ook 1 van de slechtste mediums op weg naar de heavies, voor een medium tank is 'ie erg groot, heeft weinig HP en nat vloeipapier houdt meer tegen dan je armour. Maar als je niet gelijk in een heavy wilt zitten kun je XP sparen voor het beste kanon (niet op de lijn naar de KV helaasch), de 85 mm. Samen met de beste motor ben je zeer snel en met de 85mm kun je rake klappen uitdelen.
Aangezien je toch credits moet grinden eer je in een KV kunt stappen zou ik dit gewoon uitproberen.

M'n crew van de KV-3 is nu trouwens eindelijk op 100%, maar weet niet voor welke secundaries ik moet gaan. Een paar repair zeker, maar ik weet niet hoe nuttig het is voor een heavy om camo te trainen, zeker niet ivm de aankomende aanpassingen van het spotting systeem.

[ Voor 11% gewijzigd door ZenTex op 16-05-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
redwing schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:29:
Gaat trouwens vandaag weer lekker met mijn M6, ik heb nu al 5 potjes gehad waarbij voordat ik in de buurt van de vijand kwam er al minimaal 5 tanks van onze kant zijn neergeknald. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om binnen 1 minuut een hele battle te verkloten....... Ik heb net zelfs mijn eerste potje met 0 exp gehad......
Wow ik wist niet eens dat dat kon.. moet dan wel een heel bagger team zijn geweest. Had je ook geen kans nog snel wat te damagen? Op het moment dat je ingesloten wordt door een aantal tanks altijd het handigst om zoveel mogelijk damage uit te delen :)
ZenTex schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:29:
[...]

M'n crew van de KV-3 is nu trouwens eindelijk op 100%, maar weet niet voor welke secundaries ik moet gaan. Een paar repair zeker, maar ik weet niet hoe nuttig het is voor een heavy om camo te trainen, zeker niet ivm de aankomende aanpassingen van het spotting systeem.
Allemaal repairs, dat houd ik altijd aan voor heavies en mediums. Voor TD en arty is camo het meest fijne.

[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 16-05-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:31:
[...]

Wow ik wist niet eens dat dat kon.. moet dan wel een heel bagger team zijn geweest. Had je ook geen kans nog snel wat te damagen? Op het moment dat je ingesloten wordt door een aantal tanks altijd het handigst om zoveel mogelijk damage uit te delen :)
Ze reden allemaal vol gas naar de vijand toe met de grootste voor op. Als je dat doet terwijl de vijand achter bosjes ligt te campen zijn ze snel dood. Aangezien ik zelf op mijn M6 nog de M1A1 heb zitten kon ik de tier 8/9's die op mij afkwamen niet beschadigen. Ik heb wel een paar hits kunnen maken maar geen schade dus. Ik kreeg trouwens wel nog wat credits, maar goed voor mijn gemiddelde exp is het niet.

Dit was hem trouwens :

Defeat
Battle: Komarin Monday, May 16, 2011 7:51:40 PM
Vehicle: M6
Received Experience: 0, credits: 5,668

[ Voor 8% gewijzigd door redwing op 16-05-2011 20:39 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

redwing schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:38:
[...]

Ze reden allemaal vol gas naar de vijand toe met de grootste voor op. Als je dat doet terwijl de vijand achter bosjes ligt te campen zijn ze snel dood, of ze overrompelen de vijand en behalen een vette win.
Fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Niet als je er voor zorgt dat je 100 meter achter elkaar aan rijdt....... Als het met een beetje nadenken gebeurt kan het wel werken ja, maar zo dus niet.

Oh, vergat ik nog te vermelden dat ze over zo veel mogelijk open terrein reden in een rijtje achter elkaar via precies dezelfde weg ? Er stonden daar dus 10 tanks binnen 1 square dood te wezen.

[ Voor 26% gewijzigd door redwing op 16-05-2011 20:50 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Geen topavond. Kom steeds in teams terecht die nou niet bepaald als team te werk gaan. Krijg net in mn T14 de volle laag van een KV , gaat iedereen achter een light tankje aan wat toevallig in de buurt staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
redwing schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:47:
[...]

Niet als je er voor zorgt dat je 100 meter achter elkaar aan rijdt....... Als het met een beetje nadenken gebeurt kan het wel werken ja, maar zo dus niet.
Zorgen dat TD klaar staan en een clean shot hebben, scouts voorop en dan de rest erachter aan.
Of Malinovka, medium achter de bosjes in het midden, heavies iedereen neerschieten die ze zien. Gevaren elimineren en dan via het westen naar de base rushen. Rest afknallen en dan gaan cappen, komt iedereen die op de berg was weer voorbij en is het prijsschieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Net een vreemde bug, konden niet cappen.. mijn arty was ammo loos. Ronde verloren omdat we niet konden cappen (hadden zeker 5 tanks in hun cirkel).

Mijn arty ammo loos dus maar met 1 round gesuiced on een tank :)

Vreemde bug, maar ach =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Desynched, net mij ook overkomen. Onzichtbare muren enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:33

Poekie McPurrr

Mreoww~

Bah.. de disco-lag-bol is terug hier.. rood/groen/rood... :/

Hier nu ook last van de geen-cap bug..

[ Voor 25% gewijzigd door Poekie McPurrr op 16-05-2011 21:15 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je een premium account hebt, hoe kan je dan je normale experience omzetten in free experience?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
druk op convert exp , rechtsbovenin , 25 xp kost 1 gold

(je kan alleen xp omzetten van tanks die je helemaal hebt geresearched)

[ Voor 40% gewijzigd door DutchFLC op 16-05-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Dat kan niet. Je kunt alleen met gold je vrije XP omwsselen voor free XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, jammer. Kan dan maar beter m'n crew trainen
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Vraagje, met die patch morgen en dat je (in sommige gevallen) een extra tank krijgt. Als je nog garage-slots vrij hebt, word die nieuwe tank dan in een free slot gezet of krijg je tevens een extra slot erbij?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Poekie McPurrr schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:42:
Vraagje, met die patch morgen en dat je (in sommige gevallen) een extra tank krijgt. Als je nog garage-slots vrij hebt, word die nieuwe tank dan in een free slot gezet of krijg je tevens een extra slot erbij?
Dat wordt morgen nog niet gedaan. Maar als ze dat gaan doen krijg je in de gevallen dat je een extra tank krijgt ook een slot extra om die tank in te zetten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

ow, dacht dat ze dat morgen al gingen doen. Geeft me dan gelukkig iets meer tijd om exp te verzamelen (wat nu redelijk frustrerend gaat met die disco-lag-bol...)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelfs met mijn Tier 2 tank haal ik meer binnen dan mijn tier 3. Moet toch echt beter verstoppertje spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:04

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zojuist de melding dat ze bezig zijn met de basecap issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Leuk zo'n melding "dear players, we know prob with capping blabla" .... maar niks over lag...

Net mooi staaltje mis-matching: elke tier van 2 tot 8 was wel vertegenwoordigt.. 8)7

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Heeft ook wel wat die basecap error , iedereen moet dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:23

wontcachme

You catch me? No you wont

Poekie McPurrr schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:55:
Net mooi staaltje mis-matching: elke tier van 2 tot 8 was wel vertegenwoordigt.. 8)7
Het kan erger. Laatst een potje met aan onze kant 14 spelers van tier 9 tot 6. En één loltracktor :X :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Tof.. net potje in KV.. ben hele battle mss 2 minuten ingame geweest..rest was re-connecten.. terug ingame op moment dat base capped werd: "wtf noob-kv.. no kills blabla" . Ik zeggen mja, lagged out.. gaat diezelfde gast na dat potje m'n inbox volspammen hahaha. Sommigen zijn echt te serieus of snappen niet dat als je dc'd het erg lastig is om iets te meppen...

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:04

Edmin

Crew Council

get on my horse!

wontcachme schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:04:
[...]

Het kan erger. Laatst een potje met aan onze kant 14 spelers van tier 9 tot 6. En één loltracktor :X :X
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gF490CqcTx0dEgysfrhY3rnw/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

wontcachme schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:04:
[...]

Ook wel eens met m'n Bison ingedeeld in high tier potje.. beetje met m'n shells de tegenstander aaien :P

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Poekie McPurrr schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:55:
Leuk zo'n melding "dear players, we know prob with capping blabla" .... maar niks over lag...

Wel vreemd dat ik eigenlijk heel weinig last heb van lag. Hooguit dat ie een keer naar de 150 piekt, maar voor de rest zit ie onder de 50.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Deel van het probleem hier is ook dat de andere mensen die bij de router kunnen (en er draadloos op zitten) hun torrent shite niet goed instellen (en steeds alles op max gooien..) en dan bij geen connectie niet het knopje voor reset draadloos aanraken maar voor het gemak maar de adapter eruit trekken... Zelfs A4 met daarop afbeelding router en hele dikke pijl naar het bewuste knopje is een te moeillijk concept voor ze... Kan helaas de router niet verstoppen :/

(mss een idee om de adapter er met tiewraps strak aan te zetten :P )

[ Voor 7% gewijzigd door Poekie McPurrr op 16-05-2011 22:22 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09-2023
Ik heb net met mijn eerste Arty gespeeld (T57), nou wat een baggerding hee. Dat ding zoemt maar 2x in. Van afstand raak je niks, maar van dichtbij ook niet omdat de tegenstander sneller rijd dan je draait. Baggerding. Spijt van deze aankoop. Ik had beter kunnen investeren in een MediumTank.

Iemand tips voor Arty tanks? Anders gaat ie de verkoop in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 15:59
Shift inrammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesu
Whahaha, das een goeie, maar zal helaas niet werken:( :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

probeer toch maar... ;)

met shift krijg je map-view.. dan rood bolletje zoeken, locken.. schieten :)

oh ja.. als je merkt dat je range niet groot genoeg is.. volg dan de meute op gepaste afstand en verander als het even kan na elk schot (of paar schoten) van positie.

[ Voor 106% gewijzigd door Poekie McPurrr op 16-05-2011 22:34 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesu
Ow. Grapje.
Bedankt voor de aanwijzing :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesu
WHATAF*CK :p

Ik ging met mijn arty in de bosjes zitten en in 1 keer. BAM!!!! Meteen dood door iets. In 1 keer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Pesu schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:35:
Ow. Grapje.
Bedankt voor de aanwijzing :+
Ik heb de eerste week in beta ook op TD-modus gespeeld voordat ik er achter kwam dat je met shift een map-view kreeg ;) Ik moet zeggen dat dat met een beetje snelle arty nog niet eens zo heel gek gaat (ik had toen de Russische 1e + 2e tiers gespeeld)
Pesu schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:37:
WHATAF*CK :p

Ik ging met mijn arty in de bosjes zitten en in 1 keer. BAM!!!! Meteen dood door iets. In 1 keer!!
Tip, ga niet in de bosjes zitten vlak bij waar je begint. De vijandelijke arty weet nl. ongeveer waar je begint en wil nog wel eens op de bosjes in de buurt schieten.

[ Voor 32% gewijzigd door redwing op 16-05-2011 22:40 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Anderen kunnen je plek vinden aan de strepen die je achterlaat als je schiet. Dus als SPG moet je soms verhuizen, daar komt bij dat ze van karton zijn gemaakt ;)
Ik het trouwens ook geen last van lag vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Yep..da's arty.. waarschijnlijk ben je gespot door een scout en was hun arty wakker genoeg.. Wat ik zelf doe als ik een scout zie is zo rap mogelijk een andere struik opzoeken. En bij begin van potje mezelf zo snel mogelijk van de beginplek verplaatsen naar een minder obvious plekje (als er een van je team roept "going to scout" is het wel zo netjes om ff te zeggen dat je je nog aan het verplaatsen bent trouwens.. )

Nog een tip: bewegende tanks zijn lastig te raken, duurt ff voor jouw shell het doel bereikt natuurlijk.. ja kan ze leaden (voorspellen waar ze zijn met een seconde of 2) of gewoon enkel stilstaande targets bombarderen. Arty is meestal wel een easy moneymaker.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
redwing schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:14:
[...]

Wel vreemd dat ik eigenlijk heel weinig last heb van lag. Hooguit dat ie een keer naar de 150 piekt, maar voor de rest zit ie onder de 50.
Hier altijd onder de 80 en niet echt lag, normaal is tussen de 30-50 bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Zo premium weer aan gezet, flink wat potjes gaan spelen.
Wil snel weer mijn IS-3 en T-43 terug.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesu
En meteen weer door 2 shots gekilled in mijn arty. Volgens mij is het het beste als je net hebt geschoten om dan meteen te bewegen. Domme ik :+ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Ja, die arty.

Ik net in m'n A20, vindt een TD, flank hem, rij hem klem, en begin hem langzaam te slopen, Wil onze arty ook een aan deel in de kill, en sloopt doodleuk mijn tracks en engine waarna het vijandelijke team het makkelijk had om mij op te blazen. (die ik overigens ook gespot had)

Idioten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Iemand anders ook constant last van kleine lag-spikes? Ik heb er sinds gister last van en het maakt het aimen en schieten erg lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesu
alleen vanmiddag las van een potje met lagstoten. Meteen geleaved en weg probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pesu
Wow, net mooi 5kills gemaakt met de eerste Arty (T57) :D
Ik ga maar eens sparen voor een zwaardere Arty _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
SOEFuture schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:54:
Iemand anders ook constant last van kleine lag-spikes? Ik heb er sinds gister last van en het maakt het aimen en schieten erg lastig!
Lees anders even terug, afgelopen 2 pagina's gaat het daar voornamelijk over ;)
Pesu schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:03:
Gebruik aub de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Pesu schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:03:
Zie je.. je kan het wel ;)

edit: ga ik net lekker in m'n KV.. bijna geen lag... mainty! nouhou... :F

[ Voor 13% gewijzigd door Poekie McPurrr op 16-05-2011 23:32 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

En de server ligt eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

voordeel... ff tijd om leuke skins te zoeken

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
http://forum.worldoftanks...ed-server-restart-may-16/

Wat ik begrepen had was dit gerelateerd aan het 'base cap' issue en mogelijk ook het 'lag' issue.

Zou om 00:00 weer online moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:21

rapture

Zelfs daar netwerken?

Aan de 30 ms ping te zien had ik geen lag. Maar aan het loslaten van de knopjes om mijn TD aan onze kant van een struik te doen belanden te zien, was er wel lag. De TD eindigt aan de andere kant van het struik. Dan moet ik wel op achteruit drukken om de TD harder te doen remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
o0SmOkE0o schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:46:
[...]

http://forum.worldoftanks...ed-server-restart-may-16/

Wat ik begrepen had was dit gerelateerd aan het 'base cap' issue en mogelijk ook het 'lag' issue.

Zou om 00:00 weer online moeten zijn :)
Is verlengd voor onbepaalde tijd.
rapture schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:15:
Aan de 30 ms ping te zien had ik geen lag. Maar aan het loslaten van de knopjes om mijn TD aan onze kant van een struik te doen belanden te zien, was er wel lag. De TD eindigt aan de andere kant van het struik. Dan moet ik wel op achteruit drukken om de TD harder te doen remmen.
De nieuwe gamemode daarentegen is/was wel gaaf, jammer dat de gelekte versie snel gevonden is.
Zou graag nog eens die gamemode spelen met wat tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
de "hidden wall" mod wil ik zeker nog een keertje spelen inderdaad!

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
themac1983 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:20:
de "hidden wall" mod wil ik zeker nog een keertje spelen inderdaad!
De officiële naam heb ik gevonden in de gamefiles, the invincible maze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
psychoclown schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:16:
[...]

Is verlengd voor onbepaalde tijd.
Yes ik zie het nu :( Bummer wilde nog ff snel die 14.500 exp behalen voor de nieuwe patch online kwam.

http://game.worldoftanks....led-server-restart-may-16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 14:01
Hebben ze de laatste tijd nog wat gepatched dan? Zo'n "feature" kan toch niet uit het niets ontstaan zijn??
Dan maar een keertje "op tijd" in bed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Server komt niet meer up, ze gaan nu gelijk de 6.4.0 patch er op gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
User.tmp schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:51:
[...]

M41 is 950 damage als ie penetreert.
Damage wordt minimaal gehalveerd als hij niet penetreert. Dan doe je dus 475 damage. Dan gaat er nog een percentage af van de armordikte. Raak schieten doe je als arty niet bijster veel, dus dan wordt je damage ook lager van.

En dan zit je zo op de 360 damage van de T29.
Als je met arty de top van een tank raakt kun je vaak prima penetraten omdat die over het algemeen niet zo dik is. De shell overmatch mechanism speelt hier dan een belangrijke rol. Is je gun/shell 3 keer groter dan de armor dikte dan zal je altijd penetraten en nooit bouncen. Maakt niet uit onder welke hoek je schoot. Ga je naar de top arty toe met 200mm guns dan ga je gewoon altijd door de top van een tank heen. Is op grote heavies vaak best te doen.

Dit is ook gelijk de reden waarom de US arty tot tier 4 z'n stuk slechter presteren dan van de andere landen. De US heeft eerst maar guns van 105mm, dus overmatch tot 35mm. De germans en USSR hebben dan al de 150/152mm guns die al overmatch hebben bij ~50mm. De US zal bijna nooit kunnen penetraten in die tiers terwijl de andere het veel makkelijker hebben.
hexta schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:14:
Ik vroeg me af, kan iemand de armor erachter zetten, die je krijgt als je er horizontaal op schiet?
Leuk dat de armor van IS-7 wel mee valt, maar onder die hoek is het natuurlijk minimaal het dubbele..
Die stats die je ingame krijgt geven een ZEER vertekend beeld. Maar een tank heeft veel meer armor values dan drie (front, side, rear) die je standaard te lezen krijgt en dan heb je ook nog eens te maken met vele verschillende armor slopes.

Hier bijvoorbeeld de armor waarden van de T30 hull:
<armor>
<armor_1> 102 </armor_1>
<armor_2> 70 </armor_2>
<armor_3> 76 </armor_3>
<armor_4> 51 </armor_4>
<armor_5> 19 </armor_5>
<armor_6> 51 </armor_6>
<armor_7> 38 </armor_7>
<armor_8> 25 </armor_8>
</armor>
<primaryArmor>armor_1 armor_3 armor_4</primaryArmor>

En ik heb al gelezen dat ze bij de komende patch dit aantal gaan verhogen naar ~15 (oid, kan de dev post ff niet terug vinden) mogelijke armor secties in de game engine. Momenteel gebruiken ze nu soms een andere armor waarde voor bepaalde tank delen omdat ze nu met de limiet van 8 zitten. Het is niet gezegd dat alle 15 gebruikt gaan worden, maar bij een aantal tanks kan/gaat er een boel veranderen. Bijvoorbeeld dus al die fixes voor de german tanks.
Zo hebben tanks vaak verschillende armor diktes op hun hull front boven en onder. Probleem is dat de lijst met stats gewoon te groot wordt voor de user en dat is ook niet meer handig. Dit is ook de reden waarom de devs er niet aan beginnen. Maar met plaatjes van de tanks kom je een heel eind.

Voor de IS-7 is het armor dus meer dan het dubbele op bepaalde plaatsen. Kijk hier maar eens naar wat IS-7 armor berekeningen. Bron.
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/7348/is7armor.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/3474/is7armorpng2.png
Dit is niet exact wat de IS-7 ingame is, maar volgens de historische gegevens ongeveer zou moeten zijn. En als je de front hull van de IS-7 bekijkt zie je ook een soort 'punt', dit zie je niet op de tekeningen. Dit is weer een extra slope die het armor nog dikker maakt. Dus slope schuin naar achteren + slope naar de zijkant. Dus boven genoemde waarden zouden nog hoger kunnen zijn. De ingame IS-7 is waarschijnlijk niet zo goed vanwege game balance, maar het komt er wel in de buurt. Voor het killen van die tank moet je het dus hebben van zijn weakspots.

En hier de Maus:
Afbeeldingslocatie: http://i171.photobucket.com/albums/u304/radmadcrab/MAUS.jpg
*plaatje is niet meer 100% correct voor de ingame waarden maar geeft wel een goed beeld. Hull side armor moet zijn 185mm en rear 160mm, turret side en back 210mm. Slopes van de armor zijn wel correct.

200/55 = 348.7mm --> normalization 282.8mm
200/35 = 244.2mm --> normalization 220.7mm
210/30 = 242.5mm --> normalization 223.5mm
210/15 = 217.4mm --> normalization 210.8mm
160/37 = 200.3mm --> normalization 179.6mm
etc.
Dus zo sterk is die Maus niet. Hij heeft veel hp, maar dat is alleen uitstel van executie.

Je moet rekening houden met de shell normalization die de game engine doet. Als je een stuk armor raakt die niet 90 graden is, zal de shell door de normilization zich proberen bij te draaien wanneer het geen bounce is. Dit is min 10 graden op de armor slope voor de meeste shells. Dit maakt sloped armor dus minder dik.

De T29 heeft dezelfde hull als de T30. De front armor van deze hull is 102mm @ 54 graden, dit geeft een effectief armor van 173.5mm en met normalization 141.8mm.
Ik heb de rest van de stats ff niet zo bij de hand, maar echt noemens waardig is het niet. Enige goed punt van de tank is de front armor van de turret die 279mm dik is (zonder slope!). Maar dit maakt je zeker niet onsterfelijk want de IS-7 kan met zijn 260mm penetration hier ook door heen komen door de +/-25% die de game engine op je shots doet. Echter de kans dat de T30 door de front turret van de IS-7 kan schieten met zijn veel sterkere gun is zeer klein door de slope en veel grotere dikte (kan theoretisch wel 340mm zijn) van de IS-7 turret.

Het moge dus wel duidelijk zijn welke heavy tank de clan wars gaat domineren. Maar dat wisten we eigenlijk al. Of er moeten nog bijzondere tweaks in de komende patch zitten. De komst van tier 8 arty zal de Maus in elk geval ook geen goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Rutger, thnx! prachtige post, even op werk naar kijken als ik tijd over heb, en er even rustig voor kan gaan zitten. :)

Btw, sorry aan degenen die gister op teamspeak waren, ik moest even goed schelden en saggo zijn. Nu ga ik denk ik met mijn 3601 verder.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:41
Komende patch krijgt de Maus complete hitbox rework and gun buff. Momenteel op USSR forums wordt er zachtjes gezegd dat de Maus een beetje OP is geworden met de laatste patch.

Dat hoge tiers clan wars gingen domineren wisten we al, mijn meest recente clan wars post niet gezien, of discussie afgelopen paar dagen niet meegekregen? Clan Wars wordt Tier 8+, basta.

Overigens wil ik nogmaals even aangeven dat in de gamefiles duiken om daar stats uit te halen geen zin heeft. Ondanks dat er lokaal files staan, wordt er al een aantal patches heel veel serverside geregeld. Er is amper bewijs dat dat wat er lokaal staat ook klopt.

[ Voor 21% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-05-2011 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:52

skoozie

SCSI

Gisteren ook weer even wat kunnen spelen. Als afwisseling van mijn USSR tree (TD/Heavy) speel ik de US en GER tree elite (1 keer spelen tot first win of the day) en dan begin ik 1st met de tier 1, vervolgens alle tier 2 etc etc. heeft tijd nodig mara het is als afwisseling dus wel leuk.
speel ik met de PZ 35t weet samen met een andere tank door de linkerkant van Himmelsdorf te bikkelen (onder aan de berg) zie ik dat aan de rechterkant bij het spoor een grote rode gloed op de map, ik daarheen maar het mocht niet meer baten. en werd kort daarna zelf geslacht.

het volgende potje in een PZ 2, zelfde taktiek, dit keer was ik in mijn eentje (allemaal tier 1 en 2) . kwam zeer goed vooruit uiteindelijk is het 5vs4 (wij) en sta ik in hun base met nog ongeveer 40% staan er 2 MS-1's op mij te schieten. vanachter een dode tank krijg ik ze neer. komt er nog een LOLtracktor uit een andere hoek. en deze ging ook redelijk snel in vlammen op. was er nog 1 over, met iets van 95% op de CAP-teller liep de laatste tegenstander onze basis op om te sterven. resultaat was dat ik 8 kills had en bijna 2k xp!!
die klappertjes pistolen die vaak schieten kan ik nooit goed mee spelen, maar dit was toch wel lekker!

edit: van het weekend had ik trouwens ook een potje met mijn KV in Himmelsdorf, rijd naar de onderkant van de berg, rijd mezelf klem tegen een muur.... iedereen wordt binnen no-time gekilled en de base wordt gecapped zonder dat ik iemand gezien heb... 0 xp... :(

[ Voor 9% gewijzigd door skoozie op 17-05-2011 08:14 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Gisteren even op mumble geweest, koste nogal wat moeite om alleen al mijn voice in orde te krijgen :/

Tevens wat potjes gespeeld en 1x op 'The invisible maze' gestuit.
Moet nog flink wat inhalen merkte ik al kijken of ik deze maand in kan lopen, wat minder drukte op werk dus meer tijd voor WoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 15:59
Rutger Mulder schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 04:21:
[...]

Als je met arty de top van een tank raakt kun je vaak prima penetraten omdat die over het algemeen niet zo dik is. De shell overmatch mechanism speelt hier dan een belangrijke rol. Is je gun/shell 3 keer groter dan de armor dikte dan zal je altijd penetraten en nooit bouncen. Maakt niet uit onder welke hoek je schoot. Ga je naar de top arty toe met 200mm guns dan ga je gewoon altijd door de top van een tank heen. Is op grote heavies vaak best te doen.

Dit is ook gelijk de reden waarom de US arty tot tier 4 z'n stuk slechter presteren dan van de andere landen. De US heeft eerst maar guns van 105mm, dus overmatch tot 35mm. De germans en USSR hebben dan al de 150/152mm guns die al overmatch hebben bij ~50mm. De US zal bijna nooit kunnen penetraten in die tiers terwijl de andere het veel makkelijker hebben.
Een arty shell bounced sowieso niet. Verder is je penetration een stuk groter dan de overmatch

De reden dat de arty tot tier 4 zuigt, is omdat ze geen splash damage hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik kwam zojuist dit topic op de USA forums tegen en vinden sommigen wellicht interessant: http://forum.worldoftanks...e-of-the-new-64-features/

Nieuwe screens van Mountain Pass, Prairies, een shot uit Mines (voorheen Pagorki) en wat screens van nieuwe features :)

Dit is ook een leuke: http://forum.worldoftanks...view__findpost__p__539186
Zie je een stukje van de nieuwe dorpjes van Mines en een goede look van de minimap :)

[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

Hmmm dat ziet er goed uit, psycho. Kan niet wachten wanneer we weer los kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:23:
Ik kwam zojuist dit topic op de USA forums en vinden sommigen wellicht interessant: http://forum.worldoftanks...e-of-the-new-64-features/

Nieuwe screens van Mountain Pass, Prairies, een shot uit Mines (voorheen Pagorki) en wat screens van nieuwe features :)

Dit is ook een leuke: http://forum.worldoftanks...view__findpost__p__539186
Zie je een stukje van de nieuwe dorpjes van Mines en een goede look van de minimap :)
De minimap ziet er zo ook leuk uit. Als ze nu ook nog hebben gezorgd dat iemand die help roept ook zichtbaar wordt in dat scherm is het helemaal leuk (al neem ik aan dat ze zo slim zijn geweest )

Verder zien die nieuwe maps er ook leuk uit, zeker die mountain pass ziet er als een goede map uit. Maar als de patch een beetje volgens plan gaat zullen we dat vanavond wel eens zien.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:59
Ziet er zeker netjes uit, kan niet wachten om te spelen :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hier een video van Mountain Pass in 720p :)

http://youtu.be/I64Hoq_F0e4?hd=1

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-06 17:44

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ziet er goed uit, ben zeker benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehehe die kabelbaan op 1:08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Klopt het dat (als alles goed gaat) de servers weer om 13.00 openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
laurens.janssen schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:44:
Klopt het dat (als alles goed gaat) de servers weer om 13.00 openen?
Op de site stond tot 15,5 uur downtime dat zou betekenen dat het tot maximaal 15:00 (Nederlandse tijd) down kan zijn.

Hier trouwens een super klein stukje van de nieuwe Komarin, filmpje zelf is een of andere lame bug maar het laat mooi de huisjes op het eiland zien :)

http://youtu.be/wKYF-ySK9DQ?hd=1

Filmpje van Mines/Pagorki:

http://youtu.be/YqchVXUDNUs

-edit-
Een ander filmpje van Komarin vanuit een T92 :)

[ Voor 19% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij wat meer vertellen over beschutting voor je tank?

Ik speel nog steeds met een light tank die regelmatig bij heavies wordt ingedeeld. Hoeveel voordeel heb ik als ik in een struik sta (stil)?

En zijn er betere plekken om vijanden te spotten? Als ik vooruit rij wordt meestal direct afgeknald. Dus daarom sta ik meestal maar in een bosje struiken op een bekende route, maar ik weet niet hoe effectief dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:18
Als light tank heb je het voordeel van de snelheid. Als je een gun hebt om die heavies pijn te doen dan kan je een mooi plekje zoeken en daar verstoppen. Ben je gespot, zorg dan dat je zsm weg bent.

Meestal is het lot van de light tank om te spotten en zo lang mogelijk te blijven leven. Probeer een weg uit te zoeken waar je moeilijk tot niet geraakt kan worden. oja en snel rijden en zigzaggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
mooie filpjes. Ik zie nu wel een leuke map worden in Komarin.
Het midden wordt veel belangrijker, aangezien je vanaf daar beide bases kunt coveren (en je nu niet meteen dood gaat als je erheen rijd)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 15:54
Psycho, kan je misschien de links plakken? ik kan niet de filmpjes kijken vanaf mijn werk behalve als het youtube is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
themac1983 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:30:
mooie filpjes. Ik zie nu wel een leuke map worden in Komarin.
Het midden wordt veel belangrijker, aangezien je vanaf daar beide bases kunt coveren (en je nu niet meteen dood gaat als je erheen rijd)
Inderdaad, fatsoenlijke cover terwijl er minder bosjes zijn op de oost en westzijde :)
patrickos85 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:36:
Psycho, kan je misschien de links plakken? ik kan niet de filmpjes kijken vanaf mijn werk behalve als het youtube is ;(
De links onder de filmpjes geplakt :)

Overigens kan de installer al binnen gehaald worden: http://game.worldoftanks.eu/update

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-06 15:54
psychoclown schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:39:
[...]

Inderdaad, fatsoenlijke cover terwijl er minder bosjes zijn op de oost en westzijde :)

[...]

De links onder de filmpjes geplakt :)
Danku :>

Als arty vind ik het midden van de map wel minder :P

[ Voor 9% gewijzigd door patrickos85 op 17-05-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik ben de update alvast aan het binnenhalen, 864 MB :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De game is tevens weer up, maar even de eerste victories behalen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 17-05-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
"kap nou is met zeiken over de T34, huilbaby!"
Ja, ik zal stoppen, nog 1 laatste ding:

T29:
Hit Points 1150 HP
Hull armor (mm) Front 102
Sides 76
Rear 51
Top Turret:
T136 279/127/102 29 430 20,750
Gun:
105 mm Gun T5E1 320/320/420 198/245/53 5 158,000

T32:
Hit Points 1400 HP
Hull armor (mm) Front 127
Sides 76
Rear 51
Top Turret:
T119 298/197/152 28 460 50,500
Gun:
105 mm Gun T5E1 320/320/420 198/245/53 7.5 158,000

T34:
Hit Points 1700 HP
Hull armor (mm) Front 102 Hetzelfde als T29, SLECHTER dan T32
Sides 76
Rear 51
Top Turret: Hetzelfde als T29, SLECHTER dan T32
T34T7 279/127/203 36 420 60,700
Gun: Hetzelfde als T29 en de T32
105 mm Gun T5E1 320/320/420 198/245/53 7.5 158,000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

mijn 2 centen over overpowered en underpowered classes/modules/tanks/weapons/etc/etc/etc... in verschillende spellen.
is het underpowered speel het niet tenzij je de uitdaging leuk vind...
is het overpowered? zeur er niet over en ga er mee spelen, tenzij je de uitdaging leuk vind...
the end... =)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
haha, die turret is toch niet geheel hetzelfde, achterkant heeft armor x2 (102 vs 203).
Ik ben met je eens dat de T32 overall beter is

Waar ik meer over zou zeuren is dat je op 3 tanks dezelfde topgun hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Quantor schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:36:
haha, die turret is toch niet geheel hetzelfde, achterkant heeft armor x2 (102 vs 203).
Ik ben met je eens dat de T32 overall beter is

Waar ik meer over zou zeuren is dat je op 3 tanks dezelfde topgun hebt...
Nouja, de topgun op de T34 is beter, maar die zal ik helaas nooit halen.
Ik heb 90k free xp geinvesteerd in de T34 (gekocht met normale xp, en met die 90k de modules vrijgespeeld), maar die nieuwe gun/tank ga ik nooit halen met dit ding.
gister 1 hit gekregen en totaal uitgebrandt. :')
Nu ben ik benieuwd hoe hij nu zal spelen, want in de update hebben ze hem nog iets generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
AARRGGHH 1 van de 2 dagen dat ik moet werken..... ik wil nieuwe maps spelen!!!!

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm wat zal ik nemen; de KV-5 of de Lowe. Lowe ziet er wel sexy uit, maar schijnt niet zulke goeie armor te hebben. KV-5 heeft een average gun voor zijn tier, de 107mm.

Twijfel. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Anoniem: 218650 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:51:
Hmmm wat zal ik nemen; de KV-5 of de Lowe. Lowe ziet er wel sexy uit, maar schijnt niet zulke goeie armor te hebben. KV-5 heeft een average gun voor zijn tier, de 107mm.

7500 gold daar voor over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Laatst online: 21:45

tha_crazy

Mafketel

ik ben trouwens sinds gisteren ook begonnen met WoT *O*
snap er alleen nog weinig van, ben iig wel bezig mijn kanon te upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Anoniem: 218650 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:51:

Ja free exp converten voor een tank die wel de moeite is en nog een maand premium nemen.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gizzy schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:54:
[...]

Ja free exp converten voor een tank die wel de moeite is en nog een maand premium nemen.
Premium tanks zijn juist uitstekende free experience en credit generatoren. Zeker op de tier waar de KV-5 en de Lowe in geplaatst zijn. Zodoende hoef je dan niet met een elite tier 4 tankje rond te karren en nog geen zoden aan de dijk zetten. Ja het is een eenmalige investering, maar wel een hele nuttige.

KV-5 schijnt wat zwakjes te zijn voor zijn tier. Wat ik van de Lowe lees zou deze erg on par zijn met de Tiger 2.

[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-05-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:08
Kaap schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:00:
[...]

Premium tanks zijn juist uitstekende free experience en credit generatoren. Zeker op de tier waar de KV-5 en de Lowe in geplaatst zijn. Zodoende hoef je dan niet met een elite tier 4 tankje rond te karren en nog geen zoden aan de dijk zetten. Ja het is een eenmalige investering, maar wel een hele nuttige.

KV-5 schijnt wat zwakjes te zijn voor zijn tier. Wat ik van de Lowe lees zou deze erg on par zijn met de Tiger 2.
ik schoot net een lowe in zn front armour van 20% -> 0 % (lower hull dat wel) met de 2e gun van mn tiger 2.

ik zou er iig nooit 7500g voor over hebben, maar iedereen moet lekker zelf weten waar hij/zij zn pieken aan uit geeft uiteraard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Als premium heb ik alleen een churchill gekocht, zelfde tactiek als bij de beta om mee te grinden.
Skills bijna op 100% dus schiet al op, en tank schiet ook mega snel.
Zolang je geen hoge tiers tegen komt is er weinig aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gotfurrr schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:15:
[...]
ik schoot net een lowe in zn front armour van 20% -> 0 % (lower hull dat wel) met de 2e gun van mn tiger 2.
Tier 8 versus tier 8, en wat is nu precies je punt :?

[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-05-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

ik vind het een beetje zonde om gold uit te geven voor een tank om experience te farmen om vervolgens gold te gebruiken om de expierence om te zetten naar free xp...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

skoozie schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:29:
ik vind het een beetje zonde om gold uit te geven voor een tank om experience te farmen om vervolgens gold te gebruiken om de expierence om te zetten naar free xp...
Wel goed gevonden van de developers om zo geld in't laatje te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
skoozie schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:29:
Ik vind het een beetje zonde van mijn tijd en fun om tier 1 t/m 5 en soms 6 te spelen. En ik vind het helemaal niet leuk om met stock tanks te spelen.

Dus speel ik liever met mijn M6 premium om die experience met gold om te zetten naar free expierience.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!