Wat ik binnen Windows veel gebruik:
Foobar2000, Tomboy, Eclipse, LibreOffice, Dropbox, Filezilla, Notepad++, Python, VirtualDub, Avisynth, Putty, Opera, Adobe CS, VirtualBox, Steam, 7-Zip, QTTabBar voor Eplorer en veel drag and drop.
Nog wel een hoop andere progs in mijn startmenu, maar bovenstaande gebruik ik het meest, bijna dagelijks.
Door apps niet af te sluiten maar te suspenden wordt het dus NOG meer een tabletinterface dan een OS wat je ook als professioneel kunt verkopen. Windows staat er al om bekend om 'rommel' te verzamelen waardoor je computer vergeleken bij Linux of OSX sneller een reboot *nodig* heeft. Door elk gedraaide appje of uitgeprobeerde demo of spel te suspenden voor eventueel volgend gebruik zal dit op zijn minst niet beter worden.
-edit-
@Zer0 hieronder:
N-versies tellen wel mee. Net als joden en jagers.
Anyway, ik had gewoon *te veel versies* in mijn hoofd, maar als je wilt mierennneuken en mijn onexacte aantal gebruikt als argument om mijn mening af te doen als gezeur, dan wil ik daar nog wel even op in gaan:
Starter, Home Basic, Home Premium, Professional, Enterprise, Ultimate = 6 (dus je zat er al 17% naast)
Dan heb je de N en KN versies, al weet ik het verschil ook niet. = 18
Nu heb je nog Windows Phone maar dat gaat dus samen. = 19
Je hebt ook XP verlengde licentie speciaal voor nettops maar dat gaat ook samen. = 20
Dan heb je de ARM builds en VL builds.
Ja ik weet dat ik oneerlijk tel, maar wat is dat nu ook voor zeurreactie van jou. Of er nu 2 of 10 versies zijn, als er een professional en een starter is, dan geldt mijn punt, waar je kundig niet op in gaat, nog steeds.
[
Voor 61% gewijzigd door
Sando op 14-09-2011 19:21
]