Toon posts:

Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste
Acties:
  • 138.229 views

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Rhodan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:06:
Denk dat als je Kies voor de pc heb geïnstalleerd, er gelijk wat drivers mee gezet worden.
Onder Windows Vista krijg ik het geeneens geinstalleerd : :(

Eerst ruzie dat ik geen gebruiksrechten had en uiteindlijk leek het gelukt
maar tijdens installatie berg foutmeldingen (weggeklikt).
Het enige wat gelukt is, is de desktop icon maar die heeft geen koppeling
naar het programma.

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12-2022
Katsuchi schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:12:
Onder Windows Vista krijg ik het geeneens geinstalleerd : :(
Geïnstalleerd met "Run as Administrator"?

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Nivk schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:14:
[...]

Geïnstalleerd met "Run as Administrator"?
Ja.Op dll files Com Registration errors

• Nickkok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Heb ik dan geluk met een goed toestel. gaat een dag mee met be.etje twitteren, youtube,.whatsappen en liedjes downloaden. Ik kom van een sony ericcson x8, en ik moet zeggen dit dit dung.is gewoon een verademing. Snel, lange batterijduur. En een mega scherm. Pracht ding kan niets anders zeggen.

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-05 10:17
Het is misschien vloeken in de kerk in dit topic, maar ik neig nu ik nu allemaal zo lees toch meer naar de iphone 4 wat toch wel gewoon goed doet wat het moet doen.
Was helemaal van plan de galaxy s2 te nemen maar nu ik lees wat de ervaringen tot nu toen zijn kijk ik toch meer naar de iphone 4.
Iemand ervaring met beide toestellen hier ?

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-05 22:21
Brabso schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:37:
Het is misschien vloeken in de kerk in dit topic, maar ik neig nu ik nu allemaal zo lees toch meer naar de iphone 4 wat toch wel gewoon goed doet wat het moet doen.
Was helemaal van plan de galaxy s2 te nemen maar nu ik lees wat de ervaringen tot nu toen zijn kijk ik toch meer naar de iphone 4.
Lees een klein beetje terug en zoek naar een hele lange post. ;)

(De zoekfunctie gebruiken en zoeken naar ''iphone'' had ook wel wat geholpen)

[Voor 7% gewijzigd door SCARfaceE op 18-05-2011 21:43]

PSN ID: Beest41

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-05 19:09
TRaSH schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:55:
ik heb eens een paar screenshots gemaakt om de batterij verbruik te laten zien.
vannochtend van de lader afgehaald.
Zet het wifi slaapbeleid eens op 'wanneer scherm uitschakeld'. Dat gaat je een boel batterij schelen.

• Hurley
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-03-2014
Wat zijn de ervaringen met e-books? Misschien niet iets waar veel mensen in geïnteresseerd zijn maar toch een van de voornaamste redenen voor mij om voor de S2 en zijn grote mooie scherm te kiezen.

• Brabso
Zal eens even zoeken.
SCARfaceE schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:39:
[...]

Lees een klein beetje terug en zoek naar een hele lange post. ;)

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-05 19:09
Brabso schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:37:
Eerst deze ff lezen: http://lifehacker.com/580...rral&utm_source=pulsenews

• walr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11-2021
vraag hoe voeg je een afbeelding toe

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 09:06
Hahaha, nou als je hem niet kan vinden heb je misschien een nieuwe bril nodig ;).

Gezien de post ook een reactie was op mijn vraag: hartelijk dank! Erg uitgebreide en duidelijke post.

• Brabso
Yep gevonden, beetje onnozel maar goed.
Ik had misschien gehoopt op wat meer reacties van andere gebruikers die een vergelijking hebben met deze 2 toestellen.
k.olfers schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:50:
[...]

Hahaha, nou als je hem niet kan vinden heb je misschien een nieuwe bril nodig ;).

Gezien de post ook een reactie was op mijn vraag: hartelijk dank! Erg uitgebreide en duidelijke post.

• walr
Mijn telefoon is nu 2 dagen en bijna 7 uur niet opgeladen en de batterij is nu voor 50 procent nog vol
en dit is bij normaal gebruik

[Voor 67% gewijzigd door walr op 18-05-2011 22:46]

• SCARfaceE
walr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:01:
Mijn telefoon is nu 2 dagen en bijna 7 uur niet opgeladen en de batterij is nu voor 50 procent nog vol
Ik heb hier een screenshot van gemaakt maar krijg die niet geupload
Zoals iemand al net heeft uitgelegd: je upload je foto naar een ''uploadsite'' (bijvoorbeeld imageshack.us) en vervolgens plaats je de verkregen link zo: [img]link[/img]
Best simpel als je het eenmaal door hebt.

Edit: Oh, die uitleg was op het ABO forum. Ik lees allebei tegelijk zo een beetje dus heb ik het door elkaar gehaald, mijn excuus.

[Voor 11% gewijzigd door SCARfaceE op 18-05-2011 22:06]

• Kirretje
  • Nu online
walr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:01:
Ik heb hier een screenshot van gemaakt maar krijg die niet geupload
Kan het me niet voorstellen, dan heb je niet meer dan 30 min et scherm aangehad denk ik?

• walr
Kirretje schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:11:
[...]

Kan het me niet voorstellen, dan heb je niet meer dan 30 min et scherm aangehad denk ik?
heb wel het scherm langer aan gehad maar ik heb de heldeheid maar op 13 procent
probeer momenteel een screenshot te plaatsen maar dat lukt me nog niet helemaal

• Kirretje
  • Nu online
Zoals scarface beschrijft moet et lukken. Veel eenoudiger wordt et niet. Www.imageshack.us daar uploade en de verkregen link hier tussen die img met haken plaatsen. Hoelang heeft je scherm dan aan gestaan? Als je kijkt bij batterijgebruik en dan op display of weergave klikt?

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Wow ik ben benieuwd naar zijn screens. Langer dan 2 dagen? Kan haast niet dat je je scherm langer dan 2 u aan hebt gehad over 2 dagen verdeelt, lijkt me.
Met alle wijsheid van andere (veel)gebruikers in het achterhoofd.

[Voor 17% gewijzigd door Oekol op 18-05-2011 22:46]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• walr
Leoon. schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:45:
Wow ik ben benieuwd naar zijn screens. Langer dan 2 dagen? Kan haast niet dat je je scherm langer dan 2 u aan hebt gehad over 2 dagen verdeelt, lijkt me.
ik heb een screenshot geupload

• Golf2vr6
  • Laatst online: 24-05 19:07
walr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:46:
[...]

ik heb een screenshot geupload
lol, misschien dat je hier dan ff de link kan posten

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 7 Pro Hazel 256

• SCARfaceE
Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:48:
[...]

Hij heeft zn vorige bericht geedit .

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De mijne gaat nu aan de lader na hem bijna 2 dagen licht te hebben gebruikt. Het scherm heeft in totaal iets meer dan 3 uur aan gestaan (autobrightness, ook in de browser wat je apart moet instellen). Internet heb ik meestal direct weer uitgezet als ik het niet nodig had. Ben er redelijk tevreden over, maar als ik constant zit te browsen op internet (punten in de grafiek waar de helling het steilst is) dan gaat het vrij snel en hou ik het hooguit maar een uur of 5 vol denk ik.

[Voor 7% gewijzigd door Snoop op 18-05-2011 22:55]

• walr
Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:48:
[...]

iets naar boven scrollen

• Golf2vr6
SCARfaceE schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:48:
[...]

Hij heeft zn vorige bericht geedit .
walr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:49:
[...]

iets naar boven scrollen
<schaam mode aan>
<verder kijken dan neus lang is mode aan>

8)7

[Voor 23% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-05-2011 22:52]

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:36
elsandor schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:15:
Sinds gister ook het toestel in bezit (ergens gewonnen, maar dat terzijde :) ). Heb ook nog een iPhone 4, alleen wilde gewoon eens kijken hoe dit me beviel. Alles eigenlijk wel kunnen instellen en installeren zoals ik het zou willen hebben, echter: Als ik via Instellingen > Over het toestel > Software-update > Controleren op update wil gaan kijken of er een update is, en ik log netjes in met mijn Samsung Account, krijg ik het bericht: Error, dit land wordt niet ondersteund.

Nou niet dat ik meteen moet updaten, maar ik zou wel graag hebben dat het werkt. Al aardig wat op google rondgekeken, maar daar kom ik er niet mee uit, dus was benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die dit probleem hebben ondervonden.
Volgens mij werk je bij een BC? ;)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• walr
Kirretje schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:11:
[...]

heb even gekeken en het scherm heeft 2 uur en 14 minuten aangestaan
ik moet wel zeggen dat het scherm naar 15 seconde niet aangeraakt uit gaat en heldeheid op 13 procent

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

walr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:55:
[...]

heb even gekeken en het scherm heeft 2 uur en 14 minuten aangestaan
ik moet wel zeggen dat het scherm naar 15 seconde niet aangeraakt uit gaat en heldeheid op 13 procent
Op dit 'tempo' houdt je telefoon het waarschijnlijk wel 3 á 4 dagen uit. Dat is best opmerkelijk te noemen. Je gebruikt je mobiel dan best weinig of niet? Geen intentie om de hele dag te internetten omdat het kan, door het menu heen te gaan zonder dat er lag is en dat soort dingen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:06
Wat hebben jullie allemaal gefreezed om Android OS procentueel naar beneden te krijgen??

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• walr
Leoon. schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:59:
[...]

Op dit 'tempo' houdt je telefoon het waarschijnlijk wel 3 á 4 dagen uit. Dat is best opmerkelijk te noemen. Je gebruikt je mobiel dan best weinig of niet? Geen intentie om de hele dag te internetten omdat het kan, door het menu heen te gaan zonder dat er lag is en dat soort dingen?
nee ik gebruik de telefoon het meest voor bellen en sms als ik wil interneten doe ik dat op de laptop
ik heb wel 1 uur en 46 minuten gebeld 14 sms verstuurd en 19 ontvangen

• walr
l3art schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:00:
Wat hebben jullie allemaal gefreezed om Android OS procentueel naar beneden te krijgen??
als eerst de samsung hubs alle 4
googel maps

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

walr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:02:
[...]

nee ik gebruik de telefoon het meest voor bellen en sms als ik wil interneten doe ik dat op de laptop
Ja dat snap ik, maar ik bedoel voor onderweg bijvoorbeeld even internetten. Even het laatste nieuws lezen enzovoorts. Toch ben jij een van de weinige die heel blij is met zijn mobiel omdat jou batterijduur nogal lang is te noemen..

• Golf2vr6
walr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:02:
[...]

Ik vraag me nu wel af waarom je een smartphone hebt genomen, als je hem alleen gebruikt om te bellen en smsen?

• SCARfaceE
Golf2vr6 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:08:
[...]

Ik vraag me nu wel af waarom je een smartphone hebt genomen, als je hem alleen gebruikt om te bellen en smsen?
Omdat het kan? :+ 8)7

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 11:31
Leoon. schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:05:
[...]

Ja dat snap ik, maar ik bedoel voor onderweg bijvoorbeeld even internetten. Even het laatste nieuws lezen enzovoorts. Toch ben jij een van de weinige die heel blij is met zijn mobiel omdat jou batterijduur nogal lang is te noemen..
Wat zijn jullie verwachtingen eigenlijk?
Het klinkt een beetje teleurgesteld nadat ik een paar pagina's doorgespit heb.

Persoonlijk rekende ik op 24 uur bovengemiddeld gebruik, dat lijkt te doen.
Wél moet gezegd worden dat er rap een revolutie op accu-gebied moet gaan komen!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dat kies air via je browser werkt ook gaaf hoor, gewoon url in je browser intikken en je beheert je telefoon in je browser zonder dat er software nodig is

Burp

• walr
Leoon. schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:05:
[...]

de eerste dag dat ik hem had was de batterij al naar 6 uur 70 procent leeg
heb toen mijn telefoon geroot en de app freez gebruikt om veel software van samsung uit zetten daarna is de batterij met sprongen vooruit gegaan als de telefoon nu in standby stand staat verbruikt hij 1 procent per 3 uur dat vindt ik nettjes

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Ja hallo, op die manier is het logisch dat je 2-3 mee vooruit kunt zonder op te laden. :p Bij een smartphone staat het internet toch altijd aan ivm push mail, whatsapp etc. :)

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

MyrddinLXXIIX schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:10:
[...]

Wat zijn jullie verwachtingen eigenlijk?
Het klinkt een beetje teleurgesteld oadat ik een paar pagina's doorgespit heb.

Persoonlijk rekende ik op 24 uur bovengemiddeld gebruik, dat lijkt te doen.
Wél moet gezegd worden dat er rap een revolutie op accu-gebied moet gaan komen!
Precies, in dat opzicht is de SII niet anders dan de meeste smartphones op dit moment. Wil je volledig gebruikmaken van alle functies (Automatisch synchroniseren, games, veel internetten, media bekijken/luisteren), dan moet je bereid zijn hem elke avond aan de lader te hangen. En zelfs in dat opzicht houdt de SII het langer uit dan mijn G1 en Desire die ik hiervoor had.

Als je niet bereid bent elke avond op te laden moet je offers maken. Persoonlijk ben ik niet bereid offers te maken, daarvoor is het een veel te leuk toestel :P

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 13:07

Freshnezz

Why so serious?

Ik ben totaal niet teleurgesteld in ieder geval. Een hele verbetering ten opzichte van m'n Desire en dat was al een goed dingetje..!

Mooi om te zien dat Android nu op het punt is gekomen dat het (bijna) zo smooth is als een iPhone 4 (moet ook wel met die brute dual core). Enige wat ik jammer vind, is dat de resolutie niet hoger is (zoals bv de Sensation en iPhone 4) maar goed daar kan ik nog wel mee leven dankzij het Super Amoled Plus scherm.

En bovendien betaal je voor een iPhone 4 nog altijd bijna het dubbele (wat het imo niet waard is!).

• walr
lordMocro schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:14:
Ja hallo, op die manier is het logisch dat je 2-3 mee vooruit kunt zonder op te laden. :p Bij een smartphone staat het internet toch altijd aan ivm push mail, whatsapp etc. :)
het internet staat bij mij ook 24 uur per dag aan maar er zijn geen app die steeds internet gebruiken en als ik die app wil gebruiken dan zet ik die aan en naar gebruik weer uit dat schild echt een hoop

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Mijn verwachting is dat ik als ik hem heb, hij niet meer van mijn zijde is te krijgen. Ik ga er mee na bed sta er mee op. En als de telefoon waterdicht was ging ik er mee douchen en in bad (die ik niet heb :()

Nee zonder gekheid, ik verwacht er best wel heel veel van. Lees al 3 weken actief elke topic over SGSII door en wordt er soms gek van, van de negatieve dingen. Maar het is natuurlijk ook zo dat negatieve dingen veel vaker/eerder aan het licht komen. Ik heb het hele youtube kanaal van Samjpullen afgekeken en ik krijg er alleen maar mee zin in! Jammer genoeg werkt studentmobiel niet mee en kan ik waarschijnlijk nog wel 1-2 weken wachten. Jammer genoeg. Ik had ook niet op vrijdag de 13e moeten bestellen. Haha ;)

• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Krusher

Alizée

lordMocro schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:14:
...Bij een smartphone staat het internet toch altijd aan ivm push mail, whatsapp etc. :)
Nope, bij mij alleen aan als ik het nodig heb.

:+

• walr
Leoon. schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:20:
Mijn verwachting is dat ik als ik hem heb, hij niet meer van mijn zijde is te krijgen. Ik ga er mee na bed sta er mee op. En als de telefoon waterdicht was ging ik er mee douchen en in bad (die ik niet heb :()

Nee zonder gekheid, ik verwacht er best wel heel veel van. Lees al 3 weken actief elke topic over SGSII door en wordt er soms gek van, van de negatieve dingen. Maar het is natuurlijk ook zo dat negatieve dingen veel vaker/eerder aan het licht komen. Ik heb het hele youtube kanaal van Samjpullen afgekeken en ik krijg er alleen maar mee zin in! Jammer genoeg werkt studentmobiel niet mee en kan ik waarschijnlijk nog wel 1-2 weken wachten. Jammer genoeg. Ik had ook niet op vrijdag de 13e moeten bestellen. Haha ;)
het is een goede telefoon niks mis mee alleen je moet de telefoon goed afstellen en dan gaat bij redelijk zwaar gebruik echt wel een dag mee

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Freshnezz schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:16:
Ik ben totaal niet teleurgesteld in ieder geval. Een hele verbetering ten opzichte van m'n Desire en dat was al een goed dingetje..!

Mooi om te zien dat Android nu op het punt is gekomen dat het (bijna) zo smooth is als een iPhone 4 (moet ook wel met die brute dual core). Enige wat ik jammer vind, is dat de resolutie niet hoger is (zoals bv de Sensation en iPhone 4) maar goed daar kan ik nog wel mee leven dankzij het Super Amoled Plus scherm.

En bovendien betaal je voor een iPhone 4 nog altijd bijna het dubbele (wat het imo niet waard is!).
Volledig met je eens, behalve dat over de dubbele prijs voor iphone 4, dat is onzin. iPhone 4 kost nieuwe 599 en de Galaxy S II 499 euro. Slechts 100 euro verschil, niet het dubbele.

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:33
Inmiddels geroot en tegen de avond veel Samsung-zooi verwijderd. Vandaag zéér intensief gebruikt (display 2½ uur aan, veel dataverkeer gebruikt, e.d.) en na zo'n 15 uur nog 12% over. 3G en WiFi continu aan gehad en GPS uit.

Denk dat als ik een keer geduldig ben, eens aan de slag ga met Tasker zodat WiFi automatisch aan/uit gaat. Dan kan ik er denk ik zorgeloos een dag gebruik van maken. :)

PSN ID = Jorco

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Freshnezz schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:16:

Ik heb een Iphone 4 een half jaar gehad, en de Galaxy S2 vind ik smoother dan de Iphone 4.

Alles start instant op, ook na een dag gebruik. Dat had ik bij de Iphone niet.

Android is idd nog nooit zo lagfree en smooth g :) eweest, zoals de Galaxy S2

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-11-2020
2 dagen is wel erg goed.

Vanavond ging de spaarstand aan : 10%
1 dag en 13u aan. wifi constant, anders 3g.
de grote dippen zijn internet en spelletjes tussendoor, die trekken wel aan het verbruik
Helderheid overal automatisch, push email ( gmail en hotmail ), weather om het uur.
Nu moet hij echt wel aan de lader. Na deze screenshots en samsung kies is het nog 5% ;w

[Voor 7% gewijzigd door spl3ndr op 18-05-2011 23:39]

• walr
spl3ndr schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:37:
2 dagen is wel erg goed.

Vanavond ging de spaarstand aan : 10%
1 dag en 13u aan. wifi constant, anders 3g.
de grote dippen zijn internet en spelletjes tussendoor, die trekken wel aan het verbruik
Helderheid overal automatisch, push email ( gmail en hotmail ), weather om het uur.
Nu moet hij echt wel aan de lader. Na deze screenshots en samsung kies is het nog 5% ;w

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
ja en mijn batterij is nog voor 50 procent vol dus haal ik 3 a 4 dagen met 1 volle lading
als ik de telefoon weer aan het net moet hangen maak ik nog wel een screenshot

[Voor 4% gewijzigd door walr op 18-05-2011 23:44]

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:54
Megapaul schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:51:
[...]

Volgens mij werk je bij een BC? ;)
Klopt! In de weekenden dan ;)

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 10:22
Mogen we hieruit concluderen dat de accu van de GS II echt significant beter is dan die van de eerste versie?

• jebuske
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04 07:10
Heb gisteren dan ook maar een hard reset gedaan omdat mijn accu het slechts 1 dag kon volhouden. Heb nu de samsung hubs niet geconfigureerd en na 13u gebruiken staat de batterij nog op 80 procent :-) Wel dataverbinding uitgezet vandaag.

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-05 22:45
Ik zit hier zelf ook een beetje met de vraag of ik de gewone S zal inruilen tegen een S2.
Snelheid en die langere accuduur trekken me wel.

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Torched schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:38:
Ik zit hier zelf ook een beetje met de vraag of ik de gewone S zal inruilen tegen een S2.
Snelheid en die langere accuduur trekken me wel.
Voor de langere accuduur moet je het niet doen, verschilt niet veel als ik het zo lees. Lukt ook gewoon met de S1 als je geen batterijdrain probleem hebt.

• Timmmeeehhh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-05 07:13
joblamie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:23:
[...]

Volledig met je eens, behalve dat over de dubbele prijs voor iphone 4, dat is onzin. iPhone 4 kost nieuwe 599 en de Galaxy S II 499 euro. Slechts 100 euro verschil, niet het dubbele.
Ligt eraan of je hem met abbo neemt...
Ik kon de S2 met een 1 jarig 35 euro abo bij Hi aanschaffen en maar 50 euro bijbetalen.
de Iphone 4 moet je met een Iphone abo van 32.50 met een 1 jarig contract 519 (!!!) euro bijbetalen

www.timvanhelsdingen.com

• DutchManticore
  • Laatst online: 22:57
lordMocro schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:41:
[...]

Voor de langere accuduur moet je het niet doen, verschilt niet veel als ik het zo lees. Lukt ook gewoon met de S1 als je geen batterijdrain probleem hebt.
Cruciaal onderdeel "als ik het zo lees."
Meneer heeft dus zelf geen S2, maar doet er wel uitspraken over :P

Ik mag op 13 juni verlengen... kan echt niet wachten zeg. Ik heb alle drie de S2 topics doorgelezen, maar ik ben er nu totaal doorheen en dus geen leesvoer meer.

Heb ookal zo'n beetje elke review al wel een keer gelezen, dus dat is ook niet echt leuk meer.
Erger me na 't lezen en zien van allerlei reviews ook helemaal kapot aan mijn N96 nu.
En om mij terug te pesten heeft 'ie nu ineens de gewoonte ontwikkeld om tijdens 't browsen en/of muziek luisteren te crashen en te rebooten. Ben echt helemaal klaar met Symbian...

7600X (PBO -25), 64GB DDR5-6000, ASUS TUF X670 PLUS, Gigabyte 4080 OC (UV@0.995mV)

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:09
Crazyanz schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:59:
[...]

ik heb even naar de specs gekeken maar volgens mij gebruikt ie gewoon en 3,5mm jack en moet ie overal mee werken?
nee dat is niet zo, bij mijn sgs had ik ultimate ears oordopjes die werkten op mijn iphone met spraak en music control. maar als ik hem in mijn sgs deed had mijn geluid net alsof de helft van de tonen weg waren, tenzij ik op de talk button drukte dan kreeg ik normaal geluid. en music controll werkte dus ook niet.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:28
DutchManticore schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 01:06:
[...]

Cruciaal onderdeel "als ik het zo lees."
Meneer heeft dus zelf geen S2, maar doet er wel uitspraken over :P

Ik mag op 13 juni verlengen... kan echt niet wachten zeg. Ik heb alle drie de S2 topics doorgelezen, maar ik ben er nu totaal doorheen en dus geen leesvoer meer.

Heb ook al zo'n beetje elke review al wel een keer gelezen, dus dat is ook niet echt leuk meer.
Erger me na 't lezen en zien van allerlei reviews ook helemaal kapot aan mijn N96 nu.
En om mij terug te pesten heeft 'ie nu ineens de gewoonte ontwikkeld om tijdens 't browsen en/of muziek luisteren te crashen en te rebooten. Ben echt helemaal klaar met Symbian...
Als je echt alles helemaal gelezen hebt dan hoeven we van jou geen vragen hier te verwachten? >:)

Ben zelf nu ook een ex n96 gebruiker en ik kan je vertellen dat ik elke dag weer iets nieuws tegen kom (SGS2 of Android gerelateerd) waarvan ik zeer van onder de indruk ben.

Even over de batterij.. Als ik op mijn N96 zo ongeveer hetzelfde deed (geen angry birds natuurlijk en andere games) als nu op mijn SGS2 dan deed de batterij het hooguit 5-6 uur. Moet er wel bij zeggen dat het toestel 'al' 2 jaar oud is. Mijn SGS2 doet het nu gemiddeld 24-36 uur op 1 lading. Ik moet er natuurlijk nog wel aan wennen om de telefoon voor wat meer dingen te gebruiken zoals file-info, waterpas, talking tom etc.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• DutchManticore
  • Laatst online: 22:57
AtlAntA schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 01:33:
[...]

Als je echt alles helemaal gelezen hebt dan hoeven we van jou geen vragen hier te verwachten? >:)

Ben zelf nu ook een ex n96 gebruiker en ik kan je vertellen dat ik elke dag weer iets nieuws tegen kom (SGS2 of Android gerelateerd) waarvan ik zeer van onder de indruk ben.

Even over de batterij.. Als ik op mijn N96 zo ongeveer hetzelfde deed (geen angry birds natuurlijk en andere games) als nu op mijn SGS2 dan deed de batterij het hooguit 5-6 uur. Moet er wel bij zeggen dat het toestel 'al' 2 jaar oud is. Mijn SGS2 doet het nu gemiddeld 24-36 uur op 1 lading. Ik moet er natuurlijk nog wel aan wennen om de telefoon voor wat meer dingen te gebruiken zoals file-info, waterpas, talking tom etc.
Ik heb echt alles al gelezen, en ik stel toch ook geen vragen? O-)
Tot nu toe zeker niet :P Denk dat ik eerder vragen zal kunnen beantwoorden inmiddels.

En ik heb 't kreng nog niet eens. 8)7 |:(

7600X (PBO -25), 64GB DDR5-6000, ASUS TUF X670 PLUS, Gigabyte 4080 OC (UV@0.995mV)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
Ok, gisterenmiddag is mijn test begonnen:

Alle apps widgets uitgeschakeld, behalve Twitter sync (maar die doet het toch al niet, ook al staat ie op 1x per uur), Facebook sync (1x per uur, die het ook niet doet), E-mail sync (1x per uur van 2 accounts) en de battery monitor widget.

Ben nu 17 uur verder waarvan:
• 0,5 uur Wifi
• 4,5 uur 3G
• 12 uur geen data
• 4 smsjes verstuurd
• Verder geen enkele app gebruikt
• Display 15 min aan

Resterende accu capaciteit 76%. Dat betekend dus 1,4% per uur, als je de telefoon eigenlijk niet gebruikt, want dat is wat ik gedaan heb. Dan zou je er theoretisch dus 3 dagen mee kunnen redden, maar dat is dus niet reëel want je hebt zo'n ding niet om vervolgens niet te gebruiken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• KaleBatzZ
  • Laatst online: 21:57
Phusebox schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:47:
Ok, gisterenmiddag is mijn test begonnen:

Alle apps widgets uitgeschakeld, behalve Twitter sync (maar die doet het toch al niet, ook al staat ie op 1x per uur), Facebook sync (1x per uur, die het ook niet doet), E-mail sync (1x per uur van 2 accounts) en de battery monitor widget.

Ben nu 17 uur verder waarvan:
• 0,5 uur Wifi
• 4,5 uur 3G
• 12 uur geen data
• 4 smsjes verstuurd
• Verder geen enkele app gebruikt
• Display 15 min aan

Resterende accu capaciteit 76%. Dat betekend dus 1,4% per uur, als je de telefoon eigenlijk niet gebruikt, want dat is wat ik gedaan heb. Dan zou je er theoretisch dus 3 dagen mee kunnen redden, maar dat is dus niet reëel want je hebt zo'n ding niet om vervolgens niet te gebruiken.
Maar is al beter dan die 3,3% p/u van gisteren :)

Ik lust geen rotte appels...

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:54

zAo

GPLv2 Fanboy

terrorvogel schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 08:56:
[...]

Maar is al beter dan die 3,3% p/u van gisteren :)
Ja, maar zonder dataconnectie; wat heb je dan aan je telefoon? :)

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 19:14

TRaSH

koffie ?

uiterlix schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:40:
[...]

Zet het wifi slaapbeleid eens op 'wanneer scherm uitschakeld'. Dat gaat je een boel batterij schelen.
Waar kan ik die optie vinden?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• KaleBatzZ
zAo schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:08:
[...]
Ja, maar zonder dataconnectie; wat heb je dan aan je telefoon? :)
Als phusebox nu ze data aan zou zetten en zijn verbruik gaat weer naar 3,3% p/u dan zou je kunnen zeggen dat zijn toestel #$%^& is..
Dus in dat opzicht heb je er wat aan. Overigens verdenk ik nog steeds een app die de boosdoener is.

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-04 23:40

Nowhereman

Ygenweis

-Pwn the day-

• Phusebox
Kom ik weer hè:

Wat me het meeste stoort bij deze telefoon, naast de accu, is dat alles enorm buggy lijkt;

- Twitter: synchroniseert niet automatisch al staat het wel ingesteld; moet steeds handmatig nieuwe tweets ophalen
- Facebook: idem; krijg nooit berichten door, pas als ik handmatig synchroniseer
- E-mail app: krijg vaak nieuwe e-mail meldingen terwijl er helemaal geen nieuwe e-mail is. En als er wel e-mail is krijg ik regelmatig geen melding hiervan
- Instellingen in het 'instellingen' menu gaan vaak opeens weer verloren

• 6772Chevy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-07-2018
Die rode delen in je telefoonsignaal, geeft dat aan dat je toen geen signaal had of zo iets dergelijks?

Anoniem: 140372

* dit willen we hier niet zien! *

[Voor 92% gewijzigd door Bullet NL op 19-05-2011 10:02]

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

6772Chevy schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:46:
Die rode delen in je telefoonsignaal, geeft dat aan dat je toen geen signaal had of zo iets dergelijks?
Jup, heb er zelfs behoorlijk last van momenteel. Echter had ik dit met m'n vorige phone ook al, binnenkort dus ff een nieuwe SIM-kaart regelen, contactjes zien er (na 5 jaar) aardig versleten uit :)

-Pwn the day-

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Brad Pitt schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:25:
[...]

Hier zijn de meningen enorm over verdeeld aangezien bij sommige mensen NoLED ervoor zorgt dat de telefoon niet helemaal goed naar de Sleep-mode gaat en daarmee de accuduur nogal verkort.
Dat kan ik beamen! Ik heb de telefoon sinds vorige week woensdag, en batterijverbruik was prima. Gisteren NoLed geinstalleerd, en de batterij is nu in 1 nacht van 70-80% naar 20% gegaan. Battery Usage geeft inderdaad aan dat de telefoon de hele nacht wakker is geweest, en het scherm aan. De nachten hiervoor was er slechts zeer weinig verbruik, nauwelijks merkbaar.

Dus NoLed ligt er gelijk weer uit hier.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Dat is wel erg kort door de bocht maar ongelijk heb je niet.

@ Phusebox:
- Twitter: synchroniseert niet automatisch al staat het wel ingesteld; moet steeds handmatig nieuwe tweets ophalen
- Facebook: idem; krijg nooit berichten door, pas als ik handmatig synchroniseer

Welke app gebruik je? Heb je al andere apps gebruikt, zo ja, welke?

- E-mail app: krijg vaak nieuwe e-mail meldingen terwijl er helemaal geen nieuwe e-mail is. En als er wel e-mail is krijg ik regelmatig geen melding hiervan
Dat zijn 2 verschillende problemen. De eerste kan liggen aan het feit dat je mail ook synched met een mailserver of mailprogramma thuis of eventueel een andere phone. De mailheader is dan al wel binnen op je phone maar het bericht zelf is dan gekaapt door het andere sync proces.
Wel email, geen melding is vreemd, zelf geen last van gehad. Ook hier: welke app gebruik je?

- Instellingen in het 'instellingen' menu gaan vaak opeens weer verloren
Bij de meeste instellingen dien je deze op te slaan (menu-toets -> opslaan) alvorens je het scherm sluit. Zelf heb ik ook gemekrt dat de energie spaarstand soms instellingen aanpast maar niet terug zet. Bijvoorbeeld de timeout van het display.

Ten laatste nog een kleine tip; wees wat vollediger in je vraagstelling, meldt wat je zelf al hebt gedaan, of dat wel of geen effect had, welke apps je gebruikt, etc. :)

-Pwn the day-

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-05 22:57
Nowhereman schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:50:
[...]

Jup, heb er zelfs behoorlijk last van momenteel. Echter had ik dit met m'n vorige phone ook al, binnenkort dus ff een nieuwe SIM-kaart regelen, contactjes zien er (na 5 jaar) aardig versleten uit :)
Denk je serieus dat het te maken heeft met je simkaart? Die kaart zit toch gewoon muurvast in je toestel? Ik heb er 1 van 8 jaar oud met nog een oldschool O2 logo

• KaleBatzZ
Ik meen ergens gelezen te hebben in dit topic, dat er een nieuw app als vervanging van NoLed zou worden gemaakt. Kan iemand me ook vertellen wat dat ook weer was?
Kan het helaas niet meer vinden... :X

• Kirretje
  • Nu online
Phusebox. Dat twitter en facebook heb ik altijd zo gehad. Vriendschal verzoek komt bijvoorbeeld niet automatisch een melding van. Twitter r zelfde verhaal...dit op me oude galaxy, dacht altijd dat dit gewoon in het programma oid zit.

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

MaZe schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:59:
[...]

Denk je serieus dat het te maken heeft met je simkaart? Die kaart zit toch gewoon muurvast in je toestel? Ik heb er 1 van 8 jaar oud met nog een oldschool O2 logo
Heb het al meer dan eens meegemaakt (tijdje voor m'n werk telefoons uitgeleverd binnen het bedrijf) dat een sim-kaart 'rot' was na X tijd. Soms totaal onverklaarbaar en soms simpelweg contactjes die versleten* waren en waarbij het signaal regelmatig compleet weg viel. Soms moest ook de pincode opnieuw worden ingevoerd maar in veel gevallen was even wachten voldoende maar wel erg vervelend. De oplossing was dan een nieuwe sim.

Heb het nu net trouwens ook weer gehad, telefoon ligt naast me met een goed bereik (3-4 streepjes), ik pak um op en het signaal verdwijnt compleet. na even wachten nog steeds niks. Een zachte tik tegen het toestel en nog een paar seconden wachten en het signaal is weer terug. Ik had dit met mijn vorige telefoon ook al maar in mindere mate. Het zou natuurlijk ook met netwerk kunnen zijn maar dan zou het wel erg toevallig zijn, al sluit ik het natuurlijk niet uit, echter kan ik aan het netwerk niks doen en aan de simkaart wel dus daar beginnen we dan maar ;-)

*versleten wil zeggen dat er een verkleuring was t.o.v. van de rest van het goudkleurige oppervlak op de plaatsen waar de pinnetjes van het toestel het oppervlak raken en daar ook strepen op hadden getrokken, soms in dergelijke mate dat er weinig sprake meer was van een goed contact.

-Pwn the day-

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:12

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Het is niet nodig mensen aan te vallen die negatievere ervaringen met het toestel hebben dan jij. De persoon die vanaf nu een ander persoonlijk aanvalt kan een Officiële Waarschuwing tegemoet zien! We hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn, maar we blijven elkaar wel normaal behandelen!

Cogitationis poenam nemo patitur

• Phusebox
Nowhereman schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:57:
[...]

Welke app gebruik je? Heb je al andere apps gebruikt, zo ja, welke?
De officiële apps, die ik altijd zonder problemen heb gebruikt
Dat zijn 2 verschillende problemen. De eerste kan liggen aan het feit dat je mail ook synched met een mailserver of mailprogramma thuis of eventueel een andere phone. De mailheader is dan al wel binnen op je phone maar het bericht zelf is dan gekaapt door het andere sync proces.
Wel email, geen melding is vreemd, zelf geen last van gehad. Ook hier: welke app gebruik je?
Nope synchroniseer nergens anders; bovendien haal ik de mail niet van de server af maar blijft er altijd een kopie (gmail). Ik gebruik de standaard meegeleverde E-mail app.
Bij de meeste instellingen dien je deze op te slaan (menu-toets -> opslaan) alvorens je het scherm sluit. Zelf heb ik ook gemekrt dat de energie spaarstand soms instellingen aanpast maar niet terug zet. Bijvoorbeeld de timeout van het display.
Ik kan bij geen enkel menu in Instellingen de optie "Opslaan" ontdekken, sterker nog op de menu toets drukken doet eigenlijk nergens iets (heb stuk of 20 instellingen nagelopen).

Ook nu weer een vaag probleem dat ik sinds een dag of twee heb; de telefoon trilt; maar ik heb geen e-mail/sms/whatever melding... :S
Kirretje schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:06:
Phusebox. Dat twitter en facebook heb ik altijd zo gehad. Vriendschal verzoek komt bijvoorbeeld niet automatisch een melding van. Twitter r zelfde verhaal...dit op me oude galaxy, dacht altijd dat dit gewoon in het programma oid zit.
Werkte op mijn Desire anders altijd perfect... dus is blijkbaar een TouchWiz/Samsung probleem dan dat ze dus na een jaar nog niet hebben opgelostn.

[Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 19-05-2011 10:10]

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:16
Phusebox schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:09:
[...]

[...]

Nope synchroniseer nergens anders; bovendien haal ik de mail niet van de server af maar blijft er altijd een kopie (gmail). Ik gebruik de standaard meegeleverde E-mail app.

[...]

Ik kan bij geen enkel menu in Instellingen de optie "Opslaan" ontdekken, sterker nog op de menu toets drukken doet eigenlijk nergens iets (heb stuk of 20 instellingen nagelopen).

Ook nu weer een vaag probleem dat ik sinds een dag of twee heb; de telefoon trilt; maar ik heb geen e-mail/sms/whatever melding... :S

[...]

Werkte op mijn Desire anders altijd perfect... dus is blijkbaar een TouchWiz/Samsung probleem dan dat ze dus na een jaar nog niet hebben opgelostn.
Heb je nou al eens een hard reset geprobeerd?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 32GB@3200mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC

• SCARfaceE
Ewivis schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:12:
[...]

Heb je nou al eens een hard reset geprobeerd?
Gaat hij in het weekend doen, ik denk echt dat dat veel zal helpen in zijn geval.

• Phusebox
Haha seriously, ik moet echt dit weekend die hard reset maar eens proberen, krijg net een "sms geluid + trillen" binnen, maar niks, zie geen bericht of niks... haha wat een vaag toestel.

• SCARfaceE
Phusebox schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:22:
Haha seriously, ik moet echt dit weekend die hard reset maar eens proberen, krijg net een "sms geluid + trillen" binnen, maar niks, zie geen bericht of niks... haha wat een vaag toestel.
Ik zou zeggen doe het nu meteen. Je kan vast wel even twee dagen zonder al je persoonlijke instellingen. De instellingen die je echt nodig hebt zet je dan beetje bij beetje terug. Lijkt me in jouw geval het beste, anders blijf je je telefoon maar oppakken door het sms geluid.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:36
Phusebox, nou je het zegt, mijn Twitter (officiele app) synced ook niet automatisch.

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

Phusebox schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:09:
[...]

Heb zelf gemerkt dat die samsung hub het niet zo lekker doet. Ik gebruik nu zelf Tweetdeck en daar krijg ik wel keurig meldingen van. Misschien een idee om toch eens van app te switchen?

[...]

Dit heb ik zelf nog niet meegemaakt maar zegt niks over het feit dat jij het ervaart. Wat gebeurd er als je de email melding laat staan en een paar minuten wacht? Misschien is de sync gewoon wat traag?

[...]

*oeps* ik heb je met het spreekwoordelijke kluitje vakkundig het riet in gestuurd, sorry. Ik zat zelf te knutselen met instellingen in applicaties waarbij dat wel steeds nodig is. Heb net zelf ook alle instellingen nog een nagelopen omdat ik er bijna zeker van was dat dit bij bepaalde instellingen het geval was maar je hebt gelijk, dat hoeft helemaal nergens. |:(

Misschien vind ie je gewoon lief en wil ie aandacht? :+
Het trillen kan door een willekeurige app geactiveerd worden, misschien dat er 1 niet helemaal lekker is?

[...]

Als ik zo door het topic heen lees en al jouw posts bekijk dan kan het bijna niet anders dan dat je een applicatie hebt die niet helemaal jofel is of dat er een technisch issue met je telefoon is.
-Je batterij verbruik is hoog zonder duidelijke reden
-Je toestel wordt erg warm zonder duidelijke reden
-Je krijgt meldingen zonder dat er wat aan de hand is wat zou kunnen worden verklaard door traagheid van de verwerking van gegevens.

Misschien toch handig om eens een factory reset te doen? Daarna even 2 dagen geen extra apps installeren en eens zien hoe het toestel zich houdt? Puur vanuit het oogpunt dat dit misschien je problemen en irritaties oplost? Zo niet dan is de kans op een technisch mankement vrij groot en is het nuttig om het toestel op z'n minst eens door de T.D. van je provider danwel van Samsung te laten checken.

***Edit: deze post was even wat tikwerk, zie dat sommige van mijn aanbevelingen al eens zijn geopperd ;) ***

-Pwn the day-

• Phusebox
Nowhereman schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:28:
[...]

Als ik zo door het topic heen lees en al jouw posts bekijk dan kan het bijna niet anders dan dat je een applicatie hebt die niet helemaal jofel is of dat er een technisch issue met je telefoon is.
-Je batterij verbruik is hoog zonder duidelijke reden
-Je toestel wordt erg warm zonder duidelijke reden
-Je krijgt meldingen zonder dat er wat aan de hand is wat zou kunnen worden verklaard door traagheid van de verwerking van gegevens.

Misschien toch handig om eens een factory reset te doen? Daarna even 2 dagen geen extra apps installeren en eens zien hoe het toestel zich houdt? Puur vanuit het oogpunt dat dit misschien je problemen en irritaties oplost? Zo niet dan is de kans op een technisch mankement vrij groot en is het nuttig om het toestel op z'n minst eens door de T.D. van je provider danwel van Samsung te laten checken.

***Edit: deze post was even wat tikwerk, zie dat sommige van mijn aanbevelingen al eens zijn geopperd ;) ***
Wat betreft Twitter/Facebook, ik gebruik die Social Hub meuk helemaal niet, heb gewoon handmatig desbetreffende apps gedownload uit de Market.

• Ewivis
Phusebox schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:30:
[...]

Wat betreft Twitter/Facebook, ik gebruik die Social Hub meuk helemaal niet, heb gewoon handmatig desbetreffende apps gedownload uit de Market.
Ik dacht me te herinneren dat je aan het begin wel social hub geprobeerd had?

• Phusebox
Ewivis schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:32:
[...]

Ik dacht me te herinneren dat je aan het begin wel social hub geprobeerd had?
Nope, juist vermeden ivm de problemen die ik had gelezen.

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:51
Niet kicken binnen 24 uur.

[Voor 91% gewijzigd door RoD op 19-05-2011 11:11]

• GuiltyNL
  • Laatst online: 25-05 09:19
BioHazard schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:25:
Phusebox, nou je het zegt, mijn Twitter (officiele app) synced ook niet automatisch.
Hier sync hij ook niet automatisch. Pas als ik hem opstart en met de button onderop het toestel naar de achtergrond druk wel. Als je met de backbutton werkt, sluit je de Twitter-app weer af en sync hij niet meer.

Het lijkt erop dat momenteel de app zelf moet draaien en dat een achtergrond proces dus niet helemaal lekker lijkt te werken.

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:30
En we gaan nog steeds op dezelfde lading door (nav vorige reply)
Gisteravond tot 23u wifi aangehad.
Vanmorgen vanaf 630 3g aan en bluetooth aan
Batterijstatus is nu 26%

• Ewivis
JeroenV_ schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:05:
En we gaan nog steeds op dezelfde lading door (nav vorige reply)
Gisteravond tot 23u wifi aangehad.
Vanmorgen vanaf 630 3g aan en bluetooth aan
Batterijstatus is nu 26%
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat heeft iedereen het scherm toch weinig aan... Ik had gister al 6 uur het scherm aangehad... Gister 7:30 uit de lader en pas om 0:45 in de lader. Was toen op 9% ofzo.

• Sneezydevil
  • Laatst online: 13-04 20:13
-Edwin- schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:50:
[...]

Ik had deze vraag gisteren gesteld. Maar hij is nu al nogal ondergesneeuwd. Dus daarom nog een keer.
Eerder in het topic is er een gebruiker, die zegt dat dit de eerste telefoon is waarbij hij het werkend heeft gekregen.

Ik heb zelf net ook even geprobeerd, maar mij lukt het niet. Krijg altijd de melding: "Kan niet verbinden met de server"

Ik wil best vanavond als ik op wifi zit nog eens proberen, hoewel ik betwijfel dat het aan de 3g ligt want hij synced wel met 3 exchange servers en 1 gmail account.

Als server heb ik geprobeerd m.hotmail.com te gebruiken, denk dat dat de juiste is.

• GalaxyS2
  • Laatst online: 10-05-2020
Ik heb mijn S2 gisteren gehaald. De eerste paar uur kantelde hij mee bij foto's en berichten. Dat doet hij niet meer. Weet iemand wat ik hier aan kan doen, of moet ik terug naar de winkel?

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

GalaxyS2 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:15:
Ik heb mijn S2 gisteren gehaald. De eerste paar uur kantelde hij mee bij foto's en berichten. Dat doet hij niet meer. Weet iemand wat ik hier aan kan doen, of moet ik terug naar de winkel?
Als je het pulldown menu opent (van boven naar beneden vegen op het startscherm) staat dan Autom. draaien wel aan? Heb dat zelf ook een keer per ongeluk uitgezet.

[Voor 5% gewijzigd door Nowhereman op 19-05-2011 11:17]

-Pwn the day-

• GalaxyS2
  • Laatst online: 10-05-2020
Oh damn, wat erg. Ik heb overal gekeken, is het zo makkelijk. Bedankt. Heb jij/ hebben jullie eigenlijk je GPS gewoon altijd aanstaan?

• Nowhereman

Nowhereman

Ygenweis

GPS heb ik over het algemeen uit staan omdat het een stroomvreter is. Voor lokatie bepaling kan je telefoon ook gebruik maken van aGPS waarmee er via de zendmast(en) wordt bepaald waar je ongeveer bent. In veel gevallen is dit al voldoende. Voor nauwkeurige lokatie bepaling (navigatie oid) heb je wel GPS nodig.

[Voor 63% gewijzigd door Nowhereman op 19-05-2011 11:22]

-Pwn the day-

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:23

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb hem altijd aanstaan aangezien deze alleen gebruikt wordt wanneer een toepassing daar om vraagt.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:28
The Wizard schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:23:
Ik heb hem altijd aanstaan aangezien deze alleen gebruikt wordt wanneer een toepassing daar om vraagt.
En dat is dus altijd omdat google (android) constant locatiegegevens naar google stuurt.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

joblamie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:23:
[...]

De iPhone 4 was volgensmij geen 600 euro bij zijn release. Dat is de SGSII wel, (499euro)

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:23

The Wizard

Moderator Mobile
AtlAntA schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:27:
[...]

En dat is dus altijd omdat google (android) constant locatiegegevens naar google stuurt.
Nee, dat is alleen bij het aanvinken van Draadloze netwerken gebruiken, en dan nog gebruikt hij niet de GPS, maar WiFi en mobiele netwerken. Zet die optie maar eens aan/uit.

GPS wordt alleen door toepassingen gebruikt, als er GPS wordt gevraagd komt altijd het GPS symbooltje in beeld te staan. Als ik naar mijn stats kijk zie ik alleen GPS aan bij een Twitter bericht met locatie gegevens bijv.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:36
Phusebox schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:32:
[...]

Nope, juist vermeden ivm de problemen die ik had gelezen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1086599

Hier zegt men dat inderdaad door een Full reset na XWKE2 het batterijgebruik drastisch verbeterd. Dit komt blijkbaar door een 2tal bestanden, die je met root eventueel handmatig zou kunnen verwijderen. Dus het is erg aan te raden die full reset te doen. :)

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

Pagina: 1 ... 21 22 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee