Dat is wel erg kort door de bocht maar ongelijk heb je niet.
@ Phusebox:
- Twitter: synchroniseert niet automatisch al staat het wel ingesteld; moet steeds handmatig nieuwe tweets ophalen
- Facebook: idem; krijg nooit berichten door, pas als ik handmatig synchroniseer
Welke app gebruik je? Heb je al andere apps gebruikt, zo ja, welke?
- E-mail app: krijg vaak nieuwe e-mail meldingen terwijl er helemaal geen nieuwe e-mail is. En als er wel e-mail is krijg ik regelmatig geen melding hiervan
Dat zijn 2 verschillende problemen. De eerste kan liggen aan het feit dat je mail ook synched met een mailserver of mailprogramma thuis of eventueel een andere phone. De mailheader is dan al wel binnen op je phone maar het bericht zelf is dan gekaapt door het andere sync proces.
Wel email, geen melding is vreemd, zelf geen last van gehad. Ook hier: welke app gebruik je?
- Instellingen in het 'instellingen' menu gaan vaak opeens weer verloren
Bij de meeste instellingen dien je deze op te slaan (menu-toets -> opslaan) alvorens je het scherm sluit. Zelf heb ik ook gemekrt dat de energie spaarstand soms instellingen aanpast maar niet terug zet. Bijvoorbeeld de timeout van het display.
Ten laatste nog een kleine tip; wees wat vollediger in je vraagstelling, meldt wat je zelf al hebt gedaan, of dat wel of geen effect had, welke apps je gebruikt, etc.