Het Samsung Galaxy SII topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 23 Laatste
Acties:
  • 141.611 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 19:26

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ikzelf vind usb-OTG een fijne toevoeging, waar ik graag gebruik van ga maken. Maar, om die functie te kunnen gebruiken geven ze in reviews (gsmarena) aan dat je een speciaal blokje nodig hebt voordat je hem als usbOTG kan gebruiken. Is dat blokje meer dan een microusb ingang converter naar USB ingang, of kan ik bij dealextreme wel een kabeltje kopen die aan 1 kant micro usb heeft en aan de andere kant een USB vrouwtjes (als het ware) kant?

Iemand die dit weet??

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Nomad schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:43:
Ikzelf vind usb-OTG een fijne toevoeging, waar ik graag gebruik van ga maken. Maar, om die functie te kunnen gebruiken geven ze in reviews (gsmarena) aan dat je een speciaal blokje nodig hebt voordat je hem als usbOTG kan gebruiken. Is dat blokje meer dan een microusb ingang converter naar USB ingang, of kan ik bij dealextreme wel een kabeltje kopen die aan 1 kant micro usb heeft en aan de andere kant een USB vrouwtjes (als het ware) kant?

Iemand die dit weet??
Gewoon micro USB naar standaard female. Is volledig passief dingetje.
Heb er zelf eentje van ebay geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emcea
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 13:18
Genoemde On-The-Go kabeltje op eBay

[ Voor 30% gewijzigd door emcea op 16-05-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik heb nu al een enorme hekel aan Samsung Kies.

Wil een simpele backup maken, maar hij blijft maar op voorbereiden staan, loopt constant te zoeken terwijl de telefoon al is aangesloten etc.

Bagger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Waar blijft trouwens de review van Tweakers? :?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
Pyrone89 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:15:
Ik heb nu al een enorme hekel aan Samsung Kies.

Wil een simpele backup maken, maar hij blijft maar op voorbereiden staan, loopt constant te zoeken terwijl de telefoon al is aangesloten etc.

Bagger!
Ik sluit bij je aan! Wat een rotzooi! Zodra ik wil updaten crasht Kies en geeft ie aan dat er geen toestel op aangesloten is.. Heb 2 verschillende computers gebruikt met allebei verschillende windows erop staan en verschillende hardware.. Echt slecht! Waarom niet OTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:57
Even terugkomend op reacties van mogelijk toekomstie gebruikers toen het toestel nog niet uit was:

Kan iemand testen of de wekker ook af gaat als de mobiel uit staat?

Heeft er al iemand last gehad van een piep/oplichten scherm als je mobiel ('s nachts) opgeladen is?

[ Voor 3% gewijzigd door gabn88 op 16-05-2011 17:43 . Reden: de woorden mogelijk en toekomstige toegevoegd ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07
Wekker niet getest, maar geen oplichtend scherm of pieptoon bij full charge. Tenminste niet dat ik heb gemerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
gebruikershaes schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:44:
Wekker niet getest, maar geen oplichtend scherm of pieptoon bij full charge. Tenminste niet dat ik heb gemerkt..
bij mij piept ie wel als de batterij volledig opgeladen is,

Snachts zet ik het volume ook uit, want ik wil geen mail updates etc horen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 22:24
gabn88 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:42:
Even terugkomend op reacties van mogelijk toekomstie gebruikers toen het toestel nog niet uit was:

Heeft er al iemand last gehad van een piep/oplichten scherm als je mobiel ('s nachts) opgeladen is?
Bij geen enkel android toestel gaat de wekker af als je het toestel uitzet. Simpelweg omdat het hele OS eerst geladen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11-2021
bij mij piept hij ook als hij is opgeladen en het display gaat dan ook even aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Over de batterij:

Na hem volledig op te hebben geladen heb ik na 3 uur en 40 minuten al 20% verloren.
Ik heb in die tijd 3G aan laten staan, background/auto sync staat aan en het scherm heeft 27min aangestaan (autobrightness aan).
Het toestel heb ik dus erg licht gebruikt. Geen browsen, geen video, geen games, geen muziek etc. Alleen een beetje mails syncen en whatsapp.

Mijn toestel is stock, nog niet geroot en heeft de nieuwste KE2 firmware.

Ik hoop dat meer mensen het batterijverbruik eens goed bij willen houden en in de gaten willen blijven houden wat ze allemaal met hun toestel doen om het vervolgens hier te posten. Dan kunnen we het eens goed vergelijken

[ Voor 7% gewijzigd door Snoop op 16-05-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 13:27
SamFirmware
16 mins

Problems on Samsung KIES: Samsung KIES crashes when try to updating! (Galaxy S II)

http://twitter.com/#!/SamFirmware/status/70151115865468928

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04
gabn88 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:42:

*kuch kuck* zoekfunctie *kuch*

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
joblamie schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:52:
Ach jongens, ik ben ook niet helemaal tevreden over de batterijduur, maar houd er rekening mee dat dit (doorgaans) verbetert naarmate je vaker hebt opgeladen hè... Ik merkte het met een nieuwe iPhone 4 ook recentelijk; de eerste dag was de batterijduur verschrikkelijk, de 2e dag al iets beter en de derde dag vond ik het al normaal. Zal bij de ene batterij wat sneller gaan dan de andere, maar geef het 2 a 3 weken en ik weet zeker dat de batterijduur geen probleem meer vormt.
Ja, dat heet dus gewenning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
businka19 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:08:
[...]

Ja, dat heet dus gewenning
Beter lezen, hij geeft aan dat de batterij beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Mensen, er is waarschijnlijk een possible fix op XDA gevonden voor het batterij probleem, voor mensen die 5-15% idle verliezen en waar Android-OS veel CPU time slurpt.
Something to try:

Factory reset and make the initial set-up with 3g/2g data only (not wifi).
Add accounts etc with only 3g data.
Monitor the battery status "cell standby" Should show less than 100% without signal.
Leave it in idle for 10 min and the check the "android os" time

Its strange but the first setup of the phone needs to be done in 3 g/2g data mode.

No problem so far, been on wifi on and off all day, switched at least 10 times now. Total android os time 12 min 15 s ( 8 hours)
Total time on (cell standby) 3 h 30 min (rest on wifi)
Idle drain 1% /h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walr
Ik ben nu al 48 uur bezig om de batterij zo lang mogelijk mee te laten gaan(door instellingen)
Ik heb de batterij gisteren om 23:00 uur van de oplader gehaald en nu 19 en een half uur later is de batterij nog voor 83 procent vol
Ik heb 16 minuten gebeld
35 minuten een spel gespeeld
19 minuten op het internet
7 sms verstuurt en er 6 ontvangen
17 minuten op android market rond gekeken voor wat app
En ongeveer 1 uur en 25 minuten gespeeld met de instellingen
Dus dat betekend dat we de goede kant op gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
walr schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:30:
Ik ben nu al 48 uur bezig om de batterij zo lang mogelijk mee te laten gaan(door instellingen)
Ik heb de batterij gisteren om 23:00 uur van de oplader gehaald en nu 19 en een half uur later is de batterij nog voor 83 procent vol
Ik heb 16 minuten gebeld
Klinkt goed. Welke instellingen heb je allemaal aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Razer schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:29:
Mensen, er is waarschijnlijk een possible fix op XDA gevonden voor het batterij probleem, voor mensen die 5-15% idle verliezen en waar Android-OS veel CPU time slurpt.

[...]
Er zijn hier mensen die er wel last van hebben, en mensen die er geen last van hebben. Kunnen die mensen misschien vertellen of ze tijdens de setup hun wifi gegevens hebben gegeven of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Laatst online: 05-01 16:13
Golf2vr6 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:10:
[...]

Beter lezen, hij geeft aan dat de batterij beter wordt.
Beter lezen indeed, hij geeft aan "de derde dag VOND ik het al normaal" ;)

eerste bericht was sarcastisch bedoeld btw

[ Voor 4% gewijzigd door businka19 op 16-05-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
Kan iemand me hier mee helpen:

- De live wallpaper gebruikt accuweather om weerinformatie op te halen. Ik vermoed dat die info zich aanpast afhankelijk van je locatie?
- Bij het accuweather widget kan je enkel een aantal steden definiëren. Je kan zoeken naar je locatie, maar ik heb nog geen manier gevonden om automatisch de huidige locatie te bepalen bij update van weerinfo. Of is dit niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walr
glennl schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:43:

- De live wallpaper gebruikt accuweather om weerinformatie op te halen. Ik vermoed dat die info zich aanpast afhankelijk van je locatie?
- Bij het accuweather widget kan je enkel een aantal steden definiëren. Je kan zoeken naar je locatie, maar ik heb nog geen manier gevonden om automatisch de huidige locatie te bepalen bij update van weerinfo. Of is dit niet mogelijk?
Dit slurpt wel de batterij wel leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
walr schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:46:
[...]

Dit slurpt wel de batterij wel leeg
Euh, is dit nu een antwoord op mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walr
glennl schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:43:

Werkt op gps dus die moet je wel aan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
walr schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:47:
[...]

Werkt op gps dus die moet je wel aan zetten
GPS hoeft niet noodzakelijk aan te staan voor locatiebepaling. Mijn vraag is of het mogelijk is om het accuweather widget automatisch de locatie te bepalen ipv de steden die je kan meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walr
glennl schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:49:
[...]

GPS hoeft niet noodzakelijk aan te staan voor locatiebepaling. Mijn vraag is of het mogelijk is om het accuweather widget automatisch de locatie te bepalen ipv de steden die je kan meegeven.
Bij mij werkte het gewoon maar toen ik gps uitzette om batterij te besparen werkte de update niet meer
Maar je moet wel uitkijken want de batterij wordt bij die live walpapers best snel leeg getrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Heeft iemand de laatste tijd nog iets vernomen van de Galaxy S II Mini?

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetzone.nl/images/galmin2.jpg

Stond gepland voor april, maar er is nergens (meer) iets te vinden over dit toestel.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
walr schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:30:
Ik heb 16 minuten gebeld
wtf dat is echt indrukwekkend. Ik kan nu al zeggen dat ik dat bij lange na niet haal. Bedankt voor je gedetailleerde post. Hier hebben we wat aan!
Zou je misschien kunnen vertellen wat je precies hebt gedaan toen je voor het eerst het toestel opstartte? Heb je de Social Hub, MMM, Samsung account enz. allemaal gewoon ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Ik ben teleurgesteld over de GPS, die is totaal niet in staat om een goede locatiebepaling te doen, ookal heb ik de juiste opties aan staan om het te verbeteren. Ik heb ook geen apps die het in de weg zouden kunnen zitten.

Daarnaast heb ik iets raars: Apps willen niet meer downloaden. Hij zegt dat hij download maar na korte tijd verdwijnt hij gewoon, ook geen foutmelding of iets dergelijks. Volgens de telefoon heb ik nog genoeg ruimte....

Ik wou namelijk de Dropbox app downloaden en de app waarmee je offline navigatie hebt (zodat je ook zonder 3G mega rekening en zonder roaming kunt nagiveren overal ter wereld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
walr schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:53:
[...]

Bij mij werkte het gewoon maar toen ik gps uitzette om batterij te besparen werkte de update niet meer
Maar je moet wel uitkijken want de batterij wordt bij die live walpapers best snel leeg getrokken
Valt best mee, ze worden alleen geactiveerd/geupdate wanneer je de telefoon gebruikt, en dan maar vaak 1x per uur. Als ik kijk naar mijn verbruik is de live-wallpaper <2% tegen 69% van het android-systeem.
Dit is ook geen werkende fix voor alle toestellen, bij sommigen kwam het probleem toch weer terug.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Pyrone89 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:07:
Ik ben teleurgesteld over de GPS, die is totaal niet in staat om een goede locatiebepaling te doen, ookal heb ik de juiste opties aan staan om het te verbeteren. Ik heb ook geen apps die het in de weg zouden kunnen zitten.

Daarnaast heb ik iets raars: Apps willen niet meer downloaden. Hij zegt dat hij download maar na korte tijd verdwijnt hij gewoon, ook geen foutmelding of iets dergelijks. Volgens de telefoon heb ik nog genoeg ruimte....

Ik wou namelijk de Dropbox app downloaden en de app waarmee je offline navigatie hebt (zodat je ook zonder 3G mega rekening en zonder roaming kunt nagiveren overal ter wereld)
GPS werkt prima bij mij. Ik heb vorige week met Endomundo aan 68KM geracefiets en hele route haarscherp vastgelegd... die apps heb ik geen idee probeer even je toestel aan en uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdburgler
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:02
Pyrone89 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:07:

Ik moet juist zeggen dat ik de eerste keer wat moeite had met een fix, maar na de tweede en derde keer soms al een fix had binnen 2/3 seconden. Zou je mij kunnen vertellen welke app jij gebruikt voor ofline navigatie? Heb er een aantal geprobeerd maar die waren niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walr
Snoop schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:07:
[...]

wtf dat is echt indrukwekkend. Ik kan nu al zeggen dat ik dat bij lange na niet haal. Bedankt voor je gedetailleerde post. Hier hebben we wat aan!
Zou je misschien kunnen vertellen wat je precies hebt gedaan toen je voor het eerst het toestel opstartte? Heb je de Social Hub, MMM, Samsung account enz. allemaal gewoon ingesteld?
Samsung hubs uit alle 4
Bluetooth uit gps uit
App killer laten draaien
Synchroniseren uitzetten bij instellingen
Instellen dat als je thuis bent alleen Wi-Fi gebruiken en buiten de deur het g3 netwerk
De app Phoneweaver ingesteld zodat er s ‘nachts haast geen energie wordt gebruikt
Pakket gegevens uitschakelen bij instellingen
Display op 13 procent helderheid zetten
En heb een freez app geïnstalleerd die zorgt er voor dat er geen onbedoelde programma’s draaien op de achter grond en die worden ook niet meer opgestart waneer de telefoon opnieuw wordt opgestart schild veel
Dan gebruikt android systeem 15 procent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
heeft iemand hier externe functies al eens uitgezet? (dat is voor die samsung dive opties dat je via je browser je telefoon kan tracken enzo). Ik kwam net per toeval een optie tegen om het uit te zetten bij locatie en beveiliging. Ik kan me voorstellen dat dit typisch een functie die steeds contact zoekt met een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 10:10
Crazyanz schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:39:
heeft iemand hier externe functies al eens uitgezet? (dat is voor die samsung dive opties dat je via je browser je telefoon kan tracken enzo). Ik kwam net per toeval een optie tegen om het uit te zetten bij locatie en beveiliging. Ik kan me voorstellen dat dit typisch een functie die steeds contact zoekt met een server.
Ik vind deze app me meer waard dan dat mijn batterij een kwartiertje minder lang mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Turdburgler schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:27:
[...]

Ik moet juist zeggen dat ik de eerste keer wat moeite had met een fix, maar na de tweede en derde keer soms al een fix had binnen 2/3 seconden. Zou je mij kunnen vertellen welke app jij gebruikt voor ofline navigatie? Heb er een aantal geprobeerd maar die waren niet echt handig.
Ben nog aan het zoeken naar een goede app, ze hebben bijna allemaal tekortkomingen.

Heb nu GPS essentials erop gezet en die zeggen dat er wel genoeg fixes zijn. Het ligt dus niet aan de hardware, maar aan de software die gebruik maakt van de GPS chip (zoals 92920v.nl die bushaltes geeft voor Rotterdam terwijl ik in Utrecht ben 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:30:
Heeft iemand hier zijn GSII ontvangen met twee seal stickers over elkaar heen op de doos? Die van mij lijkt namelijk gebruikt...
Ja, ik. Afgelopen donderdag direct van Vodafone. Dus via telefonische verkoop Vodafone besteld. Op de dag dat ze leverbaar waren. Vond het beetje vreemd, maar de verklaring dat Vodafone personeel een aantal apparaten van de eerst geleverde batch bekeken heeft, klinkt aannemelijk. Vind het niet echt handig, maar erg is anders

Ik heb er trouwens 1 met het van de SGS1 al bekende roze vlek probleem van de camera. Ga 'm dus retour sturen, maar wil 'm wel snel terug want ben er verder erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:57:
[...]

Ja, ik. Afgelopen donderdag direct van Vodafone. Dus via telefonische verkoop Vodafone besteld. Op de dag dat ze leverbaar waren. Vond het beetje vreemd, maar de verklaring dat Vodafone personeel een aantal apparaten van de eerst geleverde batch bekeken heeft, klinkt aannemelijk. Vind het niet echt handig, maar erg is anders

Ik heb er trouwens 1 met het van de SGS1 al bekende roze vlek probleem van de camera. Ga 'm dus retour sturen, maar wil 'm wel snel terug want ben er verder erg blij mee.
Ik zie nu net dat ik ook een roze vlek heb in het midden van de camera als ik een foto maak van iets wits.. Lekker kut, wacht mooi met teruggaan totdat er genoeg toestellen op voorraad zijn.

Hier de foto:
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/2826/20110516203059.jpg

Uploaded with ImageShack.us

[ Voor 16% gewijzigd door Reticulum op 16-05-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:28
Is er iemand die exchange gebruikt in combinatie met deze telefoon? Ik lees overal dat ik taken ook zou moeten kunnen synchroniseren, maar ik kan niet vinden hoe ik het aanzet.

Als ik onder het menu van taken op Taak synchr klik, kom ik uit op de pagina waar ook de exchange server tussen staat. Klik ik daar echter op de exchange server, zie ik daar alleen de mogelijkheid om contacten en de agenda te synchroniseren.

Ik ben wel benieuwd of dit nou aan mijn exchange server ligt, of dat het een setting is, of dat het gewoon nog niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Laatst online: 12:57
l3art schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:58:
[...]

*kuch kuck* zoekfunctie *kuch*
Kon toch zijn dat er in de uiteindelijke release iets veranderd was :+

Is het niet mogelijk om je telefoon in een soort superzuinige standby modus te zetten, die je dan toewijst aan de uit-knop? Waarin de wekker wel werkt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
haagseblowin schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:34:
[...]

Ik zie nu net dat ik ook een roze vlek heb in het midden van de camera als ik een foto maak van iets wits.. Lekker kut, wacht mooi met teruggaan totdat er genoeg toestellen op voorraad zijn.

Hier de foto:
[afbeelding]

Heb ik ook hoor... Maar bij gewone fotos zie je het helemaal niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Ewivis schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:01:
[...]

Damn, heb ik ook.. Bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
gebruikershaes schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:11:
[...]

Damn, heb ik ook.. Bij iedereen zo?
Had desire hd ook toch dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een nokia 5800xm die bijna op is en was in feite van plan over te stappen naar een Iphone 4. Maar weken terug zag ik al die positieve dingen verschijnen over de SGS2 en ik was volledig verkocht. Nu volg ik al een weekje het forum hier en begin beetje twijfels te krijgen... Het lijkt me een hele opgave om die updates te installeren (Kies zou van geen kanten deftig werken), er zijn redelijk veel kleine dingetjes die precies nog niet werken zoals het hoort. Het lijkt me alsof het toestel beetje te vroeg op de markt gegooid is. Toen ik hier een paar dingen voor het eerst las dacht ik dat het maar om een paar losse gevallen gingen, maar alles stapelt zich precies op... Weten jullie hoe het updatebeleid van Samsung is ? Kan het zijn dat er nog meer updates komen om die dingen te verhelpen of zal dat blijven aanslepen ?
Ik begin, als hele gewone eindgebruiker die niet zoveel technische bagage meedragen als jullie, een beetje te vrezen dat het een beetje te moeilijk wordt om alles juist te krijgen zoals het hoort...
Bedankt voor jullie mening alvast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ewivis schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:01:
[...]

is software gerelateerd net even geprobeerd ding probeert whitebalance aan te passen en gaat gekke dingen doen. Zo gouw je verder weg gaat verdwijnt het. Prima mee te leven tenzij je dagelijks van dichtbij blanco papier fotografeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnix72
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 12:05
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:20:
Ik heb nu een nokia 5800xm die bijna op is en was in feite van plan over te stappen naar een Iphone 4. Maar weken terug zag ik al die positieve dingen verschijnen over de SGS2 en ik was volledig verkocht. Nu volg ik al een weekje het forum hier en begin beetje twijfels te krijgen... Het lijkt me een hele opgave om die updates te installeren (Kies zou van geen kanten deftig werken), er zijn redelijk veel kleine dingetjes die precies nog niet werken zoals het hoort. Het lijkt me alsof het toestel beetje te vroeg op de markt gegooid is. Toen ik hier een paar dingen voor het eerst las dacht ik dat het maar om een paar losse gevallen gingen, maar alles stapelt zich precies op... Weten jullie hoe het updatebeleid van Samsung is ? Kan het zijn dat er nog meer updates komen om die dingen te verhelpen of zal dat blijven aanslepen ?
Ik begin, als hele gewone eindgebruiker die niet zoveel technische bagage meedragen als jullie, een beetje te vrezen dat het een beetje te moeilijk wordt om alles juist te krijgen zoals het hoort...
O.a. aan het updatebeleid van samsung mbt de galaxy s1 is te zien dat ze de updates erg serieus nemen. Dus ja, er komen hoogstwaarschijnlijk nog heel veel updates voor de S2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar je nog meer bewegende achtergronden kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:33:
weet iemand waar je nog meer bewegende achtergronden kan vinden?
google eens op animated wallpapers i9100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

[...]
Ik zie nu net dat ik ook een roze vlek heb in het midden van de camera als ik een foto maak van iets wits.. Lekker kut, .....
Die zijn roze ja
(meen ik me te herinneren)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even tussendoor! wat een geweldig toestel he?! ik geniet er echt van!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 10-09 13:44
Ik heb hem ook sinds een uurtje en Poeh ben er van onder de indruk qua snelheid.
heb alleen 1 'defect'. Heb namelijk 1 dooie pixel :(
Ik ben zoon nurd die daar als eerste naar kijkt bij een nieuw toestel....1e keer dat ik een apparaat met een 'defect' aantref. Dus tot zover altijd geluk gehad. Wat is jullie mening hierover? Kun je hem überhaupt omruilen voor zoiets? Het valt overigens totaal niet op. enkel bij een effen achtergrond(in kleur), mja je weet dat het er zit, dus af en toe kijk je even.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon terugbrengen, is garantie volgens mij.. ik zou er iig niet akkoord mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvang84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-09 19:00
Het lijkt erop alsof m'n scherm nu al is ingebrand! Is alleen zichtbaar op grijstinten. Kan zoiets vanzelf nog minder worden?
Afbeeldingslocatie: http://img845.imageshack.us/img845/6325/16052011433.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yohan schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:59:
Heeft iemand de laatste tijd nog iets vernomen van de Galaxy S II Mini?

[afbeelding]

Stond gepland voor april, maar er is nergens (meer) iets te vinden over dit toestel.
Kreeg vandaag toevallig een mailtje...
Sommige BETA testers hebben hem.
Ofdat hij komt is redelijk onzeker...
Ligt aan de verkoop van de Galaxy S en de Galaxy S II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:49:
gewoon terugbrengen, is garantie volgens mij.. ik zou er iig niet akkoord mee gaan.
Hmm, dacht ooit eens ergens gelezen te hebben dat een beelscherm een bepaald aantal pixels kapot mocht hebben oid dat ging dan wel om lcd pc schermen. Geen idee waar ik dat vandaan heb overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirretje schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:08:
[...]

Hmm, dacht ooit eens ergens gelezen te hebben dat een beelscherm een bepaald aantal pixels kapot mocht hebben oid dat ging dan wel om lcd pc schermen. Geen idee waar ik dat vandaan heb overigens
vond hier een stukje over de iphone! http://www.onemorething.n...xels-in-scherm-van-iphone

misschien handig om even door te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:20:
Is altijd hoor, met alles wat ik koop check ik altijd op tweakers. In de threads zit het altijd boordevol met negatieve commentaren, terwijl de werkelijk meestal echt reuze meevalt.

Zoals HDTV threads met pixelfouten, Videokaarten met BSODs etc. Negativiteit altijd met een korrel zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:40
Kirretje schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:47:
Ik heb hem ook sinds een uurtje en Poeh ben er van onder de indruk qua snelheid.
Ik ben zoon nurd die daar als eerste naar kijkt bij een nieuw toestel....1e keer dat ik een apparaat met een 'defect' aantref. Dus tot zover altijd geluk gehad. Wat is jullie mening hierover? Kun je hem überhaupt omruilen voor zoiets? Het valt overigens totaal niet op. enkel bij een effen achtergrond(in kleur), mja je weet dat het er zit, dus af en toe kijk je even.....
Ik had een rode pixel. Die was wel vrij duidelijk aanwezig. Heb een terug gestuurd naar studentmobiel, zodra ze voorraad hebben sturen ze der weer eentje op naar me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Ok! Nou ik huppel morgen wel even terug naar de mediamarkt om hem om te ruilen(poging doen in ieder geval.
weet iemand toevallig de code *#blablalba#* om in het self test menu te komen? Eens even kijken of op alle kleuren echt dood is zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
Kirretje schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:20:
Ok! Nou ik huppel morgen wel even terug naar de mediamarkt om hem om te ruilen(poging doen in ieder geval.
weet iemand toevallig de code *#blablalba#* om in het self test menu te komen? Eens even kijken of op alle kleuren echt dood is zegmaar.
Even zoeken en je hebt t, *#0*#.. en ik heb de telefoon nog niet eens ;)

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swype is nog even oefenen!! maar moet wel werken denk ik haah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
thx, ik had al even gezoch op selftest via xda, maar kon zo rapido niet vinden.
Goed in rood en blauw zie ik het puntje niet terug. Op groen of witte achtergrond wel. Zal wel aan mijn ogen liggen, of er is een subpixel gaar(als dat kan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polster schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:36:
[...]
Speaker van de Galaxy is echt 10x beter. Veel luider en duidelijker. Als je iets wilt laten horen op de Nexus moet je je hand er achter houden om het geluid te reflecteren en dan moet je je alsnog concentreren om het te verstaan. Niks van dit alles met de Galaxy. Een dikke bas komt er idd niet uit, maar is er een telefoon die dat wel kan? Volgens mij is een wat schel geluid gewoon inherent aan zo'n klein speakertje.
Hier ben ik het zo niet mee eens. Ik had voor deze SGS2 een Nokia E71, Als je daarmee vanaf Spotify over het ingebouwde speakertje (aan de bovenzijde!) iets afspeelde, klonk het nog redelijk behoorlijk. Best zuiver, Op deze Samsung klinkt het gewoon heel blikkerig. Ik ben er niet van onder de indruk. Speaker zit ook echt op een stomme plek: als ik de telefoon plat op tafel leg, hoor je niks meer. Hoe zinloos is dat dan?

Daarbij: als ik bij relatief luide muziek iets film, slaat de mic snel dicht. Maar da's weer een ander verhaal. Ergo: qua muziek opname en weergave goed, maar ben niet onder de indruk.
Polster schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:36:
[...]
Foto's in het donker heb ik nog niet gemaakt maar bij voldoende licht vond ik ze best goed (voor een telefoon).
Werking en beeldkwaliteit van display en camera ben ik zeer van onder de indruk. Foto's zijn goed vergelijkbaar met mijn Panasonic Lumix FX30 compact camera. Vooral bij goed licht. Bij slecht (lees: weinig) licht gaan al die telefoons nat. Hoe kleiner de sensor, des te meer ruis je ziet bij hogere ISO waarden (hij gaat t/m 800 ISO). Video is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hier de foto:
[afbeelding]

Nou inderdaad! Zelfde als bij mij. Op donkerdere vlakken wordt de vlek groen i.p.v. roze.

Heb vanmiddag Vodafone gebeld en ga 'm met het formulier retour sturen morgen. Jammer. Dan maar even zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Iemand een tip ik heb een verkeerd nummer gekoppeld aan de 1 toets hoe kan ik dit wijzigen vlgns mij is dit niet mogelijk

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:57
Wii4all schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:39:
Iemand een tip ik heb een verkeerd nummer gekoppeld aan de 1 toets hoe kan ik dit wijzigen vlgns mij is dit niet mogelijk
Ik dacht dat je dat hier kon doen

Menu/settings/call settings/Voicemail

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Yes super zo lukte het

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirretje schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:47:
Terugbrengen!

Samsung
Uw SAMSUNG garantie
De producten van SAMSUNG bevatten een volledige garantie voor de aangegeven periode. Sommige producten van SAMSUNG kennen verschillende garantieperiodes die toe te schrijven zijn aan de aard van het ontwerp, de vervaardiging of het verwachte gebruik van het product.

De garantie is vanaf de aankoopdatum door de eerste klant van toepassing, en is slechts overdraagbaar tussen eindgebruikers.

Deze garantie beïnvloedt in geen geval uw statutaire rechten als consument.

De zaken die NIET gedekt zijn via uw garantie
De garantie van SAMSUNG dekt alleen fabricagedefecten. Dit omvat geen accessoires zoals batterijen, (gloei)lampen, inktpatronen enzovoorts.
De aansprakelijkheid van SAMSUNG Electronics (of zijn benoemde onderhoudsagent) is beperkt tot de kosten van reparatie en/of vervanging van het product onder garantie.
De garantie is ongeldig als het defect (op welke wijze dan ook) door verkeerd gebruik, verwaarlozing en vervalsing of onjuiste afstellingen is veroorzaakt. Het is ongeldig wanneer onbevoegde personen op enigerlei wijze wijzigingen of reparaties uitvoeren.
De garantie is eveneens ongeldig in de volgende gevallen:

* Bij de reparatie van een huishoudelijk product dat in een commercieel milieu wordt gebruikt
* Bij een reparatie die toe te schrijven is aan een onjuiste installatie in uw huis
* Bij een reparatie van elk onderdeel waarvan het serienummer is verwijderd
* Waar alle aanvullende apparatuur, dat niet door SAMSUNG geleverd of geadviseerd is, problemen en schade veroorzaakt dat met het product in verband staat of met het product gebruikt is.

De wet
Conformiteit
De winkelier heeft echter de verplichting om een beeldscherm te leveren dat aan de overeenkomst beantwoordt. Dit wordt ook wel de conformiteitseis genoemd. De, inmiddels opgeheven, geschillencommissie computers vond dat de koper geen pixeldefecten hoeft te verwachten, tenzij de verkoper aantoonbaar voor de koop heeft gewaarschuwd voor het eventueel aanwezig zijn van dode pixels. De winkelier heeft de wettelijke dwingende verplichting om het beeldscherm te moeten vervangen wanneer dit niet aan de overeenkomst beantwoordt.

http://www.samsung.com/nl...n.do?page=POLICY.WARRANTY
Wikipedia: Defecte pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walr
mijn telefoon is nu 24 uur van de oplader en hij is nog voor 76 procent vol
daar kan ik goed mee leven
nu kijken hoelang het duurd voor dat ik de telefoon weer moet opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
He bedankt voor de links en info :)
Ik rijd morgen iig even langs de Mediamarkt, hoewel ik het idee heb dat ik vanavond het laatste doosje meenam... Zit uiteraard niet te wachten op ding opsturen en wachten etc. Omruilen zou het mooist zien.
Zullen het morgen wel zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walr schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:59:
mijn telefoon is nu 24 uur van de oplader en hij is nog voor 76 procent vol
daar kan ik goed mee leven
nu kijken hoelang het duurd voor dat ik de telefoon weer moet opladen
Hoe doe je dat? Ik doe er gemiddeld 14-16 uur mee op een volle accu :X. Ik speel er dan wel redelijk veel mee (gprs/wifi constant aan maar helderheid op zijn laagst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Kirretje schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:59:
Ik rijd morgen iig even langs de Mediamarkt, hoewel ik het idee heb dat ik vanavond het laatste doosje meenam... Zit uiteraard niet te wachten op ding opsturen en wachten etc. Omruilen zou het mooist zien.
Je moet heel gelukkig zijn voor een ruil.
Als er al voorraad is!

MM zal hier geen verantwoordelijkheid voor nemen denk ik.
En dan moet je gaan knokken met Samsung.
Good luck!!!

Edit: Xqueeze hieronder heeft een goed punt, gewoon terugbrengen zonder in te gaan op je redenen is waarschijnlijk de beste benadering.

[ Voor 10% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 16-05-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirretje schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:59:
Geen probleem! Doe er je voordeel me.

Off topic, maar wel handig
BTW, bij de MM kan je je spullen zonder opgaaf van reden terugbrengen tot 14 dagen (uit mijn hoofd) na aanschaf. Koop er altijd mijn beeldschermen, bespaart pixelgarantie gezeur. LCD defect? LCD terugbrengen, geld incasseren, zelfde beeldscherm in de winkel halen en weer in de rij bij de kassa gaan staan.
Ik ben een nachtmerrie voor iedere niet meewerkende (lees: klantonvriendelijke, niet volgens de wet werkende winkelier) winkelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyrddinLXXIIX schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:04:
[...]

Je moet heel gelukkig zijn voor een ruil.
Als er al voorraad is!

MM zal hier geen verantwoordelijkheid voor nemen denk ik.
En dan moet je gaan knokken met Samsung.
Good luck!!!
Fabrieksgarantie is voor de winkelier.
Je moet echt bij de MM zijn.
Geld incasseren en dan geduld hebben tot er weer voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Lijkt me een strak plan! Zeker gezien ik de dag erop terug kom, kijk als ik na 3 weken terug kom, dan wordt het gewoon garantie onder normale omstandigheden, dus via samsung. Nu ga ik er vanuit dat ik hem kan ruilen. En anders inderdaad zoals beschreven, terugbrengen onder het 14dagen motto. Ik doe morgen nog wel even een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walr
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:02:
[...]

Hoe doe je dat? Ik doe er gemiddeld 14-16 uur mee op een volle accu :X. Ik speel er dan wel redelijk veel mee (gprs/wifi constant aan maar helderheid op zijn laagst)
ik heb eerder vandaag aangegeven hoe ik de meeste instellingen heb staan en welke app ik daarvoor gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirretje schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:07:
Lijkt me een strak plan! Zeker gezien ik de dag erop terug kom, kijk als ik na 3 weken terug kom, dan wordt het gewoon garantie onder normale omstandigheden, dus via samsung. Nu ga ik er vanuit dat ik hem kan ruilen. En anders inderdaad zoals beschreven, terugbrengen onder het 14dagen motto. Ik doe morgen nog wel even een update.
Wellicht off topic... sorry modjes vergeef me. Persoonlijk vind ik dat dit informatie is die gedeeld moet worden.

Zo zit de wet in elkaar
Op 1 mei 2003 is de nieuwe wet Koop en Garanties ingetreden. Let op: de nieuwe wettelijke bescherming geldt alleen voor produkten die op of na 1-5-2003 gekocht zijn. Vóór die datum was er alleen sprake van fabrieksgarantie.
Consumentengoederen
De nieuwe wet geldt voor consumentengoederen. Hieronder wordt verstaan alle roerende goederen en speciaal op maatgemaakte artikelen. Dus wasmachines, televisies, camera's, maatkostuums en kunstgebitten, etc. vallen onder de werking van de nieuwe wet. Ook de uitvoering van een door jezelf ontworpen keuken (die speciaal voor je wordt gemaakt) of het laten leggen van een parketvloer wordt gezien als een product. Niet onder de definitie van consumentengoederen vallen onroerende goederen en diensten. Het boeken van een reis, het afsluiten van een verzekering, je haar laten knippen, het bezoeken van een arts en het laten verbouwen van je huis.
Rechten
Sinds 1 mei 2003 kun je een product dat defekt raakt of niet conform de koopovereenkomst geleverd is, binnen een half jaar na aankoop terugbrengen naar de winkelier. Je dient in alle gevallen wel binnen 2 maanden na constatering van het gebrek contact op te nemen met de winkelier. Van de verkoper kun je dan één van de onderstaande punten eisen:
1. Dat de verkoper het ontbrekende alsnog levert.
2. Dat het product wordt hersteld of vervangen.
3. Dat de verkoper de verkoopprijs terugbetaalt.
4. Dat de koopovereenkomst wordt ontbonden.
Bewijslast
Als een nieuw product binnen een half jaar een gebrek vertoont, mag je als consument wettelijk vermoeden dat dat gebrek er al was toen je het product kocht. Als de verkoper het hier niet mee eens is, ligt de bewijslast bij hem. Hij moet dan bewijzen dat het gebrek niet aanwezig was toen je het product kocht.
Wanneer hij dit bewijs niet kan leveren, dan moet hij het gebrek kosteloos repareren of u een nieuw exemplaar geven en als dat niet kan, dient hij de aankoopsom terug te betalen. De wettelijke bescherming is dan van toepassing.

Wettelijke bescherming en fabrieksgarantie
Wettelijke bescherming geldt altijd, voor vrijwel alle consumentengoederen. Daarnaast wordt er vaak een fabrieksgarantie afgegeven. De fabrieksgarantieregeling mag de wettelijke garantie niet inperken. De verkoper moet zich aan beide houden. Ook na het verstrijken van de fabrieksgarantietermijn kunt je nog steeds verlangen dat de leverancier (de verkoper) een gebrek tegen betaling van het gebruiksdeel (laat) herstellen. Dit is dus ook zo na afloop van de fabrieksgarantie. Na afloop van de fabrieksgarantie is er dus óók sprake van wettelijke bescherming. Raakt een produkt defect na afloop van de fabrieksgarantie maar binnen de door de fabrikant gestelde levensduur van het produkt, dan dient de verkoper onder aftrek van het verbruiksdeel voor herstel zorg te dragen. Stel dat een wasmachine een economische levensduur heeft van 10 jaar en de motor gaat na 5 jaar stuk, dan dient de koper 5/10 deel van de reparatiekosten (stel € 300,-) is € 150 betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:52
Ik heb een vraag,
Als ik op een perzische site wil gaan , met perzische letters dan laat de sgs2 de letters niet goed zien
weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik dit goed kan maken?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thenotorious schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:28:
Ik heb een vraag,
Als ik op een perzische site wil gaan , met perzische letters dan laat de sgs2 de letters niet goed zien
Hoe bedoel je dat?
Worden de perzische letters niet ondersteund oid?
Heb je een screenshot?

Hoog pollige perzen worden niet ondersteund :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:21:
[...]is software gerelateerd net even geprobeerd ding probeert whitebalance aan te passen en gaat gekke dingen doen. Zo gouw je verder weg gaat verdwijnt het. Prima mee te leven tenzij je dagelijks van dichtbij blanco papier fotografeert
Dit is helaas niet helemaal correct. In normale foto's met veel kleurverschil zie je het idd niet, maar in elke foto met een redelijk groot egaal oppervlak wel.

Je hebt dus wellicht gelijk, maar het is bij mij problematischer dan alleen bij het fotograferen van witte blaadjes papier. Dat was ik namelijk niet echt van plan

Bij de Saturn heb ik even een SGS2 gepakt en hetzelfde testje op een stuk grijs van hun stelling uitgevoerd en ik kon echt met geen mogelijkheid dezelfde kleurvlek op het scherm reproduceren. Lijkt toch een miniem foutje in het produktieproces te zijn waardoor sommige telefoons dit hebben. Zie er ook niet extreem veel meldingen van, maar in dit topic dus al minimaal 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:36:
[...]

Dit is helaas niet helemaal correct. In normale foto's met veel kleurverschil zie je het idd niet, maar in elke foto met een redelijk groot egaal oppervlak wel.

Je hebt dus wellicht gelijk, maar het is bij mij problematischer dan alleen bij het fotograferen van witte blaadjes papier. Dat was ik namelijk niet echt van plan

Bij de Saturn heb ik even een SGS2 gepakt en hetzelfde testje op een stuk grijs van hun stelling uitgevoerd en ik kon echt met geen mogelijkheid dezelfde kleurvlek op het scherm reproduceren. Lijkt toch een miniem foutje in het produktieproces te zijn waardoor sommige telefoons dit hebben. Zie er ook niet extreem veel meldingen van, maar in dit topic dus al minimaal 3.
Terugbrengen:
Het product doet niet wat je redelijkerwijs mag verwachten van het product.
Als saturn dezelfde voorwaarden heeft als de MM, zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen (uit mijn hoofd) terugbrengen, geld incasseren, een nieuwe halen en weer in de rij bij de kassa gaan staan.
Als het product op afstand is gekocht retourneren zonder opgaaf van redenen volgens de wet kopen op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:45:
[...]

Terugbrengen:
Het product doet niet wat je redelijkerwijs mag verwachten van het product.
Als saturn dezelfde voorwaarden heeft als de MM, zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen (uit mijn hoofd) terugbrengen, geld incasseren, een nieuwe halen en weer in de rij bij de kassa gaan staan.
Als het product op afstand is gekocht retourneren zonder opgaaf van redenen volgens de wet kopen op afstand.
Doe ik ook. By the way: mijn S2 komt dus direct bij Vodafone (online) vandaan. Saturn ben ik alleen even binnengelopen ter vergelijking. Camera's testen. En om een siliconen bumper mee te nemen van Muvit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een idee voor tweakers.net eens in te gaan op consument en recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:49:
[...]

Doe ik ook. By the way: mijn S2 komt dus direct bij Vodafone (online) vandaan. Saturn ben ik alleen even binnengelopen ter vergelijking. Camera's testen. En om een siliconen bumper mee te nemen van Muvit...
Als je een afspraak maakt met VF om de telefoon de laten vervangen:
Voor het opsturen een miniem krasje zetten ergens op het plastic aan de binnenkant met een passer of punaise, bijvoorbeeld achter de batterij. En met miniem bedoel ik ook echt miniem. Dan weet je bij ontvangst van een nieuwe dat je echt een nieuwe hebt ontvangen.

Beter is een potloodstreepje, maar die kunnen weggeveegd worden.

Alles wel op eigen risico! Het apparaat moet namelijk onbeschadigd teruggestuurd worden!

edit:
Lompe ikke... beschouw bovenstaande als niet geschreven!
Check post van Frank_LM drie posts hieronder.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:08
Thenotorious schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:28:
Ik heb een vraag,
Firefox gebruiken, daar lijkt het wel goed mee te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hier de foto:
[afbeelding]

Hier mijn voorbeelden:

Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Voorbeeld 3
Voorbeeld 4

Overigens komen ze zo uit de camera, heb er niets aan gedaan anders dan verkleind naar 800x600...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:54:
[...]

Als je een afspraak maakt met VF om de telefoon de laten vervangen:
Voor het opsturen een miniem krasje zetten ergens op het plastic aan de binnenkant met een passer of punaise, bijvoorbeeld achter de batterij. En met miniem bedoel ik ook echt miniem. Dan weet je bij ontvangst van een nieuwe dat je echt een nieuwe hebt ontvangen.

Beter is een potloodstreepje, maar die kunnen weggeveegd worden.

Alles wel op eigen risico! Het apparaat moet namelijk onbeschadigd teruggestuurd worden!
Lijkt me niet nodig...IMEI en serienummers zijn toch uniek? Ik noteer gewoon alles voordat ik de zaak terug stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terugbrengen
Zie mijn postings hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:00:
[...]

Lijkt me niet nodig...IMEI en serienummers zijn toch uniek? Ik noteer gewoon alles voordat ik de zaak terug stuur.
LoL ja... suf van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:01:
[...]

Terugbrengen
Zie mijn postings hiervoor.
Op XDA zijn er ook al een aantal mensen die het hebben... volgens mij heeft iedereen het en is het een SW probleem.(volgens HTC (HTC DHD))

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1078700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik... *kwijl*... zat vandaag te zoeken naar een alternatief voor m'n X1. Ik kende deze al maar wist nog weinig van de camera. NU NIET MEER! Man, wat een geil ding. Goede kwaliteit, thumbs up x 897142978 voor Samsung _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:04:
Ik... *kwijl*... zat vandaag te zoeken naar een alternatief voor m'n X1. Ik kende deze al maar wist nog weinig van de camera. NU NIET MEER! Man, wat een geil ding. Goede kwaliteit, thumbs up x 897142978 voor Samsung _O_
Toch vind ik andere dingen geil(-er)... :P
Desalniettemin is het een kick apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:04:
[...]

Op XDA zijn er ook al een aantal mensen die het hebben... volgens mij heeft iedereen het en is het een SW probleem.(volgens HTC (HTC DHD))

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1078700
Dan moet het generiek bij alle GS2's zijn. Dit is niet het geval.
Dan zouden tweakers moeten melden met welke firmware zij de foto's maken en andere mogelijke variabelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:52
kwiebus schreef op maandag 16 mei 2011 @ 23:56:
[...]

Firefox gebruiken, daar lijkt het wel goed mee te gaan?
Jup het werkt , heel sloom maar nu beeld hij de letters goed af.
Bedankt!

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
resultaat van vandaag.

Afbeeldingslocatie: http://i263.photobucket.com/albums/ii135/crazyanz/SC20110517-002357.jpg

scherm 3 uur 12 minuten aan gestaan.
gmail,twitter,facebook,gtalk,whatsapp etc
3G altijd aan
19% accu over

toch kan het volgens mij beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Hmm toch vind ik het batterijgebruik erg vreemd. Gisteren 20 uur gehaald met een full charge en vandaag na 4 uur en 55 min is het batterijniveau gezakt naar 28 %.. Geen instellingen veranderd en ook niet echt veel meer gebruikt dan gisteren.

Wat is die app waarmee ze de batterij monitoren in alle reviews? Die waar je bovenin het scherm en lijngrafiek ziet en onderin in blauwe streepjes hoe lang het scherm heeft aangestaan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Dat vind ik al vrij aardig met drie uur scherm aan. Btw, ik was hem nog eens an het vergelijken met me galaxy s. Wanneer je scrollt in browser of bijvoorbeeld instellingen menu of nu.nl app en je houd vervolgens je vinger op een plek dan trilt jet scherm nogal. Heeft dit te maken met nieuwe afstelling van touchregistratie? Galaxy s staat iig netjes stil wanneer je stopt met scrollen em je vinger stil houd. Dus ff nieuwsgierig

Edit
Ook met de statusbalk naar beneden slepen en deze op de helft houden gebeurt et. Lijkt nergens op eerlijk gezegd.

[ Voor 12% gewijzigd door Kirretje op 17-05-2011 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:08:
[...]
Dan moet het generiek bij alle GS2's zijn. Dit is niet het geval.
Dan zouden tweakers moeten melden met welke firmware zij de foto's maken en andere mogelijke variabelen.
Ik had het na levering, EN na de camera update EN na de firmware update. Dus als niet IEDEREEN dit heeft en het patchlevel en firmware level maken niets uit, dan moet het wel een hardware defect zijn. Dat het in andere threads een software probleem wordt genoemd is vreemd: niemand heeft expres een roze vlek geprogrammeerd bij Samsung. Maar het zou wellicht met software opgelost kunnen worden. Dus een hardware probleem met een software oplossing. Dat klinkt wat logischer.

Maar toch doet de post bij XDA me twijfelen. HTC had hier met de HD2 dus ook al een fix voor. Wie weet komt zo'n fix er ook voor de SGS2. Hmm, zal ik nou terugsturen of niet? Denk dat ik dat toch maar wel 1 keer doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
gebruikershaes schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:35:
Hmm toch vind ik het batterijgebruik erg vreemd. Gisteren 20 uur gehaald met een full charge en vandaag na 4 uur en 55 min is het batterijniveau gezakt naar 28 %.. Geen instellingen veranderd en ook niet echt veel meer gebruikt dan gisteren.

Wat is die app waarmee ze de batterij monitoren in alle reviews? Die waar je bovenin het scherm en lijngrafiek ziet en onderin in blauwe streepjes hoe lang het scherm heeft aangestaan etc.
die zit stnd in android....

instellingen->over het toestel->batterijverbruik
Pagina: 1 ... 15 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wanneer je ongewenste berichten leest kan je de MOD's attenderen via de Topic Report knop, ga niet zelf reageren!

Denk eerst na voor dat je iets post! Heel veel vragen die in dit topic worden gesteld zijn gewoon te vinden op de website van de fabrikant en/of basic Android dingen. Door het tonen van eigen initatief wordt topic-vervuiling voorkomen!

Vragen of opmerkingen over levertijden, verkrijgbaarheid al dan niet in combinatie van een abonnement horen hier niet! voor deze vragen hebben we het: <a href=" [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"> Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic</a>.