Dus aangezien er geen "[Apple Accessoires] Ervaringen & Discussie " topic is, en de accessoires bedoeld zijn voor mijn MBp... plant ik het hier.
Accessoire:
Mini Display naar DVI - werkt perfect icm met de MBp, maar een nadeel is wel dat je niet in kunt stellen hoe je macbook reageert bij het sluiten van de klep. Beelschermen die automatisch van ingang signaal switchen als het signaal wegvalt... kunnen hier moeilijk mee omgaan.. Het komt dus wel een voor dat ik de macbook uit moet zetten, en met de adapter en scherm er aan vast weer aan moet zetten. Vergeet niet je adapter aan te sluiten anders werkt het helemaal niet... en dan moet je zo lang zoeken
Bluetooth keyboard:
Wederom perfect.... niks over te klagen tenzij; je gebruik maakt van bv RDP. RDP draaien vanuit OSX icm een wireless toetsenbord kan hier en daar onhandig zijn.. je kunt al je sneltoeten en toetsencombinatie mee laten zenden naar de RDP server, maar niet alle combinaties worden correct opgepikt. BV fn+f12 leverd geen F12 op.. maar gewoon volume omhoog...
Bluetooth Magic Mouse
WOW!!!! had ik dat even niet verwacht... Ik had zo voor af en toe een Logitech muisje, en thuis af en toe nog een oude 2 knops scroll DELL muis. Ik denk het is wel goed 70euro voor een muis is te gek... maar ik ben toch over gegaan...Het is even wennen aan de vorm, maar na een dag of 2 kom je er achter dat je hem anders moet behandelen als een normale muis. Nu kan ik niet meer zonden of ik moet de standaard trackpad gebruiken... Gestures zijn goud!
Apple penlite oplader
Ik had hem gewoon gekocht... ik vind 30 euro dan weer net kunnen voor een oplader en een setje batterijen... Kom op, we hebben voor 2100 euro een laptop gekocht... voor 70 euro een muis, dan mag de batterijen wel een 10euro duurder zijn dan normaal.
Maar vol verbazing (ik had het niet opgezocht) bleken er 6 penlites in het doosje te zitten. helemaal TOF en dan vind ik het niet meer te duur... het is nog steeds duur.. maar niet meer te duur.
En ik moet toegeven dat ik de zilveren simpele penlite die apple heeft ontworpen mooi vind om naar te kijken.. dus 30 euro is verantwoord...