http://www.macrumors.com/...n-ultra-thin-15-notebook/
Dit is dan weer interessant, en eigenlijk te verwachten aangezien de koers van Apple die kant op gaat.
Ik zag het eerst niet zo zitten, maar je hebt natuurlijk nog dvd/cd/bluray spelers die je gewoon via usb kan aansluiten. Daarbij de meeste software die ik gebruik kan je ook downloaden, denk aan Adobe etc.
Dus het zou best kunnen werken, en er was al ergens bekend dat de MBP's gerestyled zouden worden.
Dan zou de richting van de Air zeer waarschijnlijk de nieuwe vormgeving worden.
Wat denken jullie, zoals je ziet is op macrumours al een behoorlijke discussie gaande.
-----------
Ik had gister mijn MBP naar een extern scherm via VGA adapter. Dat daar al een verlies zit in kwaliteit is dan maar even zo. Maar ik liet het signaal lopen via een switch zodat ik ook de windows bak kon gebruiken op hetzelfde scherm.
Hier ging het beeldsignaal wel heel erg mis, af en toe behoorlijk storing terwijl alle kabels goed vast zaten.
Als het direct naar het beeldscherm gaat heb ik daar geen last van.
Ik zou natuurlijk merken en types moeten geven, maar dat moet ik verschuldigd blijven aangezien ik bij iemand anders was.
Het was ook meer iets wat me opviel, en niet zozeer een klacht. VGA is nou eenmaal niet zo goed als DVI.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar