Hmmz ik had even een GPU power consumption chart opgezocht en dit stond daar zo in..MrDucky schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:03:
Hoezo heb je spijt van een tagan piperock? toen die dinge net uitwaren waren het echt topvoedingen hoor ? en hoe kom jij erbij dat een 5850 280 watt tdp heeft
? tis geen GTX 480, de tdp van een 5850 is 151 watt
Ik heb overigens spijt van de lichtjes van mijn Piperock. Hij doet het verder prima!
Ik was toen der tijd helemaal van de fancy lichtjes etc. op het moment haat ik zelfs het lampje dat op mijn moederbord brand. Tsjah met de tijd veranderen je wensen ook he.
Maar alsnog zou het kunnen dus dat het systeem niet kan draaien op die voeding. Mijn Cooler master 520Watt voeding trok het toen der tijd ook niet met mijn GTX 275 dus.
Goed ik hoop voor hem dat het niet zijn voeding is aangezien hij er net een heeft weg gedaan.
N0va dat is wel een dingetje dan. Uninstalleer die zooi maar eens snel. Ik heb het sowieso niet zo erg op die software van gigabyte. de 'energysaver' schijnt ook meer stroom te gebruiken dan normaal gebruik. omdat het programma weer een paar % CPU usage heeft:)
[ Voor 12% gewijzigd door Clifdon op 03-10-2011 20:48 ]
Always look on the bright side of life.