Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 22.808 views

Anoniem: 218650

Ehm kunnen we het een beetje aangenaam maken? En niet elkaar aftroeven wie de ULTIMATE WoT-knowledge heeft...
Zullen we weer normaal tegen elkaar gaan doen? Ik hoop toch niet dat ik nog veel vaker met de bezem door het topic heen hoef te gaan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik snap niet dat iedereen zo verbaasd is dat de Russische tanks naar verhouding weer beter zijn geworden, dit proces is tot al vanaf dag 1 bezig?

• User
  • Laatst online: 17-05 21:21
rgras schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 20:59:
Ik snap niet dat iedereen zo verbaasd is dat de Russische tanks naar verhouding weer beter zijn geworden, dit proces is tot al vanaf dag 1 bezig?
Valt imo best mee, persoonlijk heb ik alleen problemen met de KV-3. De rest van de Russen vind ik niet echt overpowered ofzo. Ok, de meeste Russische tanks zijn easy mode om mee te spelen.

Voor de Duitsers en Amerikanen heb je een andere speelstijl nodig. Ook moet je wat meer know-how hebben van het spel zelf. Met de russen is het meestal: Grootste gun op gooien en gaan met die handel. (gaat niet op voor alle Russen btw)
Mee eens, met mijn Tiger kan ik soms best wel opboksen tegen een IS-3. 15-30% per schot eraf is redelijk normaal. Vooral KT zijn lastiger want die kunnen ook fijn snipen en ik kom met de 88mm L/71 niet zo goed door de hull heen. Aim dan ook voornamelijk op hun turret (vooral de stock turret is leuk) en dan kan ik er wel 15+% eraf snoepen :)

• User
psychoclown schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:18:
Mee eens, met mijn Tiger kan ik soms best wel opboksen tegen een IS-3. 15-30% per schot eraf is redelijk normaal. Vooral KT zijn lastiger want die kunnen ook fijn snipen en ik kom met de 88mm L/71 niet zo goed door de hull heen. Aim dan ook voornamelijk op hun turret (vooral de stock turret is leuk) en dan kan ik er wel 15+% eraf snoepen :)
Als ik in mijn T20/T23 een IS-3 tegenkom denk ik: FREE KILL! (soort van)
Kom ik een KT tegen: KUUUUUUUUUUUUUUUUT

De lagere medium tiers van de Russen zijn behoorlijk kak, vanaf de T-43 begint het een beetje interessant te worden. Maar dan moet je minimaal een maxxed out crew (incl. een hoge repairskill %), fatsoenlijke mods (rammer, GLD en vent/optics) en consumables (105% engine power gain ten koste van damage is zeer interessant). Maar dat kost behoorlijk wat en dan heb je ook nog eens de behoorlijk hoge repairkosten.

True, dat de Russen al snel toegang hebben tot ze big gunz, maar accuraat zijn ze niet. En een KV-3 heeft zeer slechte mobiliteit (perma-tracked by arty bijvoorbeeld?), vond de IS een stuk beter ondanks dat je in hogere tiers wordt ingedeeld.

• User
Er is een nieuwe design your tank contest.

Deze keer vanuit de community.

Anoniem: 404559

warlord01 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:18:
[...]

En jij bent geen newbie geweest? Dit vind ik namelijk ook iets te makkelijk gedacht! Je kan ze natuurlijk ook gewoon een tip geven >:)
het enige overpowered is de armour (geefi k eerlijk toe :P )
De gun is middelmatig, de snelheid is van een postbuff Hetzer ( erg langzaam dus :') ), maar het grootste nadeel is dat de Commander tevens de spotter, gunner, reloader en radioman is, en bovendien makkelijk te raken is d.m.v een welgemikt schot in de hatchet, en dan heb je uineens een ERG trage tank.
Autocannons kunnen idd geen ruk tegen een Pz Hotchkiss, maar een gun van een pz II/t26 kan hem zonder porbleem penetraten als ie op de turret/commander hatchet mikt.
Ik denk zelf dat de Hotchkiss een soortgelijk matchmaking value krijgt als scouts danwel SPG, in mindere mate.
Vanavond weer wat potjes gedaan en uiteraard met tweakers. We gingen als een malle en hebben veel gewonnen maar uiteraard zaten er ook zure potjes bij. De meeste zure was nog wel een battle op Komarin (base 1). Sanch (IS) en ik (Tiger) besloten rechts te gaan en hun base af te wachten maar er waren nog geen 2 minuten voorbij en een van het andere team zijn arty (met een m41 geplatoonde hummel) had al 4 kills.. Nog een minuut of 2 later en de m41 had 2 kills. Wij stonden echt van.. nah dit kan niet waar zijn :/
Bleek er vanaf het eilandje een spotter te zitten met een flinke viewrange want wij zagen hem niet maar hij ons wel toen wij en een andere de cap probeerde te verdedigen. Helaas waren wij te laat en dan ook flink verloren..

Zoals gezegd vooral gewonnen potjes. Eerst met Sanch en Quantor, daarna donderpoes in plaats van Quantor en uiteindelijk alleen nog met donderpoes. Hij in zijn T29 en ik in de Tiger trokken we erop uit om wat mensen het leven zuur te maken en ik kan je verklappen dat is met glans gelukt!
Een potje op Ruinberg besloten we om de stad in te duiken samen met een stel IS'en en al gauw kwamen we wat heavies en meds tegen. Echter waren ze zo druk bezig iets verderop dat ik redelijk ver vooruit kon komen en vanaf de mainstreet meerdere tanks flink kon flanken toen ze overstaken. Niet veel later ben ik volmoedig naar een IS gereden, die mij aan het beschieten was, aan het einde van het straatje. Daar even uitgelegd hoe we werken en een 3002 verderop naar de tankhemel gebracht. Verder gereden om de KT waarmee donderpoes aan het stoeien was een goede klap te geven en meteen omgedraaid om een SU-152 te raken. Daarna door naar de cap om hun arty nog te kunnen neerschieten.
Het resultaat mocht er dan ook zijn: 2 kills 9 damaged en 1 of 2 detects en het mooiste waren nog wel de drie achievements:

Nog wat andere leuke potjes erna met als afsluiter een zeer leuke op Maliinovka (base 2). We reden samen de hill op en ik zag onderweg al een T-34 die voor het grijpen lag. Een hit en hij kreeg de volle laag van mijn team waarna ik het mocht afmaken. Doorgereden en ter hoogte van het kerkje zagen we een twee lagere tier tankjes, een PzIII en nog wat. Kon ze niet goed raken door de huisjes maar de light kwam tevoorschijn en kon ik bijtellen op mijn lijstje. Verder gereden kon ik een PzIV op de hill mooi pakken in 3 schoten en tegelijkertijd werd ik gedinged door een M7. Die liet ik mooi links liggen want ik zag de PzIII van eerder waar ik de laatste 49% van af schoot om vervolgens toch nog de M7 vol te raken. Het begin van de hill haalde hij niet want tegen die tijd was hij reeds de mijne. Daarna nog twee Tigers samen met donderpoes bijna geheel neer geschoten en eentje de mijne gemaakt. Een KV-3 en PzIII kon ik eveneens niet laten liggen en een T29 aan het eind van hun base raakte ik een aantal keer erg lekker en ook hem schreef ik erbij.

In een avondje toch mooi zo'n 18k exp dichter bij de KT, die morgen toch wel mooi in mijn garage zou moeten staan ;)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:18

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

"Oooh Jeroen!"

Hmm ik zie dat de Jagdpanther veel liefde heeft gekregen. Maar het allerbelangrijkste; camo is gefixed. Dit geeft mij wel het vetrouwen om maar eens (weer) richting de Jagdpanther te levellen.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:51

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik zie voornamelijk dat de magische 0.30 accuratie grens doorbroken worden. Veel "kutguns" worden plotseling zo fijn als de lange 7,5 cm of 8,8 cm. De Duitse guns gaan meer Duits gedragen en het verschil met de Soviets wordt groter.

Ik stelde mijn Jagdpanther en Ferdinand zodanig op dat ik weinig van de camo problemen merkte. Het is meer dat de gemiddelde struik niet voor zulke grote TD's ontworpen is.

• User
:-(

Kzag het pas vanmorgen, voor mij niet oud dus. :+

• Hajo360
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-05 16:23

Hajo360

Back in NL

******!1!!!@!!!!

Zit je een goed potje te spelen besluit je pc ineens om space invaders te gaan spelen op je beeldscherm! Dikke artifacts en alles en meteen onspeelbaar. Na een paar keer herstarten, fans schoonmaken, nog een paar keer herstarten het probleem niet alleen in WoT maar ook gewoon op de desktop... :/ Lijkt er dus op dat mijn trouwe 8800GT het dan toch heeft opgegeven :'(

Dus nu ff bezig op de onboard video chip op zoek naar een goed geprijsde 6850.

Bye Bye ;w 8800GT het waren mooie jaren...

Kunststof kun je krijgen!

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

BELANGRIJK!

Vandaag nog eens even clan wars info zitten vergaren. Per provincie krijg je gold. Sommige provincies zijn meer waard dan anderen. Hoe meer provincies je bezit als clan, des te meer gold je dus genereert. Dat gold kan je weer verdelen over je members.

Ik had al een beetje het vermoeden dat voor clan wars gaat gelden Quantity > Quality. En ik heb dus gelijk.

Situatie op de Russische server is momenteel dat clan RED het hele midden van de clan wars map bezit. Delen van zuid- en noord-europa hebben ze dan niet maar dat zijn ook allemaal de minder waardevolle provincies. Maar veruit de meeste provincies wel, en tevens de meeste waardevolle.

Clan RED bestaat eigenlijk uit 9 clans. Ze hebben momenteel totaal 900 members. Van wat ik heb horen zeggen en gelezen heb rijden vrijwel al die members in tier 9 en 10 tanks in clan wars battles. Denk aan 10 IS-7 en 5 T-54 setups etc. TD's en Arty gebruiken ze zelden. Daarnaast genereren ze dus heel veel gold, kopen hun members gold en dus schieten ze in clan wars battles ook nog eens met gold ammo. Daarmee dus zowiezo een groot voordeel t.o.v. kleinere en minder ervaren clans. Zo behouden ze hun greep op de clan wars map.

Europa krijgt straks hetzelfde. 1PAD vormt momenteel hun 3de sub-clan.

Ik kijk al een tijdje erg sceptisch tegen het clan wars concept omdat het concept nieuwe, kleine of casual clans heel weinig kansen geeft.

"Oooh Jeroen!"

• User
Nooit geweten dat je gold kreeg als je provincies had. Geeft idd een behoorlijk voordeel voor grote clans ten opzichte van kleinere.
Dat zag ik al van mijlen ver aankomen, ik had al wel door dat alliances een groot voordeel zouden gaan opleveren en dat je gold per provincie zou krijgen wist ik. Wat ik zelf eigenlijk dacht is dat clanwars als companies gespeeld zouden worden en dat je dus aan een minimum en max punten moet voldoen.

1PAD heeft inderdaad een flink aantal spelers al hebben ze niet alle 3 de batallions vol, wel hebben ze nog een Recruit clan met eenzelfde aantal als in de 3 andere clans.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-05 18:31
Dus de oplossing is om dan een groot verbond te sluiten?

(BTW kaap en psycho, als jullie t nog niet wisten, gister de email ook maar naar overlord@worldoftanks en overlord@wargaming gestuurd.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

psychoclown schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:17:
Dat zag ik al van mijlen ver aankomen, ik had al wel door dat alliances een groot voordeel zouden gaan opleveren en dat je gold per provincie zou krijgen wist ik. Wat ik zelf eigenlijk dacht is dat clanwars als companies gespeeld zouden worden en dat je dus aan een minimum en max punten moet voldoen.

1PAD heeft inderdaad een flink aantal spelers al hebben ze niet alle 3 de batallions vol, wel hebben ze nog een Recruit clan met eenzelfde aantal als in de 3 andere clans.
De gevechten om een provincie zijn inderdaad company battles. Maar hoe meer spelers je hebt, des te flexibeler je meer provincies kan verdedigen en veroveren. Elke tank die sneuvelt in clan wars kan pas na een daily reset gerepareerd worden (s'nachts tussen 2 en 3 ofzo). Dus het loont om heel erg veel spelers te hebben.
hexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:39:

(BTW kaap en psycho, als jullie t nog niet wisten, gister de email ook maar naar overlord@worldoftanks en overlord@wargaming gestuurd.
Ja, de oplossing is om bij een hele grote Alliance te gaan. Er wordt momenteel een alliance gevormd, dat is Equilibrium Alliance. Die hebben tot dusver 9 clans erin zitten met totaal 520 members. Dat zou een optie kunnen zijn maar op dat gebied vind ik dat GoT nog geen beslissingen hoeft te maken. Clan Wars duurt nog wel een poosje.

Ik maak me eerder zorgen over de progress van GoT als een clan als wij clan wars willen spelen.

[Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-05-2011 11:03]

"Oooh Jeroen!"

hexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:39:

Gewoon beide ook he :P
Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:55:
[...]

De gevechten om een provincie zijn inderdaad company battles. Maar hoe meer spelers je hebt, des te flexibeler je meer provincies kan verdedigen en veroveren. Elke tank die sneuvelt in clan wars kan pas na een daily reset gerepareerd worden (s'nachts tussen 2 en 3 ofzo). Dus het loont om heel erg veel spelers te hebben.
Aha dat van die repairs vanaf een daily reset wist ik niet :)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

psychoclown schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:02:
[...]

Aha dat van die repairs vanaf een daily reset wist ik niet :)
Dat is wat ik er van begreep. Zodoende zit er toch soort van resources ingebakken.

Quote van Overlord betreffende mijn vraag over clan management tools:
Update of CWs functionality will come shortly after the v.0.6.4 patch and bring expanded clan management tools.
Dus komende patch nog steeds niet :/

[Voor 30% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-05-2011 11:07]

"Oooh Jeroen!"

• hexta
Ik dacht, dan is er vast eentje die werkt ;)

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-05 09:12
[...]

Ik maak me eerder zorgen over de progress van GoT als een clan als wij clan wars willen spelen.
Is er een WoT GoT clan, en zo ja waar kan ik me aanmelden:P

• hexta

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-05 21:43
[...]

Ik zie het ook somber in. Tis 's avond best druk in de chat maar ik zie dat er zelden een company word georganiseerd. Soms is het al moeilijk om mensen te vinden voor een platoon... :'(
De scheiding tussen casual gamers en cracks die echt willen spelen in clan verband is ook niet helemaal duidelijk. ..

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• hexta
ChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:31:
De scheiding tussen casual gamers en cracks die echt willen spelen in clan verband is ook niet helemaal duidelijk. ..
Voor mij wel hoor.

• ChojinZ
Ow, vertel, tot welke 2 groepen behoor ik dan? :P

Maar zonder gekheid, voor jou mag het wel duidelijk zijn en van sommige mensen weet ik ook ongeveer wel waar ze staan, maar van een groot deel van de GoT-ers die ik 's avonds in de chat zie, weet ik niet of het casuals of cracks zijn.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-04 22:25
ChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:40:
[...]

Maar zonder gekheid, voor jou mag het wel duidelijk zijn en van sommige mensen weet ik ook ongeveer wel waar ze staan, maar van een groot deel van de GoT-ers die ik 's avonds in de chat zie, weet ik niet of het casuals of cracks zijn.
What about the cracking casuals? :?

• hexta
[...]

Met het risico dat je iemand anders bent op WOT en ik je daardoor niet ken, zie ik je als casual gamer.
Geen mumble = casual.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik speel (te) vaak, maar zie de GoT clan op dit moment toch echt als casual clan, met een groepje erin die wat meer gedreven is. Wil je als clan echt meedoen, dan zul je zoals boven bij die russen, minstens 30 man met een Tier 9 - 10 tank (en dan nog meerdere eigenlijk) hebben. En dat hebben we gewoon niet, ik verwacht mijn eerste Tier 8 pas over een week, misschien 2 weken. Voor de duidelijkheid, ik zie mezelf als een gedreven casual, dus voor mij hoeft dat ook helemaal niet.

Speelt padel!

• hexta
Quantor schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:44:
Ik speel (te) vaak, maar zie de GoT clan op dit moment toch echt als casual clan, met een groepje erin die wat meer gedreven is. Wil je als clan echt meedoen, dan zul je zoals boven bij die russen, minstens 30 man met een Tier 9 - 10 tank (en dan nog meerdere eigenlijk) hebben. En dat hebben we gewoon niet, ik verwacht mijn eerste Tier 8 pas over een week, misschien 2 weken. Voor de duidelijkheid, ik zie mezelf als een gedreven casual, dus voor mij hoeft dat ook helemaal niet.
Tegen de tijd van de clans wel.
Een aantal man zit nu op 7/8/9, we hebben nog wel even te gaan.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

[...]

Ik zie het ook somber in. Tis 's avond best druk in de chat maar ik zie dat er zelden een company word georganiseerd. Soms is het al moeilijk om mensen te vinden voor een platoon... :'(
Company ligt ook aan hoever iedereen is. Het grootste gedeelte van de clan zat vorige week nog rond tier 4 en tier 5 en verspreiden hun aandacht over 2 en vaak meer tanks. Er is een kleine groep die tier 6 tot 8 zitten en exact weten waar ze naartoe willen. Dat de 1 sneller of langzamer levelt is geen ramp. Idem voor het spelen van meerdere trees. Het mag wel duidelijk zijn dat je, ondanks de minimum vereiste van tier 5, met een tier 7 medium weinig zal gaan inbrengen.

Wat mij zelf zorgen baart is dat ruim de helft, misschien wel meer, TD's en arty spelen. Dat zijn support classes. Clan wars zal voornamelijk uit heavies bestaan, met een paar mediums erbij, 1 of 2 TD's en misschien 1 arty.

Ja, we staan vrij om 5 arty, 5 TD's en de rest mediums en heavies te spelen als we dat willen. Maar dan kunnen we beter niet deelnemer aan clan wars. Tier 9 en 10 heavies en mediums, dat zullen de meeste setups zijn. Russische clan wars als voorbeeld genomen.
[...]

Nogal lastig te stellen daar je onder je username niet in de clan staat en niet in de playertable.

Wat ik tot dusver zie is dat de mensen die er wat meer gedreven mee bezig zijn bijna allemaal op mumble zitten elke avond. Daarnaast weet ik er nog een handjevol die niet op mumble zitten maar ook erg goed bezig zijn.

[Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-05-2011 11:51]

"Oooh Jeroen!"

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-05 21:18

Dark Angel

Corvette LS Power

[...]

Denk dat we dan beter afspraken moeten maken wil wel in een company spelen. Maar als het starten te lang duurd ga ik wel weer gewoon spelen. Als we een afspraak kunnen maken voor een paardagen in de week bv om 20:30 verzamelen en dan gaan spelen denk dat het dan goed mogelijk is om een company vol te krijgen.

Ben nu zelf bijna bij de IS en de T44 en SU-100 meeste andere tanksvan mij zijn T5 en T6(heb nog 100K aan freeXP maar geen geld om wat tekopen :( dus kan nu wel snel gaan met lvlen naar T8 en T9 tanks)

En mumble krijg ik nog steeds niet werkend. Kan wel een kanaal joinen maar kan niet praten. TS werkt wel prima.

[Voor 16% gewijzigd door Dark Angel op 12-05-2011 11:53]

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:32

wontcachme

You catch me? No you wont

Mijn hoogste tank is nu de T20 (Medium) op tier 7. Ik heb de xp en credits om naar de T23 te gaan, maar wil geen goud meer uitgeven aan slots. Dat is dus wachten totdat mijn KV en KV3 worden geupgrade na de wijzigingen en ik extra slots heb. Verder is mijn heavy lijn nu op de KV3 (tier 6) aanbeland en ben halverwege de benodigde xp voor een IS. Mijn scout is nu de A32 (tier 4) (kan ik niks aan upgraden) en gebruik die als credits en xp cashcow.

Sowieso nu eerst ff credits halen met de T20, M4 Sherman, Easy 8 en A32. Daar kan je niet genoeg van behalen.

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• ChojinZ
hexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:42:
[...]

Met het risico dat je iemand anders bent op WOT en ik je daardoor niet ken, zie ik je als casual gamer.
Geen mumble = casual.
Dan is de scheiding dus voor jou ook niet helemaal duidelijk. ;)

Ik beschouw mezelf namelijk wel als crack (qua speeluren, niet qua skills :+ ) . En mumble ben ik af en toe op te vinden. Maar alleen als ik in teamverband speel.

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-05 17:27
Ik zit momenteel in dubio, ik heb de KV met koffiepot, voor de extra garage slot, en tracks... maar voor de rest helemaal stock. Zit nu op de 8k XP en wil eigenlijk direct voor de 107mm gaan maar het grinden duurt best lang. als het even mee zit wil ik ook nog de KV-3 behalen voor de update maar dat is geen hele harde eis. kan ik nu beter de 152mm aanschaffen of toch nog even door sparen voor de 107mm?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• hexta
ChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:52:
Dan is de scheiding dus voor jou ook niet helemaal duidelijk. ;)
Jawel, maar we hebben een ander idee van de scheiding.
Voor mij, Mumble = teamverband, overleg en gezellig.
Niet mumble mensen ken ik ook niet.

• patrickos85
Ik heb maar 4 tanks. 2 heavies en 2 arty's allen van de USA tree.
M6(tier6) T29(tier7) Priest(tier4) en M41(Tier5)

Op zich zou ik wel mee willen doen met clanbased willen meedoen, maar ik ben bang dat ik er vaste avonden aan kwijt ben. Dat is iets wat ik niet wil

• Quantor
  • Niet online
wontcachme schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:50:
Mijn hoogste tank is nu de T20 (Medium) op tier 7. Ik heb de xp en credits om naar de T23 te gaan, maar wil geen goud meer uitgeven aan slots. Dat is dus wachten totdat mijn KV en KV3 worden geupgrade na de wijzigingen en ik extra slots heb. Verder is mijn heavy lijn nu op de KV3 (tier 6) aanbeland en ben halverwege de benodigde xp voor een IS. Mijn scout is nu de A32 (tier 4) (kan ik niks aan upgraden) en gebruik die als credits en xp cashcow.

Sowieso nu eerst ff credits halen met de T20, M4 Sherman, Easy 8 en A32. Daar kan je niet genoeg van behalen.
Lijkt wel een kopie van mijn garage! Maar ik heb ook nog een PzIV en een 3601. En als extra de beta M4.

Speelt padel!

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

wontcachme schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:50:

Je weet dat die wijzigingen pas eind van de zomer komen dus gaat heel lang duren. Waarom behoud je elke tank als dat je progress belemmert.

"Oooh Jeroen!"

• hexta
Ik heb alleen de tanks die ik echt fijn vind spelen.

M2 (3) (tijdelijk verkocht)
A-32 (4)
SU-85 (5),
VK3601 (6),
M6 (6)
T29 (7),
T32(8)

[...]

Tja de mensen die vooral clanverband spelen komen geregeld op mumble en om nu een company te starten heeft weinig meerwaarde als nog veel mensen met tier 7 of lager spelen :)
hexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:45:
[...]

Tegen de tijd van de clans wel.
Een aantal man zit nu op 7/8/9, we hebben nog wel even te gaan.
Inderdaad die tier 10's en 9's halen we wel, en goede arty hebben we ook. Een stuk of 10 man is toch zeker wel dedicated en straks misschien nog wel meer :)

• Quantor
  • Niet online
patrickos85 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:55:
Ik heb maar 4 tanks. 2 heavies en 2 arty's allen van de USA tree.
M6(tier6) T29(tier7) Priest(tier4) en M41(Tier5)

Op zich zou ik wel mee willen doen met clanbased willen meedoen, maar ik ben bang dat ik er vaste avonden aan kwijt ben. Dat is iets wat ik niet wil
Mijn mening is dat als je regelmatig speelt, het gewoon leuk is om in de GoT clan te spelen, vind je toch iets gemakkelijker platoons en in platoons speel ik normaal beter. Want ik let dan meer op wat de andere platoon leden doen en je ondersteunt elkaar beter. Er is niets verplicht qua avonden.

Speelt padel!

• hexta
Quantor schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:03:
[...]

Mijn mening is dat als je regelmatig speelt, het gewoon leuk is om in de GoT clan te spelen, vind je toch iets gemakkelijker platoons en in platoons speel ik normaal beter. Want ik let dan meer op wat de andere platoon leden doen en je ondersteunt elkaar beter. Er is niets verplicht qua avonden.
Helemaal mee eens.
Als ik in mijn eentje speel ga ik snel stomme dingen doen.
Geen zin om te campen, dus rushen en gelijk kapot etc.
Terwijl ik in teamverband gewoon veel beter speel, rustiger aan, taktischer, en via mumble krijg ik ook nog goede tips om mijn speelstijl te verbeteren.

Het maakt het spel gewoon een stuk leuker.

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-05 18:05
Daarom zou ik ook wel in de clan willen. Heb bijna elke dag sowieso aan het einde van de middag/begin van de avond tijd.

Deze week flink wat potjes gedaan, wel 2 bastards tegengekomen. 1 Nederlander die ik hielp (hij werd bijna afgemaakt) en ik killde zijn vijand, beschoot hij mij omdat ik z'n kill stal. Later nog een KV die strak tegen mij aan stond (ik stond er eerder) en ik had een M3 Lee dus bij het richten draait hij. Omdat ik een hem 'in de weg stond' vond hij het nodig om stoer te doen en te zeggen dat als ik nog een keer hem in de weg stond hij mij zou killen.. Gelukkig niks van gekomen, het bleef bij praatjes maar kan me wel ergeren aan dat soort gastjes.

XBL: Sgt Rik NL

• wontcachme

wontcachme

skoozie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:53:
Ik zit momenteel in dubio, ik heb de KV met koffiepot, voor de extra garage slot, en tracks... maar voor de rest helemaal stock. Zit nu op de 8k XP en wil eigenlijk direct voor de 107mm gaan maar het grinden duurt best lang. als het even mee zit wil ik ook nog de KV-3 behalen voor de update maar dat is geen hele harde eis. kan ik nu beter de 152mm aanschaffen of toch nog even door sparen voor de 107mm?
Gelijk gaan voor de 107mm. De 152mm duurt veel te lang voor herladen en op grote afstand mis je toch best vaak doordat die niet erg precies is. De 107mm levert flinke schade en ook redelijk snel (7 rpm). Met de stock gun zou je nog kunnen verliezen van een pakje boter.
Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:56:
[...]

Je weet dat die wijzigingen pas eind van de zomer komen dus gaat heel lang duren. Waarom behoud je elke tank als dat je progress belemmert.
Oef. Ik dacht in juni. Dan maar wat slots kopen. En waarom die tanks bewaren? Omdat die elite zijn nu en ik die kan gebruiken als cashcows en ze redelijk fijn spelen. Tevens is het gewoon leuk een paar tiers terug te spelen omdat je inmiddels de maps beter kent/meer weet over de tanks. Over mijn M3 Lee twijfel ik nog, maar ik weet niet of ik ooit nog de amerikaanse heavies/spg's wil gaan doen.

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:35
In belang van de GOT clan kan ik wel mijn best gaan doen en wil ik dat ook wel doen om in ieder geval in tier 8/9 te gaan fielden. Dat wordt dan de IS lijn. Zit nu halverwege XP naar KV-3 en met free xp conversie vanaf mijn StugIII zit ik er zo aan. Echter speel ik te weinig om dan binnen 2 tot 3 maanden2 stuks te fielden. Daarnaast gaat er met die snelheid ook de nodige euries doorheen voor de XP conversie en premium.

Daarnaast is het twijfelachtig of ik ook echt kan gaan deelnemen aan Matches ed. Mijn ervaring met Navyfield (ook fanatiek gespeeld) waren daar niet al te positief. Tijden waren bagger of niet te doen voor mij. Ik kan dan wel voorstellen dat mijn account even beschikbaar is voor vertrouwelingen maar daarover tegen die tijd meer met de juiste mensen via DM/Mumble.

Ik ga dus nu voor de IS lijn primair (KV-3 niveau nu +/-) en secundair Axis lijn (nu PZIII niveau nog te kopen maar wel geresearched).

[Voor 8% gewijzigd door Gizzy op 12-05-2011 12:17]

flickr - WOT Profile - Game PC

• ChojinZ
Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:46:
[...]

Nogal lastig te stellen daar je onder je username niet in de clan staat en niet in de playertable.
Precies! En dus kan niemand hier exact vertellen wie nu een crack is en wie een casual speler. En dat bedoel ik dus ook met een onduidelijke scheiding.
Dark Angel schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:47:
[...]

Denk dat we dan beter afspraken moeten maken wil wel in een company spelen. Maar als het starten te lang duurd ga ik wel weer gewoon spelen. Als we een afspraak kunnen maken voor een paardagen in de week bv om 20:30 verzamelen en dan gaan spelen denk dat het dan goed mogelijk is om een company vol te krijgen.
Vind ik een goed plan! Als je een vaste dag prikt moet het zeker lukken. Dan weet iedereen exact wanneer hij mee kan doen in de company.
hexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:54:
[...]

Jawel, maar we hebben een ander idee van de scheiding.
Voor mij, Mumble = teamverband, overleg en gezellig.
Niet mumble mensen ken ik ook niet.
we hadden het over de scheiding cracks en casuals. Maar volgens jou stelling is iedereen die niet op mumble zit een casual. Vind ik persoonlijk een vreemde stelling...

[Voor 61% gewijzigd door ChojinZ op 12-05-2011 12:29]

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-05 13:02
Hajo360 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:57:
******!1!!!@!!!!

Zit je een goed potje te spelen besluit je pc ineens om space invaders te gaan spelen op je beeldscherm! Dikke artifacts en alles en meteen onspeelbaar. Na een paar keer herstarten, fans schoonmaken, nog een paar keer herstarten het probleem niet alleen in WoT maar ook gewoon op de desktop... :/ Lijkt er dus op dat mijn trouwe 8800GT het dan toch heeft opgegeven :'(

Dus nu ff bezig op de onboard video chip op zoek naar een goed geprijsde 6850.

Bye Bye ;w 8800GT het waren mooie jaren...
Heb je hem al in de oven gedaan? Er is een mogelijkheid om er nog een jaartje mee te draaien. 8800gt ovenschotel :9

• hexta
laurens.janssen schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:20:
[...]

Is er een WoT GoT clan, en zo ja waar kan ik me aanmelden:P
Sorry, ik neem niemand aan die nog geen enkel potje heeft gespeeld.
Als je het hebt gespeeld, en erg leuk vind moet je het nog maar eens proberen/

• Quantor
  • Niet online
Rik027 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:14:
Daarom zou ik ook wel in de clan willen. Heb bijna elke dag sowieso aan het einde van de middag/begin van de avond tijd.

Deze week flink wat potjes gedaan, wel 2 bastards tegengekomen. 1 Nederlander die ik hielp (hij werd bijna afgemaakt) en ik killde zijn vijand, beschoot hij mij omdat ik z'n kill stal. Later nog een KV die strak tegen mij aan stond (ik stond er eerder) en ik had een M3 Lee dus bij het richten draait hij. Omdat ik een hem 'in de weg stond' vond hij het nodig om stoer te doen en te zeggen dat als ik nog een keer hem in de weg stond hij mij zou killen.. Gelukkig niks van gekomen, het bleef bij praatjes maar kan me wel ergeren aan dat soort gastjes.
Zou zeggen meld je aan, probeer het en vind je het niets, dan meld je je weer af. Als je clan lid bent, kom je automatisch in de GoT clan chat ingame, daar roep je een keer wie wil er een platoon tier X en meestal krijg je dan wel reactie. Daar wordt ook gemeldt dat er een Company wordt gestart.

Speelt padel!

• Hajo360
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-05 16:23

Hajo360

Back in NL

siren schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:33:
[...]

Heb je hem al in de oven gedaan? Er is een mogelijkheid om er nog een jaartje mee te draaien. 8800gt ovenschotel :9
Haha! Lijkt me wat maar ik denk dat ik hem gewoon cremeer. Voor degene die de plechtigheid willen bijwonen: naderhand is er in het rouwcentrum koffie en cake.

Kunststof kun je krijgen!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:14
Ik hoor ook tot de klasse van "gedreven casual" bijna mijn t20 binnen, ben van plan om de US mediums af te maken en daarna zie ik wel, clanwars klinkt wel aardig maar het hangt ervanaf hoe het uitgewerkt word of ik er actiever aan kan/wil deelnemen of niet helaas (btw mumble server, zie de details niet in de Topic start of ik ben blind aan het worden wat ook kan.)

• hexta
Ashrah schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:54:
Ik hoor ook tot de klasse van "gedreven casual" bijna mijn t20 binnen, ben van plan om de US mediums af te maken en daarna zie ik wel, clanwars klinkt wel aardig maar het hangt ervanaf hoe het uitgewerkt word of ik er actiever aan kan/wil deelnemen of niet helaas (btw mumble server, zie de details niet in de Topic start of ik ben blind aan het worden wat ook kan.)
Als je er in de clan chat naar vraagt krijg je de info wel :)

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:14
Ah zal ik morgenavond even doen dan, vandaag geen tijd.

• Terran
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:58
Het is inderdaad op de chat aan het begin van de avond meestal wel druk, echter moet ik eerlijk bekenen dat ik geen idee heb hoe je samen een platoon /company kan opstarten :P . Daarnaast is ook mijn Stug III het beste wat ik heb. Ben wel druk bezig om een kv / pz IV / JagdPz IV te krijgen maar dat gaat nog wel wat tijd kosten vermoed ik zomaar :P
Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:46:
[...]

Wat ik tot dusver zie is dat de mensen die er wat meer gedreven mee bezig zijn bijna allemaal op mumble zitten elke avond. Daarnaast weet ik er nog een handjevol die niet op mumble zitten maar ook erg goed bezig zijn.
Inderdaad, in principe hebben we wel genoeg hoge tier spelers (nouja genoeg is relatief natuurlijk) maar zodra de mensen op mumble komen komen ze ook wel weer terug :)
ChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:21:
[...]

Precies! En dus kan niemand hier exact vertellen wie nu een crack is en wie een casual speler. En dat bedoel ik dus ook met een onduidelijke scheiding.
Misschien niet van iedereen maar van de meesten kan ik het toch wel aangeven wat ze zijn :)
we hadden het over de scheiding cracks en casuals. Maar volgens jou stelling is iedereen die niet op mumble zit een casual. Vind ik persoonlijk een vreemde stelling...
Misschien niet iedereen maar een groot gedeelte wel, sommigen vragen bijv. ook nooit om platoons.. tja dan vind ik al dat je een casual speler bent. Moet je natuurlijk zelf weten maar die scheiding is mij dan wel duidelijk :)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

[...]
Volgens mij begrijp je het niet. We kunnen dat wel namelijk.

Wij praten over de members van de GoT clan, en niet over de personen die in dit topic posten. Elk member van de clan is vorige week al geinventariseerd. Daarmee is dus een overzicht wie wat speelt, hoeveel tanks die speelt en hoe zijn progress ervoor staat. Daar kun je een zeer duidelijke conclusie uit trekken.

Of dacht je dat wij hier een nickname zien posten en we met natte vinger werk gokken of het casual of dedicated is?
[...]
Ik ben het wel zeker met hem eens. Ik ga in company battles echt niet middels tekst 14 andere mensen aansturen door de tactic te typen. Daar hebben we mumble voor.

Als je enigszins dedicated bent en er voor wilt gaan, dan zoek je toch wel teamplay en dus zal je voicechat willen gebruiken. Company battles moet er dus gewoon ook 15 man op mumble zitten. Wil je daar geen gebruik van maken dan neem je mijn inziens dus niet de moeite om die extra stap te zetten en ben je dus gewoon op een fun casual manier bezig.

"Oooh Jeroen!"

• User

Mumble

DM mijn voor details

Voordat je een DM stuurt, zorg dat je Mumble versie 1.2.x hebt.

Iedereen is welkom, zolang je je maar gedraagt.

• ChojinZ
psychoclown schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:29:
[...]

...maar die scheiding is mij dan wel duidelijk :)
Dat kan. Maar voor mij istie dus niet duidelijk... ;)

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:35
Ik ben soms casual gamer want dan heb ik maar kort de tijd en heeft het dus geen zin om een platoon te starten of in mee te spelen, dan heb ik mumble ook niet aanstaan. Soms heb ik wat meer de tijd en dan zit ik graag op mumble (platoon, companie of niet) gewoon leuk om met de mensen te babbelen over de game.

flickr - WOT Profile - Game PC

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

ChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:45:
[...]

Dat kan. Maar voor mij istie dus niet duidelijk... ;)
Hoeft ook niet, als het voor clan officer council maar duidelijk is. Dat zijn dus Psychoclown, User.Tmp en ik ;)

"Oooh Jeroen!"

• User
Moet je nagaan, je kent de namen van je eigen councilmaatjes niet. :+

Ja ik zag die edit wel hoor ;)

• eL_Jay
hexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:34:
[...]

Sorry, ik neem niemand aan die nog geen enkel potje heeft gespeeld.
Als je het hebt gespeeld, en erg leuk vind moet je het nog maar eens proberen/
Heb een Vk3601 halverwege naar de tiger en een hetzer halverwege naar de stug3 dus heb wel redelijk wat gespeeld.
Speel wel geen premium daar ik een "arme" student ben

nick is el_jay indien je een try-out vereist

• User
laurens.janssen schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:53:
[...]

Heb een Vk3601 halverwege naar de tiger en een hetzer halverwege naar de stug3 dus heb wel redelijk wat gespeeld.

GoT doet niet aan try-outs. :)

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05 06:36
Ik heb nu eenmaal niet heel erg veel tijd om te spelen (en ik blijf maar op teveel paarden wedden; T-28, A-20, P3, Hetzer, da's iets te veel om te levelen).
Maar ik zou best wel mee willen doen in company/platoon battle's.
Ik ben alleen nog tot eind deze week aan het verhuizen, daarna heb ik weer tijd om een avondje te gamen

• ChojinZ
Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:44:
[...]

Volgens mij begrijp je het niet. We kunnen dat wel namelijk.

Wij praten over de members van de GoT clan, en niet over de personen die in dit topic posten. Elk member van de clan is vorige week al geinventariseerd. Daarmee is dus een overzicht wie wat speelt, hoeveel tanks die speelt en hoe zijn progress ervoor staat. Daar kun je een zeer duidelijke conclusie uit trekken.

Of dacht je dat wij hier een nickname zien posten en we met natte vinger werk gokken of het casual of dedicated is?
Het aantal gespeelde potjes, de tier waarin je speelt en hoeveel tanks je speelt zegt helemaal niets over casual of crack zijn. Er zijn namelijk zat mensen die nooit in clan/platoon/company verband spelen (en dus volgens jou casual zijn) en toch al op tier 8/9/10 zitten. Dus die inventarisatie zegt vrij weinig.

Daarnaast kan niemand vertellen of ik casual of crack ben terwijl ik toch in de got clan zit, op mumble te vinden ben en ook regelmatig mee speel in company's/ platoons. Dus blijkbaar is het dan toch niet zo duidelijk.

• eL_Jay
User.tmp schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:56:
[...]

GoT doet niet aan try-outs. :)
Moet dus eerst GoT WoT member worden om met jullie te mogen "spelen" ;)?

• hexta
laurens.janssen schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:53:
[...]

Excuses, helemaal mijn fout.
Blijkbaar wilde de pagina niet goed laden, waardoor ik 0 battles en geen tanks zag staan.
Je zit er nu bij :)

Tiegurr ook btw :)

• hexta
laurens.janssen schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:59:
[...]

Moet dus eerst GoT WoT member worden om met jullie te mogen "spelen" ;)?
Je bent al GoT member ;)

• eL_Jay
hexta schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:00:
[...]

Excuses, helemaal mijn fout.
Blijkbaar wilde de pagina niet goed laden, waardoor ik 0 battles en geen tanks zag staan.
Je zit er nu bij :)
Tnx :)

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:40
na wat twijfel heb ik me ook aangemeld voor de GOT clan, zelf hou ik er wel van om niet naar de beste tank te rushen maar om van alles wat mee te pakken.

In mijn garage staan nu:

* T-44, moet alleen nog radio en eventueel 122mm, crew zit op 100%
* SU85, 107mm uiteraard, crew 100%
* IS, heb laatste 122m en ben bezig om me naar de is3 te grinden, crew 100%
* Tiger, nog 40k voor de tiger 2, crew 100%
* M4 sherman, elite, crew 99
* VK3601H, elite, crew 100%

Zit te twijfelen om ook verder te gaan in de us medium lijn omdat de E8 me wel aanspreekt, maarja er is nu al weinig tijd om alles te spelen.

Na de Tiger2 ga ik me denk ik volledig richten op de ussr heavies

• ChojinZ
Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:50:
[...]

Hoeft ook niet, als het voor clan officer council maar duidelijk is. Dat zijn dus Psychoclown, User.Tmp en ik ;)
Mwah, enige transparantie zou wel prettig zijn. Maargoed, "onze" clan officer denkt daar blijkbaar anders over....
En blijkbaar werk ik als clanlid dus "on a strict need to know basis". :X

• hexta
ChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:11:
Mwah, enige transparantie zou wel prettig zijn. Maargoed, "onze" clan officer denkt daar blijkbaar anders over....
Hoe heet je ingame?

• User
PPSJD23

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03 13:51
Ik ben de volledige Russische tree aan het doorlopen. Nu in de garage:

- KV met nog 65k xp te gaan voor de S-51
- T-34 elite
- SU-85 met 107mm, nog 22k voor de SU-100
- T-34-85, nog 40k voor de T-43
- IS, elite behalve de IS-3, nog 75k te gaan

Daarnaast nog een T1 Heavy, M6A2E1, BT-2 en de M4 beta tank.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• hexta
ahh ja,
1 keer gezien op mumble.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

ChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:59:
[...]
Het aantal gespeelde potjes, de tier waarin je speelt en hoeveel tanks je speelt zegt helemaal niets over casual of crack zijn. Er zijn namelijk zat mensen die nooit in clan/platoon/company verband spelen (en dus volgens jou casual zijn) en toch al op tier 8/9/10 zitten. Dus die inventarisatie zegt vrij weinig.
De fout die jij maakt is dat je uitgaat dat actief voicechat en hoge stats de conclusie maakt en vervolgens zet je die in de verkeerde context.

De oorspronkelijke discussie ging namelijk over individuele progress uit de momentopname van vorige week met uitgangspunt naar de clan wars. Het moge duidelijk zijn dat voicechat een toegevoegde, danwel vereiste, waarde is voor teamplay.

Verder acht ik je in staat dat je met je koppige gedram zelf de conclusie kan trekken wat wij bedoelen met casual en dedicated, individuele progressie en dat allemaal in de context van het eerdere verhaal over clan wars.
ChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:11:
[...]

Daarmee is meteen die vraag ook beantwoord.

Succes!
ChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:59:
[...]
Daarnaast kan niemand vertellen of ik casual of crack ben terwijl ik toch in de got clan zit, op mumble te vinden ben en ook regelmatig mee speel in company's/ platoons. Dus blijkbaar is het dan toch niet zo duidelijk.
We hebben het dan ook niet over jou, maar over de WoT accounts die in de GoT clan zitten. Jouw forum nick komt niet overeen met accounts in de clan of de playertable in dit topic. Dat heb ik je al gezegd, dus in principe ben je voor mij geen member van de clan en dus gaat de hele casual/dedicated discussie ook niet over jou. Als je vind dat je wel aangesproken bent, doe dan normaal en geef gewoon aan wie je dan wel bent.

Op dit moment lijkt het er meer op dat je puur een discussie vanuit een troll oogpunt voert waar wij proberen een clan te organiseren die straks voor wie dat willen iets gaat doen in de clan wars.

[Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-05-2011 14:20]

"Oooh Jeroen!"

• eL_Jay
Kaap schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:19:
[...]
Op dit moment lijkt het er meer op dat je puur een discussie vanuit een troll oogpunt voert
_O- Opmerking van de dag

• eL_Jay
Ouch, nu is mijn vermoeden dus ook nog eens bevestigd. |:(
Duitse tanks zijn underarmored EN underpowered, zit je dan lekker met je VK en hetzer -O-

• wontcachme

wontcachme

laurens.janssen schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:44:
Ouch, nu is mijn vermoeden dus ook nog eens bevestigd. |:(
Duitse tanks zijn underarmored EN underpowered, zit je dan lekker met je VK en hetzer -O-
Waarom denk je dat de duitsers de oorlog verloren :+

• ChojinZ
[...]

Jouw forum nick komt niet overeen met accounts in de clan of de playertable in dit topic. Dat heb ik je al gezegd, dus in principe ben je voor mij geen member van de clan en dus gaat de hele casual/dedicated discussie ook niet over jou.
Als ik volgens jou geen member ben, waarom draag ik dan nog de tag GoT?
Maargoed, tis mij nu wel duidelijk. Mijn ingame nick komt niet overeen met tweakers naam en dat maakt je automatische geen clanlid....
[...]

Als je vind dat je wel aangesproken bent, doe dan normaal en geef gewoon aan wie je dan wel bent.
Mwah, kijk dan ook even hoe jij zelf omgaat met mensen. Je bent zelf nou ook niet echt de vriendelijkheid zelve... ;) Daarnaast proef ik ook een hoog "mijn wil is wet" gehalte.
[...]
Op dit moment lijkt het er meer op dat je puur een discussie vanuit een troll oogpunt voert waar wij proberen een clan te organiseren die straks voor wie dat willen iets gaat doen in de clan wars.
Ja, en daarom probeer ik ook actief mee te denken over hoe de clan het beste kunnen opzetten. Dat is ook de rede dat ik ideeen aandraag. Doe ik alleen maar om te trollen... 8)7

Kom op zeg.... ik heb ergens andere ideeen over dan jij, en dan gooi het meteen op trollen. Beetje zwak...

Maargoed, ik heb mijn conclusie al getrokken. Ik hoef geen lid meer te zijn van de clan (Ow, wait.... dat was ik al niet want mijn ingame nick komt niet overeen met mijn GoT nick...).

Jullie nog veel plezier en suc6 met de clan!
Ahhhh.... een nieuw clanlid wat een wit voetje wil halen... O-)

[Voor 6% gewijzigd door ChojinZ op 12-05-2011 14:55]

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:40
Laat dat aub achterwege

On a more serious note, de duitse tank vk3601h is de beste tank waar ik tot nu toe mee heb gespeeld (gerelateerd aan tier etc)

[Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 12-05-2011 15:08]

• hexta
gotfurrr schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:52:
On a more serious note, de duitse tank vk3601h is de beste tank waar ik tot nu toe mee heb gespeeld (gerelateerd aan tier etc)
Dan heb jij nooit met de T29 gespeeld :D

• Jeebeekje
ChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:48:
[...]

Maargoed, tis mij nu wel duidelijk. Mijn ingame nick komt niet overeen met tweakers naam en dat maakt je automatische geen clanlid....

[...]

Mwah, kijk dan ook even hoe jij zelf omgaat met mensen. Je bent zelf nou ook niet echt de vriendelijkheid zelve... ;) Daarnaast proef ik ook een hoog "mijn wil is wet" gehalte.

[...]

Ja, en daarom probeer ik ook actief mee te denken over hoe de clan het beste kunnen opzetten. Dat is ook de rede dat ik ideeen aandraag. Doe ik alleen maar om te trollen... 8)7

Kom op zeg.... ik heb ergens andere ideeen over dan jij, en dan gooi het meteen op trollen. Beetje zwak...

Maargoed, ik heb mijn conclusie al getrokken. Ik hoef geen lid meer te zijn van de clan (Ow, wait.... dat was ik al niet want mijn ingame nick komt niet overeen met mijn GoT nick...).

Ik snap geen hol van je verhaal. Heb jij ingame [GoT] voor je spelersnaam staan of niet?
Einde discussie....

• hexta
Maar Choijinz is dus ppsdj23?
Want dat zou het verhaal verduidelijken.
(er komen ook nog wel eens mensen met verhalen over de clan die zelf NIET in de clan zitten choijinz, dus misschien dat je zo de nigativiteit wat beter begrijpt ;) )

• Quantor
  • Niet online

[...]

Stop, wacht je ziet het verkeerd, Kaap dacht dat jij niet in de GoT WoT clan zat omdat hij je nick op tweakers niet had gematched met je WoT nick. Dus helemaal geen reden om tegen elkaar te gaan bitchen.
Elke input is gewaardeerd, soms reageert men (en dat is niet alleen Kaap) alleen wat te snel.

Speelt padel!

• ChojinZ
Jeebeekje schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:55:
[...]

Ik snap geen hol van je verhaal. Heb jij ingame [GoT] voor je spelersnaam staan of niet?
Einde discussie....
Ik heb me netjes aangemeld voor de clan, ben ook opgenomen in de clan, heb toegang tot het GoT chat kanaal maar ben geen lid omdat mijn WoT nick niet hetzelfde is als mijn Tweakers.net nick. En ja, daar snap ik zelf ook geen hol van...

• eL_Jay
wontcachme schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:45:
[...]

Waarom denk je dat de duitsers de oorlog verloren :+
Mij is altijd geleerd dat de KT zo'n beetje superieur was aan alles wat de russen en allies hadden, enige probleem was de productie

• patrickos85
ChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Ik heb me netjes aangemeld voor de clan, ben ook opgenomen in de clan, heb toegang tot het GoT chat kanaal maar ben geen lid omdat mijn WoT nick niet hetzelfde is als mijn Tweakers.net nick. En ja, daar snap ik zelf ook geen hol van...
Ik snap het hele verhaal sowieso niet. Mijn in-game niet is niet gelijk aan mijn Tweakers account. Zelfde geld voor Kyozu (raad maar wie dat is ;))

• Quantor
  • Niet online
patrickos85 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:59:
[...]

Ik snap het hele verhaal sowieso niet. Mijn in-game niet is niet gelijk aan mijn Tweakers account. Zelfde geld voor Kyozu (raad maar wie dat is ;))
Haha en wat dacht je dan van Hexta, wie is dat?

Speelt padel!

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

[...]
[...]
[...]

[...]
Ahhhh.... een nieuw clanlid wat een wit voetje wil halen... O-)
Welke ideeën draag je aan dan? Je loopt enkel te mekkeren over iets wat je zelf helemaal verkeerd geïnterpreteerd hebt. Vervolgens ga je emo reageren als je met je eigen masker om je oren wordt geslagen

Anyway, je hebt helemaal gelijk vrind, jij ook succes! :w

"Oooh Jeroen!"

• Jeebeekje
ChojinZ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Dus ben je clanlid. Als je Tweakersnaam gelijk moet zijn aan je WoT-naam dan is pscyhoclown (om er maar één te noemen) ook geen lid. Dus dat is complete bullshit. Maar dat werd ook niet bedoeld in de discussie.

Maargoed wanneer stopt deze zielige discussie? Er is nog niet eens een clanwar mogelijkheid. tegen de tijd dat dat geïmplementeerd wordt zijn er vast spelers met T10 tanks en zat spelers die wel mee willen spelen in een company.

• eL_Jay
[...]
k. Mijn ingame nick komt niet overeen met tweakers naam en dat maakt je automatische geen clanlid....

hhhh.... een nieuw clanlid wat een wit voetje wil halen... O-)
Dat sowieso niet, want mijn nicks verschillen ook.

had ik maar een wit voetje, want nu zijn ze rood verbrand (wat een heerlijk weer gister :P)

Niets persoonlijks, maar ik rolde van mijn stoel van het lachen toen ik "een troll oogpunt" las, make my day en laat me nog harder lachen met een betere opmerking

• hexta
Jeebeekje schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:01:
Dus ben je clanlid. Als je Tweakersnaam gelijk moet zijn aan je WoT-naam dan is pscyhoclown (om er maar één te noemen) ook geen lid.
Dan is zelfs de (momentele) leider geen lid. :') (wat een loser is die gast)
Maar bij een aantal kan ik de ingame naam wel matchen met de tweakers naam, dan kan ik alleen niet bij iedereen.

[Voor 3% gewijzigd door hexta op 12-05-2011 15:04]

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-05 18:05
Mijn WoT naam is trouwens SgtRikNL. Ik stuur ook meteen een DM voor in de playertable.

Ik speel nu in de T1 heavy en probeer verder in de US Heavies te gaan, die bevallen me wel. Heb nog een Sherman (bijna elite) als backup en een M2 Medium (elite) die ik vaak gebruik.

Als ik in de clan zit moet ik zeker een koptelefoon voor teamspeak o.i.d. hebben (is geen probleem trouwens)? En bij wie kan ik me aanmelden?

XBL: Sgt Rik NL

• eL_Jay
gotfurrr schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:52:
sorry kan het niet laten

must... resist...

EMO ALERT!
O-)

VK is idd heerlijk, maar als je nauwlijks door de armor van kv3 kan komen raak je redelijk gefrustreerd op zulke momenten

• hexta
Rik027 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:03:
Mijn WoT naam is trouwens SgtRikNL. Als ik in de clan zit moet ik zeker een koptelefoon voor teamspeak o.i.d. hebben (is geen probleem trouwens)? En bij wie kan ik me aanmelden?
http://game.worldoftanks.eu/clans/500001139/
Koptelefoon _/-\o_

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee