Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 08:22
Al gezocht naar "waterproof gopro powerbank"? Ik weet niet of een powerbank geboeg is voor je, of dat je met een ac voeding wil werken? "Weatherproof external power supply gopro" zou je dan kunnen gebruiken als zoektermen.

Canon 5D2 | 40mm f/2.8 STM | 200mm f/2.8
Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uffje
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 12:52

Uffje

THT: Zie signature

Universal Creations schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:52:
Al gezocht naar "waterproof gopro powerbank"? Ik weet niet of een powerbank geboeg is voor je, of dat je met een ac voeding wil werken? "Weatherproof external power supply gopro" zou je dan kunnen gebruiken als zoektermen.
Opzich is dat nog niet zo’n probleem, meer het open hebben van het klepje waar de USB C achter zit. Of zijn die poorten waterbestendig of in iedergeval vochtbestendig?

... na de zomer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:28
Uffje schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 16:03:
Ik heb een Hero 5 en wil graag een lange timelapse maken maar moet tergelijkertijd ook waterdicht zijn. Weet iemand wat je kan doen om zowel stroom aan te sluiten als waterdichtheid te behouden?
Je GoPro binnen zetten.

Als je je GoPro aan wilt sluiten op externe stroom, dan zal 'ie óf niet helemaal waterdicht zijn, óf je moet er een behuizing omheen plaatsen die de externe bron ook kan bevatten. Waarbij het dus ook weer afhangt van hoe groot de externe bron is, etc.

Misschien dat je zelf wat in elkaar kan flanzen, bijvoorbeeld een plastic bak waarbij je een stukje uitknipt/zaagt voor de lens.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 12:16
Ik wil toch eens gaan kijken om te upgraden naar de GoPro 7 Black inclusief Karma Grip. Jullie tips qua punten waar je de oude GoPro kan inruilen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 10:54
Stimulate14 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:30:
Ik wil toch eens gaan kijken om te upgraden naar de GoPro 7 Black inclusief Karma Grip. Jullie tips qua punten waar je de oude GoPro kan inruilen?
Ik zou niet weten waarom je nog een karma grip zou kopen. Stabilisatie is echt top met hypersmooth

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:51
superiscch schreef op zondag 12 mei 2019 @ 09:17:
[...]

Ik zou niet weten waarom je nog een karma grip zou kopen. Stabilisatie is echt top met hypersmooth
Ik vind het alleen jammer dat je (nog) geen optie hebt voor basic stabilisatie op 4K50 ipv alleen de Hypersmooth optie.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13:37

l3art

Moderator Mobile
Gutteguttegut schreef op zondag 12 mei 2019 @ 23:05:
[...]

Ik vind het alleen jammer dat je (nog) geen optie hebt voor basic stabilisatie op 4K50 ipv alleen de Hypersmooth optie.
Wat bedoel je met 'basic stabilisatie'?

Te koop AKG Y50BT koptelefoon en een Feiyu Tech G4S gimbal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 01:35

Denko

|{ing Øf ßlitz

Stimulate14 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:30:
Er is bij mij geen inruilprogramma bekend. Ik zou MP proberen (sterkte)

PSN: Denkoyugo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stimulate14
Hmm dan houd ik hem liever voor erbij :').

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stimulate14
superiscch schreef op zondag 12 mei 2019 @ 09:17:
[...]

Ben er nog niet van overtuigd. Ik zal een wat YouTube materiaal gaan bekijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThaJeroen
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 13:21
Ah, kom met toeval dit GoPro topic tegen!

Ik heb zelf een GoPro Hero 4 Silver en bevalt al een aantal jaren super!
Ik edit mijn foto's veel in Lightroom maar pas continu mijn foto's handmatig aan.

In mijn zoektocht naar leuke Lightroom presets (met voorkeur: specifiek voor GoPro's) heb ik nog niks leuks kunnen vinden.

Toevallig iemand hier die wat leuks heeft?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 10:54
Stimulate14 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:56:
[...]

Ben er nog niet van overtuigd. Ik zal een wat YouTube materiaal gaan bekijken.
Ik heb hem zelf en vind het super. Mocht ik van jou zijn zou ik de 7 kopen en testen. Mocht je niet tevreden zijn kun je dan nog karma of andere gimbal kopen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 08:51
l3art schreef op maandag 13 mei 2019 @ 09:27:
[...]

Wat bedoel je met 'basic stabilisatie'?
Op 1080p 100fps heb je Standard Stabilization, dan beweegt het beeld niet zo smooth mee als bij 4K 50fps HyperSmooth Stabilization.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Ridge
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 14-06 14:57

Ridge

From the Bold & the Beauti

Als GoPro Hero7 Black gebruiker heb ik en vele met mij volgens het officiële GoPro Forum last van het probleem - vastloper na standby en dat is heel irritant herkent iemand dit?

Specs: GoPro Hero 7 Black
Firmware: 0.170
SD Card: SANDISK 64GB MICROSD EXTREME PRO U3 A2 170MB/S

PS: alle tweaks of workarounds die voorhanden zijn heb ik al gedaan :(. Alleen de LOW LIGHT OFF moet ik nog testen.

Ik hoor graag jullie bevindingen.

Topic: https://community.gopro.c...s-after-first/td-p/245416

(30 pagina's :? )

Ridge wijzigde deze reactie 15-05-2019 12:30 (14%)

www.tradealliance.nl

Pagina: 1 ... 76 77 78 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True