Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 23:58:
Hier een filmpje gemaakt met de gopro hero 5 en de karma grip.
[
video]
De karma grip is echt super gebruiksvriendelijk en de beelden zijn echt stabiel!
Zelfs met hevige sneeuwval en temperaturen rond -15 werkt die perfect.
Ik hoop dat gopro de karma drone snel weer op de markt brengt ( en dat die dit maal goed functioneerd ) dan heb je de perfecte combinatie camera + gimbal + drone 👌🏻
Leuk filmpje! Nu heb ik ook meteen weer zin in skiën

. Heb jezelf nul noppes nada aan post stabilisation gedaan? Dan is het wel echt een bazen ding

. Het helpt waarschijnlijk ook al dat de hero 5 zelf ook al enige stabilisatie heeft.
Dan nog wat tips als je meer edits wil maken (in mijn ogen, ben zelf ook maar een amateur

)
- Ten eerste mooi leuk filmpie, leuke muziek, die stabiele shots maken hem echt supermooi
- Speel iets meer met de muziek, nieuwe shot op een mooie boem of knal in de muziek. Volgens mij waren die er nu soms wel, maar niet echt duidelijk en als de muziek iets sneller is, wat snellere shots ofzo.
- Iemand anders zei het al, maar misschien iets minder slow mo's of versnellingen? Of dan een shot eerst normaal dan traag en dan weer normaal (of juist snel ipv traag).
- Het viel mij op dat je slowmo heel haperig was op 3:46. Heb je puur gewoon in je bewerkingprogramma gedaan dat je op 10% normale afspeelsnelheid moet spelen? Was het originele bestand 48 fps of hoger? Want het is beter om iets wat op 24/25 of 30 fps gefilmd is niet teveel of helemaal niet te vertragen. Daarnaast zou ik als ik jou was je ook eens verdiepen in super slowmo, zoek maar in youtube op. Zit in after effects en premiere pro in ieder geval zo'n warp super slowmo optie. Zelf ook nog niet gebruikt, dus ben benieuwd als je hem gebruikt

.
Dat was hem wel zo'n beetje

. Keep up the good work

.