Ik weet niet wat het verschil is. Ik heb een Chesty, ook van het weekend weer gebruikt. Leuk spul.
Maar deze prijsverschillen is nieuw.
Er zijn twee modellen, namelijk
Chesty en
Chesty Junior
Maar daar is duidelijk een verschil te zien (zie band over de rug)
Als ik goed kijk naar de advertenties die jij post;
Bol.com is niet de verkopende partij... Maar MobielCo
Bij de advertentie hebben ze 1x foto met GoPro logo en Hero 3 en 1x foto met GoPro logo en Hero2
MAAR! Zie de uitleg daar weer onder;
Let op: zonder GoPro opdruk.
Let op: afhankelijk van uw camera kunnen extra bevestigingsclips nodig zijn, zoals een J-hook.
Let op: de aansluiting werkt niet op alle Denver camera's.
Let op: wordt los geleverd zonder retailverpakking.
Ofwel, niet origineel en mogelijk uit China voor een paar dollar gekocht en hier voor x keer meer verkocht. Ik hou niet van dat soort resellers en persoonlijk mijd ik deze resellers... Adverteren met origineel en dan als je verder kijkt blijkt het niet zo te zijn...
De Media Markt advertentie
Foto van Hero 2 en bij de specs is hij ook geschikt voor de Hero 5 en niet voor de Hero 4

Foutje moet kunnen
Maar daar staat ook duidelijk dat je J-Hook gesp inclusief is... Dit is volgens mij de originele.
Ook Amazon lijkt origineel te zijn.
Afhankelijk wat je wil kan je de 20 euro copie nemen. Of zelf uit China halen voor een paar dollar.
Als je origineel wil, MM/Amazon
En heb afgelopen weekend het clipje van mijn Hero3+ case kapot gemaakt. Deed niets raars, deed de case dicht en had ineens tweedelen in mijn hangen
Dus ik ga zojuist naar de GoPro website, en zie hier!
https://gopro.com/help/ar...Break-It-We-ll-Replace-It
Dit is nieuw! Nog niet gelezen of er voorwaarden aan zitten, maar daarom hou ik van originele producten :-)
(Zoals vaker gemeld, ik heb alleen voor het skydiven originele spullen, voor alles op de grond heb ik china spul

)
--edit--
Hmmm, alleen US en binnen 60 dagen na aankoop af te nemen, geld 2 jaar... In Nederland heet dit fabrieksgarantie...