Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag,

Ik heb een GoPro+ besteld, geen 3+ maar gewoon GoPro+. Het is mijn bedoeling om hem onder mijn helicopter te monteren alleen kan ik deze GoPro ook via een app aanzetten? Dat hij het beeld streamt naar mijn telefoon? Ook ben ik benieuwd of het volgende kabeltje er ook in past:
http://www.helipal.com/gopro-hero-3-fpv-cable.html

Christiaan Hornes

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H0ppie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-01 14:43
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 20:34:
Mijn vraag,

Ik heb een GoPro+ besteld, geen 3+ maar gewoon GoPro+. Het is mijn bedoeling om hem onder mijn helicopter te monteren alleen kan ik deze GoPro ook via een app aanzetten? Dat hij het beeld streamt naar mijn telefoon? Ook ben ik benieuwd of het volgende kabeltje er ook in past:
http://www.helipal.com/gopro-hero-3-fpv-cable.html

Christiaan Hornes
Hi Christiaan,

Al op de GoPro website gekeken voor een app? ;)

Zelf heb ik de Hero 4 Silver en heb een adhesive mount op mijn motorhelm geplakt. De app is ontzettend handig om de camera dan in te stellen, zodat ik niet alleen maar asfalt film (zoals de eerste keer, ahum....) Ik heb altijd wel dat er een aantal seconden vertraging inzit, tussen het bewegen van je camera en dat terugzien op je telefoon/tablet. Verder is het erg handig, je kan namelijk ook al je instellingen met de app aanpassen en ook een Highlight taggen etc.
Moet ik er wel bij zeggen(!) dat het bereik van de app (afhankelijk van het signaal etc.) rond de 10-15 meter (50ft) ligt in optimale condities. Om alsnog vanaf een grotere afstand je Hero+ te bedienen kun je eventueel denken aan een Wi-Fi remote. Daar is het bereik ongeveer 180 meter van (600ft) in optimale condities. Nadeel is dat je dan niet kan streamen...

Wat betreft het kabeltje: het lijkt op een micro-USB en volgens mij zit die aansluiting ook op de Hero+ voor het opladen. Dus de aanname: Lijkt mij dat het moet passen. Of het gaat werken voor jouw doel weet ik natuurlijk niet :) Ik zag ook al kabeltje zonder connector en dan haak ik al af. Ik krijg het nog voor elkaar om een USB-C connector er verkeerd om in te stoppen :P

Hopelijk heb ik je een beetje op weg kunnen helpen. :)