De gopro bevestigd op een goedkope keukenwekker, en die laten draaien. Zie pagina 10.ThE_OwNeR schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:12:
Hoe heb je die draaing gedaan? Dat vraag ik me al een tijdje af hoe ze dat doen bij timelapse
Gutteguttegut in "[GoPro] Ervaringen & Discussie"ThE_OwNeR schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:12:
Hoe heb je die draaing gedaan? Dat vraag ik me al een tijdje af hoe ze dat doen bij timelapse
The birds turned into The Flying Dutchmen!
De firmware opnieuw installeren en een ander SD kaartje maakte helaas geen verschil. De camera is nu RMA naar V-Nix en zal vandaag bij hen aankomen. Hopelijk kan het opgelost worden of krijg ik snel een nieuwe camera! Hier verder niemand met vergelijkbare problemen dus?Rep1v schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:26:
In dit topic: http://goprouser.freeforu...lit=blue%20lines&start=80 staan veel gebruikers met dezelfde problemen. Wanneer ik een aantal berichten doorlees, zie ik dat het vaak met een firmware update is opgelost. Maar ik begrijp dat jij de meest recente versie al hebt geïnstalleerd.
Overigens heb ik een polarisatie filter besteld bij http://polarprofilters.com/ en inmiddels ontvangen. Zodra de camera terug is zal ik deze met een zonnige dag testen en even kijken of het goed werkt!
[ Voor 12% gewijzigd door Skating_vince op 16-04-2012 08:59 ]
Ik had het ook, alleen als het heel koud was en dan alleen bij filmen. Bij mij heeft de firmware update wel geholpen. Daarna meerdere keren in de vriezer gegooid en getest en werkt prima!!!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb even voor je gekeken maar krijg het niet voor elkaar.. Hdmi aansluiten en dan kan ik in vegas 11 niet de video capturen. Weet niet hoe je een ander apparaat selecteert want hij pakt nu steeds de webcam.Kraanwater schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:44:
Zou wel fijn zijnHij word sowieso op een pc aangesloten, deze moet het dan door streamen naar een andere pc waar de tv op aangesloten gaat worden. Ik kan ook vrij weinig op internet op internet vinden op de Go pro het kan, maar dit is ook wel logiesch want hier is die niet echt voor bedoelt.
Hij doet het sws niet met usb aansluiting. Dan springt hij meteen op laadmodus
@ Guttegut Nice foto zo!
Mag ik vragen waar jij je rc zweefvliegtuigje hebt gekocht trws? Linkje oid
Want ben ook een beetje opzoek in de richting van de zweefvliegtuigjes die een Gopro mee kunnen nemen
$83 is niet veel nl. als hij goed bevalt
Mag ik vragen waar jij je rc zweefvliegtuigje hebt gekocht trws? Linkje oid

Want ben ook een beetje opzoek in de richting van de zweefvliegtuigjes die een Gopro mee kunnen nemen
$83 is niet veel nl. als hij goed bevalt
Mooie foto!
Waar heb je dat lekkere weer vandaan getoverd ? Of is de foto niet recent genomen ?
Waar heb je dat lekkere weer vandaan getoverd ? Of is de foto niet recent genomen ?
[ Voor 24% gewijzigd door Perkouw op 18-04-2012 13:08 ]
Mooie foto indeed!
De aarde is maar een klein bolletje zo lijkt het hè
Bij mijn vriendin thuis zag ik laatst een rc heli hangen, binnenkort maar eens wat gaan klooien!
De aarde is maar een klein bolletje zo lijkt het hè
Bij mijn vriendin thuis zag ik laatst een rc heli hangen, binnenkort maar eens wat gaan klooien!
Made me lol! GENIUS!frietsje schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:15:
[...]
De gopro bevestigd op een goedkope keukenwekker, en die laten draaien. Zie pagina 10.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Vandaag is RMA bij V-nix in behandeling genomen en de klacht is gegrond verklaard. Er wordt een nieuwe camera opgestuurd, die ook even getest is. Hopelijk komt ie snel binnen!Skating_vince schreef op maandag 16 april 2012 @ 07:44:
[...]
De firmware opnieuw installeren en een ander SD kaartje maakte helaas geen verschil. De camera is nu RMA naar V-Nix en zal vandaag bij hen aankomen. Hopelijk kan het opgelost worden of krijg ik snel een nieuwe camera! Hier verder niemand met vergelijkbare problemen dus?
Wat kan ik me voorstellen bij de nieuwe firmware? Andere (mooiere) kleuren? Jammer dat ze er niet wat voorbeelden bij zetten.
Van hetzelfde artikel:
- 24fps frame rate, enabling GoPro HERO2 content to be easily intercut with other sources without a frame rate conversion
- 35Mbps data rate for the industry's highest quality compressed image with virtually zero artifacts
- Neutral color profile, allowing for greater flexibility in a color correction workflow
- Log curve encoding, offering more detail in shadows and highlights
- Reduced sharpening and noise reduction for improved flexibility in professional post- production and color design workflows
Als die firmware niet uitkomt voor de Gewone Hero HD, dan is dat voor mij wel een reden om te upgraden. Vooral die extra bandbreedte en schaduw details interesseren me.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Dit weekend nog getest, Hero1 met 2* originele accu, in de top van Ethias Arena voor I Love The 90's :Jasperv6 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 21:06:
Maar met bacpac kun je iets van 5uur, afhankelijk van de settings (zie reviews e.d.) achter elkaar rijden, dat moet toch genoeg wezen
5 uur 9 minuten en 8 seconden beeld
Heb tevens lopen spelen met een Hero2 on stage en op 'n boompole.
Okay, hij is nog steeds ruk in extreem donkere partijen vw. de auto-iso, imho, maar als het ding genoeg licht krijgt op zo 'n event, komen er best wel leuke beeldjes uit...
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Vandaag een Motorsports & Surf edition gekocht! Ik ben heel erg benieuwd!
Meteen twee keer Samsung 32GB class 10 bijgekocht uiteraard.
Meteen twee keer Samsung 32GB class 10 bijgekocht uiteraard.
Intentionally left blank.
Wat er staat is dat er minder verzadigde kleurprofielen, minder ruisreductie en minder verscherping in de camera worden toegepast. Hierdoor heb je meer ruimte om deze zaken achteraf te regelen in post-processing. Het voordeel is dat je dus meer vrijheid krijgt, het nadeel kan zijn dat je meer moet nabewerken.frietsje schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:25:Denk dat vooral meer detail in shadow/highlight en de neutralere behandeling ivm nabewerking aanspreken
- Neutral color profile, allowing for greater flexibility in a color correction workflow
- Reduced sharpening and noise reduction for improved flexibility in professional post- production and color design workflows
De 'log curve encoding' lijkt verder te slaan op een kleurprofiel (cynestyle color profile). Dit is de manier waarop kleuren worden opgeslagen in een kleurprofiel; dus de vertaling van sensordata naar binaire data en weer terug naar weergave. De methode suggereert een soort logaritmische functie waarmee meer ruimte voor data beschikbaar is voor highlights en shadows (en minder voor de midtones dan lijkt me). Uiteindelijk blijft het dynamisch bereik van de sensor natuurlijk hetzelfde, dus het verschil zal niet heel enorm zijn vermoed ik. Meer hierover i.c.m. Canon dSLRs: http://zech-fstop.blogspo...-from-technicolor_29.html
\o Vince
Voor de mensen die willen weten hoe de GP het in het donker doet:
Ik gebruik me GoPro HD Hero 2 tot nu toe voornamelijk voor het (nachtelijke) "Urbexen"
Met videobewerkingssoftware kan ik ondanks dat het nacht is toch nog best veel licht halen uit de video's (krijg er wel ruis voor terug, maar niet dat ik het storend vind).
Zet de GoPro dan gewoon met de headband op me hoofd, en recorden maar. Heb dan ook makkelijk me handen vrij (alleen lamp in me hand).
En zo te lezen is er door de firmware binnenkort misschien nog een klein tikje meer licht uit te halen
Ik gebruik me GoPro HD Hero 2 tot nu toe voornamelijk voor het (nachtelijke) "Urbexen"
Met videobewerkingssoftware kan ik ondanks dat het nacht is toch nog best veel licht halen uit de video's (krijg er wel ruis voor terug, maar niet dat ik het storend vind).
Zet de GoPro dan gewoon met de headband op me hoofd, en recorden maar. Heb dan ook makkelijk me handen vrij (alleen lamp in me hand).
En zo te lezen is er door de firmware binnenkort misschien nog een klein tikje meer licht uit te halen
[ Voor 4% gewijzigd door Row1 op 20-04-2012 15:28 ]
http://youtu.be/pVqm3ohJGaIfrietsje schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:25:
Van hetzelfde artikel:Denk dat vooral meer detail in shadow/highlight en de neutralere behandeling ivm nabewerking aanspreken
- 24fps frame rate, enabling GoPro HERO2 content to be easily intercut with other sources without a frame rate conversion
- 35Mbps data rate for the industry's highest quality compressed image with virtually zero artifacts
Yo!
Mijn vervangende camera is binnen en deze vertoond niet dezelfde fout! Nu hopen dat het snel mooi weer wordt en de camera gebruikt kan worden waar hij voor is. Wel heb ik nog een klein probleem: als ik een timelapse laat maken (1 sec, 11 mp) en deze laat lopen tot de SD kaart vol is, zijn sommige foto's/filmpjes die er al op stonden corrupt geraakt. Is dit een bekend issue?
Heb ik ook gehad. Met een Kingston 16GB kaartje.Skating_vince schreef op maandag 23 april 2012 @ 08:24:
[...]
Yo!
Mijn vervangende camera is binnen en deze vertoond niet dezelfde fout! Nu hopen dat het snel mooi weer wordt en de camera gebruikt kan worden waar hij voor is. Wel heb ik nog een klein probleem: als ik een timelapse laat maken (1 sec, 11 mp) en deze laat lopen tot de SD kaart vol is, zijn sommige foto's/filmpjes die er al op stonden corrupt geraakt. Is dit een bekend issue?
Na een format op de pc en daarna in de camera nog geen last van gehad.
Heb je ook de laatste firmware er op staan?
Ik heb er meer over gelezen een tijdje terug dus ff google'n
Skating_vince, wel benieuwd naar je bevindingen van je polarisatie filter btw.
Als ik binnenkort wat tijd vrij heb en het lekker weer is, zal ik wat foto's ter vergelijking plaatsen. Ik zie nu al wel dat er bij het fotograferen door een raam, minder reflectie van de ruit te zien is. Binnenkort meer!Buzz_Fuzz schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:02:
Skating_vince, wel benieuwd naar je bevindingen van je polarisatie filter btw.
Wat ik al wel vast kan zeggen: je kan de filter niet 'in the heat of the moment' snel wegdraaien of iets dergelijks. Je laat de filter los in de behuizing 'vallen' en vervolgens plaats je de camera in de behuizing. Je kan de camera in combinatie met de filter dan ook niet zonder de behuizing gebruiken. Ook is het niet mogelijk om bijvoorbeeld een extra behuizing te kopen, waar je de filter standaard in doet, omdat deze er los in ligt. Dat is misschien iets om rekening mee te houden.
[ Voor 37% gewijzigd door Skating_vince op 23-04-2012 15:46 . Reden: Extra info toegevoegd ]
Dus als je "los uit het handje" wil filmen en/of de knoppen bedienen, dan moet dat maar zonder polarisatiefilter? Nuja, niet zo heel erg.
Trouwens, veel vergelijkingsmateriaal dat ik op het web vind, vertonen misschien wel wat overbelichting van de camera zonder filter, en vermelden dan als voordeel van de filter dat hij die overbelichting wegneemt, maar de resulterende beelden lijken mij dan juist ónderbelicht... Hier ben ik dus benieuwd naar...
Wat ik mij ook afvraag. De polarisatiefilter op m'n DSLR, daar moet je eigenlijk aan draaien voor maximaal effect, afhankelijk van je positie tov de zon, maar bij deze "drop-in" filter kan je dus niet gaan draaien. Hoe kan die dan nog werken? Of is het een andere filter techniek dan bij DSLRs?
Trouwens, veel vergelijkingsmateriaal dat ik op het web vind, vertonen misschien wel wat overbelichting van de camera zonder filter, en vermelden dan als voordeel van de filter dat hij die overbelichting wegneemt, maar de resulterende beelden lijken mij dan juist ónderbelicht... Hier ben ik dus benieuwd naar...
Wat ik mij ook afvraag. De polarisatiefilter op m'n DSLR, daar moet je eigenlijk aan draaien voor maximaal effect, afhankelijk van je positie tov de zon, maar bij deze "drop-in" filter kan je dus niet gaan draaien. Hoe kan die dan nog werken? Of is het een andere filter techniek dan bij DSLRs?
Ik kwam deze 'ikea-hack' tegen, misschien heeft iemand wat eraan tijdens timelapses of opnames.
www.ikeahackers.net/2010/01/ivar-loves-dolly.html
www.ikeahackers.net/2010/01/ivar-loves-dolly.html
Zou dit niet wat zijn icm met een GoPro
Een groupon aanbieding voor een draadloze netwerk camera die je kan besturen vanaf je telefoon. 270graden draaien en 120 graden kantelen. Als je een GoPro erin mod ipv de zeer waarschijnlijk crappy camera die erin zit. ken je je GoPro van afstand laten tilten en pannen.
Een groupon aanbieding voor een draadloze netwerk camera die je kan besturen vanaf je telefoon. 270graden draaien en 120 graden kantelen. Als je een GoPro erin mod ipv de zeer waarschijnlijk crappy camera die erin zit. ken je je GoPro van afstand laten tilten en pannen.
I can't wait to shoot!
Ik heb al heel lang zo'n camera (het is gewoon een Foscam kopie).the mod man schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:51:
De camera die er standaard inzit is best redelijk maar een GoPro er in modden is mij veel te veel werk en het resultaat is dan voor mij veel te beperkt bruikbaar.
Wacht even totdat de Galileo SDK van kichstarter, die hier ook eerder voorbij kwam, op de markt komt voor GoPro. Ze zijn er mee bezig dus geeft t een half jaartje ofzothe mod man schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:51:
Het is inmiddels ook een dure ikea wekker geworden en daarmee time-laps functies gekregen
Ik sta op het punt om een helm camera te kopen; voor zowel snwoboarden als fietsen. Ik vind de GOPRO er te lomp uitzien dus wil voor de countourroam gaan. Kwam op slickdeals.net een mooie aanbieding tegen voor 90dollar, alleen is deze actie al geruime tijd verlopen.
Goedkoopste prijs die ik in NL kan vinden is 173euro ex 12euro verzendkosten bij pixmania http://www.pixmania.nl/nl...?srcid=4973&CodePromo=oui
USA prijs is 180dollar bij amazon. (alleen te bezorgen op USA adres) http://www.amazon.com/gp/...1?ie=UTF8&m=ATVPDKIKX0DER
Weet iemand goedkopere opties?
Tevens staat er op slickdeals een mod om de contourROAM op 60fps (720) te laten draaien, nadeel daarbij is dat de mod alleen op oude firmware draait en daardoor het geluid dan wat slechter kan zijn.
http://slickdeals.net/for...?p=46894178&postcount=596
Goedkoopste prijs die ik in NL kan vinden is 173euro ex 12euro verzendkosten bij pixmania http://www.pixmania.nl/nl...?srcid=4973&CodePromo=oui
USA prijs is 180dollar bij amazon. (alleen te bezorgen op USA adres) http://www.amazon.com/gp/...1?ie=UTF8&m=ATVPDKIKX0DER
Weet iemand goedkopere opties?
Tevens staat er op slickdeals een mod om de contourROAM op 60fps (720) te laten draaien, nadeel daarbij is dat de mod alleen op oude firmware draait en daardoor het geluid dan wat slechter kan zijn.
http://slickdeals.net/for...?p=46894178&postcount=596
Binnekort ga ik op vakantie naar Indonesie, we willen graag gaan duiken en de bijbehorende parken bezoeken.
Is de Go Pro HD 2 hiervoor ook geschikt ?, hoe zit het met de beeldscherm stabilizatie ?
Zonder de camera ergens te monteren zou dit ook een goede camera zijn ?
Ik neem uiteraard wel het LCD pack erbij.
Bedankt alvast.
Is de Go Pro HD 2 hiervoor ook geschikt ?, hoe zit het met de beeldscherm stabilizatie ?
Bedankt alvast.
[ Voor 6% gewijzigd door Distrax1988 op 03-05-2012 15:18 ]
Duiken (onderwater) zorgt ervoor dat het beeld onscherp wordt (google hier maar eens op).Distrax1988 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:10:
Binnekort ga ik op vakantie naar Indonesie, we willen graag gaan duiken en de bijbehorende parken bezoeken.
Bedankt alvast.
Hier is wel een modificatie voor verkrijgbaar.
Ook in indonesie:Distrax1988 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 15:10:
Bedankt alvast.

Nog met de GOPRO HD 1. Heb met gaffa tape een handgripje gemaakt zodat ik hem om m'n hand kon schuiven. werkte perfect!
vergeet niet eerst even de behuizing (met het klepje open) in het water te dompelen, een minuutje ofzo. Dan krijgt hij de zelfde temperatuur als het water en beslaat je lens niet! Dan natuurlijk even vanbinnen droog maken en je GOPRO er in doen
[ Voor 15% gewijzigd door kywr op 03-05-2012 19:04 . Reden: tip ]
Damm, bedankt voor de fotos en de behuizing tip!! Hier heb ik wat aan,
En wat voor pakket beveel je me aan "naked" met een andere houder??
@De andere reactie ik weet dat het beeld groener/donkerder wordt naar mate je dieper gaat.
Ik zou zou het dan ook eerder tot de padi (19meter) gaan gebruiken
[ Voor 4% gewijzigd door Distrax1988 op 03-05-2012 21:05 ]
Ik neem aan dat je hiermee mijn reactie bedoeldDistrax1988 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:04:
[...]
@De andere reactie ik weet dat het beeld groener/donkerder wordt naar mate je dieper gaat.
Maar ik bedoel het volgende:
http://www.eyeofmine.com/gopro/underwater/
voor zover ik weer bestaat de "naked" versie niet meer bij de HERO2, ik heb zelf voor de Outdoor gekozen.Distrax1988 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:04:
[...]
Damm, bedankt voor de fotos en de behuizing tip!! Hier heb ik wat aan,
En wat voor pakket beveel je me aan "naked" met een andere houder??
deze: http://www.dealextreme.co...t-holder-for-camera-37975 i.c.m. deze http://www.nivo-schweitze...+merken+statieven/41969/0
werkt perfect!
Ah, bedankt ja was voor jou reactie, maar zat op de mobiel ;-)Gutteguttegut schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:31:
[...]
Ik neem aan dat je hiermee mijn reactie bedoeld
Die bestaat inderdaad niet, maar hier kan je hem wel naked kopen: http://shop.wvm-design.co...-2012/category_pathway-17krullerbruller schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:10:
[...]
voor zover ik weer bestaat de "naked" versie niet meer bij de HERO2, ik heb zelf voor de Outdoor gekozen.
deze: http://www.dealextreme.co...t-holder-for-camera-37975 i.c.m. deze http://www.nivo-schweitze...+merken+statieven/41969/0
werkt perfect!
http://www.v-nix.nl/gopro-hd-hero2-professional-naked is prima zat :-), en met leuke extra's, zoals een extra accu. in nederland niet zo nuttig, maar op vakantie tijdens een tour van 4/8 uur zeker niet verkeerd om mee te nemen.BasPH schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:49:
[...]Die bes..
Ik heb een besluit genomen ga de naked kopen nu, kan ik er nog 4 maanden meespelen en zodoende extra mounts kopen ect.
Bedankt.
Bedankt, hoe zit het met de bevestigings punten op zo een go pro ?, is dit universeel, en wat voor afmetingen heeft het bevestiging punt als hij in ze case zit.krullerbruller schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:10:
[...]
http://www.dealextreme.co...t-holder-for-camera-37975 i.c.m. deze werkt perfect!
[ Voor 37% gewijzigd door Distrax1988 op 04-05-2012 12:27 ]
Die heb ik al een maand of 6 geloof ik, maar de GoPro moet ik nog aanschaffen binnenkortGutteguttegut schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:31:
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Zojuist ook eentje besteld (momenteel in de aanbieding bij www.v-nix.nl). Heeft er iemand een FPV setje die hij kan aanbevelen voor deze camera? Binnenkort plaats ik hier natuurlijk videos
.
[ Voor 15% gewijzigd door Sjoerd op 04-05-2012 12:50 ]
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
De GoPro zelf heeft geen bevestigingspunten, die zit op de waterdichte behuizing. Deze moet je dus sowieso hebben. Aan de behuizing kan je dan vervolgens een GoPro-mount zetten.Distrax1988 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:25:
Bedankt, hoe zit het met de bevestigings punten op zo een go pro ?, is dit universeel, en wat voor afmetingen heeft het bevestiging punt als hij in ze case zit.
De tripod-mount is een echte mus-have omdat je deze vervolgens kan gebruiken om de GoPro op allerlei andere mounts van andere merken (zoals een zuignap) aan te sluiten, dan ben je niet beperkt tot de (dure) GoPro-accessoires.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Net voor de vakantie een hero2 outdoor editie gekocht, eens aan het spelen geweest in het zwembad met 120fps
[YouTube: http://youtube.com/watch?v=yOv8X0dP5vg]
[YouTube: http://youtube.com/watch?v=yOv8X0dP5vg]
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Kleine tip! Zet als je t filmpje monteert t geluid van je gopro uitqless schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:39:
Net voor de vakantie een hero2 outdoor editie gekocht, eens aan het spelen geweest in het zwembad met 120fps
[video]
Verder idd wel gaaf die slomo's!
Verwijderd
de 120fps werkt toch alleen op wvga?
Hoe kan het dan dat hij wel 1080p is?
Mijn Hd2 kan 1080P alleen 30fps.
Gerenderd als 1080? Ik had m ook p 1080 afgespeeld maar je ziet wel dat de kwaliteit eigenlijk geen 1080 is:)Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:08:
de 120fps werkt toch alleen op wvga?
Helemaal als je m op full screen bekijkt
Klopt, iMovie heeft hem geupscaled naar 1080p, had eigenlijk niet gemoeten, maar was dan ook maar proberseltje
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Cable-cam rig gemaakt voor een Go Pro HD2. Leuk projectje nu nog iets vinden waarvoor ik het kan gebruiken.
[ Voor 9% gewijzigd door sk0o op 12-05-2012 20:42 ]
Top werk man, wat een leuk projectje!
De go pro geniet zelf ook, het ding roept helemaal "Wheeeeeeeeh" als ie afdaalt!!
(sorry kon het niet laten).
De go pro geniet zelf ook, het ding roept helemaal "Wheeeeeeeeh" als ie afdaalt!!
(sorry kon het niet laten).
Gaaf
Heb je de rig zelf ontworpen, of heb je op internet ergens instructies gevonden? Lees: Ik ben benieuwd hoe het geheel in elkaar zit
Ticking away, the moments that make up a dull day
Heb hem zelf ontworpen, Na een paar keer opbouwen en afbreken om het geheeld aan te passen was dit mijn eindresultaatWormaap schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:52:
GaafHeb je de rig zelf ontworpen, of heb je op internet ergens instructies gevonden? Lees: Ik ben benieuwd hoe het geheel in elkaar zit
Combineren met een heli 
Dan vlieg je vanuit een kier naar buiten en dan in post de heli vlucht eraan editten.
Dan vlieg je vanuit een kier naar buiten en dan in post de heli vlucht eraan editten.
Geen GoPro maar een Contour+:
http://www.andrewdigitals...ur%20plus&product_id=2703
Wel erg goedkoop 255 euro. Zal het betrouwbaar zijn?
Dit weekend een hele boel foto's en filmpjes gemaakt in Schotland. Helaas is er 1 video corrupt, heeft iemand ervaring met het repareren van een mp4? Liefst gratis natuurlijk
.
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Wellicht heb je iets aan de eerste drie resultaten ? KlikSjoerd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:17:
Dit weekend een hele boel foto's en filmpjes gemaakt in Schotland. Helaas is er 1 video corrupt, heeft iemand ervaring met het repareren van een mp4? Liefst gratis natuurlijk.
Erg gaaf gedaan hoor, zo te zien gaat het nog best rap ook!sk0o schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:07:
[...]
Heb hem zelf ontworpen, Na een paar keer opbouwen en afbreken om het geheeld aan te passen was dit mijn eindresultaat
Ben zelf ook wel benieuwd naar de gebruikte onderdelen/materialen.
[ Voor 45% gewijzigd door Perkouw op 14-05-2012 09:45 ]
gegarandeerd een scam! Heb twee weken geleden naar simondigitals.com gekeken voor de contourroam; site was identiek aan deze site.Gelink schreef op zondag 13 mei 2012 @ 01:28:
Geen GoPro maar een Contour+:
beetje speuren leverde deze resultaten op:
http://forums.dpreview.co...rum=1041&message=41357100
De sites lijken maar een maand of 2 in de lucht te blijven en dan komt er een nieuwe site met een andere naam maar zelfde design.
Ze zijn wel slimmer geworden, deze site wordt gehost vanuit de USA, ziet er altijd al vertrouwwekkender uit dan de vorige versie die gehost werd in Litouwen
Zijn er mensen die een vergelijking van deze behuizing en de standaard behuizing willen zien ??Gutteguttegut schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:31:
Ik heb eindelijk een GoPro Hero2 gekocht

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Jaa. Wacht zelf nog ff af tot Gopro met z'n eigen dive-housing op V-nix komt maar zou het wel ff willen ziennero355 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:23:
[...]
Zijn er mensen die een vergelijking van deze behuizing en de standaard behuizing willen zien ??
Ik heb eindelijk een GoPro Hero2 gekochtmet wat accessoires erbij
graag!nero355 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:23:
[...]
Zijn er mensen die een vergelijking van deze behuizing en de standaard behuizing willen zien ??
Ik heb eindelijk een GoPro Hero2 gekochtmet wat accessoires erbij
Ik ben erg te spreken over mijn GoPro's, heb ondertussen de HD en de HD2. Ik weet wel dat je de GoPro het
makkelijkste op verschillende mounts kan maken.
Ook overleeft de GoPro ongeveer 5 minuten in een vuurton:
5 minuten in een vuurton...?
[ Voor 76% gewijzigd door new_guy op 14-05-2012 22:31 ]
Wormaap schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:52:
GaafHeb je de rig zelf ontworpen, of heb je op internet ergens instructies gevonden? Lees: Ik ben benieuwd hoe het geheel in elkaar zit
Heb er inmiddels nog het één en ander aan veranderd. Zal morgen eens kijken als ik een duidelijke uitleg kan maken van hoe en wat!Perkouw schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:42:
[...]
Erg gaaf gedaan hoor, zo te zien gaat het nog best rap ook!![]()
Ben zelf ook wel benieuwd naar de gebruikte onderdelen/materialen.
stay tuned!
Vuurton? Stond de camera aan? (als in beeld vanuit de vuurton?)
Die ziet er well done uit. filmpjes?
GoPro Hero HD2 Cable rig 1
Hierbij een een uitleg van welke onderdelen ik gebruikt heb voor mijn project. De meeste onderdelen had ik thuis al in de garage liggen en een paar dingen zijn besteld vanuit Hongkong.*Alvast sorry voor de foto's deze zijn gemaakt met een HTC Desire HD.
Onderdelen
FrameHet frame zelf is gemaakt van een kokerprofiel van 25x25mm. Als kabelgeleiders heb ik gebruik gemaakt van 2 normale katrollen. Aan de bovenkant van het frame heb ik een sleuf uitgeslepen zodat hier eerst 2 geleidingswieltjes in konden. Inmiddels zitten deze wieltjes er niet meer op omdat de functie ervan bijna niet te merken was. Aan weerskanten van het kokerprofiel zitten 25x25mm afdekdoppen.

Motor
Voor de motor heb ik gebruik gemaakt van een: Extreme modified 380 Brushed motor. Waarom? omdat ik deze nog had liggen van mijn oude hobbie Rc Heli vliegen. Waarom Brushed? Dit omdat ik de motor al had en ik wou niet te overkill gaan en brushless nemen omdat dit in mijn ogen een klein projectje is dat zo weinig mogelijk mag kosten.

ESC electronic speed controller
Voor de ESC heb ik gekozen voor een: 300A Brushed HV ESC 1/10/12 RC Car Truck, Buggy, Car, Boat.
Deze heb ik gekozen omdat deze ESC zowel een vooruit als achteruit functie heeft en omdat deze maar €15 incl verzending koste uit HongKong.
Receiver
De ontvanger had over van een oud nitro auto project. Het gaat om een 2 kanaals ontvanger van 'Acoms' RX52 band

.
Accu
De 3cell lipo 11.1V 1000mAh had ik ook nog over van mijn Rc Heli.
-
Foto's
Cable rig

Foto's kunnen vergroot worden door er op te klikken.
Hiermee hoop ik jullie voldoende geinformeerd te hebben. Zelf ben ik nog niet klaar met project omdat ik nog een kanaal over heb op de ontvanger. Deze wil ik gaan gebruiken om een servo mee aan te sturen en daardoor de camera onder tijd ook nog te kunnen laten bewegen.
Echt serieus gaaf, houd ons a.u.b. op de hoogte van dit project! Ben erg benieuwd naar de extra functionaliteit om de camera te draaien.
Ik wil verder niet brutaal overkomen maar hoeveel ben je ongeveer kwijt aan materiaal kosten voor dit project ?
Als ook ben ik erg benieuwd wat het bereik is enz.
Ik wil verder niet brutaal overkomen maar hoeveel ben je ongeveer kwijt aan materiaal kosten voor dit project ?

Te gek, bedankt voor je post!
Ticking away, the moments that make up a dull day
Totale kosten is tot nu 20 euro(nieuwe onderdelen ESC, M4 draadeind wat boutjes en moertjes), Maar dat komt omdat ik de meeste onderdelen al in bezit had. (lees verspreid over een tijd van 2 jaar gekocht) kokerprofiel en katrollen etc had ik ook allemaal al liggen.Perkouw schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:36:
Echt serieus gaaf, houd ons a.u.b. op de hoogte van dit project! Ben erg benieuwd naar de extra functionaliteit om de camera te draaien.
Bereik maak ik me geen zorgen over, Toen ik de ontvanger nog op mijn nitro auto had kon ik ver genoeg weg rijden om een zeer grote parkeerplaats over te kunnen racen. De beperking van bereik zit hem meer in de lengte van het touw.
[ Voor 3% gewijzigd door sk0o op 15-05-2012 14:14 ]
50 dollar + (€39inklaringskosten)? Wil je even laten weten hoeveel dagen het duurde voordat je hem binnen hebt
Ik heb hem voor 59 besteld bij V-Nix, dus geen inklaringskosten 
Volgende week zeggen ze bij Vnix
Volgende week zeggen ze bij Vnix
Verwijderd
Spam
[ Voor 98% gewijzigd door Universal Creations op 18-05-2012 20:36 . Reden: Reden: totdat tegendeel bewezen is, ga ik er vanuit dat dit spam is ]
Heb hier al een paar maanden een GoPro liggen, de motorsport editie. Ik ga hem vooral gebruiken op de mountainbike en mijn auto.
Momenteel zijn we dus wat verschillende instellingen aan het testen en ook aan het kijken welke editing software handig werkt. Voor in en rond de auto ben ik echter nog op zoek naar een externe microfoon. Ik heb al wat rondgekeken naar gebruikservaringen en het blijkt nog niet zo vanzelfsprekend te zijn om een goede microfoon te vinden die goed samenwerkt met de GoPro. Ook van GoPro zelf komt er nogal wat tegenstrijdige informatie wat het ook niet makkelijker maakt.
Zijn er toevallig hier gebruikers die een externe micro gebruiken en wat zijn jullie ervaringen daarmee? Ik denk dat ik zelf voor de Audio Technica PRO24CM(F) ga gaan. Lijkt uiteindelijk zijn werk wel te doen als je hem goed positioneert en dit voor een voor mij acceptabele prijs (€130 bij Thomann incl. dode kat tegen windgeruis).
Momenteel zijn we dus wat verschillende instellingen aan het testen en ook aan het kijken welke editing software handig werkt. Voor in en rond de auto ben ik echter nog op zoek naar een externe microfoon. Ik heb al wat rondgekeken naar gebruikservaringen en het blijkt nog niet zo vanzelfsprekend te zijn om een goede microfoon te vinden die goed samenwerkt met de GoPro. Ook van GoPro zelf komt er nogal wat tegenstrijdige informatie wat het ook niet makkelijker maakt.
Zijn er toevallig hier gebruikers die een externe micro gebruiken en wat zijn jullie ervaringen daarmee? Ik denk dat ik zelf voor de Audio Technica PRO24CM(F) ga gaan. Lijkt uiteindelijk zijn werk wel te doen als je hem goed positioneert en dit voor een voor mij acceptabele prijs (€130 bij Thomann incl. dode kat tegen windgeruis).
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Is dat deze : http://www.bhphotovideo.c...4_CM_Pro_24CM_Stereo.html 
Als de mic enigzins groot mag zijn zou ik eens naar Røde mics kijken, tussen de 80/89 en 200 € heel wat keuze, vanwege verschillende modellen die verkrijgbaar zijn gebleven nadat ze EOL zijn geworden
Als de mic enigzins groot mag zijn zou ik eens naar Røde mics kijken, tussen de 80/89 en 200 € heel wat keuze, vanwege verschillende modellen die verkrijgbaar zijn gebleven nadat ze EOL zijn geworden
Dat is hem idd. Rode heb ik ook al naar gekeken maar zit wat in een hogere prijsklasse en ik heb er ook nog geen gebruikservaringen over gevonden i.c.m. de GoPro.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Ja zo ongeveer, de ton was nog niet helemaal volop aan het branden gelukkig. Toen we er hout op gingen gooien gebeurde het pas en toen was ik hem kwijt en kwamen we erachter dat de camera erin lag. Het is met oud en nieuw gebeurt. Ik was op verschillende manieren vuurwerk aan het filmen en toen dacht een aangeschoten man dat het rommel was.new_guy schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:31:
5 minuten in een vuurton...?

Ja de camera stond aan:qless schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:45:
Vuurton? Stond de camera aan? (als in beeld vanuit de vuurton?)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UvfP71Rzphc]
Camera maakt niet zoveel uit : Je microfoon bepaalt het geluidJegapia schreef op zondag 20 mei 2012 @ 00:14:
Dat is hem idd. Rode heb ik ook al naar gekeken maar zit wat in een hogere prijsklasse en ik heb er ook nog geen gebruikservaringen over gevonden i.c.m. de GoPro.
Ik zou deze kopen : pricewatch: Røde VideoMic on-camera Microfoon
Ondertussen bijna 2 maanden eigenaar van een prachtige GoPro HD Hero2. Heb er al een aantal mooie shots mee weten te maken. Komend weekend ga ik echter weer eens airsoften wat precies de perfecte gelegenheid geeft om een flink stel vette shots te maken.
Nu zit ik dus te kijken naar mooie mount posities welke ik kan bereiken met een handlebar mount en de adhesive plakkertjes. Zelf al 2 goede mount posities gevonden, namelijk met de handlebar mount de camera aan de loop of net na de stock plaatsen.
Heeft iemand anders nog wat suggesties waarmee mooie footage geschoten kan worden?
Nu zit ik dus te kijken naar mooie mount posities welke ik kan bereiken met een handlebar mount en de adhesive plakkertjes. Zelf al 2 goede mount posities gevonden, namelijk met de handlebar mount de camera aan de loop of net na de stock plaatsen.
Heeft iemand anders nog wat suggesties waarmee mooie footage geschoten kan worden?
Gewoon op je hoofd kan ook mooie beelden opleveren.(headstrap) Of op de loop alleen dan richting je zelf (zodat je jezelf de trekker over ziet halen en jezelf misschien geraakt ziet worden.)Hogader schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:46:
Ondertussen bijna 2 maanden eigenaar van een prachtige GoPro HD Hero2. Heb er al een aantal mooie shots mee weten te maken. Komend weekend ga ik echter weer eens airsoften wat precies de perfecte gelegenheid geeft om een flink stel vette shots te maken.
Dit jaar gaan we naar een mooie verre tropische vakantie. Als ik daar kan duiken ga ik dat ook doen en zit er aan te denken om een Pro 2 aan te schaffen icm die duik behuizing. Je kan de Pro 2 niet los aanschaffen met alleen die duik behuizing? Ik zie wel paketten zoals surf en outdoor. Naast het duiken denk ik hem in de toekomst ook te gaan gebruiken met een quidcopter. Wat raden jullie aan om aan te schaffen?
Met de gewone behuizing (zoals oa bij de outdoor editie) zit al een waterdichte behuizing, die al prima bruikbaar is zelfs om te duiken. De speciale duik behuizing is eingelijk hetzelfde, maar dan met een aangepaste lens voor beter beeld onder water, maar eigenlijk zou je moeten kijken of ergens een vergelijk staat.
Zo'n lens is wel de moeite waard als je gaat duiken. Ik ben afgelopen weekend in de filepijnen geweest en de kwaliteit van mijn duikfilmpjes en foto's vallen wel aardig tegen. Ik gebruikte de normale behuizing, met als gevolg dat het allemaal wel erg wazig is.
Ook moet je even kijken naar een manier om condens in je behuizing te voorkomen. Bij ons was het erg warm, waardoor er dus condens ontstond. En gezien het lensgedeelte uitsteekt, blijft de condens daar hangen. Precies waar je het niet wilt hebben.
Ze hebben speciale fog inserts o.i.d. om dit te voorkomen, maar ik heb gelezen dat een stukje aluminium in je behuizing ook prima werkt gezien je dan een nieuwe koudste punt creëert o.i.d. Gewoon even op zoeken lijkt me, vooral op dit forum is er veel info over te vinden: http://goprouser.freeforums.org
Hier een van mijn onderwater foto's: http://pinterest.com/pin/214484000973846984/
De foto is wel gecorrigeerd qua kleur en gecropped.
Ook moet je even kijken naar een manier om condens in je behuizing te voorkomen. Bij ons was het erg warm, waardoor er dus condens ontstond. En gezien het lensgedeelte uitsteekt, blijft de condens daar hangen. Precies waar je het niet wilt hebben.
Ze hebben speciale fog inserts o.i.d. om dit te voorkomen, maar ik heb gelezen dat een stukje aluminium in je behuizing ook prima werkt gezien je dan een nieuwe koudste punt creëert o.i.d. Gewoon even op zoeken lijkt me, vooral op dit forum is er veel info over te vinden: http://goprouser.freeforums.org
Hier een van mijn onderwater foto's: http://pinterest.com/pin/214484000973846984/
De foto is wel gecorrigeerd qua kleur en gecropped.
Een tip die ik laatst (hier?) las: leg je behuizing vooraf open in het water om hem op temperatuur te laten komen. Daarna afdrogen en gebruiken. Weet natuurlijk niet hoe het dan zit met temperatuurverschillen op diepte...
Heeft iemand al een afdoende oplossing tegen dat luid tikken wat je altijd hoort in GoPro filmpjes? Afgezien van een externe mic dan. Ik wordt daar zo moe va n bij mijn filmpjes, je wordt bijna verlicht om muziek onder je filmpjes te zetten.
Misschien een filter wat ik kan gebruiken in iMovie ofzo?
Ik heb van die witte 'blokjes' gekregen van GoPro tegen dat tikken, maar ik krijg het niet voor elkaar die te gebruiken. Als ik de voorbeelden zie krijg ik dat op mijn chest strap niet voor elkaar om dat blokje er tussen te krijgen. Ook niet met veel geweld. Ik heb al tape onder alle knopjes zitten, maar nog steeds tikjes in mijn filmpjes. Ik wordt er gek van
Misschien een filter wat ik kan gebruiken in iMovie ofzo?
Ik heb van die witte 'blokjes' gekregen van GoPro tegen dat tikken, maar ik krijg het niet voor elkaar die te gebruiken. Als ik de voorbeelden zie krijg ik dat op mijn chest strap niet voor elkaar om dat blokje er tussen te krijgen. Ook niet met veel geweld. Ik heb al tape onder alle knopjes zitten, maar nog steeds tikjes in mijn filmpjes. Ik wordt er gek van
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Worden er ook alternatieven voor de GoPro besproken, ik ben scholier (en wintersporter
) en wil graag een goedkoop alternatief, hoeft niet eens 1080p te zijn, minimaal 720, maar het liefst wel full hd natuurlijk.
Ik heb nu een Sony pocket camera met 1080p maar ik ben bang dat die te snel stuk ga als ik weer is wat leuks wil proberen met mijn snowboard
Ik heb nu een Sony pocket camera met 1080p maar ik ben bang dat die te snel stuk ga als ik weer is wat leuks wil proberen met mijn snowboard
Dat witte blokje is, voor zover ik weet, gemaakt om te voorkomen dat die clip losschiet.
Dus als je weet dat de camera veel gaat trillen, moet je dat er tussen doen als extra veiligheid.
Dus als je weet dat de camera veel gaat trillen, moet je dat er tussen doen als extra veiligheid.
Ik zou de foto en het filmpje naar GoPro sturen met een leuk verhaaltje erbij.Marc_87 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:21:
Ik ben erg te spreken over mijn GoPro's, heb ondertussen de HD en de HD2. Ik weet wel dat je de GoPro het
[afbeelding]
Ik denk dat je zomaar een nieuwe case zou kunnen krijgen.
Of je wordt GoPro video of the week.
Skating_vince, heb je je polarisatiefilter al eens kunnen proberen? Moeite waard?
Beste die ik vond: YouTube: ContourROAM IT'S ON!
Heel erg compact, dat vind ik toch wel een voordeel tov de GoPro..
Heel erg compact, dat vind ik toch wel een voordeel tov de GoPro..
Iemand al een Dive house in nederland ontvangen??
[ Voor 99% gewijzigd door sk0o op 26-05-2012 00:45 ]
Weet niet meer waar ik de link vandaan heb, misschien wel uit dit topic, maar WOW!
YouTube: Dream Lines Part III - Wingsuit proximity by Jokke Sommer
Gefilmd met een GoPro
YouTube: Dream Lines Part III - Wingsuit proximity by Jokke Sommer
Gefilmd met een GoPro
Vandaag gemaakt op de Posbank:
YouTube: Posbank_25-05-2012_HQ.mp4
Erg leuk filmpje, volgende keer langs het strand!Tortelli schreef op zondag 27 mei 2012 @ 01:44:
Vandaag gemaakt op de Posbank:
Ben trouwens wel benieuwd hoe je nu uiteindelijk de camera hebt gemonteerd ? Geloof dat je hem hiervoor anders had zitten ?
Wat veel klote hobbels trouwens zeg
[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 27-05-2012 09:46 ]
Ik heb het filmpje nog niet volledig bekeken om eerlijk te zijn
, maar dat stotteren op youtube is mij ook opgevallen. Heeft het orginele beeld niet volgens mij, maar dat ga ik eens uitzoeken.
edit:
Volgens mij is dit het ontstotteren wat youtube aanbied?.Orginele beeld is namelijk gewoon prima rond 4:50. Heb dat ongedaan gemaakt, ben benieuwd of het nu beter is.
GoPro is gemonteerd op de achterbumper, tussen de uitlaten in (zie hiero). Met de volledig dichte behuizing.
edit:
Volgens mij is dit het ontstotteren wat youtube aanbied?.Orginele beeld is namelijk gewoon prima rond 4:50. Heb dat ongedaan gemaakt, ben benieuwd of het nu beter is.
GoPro is gemonteerd op de achterbumper, tussen de uitlaten in (zie hiero). Met de volledig dichte behuizing.
[ Voor 31% gewijzigd door Tortelli op 27-05-2012 11:07 ]
Zou een hoop verklaren als het hier aan heeft gelegen, zal er vanmiddag nog eens naar kijken.Tortelli schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:01:
Ik heb het filmpje nog niet volledig bekeken om eerlijk te zijn, maar dat stotteren op youtube is mij ook opgevallen. Heeft het orginele beeld niet volgens mij, maar dat ga ik eens uitzoeken.
edit:
Moet eerlijk bekennen dat ik niet het gehele filmpje heb gekeken, dat was me toch iets te lang. Haha.
Hoe heb je de GoPro dan precies daarop gemonteerd als ik vragen mag ? Lijkt me niet dat je dit met zo'n adhesive pad hebt gedaan ?
Gewoon gemonteerd met de zuignap
.
Ik rij heel rustig over de hobbels heen (stationair in de 1 / 2, afhankelijk vd hoogte) dus de GoPro heeft weinig te lijden natuurlijk. Hij blijft er ook opzitten als je 150+ rij
.
Je hebt beeldstabilisatie aanstaan in YouTube, dat zorgt voor het stotterende beeld;)
True, bedoelde ook meer wanneer je ''hard'' reed over een hobbelige weg.Tortelli schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:02:
Ik rij heel rustig over de hobbels heen (stationair in de 1 / 2, afhankelijk vd hoogte) dus de GoPro heeft weinig te lijden natuurlijk. Hij blijft er ook opzitten als je 150+ rij.
Geen idee of het echt hard was natuurlijk maar dat leek het wel, haha.
Tot die conclusie kwam hij zelf al ja, zie -> Tortelli in "[GoPro] Ervaringen & Discussie"gxpower schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:06:
Je hebt beeldstabilisatie aanstaan in YouTube, dat zorgt voor het stotterende beeld;)
[ Voor 41% gewijzigd door Perkouw op 27-05-2012 18:05 ]
Meeste drempels rij ik over tussen de 5 en 20km/uur. R8 is behoorlijk laag van voren, al is hij net hoog genoeg om bijna overal overheen te kunnen zonder "petjes tuning style" schuin over drempels te moeten.Perkouw schreef op zondag 27 mei 2012 @ 18:04:
[...]
True, bedoelde ook meer wanneer je ''hard'' reed over een hobbelige weg.
Geen idee of het echt hard was natuurlijk maar dat leek het wel, haha.
Zoals ik zelf en Perkouw vermeld hadden was ik daar al achter. Het verwerken van die setting kost overigens veel tijd op YT.gxpower schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:06:
Orginele en mijn geknipte versie hebben ook betere kwaliteit dan de versie die op youtube staat. Logisch ook want het orginele bestand is ~3GB.
[ Voor 48% gewijzigd door Tortelli op 27-05-2012 18:26 ]