Ik filmde met de BE 3+ eigenlijk altijd alles op 1080p60. Zie ook dit filmpje, ziet er toch prima uit op Youtube?dvtxc schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:19:
@waah: Klopt, maar ik heb het gevoel dat de bitrate voor zowel 1080p30 als 1080p60 filmpjes op Youtube exact hetzelfde is. En die is al niet hoog. De 1080p60 filmpjes die ik tot nu toe heb gezien, waren eigenlijk niet om aan te zien...
Gebruikt iemand eigenlijk een GoPro BE 3+ wel eens op 1080p60? Ik zou het hooguit gebruiken als ik footage per sé in Full-HD wil hebben en het vertraagd wil afspelen...
@Marc_87: Dit filmpje is in 1080p30 op Youtube hé.. Ik zie bij mij geen 60fps staan. Maar het valt hier nog mee, ondanks de vele actie in het gave filmpje
, ontbreken er technisch gezien veel bewegende beelden met groot contrast. De compressie van Youtube zul je hier nog amper merken. Maar het verschil met Vimeo (mits juist geëxporteerd uiteraard) is er echt wel.
Op zich is het natuurlijk wel gaaf dat, als een filmpje in 60fps op Youtube staat, je het 2x langzamer kunt afspelen, zonder zichtbaar verlies in fps. Een optie die is toegevoegd sinds Youtube is overgegaan op de HTML5 speler. Maar laten we terugkomen op de GoPro zelf, voordat we te ver afdwalen naar Youtube...
Op zich is het natuurlijk wel gaaf dat, als een filmpje in 60fps op Youtube staat, je het 2x langzamer kunt afspelen, zonder zichtbaar verlies in fps. Een optie die is toegevoegd sinds Youtube is overgegaan op de HTML5 speler. Maar laten we terugkomen op de GoPro zelf, voordat we te ver afdwalen naar Youtube...
[ Voor 7% gewijzigd door dvtxc op 05-11-2014 22:19 ]
Canon 70D + Canon 50mm f1.8 STM | Sigma 10-20mm f4-5.6 | Canon EF 24-105mm f4L IS USM
Waar staat 30 fps dan want dat zie ik niet staan.
En wat bedoel je met contrast?
Ik kan nooit begrijpen dat bijvoorbeeld GoPro zelf wel de extreem strakke beelden op Youtube krijgt...
Ik kan nooit begrijpen dat bijvoorbeeld GoPro zelf wel de extreem strakke beelden op Youtube krijgt...
[ Voor 57% gewijzigd door Marc_87 op 05-11-2014 23:11 ]
Geen filmfootage.... maar 30 vs 60fps
YouTube: Real 60 fps vs 30 fps demonstration, does it matter, you decide!
wel in chrome kijken op HD 60fps
Let op: niet iedereen is even gevoelig ervoor. Ik bijvoorbeeld zie wel dat er verschil in zit bij 30 en 60fps. Maar of het game-brekend is.. nee.
Ik zeg ook niet dat het 3x zo goed wordt, maar het kan, bij snelle actie/grote bewegingen wel wat schelen.
En ik denk dat GoPro gewoon een direct lijntje met youtube heeft, waardoor ze hogere kwaliteit footage kunnen uploaden en exact weten hoe de encoder in te stellen zodat er geen conversie meer wordt gedaan door Youtube.
maar back on-topic
YouTube: Real 60 fps vs 30 fps demonstration, does it matter, you decide!
wel in chrome kijken op HD 60fps
Let op: niet iedereen is even gevoelig ervoor. Ik bijvoorbeeld zie wel dat er verschil in zit bij 30 en 60fps. Maar of het game-brekend is.. nee.
Ik zeg ook niet dat het 3x zo goed wordt, maar het kan, bij snelle actie/grote bewegingen wel wat schelen.
En ik denk dat GoPro gewoon een direct lijntje met youtube heeft, waardoor ze hogere kwaliteit footage kunnen uploaden en exact weten hoe de encoder in te stellen zodat er geen conversie meer wordt gedaan door Youtube.
maar back on-topic
*kuch* Het ligt gewoon aan je export settings en goed graden in After Effects hoorWaah schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:21:
Als een filmpje in 60fps te zien is, zal dat in de opties verschijnen. Mits het filmpje op Chrome wordt bekeken. Youtube heeft nog geen ondersteuning voor Firefox toegevoegd zover ik weet.Marc_87 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:10:
Waar staat 30 fps dan want dat zie ik niet staan.En wat bedoel je met contrast?
Met contrast bedoel ik het volgende: video compressie werkt vaak met behulp van delen van videoframes waarin 'weinig spannends' is. Zodra een videocodec vindt dat bepaalde delen van een frame niet zo spannend zijn, wordt de informatie om deze delen van een frame weer te geven gereduceerd tot hooguit één kleur, een kleurverloop of een aantal parameters voor een sinusvormige kleurverloop voor een heel gebied. De pixels worden dus niet meer individueel opgeslagen. Een groot deel van jouw filmpje bevat een strak grijze lucht, waardoor de bitrate dus lekker laag gehouden kan worden. Daarom merk je weinig van de compressie. Echter zodra die mooie wolkenluchten aan het eind in jouw filmpje verschijnen, zie je meteen dat de videocodec rigoreuzer te werk gaat om de bitrate constant te houden. Gevolg is wat verlies in detail van de golven en schuimkragen.
GoPro zet zelf inderdaad altijd heel strakke en mooie filmpjes op Youtube. Echter, om het geheim een beetje te verklappen, hier is veel aan geknutseld. De officiële filmpjes van GoPro bevatten enorm veel post-production, kleurcorrectie en bovendien zijn de output settings geoptimaliseerd voor Youtube. Door je filmpjes te exporteren met 'Handbrake' heb je enorm veel grip op wat een videocodec met jouw filmpje doet. Als je een beetje handig bent met de parameters in Handbrake, kun je Youtube op het verkeerde been zetten en ervoor zorgen dat Youtube (bijna) geheel jouw videocodec overneemt bij het uploaden. Meestal wordt namelijk jouw filmpje door Youtube nog nabewerkt op hun servers.
Canon 70D + Canon 50mm f1.8 STM | Sigma 10-20mm f4-5.6 | Canon EF 24-105mm f4L IS USM
Je kunt je filmpje als unlisted posten bij Youtube. Dan komt de video niet openbaar beschikbaar en kunnen andere mensen 'm alleen bekijken als ze de directe link hebben.nofearnl schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:54:
Ook nog een vraagje hoe sharen jullie je filmpjes? Ik gebruik voornamelijk YouTube voor mijn eigen filmpjes... Maar nou heeft een vriendin van me mijn GoPro even gebruikt op het feest en zij zou graag de filmpjes willen hebben ( Privé ) Zoals dropbox heb je een maximale upload, hebben jullie hier iets handigs voor?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Over een heel ander aspect van de GoPro gesproken: ben ik de enige die het is opgevallen dat de prijs van de GoPro Hero 3+ sinds vlak voor de lancering van de GoPro Hero 4 alleen maar aan het stijgen is?
http://tweakers.net/price...hero3+-black-edition.html
http://tweakers.net/price...4/gopro-hero-4-black.html
De 3+ BE is sinds juli dit jaar €70 in prijs toegenomen! Je zou toch denken dat met de lancering van een nieuw model, de oude modellen in de uitverkoop worden gedaan. Echter, de 3+ Black Edition is amper nog verkrijgbaar en stijgt alleen maar in prijs... Mis ik hier wat marketingkennis?
http://tweakers.net/price...hero3+-black-edition.html
http://tweakers.net/price...4/gopro-hero-4-black.html
De 3+ BE is sinds juli dit jaar €70 in prijs toegenomen! Je zou toch denken dat met de lancering van een nieuw model, de oude modellen in de uitverkoop worden gedaan. Echter, de 3+ Black Edition is amper nog verkrijgbaar en stijgt alleen maar in prijs... Mis ik hier wat marketingkennis?
[ Voor 4% gewijzigd door dvtxc op 07-11-2014 22:07 ]
Ik heb gisteren mijn Hero3 White binnen gekregen 
Echter hoor ik tijdens het afspelen van de video een continu tikkend geluid. Ik kan op internet alleen maar topivs over het krakende geluid vinden, maar ik heb wel een video gevonden van iemand die ook dit probleem heeft:
YouTube: Gopro clicking sound
Precies dit geluid maakt de mijne ook, en ik heb geen idee waarom en wat ik ertegen kan doen.
[edit]: ik ben erachter gekomen dat zodra ik wifi aanzet en opneem, het tikkende geluid optreedt. Als ik wifi uit heb staan hoor ik het niet
[edit2]: zojuist een update gedaan, dacht dat het toen verholpen was, maar na een tijdje kwam het weer terug.
[edit3]: volgens mij is het tikkende geluid alleen als de gopro geen verbinding kan leggen met de app / rc, dus ik moet gewoon opletten dat ik wifi alleen aanzet als ik via de app wil verbinden
daar kan ik wel mee leven
Echter hoor ik tijdens het afspelen van de video een continu tikkend geluid. Ik kan op internet alleen maar topivs over het krakende geluid vinden, maar ik heb wel een video gevonden van iemand die ook dit probleem heeft:
YouTube: Gopro clicking sound
Precies dit geluid maakt de mijne ook, en ik heb geen idee waarom en wat ik ertegen kan doen.
[edit]: ik ben erachter gekomen dat zodra ik wifi aanzet en opneem, het tikkende geluid optreedt. Als ik wifi uit heb staan hoor ik het niet

[edit2]: zojuist een update gedaan, dacht dat het toen verholpen was, maar na een tijdje kwam het weer terug.
[edit3]: volgens mij is het tikkende geluid alleen als de gopro geen verbinding kan leggen met de app / rc, dus ik moet gewoon opletten dat ik wifi alleen aanzet als ik via de app wil verbinden
[ Voor 34% gewijzigd door Darkraver8 op 08-11-2014 16:45 . Reden: tests uitgevoerd ]
Gebruik mijn GoPro eigenlijk alleen op vakanties en nu wil ik de remote opladen, maar er komt geen icoontje in beeld dat ee wordt opgeladen. Heb al meerder laders en computers geprobeerd, maar niks noppes nada.
Vind er ook niets over op internet dat kan helpen. Moet ik ee vanuit gaan dat ie dood is? Wel balen, aangezien ik dus zo wegga...
Vind er ook niets over op internet dat kan helpen. Moet ik ee vanuit gaan dat ie dood is? Wel balen, aangezien ik dus zo wegga...
Heb je 'm al even een tijdje aan de lader laten hangen? Soms zijn dingen zo op dat het even duurt voordat ze genoeg lading hebben om überhaupt een signaaltje te kunnen geven.
The devil is in the details.
Ongeveer 10 minuten, maar zal hem nog wel even langer laten hangen.
Edit: helaas. Ook na een half uur niks. Met wat drukken op knopjes gaat ledje wel soms rood knipperen, maar dat was al zo.
Edit: helaas. Ook na een half uur niks. Met wat drukken op knopjes gaat ledje wel soms rood knipperen, maar dat was al zo.
[ Voor 48% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 09-11-2014 17:05 ]
Contactjes al een keer schoongemaakt van de oplaad kabel? Dat hielp bij mij een tijdje terug
Ik ben me wat meer aan het verdiepen in timelapse en eigenlijk kom ik twee varianten tegen:
- foto;
- video.
Welke gebruiken jullie wanneer?
Ik kan mij voorstellen dat timelapse foto mooi is in bijv. het donker (hogere sluitertijd).
Video is wat dat betreft bij licht wat vloeiender met afspelen...
Ben benieuwd naar jullie input!
- foto;
- video.
Welke gebruiken jullie wanneer?
Ik kan mij voorstellen dat timelapse foto mooi is in bijv. het donker (hogere sluitertijd).
Video is wat dat betreft bij licht wat vloeiender met afspelen...
Ben benieuwd naar jullie input!
Verwijderd
Foto.
Ik zou de meerwaarde van een video ook zo snel niet weten.
Ik ben nog steed hard opzoek naar een slider voor een timelapse. Liefst met een motortje.
Ik zou de meerwaarde van een video ook zo snel niet weten.
Ik ben nog steed hard opzoek naar een slider voor een timelapse. Liefst met een motortje.
sommigen twijfelen of het 6o fps of 30 fps videofootage is.
Op de video van youtube kan je info opvragen "statieken voor de nerds" via rechtermuisknop
Op de video van youtube kan je info opvragen "statieken voor de nerds" via rechtermuisknop
Hier even een aparte ervaring met GoPro.
Ik heb eind vorig jaar een GoPro Hero 3 Black (Surf) edition gekocht bij een gerenommeerde Nederlandse online verkoper.
Ding zat keurig gesealed in de doos, werkt als een trein en toen direct geupdate met de nieuwste firmware. Inmiddels flink uitgebreid met een hoop originele GoPro accessoires.
Nu las ik dat er weer een update van de firmware beschikbaar was en ik wilde ook graag mijn wifi wachtwoord veranderen (nieuwe telefoon en deze was ik vergeten).
Als ik nu mijn serialnummer invoer op de update site dan geeft hij aan dat ik een GoPro hero 3 White Edition heb?
In het logbestandje op de GoPro zelf geeft hij gewoon netjes aan dat het een Black Edition aan.
Dus ik contact zoeken met GoPro support. Prima, stuur maar een mail met daarin:
Factuur
Foto van de doos
Detail foto van de camera
Detail foto van het serie nummer in de camera
Foto van de instellingen (4K, 2,7K etc).
Zo gezegd, zo gedaan... Krijg ik een dag later een mail terug dat mijn GoPro fake is en dat ik in overtreding ben etc en dat ik maar naar mijn retailer moet om hem om te wisselen voor een echte.
Wat ik ook zeg of doe... ze blijven mijn GoPro als fake bestempelen op basis van een foto van de verpakking en het serienummer. Ik heb het al bij meerdere service medewerkers geprobeerd, echter ze blijven bij hun standpunt en willen mijn camera niet eerst onderzoeken.
Ik heb eind vorig jaar een GoPro Hero 3 Black (Surf) edition gekocht bij een gerenommeerde Nederlandse online verkoper.
Ding zat keurig gesealed in de doos, werkt als een trein en toen direct geupdate met de nieuwste firmware. Inmiddels flink uitgebreid met een hoop originele GoPro accessoires.
Nu las ik dat er weer een update van de firmware beschikbaar was en ik wilde ook graag mijn wifi wachtwoord veranderen (nieuwe telefoon en deze was ik vergeten).
Als ik nu mijn serialnummer invoer op de update site dan geeft hij aan dat ik een GoPro hero 3 White Edition heb?
Dus ik contact zoeken met GoPro support. Prima, stuur maar een mail met daarin:
Factuur
Foto van de doos
Detail foto van de camera
Detail foto van het serie nummer in de camera
Foto van de instellingen (4K, 2,7K etc).
Zo gezegd, zo gedaan... Krijg ik een dag later een mail terug dat mijn GoPro fake is en dat ik in overtreding ben etc en dat ik maar naar mijn retailer moet om hem om te wisselen voor een echte.
Wat ik ook zeg of doe... ze blijven mijn GoPro als fake bestempelen op basis van een foto van de verpakking en het serienummer. Ik heb het al bij meerdere service medewerkers geprobeerd, echter ze blijven bij hun standpunt en willen mijn camera niet eerst onderzoeken.
[ Voor 6% gewijzigd door virtualJac op 11-11-2014 12:48 . Reden: Beetje genunanceerd ]
there's no tweak without the tweaker
Contact zoeken met de online verkoper.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Het lijkt me sterk dat als het een fake is dat je al een jaar de officiële gopro firmware erop hebt kunnen laden. Aan de andere kant kunnen zij natuurlijk wel e.e.a. zien aan je serial nummer.
Wat Help!!!! dus zegt, contact opnemen met je retailer.
Wat Help!!!! dus zegt, contact opnemen met je retailer.
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
Even een vraagje over de geheugenkaarten. GoPro beveelt een aantal kaarten aan op zijn website en ben me daar in aan het verdiepen. Ik wil een 32 of 64GB kaartje kopen dat enigzins toekomstbestendig is.
Naar ik begrijp zit het zo:
UHS I – U1: garandeert min. writespeed van 10MB/s mits apparaat UHS I ondersteunt.
UHS I – U3: garandeert min. writespeed van 30MB/s mits apparaat UHS I ondersteunt.
Ik vraag me nu af wat nu qua minimum write snelheden nodig is om bijv de volgende resoluties goed te laten werken op een H4B?
Naar ik begrijp zit het zo:
UHS I – U1: garandeert min. writespeed van 10MB/s mits apparaat UHS I ondersteunt.
UHS I – U3: garandeert min. writespeed van 30MB/s mits apparaat UHS I ondersteunt.
Ik vraag me nu af wat nu qua minimum write snelheden nodig is om bijv de volgende resoluties goed te laten werken op een H4B?
- 1080p@120
- 1440p@80
- 2.7k@50
Edit: Heb inmiddels gevonden dat op de H4B de hoogste gevraagde bitrate 60Mb/s is.http://www.legitreviews.c...mory-card-review_141865/3
If you are looking for are looking for a 64GB or 128GB SDCX memory card you should that you plan on using for years to come you should certainly consider looking for UHS-I Speed Class 3 memory cards. The SD Association came up with the Ultra High Speed (UHS) Speed Class 3 (U3) specification to indicate if a card can handle 4K video, so if you plan on shooting Ultra HD footage at some point this the type of card that you’ll want to get. When you see the U3 symbol on a card you know it has constant write speeds of at least 30MB/s, which is enough for 4K2K. In devices that do not support the UHS-I specification, UHS-I U3 cards offer constant write speeds of at least 10MB/s (SD Speed Class 10 performance). The ADATA XPG 64GB SDXC UHS-I Speed Class 3 Memory Card is rated at 95MB/s read and 85MB/s write speeds and we were able to exceed both of those in our testing. We have never seen write speeds close to this before on an SDXC card and this is hands down the fastest SDXC card that we have ever tested.
Read more at http://www.legitreviews.c...865/3#4GKuQXKW5iCVamjb.99
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik ben van plan binnenkort de Gopro Hero (€124) aan te schaffen. Echter zal ik deze voornamelijk gebruiken bij wintersporten dus zit ik te kijken naar een Polarizer filter. Echter nu staat op geen enkele site welke accessoire voor deze specifieke gopro geschikt is. Er staat altijd 4, 3+, 3, en/of etc. Welke serie kun je voor dit type Gopro aanhouden voor accessoires?
Weet iemand of je de Gopro ook met meerdere devices kan bedienen?
Ik heb hem nu aan mijn telefoon gekoppelt en dat werkt prima alleen wil hem ook aan een ipad koppelen.
Op het moment dat ik dat doe zegt hij iets in de trend van dat hij al geconfigureerd is en of ik de gopro anders wil resetten.
Ik heb hem nu aan mijn telefoon gekoppelt en dat werkt prima alleen wil hem ook aan een ipad koppelen.
Op het moment dat ik dat doe zegt hij iets in de trend van dat hij al geconfigureerd is en of ik de gopro anders wil resetten.
Volgens mij moet je dan nog wel een keer wat met een code doen. Maar ik kan hem zowel vanaf m'n telefoon als m'n tablet bedienen.
Als je goed kijkt zie je dat de behuizing hetzelfde is als die van de hero 4 en hero 3+. Dus als de filter daarmee compatible is, is hij waarschijnlijk ook met de GoPro Hero compatible.Joost.B schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:53:
Ik ben van plan binnenkort de Gopro Hero (€124) aan te schaffen. Echter zal ik deze voornamelijk gebruiken bij wintersporten dus zit ik te kijken naar een Polarizer filter. Echter nu staat op geen enkele site welke accessoire voor deze specifieke gopro geschikt is. Er staat altijd 4, 3+, 3, en/of etc. Welke serie kun je voor dit type Gopro aanhouden voor accessoires?
Oke moet dus wel kunnen, mooi!
Ja eerste keer moest ik hem pairen vanuit mijn telefoon dmv code.
Daarna met Ipad wou ik hetzelfde doen maar gaf hij aan dat de gopro al geconfigueerd was.
Ja eerste keer moest ik hem pairen vanuit mijn telefoon dmv code.
Daarna met Ipad wou ik hetzelfde doen maar gaf hij aan dat de gopro al geconfigueerd was.
De behuizing van een Hero zit toch vast?
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
klopt, maar je kan van die filters kopen die je voor op de behuizing klikt.qless schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:38:
De behuizing van een Hero zit toch vast?
Ah nice. Ja ik had wel het idee maar kon het nergens verifiëren. Op DX heb ik de volgende gezien voor de 3+: DXMLPN schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:22:
[...]
Als je goed kijkt zie je dat de behuizing hetzelfde is als die van de hero 4 en hero 3+. Dus als de filter daarmee compatible is, is hij waarschijnlijk ook met de GoPro Hero compatible.
Behuizing van de gopro hero 4/3 tegenover gopro hero (budget versie) is toch verschillend? Die hero kan namelijk niet uit zijn waterdichte behuizing.
Maar de buitenkant is blijkbaar (?) wel hetzelfde. Dus als het filter aan de buitenkant erop moet, dan zou het moeten passen.
The devil is in the details.
kwam het volgende filmpje op youtube tegen, waar verteld wordt dat 120 fps 1080p op de hero 4 black niet echt 1080p is. Is het sommige van jullie die de hero 4 black hebben opgevallen?
https://www.youtube.com/watch?v=7xtFGoz4XBM
https://www.youtube.com/watch?v=7xtFGoz4XBM
^
Mmm schijnt alleen op wide te zijn en niet op medium of narrow.
Echter, ziet er niet best uit.
Mijn H4B gaat on hold en ik zing het nog wel even uit met de H3 totdat hier meer duidelijkheid over is.
Mmm schijnt alleen op wide te zijn en niet op medium of narrow.
Echter, ziet er niet best uit.

PC Specs
Ik ben vorige week naar de PreProloog van de dakar geweest en heb daar voor het eerst de 720P 120fps mode van mijn 3+ BE gebruikt. Gaaf dacht ik, vrachtwagens stuiterend over de duinen in slomo... Maar ook met de 3+ BE heb ik het idee dat de kwaliteit stukken lager is. Ik dacht dat het aan mijn pc lag. Maar wat dit filmpje laat zien heb ik ook. Zowel 720P 120fps wide en narrow. 720p 60fps is wel gewoon goed.
Kan dit dan aan de verwerking liggen (media player of edit software?) Of de SD kaart (heb de SanDisk extreme, zoals aangeraden) of toch echt aan GoPro?
Ook heb ik ooit met de Hero 3 Silver wga shots gedaan (120fps dacht ik) en die gaf ook korrelig beeld. Maar dacht dat dat aan de wga lag afgespeeld full screen op mijn pc scherm.
Ben bang dat niet alleen de H4BE er last van heeft...
Kan dit dan aan de verwerking liggen (media player of edit software?) Of de SD kaart (heb de SanDisk extreme, zoals aangeraden) of toch echt aan GoPro?
Ook heb ik ooit met de Hero 3 Silver wga shots gedaan (120fps dacht ik) en die gaf ook korrelig beeld. Maar dacht dat dat aan de wga lag afgespeeld full screen op mijn pc scherm.
Ben bang dat niet alleen de H4BE er last van heeft...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
V-nix.nl kortingscode voor GoPro 3+ gebruikers..
Voer de volgende couponcode in op de winkelwagen pagina om de 50% korting te activeren GoPro HERO3+ accessoires:
Het lijkt erop dat de code vaker te gebruiken is..
Voer de volgende couponcode in op de winkelwagen pagina om de 50% korting te activeren GoPro HERO3+ accessoires:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Het lijkt erop dat de code vaker te gebruiken is..
PSN: Fruitschaaltje
Zijn gopro 3+ accessoires backwards compatible met de gopro hero 3?
Kleine voetnoot: het gaat om 50% korting op vier geselecteerde accessoires. Wel hele toffe die je vaak zult gebruiken natuurlijk
Je kunt ze hier terugvinden.
http://brief.v-nix.nl/t/V...30FEDED/C67FD2F38AC4859C/
http://brief.v-nix.nl/t/V...30FEDED/C67FD2F38AC4859C/
Veel wel, maar check het wel even voordat je iets koopt. Filters zijn bijvoorbeeld niet compatibel i.v.m. afwijkende afmetingen van de behuizingslenzen. Helaas niet erg gebruiksvriendelijk van GoProLawwie schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:22:
Zijn gopro 3+ accessoires backwards compatible met de gopro hero 3?

n00b vraag, werken de accesoires ook met de 4?Vnixmike schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:26:
[...]
Veel wel, maar check het wel even voordat je iets koopt. Filters zijn bijvoorbeeld niet compatibel i.v.m. afwijkende afmetingen van de behuizingslenzen. Helaas niet erg gebruiksvriendelijk van GoPro
De accessoires voor de 3+ zouden compatible moeten zijn met de 4.
Onlangs een duiktrip gedaan in Florida, eerste probeersel voor mijn Hero4 Silver. Persoonlijk vind ik het behoorlijk tof beeld voor zo'n klein apparaatje.
Mijn eerste wrak duik in 1080p60 (compressie zal altijd een dingetje blijven op YT). Ik was mijn roodfilter verloren in een eerdere duik, dus deze zonder filter in post wat gecorrigeerd.
Onlangs een duiktrip gedaan in Florida, eerste probeersel voor mijn Hero4 Silver. Persoonlijk vind ik het behoorlijk tof beeld voor zo'n klein apparaatje.
Mijn eerste wrak duik in 1080p60 (compressie zal altijd een dingetje blijven op YT). Ik was mijn roodfilter verloren in een eerdere duik, dus deze zonder filter in post wat gecorrigeerd.
Verwijderd
Mooie locatie en prachtig beeld materiaalz1rconium schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:04:
De accessoires voor de 3+ zouden compatible moeten zijn met de 4.
[video]
Afgelopen September een weekje in Noorwegen geweest om te duiken. Naast het fotograferen ook mijn Gopro 3 Black meegehad boven op de camera voor wat extra bewegende beelden. Op de laatste shots na, en de foto's is alles met de Gopro gemaakt
Mijn eerste filmpje met de Hero 4 Black, op een relatief donkere kartbaan gefilmd. Ik vind het niet tegenvallen maar heel veel beter dan de Hero 3+ Black is het niet.
Wel gaaf filmpje! eigen helm mee genomen of hoe heb je dit gedaan?
Dank u! Ik heb altijd mijn eigen helm bij mij, heb ik altijd bewaard vanuit mijn scooter tijdperk omdat ik toen ook al geregeld deed karten. Hier een curved 3M mount op geplakt en filmen maar.Xenophoben schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:53:
Gaaf gedaan. Ik kan je aanraden om dit ook eens met een chest harnas te doen, zijn ook erg toffe beelden en minder gevoelig voor bewegingen van je hoofd.
there's no tweak without the tweaker
gaaf idee. Ik denk dat ik dat ook maar bij mijn motor helm ga doen. Wel gaafMarc_87 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:23:
[...]
Dank u! Ik heb altijd mijn eigen helm bij mij, heb ik altijd bewaard vanuit mijn scooter tijdperk omdat ik toen ook al geregeld deed karten. Hier een curved 3M mount op geplakt en filmen maar.
Ik heb m'n gopro bij het karten een keer vastgemaakt aan de rollbar. Geeft ook wel een leuk resultaat (let niet al te veel op de muziek
), alhoewel ik de mount de volgende keer wat strakker vast moet draaien, aangezien het ding aan het eind helemaal naar rechts links was gedraaid door de laterale G's
Ook de trillingen komen natuurlijk wat meer door in het beeld.
klik (embedded werkt hij niet...)
[ Voor 6% gewijzigd door Bansheeben op 25-11-2014 12:24 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Gave beelden Marc, vaak is een kart baan niet heel erg best verlicht, desondanks toch een prima resultaat
Is dit met de behuizing volledig dicht of met het open deurtje erop zeg maar ? Een kart maakt best wel wat herrie dus ik had stiekem harder geluid verwachtMarc_87 schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:17:
Mijn eerste filmpje met de Hero 4 Black, op een relatief donkere kartbaan gefilmd. Ik vind het niet tegenvallen maar heel veel beter dan de Hero 3+ Black is het niet.
[video]
Eigen helm meenemen doet geen eene kartbaan moeilijk over dus gewoon doen!Xenophoben schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 08:53:
Ik moet wel vanwege mijn XXXL helm anders kan ik niet mee doen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Das een mooie plek, ga ik ook eens doen!Bansheeben schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:19:
Ik heb m'n gopro bij het karten een keer vastgemaakt aan de rollbar. Geeft ook wel een leuk resultaat (let niet al te veel op de muziek), alhoewel ik de mount de volgende keer wat strakker vast moet draaien, aangezien het ding aan het eind helemaal naar rechts links was gedraaid door de laterale G's
Ook de trillingen komen natuurlijk wat meer door in het beeld.
Ik vind persoonlijk het persoonlijk vanuit dat perspectief niet zo mooi en ik heb geen chest harnas op het moment.virtualJac schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:48:
Gaaf gedaan. Ik kan je aanraden om dit ook eens met een chest harnas te doen, zijn ook erg toffe beelden en minder gevoelig voor bewegingen van je hoofd.
De dichte GoPro, zal de volgende keer is het open deurtje erop zetten. Kijken of het geluid beter zal zijn.nero355 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 01:18:
[...]
Is dit met de behuizing volledig dicht of met het open deurtje erop zeg maar ? Een kart maakt best wel wat herrie dus ik had stiekem harder geluid verwacht
Inderdaad valt het niet tegen al moet de camera wel wat meer naar voren gericht worden voor mooier beeld tijdens het rijden en dan wordt het met het licht ook beter want je ziet nu veel de donkere baan.bluecupra schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:03:
Gave beelden Marc, vaak is een kart baan niet heel erg best verlicht, desondanks toch een prima resultaat
[ Voor 28% gewijzigd door Marc_87 op 26-11-2014 08:56 ]
Zaterdag naar Snowworld landgraaf om de meid te leren snowboarden. Iemand tips of leuke ideetjes voor me gopro ;-)? Dit zijn natuurlijk dingen die ik vast wil leggen
[ Voor 19% gewijzigd door Xenophoben op 26-11-2014 14:19 ]
Ik vind zelf POV (vanaf je helm) shots altijd enorm saai (geen referentiepunt, tenzij je van de zijkant van je helm shiet), dus dat zou ik vermijden. Voor de rest gewoon lekker creatief doen
Als je bijvoorbeeld een headstrap hebt, kun je die om je been/softboot vast maken. En een monopod, Gopole of iets in die richting vind ik persoonlijk ook lekker werken.
Zijn er mensen die interesse hebben in een Go Pro Hero 4 Black nieuw in gesealde doos met bon van 25 november 2014? 445 euro. PM me.
Ja dat was mijn ervaring dus ook alBansheeben schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:42:
Ik vind zelf POV (vanaf je helm) shots altijd enorm saai (geen referentiepunt, tenzij je van de zijkant van je helm shiet), dus dat zou ik vermijden. Voor de rest gewoon lekker creatief doenAls je bijvoorbeeld een headstrap hebt, kun je die om je been/softboot vast maken. En een monopod, Gopole of iets in die richting vind ik persoonlijk ook lekker werken.
Ik zit met het volgende probleem, vandaag voor het eerst 4K30 geprobeerd, gewoon stil in het raam gezet kijken wat er dan overblijft wanneer ik crop naar 1080p. Erg tevreden over het resultaat zowel voor als na het croppen.
Na dit gedaan te hebben wou ik 2.7K48 proberen, vanaf dit punt gaat het fout. Ik krijg nu elke keer SD error op het schermpje te staan… Opnieuw 4K30 geprobeerd maar nu ook een error.
Ik heb de GoPro Hero 4 Black Edtion, de SD kaart is een samsung class 10 UHS-I. Zou dus snel genoeg moeten zijn.
Iemand hier al ervaring mee?
Voor de Hero 4 staat er nog niets in dit topic, formatteren in de GoPro ga ik zo thuis proberen.
Na dit gedaan te hebben wou ik 2.7K48 proberen, vanaf dit punt gaat het fout. Ik krijg nu elke keer SD error op het schermpje te staan… Opnieuw 4K30 geprobeerd maar nu ook een error.
Ik heb de GoPro Hero 4 Black Edtion, de SD kaart is een samsung class 10 UHS-I. Zou dus snel genoeg moeten zijn.
Voor de Hero 4 staat er nog niets in dit topic, formatteren in de GoPro ga ik zo thuis proberen.
Ik vind het ook nette beelden! Gelukkig niet al te lang om het saai te laten worden, al zit het op het randje.Marc_87 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:21:
[...]
Das een mooie plek, ga ik ook eens doen!
[...]
Ik vind persoonlijk het persoonlijk vanuit dat perspectief niet zo mooi en ik heb geen chest harnas op het moment.
[...]
De dichte GoPro, zal de volgende keer is het open deurtje erop zetten. Kijken of het geluid beter zal zijn.
[...]
Inderdaad valt het niet tegen al moet de camera wel wat meer naar voren gericht worden voor mooier beeld tijdens het rijden en dan wordt het met het licht ook beter want je ziet nu veel de donkere baan.
Enige wat ik dan wel vind is dat de baan ontzettend krap is met weinig mogelijkheid tot inhalen.. zeker met zoveel personen tegelijk op de baan!
Ben nu in het bezit van een GoProHero 4 Silver.
Voor de zilver gekozen omdat:
- ik toch geen 4k apparatuur heb om op af te spelen.
- de remote nooit gebruikt heb bij mijn vorige gopro 3 black, touchscreen lijkt me toch wel ideaal.
Maargoed nu het volgende:
Iemand tips voor een accupack? Wil er 2 accu's bijkopen met lader. Iemand tips?
Verder past een gopro hero 4 ( silver ) in een go pro hero 4 frame ( the frame ) ?
- de remote nooit gebruikt heb bij mijn vorige gopro 3 black, touchscreen lijkt me toch wel ideaal.
Verder past een gopro hero 4 ( silver ) in een go pro hero 4 frame ( the frame ) ?
[ Voor 11% gewijzigd door T.E op 30-11-2014 12:25 ]
Bij aankoop, via gopro shop, van een gopro Hero 4 black of silver kan je kiezen tussen een gratis 64GB kaartje of een 3 way mount. Alleen vandaag nog geldig met promotie code EPICDEAL.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Hier ook maar de zilver besteld voor onder de quadcopter in in de toekomst rc vliegtuig en auto.
Heb de dual charger inc. 2 accu's van brofish besteld bij v-nix.nl. Wordt aangeboden voor een nette prijs. tot nu toe ben ik tevreden over de accu's. merk nog geen verschil met de orginele accu.T.E schreef op zondag 30 november 2014 @ 11:39:
Ben nu in het bezit van een GoProHero 4 Silver.
http://www.v-nix.nl/brofi...arger-kit-for-gopro-hero4
Welke software gebruiken jullie hier voor de nabewerking? Powerdirector 13 is vandaag nog in de aanbieding, die overweeg ik nu.
Ik gebruik Pinnacle Studio 17.
Maar uiteindelijk zijn de meeste programmas nagenoeg hetzelfde.
Pinnacle 18 heeft weer 4k optie. Nouja voor mij niet van toepassing.
Maar uiteindelijk zijn de meeste programmas nagenoeg hetzelfde.
Pinnacle 18 heeft weer 4k optie. Nouja voor mij niet van toepassing.
Verwijderd
Ik ben opzoek naar een goede externe microfoon voor mijn gopro hero 4 black.
Ik zal hem voornamelijk gebruiken of vuurwerk te filmen en buiten festivals. Iemand tips?
Kon hier nog weinig over vinden.
Het liefste zou klein mogelijke microfoon.
Ik zal hem voornamelijk gebruiken of vuurwerk te filmen en buiten festivals. Iemand tips?
Kon hier nog weinig over vinden.
Het liefste zou klein mogelijke microfoon.
Zijn dat niet gewoon gerebrande china accus?detonated schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:51:
[...]
Heb de dual charger inc. 2 accu's van brofish besteld bij v-nix.nl. Wordt aangeboden voor een nette prijs. tot nu toe ben ik tevreden over de accu's. merk nog geen verschil met de orginele accu.
http://www.v-nix.nl/brofi...arger-kit-for-gopro-hero4
Ziet er verdacht het zelfde uit: http://www.ebay.com/itm/2...rgers&hash=item4189b81884
En die zelfde heb ik voor minder op dealextreme besteld
doen het overigens goed!
even een vraagje, hoe lang kan je filmen in 1080/60 op een 32gb kaartje?
Ik heb een vraagje. Vanaf zaterdag ga ik met een vriend kiteboarden en wakeboarden in Egypte en daarvoor gaat zijn GoPro ook mee.
Hebben jullie tips qua instellingen o.i.d. die ik sowieso moet gebruiken om mooi resultaat te krijgen. (Gaat voor mij de eerste keer go pro gebruik worden). Qua frames per seconde voor kwaliteit en nabewerkingsmogelijkheden bijvoorbeeld.
Het gaat om een 3 hero +. Hopelijk kunnen jullie wat ervaringen delen die hierop aansluiten.
Hebben jullie tips qua instellingen o.i.d. die ik sowieso moet gebruiken om mooi resultaat te krijgen. (Gaat voor mij de eerste keer go pro gebruik worden). Qua frames per seconde voor kwaliteit en nabewerkingsmogelijkheden bijvoorbeeld.
Het gaat om een 3 hero +. Hopelijk kunnen jullie wat ervaringen delen die hierop aansluiten.
Dit kun je terugvinden op de site van gopro, hier dus. Voor 1080/60 is dat dus ongeveer 4h 22m / 2.roflexx schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:20:
even een vraagje, hoe lang kan je filmen in 1080/60 op een 32gb kaartje?
GaafNovadecasa schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:09:
Ik heb een vraagje. Vanaf zaterdag ga ik met een vriend kiteboarden en wakeboarden in Egypte en daarvoor gaat zijn GoPro ook mee.
Voor gewone acties 1080/60. Als je van te voren weet dat je iets wilt gaan vertragen dan 720/120.
Dit heeft inderdaad te maken met fragmentatie van bestanden. Daardoor breekt de GoPro soms de opname ineens af.Marc_87 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:34:
Ik zit met het volgende probleem, vandaag voor het eerst 4K30 geprobeerd, gewoon stil in het raam gezet kijken wat er dan overblijft wanneer ik crop naar 1080p. Erg tevreden over het resultaat zowel voor als na het croppen.
De oplossing is om -zodra je bestanden hebt verwijderd van de kaart- de kaart te formatteren of defragmenteren voordat je hem weer gaat gebruiken.
Jaap
Heb je misschien een linkje van welke jij hebt?Xenophoben schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:03:
En die zelfde heb ik voor minder op dealextreme bestelddoen het overigens goed!
Ik ben opzoek naar een accesoires set voor gopro 4, denk aan head belt,chest belt, hand belt etc. Heb al op aliexpress. Dx.com,tinydeal etc gekeken. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Iemand goede ervaringen met een bepaalde verkoper/ site?
ikzelf heb hele goede ervaring met banggood.com De mounts van de sj4000 kan je gewoon voor de gopro gebruiken. Lekker cheap.
Heb bv zelf deze: head en chest set. Zijn prima.
https://www.banggood.com/...-Gopro-Hero-p-955563.html
Heb bv zelf deze: head en chest set. Zijn prima.
https://www.banggood.com/...-Gopro-Hero-p-955563.html
[ Voor 93% gewijzigd door T.E op 04-12-2014 23:41 ]
Na flink wat research ben ik van plan om de GoPro 4 Hero Silver aan te schaffen.
Nu ben ik me aan het oriënteren op de SD kaartjes en vroeg ik me af wat ik het beste kon doen. Ik ga namelijk 6 maanden reizen door Azie, Australie en Nieuw zeeland. Nu wil ik deze ervaring natuurlijk zoveel mogelijk vastleggen, maar vroeg me af hoe ik dit het beste aan kon pakken met SD kaartjes. Gezien de duur van mijn reis wilde ik sowieso een 64 GB SD halen, maar is dit genoeg? Ik weet dat je daar theoretisch 4h22 mee zou moeten kunnen filmen, maar ik heb geen idee of ik hier genoeg aan heb of dat ik beter nog een kaart kan halen. Iemand die hier ervaring mee heeft? Éen kaartje lijkt me namelijk vrij weinig voor 6 maanden, maar een extra kaartje betekent weer een extra kostenpost.
Aangezien ik ga backpacken heb ik geen laptop bij me om alle data op te slaan dus het moet op de sd kaartjes blijven. Dit is natuurlijk ook een risico op zich dus een alternatief zou kunnen zijn om het online op te slaan, maar ik weet niet of het praktisch is om die files te uploaden (op het vaak tergende langzame wifi in die landen).
Ben benieuwd naar ervaringen/adviezen.
Nu ben ik me aan het oriënteren op de SD kaartjes en vroeg ik me af wat ik het beste kon doen. Ik ga namelijk 6 maanden reizen door Azie, Australie en Nieuw zeeland. Nu wil ik deze ervaring natuurlijk zoveel mogelijk vastleggen, maar vroeg me af hoe ik dit het beste aan kon pakken met SD kaartjes. Gezien de duur van mijn reis wilde ik sowieso een 64 GB SD halen, maar is dit genoeg? Ik weet dat je daar theoretisch 4h22 mee zou moeten kunnen filmen, maar ik heb geen idee of ik hier genoeg aan heb of dat ik beter nog een kaart kan halen. Iemand die hier ervaring mee heeft? Éen kaartje lijkt me namelijk vrij weinig voor 6 maanden, maar een extra kaartje betekent weer een extra kostenpost.
Aangezien ik ga backpacken heb ik geen laptop bij me om alle data op te slaan dus het moet op de sd kaartjes blijven. Dit is natuurlijk ook een risico op zich dus een alternatief zou kunnen zijn om het online op te slaan, maar ik weet niet of het praktisch is om die files te uploaden (op het vaak tergende langzame wifi in die landen).
Omdat die Micro SD kaarten overal voor gebruikt worden, bijv smartphones, zijn ze overal ter wereld wel te koop inmiddels. Dus ik zou kijken hoe ver je komt en ter plekke bijkopen. Misschien wel meteen even testen in de winkel om te checken dat je geen chinese namaakrommel hebt verpakt als A merk, GoPro's zijn nogal kritisch qua schrijfsnelheid.
Het is wel een risico om geen backup te hebben, in geval van verlies of diefstal. Als je alleen internet cafe's als computer mogelijkheid wordt uploaden van gigabytes aan video lastig inderdaad. Wat je zou kunnen doen is een paar USB-sticks van 64GB te kopen en de filmpjes hierop op te slaan, eventueel dubbel om een backup te hebben. Dat moet lukken in elk internet cafe. Je zou die backups dan ook terug naar NL kunnen sturen zodat ook als je hele rugtas gejat wordt je nog je materiaal hebt.
Het is wel een risico om geen backup te hebben, in geval van verlies of diefstal. Als je alleen internet cafe's als computer mogelijkheid wordt uploaden van gigabytes aan video lastig inderdaad. Wat je zou kunnen doen is een paar USB-sticks van 64GB te kopen en de filmpjes hierop op te slaan, eventueel dubbel om een backup te hebben. Dat moet lukken in elk internet cafe. Je zou die backups dan ook terug naar NL kunnen sturen zodat ook als je hele rugtas gejat wordt je nog je materiaal hebt.
Kan je dan niet beter een 2,5inch externe hdd meenemen?
Heb hier ondertussen ook de GoPro 4 silver met 64 gb microsd binnen.
Ik twijfel wat waarmee ik zal gaan filmen. Ik hang hem onder mijn quadcopter met een 2-assige gimbal en zoals ik het zie zijn er 2 opties voor mij:
1. 1080p/60
2. 2.7k/30
Optie 1 heeft meer frames terwijl optie 2 de mogelijkheid biedt om softwarematige beeldstabilisatie te doen naar 1080p. Dit lijkt mij handig omdat de 2-assige gimbal niet alle schokjes/bewegingen op zal vangen.
Iemand ervaringen hiermee? Zal het natuurlijk zelf ook uitproberen zodra alles gemonteerd is maar het bespaart mij tijd als iemand hier wat over kan vertellen.
1. 1080p/60
2. 2.7k/30
Optie 1 heeft meer frames terwijl optie 2 de mogelijkheid biedt om softwarematige beeldstabilisatie te doen naar 1080p. Dit lijkt mij handig omdat de 2-assige gimbal niet alle schokjes/bewegingen op zal vangen.
Iemand ervaringen hiermee? Zal het natuurlijk zelf ook uitproberen zodra alles gemonteerd is maar het bespaart mij tijd als iemand hier wat over kan vertellen.
Ik ben zelf van de zomer 8 weken in Zuid amerika geweest en heb daar ongeveer 18 uur aan filmmateriaal. Dit is best veel, maar dat is ook aan jezelf, wil je best veel op je camera hebben of altijd maar kleine stukjes. Soms heb ik hem gewoon aangelaten bij het rondlopen door een stad, maar bij het terug kijken had ik aan 3 kwart niet veel. Dus je kan het redelijk binnen de perken houden, maar ik raad je wel aan om liever voor je gevoel net iets teveel filmen dan aan de krappen kant. Anders baal je thuis weer van had ik maar net wat meer gefilmd.Tuilenaar schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 13:25:
Na flink wat research ben ik van plan om de GoPro 4 Hero Silver aan te schaffen.
Wat je inderdaad kan doen is om een externe HDD mee te nemen, maar als je steeds hier je filmmateriaal op schrijft en steeds je 64 GB kaart leeg haalt, heb je natuurlijk geen back up, maar het kan wel.
Wat je ook zou kunnen doen, wat ik zelf heb gedaan, is om je hele vakantie in 720p te filmen ipv 1080p. Dit is praktisch een verdubbeling van de minuten die je kan filmen op een kaartje ten opzichte van 1080p, de kwaliteit is nog steeds redelijk, maar natuurlijk niet super. Zelf vond ik de kwaliteit nog redelijk genoeg en als je echt mensen wil laten vergapen over hoe mooi de omgeving was, vond ik zelf toch altijd de foto's beter.
Verder kan ik uit eigen ervaring toegeven dat online back uppen een uitdaging is, zelfs met een redelijke internetconnectie duurt het nog eindeloos lang om 64GB naar bijv. dropbox te uploaden.
Ik raad je aan om ook voordat je naar Azië gaat eerst thuis uitgebreid te gaan spelen met je gopro zodat je hem (helemaal) goed kent. Haal ook een paar extra batterijen, omdat je niet altijd een stopcontact in de buurt zal hebben of dat je moet dobbelen welke elektrisch apparaat je deze avond weer eens aan het enige stopcontact wat je op je kamertje hebt plugt
Dus het is aan jezelf wat je wil.
- Je kan een externe HDD meenemen om alles steeds over te schrijven van je micro SD kaart of om te back uppen
- 720p filmen ipv 1080p
- meerdere kaartjes kopen, ik raad je aan om sowieso 2 kaartjes mee te nemen, in het geval je ergens onderweg er eentje kwijt raakt
Jullie kennen vast wel het probleem dat als je met je gopro uit het water komt dat er een druppel het beeld verder verpest.
Nu wil ik eens proberen een waterafstotend middel voor autoruiten. Heeft iemand dit al eens geprobeerd/ kan het proberen als je het in huis hebt staan?
Nu wil ik eens proberen een waterafstotend middel voor autoruiten. Heeft iemand dit al eens geprobeerd/ kan het proberen als je het in huis hebt staan?
Ga ik zo eens proberen.J.apiooo schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:49:
[...]
Dit heeft inderdaad te maken met fragmentatie van bestanden. Daardoor breekt de GoPro soms de opname ineens af.
De oplossing is om -zodra je bestanden hebt verwijderd van de kaart- de kaart te formatteren of defragmenteren voordat je hem weer gaat gebruiken.
ik ga in februari naar barbados en zal daar best veel gaan snorkelen, welke accesoires zijn nu echt aan te raden? Heb al een bobber besteld..
Hij doet het weer voortreffelijk.J.apiooo schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:49:
[...]
Dit heeft inderdaad te maken met fragmentatie van bestanden. Daardoor breekt de GoPro soms de opname ineens af.
Beste mensen,
Ik wil de GoPro HERO (pricewatch: GoPro HERO) cadeau doen.
Nu vroeg ik me af welk 32 geheugen ik erbij moet kopen (beste prijs/kwaliteit). Ik zie in de reviews dat sommige niet de Glass 10x waarmaken. --> http://tweakers.net/categ...kqS8xRsopWMjE0t1SKra2tBQA
Daarnaast wil ik een accessoire erbij leveren om de cam aan een mountainbike te bevestigen. BVdeze: pricewatch: GoPro Handlebar Seatpost Mount of kan ik dat gewoon bij een b-winkel (namaak?) zoals hier: http://www.lightinthebox....7o2AJvY55KZEsEBoCfijw_wcB
Iemand tips, alvast bedankt!
Nu vroeg ik me af welk 32 geheugen ik erbij moet kopen (beste prijs/kwaliteit). Ik zie in de reviews dat sommige niet de Glass 10x waarmaken. --> http://tweakers.net/categ...kqS8xRsopWMjE0t1SKra2tBQA
Daarnaast wil ik een accessoire erbij leveren om de cam aan een mountainbike te bevestigen. BVdeze: pricewatch: GoPro Handlebar Seatpost Mount of kan ik dat gewoon bij een b-winkel (namaak?) zoals hier: http://www.lightinthebox....7o2AJvY55KZEsEBoCfijw_wcB
Mijn tip: Bestel de gopro bij bol.com en met de code KERSTCADEAU krijg je 7,50 korting. Alleen nog vandaag 8 december te gebruiken.maxkranendijk schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:23:
Beste mensen,
https://www.dataio.nl/pro...tra-class-10-uhs-i-48mbs/
deze sd kaart is prima geschikt. Goede snelheid.
En de namaak mount zijn allemaal prima. Sterker ze zjin precies hetzelfde alleen staat er geen GoPro op.
banggood.com heeft ook veel goedkope mounts. Duurt alleen tot 10 dagen gemiddeld levering.
Is dit een idee?roflexx schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:07:
ik ga in februari naar barbados en zal daar best veel gaan snorkelen, welke accesoires zijn nu echt aan te raden? Heb al een bobber besteld..
Verder is misschien een pols mount een optie of headmount om de gopro aan vast te maken.
Ikzelf heb deze deze pols mount ik ga gebruiken met duiken:
https://www.banggood.com/...ero-1-2-3-3-p-946201.html
Verder heb je nog de gekleurde lenzen voor onderwater. Zijn ook gewoon cheap te krijgen. ( originele zijn erg duur )
RainX heb ik weleens geprobeerd. Maar goedkoper en minstens zo effectief voor korte momenten onder en dan uit het water is speeksel. Even op spugen, uitwrijven en dan afspoelen, of simpel aan de lens likken is de simpelste oplossing.T.E schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 19:08:
Jullie kennen vast wel het probleem dat als je met je gopro uit het water komt dat er een druppel het beeld verder verpest.
Gisteren mijn tweedehands GoPro 3+ black edition ontvangen. Hij ruikt nog helemaal nieuw. Alles werkt prima en ik heb de firmware van 1.04 naar 2.00 geupdated. Heb er 2 hele korte filmpjes van een paar seconden mee gemaakt. Met de telefoon verbonden om settings in te stellen.
Vreemde is alleen dat mijn GoPro niet wil opladen aan de USB kabel op de laptop, wat ik gedaan heb:
- instructiefilmpje gevolgd hoe je je GoPro moet laden (om maar eens te beginnen)
- andere kabel geprobeerd
- andere laptop geprobeerd
- accu een tijdje verwijderd uit de behuizing
- aangesloten aan mijn telefoonlader van 5V 1A (zelfde als een stekkerlader voor GoPro)
Niks doet het. Inmiddels is de GoPro leeg en gaat hij ook niet meer aan.
Heeft iemand nog een tips wat ik eens kan proberen?
Vreemde is alleen dat mijn GoPro niet wil opladen aan de USB kabel op de laptop, wat ik gedaan heb:
- instructiefilmpje gevolgd hoe je je GoPro moet laden (om maar eens te beginnen)
- andere kabel geprobeerd
- andere laptop geprobeerd
- accu een tijdje verwijderd uit de behuizing
- aangesloten aan mijn telefoonlader van 5V 1A (zelfde als een stekkerlader voor GoPro)
Verwijderd
Bij sommige laptops zit niet op elke poort voldoende stroom om je GoPoro op te laden (is ook zo bij mijn HP laptop) probeer hem eens op een andere USB poort (of andere laptop)Binnetie schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:02:
Ik heb een andere poort geprobeerd en een andere laptop. Helaas werkt dit niet. Als ik mijn telefoon aansluit wordt hij wel opgeladen.
De stopcontactlader bied ook geen uitkomst. Ik laat hem er nu een uurtje inzitten. Misschien dat hij dan gaat laden of dat het rode ledlampje gaat branden.
De stopcontactlader bied ook geen uitkomst. Ik laat hem er nu een uurtje inzitten. Misschien dat hij dan gaat laden of dat het rode ledlampje gaat branden.
Verwijderd
Als dit ook niet werkt, dan vrees ik voor je dat je accu of je laadunit in de camera de geest heeft begeven
Wellicht een ticket openen bij GoPro ?? (of kijken of je een andere accu van iemand kan lenen en dan proberen te laden) nieuwe accu is niet zo heel duur overigens ! (goedkopen immitaties worden overal te koop aangeboden, bijvoorbeeld bij DX ofzo)
Ik ga vanmiddag even langs een vriend om de accu te testen en die van hem te proberen. Ben benieuwd wat eruit komt maar ik vrees dat de laadmodule of usbaansluiting stuk is.
De verkoper had geen factuur, zal hem vragen of hij een ander bewijsje heeft of weet waar hij hem gekocht heeft. Vriendelijke oude man waar ik hem afgehaald heb.
De verkoper had geen factuur, zal hem vragen of hij een ander bewijsje heeft of weet waar hij hem gekocht heeft. Vriendelijke oude man waar ik hem afgehaald heb.