Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:29
R J schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:47:
[...]

Ik hoop overigens wel dat de 'in stock' status actueel is..
Als je via de shop gaat komt je uit op http://shop.gopro.com/EME...ero4-black/CHDHX-401.html waar hij niet op voorraad is.

Volg je de link van spacecrap http://shop.gopro.com/EME...ack/CHDHX-401-master.html dan is hij wel op voorraad.

Tja dit is nogal verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
spacecrap schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:13:
ja exact, verzendkosten zijn er wel... geen extra opslagen voor douane, btw etc.
R J schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:10:
[...]

Ik had 6 euro aan verzendkosten.
Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn... Even over nadenken of ik ga bestellen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarmaniaK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-07 11:58
Ik zit ook een beetje iets gopro-achtigs te overwegen. Heb er nog geen, maar het lijkt me leuk. Als ik bij weinig licht ook nog een beetje wil kunnen filmen, lijkt het erop dat de HERO4 de beste keuze is. (Of geldt dat alleen voor foto's?-- edit: heb gezien dat de sensor hetzelfde is, maakt niks uit dus....)

Ik zit alleen een beetje met de accu-duur... Volgens de gopro website zelf:

http://gopro.com/support/articles/hero4-camera-battery-life
1:05 uur op 4K 30fps
1:05 uur op 2.7K 48fps
1:10 uur op 1080p 120fps
1:20 uur op 1080p 60fps
1:30 uur op 1080p 30fps SuperView

En dat alles is met wifi uit. Wifi aan knipt er 5-10 min vanaf.

versus de HERO3+:

http://gopro.com/support/...3plus-camera-battery-life
1:40 uur op 2.7K 30fps
1:50 uur op 1440p 48fps
1:30 uur op 1080p 60fps
2:00 uur op 1080p 30fps

Gelijke formaten/framerates laten een kleine winst voor de HERO3+ zien; maar de nieuwste en beste formaten, waar je de HERO4 waarschijnlijk voor zou willen aanschaffen, halen zo 30% van de batterijduur weg ten opzichte van de toch al vrij magere batterijduur van het vorige model.

Aan de gebruikers van GoPro's hier: is dit een issue? 1 uur batterijduur met wifi en remote vind ik om eerlijk te zijn echt extreem mager. Kan verdubbeld worden met een "BacPac", maar dan kan je ook gewoon een losse extra batterij meenemen en die vervangen. Alsnog vind ik het magertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 11:50
Ligt er, in mijn ogen, maar net aan wat je ermee wilt doen.
Mij lijkt slo-mo bijvoorbeeld echt fantastisch, dit is één van de redenen dat ik voor de hero 4 black heb gekozen (1080p 120 fps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via GoPro.com kun je gewoon bestellen, 479 euro. Wordt inderdaad uit Venray geleverd.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die batterij is wel een issue. Ik heb nu de black 3+ en merk dat ik altijd meedere batterijen meeneem omdat je nooit zeker bent hoelang je het vol kan houden. Dat zal dan met de 4 helemaal erg zijn. Zeker omdat je daar op hogere resolutie/fps opneemt.

Wifi is bij mij trouwens echt killing als het gaat om de batterij. Die 5-10 minuten lijken mij aan de lage kant. Iemand ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:27:
Via GoPro.com kun je gewoon bestellen, 479 euro. Wordt inderdaad uit Venray geleverd.

Heb overigens een HERO4 Black over, nog in de verpakking gelaten, mocht iemand er behoefte bij hebben!
Inderdaad gewoon uit NL. Ik had die van mij gisteren ochtend besteld en heb ze vandaag binnen gekregen. Nu snel mee gaan spelen :) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
muhda schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 03:27:
Wel een verbinding issue gehad. Ik was letterlijk 2 uur bezig om mijn telefoon en GoPro te verbinden. Pairen ging goed, wifi connectie lukte maar de App gaf maar aan dat de wifi verbinding mislukt was. Alles geüpdatet, simpel wifi naam en wachtwoord gebruikt, toen lukte het uiteindelijk wel.[/small]
Ben toch wel benieuwd hoe het bij mij dan net in onder een minuut allemaal geregeld was :? , goed uitgelegd ook op de GoPro en in de App. Misschien had ik gewoon mazzel :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
WardKuipers schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:55:
[...]

Inderdaad gewoon uit NL. Ik had die van mij gisteren ochtend besteld en heb ze vandaag binnen gekregen. Nu snel mee gaan spelen :) *O*
Net besteld, benieuwd of die vrijdag binnen is. Zou leuk zijn, ik ga zondag naar Walibi. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:06
Ik zit er zelf aan te denken om te upgraden naar de Gopro 4. Heb nu een 3 Black.
Weet iemand toevallig of de minimale focus afstand kleiner is geworden met de 4 tov. de 3?

En zou het 't waard zijn qua kwaliteit om te upgraden? Ik gebruik hem voornamelijk onderwater tijdens 't duiken .. En dan ook hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:09

R J

WardKuipers schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 17:55:
[...]

Heb jij ff mazzel. Ik heb dinsdag besteld en nog niet ontvangen. Als ik de orderstatus op wil vragen geven ze 'contact support' aan.

Order Placed On: 10/14/2014
Shipping Method: Contact Support
Tracking Information: Please contact support for tracking information.

Vooralsnog geen contact opgenomen, omdat het slechts 2 dagen geleden is. Ik wacht even rustig het weekend af (al wil ik 'm toch wel erg graag hebben! :9~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
R J schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:13:
[...]

Heb jij ff mazzel. Ik heb dinsdag besteld en nog niet ontvangen. Als ik de orderstatus op wil vragen geven ze 'contact support' aan.

Order Placed On: 10/14/2014
Shipping Method: Contact Support
Tracking Information: Please contact support for tracking information.

Vooralsnog geen contact opgenomen, omdat het slechts 2 dagen geleden is. Ik wacht even rustig het weekend af (al wil ik 'm toch wel erg graag hebben! :9~)
Er stond bij mij ook dat ik 'express shipment' had, terwijl ik dat niet had aangevinkt of voor had betaald, dus waarschijnlijk inderdaad mazzel gehad :*) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J

R J

Aangezien ik hier al een tijdje geen filmpjes meer voorbij heb zien komen (natuurlijk door introductie nieuwe camera's) plaats ik zelf mijn meest recente edit.

Ik heb hierbij met aardig wat beperkingen moeten werken, maar het is er best aardig uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Welke accessoires gebruiken jullie eigelijk? Ik heb wat dx.com poles besteld, maar die '3-way' van gopro lijkt mij ook superhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Na vele video s bekeken te hebben, raakte ook ik enthousiast over de GoPro. Ik wil hem gebruiken in oa Frankrijk vliegvissen, wielrennen MontVentoux.

Daar voor een nieuwe gopro mijn budget niet hoog genoeg is heb ik gister een Gopro Hero 2 aangeschaft, extra batterij etc.

Ik hoop hier veel te lezen en te leren, er zijn ook zoveel mogelijkheden,

Gr.

HARRY :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Ik heb even een vraagje. Ik heb een gopro hero4 black gekocht en deze ga ik zaterdag voor het eerst gebruiken op het Amsterdam Music Festival.

Alleen nu vroeg ik me af in welke settings het beste kan filmen. Ik heb ook al het 1 en ander gelezen over protune alleen ik ga verder niet de videos bewerken in video programma's. Het enige wat ik zal doen is het in elkaar over laten lopen. Dus ik weet niet of ik nu wel of niet protune moet gebruiken?

Iemand enig idee met welke settings ik het beste kan filmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

R J schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:00:
Aangezien ik hier al een tijdje geen filmpjes meer voorbij heb zien komen (natuurlijk door introductie nieuwe camera's) plaats ik zelf mijn meest recente edit.

Ik heb hierbij met aardig wat beperkingen moeten werken, maar het is er best aardig uitgekomen.

[video]
Leuk filmpje d:)b

Wat ik mis zijn wat first person beelden, incl. stukje loop en vliegende paintballs, maar de actie en fun spatten er wel lekker van af :Y

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:27:
Goedemiddag,

Ik heb even een vraagje. Ik heb een gopro hero4 black gekocht en deze ga ik zaterdag voor het eerst gebruiken op het Amsterdam Music Festival.

Alleen nu vroeg ik me af in welke settings het beste kan filmen. Ik heb ook al het 1 en ander gelezen over protune alleen ik ga verder niet de videos bewerken in video programma's. Het enige wat ik zal doen is het in elkaar over laten lopen. Dus ik weet niet of ik nu wel of niet protune moet gebruiken?

Iemand enig idee met welke settings ik het beste kan filmen?
ha, goede vraag! Zat met exact dezelfde uitdaging (ook ik ga morgen heen en wil mijn gopro meenemen... als mijn pole op tijd binnen komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 23:59
Ik weet niet waarmee dit ge-edit is, maar de audio staat zo hard dat de kwaliteit achteruit gaat. Niet zoals Hardwell het bedoelt heeft...

Verder zijn sommige beelden meer gesatureerd dan anderen? Expres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-06 12:54
Zie hier mijn eerste time lapse :) 12 mp -> 60 seconden interval

http://youtu.be/SgqpFj_pato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nofearnl schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 03:05:
Zie hier mijn eerste time lapse :) 12 mp -> 60 seconden interval

http://youtu.be/SgqpFj_pato
Nog leuker als je hem op een kookwekker van ikea zet ( hier)

resultaat hieronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Inmiddels mijn Black 4 ook binnen. Enkel valt mij de batterijduur enorm tegen. Ik kom bij lange na niet aan de 1:05 filmen. Gisteren een rondje door de buurt gelopen, daarbij een 25 tal fotos gemaakt en een video van 8 minuten. Batterij was al vrij vlug terug gezakt naar 40%.

Foto's op 12MP en Video op 1080P.

Update naar de meest recente firmware. Iemand suggesties?

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuax8
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 10:58:
[...]

resultaat hieronder

Of aan de binnenspiegel van je auto :)

[YouTube: http://youtu.be/SUz8lI3jq8k]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joshuax8 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 01:30:
Let wel op dat je daarmee een relevant deel van je blikveld kunt afdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J

R J

Orion84 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:37:
[...]

Wat ik mis zijn wat first person beelden, incl. stukje loop en vliegende paintballs, maar de actie en fun spatten er wel lekker van af :Y
Die snap ik zeker, had ik er graag ook wat meer in willen zetten. Zoals gezegd heb ik met wat beperkingen om moeten gaan. Zo waren de camera's die onder de wapens hingen of helemaal beslagen, of zat er verf op, of waren er gewoon geen goede beelden uit voort te halen.
Als je goed kijkt zie je ook in sommige shots dat er een veeg midden in het beeld zit. Dit komt omdat een van de lenskappen gewoon beschadigd is geraakt op die dag (inmiddels al gefixt).
Daan00 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:54:
[...]

Ik weet niet waarmee dit ge-edit is, maar de audio staat zo hard dat de kwaliteit achteruit gaat. Niet zoals Hardwell het bedoelt heeft...

Verder zijn sommige beelden meer gesatureerd dan anderen? Expres?
Ik heb de lage tonen met 1,5db geboost. Klonk prima op mijn sets (z5500 en teufel 35 consono mk3). Ik zal nog eens een versie renderen waar ik dat uit laat. Thanks :)

Het color grading proces had ik wat meer tijd in kunnen steken. Echter wilde ik deze video snel online hebben.
Op 2 v/d 3 camera's stond protune niet aan. Color graden heb ik als laatste over de gehele video gedaan. Dat verklaart de verschillen denk ik. Zal een doorsnee persoon niet zo snel opvallen/hinderen denk ik.

Wat betreft mijn Hero 4 black order die ik de 14e heb geplaatst heb ik toch maar even de support een mailtje gestuurd

Mijn status staat op 'contact support' wat ik redelijk vreemd vind, gezien het feit dat andere tweakers ook via gopro besteld hebben (op dezelfde dag of erna..?) en de producten al ontvangen hebben. Hij stond gewoon op voorraad toen ik bestelde. :/
Thank you for contacting GoPro Support!

We will respond to your inquiry as soon as possible, and in the order it was received, but we try to respond within 24-48 hours.

Thank you for your patience!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
Joshuax8 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 01:30:
[...]

[video]
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 10:58:
[...]

resultaat hieronder

[video]
Leuke filmpjes!! En zeker een leuke tip van de kookwekker.

Maar hoe hebben jullie dat gedaan ik zie een filmpje van bijna 4 minuten, ik kom uit op 4 seconden haha!

Gr Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Laatst online: 20-09 18:30
Of voor het wassen van je motor! (Met sin city effect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
wokkelz schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:33:
Of voor het wassen van je motor! (Met sin city effect)

[video]
... hoe heb je dat effect voor elkaar gekregen! Zit dat in die gopro software :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
spacecrap schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:56:
[...]

... hoe heb je dat effect voor elkaar gekregen! Zit dat in die gopro software :P
Nee met Sony vegas. Ik vond op youtube een filmpje met een link naar een download met de preset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Hoe is de geluidsopname kwaliteit van de hero 4 black?

Zal hem af en toe wel mee willen nemen naar een feest, maar dan moet het geluid wel knap zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:01
Als je met 'knap' goed bedoelt, dan kan je er maar beter niet aan beginnen. Het is een actiecamera, geen professionele audiorecorder/microfoon ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 21-10-2014 19:51 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Je kunt het geluid natuurlijk wel een boost geven door er een stevige third party microfoon bij te kopen die compatible is (alle microfoons met 3.5mm jack zijn volgens mij compatible icm dit kabeltje: http://shop.gopro.com/acc...CC-301.html#/ReviewHeader). Wordt misschien wel wat duur...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-08 12:00

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Goeiemiddag!

Een tijdje dacht ik er al aan om een GoPro camera te kopen. Toen het, goedkope, instap model kwam, heb ik die gekocht.. Gister binnen gekregen en vandaag beetje mee gespeeld..

Het geluid van de camera valt mij vies tegen!
Heeft een van jullie ervaring met een GoPro Hero of een ander, beter model en dan specifiek het geluid?

Als ik de camera voor me hou en ik praat duidelijk richting de camera, moet ik mijn geluid op 100% zetten wil ik een klein beetje te verstaan zijn..?
Is het geluid aanzienlijk beter bij andere modellen of is de GoPro eerder gemaakt om echt actie filmpjes te maken tijdens het skiën of snowboarden bijvoorbeeld?

Ik hoop dat jullie ervaring mee hebben :)

Groetjes,
Roboafca

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:49
Zit er bij de Hero ook een 'open' klepje? De duurdere GoPro's hebben dat namelijk wel. Dat scheelt veel qua volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-08 12:00

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Paul! schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:56:
Zit er bij de Hero ook een 'open' klepje? De duurdere GoPro's hebben dat namelijk wel. Dat scheelt veel qua volume.
Das een hele goeie Paul! Er zit idd een open klep bij, ga dat vanavond proberen! :*)

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Roboafca schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:26:
Goeiemiddag!

Een tijdje dacht ik er al aan om een GoPro camera te kopen. Toen het, goedkope, instap model kwam, heb ik die gekocht.. Gister binnen gekregen en vandaag beetje mee gespeeld..

Het geluid van de camera valt mij vies tegen!
Heeft een van jullie ervaring met een GoPro Hero of een ander, beter model en dan specifiek het geluid?

Als ik de camera voor me hou en ik praat duidelijk richting de camera, moet ik mijn geluid op 100% zetten wil ik een klein beetje te verstaan zijn..?
Is het geluid aanzienlijk beter bij andere modellen of is de GoPro eerder gemaakt om echt actie filmpjes te maken tijdens het skiën of snowboarden bijvoorbeeld?

Ik hoop dat jullie ervaring mee hebben :)

Groetjes,
Roboafca
Hahn schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:51:
Als je met 'knap' goed bedoelt, dan kan je er maar beter niet aan beginnen. Het is een actiecamera, geen professionele audiorecorder/microfoon ;)
Bansheeben schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:02:
Je kunt het geluid natuurlijk wel een boost geven door er een stevige third party microfoon bij te kopen die compatible is (alle microfoons met 3.5mm jack zijn volgens mij compatible icm dit kabeltje: http://shop.gopro.com/acc...CC-301.html#/ReviewHeader). Wordt misschien wel wat duur...
Kortom: nee, voor audiokwaliteit moet je in principe niet bij Gopro zijn

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickGAE
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-06 10:10
Crossposten wordt ook niet gewaardeerd. Lees eerst mijn reactie eens aandachtig door en ga zelf op onderzoek uit

[ Voor 91% gewijzigd door Universal Creations op 22-10-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Morgen worden twee stuks Hero 4 Black bij mij geleverd, van het weekend direct maar testen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:29
Na vorige week bij gopro.com besteld te hebben, gisteren die van mij ook binnen gekregen :)

Nu moet ik nog even zo'n micro SD kaart hebben.
GoPro SD Card Recommendations
Deze maar even besteld: SanDisk 64GB micro SD Extreme Plus 80MB/s Class 10 UHS-I

Ik kan de 95MB/s variant nog niet vinden op internet hier in NL.

[ Voor 20% gewijzigd door Yohost! op 23-10-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J

R J

Bij die lexar 633x kaart staat up to 95 mb/s. Ik kon niet echt uitvinden wat je dan in de praktijk zult hebben. Wel vond ik het volgende op de site van lexar:
*Up to 95MB/s read transfer, write speeds lower. Speeds based on internal testing. Actual performance may vary. x=150KB/s.

De write speed is natuurlijk wat het belangrijkste is. Wat dat is staat er niet.
Wel kunnen we er vanuit gaan dat deze kaart goed is, gezien het feit dat dit 1 van de kaarten is die gopro aanbeveelt.
Denk dat gopro deze ook aanbeveelt omdat deze boven de maximum schrijfsnelheid van de hero 4 zit.

Abe Kislevitz schrijft:
When ProTune is activated for video the max bitrate is now 60Mbit/s. Previously the HERO3+ maxed out at 45Mbit/s, so there’s a 33% increase in quality over similar modes, such as 2.7K-30.
Deze kaart voldoet bijvoorbeeld ook ruim aan die specs
pricewatch: Samsung MicroSDXC Pro 64GB + SD-adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Een class 10 kaartje is toch altijd goed? Deze doet minimaal 10MB/sec (80Mbit), dat is genoeg voor de hero 4 Black. Of zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Marc_87 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:12:
Een class 10 kaartje is toch altijd goed? Deze doet minimaal 10MB/sec (80Mbit), dat is genoeg voor de hero 4 Black. Of zie ik wat over het hoofd?
Dat zie je correct. Er is al veel gediscussieerd over class 10 en UHS1 in dit topic de afgelopen twee jaren.

Het komt erop neer dat die class 10 en UHS1 niet alles zeggen. Je zou op internet moeten zoeken naar reviews over je kaartje hoe hoog de daadwerkelijke schrijfsnelheid is. Die verzwijgen ze altijd nogal snel en kan soms flink afwijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
MLPN schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:46:
[...]

Dat zie je correct. Er is al veel gediscussieerd over class 10 en UHS1 in dit topic de afgelopen twee jaren.

Het komt erop neer dat die class 10 en UHS1 niet alles zeggen. Je zou op internet moeten zoeken naar reviews over je kaartje hoe hoog de daadwerkelijke schrijfsnelheid is. Die verzwijgen ze altijd nogal snel en kan soms flink afwijken. ;)
Van het weekend maar eens mijn Samsung kaartjes proberen (Class 10, UHS1) want ik heb net deze binnen (sorry voor de crappy telefoon kwaliteit foto):

Afbeeldingslocatie: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?action=dlattach;topic=35436.0;attach=77953;image

[ Voor 3% gewijzigd door Marc_87 op 23-10-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Is de 4 nu nog leverbaar? Ik zie hier verschillende mensen die er al een hebben, maar volgens de mediamarkt komen er maar 100 naar nl, en ik ben pre-order 2 van vestiging utrecht, maar vraag me af of dat geen bs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
Stitch! schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:41:
Is de 4 nu nog leverbaar? Ik zie hier verschillende mensen die er al een hebben, maar volgens de mediamarkt komen er maar 100 naar nl, en ik ben pre-order 2 van vestiging utrecht, maar vraag me af of dat geen bs is.
Dit is waarom ik de media markt haat... mensen verkeerd inlichten met bs verhalen! Der zijn er meer dan 100 in NL en ik weet dat gohero al hun 2de bulk hebben gehad!

Gr Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:50
Ik heb een kleinde vraag.

Ik heb nu een Gopro hero 3+ black. Die overigens prima voldoet ik kijk wel naar de 4 als ik in nederland ben.
Het enige is dat als ik fiets door de regen ofzo dan komen er snel druppels op de lens die er niet snel afgaan. Is daar iets op de verzinnen dat dat minder snel gebeurt.

Groet

Gerrit

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:01
Er zijn waterafstotende producten die je zou kunnen proberen, weet alleen niet hoe je dat in goed Nederlands noemt :P Via Google kwam ik in ieder geval op Rain-X, maar geen idee of ze dat in Nederland ook verkopen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 11:39
GerGio schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 03:42:

Het enige is dat als ik fiets door de regen ofzo dan komen er snel druppels op de lens die er niet snel afgaan. Is daar iets op de verzinnen dat dat minder snel gebeurt.
Misschien zou je zoiets als dit kunnen toepassen:
draaiende schijf

Ik heb dit principe ook wel eens bij go-karts die in de regen rijden gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Gewoon even een halfords of andere automaterialen toko binnenlopen. Die hebben wel middeltjes om je ruiten mee te behandelen zodat druppels er beter vanaf rollen. Dat valt ook wel op een gopro behuizing te proberen.

Edit: halfords verkoopt bijvoorbeeld het hierboven genoemde rain-x

[ Voor 14% gewijzigd door Orion84 op 25-10-2014 17:40 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
Rainx X werkt alleen als je in beweging bent.. Als je stil staat zullen de druppels gewoon op de lens blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:25
Als je fietst, beweeg je, dus het zal wel werken.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
GerGio schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 03:42:

Ik heb nu een Gopro hero 3+ black. Die overigens prima voldoet ik kijk wel naar de 4 als ik in nederland ben.

Groet

Gerrit
YouTube: How To Avoid The Water Spot On Lens - GoPro Tip #120

Weet niet of dit helpt voor je ??

Gr Jeffrey Slootweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08-2022

jspr

Bianchi Aria

De sluiting van mijn GoPro Hero3 is stuk en dus moet ik een nieuwe casing kopen.
Is er verschil tussen de Hero3 en Hero4 casing gezien deze via GoPro.com worden aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Waarom via GoPro.com kopen als er tig andere sites zijn die zo'n casing goedkoper aanbieden?

En ja de casings zijn hetzelfde qua formaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Snakeye2209 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:08:
En ja de casings zijn hetzelfde qua formaat? :)
Hero 3 en Hero 4 casings zijn niet hetzelfde. De Hero 4 case is compacter (net als de Hero 3+ case), maar wel compatible met de Hero 3. Dus op zich geen probleem, alleen kan de Hero 3 case geloof ik iets dieper onderwater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

Ik gebruik GoPro.com als referentie om snel even te kijken.
Welke case is aan te raden om te kopen, gewoon de Hero3 (gezien ik die ook heb) of die voor de Hero4 omdat die wellicht nieuwer en beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekiel-NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 14:22
Ik heb een GoPro Black besteld afgelopen vrijdag, wel een confirmation gekregen maar verder niks. via de support site was de order ook niet te vinden, net een een case aangemaakt want support kon de order ook niet vinden.

Men gaf aan dat het system redelijk achter loopt qua bestellingen, misschien dat meerdere mensen hier ervaring mee hebben.

[ Voor 0% gewijzigd door Ezekiel-NL op 27-10-2014 14:18 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gekeken op de website van GoPro, bij mij precies het zelfde (order is niet te vinden).
Nog geen contact opgenomen, levert dit wel wat op?

Edit:
Net klantenservice aan de lijn gehad.
Omdat ik vrijdag de order had geplaatst, is deze nog niet verwerkt (weekend). Kan vandaag of morgen de details bij de order status verwachten.
Ze gaf echter ook aan dat ze op voorraad zijn, maar hier heb ik mijn vraagtekens bij.
Volgens de website sturen ze de GoPro 4 Black vanaf morgen weer de deur uit, ben benieuwd.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

jspr schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:59:
Welke case is aan te raden om te kopen, gewoon de Hero3 (gezien ik die ook heb) of die voor de Hero4 omdat die wellicht nieuwer en beter is?
Ook iemand een idee waar GoPro housings te krijgen zijn voor een "betere" prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat jullie allemaal met die Gopro4 bezig zijn. Maar waar zijn de filmpjes!! Daar gaat het om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:37:
Leuk dat jullie allemaal met die Gopro4 bezig zijn. Maar waar zijn de filmpjes!! Daar gaat het om ;)
Nog geen tijd voor gehad... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
....same here! Nog geen tijd gehad en mijn mounts zijn nog niet binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

Ik merk trouwens dat mijn Hero3 moeite heeft met het houden van de Wifi verbinding als ik de GoPro app gebruik.
Is dit een probleem dat zich nu voor doet wegens een firmware/app versie gezien ik dat hiervoor niet had namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
jspr schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:29:
[...]

Ook iemand een idee waar GoPro housings te krijgen zijn voor een "betere" prijs?
Ebay of dx.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:41

muhda

Time & Space traveler

Ben tot nu toe erg tevreden met de GoPro 4 (Silver). Volgend maand weer op reis, dan weer wat filmpjes maken. De remote heb ik niet aangeschaft, maar ik mis hem ook niet, alleen soms met foto's maken kan het handig zijn om er een te hebben. Met de open housing is het geluid van voldoende kwaliteit.

Mijn GoPro 4 test filmpje:
[YouTube: http://youtu.be/Q_XsIGIGSo0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 15:41

CasGas

.

Kan iemand mij ook vertellen waar de GoPro 4 black in NL te bestellen is? Geen enkele shop in de pricewatch heeft dat ding uberhaubt op voorraad, is het zo erg gesteld op dit moment met de voorraad in NL?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
CasGas schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:17:
Kan iemand mij ook vertellen waar de GoPro 4 black in NL te bestellen is? Geen enkele shop in de pricewatch heeft dat ding uberhaubt op voorraad, is het zo erg gesteld op dit moment met de voorraad in NL?
Bel even naar gohero.nl

Gr Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

Zijn dat wel originele dan?
Niet dat ik er mee ga snorkelen en dat er dan water in komt omdat het een Chinees afruksel is.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
jspr schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:41:
[...]

Zijn dat wel originele dan?
Niet dat ik er mee ga snorkelen en dat er dan water in komt omdat het een Chinees afruksel is.... :+
Nee volgens mij geen originele, maar ik heb er eentje gehaald die ik gewoon uitgebreid getest heb, door hem een poos in een bak water te leggen.
Originele heb ik nog niet goedkoper gezien dan 59 euro helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 20:38
jspr schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:30:
De sluiting van mijn GoPro Hero3 is stuk en dus moet ik een nieuwe casing kopen.
Is er verschil tussen de Hero3 en Hero4 casing gezien deze via GoPro.com worden aangeboden?
Zit er nog garantie op? Je kan probere een ticket te openen. Heb zelf een nieuwe QR buckle gekregen omdat een pootje was afgebroken. Tis toch weer enkele tientjes winst als ze je ticket goed keuren. En je heb origineel spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

Dat is een goeie inderdaad, en stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Ik zal eens kijken wat ik daarmee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:49
RedRayMann schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:43:
[...]

Zit er nog garantie op? Je kan probere een ticket te openen. Heb zelf een nieuwe QR buckle gekregen omdat een pootje was afgebroken. Tis toch weer enkele tientjes winst als ze je ticket goed keuren. En je heb origineel spul.
Van 't weekend ook een afgebroken QR buckle gehad. Mailtje gestuurd en krijg nu een nieuwe opgestuurd. Top geregeld bij GoPro :)
Gelukkig maar, want ik heb mijn camera gebruikt gekocht, zat helaas geen bonnetje meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J

R J

CasGas schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:17:
http://shop.gopro.com/EME...ack/CHDHX-401-master.html
Ze zijn nu op voorraad.
Availability: In Stock
Usually ships within 24 hrs
Model Number: CHDHX-401-EU

Aangezien ze een distributiecentrum in NL hebben betaal je 6 euro aan verzendkosten. Sommige tweakers hadden de camera redelijk snel binnen.
Ik heb ruim een week moeten wachten voor ik 'm had. Vreemdgenoeg hadden ze mijn betaling pas heel laat ontvangen (had gewoon betaald met ideal, dus vond het wat vreemd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Laatst online: 19-09 15:29
Ik heb de knoop vrijwel doorgehakt: ik ga voor een 4 Silver.

Wat ik uit het topic begrijp kun je de meeste accesoires net zo goed uit China (dx/ebay) laten komen.

Voor mezelf heb ik al het volgende lijstje aan dingen die er m.i. bij horen:
  • Chest mount (dx.com)
  • Helmet strap (dx.com?)
  • Dobber (dx.com)
  • Opbergkoffer (dx.com)
  • Suctioncup (dx.com)
  • Extra batterijen + autolader? Waar kun je die het beste kopen?
  • ...
Ik ga de GoPro voorlopig gebruiken voor bij het MTBen en tijdens het skieën. Verder is het wel leuk als ik er in de zomer eens een meer of zwembad mee in kan springen.
Hebben jullie nog dingen die echt must-have zijn voor als je een GoPro aanschaft? En waar kan ik het beste extra batterijen kopen, officiële of zijn er (goedkopere/betere) alternatieven?

Dan als laatste: wat is aan te raden qua geheugenkaart grootte?

Kom maar op met de tips :)

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekiel-NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-09 14:22
Ik heb net weer gebeld met support, wat ik nu begrijp is ideal de boosdoener, een betaling van ideal komt eerst bij ideal binnen en wordt dan doorgestuurd dit kan enkele werkdagen duren.

Dus als iemand het nu bested gebruik paypal of creditcard voor een snellere afwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:50
Dutch Lion schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:40:

Wat ik uit het topic begrijp kun je de meeste accesoires net zo goed uit China (dx/ebay) laten komen.

• Chest mount (dx.com)
  • Helmet strap (dx.com?)
  • Dobber (dx.com)
  • Opbergkoffer (dx.com)
  • Suctioncup (dx.com)
  • ...
Ik ga de GoPro voorlopig gebruiken voor bij het MTBen en tijdens het skieën. Verder is het wel leuk als ik er in de zomer eens een meer of zwembad mee in kan springen.
Hebben jullie nog dingen die echt must-have zijn voor als je een GoPro aanschaft? En waar kan ik het beste extra batterijen kopen, officiële of zijn er (goedkopere/betere) alternatieven?

• Polemount (skien) voor aan je stok
• Surfboardmount (skien) Hier zit ik zelf aan te denken om hem op mijn ski te zetten. Ik wil dat ding echt niet verliezen op hoge snelheid.
• Neem de helm mount niet de strap. Dit jaar met skien hadden we dat een beetje met hoge snelheid. Zeg boven de 50km/h hij erorm ging bewegen.
• Chest mount is denk ik goed voor het mountainbiken. Ik merk dat ik met mijn helm mount de hoogte niet goed zie op de camera als ik aan het downhillen ben.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

Paul! schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:50:
[...]

Van 't weekend ook een afgebroken QR buckle gehad. Mailtje gestuurd en krijg nu een nieuwe opgestuurd. Top geregeld bij GoPro :)
Gelukkig maar, want ik heb mijn camera gebruikt gekocht, zat helaas geen bonnetje meer bij.
Voor mij hetzelfde nu, bedankt nogmaals voor de tip! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Vandaag de 3+ Black voor een nette prijs kunnen verkopen, nu kan ik de tweede Hero 4 Black helemaal goed verantwoorden. Nu maar even kijken wat voor mounts ik ga gebruiken voor kiten/karten/dagje zandvoort racen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch Lion schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:40:

• Chest mount (dx.com)
  • Helmet strap (dx.com?)
  • Dobber (dx.com)
  • Opbergkoffer (dx.com)
  • Suctioncup (dx.com)
  • ...

Bij het moutainbiken wil je zeker ook een bar-mount hebben. hierdoor kun je wat meer afwisselende beelden schieten door bijvoorbeeld de HERO te monteren op je achterbrug,op de voorvork lekker laag bij de grond. Ook mbv een dergelijke mount niet maar alleen vooruit, maar ook achteruit filmen (remote is dan wel erg fijn, geld ook voor skieën !!) selfie vanaf het stuur, of de weg/het pad vanaf het stuur met schokbrekers in beeld etc,.... en ook een pole is eigenlijk wel een must, ook voor in het zwembad/zee, pretpark, waterglijbanen etc. Voor bij het skieën gebruik ik gewoon een standaard adhesive curved mount voor op de helm, (camera wel even met een extra touwtje vast maken aan je helm tegen verlies, bij nog nooit losgekomen overigens!!) en een Pole (of met de bar mount op je skistok monteren)

SD kaart hangt een beetje af van welke resulutie je filmt, ik zit zelf bijna altijd op 1080Superview 60F, dan kun je ongeveer een uurtje filmen met 16 gb (let wel even op dat je minimaal een class 10 of hoger kaartje koopt, class 4 is te langzaam)

Dobber zou ik zelf niet snel kopen, vindt het een onding, dan maar een floaty als je jezelf niet vertrouwd (gebruik zelf gewoon een polsbandje in de zee, en bij het duiken een pole die met een carabine aan een retractor zit om mijn jacket)

LCD zit al ingebouwd, dus het nut daarvan hoef ik je niet van te overtuigen :+

Als laatste natuurlijk de leukste accecoire, een kookwekker van IKEA, bevestig je GOPRO hier bovenop (gewoon met een adhesive flat mount) en je maakt de leukste timelapses waarbij het beeld "ronddraaid ( 1 x 360⁰ per uur) ik heb al eens een voorbeeld van een dergelijk filmpje eerder hier gepost.

overigens, adhesive mounts gaan er bij mij doorheen alsof het warme broodjes zijn, advies om ook hiervan een paar extra uit china te laten komen(DX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren na weeeeeken wachten het verlossende belletje van de mediamarkt gehad dat men gopro4silver binnen was. Me very happy.
Het is mijn eerste gopro dus ik ben alles nog aan het uitvogelen. Maar 1 probleem waar ik tegenaan liep is de wifi verbinding tussen mijn galaxy s4 en Gopro.

Het werkte eventjes wel goed maar toen kreeg ik elke keer meldingen op de telefoon dat er een slechte wifi verbinding was. En dan gooide de telefoon de wifi weer aan en uit enzenz.
Toen heb ik de thuis wifi er eens uitgetrokken en toen deed hij het wel goed tussen de gopro en de telefoon.

Werkt dit niet met elkaar? En hebben daar meerdere last van?
Opzich best vervelend als je thuis nog eens iets wilt bekijken via de app op je telefoon en je moet elke keer de thuis wifi uit de lucht halen.

Ik heb de gopro al wel geupdate naar de laatste versie.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Laatst online: 19-09 15:29
@hierboven: bedankt voor de tips, ik heb ondertussen China leeggekocht ;)
Ik zit alleen nog met reserver accus maar volgens mij moet ik daar even geduld voor hebben want zelfs de officiële schijnen nog niet beschikbaar te zijn. En die echt chinese vertrouw ik toch niet helemaal. Maar Wasabi en Smatree schijnt wel prima te zijn.
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 13:56:
...

Werkt dit niet met elkaar? En hebben daar meerdere last van?
Opzich best vervelend als je thuis nog eens iets wilt bekijken via de app op je telefoon en je moet elke keer de thuis wifi uit de lucht halen.

Ik heb de gopro al wel geupdate naar de laatste versie.

Alvast bedankt.
Ik heb er (nog) geen last van gehad met m'n Silver. Kon zelfs van een verdieping lager de GoPro nog bedienen. :)

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer goed aan het proberen geweest en nu werkt het wel stukken beter. Heel af en toe geeft hij nog eens aan dat de verbinding instabiel is maar stukken minder dan gisteren. Miss na een paar keer aan en uit te hebben gezet na de firmware update.

Wel een volgende vraag.

Net even wat gefilmd in en rond het huis in verschillende settings. 1080/60 720 enzenz.
Nu speelt hij die filmpjes op de gopro zelf goed af. Als ik hem op mijn galaxy s4 via de gopro app afspeel speelt hij ze ook erg goed.
Download ik hem naar mijn telefoon en speel ik hem dan af dan blijven de filmpjes constant hangen...... Zou dit betekenen dat de sd kaart in mijn s4 ook te traag is?
Als ik de sd kaart in mijn pc steek en afspeel op bv VLC dan krijg ik helemaal een raar beeld. Vlekken en veel kleuren enz. Nu weet ik dat mijn pc iets aan de trage kant is hiervoor en dat komt binnekort helemaal goed.
Maar zou dat daaraan liggen?

Srry berg vragen.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:11:
Net weer goed aan het proberen geweest en nu werkt het wel stukken beter. Heel af en toe geeft hij nog eens aan dat de verbinding instabiel is maar stukken minder dan gisteren. Miss na een paar keer aan en uit te hebben gezet na de firmware update.

Wel een volgende vraag.

Net even wat gefilmd in en rond het huis in verschillende settings. 1080/60 720 enzenz.
Nu speelt hij die filmpjes op de gopro zelf goed af. Als ik hem op mijn galaxy s4 via de gopro app afspeel speelt hij ze ook erg goed.
Download ik hem naar mijn telefoon en speel ik hem dan af dan blijven de filmpjes constant hangen...... Zou dit betekenen dat de sd kaart in mijn s4 ook te traag is?
Als ik de sd kaart in mijn pc steek en afspeel op bv VLC dan krijg ik helemaal een raar beeld. Vlekken en veel kleuren enz. Nu weet ik dat mijn pc iets aan de trage kant is hiervoor en dat komt binnekort helemaal goed.

Srry berg vragen.

Thanks
Wat je kan proberen is het automatisch verbinden naar je Wifi verbinding van thuis uit te zetten. Hierdoor kan je telefoon niet gaan switchen!

Gr Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad ook nog een oplossing ja!
Thanks allen.
Hij doet het nu goed. Athans net was er helemaal geen wifi meer op de gopro. Ik kon de zijknop ingedrukt houden maar dan kreeg ik het menu op het scherm ipv dat de wifi aan of uit ging.....
Maar wifi aankrijgen ho maar... Toen maar de boel gereset. accu eruit. Toen weer opnieuw gepart met de telefoon en toen deed de wifi het weer..... moest ik hem wel opnieuw aanmelden....Vaag. Maar zullen hier en daar nog wel wat ontwikkelings probleempjes inzitten door de nieuwigheid. Dat word ook wel weer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 20:38
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:51:
Als laatste natuurlijk de leukste accecoire, een kookwekker van IKEA, bevestig je GOPRO hier bovenop (gewoon met een adhesive flat mount) en je maakt de leukste timelapses waarbij het beeld "ronddraaid ( 1 x 360⁰ per uur) ik heb al eens een voorbeeld van een dergelijk filmpje eerder hier gepost.
Ik heb deze week bij Lidl een kookwekker gehaald, met een magneet als onderkant.
Natuurlijk moet je de 360-degree-device ;) niet op je auto zetten als je harder dan langzaam gaat :) Maar het is wel een handig extratje vond ik.

En hij was maar de helft van de prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:11:

Wel een volgende vraag.

Srry berg vragen.

Thanks
Bij mij slikt de tablet en VLC het ook niet altijd even lekker bij mijn Hero 3 BE, vooral bij hogere Framerates. Wat bij mij helpt is het dan omzetten in .AVI in GoPro studios en het vervolgens te bewerken in Adobe Premiere Pro. Dat gaat goed ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je MLPN. Ik dacht al zoiets ja . Als ik ze via de app in lage resolutie op mijn telefoon zet dan speelt hij ze wel goed af. Ik neem aan dat de sd kaart in mijn s4 niet snel genoeg is.

Nog een vraag over het opladen. De gopro word natuurlijk alleen met een usb kabeltje als lader standaart geleverd. Maar via usb op de pc opladen duurt wel even....
Nu zat ik te denken. Mijn galaxy s4 lader bestaat ook uit een 220 lader en usb stekker. Zou ik daarmee ook de gopro op kunnen laden? Gewoon op 220 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 05:08
Je probeert de originele videos van een gopro (~30mbit) op een telefoon af te spelen? Laptops hebben daar soms al moeite mee, een telefoon gaat dat sowieso nooit lukken.

USB == USB, dat werkt dus gewoon (en zou ook wat sneller moeten gaan)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dannisi schreef op maandag 03 november 2014 @ 05:18:
Je probeert de originele videos van een gopro (~30mbit) op een telefoon af te spelen? Laptops hebben daar soms al moeite mee, een telefoon gaat dat sowieso nooit lukken.
Dat zou ik niet zomaar zeggen, laptops hebben nog wel eens de neiging dat softwarematig te proberen terwijl telefoons allemaal nette hardwarematige versnelling hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 19:17
Kwam deze twee tegen, iemand ervaring mee / is het een goede deal?
Dagaanbieding: Dual Acculader GoPro Hero 4
Om de aanbieding nog aantrekkelijker te maken, krijg je 1 accu (AHDBT-401) voor de GoPro Hero 4 meegeleverd!

» Geschikt voor batterij model: AHDBT-401
» Plugs: Mini USB
» Gratis 1 vervangingsaccu AHDBT-401 (1.160mAh)
» Input voltage: 5V (USB)
» Output voltage: 3.7V
https://www.priceattack.n...Webshop/0&s=dagaanbieding
Ze worden voor steeds meer devices gebruikt; Micro SD-kaartjes. Heel veel smartphones gebruiken er eentje als extra geheugen, maar bijvoorbeeld ook digitale camera’s, tablets en GPS systemen. Daarbij zijn er ook nog steeds devices die een (grotere) SD-kaart gebruiken. Zodat je in 1x klaar bent hebben we nu deze superdeal! Een supersnelle 8GB class 10 Micro SD-kaart mét SD-Kaart adapter voor slechts €1 ipv €29,95!

Je hebt de keuze uit:

• 8GB voor €1 ipv €9,95
• 16GB voor €5 ipv €49,95
• 32GB voor €13 ipv €89,95

Specificaties

• Class 10; minimale snelheid 10MB/s (=80 Megabit per sec)
• Met adapter om er een SD-kaart van te maken
• Micro SDHC
http://www.groupdeal.nl/dagaanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Gisteren even lopen spelen met de timelapse functie en een Xenos kookwekker:

Bewerking is overigens protune... de video werd er wel een stukje donkerder door.

[ Voor 7% gewijzigd door spacecrap op 03-11-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:39
Vorige week een Hero 4 silver besteld voor 359 bij de apple-store, die is inmiddels binnen op het bezorgadres (wat helaas 8000 km van mijn huidige locatie is, dus nog drie weken geduld voor 'ie deze kant op komt). Bij gopro zelf de oplader en een chesty besteld. Als ik bij order status kijk staat er "contact support". Dat kwam mij bekend voor en hier in dit topic zag ik dat meerdere mensen dezelfde melding kregen. Wat ik echter niet terug kan vinden of deze personen ook daadwerkelijk contact opgenomen hebben, of dat nodig was, of dat ze de bestelde spullen gewoon hebben ontvangen. Even (telefonisch) contact opnemen met gopro is vanaf hier (Curacao) ook even lastig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Laatst online: 08:08
Die oplader kan je voor minder geld beter zelf bij dx bestellen :)

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Zijn het goede batterijen/ laders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Laatst online: 08:08
spacecrap schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:06:
Zijn het goede batterijen/ laders?
Lader werkt prima. Batterij nog niet kunnen testen, maar afgegaan op de recensies. Die waren over het algemeen alleen maar positief.

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
Afgelopen zaterdag een klein feestje gehad en hier en daar wat filmpjes gemaakt.

zie hier:
http://youtu.be/IMQzEvFQ5gk

http://youtu.be/8w7q321U3d0

Overigens moet ik zeggen dat de geluidskwaliteit mij goed bevalt, zag eerdere posts met slechte kwaliteit.
Filmpjes zijn gemaakt met de skeleton backdoor op een gopole. settings zo uit mijn hoofd 1080p 30 fps.

Verder lukt het mij maar niet om foto's te maken op een feestje ik gebruik de night photo stand.

Zie hier: https://www.dropbox.com/s...AACW2np5uXUQDtJBNK-h9TL-a

Kan het komen omdat ik hem op night modes heb staan en dat er toch teveel licht aanwezig is?

Ook nog een vraagje hoe sharen jullie je filmpjes? Ik gebruik voornamelijk YouTube voor mijn eigen filmpjes... Maar nou heeft een vriendin van me mijn GoPro even gebruikt op het feest en zij zou graag de filmpjes willen hebben ( Privé ) Zoals dropbox heb je een maximale upload, hebben jullie hier iets handigs voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Welke instellingen heb je gebruikt voor het opnemen van de filmpjes? (ben benieuwd welke kwal + fps)

Grote bestanden kan je versturen via www. wetransfer.com tot 2 GB gratis, tot 10 GB via abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
spacecrap schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:28:
Welke instellingen heb je gebruikt voor het opnemen van de filmpjes? (ben benieuwd welke kwal + fps)

Grote bestanden kan je versturen via www. wetransfer.com tot 2 GB gratis, tot 10 GB via abonnement.
1080p 30fps als het goed is ik zal het vanavond voor je nakijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 08:59
Voor wie het nog niet wist: Youtube ondersteunt nu 60FPS via google chrome. Dus als je 60fps video's of footage hebt, is het de moeite waard die ook zo te laten nu voor Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvtxc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-06 21:33
@waah: Klopt, maar ik heb het gevoel dat de bitrate voor zowel 1080p30 als 1080p60 filmpjes op Youtube exact hetzelfde is. En die is al niet hoog. De 1080p60 filmpjes die ik tot nu toe heb gezien, waren eigenlijk niet om aan te zien...
Gebruikt iemand eigenlijk een GoPro BE 3+ wel eens op 1080p60? Ik zou het hooguit gebruiken als ik footage per sé in Full-HD wil hebben en het vertraagd wil afspelen...

Canon 70D + Canon 50mm f1.8 STM | Sigma 10-20mm f4-5.6 | Canon EF 24-105mm f4L IS USM

Pagina: 1 ... 49 ... 81 Laatste