vraagje over die battery bacpac
de skeleton backdoors die er bij zitten, staan die het toe om de batterij te laden als ik in de auto zit? ik heb nu een hero3+ black met de normale waterdichte case en kan daarmee natuurlijk de batterij niet bijladen in de auto terwijl het ding aan de zuignap hangt. Anders zou ik naast de battery bacpac ook nog moeten gaan kijken naar het aanschaffen van een nieuw frame of een skeleton behuizing.
http://www.v-nix.nl/gopro-battery-bacpac-limited-edition . Deze versie heeft meerdere klepjes erbij zitten waardoor je hem via de BacPac aan de stroom kunt hangen.
PSN: Fruitschaaltje
Ik heb hem geleend van mijn broer. We hebben allebij de Hero3 Black. Goede tip voor dat deurtje. Ik heb wel gemerkt dat je de extra batterij er wel af moet halen, anders laad die niet op. Dus ik had in het zwembad een half geladen bacpac en heb 50min video geschoten en had nog stroom over in de accu.
NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM
Dit begrijp ik niet helemaal. Je moet de BacPac appart opladen? Dus als je hem in de BacPac steekt, laadt hij de interne accu niet op? Dus hij verlengt ongeveer met 50 minuten?victorb schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:19:
Ik heb hem geleend van mijn broer. We hebben allebij de Hero3 Black. Goede tip voor dat deurtje. Ik heb wel gemerkt dat je de extra batterij er wel af moet halen, anders laad die niet op. Dus ik had in het zwembad een half geladen bacpac en heb 50min video geschoten en had nog stroom over in de accu.
Ja, de skeleton door bij de battery bacpac is open aan de zijkant en biedt genoeg ruimte voor een laadkabel. Tenminste, bij de Hero3 black uitvoering, maar het lijkt me niet dat ze dat omzeep hebben geholpen bij de 3+ uitvoering.djbarney schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:43:
vraagje over die battery bacpacde skeleton backdoors die er bij zitten, staan die het toe om de batterij te laden als ik in de auto zit? ik heb nu een hero3+ black met de normale waterdichte case en kan daarmee natuurlijk de batterij niet bijladen in de auto terwijl het ding aan de zuignap hangt. Anders zou ik naast de battery bacpac ook nog moeten gaan kijken naar het aanschaffen van een nieuw frame of een skeleton behuizing.
Als je de lader aansluit op de bacpac, terwijl de bacpac op de gopro zit, dan zal eerst de interne accu worden opgeladen en daarna de bacpac (als alles werkt zoals het hoort). Maar ik moet zeggen dat ik ze meestal afzonderlijk oplaadt, al was het alleen maar omdat dat sneller gaat, want parallel. Maar dan moet je wel twee USB kabeltjes en laders etc. bij de hand hebben natuurlijk.victorb schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:19:
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Okay, duidelijk verhaal.
Wat zijn jullie ervaringen met opladers?
Ik laad nu op met Iphone-oplader ( 5 watt) of een Ipad-oplader (10 watt). Welke is beter voor de batterij? Of maakt dit geen verschil?
Ik heb namelijk het gevoel dat mijn remote niet echt goed oplaadt met deze adapters..
Wat zijn jullie ervaringen met opladers?
Ik laad nu op met Iphone-oplader ( 5 watt) of een Ipad-oplader (10 watt). Welke is beter voor de batterij? Of maakt dit geen verschil?
Ik heb namelijk het gevoel dat mijn remote niet echt goed oplaadt met deze adapters..
Mijn ervaring tot nu toe met de BacPac is beperkt. Pass-through charging zoals ze het noemen werkt bij mij niet lekker (zie eerdere posts hierboven). Heb daarvoor een ticket ingeschoten, maar ze zijn niet zo snel bij de GoPro support afdelingOrion84 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:01:
[...]
Ja, de skeleton door bij de battery bacpac is open aan de zijkant en biedt genoeg ruimte voor een laadkabel. Tenminste, bij de Hero3 black uitvoering, maar het lijkt me niet dat ze dat omzeep hebben geholpen bij de 3+ uitvoering.
[...]
Als je de lader aansluit op de bacpac, terwijl de bacpac op de gopro zit, dan zal eerst de interne accu worden opgeladen en daarna de bacpac (als alles werkt zoals het hoort). Maar ik moet zeggen dat ik ze meestal afzonderlijk oplaadt, al was het alleen maar omdat dat sneller gaat, want parallel. Maar dan moet je wel twee USB kabeltjes en laders etc. bij de hand hebben natuurlijk.
Wat ik tot nu toe ontdekt heb is dat met de BacPac aangesloten op mijn Hero 3 black beide batterijen alleen goed laden als ik de usb aansluiting van de camera gebruik (2,5-3u). Gebruik ik die van de BacPac dan laadt de interne batterij goed, maar de BacPac lijkt op een gegeven moment te stoppen met laden op 2/3.
Lijkt me belangrijke info als je de skeleton door wil gebruiken om beide accu's te laden.
Uiteraard is parallel laden sneller, maar voor gemak (vakantie oid) is pass-through een ideaal "concept", minder laders en kabels meezeulen (hoewel dat waarschijnlijk in het niet valt met alle crap die je meezeult om je GoPro te mounten
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Cool fimpje! Meestal heb ik het snel gehad met slowmo's, maar hier paste de muziek er erg goed bijvictorb schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:43:
[video]
Ik heb een slowmotion video gemaakt op 720P 120 fps met mijn hero3 black. Deze heb ik op een 24fps timeline gezet en alles terug gebracht naar 20% afspeel snelheid. Ik heb een drijver handvat van ebay gebruikt en extra accupack op GoPro. Ideaal om geen batterijen te hoeven wisselen in het zwembad.
Ik heb er een heerlijk rustig Chillstep nummer onder gezet
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ik heb een kort filmpje gemaakt van onze fietsvakantie in Sardinië. Wat ik vervelend vind bij fietsen is dat je geen vrije handen hebt en ik heb het niet echt op de camera mounten op een helm of aan de fiets, dus dat was een beetje improviseren. Achteraf ook erg weinig materiaal van het daadwerkelijke fietsen, maar des te meer van het rondbanjeren.
Enfin, voor wie er een keer naar wil kijken, en voor comments op montage:
Tweakers,
Kan iemand mij vertellen wat de minimale schrijf snelheden moeten zijn voor 1080p60fps/720p120fps? Even snel gekeken, kom veel recommended kaartjes tegen maar geen concrete snelheden die nodig zijn.
Andere vraag, is 30mbs write genoeg?
Kan iemand mij vertellen wat de minimale schrijf snelheden moeten zijn voor 1080p60fps/720p120fps? Even snel gekeken, kom veel recommended kaartjes tegen maar geen concrete snelheden die nodig zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door mfneed op 15-05-2014 13:26 ]
Ik meen class 10 en 35mbps. Er is ook een update in de firmware geweest die de data-rate automatisch kan beperken, maar hoe dat precies werkt en of dat alleen voor de 3+ is of ook voor de 3 kan ik zo snel niet terug vinden.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Thanks voor het antwoord, heb een klein gokje gewaagd! 128 micro SD kaart besteld. deze had 30/30mbs read/write speed.Ethirty schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:20:
Ik meen class 10 en 35mbps. Er is ook een update in de firmware geweest die de data-rate automatisch kan beperken, maar hoe dat precies werkt en of dat alleen voor de 3+ is of ook voor de 3 kan ik zo snel niet terug vinden.
Hoop dat dat goed gaat, in het begin had de 3 black al moeite met 64GB, geen idee of dat gefixt is en of ze 128 ondersteunen.
#team_UTC+1
Bij de beelden waar de camera beweegt zie je dat er frame blending is toegepast. Heb je op 25/50 fps opgenomen en heb je het tijdens het post-processen (onbewust) omgezet naar 30 fps? Als je de framerate gelijk houdt met het bronmateriaal zal je zien dat je video op een stuk scherper en soepeler wordt.marrk schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:07:
Ik heb een kort filmpje gemaakt van onze fietsvakantie in Sardinië. Wat ik vervelend vind bij fietsen is dat je geen vrije handen hebt en ik heb het niet echt op de camera mounten op een helm of aan de fiets, dus dat was een beetje improviseren. Achteraf ook erg weinig materiaal van het daadwerkelijke fietsen, maar des te meer van het rondbanjeren.
[video]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Daarom ook deze gok!Ethirty schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:18:
Hoop dat dat goed gaat, in het begin had de 3 black al moeite met 64GB, geen idee of dat gefixt is en of ze 128 ondersteunen.
zo geregeld, als het niet werkt dat het terug kan! ben benieuwd!:)
11 april de dste 1600mah accu verstuurd, maar nog steeds niets ontvangen via DX.comSnakeye2209 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:35:
[...]
Ow verrek, die heb ik ook besteld.![]()
28 april verstuurd. Helaas is DX wat trager. Had ook medium koffer en een monopod besteld en die heb ik al binnen via Banggood

De andere spullen had ik binnen 2 weken binnen!
American Express vraagbaak
Ik heb dezelfde accu besteld op 26-04, en ik had hem dinsdag binnen. Ik wacht ook nog steeds wel op andere dingen (besteld op 06-04 en 26-04);)Stinger_Ventura schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:48:
[...]
11 april de dste 1600mah accu verstuurd, maar nog steeds niets ontvangen via DX.com![]()
De andere spullen had ik binnen 2 weken binnen!
Same here. Sommige accesoires al binnen van DX, maar wacht ook nog andere zaken ,waaronder de batterijen. Deze had ik op 27 april bestelt.
Geduld is hier (helaas) een schone zaak.
Morgen neem ik 'm trouwens mee op een bruiloft als backup. Een keertje onder aan mijn glidecam vastmaken
Geduld is hier (helaas) een schone zaak.
Morgen neem ik 'm trouwens mee op een bruiloft als backup. Een keertje onder aan mijn glidecam vastmaken
Hmm, hebben jullie meer geluk als ik. Zit al een geruime maand te wachten op mijn complete bestelling...:(
Ik ga voor lange tijd op reis, ga oa redelijk wat duiken maken.
Heb nu 2 accu's, en verwacht niet dat mijn bestelling van DX nog binnen komt. Track and trace houdt op in PVG China vanaf 14 april.
Hoeveel accu's heb ik nodig voor mijn H3+ BE? Wil ik niet overal meteen hoeven laden.
Heb nu 2 accu's, en verwacht niet dat mijn bestelling van DX nog binnen komt. Track and trace houdt op in PVG China vanaf 14 april.
Hoeveel accu's heb ik nodig voor mijn H3+ BE? Wil ik niet overal meteen hoeven laden.
Ik heb overigens de BacPac ( limited edition!) besteld van V-nix en gelijk gebruikt in het zwembad. Werkt goed icm met extra onderwatercase. Er is maar 1 blokje van de batterij verdwenen, gaf ie aan ( als je de BacPac gebruikt heb je 6 blokjes voor batterijniveau. ) Zeker in het water is dit dus een aanrader! In totaal 2 uur aangeweest en plus minus 3 kwartier gefilmt.
@de mensen die bij DX hebben besteld. Controleer je bestellingoverzicht even. Ik had een keer 8 artikelen besteld en ingevuld dat ze alles in een keer moesten leveren. Toen bleek dat één artikel niet leverbaar was en verstuurde ze dus niks. Ik heb toen zelf contact moeten opnemen met de klantenservice ( per chat) om te dit artikel te vervangen. Je kunt zelf niet zien welk artikel out of stock is. Dit moet iemand van de klantenservice doen. Is echt een bout-systeem. Ik heb bij 8 weken moeten wachten voordat ik de eerste dingen binnen had. Dus check het even om ( verdere) frustraties te voorkomen.
@de mensen die bij DX hebben besteld. Controleer je bestellingoverzicht even. Ik had een keer 8 artikelen besteld en ingevuld dat ze alles in een keer moesten leveren. Toen bleek dat één artikel niet leverbaar was en verstuurde ze dus niks. Ik heb toen zelf contact moeten opnemen met de klantenservice ( per chat) om te dit artikel te vervangen. Je kunt zelf niet zien welk artikel out of stock is. Dit moet iemand van de klantenservice doen. Is echt een bout-systeem. Ik heb bij 8 weken moeten wachten voordat ik de eerste dingen binnen had. Dus check het even om ( verdere) frustraties te voorkomen.
Zeker een punt. Ooit meegemaakt met een batterygrip voor mijn Canon. Gechat met hun en toen de bestelling aangepast en toen verzonden.
maar dit keer echt een mail gehad met een bevestiging dat het verstuurd is met een trackcode. Helaas werkt deze niet, maar een deel van de order deze week al ontvangen, dus het zou onderweg moeten zijn.
maar dit keer echt een mail gehad met een bevestiging dat het verstuurd is met een trackcode. Helaas werkt deze niet, maar een deel van de order deze week al ontvangen, dus het zou onderweg moeten zijn.
Thanks voor je opmerking. Ik weet om eerlijk te zijn niet meer wat ik heb gebruikt aan framerate voor de post-processing, maar ik weet wel redelijk zeker dat ik niet gecheckt heb of die overeenkomt met de opname framerate. Ik ga daar eens naar kijken!Johnny schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:41:
[...]
Bij de beelden waar de camera beweegt zie je dat er frame blending is toegepast. Heb je op 25/50 fps opgenomen en heb je het tijdens het post-processen (onbewust) omgezet naar 30 fps? Als je de framerate gelijk houdt met het bronmateriaal zal je zien dat je video op een stuk scherper en soepeler wordt.
Bij DX is dit het laatste item, rest al ontvangen en melding gehad dat de accu was verstuurd. Dus geen ship as one package...
Als het goed is wordt vandaag mijn GoPro HERO3+ Black verstuurd, hopelijk morgen binnen! (Wat heeft Redcoon een langzame klantenservice trouwens..) Jeej! Klein plan wat ik er mee ga doen, mijn rondjes fietsen opnemen en wellicht daar wat tofs mee gaan doen. Kan niet wachten!
Ik heb deze week een deel van mijn dx bestelling gekregen.
Dit koffertje heb ik; link
ik was bang dat de 3+ niet ging passen, maar toch de gok genomen. En hij past!
Ze hebben de Hero3+ vorm uit het schuim gehaald, en dan twee strookjes extra uitgesneden om de Hero3 kwijt te kunnen. Ofwel beide passen en beide zitten er goed strak in.
Nadeel is, ik heb te veel extra's :-) Mijn flooting grip en mijn tripod passen niet.
Maar als ik de camera vervoer is het belangrijkste en de kleine onderdelen beschermd en de grote onderdelen draag ik toch apart.
trouwens, er staat twee DTSE accu's op DX, beide met 1600mAh.
En ik heb de vraag gesteld wat het verschil is en zie het volgende topic.
http://club.dx.com/forums...1368758?paging=no#1368957
Het enige wat ik nu zie is;
- Een plusje op de sticker
- de 301/201 heeft twee kleine inkepingen in de hoekjes (boven) aan de "trek-label" kant
Mijn twee originele Hero3+ accu's hebben deze inkepingen niet.
--edit--
Ik ben echt teleurgesteld in GoPro.
Ik heb donderdag mijn tweede GoPro ontvangen omdat mijn eerste niet meer aan ging. Twee weken lang met de service gemaild en eindelijk kreeg ik een RMA formulier. Dus afgelopen donderdag was het vervangende cameratje afgeleverd en perfect op tijd. Vrijdag had ik een bedrijfsuitje dus mijn camera ging mee...
En in no-time was het over met de pret. Zodra ik mijn camera aan doe, is hij binnen 5 sec weer uit. Ik kwam er achter dat mijn accu maar twee blokjes had ipv de volle 3. Dus accu probleem? Tweede officiële GoPro accu had het zelfde probleem. Zodra ik nog twee blokjes over had, ging hij uit.
Met de Chinese DTSE accu's werkt hij weer perfect. Tot het eerste blokje weer verdwijnt en dan heeft de camera er geen zin meer in.
Vannacht de hele nacht aan de lader gehangen, camera was aan en het accu indicatie teken, gaf aan dat hij aan het laden was (reden dat hij aan stond staat hier onder)
Ik heb vandaag de hele dag mijn GoPro aan diverse laders gehad. geen officiele GoPro lader, maar wel met de officiele GoPro usb kabel aan een laptop en aan een PC (voor en achter) en de laders hadden 5V1A.
Als het toestel uit staat en ik sluit hem aan de lader/USB-kabel brand het rode lampje en ook dan gaat het rode lampje binnen 5sec uit. Ofwel de accu's kan ik ook niet meer opladen.
Uiteindelijk mijn oude HTC telefoon lader uit een la gehaald en toen bleef het lampje aan! (jeej!) maar na 4 uur aan 5V1A was het resultaat alsnog 2 blokjes. (terwijl ik startte met 2 blokjes)
Ik ben het zo zat... kennen jullie het probleem? Ik ga weer met de service mailen. Maar mijn vertrouwen in GoPro zakt helaas. ... Of ik doe iets echt fout... of ik heb tot twee keer toe een maandag morgen camera in handen gekregen...
Dit koffertje heb ik; link
ik was bang dat de 3+ niet ging passen, maar toch de gok genomen. En hij past!
Ze hebben de Hero3+ vorm uit het schuim gehaald, en dan twee strookjes extra uitgesneden om de Hero3 kwijt te kunnen. Ofwel beide passen en beide zitten er goed strak in.
Nadeel is, ik heb te veel extra's :-) Mijn flooting grip en mijn tripod passen niet.
Maar als ik de camera vervoer is het belangrijkste en de kleine onderdelen beschermd en de grote onderdelen draag ik toch apart.
trouwens, er staat twee DTSE accu's op DX, beide met 1600mAh.
En ik heb de vraag gesteld wat het verschil is en zie het volgende topic.
http://club.dx.com/forums...1368758?paging=no#1368957
Het enige wat ik nu zie is;
- Een plusje op de sticker
- de 301/201 heeft twee kleine inkepingen in de hoekjes (boven) aan de "trek-label" kant
Mijn twee originele Hero3+ accu's hebben deze inkepingen niet.
--edit--
Ik ben echt teleurgesteld in GoPro.
Ik heb donderdag mijn tweede GoPro ontvangen omdat mijn eerste niet meer aan ging. Twee weken lang met de service gemaild en eindelijk kreeg ik een RMA formulier. Dus afgelopen donderdag was het vervangende cameratje afgeleverd en perfect op tijd. Vrijdag had ik een bedrijfsuitje dus mijn camera ging mee...
En in no-time was het over met de pret. Zodra ik mijn camera aan doe, is hij binnen 5 sec weer uit. Ik kwam er achter dat mijn accu maar twee blokjes had ipv de volle 3. Dus accu probleem? Tweede officiële GoPro accu had het zelfde probleem. Zodra ik nog twee blokjes over had, ging hij uit.
Met de Chinese DTSE accu's werkt hij weer perfect. Tot het eerste blokje weer verdwijnt en dan heeft de camera er geen zin meer in.
Vannacht de hele nacht aan de lader gehangen, camera was aan en het accu indicatie teken, gaf aan dat hij aan het laden was (reden dat hij aan stond staat hier onder)
Ik heb vandaag de hele dag mijn GoPro aan diverse laders gehad. geen officiele GoPro lader, maar wel met de officiele GoPro usb kabel aan een laptop en aan een PC (voor en achter) en de laders hadden 5V1A.
Als het toestel uit staat en ik sluit hem aan de lader/USB-kabel brand het rode lampje en ook dan gaat het rode lampje binnen 5sec uit. Ofwel de accu's kan ik ook niet meer opladen.
Uiteindelijk mijn oude HTC telefoon lader uit een la gehaald en toen bleef het lampje aan! (jeej!) maar na 4 uur aan 5V1A was het resultaat alsnog 2 blokjes. (terwijl ik startte met 2 blokjes)
Ik ben het zo zat... kennen jullie het probleem? Ik ga weer met de service mailen. Maar mijn vertrouwen in GoPro zakt helaas. ... Of ik doe iets echt fout... of ik heb tot twee keer toe een maandag morgen camera in handen gekregen...
[ Voor 44% gewijzigd door RedRayMann op 17-05-2014 20:34 ]
Hmm, dat verschijnsel had ik vannacht denk ik inderdaad ook. Gisteren GoPro + BacPac gebruikt. Uurtje of 2 aangestaan incl. wifi, waarvan uiteindelijk 1 uur ook aan het opnemen op 1080p60. BacPac was denk ik binnen een uur leeg, na de twee uur was de accu in de GoPro ook een heel eind leeg, maar niet helemaal.Ethirty schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:44:
[...]
Mijn ervaring tot nu toe met de BacPac is beperkt. Pass-through charging zoals ze het noemen werkt bij mij niet lekker (zie eerdere posts hierboven). Heb daarvoor een ticket ingeschoten, maar ze zijn niet zo snel bij de GoPro support afdeling
Wat ik tot nu toe ontdekt heb is dat met de BacPac aangesloten op mijn Hero 3 black beide batterijen alleen goed laden als ik de usb aansluiting van de camera gebruik (2,5-3u). Gebruik ik die van de BacPac dan laadt de interne batterij goed, maar de BacPac lijkt op een gegeven moment te stoppen met laden op 2/3.
Rond middernacht aan de lader (iPad lader, 2,1A geloof ik) gehangen (BacPac gemonteerd op GoPro, laadkabel in de BacPac). Vanochtend was de GoPro vol (al brandde het lampje nog wel), de BacPac knipperde nog en op de laadindicator was in elk geval het eerste blokje al stabiel, het tweede knipperde geloof ik.
Dus de bacpac maar even losgetrokken van de camera, die zal vanavond in elk geval wel vol zijn.
Het ging djbarney in "[GoPro] Ervaringen & Discussie" geloof ik vooral om een situatie om de camera tijdens het filmen van stroom te voorzien, en dan boeit het weinig dat het laden niet perfect werkt.Lijkt me belangrijke info als je de skeleton door wil gebruiken om beide accu's te laden.
Edit: ik lees trouwens op de site van gopro nu ook dat laden van GoPro en BacPac samen alleen goed werkt als je de usb poort op de camera gebruikt: http://gopro.com/support/...arging-the-battery-bacpac
Volgende keer dat maar eens proberen.
[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 19-05-2014 13:11 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ben van het weekend bezig geweest met het testen van mijn nieuwe 128gb micro sd kaartje van sandisk. op het eerste gezicht geen probleem! filmen ging goed en de gopro bleef ook constant filmen. Gister gekeken hoe het materiaal geworden was, een 8tal bestanden. van de 8 waren er 4 beschikbaar om te kijken(screenshot in icoon preview OSX) de andere 4 hadden een Quick time icoon, deze waren niet te kijken... nu is mij niet helemaal duidelijk hoe dit kan? iemand een idee? Het sd kaartje niet genoeg write capaciteit?
gister avond de camera een firmware update gegeven, vannacht de camera wederom laten lopen. Hiervan ga ik vanavond na mijn werk het beeld materiaal bekijken. Hopend dat dit wel goed gegaan is.
gister avond de camera een firmware update gegeven, vannacht de camera wederom laten lopen. Hiervan ga ik vanavond na mijn werk het beeld materiaal bekijken. Hopend dat dit wel goed gegaan is.
Mijn vervangende GoPro blijkt een laad probleem te hebben. Ook deze gaat retour. Hardware is echt fout gevoellig maar service is toch wel echt goed. Ondanks dat ik weer mijn bon moet toesturen en ze soms dagen doen om te reageren.
Mis je daadwerkelijk video materiaal? Want je gopro maakt altijd twee bestanden voor elk stukje video dat je schiet. Een raw video bestand (alhoewel niet echt raw, want het is al een mp4 geloof ik) en een veel kleiner bestand dat bestemd is voor de preview weergave via de gopro app (veel lagere resolutie). En die preview bestanden zijn voor zover ik weet inderdaad niet zomaar te openen.mfreriks schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:57:
Ben van het weekend bezig geweest met het testen van mijn nieuwe 128gb micro sd kaartje van sandisk. op het eerste gezicht geen probleem! filmen ging goed en de gopro bleef ook constant filmen. Gister gekeken hoe het materiaal geworden was, een 8tal bestanden. van de 8 waren er 4 beschikbaar om te kijken(screenshot in icoon preview OSX) de andere 4 hadden een Quick time icoon, deze waren niet te kijken... nu is mij niet helemaal duidelijk hoe dit kan? iemand een idee? Het sd kaartje niet genoeg write capaciteit?
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Verwijderd
Beste mensen ik ga voor de zomer mijn eerste GoPro kopen (Hero3 BE) ben daar super blij mee , weet iemand toevallig of er nog enige aanbiedingen gaan komen waardoor ik mijn GoPro wat goedkoper kan krijgen ?
En qua lens , is het noodzakelijk om een lens kapje te kopen ivm krassen en dergelijke ?
gr.
Guus
En qua lens , is het noodzakelijk om een lens kapje te kopen ivm krassen en dergelijke ?
gr.
Guus
Je eerste vraag zal niemand kunnen beantwoorden, bij gebrek aan glazen bol.
Voor het beantwoorden van je tweede vraag is het wel handig als je even aangeeft wat je van plan bent met de camera te gaan doen en hoe je hem denkt te gaan vervoeren.
De lens van de camera zelf wordt doorgaans beschermd doordat de camera in de waterdichte / skeleton behuizing zit. Enkel wanneer je 'the frame' behuizing gebruikt is de lens van de camera zelf onbeschermd.
Voor de 'lens' van de behuizing zijn geloof ik ook wel beschermkapjes beschikbaar, maar de vraag is of dat heel erg nodig is. Ik heb er afgelopen weekend regelmatig modder vanaf geveegd, maar volgens mij zitten er nog geen krassen op. En in het slechtste geval moet je die behuizing een keer vervangen, maar dat is niet gigantisch duur.
Voor het beantwoorden van je tweede vraag is het wel handig als je even aangeeft wat je van plan bent met de camera te gaan doen en hoe je hem denkt te gaan vervoeren.
De lens van de camera zelf wordt doorgaans beschermd doordat de camera in de waterdichte / skeleton behuizing zit. Enkel wanneer je 'the frame' behuizing gebruikt is de lens van de camera zelf onbeschermd.
Voor de 'lens' van de behuizing zijn geloof ik ook wel beschermkapjes beschikbaar, maar de vraag is of dat heel erg nodig is. Ik heb er afgelopen weekend regelmatig modder vanaf geveegd, maar volgens mij zitten er nog geen krassen op. En in het slechtste geval moet je die behuizing een keer vervangen, maar dat is niet gigantisch duur.
Eind maart ook een GoPro 3+ BE aangeschaft. Eigenlijk vanaf begin al problemen met opstarten, maar dacht die met het bijwerken van de firmware te verhelpen (v1.04 > v2.00).
Ermee op vakantie naar Vietnam geweest. Daar de nodige hickups gehad, maar als hij het eenmaal deed, dan prachtige beelden. Zowel boven als onder water.
Hickups bestaan dan uit het niet willen opstarten. Je ziet vaag het display een beetje knipperen. En wanneer hij dan wel ineens aangaat (?) ben ik de instellingen weer kwijt. Dus weer terug van NTSC naar PAL, dat irritante piepje uit en de framerate zetten.
Na terugkomst toch maar teruggegaan naar Foto Klein. Daar is de camera volgens garantie ter reparatie opgestuurd. Ben 'm nu dus 4 tot 6 weken kwijt.. Kreeg helaas geen vervanging mee.
Met het lezen van de overige (negatieve) ervaringen met het opstarten van de GoPro vrees ik dat ik 'm ongewijzigd terug ga krijgen. Maar goed, eerst maar eens afwachten.
Al met al erg tevreden over de beeldkwaliteit, maar begin wel te twijfelen over de rest van de camera. Hoop dat de klachten met een firmwareupdate voor iedereen te verhelpen zijn.
Ermee op vakantie naar Vietnam geweest. Daar de nodige hickups gehad, maar als hij het eenmaal deed, dan prachtige beelden. Zowel boven als onder water.
Hickups bestaan dan uit het niet willen opstarten. Je ziet vaag het display een beetje knipperen. En wanneer hij dan wel ineens aangaat (?) ben ik de instellingen weer kwijt. Dus weer terug van NTSC naar PAL, dat irritante piepje uit en de framerate zetten.
Na terugkomst toch maar teruggegaan naar Foto Klein. Daar is de camera volgens garantie ter reparatie opgestuurd. Ben 'm nu dus 4 tot 6 weken kwijt.. Kreeg helaas geen vervanging mee.
Met het lezen van de overige (negatieve) ervaringen met het opstarten van de GoPro vrees ik dat ik 'm ongewijzigd terug ga krijgen. Maar goed, eerst maar eens afwachten.
Al met al erg tevreden over de beeldkwaliteit, maar begin wel te twijfelen over de rest van de camera. Hoop dat de klachten met een firmwareupdate voor iedereen te verhelpen zijn.
Verwijderd
Inderdaad kunnnen jullie niet in een glazen bol kijken haha , maar ik ga hem vooral gebruiken in de waterdichte case en vervoer hem met een Basetech aluminium koffer met rasterschuim van www.conrad.nl
verder heeft er iemand nog tips over goedkoop assecoires bestellen , zag vooral veel de site miniinthebox.com langkomen.
Guus
verder heeft er iemand nog tips over goedkoop assecoires bestellen , zag vooral veel de site miniinthebox.com langkomen.
Guus
Why u no searchmfreriks schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:17:
Tweakers,
Waah in "[GoPro] Ervaringen & Discussie"
Kortom : Het aantal Mbps (dus niet MBps!!! of MB/s !!!) gedeeld door 8 is je ideale write snelheid en dat betekent dat alles boven de 10 MB/s snel genoeg is, want dan heb je 80 Mbps video en dat doet de GoPro niet, maar heb je wel wat "buffer" snelheid
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Eigenlijk flink wat google search gedaan, hier nietnero355 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 00:31:
[...]
Why u no search
Waah in "[GoPro] Ervaringen & Discussie"
Kortom : Het aantal Mbps (dus niet MBps!!! of MB/s !!!) gedeeld door 8 is je ideale write snelheid en dat betekent dat alles boven de 10 MB/s snel genoeg is, want dan heb je 80 Mbps video en dat doet de GoPro niet, maar heb je wel wat "buffer" snelheid

Ik had een 128gb kaartje, deze is helaas niet goed. Dus de test die ik heb uitgevoerd in de Gopro hero 3 met 128gb is niet goed.
Met betrekking tot die mislukte test, heb je Bansheeben in "[GoPro] Ervaringen & Discussie" ook gelezen?
Dat is ook precies de reden waarom ik mijn vervangings exemplaar nog niet heb ge-update naar 2.0. Op dit moment doet deze het goed en tijdens de vakantie geen problemen gehad. Maar ik durf het niet aan om de firmware upgrade uit te voeren omdat ik bang ben dat ik straks weer met een brick zit.Wizzmerlin schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:54:
Eind maart ook een GoPro 3+ BE aangeschaft. Eigenlijk vanaf begin al problemen met opstarten, maar dacht die met het bijwerken van de firmware te verhelpen (v1.04 > v2.00).
@keepitfrosty,
Had jij je GoPro nog niet geupdate voordat je 'm ter reparatie aanbood, of kreeg je 'm met firmware 1.04 terug?
Als Tweaker ben ik toch wel geneigd om de laatste officiële firmware erop te zetten.
Maar ik snap je terughoudendheid..
Had jij je GoPro nog niet geupdate voordat je 'm ter reparatie aanbood, of kreeg je 'm met firmware 1.04 terug?
Als Tweaker ben ik toch wel geneigd om de laatste officiële firmware erop te zetten.
Ja,Orion84 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:45:
Met betrekking tot die mislukte test, heb je Bansheeben in "[GoPro] Ervaringen & Discussie" ook gelezen?
Maar als het kaartje corrupt is en überhaupt geen data kan schrijven houd het al snel op he:)
Zeker, maar het was me even niet duidelijk of de conclusie "test ... is niet goed" nog gebaseerd was op je bevindingen uit je eerdere post dat je wat onleesbare bestanden had (waar dus mogelijk gewoon een verklaring voor is)
ja daar heb je een punt! maar mijn falende tests hadden te maken met een corrupt kaartje. Dus mijn tests komen uit op niets. En misschien kun je het niet eens als een test zien
Voor de reparatie had ik inderdaad ge-update naar 2.0 omdat ik ook dacht het probleem daarmee te kunnen verhelpen. Het werd alleen maar erger en zat voor 99% van de tijd naar een bricked go pro te staren. De nieuwe die ik heb ontvangen heeft nog 1.04 en alles werkt nu. Ik las ook al op andere forums waarbij mensen de upgrade doen en vervolgens weer allemaal problemen erbij krijgen. Vandaar dat ik deze nog op 1.04 laat staan maar klopt wat je zegt het jeukt wel dat ik niet de laatste firmware erop heb staanWizzmerlin schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:07:
@keepitfrosty,
Klinkt hetzelfde als mijn situatie.
Ok, mocht ie terugkomen met 1.04 erop, dan laten we het maar even zo. En dan maar wachten op de opvolger van 2.00...
Heb wat dat betreft nog 4 tot 6 wk te gaan.
Ok, mocht ie terugkomen met 1.04 erop, dan laten we het maar even zo. En dan maar wachten op de opvolger van 2.00...
Heb wat dat betreft nog 4 tot 6 wk te gaan.
Ik heb hem dus ook retour GoPro gestuurd en binnen een weer een ander model gekregen. Deze had firmware 2.0 en werkte perfect... Echter kon ik maar 1/3de van de capaciteit van een originele accu gebruiken. Na een uur filmen stopte hij ermee terwijl GoPro echt meer tijd aan geeft. Zodra ik de camera weer aan deed, knipperde twee van de drie accu blokjes en ging hij weer uit. Ook laadde hij niet goed, Dus dat ik gewoon domme pech volgens GoPro dat mijn vervanger (met 2.00) een laad/accu probleem heeft. Aan de voeding (in the frame van Amsterdam naar Eindhoven en terug) deed hij het perfect. Dus 2.00 firmware werkt bij mij wel :-)
Nu na het weekend mijn vervangende GoPro retour sturen.
Verder heb ik via DX een kapje voor mijn onderwater case (let op! er zit verschil tussen de Hero 3 en de Hero3+) en er zat ook een kapje voor mijn GoPro (naked
)
Voor de zekerheid heb ik ze gekocht. Het kost bijna niets en als ik nu mijn onder water case gebruik, zitten er ook bijna geen vinger adrukken op, omdat ik hem vervoer (in een koffertje) met het kapje
Nu na het weekend mijn vervangende GoPro retour sturen.
Ik gebruik ook dx.com ik heb er goede ervaringen mee, kan lang duren, maar dat maakt mij vaak niet uit. Vergelijk DX en miniinthebox en banggood eens en zoek naar deze drie sites. Ik denk dat dit de drie meest gebruikte zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:43:
Inderdaad kunnnen jullie niet in een glazen bol kijken haha , maar ik ga hem vooral gebruiken in de waterdichte case en vervoer hem met een Basetech aluminium koffer met rasterschuim van www.conrad.nl
Guus
Verder heb ik via DX een kapje voor mijn onderwater case (let op! er zit verschil tussen de Hero 3 en de Hero3+) en er zat ook een kapje voor mijn GoPro (naked
Voor de zekerheid heb ik ze gekocht. Het kost bijna niets en als ik nu mijn onder water case gebruik, zitten er ook bijna geen vinger adrukken op, omdat ik hem vervoer (in een koffertje) met het kapje
[ Voor 42% gewijzigd door RedRayMann op 21-05-2014 19:32 . Reden: added a post :) ]
Hmm, ik zit nu al meer dan een week te wachten op reactie van support over mijn laadprobleem, dat blijkbaar by design is als ik de ervaring van Orion84 zo lees. Sales support was ook niet snel, maar wel een stuk sneller dan tech support. Ben daarom ook verbaasd over bovenstaande ruilacties via GoPro. Dan ben je toch weken bezig. Moet er niet aan denken dat iets echt stuk zou zijn

#team_UTC+1
Toch ben ik nog steeds benieuwd naar de uitkomst met een werkende 128 GB kaart. Dus als je een vervangende hebt gekregen (ik neem aan dat je garantie hebtmfreriks schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:06:
ja daar heb je een punt! maar mijn falende tests hadden te maken met een corrupt kaartje. Dus mijn tests komen uit op niets. En misschien kun je het niet eens als een test zien
Die van mij was de eerste keer binnen twee weken heen en weer mailen eindelijk goed genoeg voor een RMA en de tweede keer heb ik 2 dagen na levering direct gemeld dat die niet laad en snel stopt met alle antwoorden van alle eerste mailtjes voor de zekerheid (heb je andere accu geprobeerd; ja: heb je andere SD kaart geprobeerd; ja: heb je update gedaan; ja; e.d.)Ethirty schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:56:
Hmm, ik zit nu al meer dan een week te wachten op reactie van support over mijn laadprobleem, dat blijkbaar by design is als ik de ervaring van Orion84 zo lees. Sales support was ook niet snel, maar wel een stuk sneller dan tech support. Ben daarom ook verbaasd over bovenstaande ruilacties via GoPro. Dan ben je toch weken bezig. Moet er niet aan denken dat iets echt stuk zou zijn
Ik heb ook gezegd tegen de service, de kwaliteit van de camera is echt *** en ik heb er geen vertrouwen meer in, maar de service dat er "zo snel" (kan sneller) een andere camera mijn kant op komt is top. Uitgaand dat er wereld wijd voldoende zeikerds zijn die een RMA willen.
Nu wet het toch over service en dergelijke hebben. Bij mijn behuizing is een van de twee oogjes waaraan je de mount bevestigd gebroken. Waarschijnlijk tijdens gebruik gebeurd maar heb toch een mailtje gestuurd voor garantie, mag natuurijk niet zomaar gebeuren lijkt me? Iemand ervaring.
Had deze van een andere tweaker overgenomen. melding gedaan en netjes mijn geld terug gestort gekregen! Helaas geen vervangende kaartBansheeben schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:45:
[...]
Toch ben ik nog steeds benieuwd naar de uitkomst met een werkende 128 GB kaart. Dus als je een vervangende hebt gekregen (ik neem aan dat je garantie hebt) zou ik alsnog graag je bevindingen willen lezen
Verwijderd
Ik heb vanmorgen een volgens mij wel mooie aanbieding gezien bij Groupon:
€ 179 voor een GoPro Hero 3 - White edition (waarde € 249)
€ 249 voor een GoPro Hero 3+ - Silver edition (waarde € 349)
€ 319 voor een GoPro Hero 3+ - Black editon (waarde € 449)
Link: http://www.groupon.nl/dea...hoto-direct-nl-1/38832666
Verwijderd
kan er iemand mij advies geven
ik zou graag een gopro kopen
Ken er niks van en zou het willen gebruiken voor men survival runs, actie sport , canyon ,klimmen te filmen en ook om actie selfies te nemen enz.
ik gebruik het niet voor auto race enz .
ik ken niks van filmbewerking en foto's werk ik wat bij met picasa :-)
weet ook niet hoe je bv kunt filmen en foto's nemen op hetzelfde moment als je in actie zit.
heb een oude computer dus dat cinema beeld 3 k zal niet erop gaan.
ook van instellen ga ik in begin er niet heel veel mee exsperminteren .
wat voor gorpo zou ik dan best nemen ?
Ken er niks van en zou het willen gebruiken voor men survival runs, actie sport , canyon ,klimmen te filmen en ook om actie selfies te nemen enz.
weet ook niet hoe je bv kunt filmen en foto's nemen op hetzelfde moment als je in actie zit.
De blackedition staat al als uitverkocht.....Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:10:
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Deze deal is er al even. Het bedrijf waar de Gopro via word verkocht is echter gesitueerd en de recensies van dit bedrijf zijn uitermate slecht te noemen. Kijk even een aantal posts hierboven.Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:10:
ehhhh..HOI
Verwijderd
Ik zie het inderdaad, jammer..krizzziz schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:06:
[...]
Deze deal is er al even. Het bedrijf waar de Gopro via word verkocht is echter gesitueerd en de recensies van dit bedrijf zijn uitermate slecht te noemen. Kijk even een aantal posts hierboven.
Net op de site gekeken van Groupon en hij is weer te bestellen nu.winwiz schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:26:
[...]
De blackedition staat al als uitverkocht.....
Ik heb een Core2Duo 3.0; 8gb ram en merk dat niet alle beelden even soepel in de bewerking gaan. Ik wilde eerst voor de 3+ silver gaan maar kreeg een te goede aanbieding. Dus nu de Hero3+ Black.Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:15:
kan er iemand mij advies geven
Mijn PC heeft er moeite mee. Dus als je PC ouder is; Hero3+ silver en als hij beter is de Black :-)
Met editting kan je het zo gek maken als je wil. Plak het in Windows movie maker of GoPro Studio en je heb een eenvoudig filmpje van beelden achter elkaar geplakt. Wil je verder dan is Premiere Pro icm After Effects erg leuk, maar ook best hoog van niveu (lang leve YouTube tutorials!)
Als je het kan veroorloven altijd voor de black gaan, je kan altijd nog de kwaliteit terugschroeven als je computer het niet aan kan
#team_UTC+1
Net een White gekocht besteld bij die groupon, reolsutie en framerate is goed genoeg en ik wil niet overstuur raken als ik de camera een keer bij een actie verlies, dus vind het wel best. Word ik ook GoPro verslaafd, dan eerder nog een white erbij voor 3D denk ik dan de resolutiejacht die je ook op smartphones ziet.
Maar over een paar weken hopelijk ook zo'n ding om ergens op te plakken
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Black heeft 720/60 als minimum en ik wilde (ivm mijn oude pc) de silver omdat deze ook 720/30 kan. Daarbij gebruik ik 1080 minimaal tot nooit (nu ik eenmaal de black heb, doe ik alles door elkaar om alles uit te proberen)
En een tweede white is een leuk idee. Zodra de White jou voldoening geeft is de camera voldoende
dat vind ik altijd een nadeel van Tweakers
We weten altijd dat er iets beter is en volgens mij wil 99% dan ook de top off the line. Zelfs met bang-for-buck producten.
Een tweede white kan je ook gebruiken om shots van verschillende kanten te gebruiken. Dat maakt het maken van eenvoudige filmpjes ook leuker. Mijn minimum was de hero3+ silver of de Hero3 Black. Echter toch gezwakt voor de Hero3+ black en zoals ik me zelf ken, top of the line
Maar probeer altijd de meningen van Tweakers.net met een heel klein korreltje zout te nemen. Er is veel kennis en ervaring op Tweakers, en soms is het te veel voor je persoonlijke situatie. (it could always be better!)
En een tweede white is een leuk idee. Zodra de White jou voldoening geeft is de camera voldoende
Een tweede white kan je ook gebruiken om shots van verschillende kanten te gebruiken. Dat maakt het maken van eenvoudige filmpjes ook leuker. Mijn minimum was de hero3+ silver of de Hero3 Black. Echter toch gezwakt voor de Hero3+ black en zoals ik me zelf ken, top of the line
Maar probeer altijd de meningen van Tweakers.net met een heel klein korreltje zout te nemen. Er is veel kennis en ervaring op Tweakers, en soms is het te veel voor je persoonlijke situatie. (it could always be better!)
Mee eens, ik loop hier al even rond, en heb ook bijna 3000 euro uitgegeven voor en SD video camera, er was toen nog niets beters, maar wel digitaal en via firewire op de computer bewerkbaar. Maar dat was toen, en een enorme vooruitgang t.o.v. onwerkbare tapes
[ Voor 11% gewijzigd door franssie op 23-05-2014 00:29 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Die 3D onzin is wel erg gimmicky hoor. Als je inderdaad voor een tweede zou gaan, zou ik die toch vooral gebruiken voor meerdere view angles (zoals redraymann ook al zegt). En als je er overigens toch wat geld aan wil uitgeven, is het misschien ook handig om een aantal mounts te kopen zodat je ook echt de mogelijkheid hebt om mooie shots te makenfranssie schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:44:
Net een White gekocht besteld bij die groupon, reolsutie en framerate is goed genoeg en ik wil niet overstuur raken als ik de camera een keer bij een actie verlies, dus vind het wel best. Word ik ook GoPro verslaafd, dan eerder nog een white erbij voor 3D denk ik dan de resolutiejacht die je ook op smartphones ziet.
ha dank, de 3d was ook niet heel serieus, heb geen zin om weekeinden syncs op te lossen, maar inderdaad schakelen tussen perscpectieven is wel leuk.
Dat gezegd hebbende, eerst even kijken op groupon de eerste levert, trek ik de tweede wel van marktplaats of V&A
Dat gezegd hebbende, eerst even kijken op groupon de eerste levert, trek ik de tweede wel van marktplaats of V&A
Verwijderd
het is de silver+ geworden met hoofdband :-)
black zal toch te zwaar zijn voor men computer en ik ben geen proff gebruiker dus goed voor mee te starten :-)
hoop dat ik er wat weg mee kan.
is vooral voor foto's en wat actie hinderniss runs te filmen.
Ga hem in oostenrijk eens testen met canyon , waterpark en deadride
Hoelang kan je met 16 kaartje filmen en foto's nemen ?
black zal toch te zwaar zijn voor men computer en ik ben geen proff gebruiker dus goed voor mee te starten :-)
Ga hem in oostenrijk eens testen met canyon , waterpark en deadride
16GB bedoel je?Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:18:
het is de silver+ geworden met hoofdband :-)
Ga hem in oostenrijk eens testen met canyon , waterpark en deadride![]()
Dat ligt totaal aan de in welke settings je films en foto's maakt.
Je kan natuurlijk meer foto's maken als je e op 5 Megapixel maakt ipv 12.
Verwijderd
ja dat bedoel ik 16gb
is 1060 en 60fr goed als instelling voor te filmen?
kan de file niet op tv afspelen wel op de laptop maar op andere computer veel te traag
weet er ook iemand wara ik die update moet doen voor silver + ?
is 1060 en 60fr goed als instelling voor te filmen?
kan de file niet op tv afspelen wel op de laptop maar op andere computer veel te traag
weet er ook iemand wara ik die update moet doen voor silver + ?
Jaaaaa en ik ben voor bijl, voor 249 kan ik het niet laten. Ga de Silver bestellen, kan ik m'n zeiltrip naar de UK eens mooi in beeld brengen.
-edit-
Misschien nog maar even mee wachten. Zijn er Tweakers die die Groupon aanbieding hebben gebruikt? De reviews vanuit de UK zijn niet mals. Zijn ze refurbished?
-edit-
Misschien nog maar even mee wachten. Zijn er Tweakers die die Groupon aanbieding hebben gebruikt? De reviews vanuit de UK zijn niet mals. Zijn ze refurbished?
[ Voor 37% gewijzigd door EvaluationCopy op 26-05-2014 16:21 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Hehe, beste argument ooitVerwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:18:
black zal toch te zwaar zijn voor men computer en ik ben geen proff gebruiker dus goed voor mee te starten
720P/1080P/1440P etc. blijft hetzelfde, of het nou een Silver of Black is.
Dat is niet waar, bij de black heb je de mogelijkheid om 720p met 120fps op te nemen, wat dus resulteert in een hogere belasting dan de Silver die tot 60fps kan. Dus waarom voor een functie betalen die je niet gaat gebruiken?Ken. schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:51:
[...]
Hehe, beste argument ooit
720P/1080P/1440P etc. blijft hetzelfde, of het nou een Silver of Black is.
Misschien koop je ooit een computer die wel 720p120 of 1080p60 aan kan en dan kan je weer een nieuwe GoPro kopen?
#team_UTC+1
Verwijderd
wel raar dat die niet de file op tv afspeeld maar wel als ik lager revolutie neem.
op laptop geen probleem.
ik snap nog altijd niks van al die verschillende 60 fps
is er ook een functie waar je mee filmt en terwijl foto's mee kunt nemen ?
op laptop geen probleem.
Ligt dan eerder aan je tv. Misschien kan hij niet helemaal de compressie of codec aan?Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:33:
wel raar dat die niet de file op tv afspeeld maar wel als ik lager revolutie neem.
op laptop geen probleem.
En foto's maken terwijl je filmt kan helaas niet. Je kan wel, zekers als je met 60 of 120fps filmt, goeie stills uit je videobeelden halen.
En dit is mijn eerste video met de GoPro 3+ BE.
Juist, dan houden we het gewoon op 1080P en hoger. Dan heb je opeens dus geen verschil meer.Djie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:38:
[...]
Dat is niet waar, bij de black heb je de mogelijkheid om 720p met 120fps op te nemen, wat dus resulteert in een hogere belasting dan de Silver die tot 60fps kan. Dus waarom voor een functie betalen die je niet gaat gebruiken?
Je bent het hopelijk wel met mij eens dat bovenstaande niet het allersterkste argument is om voor de Silver te gaan in plaats van de Black. Goedkoper, OK, maar "te zwaar" (qua beelden, niet gewicht
EDIT: Niet om een lul te zijn ofzo. Ik vond het gewoon een apart argument
[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 26-05-2014 22:05 ]
Verwijderd
cool, het monteren en dergelijk zal niet aan mij besteed zijn :-s
ik ga morgen eens wat uittesten, joggen , onderwater en glijbaan van het zwembad eens testen :-)
hij is pas nieuw moet ik dat ding eigenlijk al updaten of niet ?
ik ga morgen eens wat uittesten, joggen , onderwater en glijbaan van het zwembad eens testen :-)
JaVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:06:
cool, het monteren en dergelijk zal niet aan mij besteed zijn :-s
http://gopro.com/support/product-updates-support
Verwijderd
Vandaag al een paar keer een GoPro hero 3+ black edition op iBOOD gezien voor €329
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 16:06 ]
Mensen ik ga binnenkort op vakantie naar Canada en twijfel heel erg tussen
GoPro HERO3+ Silver Edition/Sony HDR-AS15 Action-Cam/Sony HDR-AS30V.
Ik heb zelf al Isaw Ace 2 maar mij trekt vooral 120fps op 720P mij aan en 1080P 60fps
Voorkeur gaat uit naar GoPro HERO3+ Silver Edition aangezien die nu 260 is Black vind ik 100 Euro meer niet echt waard aangezien 4K redelijk nutteloos lijkt?
GoPro HERO3+ Silver Edition/Sony HDR-AS15 Action-Cam/Sony HDR-AS30V.
Ik heb zelf al Isaw Ace 2 maar mij trekt vooral 120fps op 720P mij aan en 1080P 60fps
Voorkeur gaat uit naar GoPro HERO3+ Silver Edition aangezien die nu 260 is Black vind ik 100 Euro meer niet echt waard aangezien 4K redelijk nutteloos lijkt?
Als ik een 4K TV had, had ik een 4K camera gekocht. Ik heb de simpelste gekocht bij die groupon in het kader van, dit kan mijn TV nu aan, koop ik een betere TV, dan kijk ik wat er dan op de markt is. Zo heel vaak kijk ik geen video terug. Maar als je nu denkt opnamen te gaan maken die op je 4K TV over 5 jaar er dan alsnog beter uitzien is EUR 100 op zo'n vakantie niet zo heel veel, en zou je spijt kunnen krijgen (maar ik denk dat dat wel meevalt - het verhaal houdt ook stand in SD, HD is lek maar geen must). En als het heel bijzonder is, is een betere/echte videocam sowieso aan te raden (filmt met minder licht, optische zoom, externe mic etc etc).
4K met 15 fps is imho niet echt werkbaar. Echt een gimmick om de 3+ black edition meer te laten verkopen dan de 3+ silver edition (en natuurlijk als uithangbord voor wat er wellicht gaat komen met de volgende generatie).
Die had ik gemist, dan is de 4K inderdaad vrij zinloos tenzij je zonsondergangen vanaf een statief wilt filmen. Sowieso heb ik mijn bedenkingen bij full-HD en laat staan 4K bij zo'n relatief kleine lens.
De 4k videofunctie vooral handig voor het fotograferen. Een still uit de protune 4K heeft veel meer detail dan een 12mp foto...
Ow? Kun je dat ook even onderbouwen?ThomasW schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:29:
De 4k videofunctie vooral handig voor het fotograferen. Een still uit de protune 4K heeft veel meer detail dan een 12mp foto...
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
http://www.all-things-pho...-pro-hd-hero3-review.html bij 'photo comparisons'.
en voor hoeveelVerwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:29:
Zojuist een GoPro HERO 3+ Black Edition gekocht bij iBOOD. Happy me.
Ik ook, 329,95 is niet duurVerwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:29:
Zojuist een GoPro HERO 3+ Black Edition gekocht bij iBOOD. Happy me.
Eingelijk ben ik gewoon erg aardig
Mail terug gehad. Wordt vervangen, top service!Robberto schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:08:
Nu wet het toch over service en dergelijke hebben. Bij mijn behuizing is een van de twee oogjes waaraan je de mount bevestigd gebroken. Waarschijnlijk tijdens gebruik gebeurd maar heb toch een mailtje gestuurd voor garantie, mag natuurijk niet zomaar gebeuren lijkt me? Iemand ervaring.
Robberto, heb je dan je mail direct naar GoPro (USA?) gestuurd, of naar de winkel waar je 'm vandaan hebt?
Ik heb me braaf bij de winkel gemeld met de defecte GoPro, maar vermoed nu dat direct contact wat sneller verloopt.
Winkel (Foto Klein, Gouda) meldde me een wachttijd van 4 tot 6 weken.
Ik heb me braaf bij de winkel gemeld met de defecte GoPro, maar vermoed nu dat direct contact wat sneller verloopt.
Winkel (Foto Klein, Gouda) meldde me een wachttijd van 4 tot 6 weken.
Gelukkig nog een Nederlandse gevonden voor een net prijsje zodat ik die dubieuze Engelse webshop via Groupon kan skippen. Voor 269,- incl verzenden voor de 3+ Silver edition. Hopelijk een beetje snel geleverd dan kan ik het weekend lekker aan de gang.
Plan 1: ding op m'n kat binden
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Succes om daar zonder krabben mee weg te komenEvaluationCopy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:14:
Gelukkig nog een Nederlandse gevonden voor een net prijsje zodat ik die dubieuze Engelse webshop via Groupon kan skippen. Voor 269,- incl verzenden voor de 3+ Silver edition. Hopelijk een beetje snel geleverd dan kan ik het weekend lekker aan de gang.
Waar heb je verder deze camera op de kop getikt?
Heb sinds een tijdje ook een gopro3+ black, maar heb hem vooralsnog niet bijzonder veel kunnen gebruiken i.v.m. het missen van benodigde mounts en een eventuele koffer.
Gelukkig heb ik deze vandaag binnen gekregen en meteen even geordend. Op aanraden van sommige tweakers hier heb ik die koffer van conrad besteld, wat een ideaal ding zeg!

(Excuses voor de crappy picx, maar de bedoeling is duidelijk
)
Alle handige mounts (wrist mount, bike mount, helmet mount, side mount) overzichtelijk bij elkaar! Ook nog eventuele ruimte voor extra handige mounts en accessoires. Ik wacht alleen nog op de extendable monopod, hopen dat het wat is voor 5.- op ebay
Gelukkig heb ik deze vandaag binnen gekregen en meteen even geordend. Op aanraden van sommige tweakers hier heb ik die koffer van conrad besteld, wat een ideaal ding zeg!

(Excuses voor de crappy picx, maar de bedoeling is duidelijk
Alle handige mounts (wrist mount, bike mount, helmet mount, side mount) overzichtelijk bij elkaar! Ook nog eventuele ruimte voor extra handige mounts en accessoires. Ik wacht alleen nog op de extendable monopod, hopen dat het wat is voor 5.- op ebay
[ Voor 4% gewijzigd door Intruder op 28-05-2014 20:06 ]
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Het was niet helemaal serieus, hoewel mijn ene kat bijzonder veel toelaat, qua hoedjes opzetten enzo. Meer dan ongelukkig kijken doet ze er niet aan. Wie weet!MLPN schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:01:
[...]
Succes om daar zonder krabben mee weg te komen. Overigens ben ik dan wel benieuwd naar het eind resultaat.
Waar heb je verder deze camera op de kop getikt?
Silver edition komt van redcoon. Ook niet de winkel met de beste reputatie maar ach het is in ieder geval gewoon in Nederland.
oei dat is wel heel nice, is dat deze?Intruder schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 19:56:
Heb sinds een tijdje ook een gopro3+ black, maar heb hem vooralsnog niet bijzonder veel kunnen gebruiken i.v.m. het missen van benodigde mounts en een eventuele koffer.
http://www.conrad.nl/ce/n...met-rasterschuim?ref=list
Ja precies dieEvaluationCopy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:14:
[...]
oei dat is wel heel nice, is dat deze?
http://www.conrad.nl/ce/n...met-rasterschuim?ref=list
Edit:
Weet niet welke gopro je hebt, maar moet wel zeggen dat de 3+ wel behoorlijk uitsteekt aan de bovenkant. Dit is nu geen probleem maar de kans zit er in dat daardoor een 3 niet past. Vermoed dat dit geen probleem zal zijn hoor!
[ Voor 15% gewijzigd door Intruder op 28-05-2014 21:47 ]
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Iemand weleens succesvol een foto kunnen importeren in GoPro studio welke niet door een GoPro is gemaakt..?
-EDIT-
Grote afbeeldingen kan ie blijkbaar niet hebben.
-EDIT-
Grote afbeeldingen kan ie blijkbaar niet hebben.
[ Voor 21% gewijzigd door new_guy op 28-05-2014 21:56 ]
Ja direct via de Support pagina. Binnen een week was het geregeld. Er is nu een nieuwe onderweg.Wizzmerlin schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:06:
Robberto, heb je dan je mail direct naar GoPro (USA?) gestuurd, of naar de winkel waar je 'm vandaan hebt?
Ik heb me braaf bij de winkel gemeld met de defecte GoPro, maar vermoed nu dat direct contact wat sneller verloopt. Winkel (Foto Klein, Gouda) meldde me een wachttijd van 4 tot 6 weken.
Heb een 3+ Silver besteld.Intruder schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:42:
Weet niet welke gopro je hebt, maar moet wel zeggen dat de 3+ wel behoorlijk uitsteekt aan de bovenkant. Dit is nu geen probleem maar de kans zit er in dat daardoor een 3 niet past. Vermoed dat dit geen probleem zal zijn hoor!
Verwijderd
Ik wil waarschijnlijk toch upgraden naar een 3+ Black, weet iemand wellicht nog een mooie aanbieding? Met de iBood hunt net gemist (329 euro).. Goedkoopste die ik nu gevonden heb is Amazon.de, voor 344 euro inclusief verzending.
Ik heb hem hier gekocht.
Ik zou het zo weer doen.
https://www.eglobalcentra...hero-3-black-edition.html
Ik zou het zo weer doen.
https://www.eglobalcentra...hero-3-black-edition.html