Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top, dankje! Wat was de levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Heb alleen de laatste 3 pagina's gelezen maar is hier al bekend dat gopro's massaal sterven? De mijne (een hero 2 van juni 2012) is gister gestorven (gaat niet meer aan...) en na wat onderzoek wist ik genoeg.

https://getsatisfaction.c...gopro_wont_turn_on?page=1

Was gek van dat ding maar dit is echt slecht.

Batterij geeft nog prima 3,8V aan als ik hem doormeet.... usb connectie werkt nog wel maar los... nada.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:45:
[...]

Top, dankje! Wat was de levertijd?
Vier dagen! Verzending vanuit Hong Kong.
En geen verzendkosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronvgs schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 07:23:
[...]

Vier dagen! Verzending vanuit Hong Kong.
En geen verzendkosten. :)
Top, heb 'm besteld. Dankjewel! Inclusief een of andere vaderdagskorting ('Chkout5' als coupon invoeren) maar 301 euro betaald! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Dinictus208 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:53:
Heb alleen de laatste 3 pagina's gelezen maar is hier al bekend dat gopro's massaal sterven? De mijne (een hero 2 van juni 2012) is gister gestorven (gaat niet meer aan...) en na wat onderzoek wist ik genoeg.

Batterij geeft nog prima 3,8V aan als ik hem doormeet.... usb connectie werkt nog wel maar los... nada.
Heb je hem al geprobeerd op te starten met een andere batterij? Verder ook die dingen geprobeerd wat ze zeggen in de link die je geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzmerlin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-09 14:33
Robberto schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:18:
[...]

Ja direct via de Support pagina. Binnen een week was het geregeld. Er is nu een nieuwe onderweg. :) Had hem namelijk gewonnen en nooit een bon gehad. ;) Hoop voor je dat het snel geregeld is, anders gewoon een mailtje sturen naar GoPro, mits je de GoPro nog thuis heb liggen!
Zo.. Binnen een week geregeld. Dat klinkt toch al een goed werkende supportafdeling. Ik lees niet overal dezelfde goede ervaringen. Helaas heb ik mijn camera al bij Foto Klein ingeleverd. We gaan de 3e week wachten in.. geduld :O ... Mis de camera wel, zeker met dit lekkere weer nu.

Ben jij zo'n lucky guy die een daily give-away heeft gewonnen van GoPro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
GoPole Evo en Floating backdoor besteld bij GoHero.nl!

Zondag zeilen dus hopelijk op tijd binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 18:21
Ik vond de camera's al zo netjes geprijsd maar ik begin nu te snappen waar GoPro z'n geld mee verdient, met accessoires sjongejonge 25 euro voor een paar schroeven en 2 klemmetjes. En dat was dan het 'B-merk' (kwam volgens de verkoper uit dezelfde fabriek en ik zie ook geen enkel verschil moet ik zeggen).

Maar goed, kan het ding nu wel op m'n hekstoel monteren dus dat moet wel grappige zeilfilmpjes op kunnen leveren, ben benieuwd. In de zomer m'n overtocht naar England voor het nageslacht vastleggen, leuk om te zien dat er nog meer zeilende Tweakers/GoPro'ers zijn

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Kracht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02-2019
Dinictus208 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:53:

Dat linkje gaat naar een klacht van drie jaar geleden! Lijkt me niet echt relevant meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Wizzmerlin schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:37:
[...]
Ben jij zo'n lucky guy die een daily give-away heeft gewonnen van GoPro?
Nee helaas niet. Wel een tijdje geprobeerd elke dag in te vullen maar helaas. :/
M'n nieuwe behuizing is binnen. _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Vitruvius op 02-06-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
EvaluationCopy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:30:
Ik vond de camera's al zo netjes geprijsd maar ik begin nu te snappen waar GoPro z'n geld mee verdient, met accessoires sjongejonge 25 euro voor een paar schroeven en 2 klemmetjes. En dat was dan het 'B-merk' (kwam volgens de verkoper uit dezelfde fabriek en ik zie ook geen enkel verschil moet ik zeggen).

Maar goed, kan het ding nu wel op m'n hekstoel monteren dus dat moet wel grappige zeilfilmpjes op kunnen leveren, ben benieuwd. In de zomer m'n overtocht naar England voor het nageslacht vastleggen, leuk om te zien dat er nog meer zeilende Tweakers/GoPro'ers zijn
Je kan ook gewoon op bijvoorbeeld Ebay en dx.com kijken naar accessoires. Daar haal ik eigenlijk al mijn accessoires van mijn hero's vandaan. Veel goedkoper en kwaliteitverschil merk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
MLPN schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:22:
[...]

Je kan ook gewoon op bijvoorbeeld Ebay en dx.com kijken naar accessoires. Daar haal ik eigenlijk al mijn accessoires van mijn hero's vandaan. Veel goedkoper en kwaliteitverschil merk ik niet.
Wel veel goedkoper maar kwaliteitsverschil merk ik wel, met name bij de plakkers/ adhesive tapes. De originele zijn ook echt vast, degene van DX.com laten snel los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Lol dat scheelt nogal bij Dx.com. Plakkers heb ik toch niet nodig en voor zulke prijzen wil ik wel een gokje wagen. Gisteren 25 euro betaald in de winkel voor een buis-montage (en dat was al het 'b-merk', van GoPro zelf was hij 35 :P). Nu 18 euro voor een headstrap, drijvend 'handvat' en zo'n verstelbaar tri-podje, incl verzenden :+

Dank voor de tip!!

Die batterijen van een dollar of 8 die ze daar verkopen, iemand daar ervaring mee? 8 Dollar of 35 euro, dat scheelt nogal, zelfs als ze het maar half zo lang uithouden...

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Ik heb het afgelopen weekende 1600mah variant gebruikt. Lijkt even lang mee te gaan als de officiële. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Djie schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:36:
[...]

Wel veel goedkoper maar kwaliteitsverschil merk ik wel, met name bij de plakkers/ adhesive tapes. De originele zijn ook echt vast, degene van DX.com laten snel los.
Goed om te weten, die gebruik ik bijna nooit en zal dan die ik heb van DX ook alleen op plekken gebruiken waar het niet zo erg is als ze los laten
EvaluationCopy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:34:
Lol dat scheelt nogal bij Dx.com. Plakkers heb ik toch niet nodig en voor zulke prijzen wil ik wel een gokje wagen. Gisteren 25 euro betaald in de winkel voor een buis-montage (en dat was al het 'b-merk', van GoPro zelf was hij 35 :P). Nu 18 euro voor een headstrap, drijvend 'handvat' en zo'n verstelbaar tri-podje, incl verzenden :+

Dank voor de tip!!

Die batterijen van een dollar of 8 die ze daar verkopen, iemand daar ervaring mee? 8 Dollar of 35 euro, dat scheelt nogal, zelfs als ze het maar half zo lang uithouden...
Graag gedaan :).

Er zijn meerdere soorten op Dx, ik heb er eentje gekocht van 4 euro ofzo, die zei dat hij 1600 mAh is, maar ik heb hem getest door gewoon te laten opnemen en hij gaat net zolang al dan niet net iets korter mee dan de originele. Dus naar de mAh's niet teveel kijken.
Hij werkt verder wel, al heb ik het idee dat hij snel zijn capaciteit verliest, al kan dit ook puur een gevoel zijn, ik heb die batterij de laatste tijd niet zoveel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

G_Kracht schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:53:
[...]

Dat linkje gaat naar een klacht van drie jaar geleden! Lijkt me niet echt relevant meer...
tja maar ik heb het probleem nu ook en ook de hero 3 heeft het dus nog steeds actueel. Andere batterij moet ik nog proberen maar die ga ik niet op de gok kopen.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

GoPro heeft weer wat nieuws, wat vinden jullie ervan?

http://gopro.com/camera-mounts/3-way

Afbeeldingslocatie: http://cbcdn2.gp-static.com/uploads/product_photo/image/123417/pdp_image_3WayMount_PDP_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

franssie

Save the albatross

Dinictus208 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:05:
[...]
tja maar ik heb het probleem nu ook en ook de hero 3 heeft het dus nog steeds actueel. Andere batterij moet ik nog proberen maar die ga ik niet op de gok kopen.
Er staan in dit topic zat verwijzingen naar DX voor aftermarket accu's, voor die 8 dollar vraag ik mij af wat je tegenhoudt. Of je claimt garantie. Lijken mij twee goede opties ipv een goedkope maar niet gratis HD cam te laten roesten in een la?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
ik vind hem vooral duur |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Enorm dure inkt gebruiken ze voor die GoPro lettertjes. :+

35 euro voor zo'n buismontagestukkie, kom op zeg. Bij Dx staan die voor 3 dollar. B) Ja dan zal het wel net iets minder van kwaliteit zijn, lekker belangrijk bij een stuk plastic en een boutje/moertje.

Net een extra batterij+oplader+car plug besteld voor 9 euro, dat zou bij GoPro hebben gekost, 25+35+40=100 euro?? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
http://www.conrad.nl/ce/n...0-x-330-x-155-mm?ref=list

Ik heb deze laatst aangeschaft. Hij is redelijk groot maar ik wilde een koffer waar de Gopole Reach inpast. Die is ingeklapt vrij groot, maar hij past er diagonaal net in. Ik kan binnenkort wel een fototje uploaden.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Handig maar wat een prijs, €79... nu begrijp ik wel dat GoPro z'n winst vooral maakt op de accessoires. 8)7

Ze hebben deze ook nieuw:
Afbeeldingslocatie: http://cbcdn1.gp-static.com/uploads/product_photo/image/123426/pdp_image_BodyboardMount_PDP_1.jpg

Een bodyboard mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Ik zie ook het punt van dat ding niet zo. Het is een monopod met knikpunten (waarom?) en een tripod in een. Maar het geheel is duurder dan de afzonderlijke componenten bij elkaar zouden zijn. Can't compute...

Edit:
"The folding arm is perfect for POV or follow-cam footage, and makes it easy to capture selfies without the mount appearing in the shot."
Oke, maar het blijft een dure grap voor shots zonder een zichtbare mount. En daarnaast werkt dit dus alleen met de camera aan de bovenkant van de mount, wat behoorlijke stabiliteit issues oplevert.

[ Voor 45% gewijzigd door Bansheeben op 03-06-2014 16:02 ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 12:41
Die stabiliteit was ook het eerste waar ik aan dacht... Mij lijkt het een vrij onhandig ding, maar het zal vast nuttig kunnen zijn. Voor mij in ieder geval totaal niet interessant (vooral niet voor die prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Vandaag mijn GoPro White van die groupon actie binnen gekregen, wat een lollig ding voor dat geld, Gelijk zo'n beetje alle mogelijke mounts op dx.com gekocht en inclusief externe USB lader met drie accu's was ik 50 euro kwijt, prima :)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:23
vanardenne schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:08:
Eindelijk is die af: de Aftermovie van reis door Jordanië van afgelopen jaar. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

[video]
Ik heb een vraag over dit filmpje. Ik weet niet waarmee deze bewerkt is, maar ben erg benieuwd hoe dat effect te maken is zoals te zien vanaf 2:48. Een foto dus tussendoor, maar er wordt als het ware gezoomd en geschoven in de foto. Iemand een idee, te doen in GoPro studio?

Verder nog een vraag over het nemen van foto's, dat is in dit filmpje ook te zien. Er wordt vanaf de Gopole een "selfie" (wat een kutwoord) genomen, maar is dat alleen maar mogelijk met de remote? Of kun je de foto's timen?

Laatste vraag. De Silver en black hebben in de GoPro de mogelijkheid tot protune opnames. De white niet, maar dit is achteraf in gopro studios in te stellen. is dit heel anders?

Ik heb de GoPro 3 White. Was een cadeautje, dus mag eigenlijk niet klagen, maar het 1080p 60fps is echt een gemis, zelfs voor mij als leek.. Slowmo's zijn bijna niet te doen, dus ik ben gedwongen terug te stappen op 720p 60fps.
Anderzijds, 720p is verder prima, ook dat geeft haarscherpe beelden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
pixels66 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:57:
[...]

Ik heb een vraag over dit filmpje. Ik weet niet waarmee deze bewerkt is, maar ben erg benieuwd hoe dat effect te maken is zoals te zien vanaf 2:48. Een foto dus tussendoor, maar er wordt als het ware gezoomd en geschoven in de foto. Iemand een idee, te doen in GoPro studio?

Verder nog een vraag over het nemen van foto's, dat is in dit filmpje ook te zien. Er wordt vanaf de Gopole een "selfie" (wat een kutwoord) genomen, maar is dat alleen maar mogelijk met de remote? Of kun je de foto's timen?

Laatste vraag. De Silver en black hebben in de GoPro de mogelijkheid tot protune opnames. De white niet, maar dit is achteraf in gopro studios in te stellen. is dit heel anders?

Ik heb de GoPro 3 White. Was een cadeautje, dus mag eigenlijk niet klagen, maar het 1080p 60fps is echt een gemis, zelfs voor mij als leek.. Slowmo's zijn bijna niet te doen, dus ik ben gedwongen terug te stappen op 720p 60fps.
Anderzijds, 720p is verder prima, ook dat geeft haarscherpe beelden..
Vraag 1. Bewerkt in Premiere. Daar kan je vrij eenvoudig een foto op de timeline plaatsen en daarmee zoomen, verplaatsen, draaien, etc. Ik weet niet of het kan in Studio

Vraag 2. Ik maak selfies met GoPro vrijwel altijd met de photo mode dat die om de x sec een foto maakt.

Vraag 3. dat weet iemand anders beter denk ik. Het klinkt voor mij als of 'achteraf' sowieso minder resultaat gaat opleveren dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

http://gopro.com/support/articles/how-to-use-protune
“I need 24p because I’m shooting 24p with my other cameras and this means that i have to re-time my GoPro footage to get it to sync.”

“I want even greater image quality because i’m trying to match other cameras.”

“I’m shooting with Log-Curve cameras, like the ARRI Alexa, the RED Epic or the Canon 5D MkII with the Technicolor CineStyle picture style.”
Als ik het goed lees is protune gewoon 24 fps? Dan is dat alleen interessant als je andere camera's in dezelfde montage gebruikt die alléén 24pfs kunnen schieten, anders zet je alles toch gewoon op 25fps of hoger?
Als je ook met film (analoog dus) werkt snap ik het - maar controleer voor de zekerheid ook even of je TV wel 24fps aankan want anders heb je met moeite je 25fps naar 24fps omgezet door er een frame uit te slopen, waarna je TV er weer een frame gaat bijbedenken - dat lijkt mij zeker niet ideaal.
Ik denk dat 720 60fps er over het algemeen beter uitziet dan 1080 op 24 fps, tenzij je met je hoofd voor je TV zit of in een IMAX, maar dat is mijn persoonlijke mening. De GoPro is een leuk ding, maar heeft een kleine lens dus om nu gelijk te wensen dat ie opslaat op het niveau van een top 3CCD full frame HD camera van 50 keer de aanschaf, ik zeg marketing. Stop je energie in het maken van leuke filmpjes op 720.

Dat gezegd hebbende, dus die meuk bij DX besteld maar in de tussentijd wil ik proberen van de mount die in de jewelbox zit een dogmount te maken. Daar gaat een dezer dagen dus de dremel in en wellicht de verfbrander op om deze krom te buigen. Plan is om deze op/achter de schouderbladen van de hond te krijgen en haar dan op wat vogels te laten jagen en zwemmen :)
* franssie moet nog wel even uitzoeken of het broedseizoen is afgelopen, alles is zo vroeg dit jaar!

[ Voor 14% gewijzigd door franssie op 03-06-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
franssie schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:05:
http://gopro.com/support/articles/how-to-use-protune

[...]

Als ik het goed lees is protune gewoon 24 fps? Dan is dat alleen interessant als je andere camera's in dezelfde montage gebruikt die alléén 24pfs kunnen schieten, anders zet je alles toch gewoon op 25fps of hoger?
Als je ook met film (analoog dus) werkt snap ik het - maar controleer voor de zekerheid ook even of je TV wel 24fps aankan want anders heb je met moeite je 25fps naar 24fps omgezet door er een frame uit te slopen, waarna je TV er weer een frame gaat bijbedenken - dat lijkt mij zeker niet ideaal.
Ik denk dat 720 60fps er over het algemeen beter uitziet dan 1080 op 24 fps, tenzij je met je hoofd voor je TV zit of in een IMAX, maar dat is mijn persoonlijke mening. De GoPro is een leuk ding, maar heeft een kleine lens dus om nu gelijk te wensen dat ie opslaat op het niveau van een top 3CCD full frame HD camera van 50 keer de aanschaf, ik zeg marketing. Stop je energie in het maken van leuke filmpjes op 720.

Dat gezegd hebbende, dus die meuk bij DX besteld maar in de tussentijd wil ik proberen van de mount die in de jewelbox zit een dogmount te maken. Daar gaat een dezer dagen dus de dremel in en wellicht de verfbrander op om deze krom te buigen. Plan is om deze op/achter de schouderbladen van de hond te krijgen en haar dan op wat vogels te laten jagen en zwemmen :)
* franssie moet nog wel even uitzoeken of het broedseizoen is afgelopen, alles is zo vroeg dit jaar!
Wat betreft die dogmount.. zelf een tijd terug ook wat dingen geprobeerd met de camera aan de nek maar het zorgde tijdens het bewegen al snel voor misselijkmakende beelden. Probleem is toch dat zo'n hond ook wat zijdelinkse bewegingen te weeg brengt waardoor het beeld van een schip af lijkt te komen. Bij rustig bewegen en foto's is het enorm grappig om te zien maar bewegende beelden hebben hier helaas weinig opgeleverd.. Ook heeft het een paar keer voor vastlopers gezorgd omdat het toch wel heel erg schokte(in volle sprint :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Als je toch alles zelf in elkaar bent aan het zetten. Is het niet mogelijk om met een springveer te werken tussen de mount en de camera.. Die kan dan de meeste schokken opvangen. Het moet overigens wel een stevige veer zijn, anders zit je alsnog op een schommel.. Geen idee of het werkt btw..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 13:55

bakvis

Tweakers.Nerd

Fruitschaal schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:20:
Als je toch alles zelf in elkaar bent aan het zetten. Is het niet mogelijk om met een springveer te werken tussen de mount en de camera.. Die kan dan de meeste schokken opvangen. Het moet overigens wel een stevige veer zijn, anders zit je alsnog op een schommel.. Geen idee of het werkt btw..
Een veer is niet de beste optie om schokken op te vangen. Een veer blijft vaak juist door gaan. Hier zul je eerder een schokdemper (vangt de energie op) voor moeten gebruiken.

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Als stabilisatie wil je dan een gewicht i.c.m. een soepele veer (google de werking van een steadycam maar eens) maar dat ga ik niet allemaal aan mijn hond hangen ;) Voornaamste eis is dat de hond en de camera samen weer terug komen, beeld kwaliteit verwacht ik niet al te veel van, youtube staat er vol mee en rustig beeld is het niet echt inderdaad. Zou je de cam op de kop van de hond krijgen, dan was het al veel beter maar ik denk dat achter de schouders het ook nog wel wat stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelf geprobeert met veertjes maar dat helpt vrij weinig , mijn advies zou zijn om de schokdemper die bij de hero 3+ BE zit te gebruiken (indien je geen schokdemper er bij hebt , je kan ze online bestellen voor 2$ op miniinthebox.com vgm)

De trilling zou dan moeten ophouden ook bij Dog-cams ,

gr

Guus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Ik denk dat een kat een stuk beter werkt qua autostabilisatie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Dus dat Ken Burns effect is met Gopro Studios niet te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
EvaluationCopy schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:56:
Ik denk dat een kat een stuk beter werkt qua autostabilisatie >:)
Een kat op de hond dus? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Guys, ik heb wat advies nodig...

Ik ben al een tijd opzoek naar een leuke stabalizer voor de GoPro. Ik wil er niet zelf 1 maken maar gewoon 1 kopen die niet te duur is.

Alles wat ik nu vind is boven de 100 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi Geub schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:45:

Ik ben al een tijd opzoek naar een leuke stabalizer voor de GoPro. Ik wil er niet zelf 1 maken maar gewoon 1 kopen die niet te duur is.

http://lmgtfy.com/?q=flyboy+flycam+gopro

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Top, heb op ebay gekeken en daar staat hij voor 40 euro.

heb jij ervaring met de Flyboy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Ik kan hem niet vinden op Ebay voor dat bedrag, linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Deze is 7 euro duurder maar met GoPro mount

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=351077371422

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:45
Deze misschien?

Iets van 68 euro.

Ja ik weet het...irritant mannejte...

[ Voor 56% gewijzigd door Gutteguttegut op 04-06-2014 15:14 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Met bovenstaand model gebruik je je arm als veer, is met wennen goed te doen. De GoPro is nogal licht, dus zal je moeten verzwaren want de hele werking van een steadycam is gebaseerd op traagheid van massa. Eventueel kan je zelfs een monopod nemen met een gewichtsring boven en onder, al kan je dan niet veel pannen maar wanneer doe je dat nou echt als je loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fujidepro
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-04 10:58
Bedankt! Hij staat er nu voor 306 (black 3+), mooi prijs en 2 jaar garantie, super! en met code Chkout5 gaat er nog 5 vanaf!

[ Voor 7% gewijzigd door fujidepro op 04-06-2014 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Jedi Geub schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:45:

Ik heb de Glidecam iGlide gekocht. Inderdaad duurder dan 100 euro maar wel erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is Vraag en aanbod voor bedoeld

[ Voor 96% gewijzigd door Universal Creations op 04-06-2014 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 20:38
Ik denk dat het internet al vol staat met dit soort verzamel sites. Het is een goed initiatief echter zal ik bij tweakers actief blijven omdat hier al een grote groep gebruikers post. Al deze tweakers hebben hun eigen bronnen (Nederlands, Duits, Engels) en samen kunnen we de meeste vragen beantwoorden
Ook het delen van fotos en filmpjes wordt hier al gedaan. Daarbij raad ik aan op Facebook "GoPro" in je beschrijving te doen, zodat de beste fotos en videos ook door hun gedeeld worden.

Kwa reviews kan ook google goed helpen. Dus heb zelf nog niet iets gemist. Maar dan gelijk een klassieke quote: "wat je niet heb, kan je ook niet missen" (ofzo) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

als ik [flauw]http://lmgtfy.com/?q=gopro+forum[/flauw] doe dan zie ik heel erg veel forums over de gopro en daarnaast zijn er hippe filmpjes op de officiële gopro site te vinden. Zou je een niche hebben (onderwater motorcrossen oid) dan zou het iets toe kunnen voegen maar ik denk dat er al voldoende in voorzien is.
Ik hoop dat je iig veel plezier zal hebben van je GoPro en als je een gaaf filmpje (of site) hebt, show het ook hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Iets groter op opzichtiger dan maar aangezien je de vorige modbreak niet hebt gezien
Nogmaals, hier is V&A voor. Op het forum is geen plek voor dit soort verzoeken

[ Voor 110% gewijzigd door Moby op 05-06-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fujidepro schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:55:
[...]

Bedankt! Hij staat er nu voor 306 (black 3+), mooi prijs en 2 jaar garantie, super! en met code Chkout5 gaat er nog 5 vanaf!
1 jaar garantie! Maar dat is geen ramp.

Mijne is vandaag binnen gekomen, geen geld voor 301 euro!
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 23:15:
RedRayMann en franssie, allereerst hartstikke bedankt voor jullie reactie :)

Het klopt inderdaad dat er al wat fora en nieuwswebsites zijn m.b.t de GoPro........
http://www.reddit.com/r/gopro is exact wat jij beschrijft. Ik denk dat de markt met fora zoals tweakers, en de GoPro fora, en Reddit wel redelijk verzadigd is..

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2014 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 23:15:
<>
Het punt waar ik mij dan ook voornamelijk mee wil onderscheiden en op wil focussen is de reviews van alternatieve accessoires. Natuurlijk zijn hier ook wat reviews over te vinden, maar lang niet van alle veelgebruikte imitatie-accessoires welke op bijvoorbeeld dx.com worden verkocht.
<>
Dit zou een niche zijn dat (wellicht beperkt) succes zou kunnen hebben. Veel mensen (waaronder ik) kopen blind op DX en ebay en waar dan ook mounts enzovoorts, dus het zou iets toevoegen als deze ervaringen op een centrale plek staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Nu online
Ik heb dus in mijn hoofd gekregen dat ik ook een GoPro wil, maar nu twijfel ik over de Silver of Black variant. Het enige verschil dat ik kan vinden in de resolutie, 2MP en de afstandsbediening. Is dit juist?

De 4K resolutie zal ik waarschijnlijk niet gaan gebruiken want voorlopig zal ik aan 1080p genoeg hebben. Voor foto's heb ik een camera en de afstandsbediening is een leuke gadget maar kan dus ook via de app op me mobiel welke ik altijd bij heb.

Oja, het scheelt ook 100 euro van elkaar, maar via bovengenoemde website maar 40 euro. Keuzes keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Flesdop schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:45:
Ik heb dus in mijn hoofd gekregen dat ik ook een GoPro wil, maar nu twijfel ik over de Silver of Black variant. Het enige verschil dat ik kan vinden in de resolutie, 2MP en de afstandsbediening. Is dit juist?

De 4K resolutie zal ik waarschijnlijk niet gaan gebruiken want voorlopig zal ik aan 1080p genoeg hebben. Voor foto's heb ik een camera en de afstandsbediening is een leuke gadget maar kan dus ook via de app op me mobiel welke ik altijd bij heb.

Oja, het scheelt ook 100 euro van elkaar, maar via bovengenoemde website maar 40 euro. Keuzes keuzes...
Volgens zit er ook een verschil in het aantal FPS dat gefilmd kan worden. Op 720p kan er met de black bijv 120fps worden gefilmd, Bij de Silver is dit minder. Is dit bij jou van belang? Ga je bijv gebruik maken van slomo's dan zou ik voor de black gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:00

Ethirty

Who...me?

Persoonlijk vind ik het hebben van de afstandsbediening briljant. De camera gewoon ergens monteren waar je slecht bij kan en met de ab in je hand is het slechts een druk op de knop wanneer je wil filmen :)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:08
Djie schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:50:
[...]

Volgens zit er ook een verschil in het aantal FPS dat gefilmd kan worden. Op 720p kan er met de black bijv 120fps worden gefilmd, Bij de Silver is dit minder. Is dit bij jou van belang? Ga je bijv gebruik maken van slomo's dan zou ik voor de black gaan.
De 3+ Silver kan ook 720p 120fps.
De afstandsbediening (kan handig zijn), auto low light, SuperView en de nutteloze 4k (15fps vind ik nutteloos) is extra bij de black.

[ Voor 4% gewijzigd door Dannisi op 06-06-2014 08:21 ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Laatst online: 08-09 18:04
Ethirty schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:44:
Persoonlijk vind ik het hebben van de afstandsbediening briljant. De camera gewoon ergens monteren waar je slecht bij kan en met de ab in je hand is het slechts een druk op de knop wanneer je wil filmen :)
Eens! Tijdens het mountainbiken was dit ideaal. Ik kan de remote zeker aanbevelen en dus kiezen voor de black edition :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Afstandsbediening kan via de app natuurlijk, maar dat zal vast minder gebruikersvriendelijk zijn. Toch een beetje onhandig in huis, heel de tijd switchen van wifi op de iPad/iPhone. Nu ik die +/- 300 euro voor de black zie zou ik daar toch voor gegaan zijn denk ik, paar tientjes voor die afstandsbediening is verder wel de moeite waard. Maar goed dat hou je toch met electronica, een week later zie je het wel weer ergens goedkoper. 260 voor de Silver betaald, volgens mij een mooie deal. Die afstandsbediening pik ik nog wel een keer op. Of niet.

Op de boot heb ik toch geen wifi dus kan ik m'n ipad lekker op de goPro wifi laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 17:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

EvaluationCopy schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:31:
Afstandsbediening kan via de app natuurlijk, maar dat zal vast minder gebruikersvriendelijk zijn. Toch een beetje onhandig in huis, heel de tijd switchen van wifi op de iPad/iPhone.
Ik zie mezelf op een mountainbike / snowboard / etc. ook nog niet zo snel mijn smartphone of tablet gebruiken om de GoPro te bedienen. De robuuste remote is in dat soort situaties toch echt een betere keuze :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:48:
Ik heb het zelf geprobeert met veertjes maar dat helpt vrij weinig , mijn advies zou zijn om de schokdemper die bij de hero 3+ BE zit te gebruiken (indien je geen schokdemper er bij hebt , je kan ze online bestellen voor 2$ op miniinthebox.com vgm)
Welke schokdemper bedoel je precies? Heb je 'n foto of 'n linkje?
Ik zie er bij GoPro niets over vermeld, vandaar...

[ Voor 16% gewijzigd door dodge_911 op 06-06-2014 11:11 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een floating grip en een polsband besteld bij DX voor €12,74 besteld. Iemand nog aan te raden accesoires? Dinsdag komt mijn 3+ BE binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 23:59
Gutteguttegut schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:13:
Deze misschien?
[video]
Iets van 68 euro.

Ja ik weet het...irritant mannejte...
Bleh, dat ding is echt slecht uitgelijnd, word er (zee)ziek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Is de remote ook te gebruiken op de White en Silver edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik heb een adapter gemaakt om gewone camera gear op het GoPro mount system te gebruiken.

In het filmpje laat ik zien hoe ik het gedaan heb. Maar het is niet een standaard howto filmpje geworden :)

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuk en goed gedaan!
Die kat kan nog wel wat miauwlessen gebruiken. :P

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Zeker leuk gedaan. Verfrissend en stijlvol zo'n filmpje zonder soundtrack :D

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
Erg leuk filmpje inderdaad! Leuk detail vind ik die initialen in de schuifmaat! Zo heeft ons pap ook al zijn gereedschap gemarkeerd ;)

Alleen dat behang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

wat ik niet goed uit het videotje kan halen is welk deel je precies gebruikt aan de camera zijde en hoe die verbinding dan verder precies werkt? Een onderdelen lijstje oid zou zeer verhelderend zijn. Maar leuke en mooie video!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 17:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hij heeft gewoon een gopro koppelstukje opgeboord (en een overtollig stuk er af gezaagd), zodat er een standaard 1/4" statief bout doorheen past als ik het goed zag.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

8)7 ik had het stukje gemist waar de twee delen weer in elkaar werden geschoven, nu zie ik het ook. Thanks!

(uit luiheid maar deze gekocht http://www.ebay.com/itm/360859409815 , andersom had ik al bij DX gekocht maar twee kanten op compatibel is natuurlijk wel zo lekker voor je Gear Aquisition Syndrome :) )

[ Voor 48% gewijzigd door franssie op 07-06-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thofie
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-05 08:04
Misschien handig voor iemand: bij amazon.com is er nu een Sandisk aanbieding, o.a. de 64 gb extreme voor €33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Da's niet duur! Ik heb de Ultra 64 GB bij Mycom vandaan voor 45 ekkies.. En het werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Om mijn gopro te kunnen bedienen onderwater terwijl ik er zelf nog boven sta, heb ik een WIFI extender gemaakt voor onder water. Dit is een gewoon stuk RG58 coax (de demping op die paar meter zal mij worst zijn) en aan beide uiteinden 6cm van de afscherming verwijdert. Met hot-glue de pvc matel er weer op gelijmd en afgedopt en verstevigd met krimpkous. Door nu een kant op de gopro te fixeren bij de knopjes en de andere kant bij de wifi antenne van de telefoon blijft je wifi app ook onder water werken, echt superleuk om live eens mee te kijken wat er allemaal in je sloot leeft. Het lijft een superleuk apparaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
franssie schreef op maandag 09 juni 2014 @ 23:44:
Om mijn gopro te kunnen bedienen onderwater terwijl ik er zelf nog boven sta, heb ik een WIFI extender gemaakt voor onder water. Dit is een gewoon stuk RG58 coax (de demping op die paar meter zal mij worst zijn) en aan beide uiteinden 6cm van de afscherming verwijdert. Met hot-glue de pvc matel er weer op gelijmd en afgedopt en verstevigd met krimpkous. Door nu een kant op de gopro te fixeren bij de knopjes en de andere kant bij de wifi antenne van de telefoon blijft je wifi app ook onder water werken, echt superleuk om live eens mee te kijken wat er allemaal in je sloot leeft. Het lijft een superleuk apparaatje!
DIY is altijd leuk :). Heb je toevallig foto's van je creatie, ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Is niet zo spannend en heb vna het bouwproces geen foto's maar het is dan ook zo simpel.

gopro wifi extender

Mijn kabel is nu 5 meter en dat is wel te lang (haakt overal achter want sleept op de grond) dus ga ik er twee van twee en een halve meter van maken, dat zal schat ik ook zo de lengte van een beetje hengel/stok waar je een gopro op klemt zijn denk ik. Voor de test had ik een stok bamboe en wat elsatiekjes gebruikt, leverde geen mooie beelden op om te delen, maar de wifi stream bleef zonder stotteren intact en dat was wat ik wilde weten.

Mijn inspiratie haalde ik uit

met als verschil dat ik gewoon RG58 gebruik, wel meer demping dan een voor WIFI geschikte kabel maar in dit geval dacht ik dat het niet uit zou maken en dat blijkt te kloppen (en ik heb nog 70 meter liggen).

edit:// beide kanten zijn overigens gelijk gemaakt, kwam net wat anders uit met mijn lrimpkous dus het lijkt verschillend, maar is dat niet.

[ Voor 25% gewijzigd door franssie op 10-06-2014 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
Kon het gisteren niet laten toen het noodweer over Maastricht trok. Voordeel als je op 10 hoog woont :)
Heb niet zo heel veel tijd in nabewerking gestoken, heb ik geen tijd voor momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Lol, die fontijn rechts midden is echt te grappig (aan uit, dan twijfelt ie weer etc etc)
Maar leuk filmpje, binnenkort ook eens mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
franssie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:54:
Lol, die fontijn rechts midden is echt te grappig (aan uit, dan twijfelt ie weer etc etc)
Die is van justitie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Frietsje, is dit opgenomen met een GP3+? zie dat bij weinig licht de beelden goed blijven. Zelf heb ik een GP3 en veel meer last van "noise" / blokkerige pixels in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Da's aan een rond punt hé? Net na een joekel van een rond punt als je van Lanaken komt?
Ik had m'n 3+BE op dat moment ook buitenhangen, maar dan in 720p 120fps, kijken of ik mooie bliksems kon vangen...

[ Voor 20% gewijzigd door dodge_911 op 10-06-2014 19:23 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
Het is met een GP3 black, geen + dus.

Het is inderdaad op een rond punt op de weg richting België waar later dat grote punt komt, richting Veldwezelt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Very nice! Wat voor settings heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
EvaluationCopy schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:30:
Very nice! Wat voor settings heb je gebruikt?
Idd... ben ik ook benieuwd naar, zodra het donker gaat worden veranderd alles in een blokkerige massa bij mijn GP3 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
Hmm, niet zo veel speciaals eigenlijk... foto's op 7 MP wide, om de 2 seconden. Spot meter uit (is dat hier van invloed?)

Daarna alles rechtgetrokken in GoPro Studio en in Premiere Pro nog iets geschoven met het licht en de kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Het ging mij vooral om de 2 seconden, thanks. Doen die auto's het net leuk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 13:28

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Heb toch vragen over rechtgetrokken plaatjes. Hoe doen jullie dat met welke programma's. Ik heb idee dat ik deze optie niet vind in bijna kale Gopro software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
In Gopro studio kun je bij stap 1 de optie 'remove fisheye' aanvinken bij advanced settings (indien van toepassing). Zie de support pagina van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Nu online
Jaaa! Ik heb er ene, een 3+BE. Filmen lukt me wel, maar dan komt het bewerken.
De GP neemt op in .MP4 en de GoProStudio pakt dat weer niet, dus eerst alles coverteren of hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 17-09 16:22
Flesdop schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:45:
Jaaa! Ik heb er ene, een 3+BE. Filmen lukt me wel, maar dan komt het bewerken.
De GP neemt op in .MP4 en de GoProStudio pakt dat weer niet, dus eerst alles coverteren of hoe doen jullie dat?
Uhm dat is bijzonder want GoProStudio zou juist het formaat van de GP direct moeten oppakken. Hier in ieder geval geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Nu online
Ik kan ze wel bij step 1 converteren naar wat anders en dan wel gebruiken maar niet rechtstreeks. Of heb je dan perse Quicktime nodig?
Anyway, ik heb gisteren dan maar iets in elkaar geknutseld met Sony Vegas,
[YouTube: http://youtu.be/8p6frWE84qA]

Weet wel dat ik nog flink moet shoppen bij DX, zuignap, magneetplakker en voor montage op een buis staan hoog op het lijstje. En wat batterijen voor erbij. Heb nu een Sandisk Extreme 64GB en om die vol te krijgen kan je niet zonder extra batterijen. Misschien ook nog een mooie koffer voor al die zooi in te doen 8)

[ Voor 46% gewijzigd door Flesdop op 15-06-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Flesdop schreef op zondag 15 juni 2014 @ 09:37:
Ik kan ze wel bij step 1 converteren naar wat anders en dan wel gebruiken maar niet rechtstreeks. Of heb je dan perse Quicktime nodig?
Anyway, ik heb gisteren dan maar iets in elkaar geknutseld met Sony Vegas,
[video]

Weet wel dat ik nog flink moet shoppen bij DX, zuignap, magneetplakker en voor montage op een buis staan hoog op het lijstje. En wat batterijen voor erbij. Heb nu een Sandisk Extreme 64GB en om die vol te krijgen kan je niet zonder extra batterijen. Misschien ook nog een mooie koffer voor al die zooi in te doen 8)
Ah op die manier. Ja ik haal ze altijd nog door step 1 heen. Ik dacht dat het daar al bij jou fout ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Nu online
Ik vind die step 1 een beetje overbodig want dat is gewoon een extra handeling die in principe niet nodig is, dat vind ik dan wel een beetje een faal van dat programma.
En de site van DX is borked, kan niet eens me wishlist zien :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Flesdop schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:52:
Ik vind die step 1 een beetje overbodig want dat is gewoon een extra handeling die in principe niet nodig is, dat vind ik dan wel een beetje een faal van dat programma.
En de site van DX is borked, kan niet eens me wishlist zien :S
Ja moet zeggen dat ik alleen step 1 gebruik om de protune kleuren erop te krijgen en fisheye removal daarna gebruik ik de bestanden in ander videobewerkingsprogramma. Verder doe ik niks met de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
Step 1 gebruik ik dan ook al om nutteloos materiaal niet mee te nemen, scheelt weer een hoop render tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNickOne
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 22:04
Alle 3 de modellen staan nu voor mooie prijzen op Groupon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Dat is al even zo. Komt van een dubieuze Engelse webshop met hele slechte reviews. Ik heb het niet aangedurfd in ieder geval en voor slechts 10 euro meer de Silver Edition bij Redcoon gekocht. Ook geen geweldige reputatie maar dat zit in ieder geval nog gewoon in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fguchelaar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 21:10
keepitfrosty schreef op zondag 15 juni 2014 @ 11:06:
[...]

Ja moet zeggen dat ik alleen step 1 gebruik om de protune kleuren erop te krijgen...
Is dit daadwerkelijk nodig? Ik zie geen verschil met rechtstreeks importeren in Final Cut Pro eerlijk gezegd.

.Box | Zet de Klok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Ik zit met een probleem met het Gopro Studio programma. Wat ik ook probeer, het wil mijn filmpje niet exporteren. Importeren en bewerken is geen probleem, maar zodra hij moet exporteren, loopt hij vast en blijft op 0% hangen.
Op de site van Gopro staan een paar mogelijke oplossingen, maar dit wilt niet helpen. Het volgende heb ik geprobeerd:
- Drivers van de videokaart geupdate
- Gopro Studio opnieuw geïnstalleerd
- Video's op laagste kwaliteit geïmporteerd
- Video's vanaf dezelfde schijf geïmporteerd als waar het programma op staat (SSD, video's staan op een HDD)
- Video's importeren in .mov i.p.v. .avi

Aan de laptop kan ik niet liggen. Dit is een nieuwe Asus N56VV-S4069H met 120GB Samsung 840 EVO SSD en de HDD in een caddy.

Komt iemand dit probleem bekend voor? Ik snap er namelijk niks meer van en wil er toch graag mee werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Voor een vriendin wilde ik een 64 GB Micro SD kaart kopen voor in haar (nog aan te schaffen) Go-Pro

Ik had een Samsung kaartje gezien op de pricewatch (70mb lezen, 24 schrijven) maar hoe zwaar moet ik tillen aan dat advies van de GoPro website? Het budget is namelijk 40,- (die samsung kost 43) en ik geef het liefst 64gb zodat ze even vooruit kan.

Ik weet namelijk van mijn DSLR dat ze op de site (Canon in dit geval) ook altijd de duurste kaarten aanbevelen maar dat het prima kan met 1 stapje minder.

Iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:27

OMX2000

By any means necessary...

EvaluationCopy schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:53:
Dat is al even zo. Komt van een dubieuze Engelse webshop met hele slechte reviews. Ik heb het niet aangedurfd in ieder geval en voor slechts 10 euro meer de Silver Edition bij Redcoon gekocht. Ook geen geweldige reputatie maar dat zit in ieder geval nog gewoon in Nederland.
Hmmm fuckzers. Heb vrouwlief daarheen gestuurd voor cadeautip. Ff snel stokske voor steken.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Pagina: 1 ... 41 ... 81 Laatste