franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Als ze alleen 1080p filmt met 50 fps o.i.d., dan geen probleem zeker weten, ik heb ook volgens mij die 64GB kaart van Samsung.Donstil schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:26:
Voor een vriendin wilde ik een 64 GB Micro SD kaart kopen voor in haar (nog aan te schaffen) Go-Pro
Ik had een Samsung kaartje gezien op de pricewatch (70mb lezen, 24 schrijven) maar hoe zwaar moet ik tillen aan dat advies van de GoPro website? Het budget is namelijk 40,- (die samsung kost 43) en ik geef het liefst 64gb zodat ze even vooruit kan.
Ik weet namelijk van mijn DSLR dat ze op de site (Canon in dit geval) ook altijd de duurste kaarten aanbevelen maar dat het prima kan met 1 stapje minder.
Iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen.
Met protune en/of hogere resolutie slikt gopro ze niet altijd. Een X aantal pagina's terug in dit topic is hier ook uitgebreid over gesproken.
Verwijderd
Morgen komen mijn GoPole reach, lenskap, statiefadapter en externe accu van 10400 mAh binnen, yay!
Thx... Ik had al horror verhalen in mijn hoofd. Nou ff afwachten tot ie binnen is.franssie schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:38:
Ter geruststelling, ik heb de mijne van die groupon snel en prima verpakt ontvangen, no worries hier.
Even een hele ander iets. Ik wil ooit ook de Go Pro gebruiken icm een DJI Phantom 2 met Gimbal. Nu vroeg ik me af of het dan mogelijk is om hem tegelijk voor FPV te gebruiken als filmen op 1080P. En zo ja, welke FPV oplossing.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Geen verzendkosten met: 'geenNL' = € 4,95 korting
[ Voor 20% gewijzigd door Vitruvius op 17-06-2014 14:24 ]
Heb nu een mooie aanbieding gezien voor de Hero 3+ silver a 257 euro http://www.klein.nl/foto-...m/gopro-hd-hero3-silver-1
Of de Hero 3+ black, deze zou ik dan via ebay bestellen en zou dan rond de 340 kosten.
Wat raden jullie mij aan?
Dus je moet je afvragen, niet wat wil je opnemen, maar wat wil je terug kunnen zien: dat bepaalt denk ik je requirements.
[ Voor 18% gewijzigd door franssie op 17-06-2014 18:56 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
eglobalcentral.eu, 300 euro!Dirk0s schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 18:48:
Ik wil dus ook graag een Gopro kopen maar twijfel nu een beetje over welk type. Ik wil hem voornamelijk gaan gebruiken voor vakantie foto's/filmpjes.
Heb nu een mooie aanbieding gezien voor de Hero 3+ silver a 257 euro http://www.klein.nl/foto-...m/gopro-hd-hero3-silver-1
Of de Hero 3+ black, deze zou ik dan via ebay bestellen en zou dan rond de 340 kosten.
Wat raden jullie mij aan?
Volgens mij staat hij daar niet meer op, alleen de silver nog?
edit: 319 euro, zie hem staan nu. maar ga daar niet bestellen, moet vanuit hongkong komen. nee dankje
[ Voor 20% gewijzigd door Dirk0s op 17-06-2014 21:10 ]
Zijn al meerdere mensen in dit topic die daar besteld hebben zonder problemen. Geen invoer kosten of btw of wat dan ook.Dirk0s schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:45:
[...]
Volgens mij staat hij daar niet meer op, alleen de silver nog?
edit: 319 euro, zie hem staan nu. maar ga daar niet bestellen, moet vanuit hongkong komen. nee dankje
Ik krijg het gevoel dat de hero4 nu echt gaat komen omdat de 3+ incl accessoires overal voor ''dump'' prijzen wordt aangeboden.
Maar ik wil hem het liefst binnen 2-3 weken binnen hebben ivm vakantie, ben bang dat dat via die site niet gaat lukkenwokkelz schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:52:
[...]
Zijn al meerdere mensen in dit topic die daar besteld hebben zonder problemen. Geen invoer kosten of btw of wat dan ook.
Ik krijg het gevoel dat de hero4 nu echt gaat komen omdat de 3+ incl accessoires overal voor ''dump'' prijzen wordt aangeboden.
Dat is inderdaad iets aannemelijker..pixels66 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:56:
Ja, alsof al die winkels dat weten, dat die 4 eraan komt... Denk dat de verzadiging gewoon toeslaat en de verkopen dalen... Dan is het een kwestie van dumpen die zooi voordat het blijft liggen..
Best geinig, mijn eerste bestelling plaatste ik daar 25-08-2010, maar dat even ter zijde...
Bij thuiskomst heb ik de accu's/BacPac in rijst gelegd om te ontvochtigen.. Een accu (de originele) heeft groen/witte vloeistof gelekt bij de contactpunten. De andere hebben geen zichtbare schade. De vraag is, kan ik deze accu's en bacpac nog gebruiken voor mijn GoPro of sloopt dit ( op termijn ) de camera?
Ervaringen? Waarschijnlijk niet, wie is zo slim om al zijn accu's een nacht in de regen te laten liggen?

PSN: Fruitschaaltje
De niet lekkende zou ik ook m'n twijfels bij hebben.
[ Voor 46% gewijzigd door EvaluationCopy op 18-06-2014 09:39 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Gisteren een volledige nieuwe GP BE3+ set gekregen. Mocht even duren, maar dan ook prima service. Nu dus een aantal spullen dubbel.
Firmwareversie van de nieuwe staat al op 2.0 en werkt vooralsnog zoals het hoort.
Ben happy.
Wizzmerlin schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:37:
[...]
Zo.. Binnen een week geregeld. Dat klinkt toch al een goed werkende supportafdeling. Ik lees niet overal dezelfde goede ervaringen. Helaas heb ik mijn camera al bij Foto Klein ingeleverd. We gaan de 3e week wachten in.. geduld... Mis de camera wel, zeker met dit lekkere weer nu.
Ben jij zo'n lucky guy die een daily give-away heeft gewonnen van GoPro?
Verwijderd
Ik had hem in het weekend besteld, duurde uiteindelijk twee werkdagen. Maandagochtend per vliegtuig naar Amsterdam, dinsdagochtend aan de deur via DHL. Inclusief track en trace. 300 euro gekost.Dirk0s schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:56:
[...]
Maar ik wil hem het liefst binnen 2-3 weken binnen hebben ivm vakantie, ben bang dat dat via die site niet gaat lukken
Is hij weer iets in prijs gestegen dan? Of had je kortingscode?Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:59:
[...]
Ik had hem in het weekend besteld, duurde uiteindelijk twee werkdagen. Maandagochtend per vliegtuig naar Amsterdam, dinsdagochtend aan de deur via DHL. Inclusief track en trace. 300 euro gekost.
En moest je ook kopie van legitimatie opsturen? Dat lees ik overal bij reviews over deze website.
Verwijderd
Denk het. Er was toen een kortingscode van 5 euro o.i.d., en de prijs was 306 euro. Nee dat hoefde niet.Dirk0s schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:14:
[...]
Is hij weer iets in prijs gestegen dan? Of had je kortingscode?
En moest je ook kopie van legitimatie opsturen? Dat lees ik overal bij reviews over deze website.
En had jij met paypal of creditcard betaald?Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:30:
[...]
Denk het. Er was toen een kortingscode van 5 euro o.i.d., en de prijs was 306 euro. Nee dat hoefde niet.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Half september zal de Hero4 nog niet uit zijn. Als hij al uit is, zal hij dan nog slecht leverbaar zijn heb ik het vermoedenPeter_Aragorn schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:06:
Ik twijfel om voor de Black 3+ te gaan, of even te wachten tot de 4. Heb hem in principe pas halverwege september nodig.
Half september zal hij nog niet uit zijn.MLPN schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:23:
[...]
Half september zal de Hero4 nog niet uit zijn. Als hij al uit is, zal hij dan nog slecht leverbaar zijn heb ik het vermoeden. Of heb jij al geruchten gehoord dat ze hem binnenkort gaan aankondingen?
Ga er maar vanuit dat hij weer rond oktober uitgebracht wordt.
Dan zal hij pas midden november (of misschien wel later) op voorraad zijn in NL.
Hmmm. Dan misschien toch maar een keer de 3+ oppikken.Servertje schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:53:
[...]
Half september zal hij nog niet uit zijn.
Ga er maar vanuit dat hij weer rond oktober uitgebracht wordt.
Dan zal hij pas midden november (of misschien wel later) op voorraad zijn in NL.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Hoe doen jullie dit?
Ik neem altijd een klein laptopje mee. Soms ook een externe 2.5" HDD (waar dan ook al wat films en series op staan voor een verloren dag en er zo afkunnen mocht ik de ruimte nodig hebben maar dat is nog niet gebeurd).
Verwijderd
Ik ben laatst 1 maand naar vietnam + cambodja geweest en dat werkte prima met backpacken.
Had trouwens 1 kaart van 64 en 1 kaart van 32. Dus ik weet niet hoeveel jij wil meenemen maar voor mij was dat genoeg. Al wil je achteraf natuurlijk nog meer filmen
Als je weinig stroom hebt zou ik wel veel accu's/batterijen meenemen. Dat probleem had ik zelf namelijk ook toen ik paar dagen in de jungle zat zonder stroom.
Verwijderd
Maar in de US lijkt het me lastig plekken te vinden zonder stopcontacten of je moet echt de bossen in gaan, dat land is zo energie verslaafd als maar kan. In Azië (had ik eerst overheen gelezen en dan heb je aan netbook ook niet veel) kan het lastiger zijn ... Kan je die misschien wel eerst in de US kopen en testen (scheelt iig weet BTW)
[ Voor 10% gewijzigd door franssie op 20-06-2014 18:27 ]
Gopro 3+ silver uit nederlandse winkel
32gb sandisk extreme card
290 Euro
Gopro 3+ silver via eglobalcentral
64gb sandisk extreme card
280 Euro
Gopro 3+ silver via eglobalcentral
32gb sandisk extreme card
260 Euro
[ Voor 17% gewijzigd door Dirk0s op 21-06-2014 12:19 ]
Bijvoorbeeld Mini filmpje
99x TS-165C2 | ZO | 16,33 kWp | SolarEdge SE15K 3 Fase | NIBE F2040-16 | SMO20
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Heb deze zojuist gevonden, zou dit een goeie/snelle zijn?
https://www.dataio.nl/pro...ter-uhs-i-class-10-90mbs/
Zitten wel grappige filmpjes tussen.
https://www.youtube.com/watch?v=pZDj3INHfJA
Verwijderd
is dat de 19 inc of the 36 inc.
kan ik met een 19 inc alles voldoende filmen?
en weet iemand een goede en vertrouwbare site waar ik de stok kan kopen?
Als je zelf wat zoek werk doet, zou je er achter komen dat deze inderdaad (vermoedelijk) snel genoeg isDirk0s schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 16:01:
Gopro is besteld, nu een geheugen kaart.
Als je niet van plan bent om protune te gaan gebruiken is de EVO kaart ook ruim voldoende, die zou in theorie ook met protune moeten kunnen omgaan, maar dat zou de Sandisk Ultra kaart eigenlijk ook moeten en daar zijn (ook op dit topic) al wel verhalen langs gekomen dat die dat niet trok
Haha! en kut tegelijkmartgom schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:36:
Voor de Gopro freaks onder ons kun je de komende tijd bij de Mini dealer een proefrit maken met 8 gopro's en krijg je achteraf een filmpje mee.![]()
Bijvoorbeeld Mini filmpje

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Eerst bestellen en dan om ervaring vragen? Lijkt mij welVerwijderd schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:45:
Iemand ervaring met eglobalcentral.eu ? Heb daar gister mijn gopro hero3+ BE bestelt
Verwijderd
In februari heb ik in Chicago een GoPro Hero Black+ voor 350 euro gekocht. Super product en dan ook een hele wintersport er erg blij mee geweest. Nadat ik in april zag dat er een update beschikbaar was heb ik deze geïnstalleerd. Na de update ging het fout... Oppeens klikte de GoPro door in het menu. Dit was in het hoofdmenu maar ook bij instellingen. Bij doorklikken moet je denken aan soms 1 stap verder, soms 2 stappen en soms zelfs 3 stappen. De GoPro deed het nog wel maar er was lastig mee te werken zo.
Toen ben ik informatie gaan opzoeken en heb ik GoPro gebeld. Dit was nog niet zo makkelijk, na 4 telefoontjes en 4 mailtjes met telkens een nieuw engels sprekend persoon aan de telefoon te hebben gehad moest ik toch de standaard mail invullen op de GoPro site zelf. Heb zelf filmpjes gemaakt van het probleem en dit op youtube gezet en dit erin gestuurd. Eenmaal verstuurd ging het snel en kreeg ik al snel een serieus mailtje dat ik de GoPro kon opsturen of dat ze hem op kwamen halen voor reparatie. (Je hebt dus wereldwijde garantie!!). Uiteindelijk had ik binnen 2 weken een gloednieuwe GoPro in mijn bezit met daarbij ook nog eens een extra batterij. (je moet namelijk alle accessoires zelf houden met het versturen van de GoPro).
Vind het uiteindelijk een top service van GoPro met de wereldwijde garantie en super snelle levering.
heb de 64 gekocht, is nu wel snel genoeg voor 4k etc etc.Dirk0s schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 16:01:
Gopro is besteld, nu een geheugen kaart.
Geen spijt van, meerdere reviews geven aan dat deze sneller is dan de gopro geadviseerde sandisk/lexar. Top aankoop.
no comment
Ik heb hiervoor een Verbatim mediashare wireless gekocht. Deze is op te laden als externe accu en heeft wifi aan boord. Aan de usb poort kan een 2,5 inch schijfje hangen en je prikt je sd kaartje aan de andere kant in. Via een Android of iOS device kun je spul overpompenVerwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:02:
Ik pak altijd een klein plastic (stevig) doosje waarin ik ze bewaar.
Ik ben laatst 1 maand naar vietnam + cambodja geweest en dat werkte prima met backpacken.
Had trouwens 1 kaart van 64 en 1 kaart van 32. Dus ik weet niet hoeveel jij wil meenemen maar voor mij was dat genoeg. Al wil je achteraf natuurlijk nog meer filmen![]()
Als je weinig stroom hebt zou ik wel veel accu's/batterijen meenemen. Dat probleem had ik zelf namelijk ook toen ik paar dagen in de jungle zat zonder stroom.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
348,- euro
En dan wordt "de GoPro HD Hero 3+ Black Adventure geleverd met een uitgebreid accessoire pakket."
MediaMarkt kwalificeert de standaard GoPro inhoud dus als "uitgebreid accessoire pakket".
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Verwijderd
Ik ben sindsdien hard aan de slag gegaan om een volledige website met nieuws, reviews, tips&tricks en video's in elkaar te zetten. Natuurlijk is de website nog lang niet af en zal ik binnenkort beginnen met het plaatsen van de eerste reviews, tips&tricks en how-to's, dus de website zal steeds uitgebreider worden.
Vandaag is hij online gegaan, maar aangezien ik niet weet of de mod's het wel leuk vinden als ik de link hier kom 'spammen' kunnen jullie de link per PB opvragen
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Vorige week via Groupon de gopro besteld voor 319 euro.
Gisteravond en vanmiddag er even flink mee gespeeld en wat is het een topapparaat.
Zeker de afstandsbediening is erg handig en de Go Pro App doet het ook prima!
Heb zelf ook een Phantom quadcopter waar ik hem o.a. mee ga gebruiken.
Ook in mijn reis naar New York en Canada over 5 weken wil ik er flink gebruik van maken.
Verwijderd
Aha, bedankt!Universal Creations schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:24:
De mods hebben liever geen linkjes in je berichten, want dat valt onder spam. Uiteraard mag je wel een linkje plaatsen in je signature.
Vaag, ik heb hem nog niet binnen, ook geen track and traceT.E schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:28:
Hier een nieuwe GoProHero 3+black gebruiker.
Vorige week via Groupon de gopro besteld voor 319 euro.
Gisteravond en vanmiddag er even flink mee gespeeld en wat is het een topapparaat.
Zeker de afstandsbediening is erg handig en de Go Pro App doet het ook prima!
Heb zelf ook een Phantom quadcopter waar ik hem o.a. mee ga gebruiken.
Ook in mijn reis naar New York en Canada over 5 weken wil ik er flink gebruik van maken.
De GoPro tussen het vuurwerk gezet en met mijn Canon HF G10 100 meter verder gaan staan (helaas niet op de gewenste plek ivm privéterrein & politie).
Vanmiddag snel even een video in elkaar gezet:
Nee kwam van Saga Camera inc.evadnl schreef op maandag 23 juni 2014 @ 20:19:
[...]
Vaag, ik heb hem nog niet binnen, ook geen track and traceGing de jouwe ook via Photo Direct? Heb 'm de 16e besteld.
Stond 14 dagen verzending voor maar had hem al voor het weekend binnen.
Wat een geweldig apparaat. Heb hiervoor de namaak gopro sj4000 geprobeerd... maar hoe durven ze die te vergelijken met een go pro. Echt alles wat de gopro doet is beter.
Ik ga de camera in eerste instantie gebruiken om een timelaps te maken van onze roadtrip in de USA deze zomer.
Welke mount raden jullie aan om de gopro in de wagen te gebruiken? Hij zou dus via het raam op de weg moeten gericht zijn. Gebruiken jullie de Suction Cup van GoPro zelf?
Ok bedankt. In mijn mail staat ook dat deze via Sage Camera Inc. word geleverd, als ik inlog op Groupon zelf staat er ineens Photo Direct, beetje raar! Zou je willen checken of dit bij jou ook zo is?T.E schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:06:
[...]
Nee kwam van Saga Camera inc.
Stond 14 dagen verzending voor maar had hem al voor het weekend binnen.
Wat een geweldig apparaat. Heb hiervoor de namaak gopro sj4000 geprobeerd... maar hoe durven ze die te vergelijken met een go pro. Echt alles wat de gopro doet is beter.
Ik kan het zo snel nergens zien.evadnl schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:15:
[...]
Ok bedankt. In mijn mail staat ook dat deze via Sage Camera Inc. word geleverd, als ik inlog op Groupon zelf staat er ineens Photo Direct, beetje raar! Zou je willen checken of dit bij jou ook zo is?
Voor de mensen laatste kans! Tot 00.00 uur vanavond:
Hero 3+ black voor 319 euro!
Hero 3+ silver 249 euro
Hero 3 wit 179 euro
Gratis verzending.
( via shopkorting nog eens 3% korting, blijven hollanders
https://www.groupon.nl/de...hoto-direct-nl-2/40466994
ik lees in een reviw dat je elk plaatje afzonderlijk moet selecteren om te back uppen? is er bv ook select all? anders heb je een lamme hand als je een timelaps hebt gemaakt.knny schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:55:
[...]
Ik heb hiervoor een Verbatim mediashare wireless gekocht. Deze is op te laden als externe accu en heeft wifi aan boord. Aan de usb poort kan een 2,5 inch schijfje hangen en je prikt je sd kaartje aan de andere kant in. Via een Android of iOS device kun je spul overpompen
no comment
Verwijderd
Voor 314,99€ vind ik dat goed geregeld
Ik heb mijn camera uiteindelijk op vakantie op Bonaire gekocht. Wilde al heel lang een camera voor het skydiven, maar mag er nog niet mee springen. Dus altijd uitgesteld.Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:55:
Ik heb nu een half jaar de GoPro Hero black3+, en al heel wat meegemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enigste ben en wil graag m'n verhaal online kwijt, zodat ik hoop andere mensen te kunnen helpen. (ben zelf ook desperate opzoek geweest naar soortgelijke verhalen)
In februari heb ik in Chicago een GoPro Hero Black+ voor 350 euro gekocht. Super product en dan ook een hele wintersport er erg blij mee geweest. Nadat ik in april zag dat er een update beschikbaar was heb ik deze geïnstalleerd. Na de update ging het fout... Oppeens klikte de GoPro door in het menu. Dit was in het hoofdmenu maar ook bij instellingen. Bij doorklikken moet je denken aan soms 1 stap verder, soms 2 stappen en soms zelfs 3 stappen. De GoPro deed het nog wel maar er was lastig mee te werken zo.
Toen ben ik informatie gaan opzoeken en heb ik GoPro gebeld. Dit was nog niet zo makkelijk, na 4 telefoontjes en 4 mailtjes met telkens een nieuw engels sprekend persoon aan de telefoon te hebben gehad moest ik toch de standaard mail invullen op de GoPro site zelf. Heb zelf filmpjes gemaakt van het probleem en dit op youtube gezet en dit erin gestuurd. Eenmaal verstuurd ging het snel en kreeg ik al snel een serieus mailtje dat ik de GoPro kon opsturen of dat ze hem op kwamen halen voor reparatie. (Je hebt dus wereldwijde garantie!!). Uiteindelijk had ik binnen 2 weken een gloednieuwe GoPro in mijn bezit met daarbij ook nog eens een extra batterij. (je moet namelijk alle accessoires zelf houden met het versturen van de GoPro).
Vind het uiteindelijk een top service van GoPro met de wereldwijde garantie en super snelle levering.
Op Bonaire een mooie aanbieding en na thuiskomst de camera geupdate. En sinds dien alleen maar problemen. Na twee weken heen en weer mailen kreeg ik goedkeuring voor het omwisselen. Ofwel kreeg een nieuwe camera met een nieuwe accu.
Die had problemen met opladen en mijn accu's werden maar voor 1/3de gebruikt. Nu kreeg ik binnen twee dagen een RMA. Helaas heeft het 3 weken geduurd voordat ze hem konden ophalen (ben veel onderweg voor mijn werk en DHL heeft één keer zich niet aan de ophaal opdracht gehouden ivm werkdruk

Vorige week woensdag is hij uiteindelijk opgehaald en gsiteren kreeg ik de melding dat de DHL meneer langs was geweest om een pakketje af te leveren.
Straks maar ophalen. En hopelijk weer een nieuwe camera en een nieuwe accu (maar belangrijker, hopelijk een camera zonder problemen!)
Service van GoPro vind ik goed, ondanks dat het soms echt lang duurt voordat ze reageren of de RMA starten.
Bij de specs staat niet "black" dus voordat ik iets bestel wat niet past....
Alvast bedankt
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Hele rare case dit, zeker niet de officiële van GoPro zelf.smartbit schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:13:
Is deze Waterproof behuizing GoPro Hero3 & Hero3+ ook geschikt voor de Hero3 Black? Ik weet dat deze nieuwe case bij de Hero3+ hoort, maar dat er ook een Hero3 Black in past wist ik niet.
Bij de specs staat niet "black" dus voordat ik iets bestel wat niet past....
Alvast bedankt
Want de lens is van de Hero 3 case. Maar de sluiting bovenop komt van een Hero 2 case.
Is er niet, accessoires hebben een vastgestelde prijs.OMX2000 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 18:09:
Is er nog een aan te raden shop waar ze de originele GoPro accessoires goedkoper verkopen?
Inderdaad, opeens worden de prijzen nu toch snel verlaagd.Marc_87 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:04:
Iemand hier opgevallen dat "gewone shops" de 3+ black ook goedkoper aan het verkopen zijn? Zou de nieuwe er dan toch sneller aankomen dat we denken?
Zou GoPro dan toch nog een nieuwe introduceren voor de zomer?
Ik heb een 20% off code gekregen van GoPro toen ik mijn vervangende camera woensdag op haalde. Als ik thuis ben zal ik hem even op zoeken.OMX2000 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 18:09:
Is er nog een aan te raden shop waar ze de originele GoPro accessoires goedkoper verkopen?
klopt de mm adverteerde met een prijs van 350 voor een 3+black, heeft het misschien te maken met de IPO van GoPro afgelopen week.Marc_87 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:04:
Iemand hier opgevallen dat "gewone shops" de 3+ black ook goedkoper aan het verkopen zijn? Zou de nieuwe er dan toch sneller aankomen dat we denken?
Van het kastje naar de muur lopen...
Wat heb ik allemaal gekocht inmiddels: Auto-charger, extra batterij, headstrap, clamp, floaty, tri-pod, diverse lens beschermers etc... totaal voor een euro of 30, de prijs van één originele Gopro accessoire.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dank Servertje, ik denk dat je gelijk hebt dat het een third-party case is en begrijp imiddels dat ze niet meer op voorraad zijn.Servertje schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 00:46:
[...]
Hele rare case dit, zeker niet de officiële van GoPro zelf.
Want de lens is van de Hero 3 case. Maar de sluiting bovenop komt van een Hero 2 case.
Het Housing Lock van mijn Hero3 Black is gebroken en ik heb een nieuwe nodig. Ik heb zojuist met SportsCam gebeld en werd zeer deskundig te woord gestaan. Anders dan in de winkel heeft SportsCam de Housing Locks op voorraad zolang de voorraad strekt. SprtsCam vertelde dat de nieuwe Hero3+ casing een sterkere Housing Lock heeft omdat het Hero3 Housing Lock de neiging hebben om kapot te gaan. Ik ga er meteen twee bestellen.
Dit is ook een aanrader.. Je krijgt een BacPac ( extra accu ) en een onderwaterbehuizing (inclusief deksel voor met BacPac en zonder BacPac)..
Dus inhoud is:
- BacPac
- Behuizing voorkant
- Achterkant gesloten voor met BacPac
- Achterkant open voor met BacPac
- Achterkant gesloten voor zonder BacPac
- Achterkant open voor zonder Bacpac
'k heb 'm zelf ook..
[ Voor 35% gewijzigd door Fruitschaal op 27-06-2014 11:19 ]
Ik heb de BacPac ook en dat geeft langere opname tijden. Pas op dat door de BacPac het gewicht toeneemt en de Floaty Backdoor de GoPro dan niet meer drijvend kan houden, ik gebruik dus altijd een extra touwtje om hem ergens aan de boot vast te zetten en dat heeft me al een paar keer gered. En dan hoef je niet weer terug te varen om dat ding uit het water te vissen, vooral handig tijdens (oefen-) wedstrijdenFruitschaal schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:14:
Dit is ook een aanrader.. Je krijgt een BacPac ( extra accu ) en een onderwaterbehuizing (inclusief deksel voor met BacPac en zonder BacPac)..
Het valt me op dat de BacPac snel leeg raakt. Soms heb ik moeite om een lege BacPac weer op te laden. De oplosssing is dan de BacPac aan de GoPro te hangen, de usb laadkabel in de BacPac te prikken en dan een tijdje wachten. Soms helpt het om de de GoPro aan te zetten of om de usb laadkabel aan
GoPro te hangen ipv aan de BacPac, of ik las zelfs dat sommigen het met twee usb kabels proberen: 1 aan de GoPro, de ander aan de BacPac. Als dat alles niet lukt dan kun je dit nog proberen om een dode accu weer tot leven te brengen.
En een wat krachtigere adapter gebruiken wil ook nog wel helpen.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Zoiets dus:

Hebben jullie er eentje?
En wat is jullie ervaring ermee?
Wat ik wel merk is dat aanrakingen van het handvat via de arm worden doorgegeven aan de behuizing van de gopro, waardoor je het nodige lawaai hoort als je tijdens het filmen de arm anders vastpakt of hem bijvoorbeeld in je hand laat draaien. Geen idee of dat bij andere merken / types beter geregeld is.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik heb deze: http://www.banggood.com/E...ro123-Camera-p-86236.html
Erg tevreden over
Is dat inclusief de Gopro 3 behuizing of de 3+ behuizing?Fruitschaal schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:14:
http://www.v-nix.nl/gopro-battery-bacpac-limited-edition
Dus inhoud is:Kosten €60,-..
- BacPac
- Behuizing voorkant
- Achterkant gesloten voor met BacPac
- Achterkant open voor met BacPac
- Achterkant gesloten voor zonder BacPac
- Achterkant open voor zonder Bacpac
'k heb 'm zelf ook..
Dat kan ik beamen, ik heb die ook. Ik gebruik zelf alleen nooit het kogelding wat je op bovenkant kan schroeven, dat laat altijd een beeje los.Snakeye2209 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:14:
Als je voor goedkoop wilt gaan.
Ik heb deze: http://www.banggood.com/E...ro123-Camera-p-86236.html
Erg tevreden over
Wat ook mooi is, is dat je aan de onderkant het beveiligingskoord kan los schroeven en dan kan je hem op een drie poot schroeven.
Heb deze: http://www.sp-gadgets.com...pov-pole-2?&variant=13470
Bevalt erg goed. Robuust ding. Heeft vakantie in Vietnam zowel boven als onder water prima voldaan.
Wel een stuk duurder... Heb 'm bij Foto Klein vandaan.
http://www.v-nix.nl/gopro...proof-replacement-housing
Was is het verschil met de standaard waterproof case die er bij zit? De diepte onder water misschien?
Interesse is gewekt!!!RedRayMann schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 08:45:
[...]
Ik heb een 20% off code gekregen van GoPro toen ik mijn vervangende camera woensdag op haalde. Als ik thuis ben zal ik hem even op zoeken.
En zodra ik hm invoer komt er onder het product "EMEA Warranty Replacement" te staan...
Zou dat zijn omdat ik mijn GoPro voor warranty heb ge-replaced? Zodat ze later in de stats kunnen zien hoeveel mensen deze code/andere codes hebben gebruikt?
Of krijg je een mount die al eerder retour is gestuurd?
(denk zelf optie 1)
[ Voor 2% gewijzigd door RedRayMann op 28-06-2014 11:34 . Reden: code ]
http://eud.dx.com/product...hone-more-black-844272764
http://eud.dx.com/product...cs-844314733#.U67VbtN_viY
Lijkt me ook een leuk ding, hoewel het eigenlijk een verijdelde eierwekker is.
d--amo schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 15:38:
Dit lijkt me zeer leuk! Iemand die me kan zeggen of ik er nog een specifieke mount voor nodig heb?
http://eud.dx.com/product...hone-more-black-844272764
Besteld!LorenzoG schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:49:
Een gewone tripod mount moet goed zijn:
http://eud.dx.com/product...cs-844314733#.U67VbtN_viY
Lijkt me ook een leuk ding, hoewel het eigenlijk een verijdelde eierwekker is.
[...]
De eerste keer dat ik die eu versie van dx tegenkwam. Die lijken sneller te leveren. Ben benieuwd.
[ Voor 12% gewijzigd door d--amo op 28-06-2014 22:12 ]
d--amo schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:11:
[...]
Besteld!
De eerste keer dat ik die eu versie van dx tegenkwam. Die lijken sneller te leveren. Ben benieuwd.
Ik gebruik 'm met de 3+. Maar ik dacht dat de 3 en 3+ niet verschillend zijn qua behuizing dus beide passen. Iemand een bevestiging?Bassie90 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:19:
[...]
Is dat inclusief de Gopro 3 behuizing of de 3+ behuizing?
YouTube: Rosmolenplein Tilburg Juni 2014
M'n eerste Timelapse-pogingen. Heb wel lol met het apparaat hoor.
https://www.priceattack.n...37&utm_source=Nieuwsbrief
iemand de dx variant van gezien?
Van het kastje naar de muur lopen...