Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
http://www.dx.com/p/ci-03...opro-hero-3-hero-3-265978
heb hem thuis, werkt prima :D

EDIT: http://www.banggood.com/D...AHDBT201301-p-925426.html
Die is beter. Kies voor "Netherland Direct Mail" ( NIET Netherlands via Standard Shipping) voor 35 eurocent, en na een weekje heb je het al binnen. (heb er laatst vanalles besteld, alles binnen een week al binnen)

[ Voor 27% gewijzigd door Waah op 30-06-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen om 4:00 de wekker gezet om een time-lapse van de zonsopkomst te maken. Helaas was het te bewolkt en zie je dus weinig zon. Toch vind ik het nog een best leuk filmpje geworden :)

Voor de liefhebbers: YouTube: GetGoPro - Timelapse Cattenbroekerplas Woerden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:45
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:34:
Vanmorgen om 4:00 de wekker gezet om een time-lapse van de zonsopkomst te maken. Helaas was het te bewolkt en zie je dus weinig zon. Toch vind ik het nog een best leuk filmpje geworden :)

Voor de liefhebbers: YouTube: GetGoPro - Timelapse Cattenbroekerplas Woerden
Wel aardig, ik zou hm sneller laten draaien en beweging geven, dus bv hoge resolutie schieten en dan "pannen" op full hd.
Of een kookwekker/klokje gebruiken...zoals deze bv. :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:43:
[...]
Wel aardig, ik zou hm sneller laten draaien en beweging geven, dus bv hoge resolutie schieten en dan "pannen" op full hd.
Thanks voor de tip! De kookwekker heb ik inderdaad al in mijn bezit, alleen alle mounts zijn nog onderweg vanuit China ;) maar ik zal het de volgende keer zeker proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:46:
[...]

Thanks voor de tip! De kookwekker heb ik inderdaad al in mijn bezit, alleen alle mounts zijn nog onderweg vanuit China ;) maar ik zal het de volgende keer zeker proberen!
Probeer ook met een uurwerk, draait langzamer en kun je dus langer gebruiken.
Ik heb gewoon een super low budget klok gehaald bij Action met een afbeelding van Elvis....but he has left the building via the trashcan. >:)
En daarop een tripod mount voorzichtig bevestigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:11
Kwam deze tegen, wellicht iets? Voor degenen die nog een arm statief zoeken!

https://www.priceattack.n...agaanbieding#!prettyPhoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een elektrische/gemotoriseerde slider.

Zoiets dus: http://www.dx.com/p/popla...-slr-cameras-black-323494
Maar dan elektrisch :)

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zie wel veel DIY maar ik ben helaas niet zo technisch/handig. En de professionele apparatuur is mij iets te prijzig en volgens mij kan het allemaal een stuk goedkoper, althans als ik die DIY moet geloven.

Ik zat zelf al wel te denken om er een eierwekken oid naast te zetten die een draad aan de slider vastmaakt en deze zo aanspant en dus laat schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mega-Druif
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-09 10:39
Ik was op zoek naar 32 of 64gb sandisk extreme voor de 3+ Black edition, en de website www.dataio.nl raadt dan daarbij deze nieuwe serie van Samsung aan:
Samsung 32 GB Pro

Iemand ervaring met deze 'nieuwe' geheugen kaartjes?
Samsung heeft ze inderdaad ook op hun eigen website staan: linkje

Hij lijkt alleen nergens op voorraad te zijn (behalve dan dataio.nl). Dit kan natuurlijk te maken hebben met dat het écht een nieuwe serie is die net is gelaunched, maar ik ben dit nog niet tegengekomen op Tweakers of andere techsites.
Het lijkt dus, voor die paar euro, dat er dus ipv 45MB/s (Sandisk Extreme) met 80MB/s (Samsung Pro) geschreven worden, of ben ik hier nu een 'domme consument' die de waardes niet goed interpreteert??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 00:42
Over een paar dagen ga ik duiken met mijn H3+B.
Ik heb een GoPole gekocht en voor het zwembad een gele floating bobber van dx.com.
Als het goed is kan die GoPolo ook onder water, alleen vind ik dat ding nogal zwaar en log. Ondanks de handstrap ben ik bang dat ik hem in de diepte kan verliezen. De Floaty backdoor lijkt me niet genoeg drijvend vermogen te hebben om hem naar het oppervlakte te krijgen.
Wat nu toe doen?
De gele floating bobber houdt wel lekker makkelijk vast en heeft toch een handstrap. Of zit daar teveel lucht in waardoor die op 18m ontploft?

Wat gebruiken jullie bij het duiken voor goede opnamen?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 16:47
Stinger_Ventura schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:34:
De gele floating bobber houdt wel lekker makkelijk vast en heeft toch een handstrap. Of zit daar teveel lucht in waardoor die op 18m ontploft?
Hij zal wat krimpen door de hogere druk op 18m (2,8bar ongeveer), "ontploffen" krijg je bij onderdruk, maar dat lukt niet eens zoveel in een vliegtuig waar de druk ongeveer 0,7bar is op kruishoogte (dat is althans wat ik ooit gemeten heb aan de hand van een waterflesje) en dus 0,3bar onderdruk.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 08:52
Stinger_Ventura schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:34:
Over een paar dagen ga ik duiken met mijn H3+B.
Ik heb een GoPole gekocht en voor het zwembad een gele floating bobber van dx.com.
Als het goed is kan die GoPolo ook onder water, alleen vind ik dat ding nogal zwaar en log. Ondanks de handstrap ben ik bang dat ik hem in de diepte kan verliezen. De Floaty backdoor lijkt me niet genoeg drijvend vermogen te hebben om hem naar het oppervlakte te krijgen.
Wat nu toe doen?

Wat gebruiken jullie bij het duiken voor goede opnamen?
Ik ben net terug van een duiktrip naar het great barrier reef en heb daar de GoPole gebruikt tot op een diepte van 24 meter.
Geen enkel probleem, gebruik de strap op mijn pols en heb dan genoeg speling om hem lekker vast te houden. Ook het drijfvermogen is perfect, schiet als een raket naar de opervlakte als je hem echt los laat.
En als je in de oceaan zwemt, valt zijn fel gele kleur erg goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is (buiten de gorpo site zelf) de 3 way mount te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:00:
Waar is (buiten de gorpo site zelf) de 3 way mount te bestellen?
Google is your friend. Zo moeilijk kan het niet zijn om te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Universal Creations schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:16:
[...]

Google is your friend. Zo moeilijk kan het niet zijn om te vinden.
Jawel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek op DX.com dan. Typ gopro in en voilá. Dan kan je er waarschijnlijk nog tussen 20 soorten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:08:
Zoek op DX.com dan. Typ gopro in en voilá. Dan kan je er waarschijnlijk nog tussen 20 soorten kiezen.
Oja die zoek ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heren /dames

sind kort de 3+ silver
met lexar 633 32gb

gaat vooral op de motor gebruikt worden, wat raden jullie aan 720/60/30 of 960 aangezien ik 1080 ik nergens kan afspelen .

thanks alvast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@denuff 1080 kan je nu nog niet afspelen, later of bij vrienden misschien wel, en je zou theoretisch iets digitaal kunnen inzoomen t.o.v. 720. Maar 720 is ook mooi (genoeg) vindt ik persoonlijk. 60fps geeft je de mogelijkheid om slowmotion stukjes in te lassen (die je dan po 30fps ziet).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb een vraag. Ik zit er ook over te denken om een gopro hero 3+ black te kopen, maar hoe kan je die bevestigen aan een waterskie? Zou hem graag op ong. de punt hebben en dan gericht op degene die skiet. Iemand ervaring mee? Heb al op internet en dit forum gezocht maar kreeg niks gevonden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
Doe eens niet zo lui en kijk hier gewoon eens tussen:

http://gopro.com/camera-mounts

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

franssie schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:49:
@denuff 1080 kan je nu nog niet afspelen, later of bij vrienden misschien wel, en je zou theoretisch iets digitaal kunnen inzoomen t.o.v. 720. Maar 720 is ook mooi (genoeg) vindt ik persoonlijk. 60fps geeft je de mogelijkheid om slowmotion stukjes in te lassen (die je dan po 30fps ziet).
ok thanks ,

ps; gaat het ook niet via een hdmi kabel dan ? met de juiste tv uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:46:
[...]

ok thanks ,

ps; gaat het ook niet via een hdmi kabel dan ? met de juiste tv uiteraard
Dit kan ook inderdaad. Er zit een mini-hdmi aansluiting aan de zijkant van het toestel. Waar je ook je geheugenkaartje kunt insteken. Deze kun je dus met een mini-hdmi naar hdmi kabel op je tv aansluiten.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers: Ik heb zojuist mijn eerste How-To filmpje m.b.t. GoPro op YouTube gezet. Het is een kort en bondig filmpje, maar volgens mij doet het wat het moet doen. Feedback van jullie is natuurlijk altijd welkom :) wie weet kan ik nog dingen verbeteren, of zijn er dingen die jullie graag uitgelegd zien worden.

YouTube: GetGoPro - How To #1- Een GoPro time lapse importeren in Premiere Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:27

OMX2000

By any means necessary...

Mega-Druif schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:24:
Ik was op zoek naar 32 of 64gb sandisk extreme voor de 3+ Black edition, en de website www.dataio.nl raadt dan daarbij deze nieuwe serie van Samsung aan:
Samsung 32 GB Pro

Iemand ervaring met deze 'nieuwe' geheugen kaartjes?
Samsung heeft ze inderdaad ook op hun eigen website staan: linkje

Hij lijkt alleen nergens op voorraad te zijn (behalve dan dataio.nl). Dit kan natuurlijk te maken hebben met dat het écht een nieuwe serie is die net is gelaunched, maar ik ben dit nog niet tegengekomen op Tweakers of andere techsites.
Het lijkt dus, voor die paar euro, dat er dus ipv 45MB/s (Sandisk Extreme) met 80MB/s (Samsung Pro) geschreven worden, of ben ik hier nu een 'domme consument' die de waardes niet goed interpreteert??
Nou ik heb de Samsung 64 GB Pro besteld voor nog uit te pakken (nog 11 nachtjes slapen :P ) GoPro 3+ Black. Deze dus : https://www.dataio.nl/pro...pro-uhs-i-class-10-90mbs/ Inclusief PostNL track&trace komt het dan op €62,20. Hopelijk krijg ik er geen spijt van qua compatibiliteit.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 20:38
Waah schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:57:
[...]

http://www.dx.com/p/ci-03...opro-hero-3-hero-3-265978
heb hem thuis, werkt prima :D

EDIT: http://www.banggood.com/D...AHDBT201301-p-925426.html
Die is beter. Kies voor "Netherland Direct Mail" ( NIET Netherlands via Standard Shipping) voor 35 eurocent, en na een weekje heb je het al binnen. (heb er laatst vanalles besteld, alles binnen een week al binnen)
Laad maar met 480mAh als er twee accu's in zitten, dan duurt het alsnog erg lang voordat ze beide vol zijn. Is het dan niet handig om twee single chargers te kopen?
Heb nu 3x een china accu, 3x originele. En één china lader. Vandaar dat ik het vraag. Denk zelf eerder een losse lader te kopen dan een dual. voor erbij, of het moet een originele of een ander met continue laad vermogen van boven de 800mah per stuk zijn. Wat zijn jou ervaringen?

--edit--
net de originele chest mount besteld. ivm met mijn parachutespringen wil ik originele en goede producten in de lucht :-) Op de grond hou ik het bij DX :-)
Mijn GoPro verzameling groeit en groeit :-D

[ Voor 9% gewijzigd door RedRayMann op 03-07-2014 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
RedRayMann schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 00:06:
[...]

Laad maar met 480mAh als er twee accu's in zitten, dan duurt het alsnog erg lang voordat ze beide vol zijn. Is het dan niet handig om twee single chargers te kopen?
ik laad mijn accu's vaak nadat ik ze gebruik heb... snachts meestal. en gezien ik in de nacht niet wakker wil worden om accu's te wisselen, en ik 4 accu's heb... kost dit maar 2 stopcontacten en dradenboel ipv 4.

heb al genoeg laders mee (DSLR, Nikon 1, filmcamera + GoPro, telefoon) om niet 4 laders mee te nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 17-09 09:29
OMX2000 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 21:15:
[...]
Nou ik heb de Samsung 64 GB Pro besteld voor nog uit te pakken (nog 11 nachtjes slapen :P ) GoPro 3+ Black. Deze dus : https://www.dataio.nl/pro...pro-uhs-i-class-10-90mbs/ Inclusief PostNL track&trace komt het dan op €62,20. Hopelijk krijg ik er geen spijt van qua compatibiliteit.
werk ik al 3 week mee, geen enkele hickup ook 4k lange tijd niet... prima koop :)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Hmmm heb 2 en 3 juni in totaal 4 bestellingen gedaan bij dx.com en er is er pas 1 binnen. Wel een mailtje gehad dat een bestelling met een batterij niet door de douane kwam en dat ze hem opnieuw gaan versturen. Wordt langzaamaan toch een ietsje zenuwachtig, hoop wel dat alles er voor mijn vakantie is (over 3 weken)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
meestal duurt het toch 4-6 weken hoor!

ps.iemand een goeie tutorial, voor het inzoomen in een filmpje (pannen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mega-Druif
  • Laatst online: 03-09 10:39
@OMX2000 @Martinus Bedankt voor de reacties.

Ik blijf het vreemd vinden dat deze geheugenkaartjes eigenlijk nergens terug te vinden zijn terwijl deze dus volgens specificatie gewoon beter zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

@EvaluationCopy: apart, heb rond die tijd ook 2 batterijen besteld en die zijn inderdaad ook nog niet aangekomen. Ook ik ontving een mail dat 't op een andere manier verzonden ging worden. Heb hiervoor wel vaker batterijen bij DX gekocht, nog nooit vertraagde levering door gekregen. Waarom nu dan ineens wel? Nu maar hopen dat 't op tijd binnenkomt, mijn vakantie is gelukkig nog iets later, dus heb even de tijd :)

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Hoor net van het thuisfront dat de bestelling van 17 juni is binnengekomen. Beide bestellingen van de 3e hadden batterijen in het pakket. (Waarvan 1 met 5 van die lullige knoopcelletjes, gaan ze daar nou moeilijk over doen?). Goed belangrijkste spullen voor de vakantie en alle mogelijkheden omleuk op en rond m'n boot te filmen zijn er in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van jullie heeft ideeen om langer op te nemen? (in batterijduur).
Ik merk dat ik nu, wanneer ik een timelapse aanzet, max 2uur kan doen om vervolgens een nieuwe batterij erin te hangen.

Nu wil ik namelijk echte lange timelapses maken. Ik heb er onlangs al 1 gemaakt van 24 uur maar daarvoor moet de gopro verbonden zijn aan de stroom en dus geen bescherming eromheen hebben.
Nu twijfel ik aan het volgende: Een nieuwe bescherming kopen en hier zelf een klein gaatje in maken waar de hdmi kabel doorheen kan. Deze vervolgens proberen dicht te maken. (duct tape doet wonderen verwacht ik)

Heeft iemand anders nog tips hiervoor? Want ik heb zelf het gevoel dat ik moeilijk doe terwijl het misschien makkelijk kan.

p.s. De gopro had trouwens geen enkele moeite om zolang aan te staan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:05:
Wie van jullie heeft ideeen om langer op te nemen? (in batterijduur).
Ik merk dat ik nu, wanneer ik een timelapse aanzet, max 2uur kan doen om vervolgens een nieuwe batterij erin te hangen.

Nu wil ik namelijk echte lange timelapses maken. Ik heb er onlangs al 1 gemaakt van 24 uur maar daarvoor moet de gopro verbonden zijn aan de stroom en dus geen bescherming eromheen hebben.
Nu twijfel ik aan het volgende: Een nieuwe bescherming kopen en hier zelf een klein gaatje in maken waar de hdmi kabel doorheen kan. Deze vervolgens proberen dicht te maken. (duct tape doet wonderen verwacht ik)

Heeft iemand anders nog tips hiervoor? Want ik heb zelf het gevoel dat ik moeilijk doe terwijl het misschien makkelijk kan.

p.s. De gopro had trouwens geen enkele moeite om zolang aan te staan. 8)
lijkt me zonde om je waterdichte behuizing hiervoor te beschadigen

flatcable:

skeletton housing:
http://www.instructables....to-Power-an-Enclosed-GoP/

[ Voor 8% gewijzigd door laurens0619 op 03-07-2014 18:36 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Gewoon een frame kopen, dan kun je gewoon je usb-kabel aansluiten. Tenzij je de GoPro zoveel mogelijk wil beschermen is dit een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Samsung PRO 64 GB MicroSD binnen. En nu even gebenchmark'd in mijn MacBook Pro. Ik weet niet wat de SD adapter nog doet qua performance, maar met deze cijfers zou hij snel genoeg moeten zijn voor de GoPro lijkt me zo.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/76JPXB7r4VPVWcx0CEtTlz3V/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Sandisk 64GB kaartje in de ramsj bij iBood vandaag. Iemand die uit eigen hand kan bevestigen dat dat ding een beetje behoorlijk werkt met de Gopro?

http://www.ibood.com/nl/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 19:17
EvaluationCopy schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:01:
Sandisk 64GB kaartje in de ramsj bij iBood vandaag. Iemand die uit eigen hand kan bevestigen dat dat ding een beetje behoorlijk werkt met de Gopro?

http://www.ibood.com/nl/nl/
Ook de GoPro Hero 3 Black Edition i nde aanbieding voo 339 en de Silver voor 269,95

http://www.1dayfly.com/nl/nl/

daarnaast ook extra's in de aanbieding zoals:
Beschikbare accessoires:
1. Pico Dolly Kit (€99,95)
2. Lowepro D-res 20aw cameratas (€19,95)
3. Extra Accu GoPro Hero3+ (€19,95)
4. Polar Pro Switchblade (€49,95)
5. Flymount Generation 3 i.c.m. Flymount
Adapter Type 2 (€64,95)
6. Camrig Kite Line Mount (€39,95)
7. Flymount Kiteboard Mount (€22,95)
8. De Tehkron CagePro (€79,95)
9. De Tehkron CagePro + extra LP-E6 accu (€109,95)
10. Joby Action Clamp & Locking Arm (€39,95)
11. Go Pole reach (€49,95)

http://www.1dayfly.com/nl/nl/sale

EDIT:

Wat raden jullie aan, nog een voor Hero 3+ Black g aan of toch de geruchten van de 4 afwachten welke de zomer/begin najaar zijn opwachting zal maken? GoPro zal gebruikt worden voor vakanties (afgelopen vakantie gopro hero 2 gebruikt tijdens het snorkelen / duiken op de Dominicaanse en tijdens de jungle ingaan en daardoor overtuigd geraakt om mee te hebben naast gewone camera), verder voor timelapse, streaming voor de lokale omroep en voor tijdens de intocht als zwarte piet :D

[ Voor 63% gewijzigd door lubbertkramer op 04-07-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Als je wacht op nieuwe techniek kun je nooit iets kopen. Zoveel verschil zal de 4 vast niet maken in kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Tja waarom niet :? Er zijn heel wat verbeteringen mogelijk die niet onredelijk zijn om bij een Hero 4 te verwachten. Bijv, hogere FPS per resolutie.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Natuurlijk. Stel dat er al een release-datum bekend is van 2 maanden in de toekomst dan ga je natuurlijk wel wachten. Nu is er nog niks officieels bekend, wellicht zit je dan nog heel de zomer zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 19:17
EvaluationCopy schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:50:
Natuurlijk. Stel dat er al een release-datum bekend is van 2 maanden in de toekomst dan ga je natuurlijk wel wachten. Nu is er nog niks officieels bekend, wellicht zit je dan nog heel de zomer zonder.
Ik ga pas in november weer op vakantie, rondreis door Thailand dus zou kunnen wachten tot oktober. Nu is er inderdaad nog geen release maar de geruchtenstroom en de aanbiedingen overal op de 3+ black en andere modellen geven wel een signaal.

Toch besloten de deal niet te kopen en te wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@lubbertkramer, in jous situatie lijkt me dat verstandig. Ik heb het instap model gekocht om eerst een te kijken of het wat is voordat ik honderden euros uitgeef. Is het echt mijn ding, dan ga ik misschien nog wel voor een 4 als die HD op hogere framerates kan opnemen of 4K op een fatsoenlijke frame rate.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:43:
[...]
Vanmorgen weer een mooie time-lapse gemaakt, dit keer mét zon ;).

Kookwekker gaf helaas na 20 minuten al de geest, toen de rest maar vanaf statief gedaan.

Ik heb geprobeerd e.e.a. te 'pannen', vind dit persoonlijk al een hele verbetering:

http://youtu.be/6abBZ8GGDbM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

EvaluationCopy schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:50:
Ik reageer dan ook op jou verwachting dat de 4 vast zoveel verschil niet zal maken in kwaliteit.
Ik verwacht namelijk dat de 4 wel degelijk een behoorlijke upgrade zou kunnen zijn.

Er zijn uiteraard genoeg legitieme redenen waarom iemand nu een 3 zou willen kopen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:20:
[...]

Kookwekker gaf helaas na 20 minuten al de geest, toen de rest maar vanaf statief gedaan.

Ik heb geprobeerd e.e.a. te 'pannen', vind dit persoonlijk al een hele verbetering:

Al een stuk beter maar mag nog veeeel sneller, als je op youtube de snelheid op 2 zet wordt het al iets beter.
Ik zou hm nog zeker 4x sneller maken voor een mooi effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Weet iemand van jullie dit? Als ik met de Gopro 3+ een opname maak van meer dan 17 minuten maak en dit uitlees in imovie, maakt het systeem er twee bestanden van????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag,

Geen idee of ik het hier zo in de juiste categorie plaats, indien wel dan alvast mijn excuus :*) .
Ik heb zojuist een goedkopere versie van een gopro gekocht en die bevalt prima qua prijs/kwaliteit, alleen ben ik hiervoor nog opzoek naar een u-shot statief, (term die ik het meeste tegenkwam voor dit soort statieven voor action cams). Nu is er natuurlijk van dat professionele spul aanwezig van GoPro zelf, maar daar betaal je natuurlijk ook voor, nu mijn vraag waar ik zulke statiefjes het beste kan aanschaffen en wat voor term er nou eigenlijk gebruikt wordt voor dit soort statiefjes. De prijs moet leuk blijven, ik zat zelf te denken onder de 20 euro.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Laatst online: 16-09 22:43
Solid4S schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:59:
Weet iemand van jullie dit? Als ik met de Gopro 3+ een opname maak van meer dan 17 minuten maak en dit uitlees in imovie, maakt het systeem er twee bestanden van????
GoPro splitst automatisch de videobestanden als deze groter dan... 1gb.. of 2gb worden. Weet even niet meer de exacte grote :) Zal wel een technische verklaring achter zitten, wss omdat de opslag kaartjes fat32 geformateerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Djie schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:58:
[...]

GoPro splitst automatisch de videobestanden als deze groter dan... 1gb.. of 2gb worden. Weet even niet meer de exacte grote :) Zal wel een technische verklaring achter zitten, wss omdat de opslag kaartjes fat32 geformateerd zijn.
Bij mij bij 3.99 GB, denk dat ze dan NTFS zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

MLPN schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:25:
[...]

Bij mij bij 3.99 GB, denk dat ze dan NTFS zijn :p
NTFS verwacht ik niet. FAT32 of exFAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
OMX2000 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:55:
[...]

NTFS verwacht ik niet. FAT32 of exFAT
Zo ook goed kunnen, in ieder geval zijn mijn bestanden max net geen 4 GB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Laatst online: 20-01-2024
Betekent dus dat dit niet aangepast kan worden? Jammer! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:12
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:20:
[...]

Het pannen is wel leuk, maakt de video iets interessanter, maar het fixt het 'probleem' dat er in de eerste minuut weinig gebeurt niet, helaas :) Pas vanaf 1:10 zie je de zon opkomen en wolken ontstaan, waardoor er wat gebeurt om naar te kijken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Per ongeluk een floaty+backdoor gekocht voor een 1/2/3 ipv 3+, als iemand die wil in de buurt van Tilburg, stuur even een berichtje, mag je zo komen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Fatalharry schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:51:
[...]

Ik ben net terug van een duiktrip naar het great barrier reef en heb daar de GoPole gebruikt tot op een diepte van 24 meter.
Geen enkel probleem, gebruik de strap op mijn pols en heb dan genoeg speling om hem lekker vast te houden. Ook het drijfvermogen is perfect, schiet als een raket naar de opervlakte als je hem echt los laat.
En als je in de oceaan zwemt, valt zijn fel gele kleur erg goed op.
Dank voor je bericht! heb hem de afgelopen 2 dagen ook op het GBR gebruik (Port Douglas).
Ging fantastisch met de GoPolo, viel me reuze mee en mooie video.

Echter! :( Er zat bij elke duik kleine druppeltjes water in mijn case :|
Ik heb elke keer nieuwe Fog Inserts gebruikt, en een nieuwe backdoor geprobeerd, maar er blijft wat vocht in komen.
Ik was in de veronderstelling dat het ding helemaal water dicht is en heb niet dieper dan 18m gedoken.

Hebben jullie hier ook wel eens mee te maken gehad? Of moet die terug naar GoPro voor een nieuwe case?
Ter info: seal heb ik gecontroleerd op zand korreltjes e.d. Maar kon alle keren niets vinden. Bij een van de duiken leek die te condenseren rond de bovenste knop.
Maak me wel zorgen om opnieuw te gaan duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:00

Ethirty

Who...me?

Gebruik je de 3 of de 3+ behuizing? Die inserts zijn alleen goed tegen condens, uiteraard niet bedoeld tegen een kleine lekkage. Aan de andere kant zou je bij echte lekkage verwachten dat op 18m de behuizing vol loopt.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Ethirty schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:36:
Gebruik je de 3 of de 3+ behuizing? Die inserts zijn alleen goed tegen condens, uiteraard niet bedoeld tegen een kleine lekkage. Aan de andere kant zou je bij echte lekkage verwachten dat op 18m de behuizing vol loopt.
GP 3+BE, er kunnen naar mijn weten 2 inserts in die je onderop doet.
Waren klein druppeltjes op de achterkant en rond de lens ( niet op!) en het LCDtje..

Eerste keer geproefd en het leek zout (maar kan natuurlijk ook van de handen komen, of iets anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Dit lijkt me ook best een nette deal. Twee Wasabi batterijen + een dual lader.

http://www.actiecamera.eu...bele-lader-autolader.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Dit is een reactie op Verwijderd in "[GoPro] Ervaringen & Discussie" aangezien ik het topic samengevoegd heb met dit topic.

Ik verwijs je even door naar het GoPro topic: [GoPro] Ervaringen & Discussie

En als je dan gaat zoeken op de interwebs en niet bang bent om wat uit het verre oosten te halen: [GoPro] Ervaringen & Discussie

Zelf heb ik er ook eentje van DX en ben er erg blij mee.

[ Voor 20% gewijzigd door Universal Creations op 06-07-2014 01:24 ]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
YouTube: Longimanus Liveaboard Egypt 2014

duiksafari egypte vorige maand. Geschoten met Hero2 HD. Tijd om te upgraden naar een 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

z0rk0l schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:45:
YouTube: Longimanus Liveaboard Egypt 2014

duiksafari egypte vorige maand. Geschoten met Hero2 HD. Tijd om te upgraden naar een 3 :)
Gaaf zeg! Nadeel is dat je vaak heel veel footage maakt en dat je waarschijnlijk maar 5% van gebruikt voor een filmpje. Ga over 3 weken naar New York en 3 weken rondreizen in canada. Heb een 64GB kaart en 2x 32 gb maar denk dat ik niet genoeg hieraan heb. Neem maar een harde schijf mee en hopen dat er aardige mensen zijn waarvan ik de computer mag gebruiken om het over te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
T.E schreef op zondag 06 juli 2014 @ 10:31:
[...]

Gaaf zeg! Nadeel is dat je vaak heel veel footage maakt en dat je waarschijnlijk maar 5% van gebruikt voor een filmpje. Ga over 3 weken naar New York en 3 weken rondreizen in canada. Heb een 64GB kaart en 2x 32 gb maar denk dat ik niet genoeg hieraan heb. Neem maar een harde schijf mee en hopen dat er aardige mensen zijn waarvan ik de computer mag gebruiken om het over te zetten :)
thanks! Heb je geen laptopje oid die je mee kan nemen. ik heb mijn surface 2 tablet meegenomen en een kleine externe HDD. Ging prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

nee alleen een ipad mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

RedRayMann schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:31:
Ik zie, de coupon is alleen gelding voor de mounts, niet voor de bacpacs e.d.
En zodra ik hm invoer komt er onder het product "EMEA Warranty Replacement" te staan...

Zou dat zijn omdat ik mijn GoPro voor warranty heb ge-replaced? Zodat ze later in de stats kunnen zien hoeveel mensen deze code/andere codes hebben gebruikt?
Of krijg je een mount die al eerder retour is gestuurd?

(denk zelf optie 1)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Thx, ik heb de code gebruikt voor een Chest mount and een handle bar mount. Wel jammer van de BacPac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit moet ook lukken als je Ipad mini hebt, weet niet hoeveel geheugen die heeft.

http://store.apple.com/nl...htning-naar-sd-kaartlezer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 17:14:
[...]

Dit moet ook lukken als je Ipad mini hebt, weet niet hoeveel geheugen die heeft.

http://store.apple.com/nl...htning-naar-sd-kaartlezer
Maar als hij een 64 GB en 2x 32 GB kaartjes heeft wat heeft het backuppen naar een iPad mini dan voor zin? Dus een "phototank" is dan de meest praktische oplossing.

By the way. Ik zag via Google dat hier in dit topic al eerder een antwoord op is geweest.

knny in "[GoPro] Ervaringen & Discussie"

En pricewatch : pricewatch: Verbatim MediaShare Wireless Moet je er alleen nog een HDD en qua betrouwbaarheid door geen draaiende onderdelen misschien een SSD.

[ Voor 31% gewijzigd door OMX2000 op 06-07-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMX2000 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:37:
[...]

Maar als hij een 64 GB en 2x 32 GB kaartjes heeft wat heeft het backuppen naar een iPad mini dan voor zin? Dus een "phototank" is dan de meest praktische oplossing.
Je hebt gelijk, was vergeten dat hij al flinke GB kaartjes heeft die niet gaan passen. Enige voordeel wat ik dan nog kan bedenken dat is dat hij via imovie al filmpjes kan gaan monteren tijdens het reizen. Moet je ook maar zin in hebben;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Wij hadden een familie dagje op het water en ik heb wat zitten spelen met timelapse filmpjes.

Niet zo mooi als vele edits in dit topic maar het is de gedachte dat telt ;)

[YouTube: http://youtu.be/rfeyfA8lpxY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:12
Ik vind 'm leuk! :) Sowieso is op zo'n boot wel vrij origineel en leuke manier om ook de stad een beetje te zien. Tegen het einde ga je een paar camerastandpunten herhalen, waardoor het wat meer van hetzelfde werd, maar verder weinig aan te merken eigenlijk.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuke video Jedi Geub! Vooral leuk dat je de camera gewoon 'z'n gang hebt laten gaan'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

Had deze nog niet hier gepost, terwijl ik er wel aardig trots op ben.
Verbeterpunten?

Ben overigens onderdelen bij elkaar aan het zoeken voor een DIY Steadycam maar wiellagers voor een skateboard zijn hier niet echt makkelijk te vinden.

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
Hayfork schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:18:
[video]

Had deze nog niet hier gepost, terwijl ik er wel aardig trots op ben.
Verbeterpunten?

Ben overigens onderdelen bij elkaar aan het zoeken voor een DIY Steadycam maar wiellagers voor een skateboard zijn hier niet echt makkelijk te vinden.
Ik zou hm inkorten tot 1 a 2 minuten max, nu wordt het heel snel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Eens met hierboven. Zou het filmpje ook wat inkorten. Begon al vrij snel er doorheen te skippen. Verder netjes gedaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcooo87
  • Laatst online: 18-09 00:08
Afgelopen maandag(avond) ook (na wat wikken en wegen) de GoPro Hero 3+ Silver via eGlobalCentral besteld! Binnen 48(!) uur binnen! Super snel!

Gaat voornamelijk gebruikt worden voor snorkelen (op vakantie), motorrijden en kitesurfen!
Extra accesoires:

1 x Lexar 32GB Class 10 High-Performance Mobile Solution Micro SD Memory Card
1 x GoPro AHEDM-001 Side Mount
1 x GoPro HD HERO 3+ Silver Edition
1 x Generic Floaty Handle Grip for GoPro Cameras
1 x Generic SM-201 Monopod for Gopro - with Gopro Mount

Dus voorlopig voorzien! Klopt het dat er geen (micro)HDMI kabel bijzit? En alleen USB Kabel?

Verder: Toen ik de verpakking opende, hoorde ik al wat rammelen. Bleek dus bij de mount (die al om de case zat) een stukje afgebroken:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2wog7cw.jpg

Ik zag dat er meerdere mounts bij zaten! Zijn dit de 'reserves', of is het toch slimmer naar eGlobalCentral te mailen dat er een 'beschadiging' is?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzmerlin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-09 14:33
Hi Remcooo87, altijd melden. Je hebt niet betaald voor kapot spul. Wel balen dat het al bij ontvangst afgebroken is.

Er zit inderdaad geen kabeltje bij, die zal je nog los moeten aanschaffen. En nog een extra accu (of 2), losse lader, ....

Veel plezier met je GoPro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Remcooo87 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:11:
Afgelopen maandag(avond) ook (na wat wikken en wegen) de GoPro Hero 3+ Silver via eGlobalCentral besteld! Binnen 48(!) uur binnen! Super snel!

Gaat voornamelijk gebruikt worden voor snorkelen (op vakantie), motorrijden en kitesurfen!
Extra accesoires:

1 x Lexar 32GB Class 10 High-Performance Mobile Solution Micro SD Memory Card
1 x GoPro AHEDM-001 Side Mount
1 x GoPro HD HERO 3+ Silver Edition
1 x Generic Floaty Handle Grip for GoPro Cameras
1 x Generic SM-201 Monopod for Gopro - with Gopro Mount

Dus voorlopig voorzien! Klopt het dat er geen (micro)HDMI kabel bijzit? En alleen USB Kabel?

Verder: Toen ik de verpakking opende, hoorde ik al wat rammelen. Bleek dus bij de mount (die al om de case zat) een stukje afgebroken:

[afbeelding]

Ik zag dat er meerdere mounts bij zaten! Zijn dit de 'reserves', of is het toch slimmer naar eGlobalCentral te mailen dat er een 'beschadiging' is?

Alvast bedankt!
Gewoon even gopro mailen. Heb ik ook gedaan en kreeg dat ding meteen toegestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcooo87
Oke! Thanks voor jullie antwoorden! Heb eerst eGlobalcentral gemaild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Met mijn GoProHero Black+ filmpje gemaakt in mn aquarium.

Ik wil graag extra accu's gaan bestellen. Welke raden jullie aan? Graag met acculader waarbij je er 2 tegelijk in kunt doen. Wasabi ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
In ieder geval even niet in China bestellen als je wilt dat het aankomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvaluationCopy schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:22:
In ieder geval even niet in China bestellen als je wilt dat het aankomt :P
Pfff, zit ook al 3 weken te wachten en krijg nu net wéér een nieuwe Track&Trace code binnen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal (met Protune 1.0) was het niet een goeie combinatie om in het donker met protune aan te filmen. Weet iemand of met Protune 2.0 (waar je de ISO op max. 400 kan instellen) de GoPro capabeler is geworden in donkere situaties? Of blijft geen protune het best in low-light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
De GoPro Hero 3 silver is in de aanbieding bij iBood:

http://www.ibood.com/extra-nl/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:46
Ik zit te twijfelen om een GoPro of een Nikon AW120 te kopen voor de vakantie. Ik maak meer foto's dan filmpjes. Ik denk dus dat ik beter een AW120 kan nemen of scheelt de foto kwaliteit niet zoveel met de GoPro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:46
MmarkM schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 09:05:
De GoPro Hero 3 silver is in de aanbieding bij iBood:

http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Niet echt een topdeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:24:
Normaal (met Protune 1.0) was het niet een goeie combinatie om in het donker met protune aan te filmen. Weet iemand of met Protune 2.0 (waar je de ISO op max. 400 kan instellen) de GoPro capabeler is geworden in donkere situaties? Of blijft geen protune het best in low-light.
Ik heb er nog geen ervaring mee maar ik vond wel wat geloofwaardige info

http://cineform.blogspot.nl/2014/03/protune-20.html?m=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvtxc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-06 21:33
Weet iemand enkele betrouwbare sites of winkels waar ik voor hooguit twee dagen een GoPro HERO zou kunnen huren? Heeft iemand ervaring met een van de volgende verhuurders? goprohuren.com of versusshop.nl.

Ik heb in principe alleen een GoPro + waterdichte behuizing en headstrap nodig. Misschien een U-shot of een zuignap, alleen ben ik toch bang bij het laatste om de GoPro kwijt te raken als ie loslaat van de kayak. :/

In het andere geval huur ik wel bij een fysieke winkel ergens in de buurt van Rotterdam, anders moet ik ook nog de verzending gaan regelen. Zo schijnt de retourzending niet eens inbegrepen te zijn in de kosten van deze verhuursites. Welke winkel zou GoPro's kunnen verhuren?

Canon 70D + Canon 50mm f1.8 STM | Sigma 10-20mm f4-5.6 | Canon EF 24-105mm f4L IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Versus is goed te vertrouwen en een prima winkel. Ik zou persoonlijk een stukje touw aan de GoPro bevestigen en die aan jou zelf. Dan raak je hem nooit kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
My bad!

[ Voor 90% gewijzigd door B___MAN op 13-07-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 21:45
Jedi Geub schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:56:
Wij hadden een familie dagje op het water en ik heb wat zitten spelen met timelapse filmpjes.

Niet zo mooi als vele edits in dit topic maar het is de gedachte dat telt ;)

[video]
Gaaf filmpje! Welke muziek is dat, heerlijk achtergrond nummer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcooo87
Remcooo87 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:11:
Afgelopen maandag(avond)...

[afbeelding]

Alvast bedankt!
Nou, ondertussen reactie van eGlobalCentral:

Was er zelf te onvoorzichtig mee omgegaan, dus ze konden het niet vervangen.
Na heen en weer gemail (tot 3x aangegeven dat het bij aankomst was + dat het enkel de plastic (afschroefbare) mount was, van max $5) krijg ik nu maar de mail dat dan de hele case vervangen moet worden, en dat ze dan aanraden deze zelf te kopen...

Wat een enorm belabberde after-service! Ik weet het, die mount koop ik zelf wel bij, en het gaat ook niet om schokkende bedragen, maar dit is zwaar slecht!

-edit- Na een (vrij) boze reactie hun kant op krijg ik in 1x dit:

"Thanks for your email.

Please confirm your address and we will send a GoPro casing to you free of charge.

We look forward to your reply."

[ Voor 41% gewijzigd door Remcooo87 op 14-07-2014 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 19:58
"casing", bedoelen ze nou de hele behuizing of alleen het voetje? Anders een leuke reserve case erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcooo87
Geen idee! Heb ze al meerdere keren (inclusief plaatjes) aangegeven wat kapot was (en wat dus alleen vervangen moet worden), maar elke keer hadden ze het over 'casing'. Ik zie het vanzelf wel, heb in ieder geval vaak genoeg aangegeven wat het zou moeten zijn! Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 20:38
dvtxc schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:03:
Weet iemand enkele betrouwbare sites of winkels waar ik voor hooguit twee dagen een GoPro HERO zou kunnen huren? Heeft iemand ervaring met een van de volgende verhuurders? goprohuren.com of versusshop.nl.

Ik heb in principe alleen een GoPro + waterdichte behuizing en headstrap nodig. Misschien een U-shot of een zuignap, alleen ben ik toch bang bij het laatste om de GoPro kwijt te raken als ie loslaat van de kayak. :/

In het andere geval huur ik wel bij een fysieke winkel ergens in de buurt van Rotterdam, anders moet ik ook nog de verzending gaan regelen. Zo schijnt de retourzending niet eens inbegrepen te zijn in de kosten van deze verhuursites. Welke winkel zou GoPro's kunnen verhuren?
Ik zelf heb diverse keren bij wvm design gehuurd, top service, in de buurt van Rotterdam. linkje
Remcooo87 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:09:
Geen idee! Heb ze al meerdere keren (inclusief plaatjes) aangegeven wat kapot was (en wat dus alleen vervangen moet worden), maar elke keer hadden ze het over 'casing'. Ik zie het vanzelf wel, heb in ieder geval vaak genoeg aangegeven wat het zou moeten zijn! Ben benieuwd!
Die van mij is vorige week afgebroken, beide pootjes. Ik heb GoPro gemaild met foto's en zij vroegen mij of het bij high impact was of normal use. Ik haalde de QR buckle van de flat mount terwijl ik op een bakje zat :) Niet echt high impact. Zij sturen me een nieuwe op. Van GoPro niets anders dan super service, soms duurt het wat lang maar altijd vervangende onderdelen ontvangen.

[ Voor 28% gewijzigd door RedRayMann op 14-07-2014 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Laatst online: 19-09 22:00

qless

...vraag maar...

1080p met 60 fps is wel erg leuk. Niet dat hiervoor 60 fps nodig was maar toch ;)

[YouTube: http://youtu.be/lDJiXaHSECo]

Gedraaid met een gopole met daarin de gopro remote, erg handig.

[ Voor 20% gewijzigd door qless op 14-07-2014 21:28 ]

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

lubbertkramer schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:14:
[...]

Ook de GoPro Hero 3 Black Edition i nde aanbieding voo 339 en de Silver voor 269,95

http://www.1dayfly.com/nl/nl/

daarnaast ook extra's in de aanbieding zoals:
Beschikbare accessoires:
1. Pico Dolly Kit (€99,95)
2. Lowepro D-res 20aw cameratas (€19,95)
3. Extra Accu GoPro Hero3+ (€19,95)
4. Polar Pro Switchblade (€49,95)
5. Flymount Generation 3 i.c.m. Flymount
Adapter Type 2 (€64,95)
6. Camrig Kite Line Mount (€39,95)
7. Flymount Kiteboard Mount (€22,95)
8. De Tehkron CagePro (€79,95)
9. De Tehkron CagePro + extra LP-E6 accu (€109,95)
10. Joby Action Clamp & Locking Arm (€39,95)
11. Go Pole reach (€49,95)

http://www.1dayfly.com/nl/nl/sale

EDIT:

Wat raden jullie aan, nog een voor Hero 3+ Black g aan of toch de geruchten van de 4 afwachten welke de zomer/begin najaar zijn opwachting zal maken? GoPro zal gebruikt worden voor vakanties (afgelopen vakantie gopro hero 2 gebruikt tijdens het snorkelen / duiken op de Dominicaanse en tijdens de jungle ingaan en daardoor overtuigd geraakt om mee te hebben naast gewone camera), verder voor timelapse, streaming voor de lokale omroep en voor tijdens de intocht als zwarte piet :D
volgens mij zag ik de silver3+ voor 254 bij de mediamarkt liggen. En er zijn genoeg aanbieders die de black3+ voor 359 (conrad) aanbieden.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
qless schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:28:
1080p met 60 fps is wel erg leuk. Niet dat hiervoor 60 fps nodig was maar toch ;)

[video]

Gedraaid met een gopole met daarin de gopro remote, erg handig.
Volgende keer die pole wat hoger houden, dan zien we wat meer landschap ipv blauwe lucht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Laatst online: 19-09 22:00

qless

...vraag maar...

Idd dat was me ook al opgevallen.. was eerste keer met de pole

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Pagina: 1 ... 43 ... 81 Laatste