Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
Zelf toevallig laatst ook al eens een mount laten printen en hoewel niet helemaal perfect wel vrij solide en voldoende voor mijn gebruik:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/92230090/2014-04-13%2017.12.48.jpg

Ik heb een eerste test gedaan door hem te bevestigen aan de halsband van de hond maar dat leverde uiteindelijk nog niet de gewenste beelden op omdat de halsband teveel nog kon bewegen. Binnenkort een nieuwe test aan een harnas zodat de camera stil hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
RedRayMann schreef op maandag 28 april 2014 @ 18:10:
[...]

Heb jij al resultaten. Ik ben continu met GoPro aan het mailen en één keer in de zo-veel dagen reageren ze met een antwoord wat ik al lang heb gedaan. Ik ben blij dat ze wel gedetailleerde mailtjes sturen, maar jammer is dat het zo lang duurt voordat ze reageren en dat ze altijd reageren met een stap die ik al gedaan heb (probeer een andere kaart, probeer opnieuw de firmware erop te zetten e.d.)

Gisteren deed hij het de hele dag niet terwijl hij vrijdag het zonder problemen deed, met het zelfde SD kaartje. Ik ben nu weer zonder SD kaart aan het proberen en GoPro "eist" dat ik één van hun aanbevolen kaartjes gebruik. Ze gaven in hun laatste contact aan dat ik alles met een niet-GoPro kaartje heb gedaan en dat ik alles ook met een GoPro goed gekeurd kaartje test...
Ja dat is ook irritant aan hun tech support. Verschilt ook nog eens per medewerker hoe ze troubleshooten. Ik had namelijk 2 keer een mail gestuurd. En de ene persoon kwam na 2x heen en weer mailen met 9 vragen (die helemaal nergens op sloegen btw) en kon toen alles gelijk aftikken zodat ik een RMA ticket kreeg. Evenlater reageerde de andere persoon en die gaf aan dat het waarschijnlijk mijn batterij was en ik maar even de accu goed moest opladen. Terwijl in mijn mail duidelijk stond dat ik meerdere accu's heb geprobeerd.

Hun tech support slaat echt nergens op maar goed als je eenmaal een RMA ticket hebt gaat het snel. Ik had dus binnen een week na ophalen een nieuwe GoPro thuis en die werkt tot op heden goed. Al ga ik die eerst nog maar niet updaten naar firmware 2.0 gezien ik zodadelijk op vakantie ben en niet dat vastloper gezeur daar wil hebben.

En als je gopro vastloopt zonder SD kaart erin. Wat bij mij het geval was dan kan je gelijk dat geneuzel over een goed gekeurd gopro kaartje parkeren en aangeven dat het daar niet aan ligt.

[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 29-04-2014 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 22:23
Hoeveel was jij hier voor kwijt?
la_fusion schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:31:
Zelf toevallig laatst ook al eens een mount laten printen en hoewel niet helemaal perfect wel vrij solide en voldoende voor mijn gebruik:

[afbeelding]

Ik heb een eerste test gedaan door hem te bevestigen aan de halsband van de hond maar dat leverde uiteindelijk nog niet de gewenste beelden op omdat de halsband teveel nog kon bewegen. Binnenkort een nieuwe test aan een harnas zodat de camera stil hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Ik heb in de backdoor van mijn dive housing een scheurtje zitten, het zal niet meer als een haardikte zijn. kan dit consequenties met zich meenemen als ik hier mee de diepte in ga? (snorkelen 3-10 meter (pole)). ben namelijk bang dat door de druk de scheur verder gaat of zelfs open scheurt. zal vanavond even een foto plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:31
mfreriks schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:58:
Ik heb in de backdoor van mijn dive housing een scheurtje zitten, het zal niet meer als een haardikte zijn. kan dit consequenties met zich meenemen als ik hier mee de diepte in ga? (snorkelen 3-10 meter (pole)). ben namelijk bang dat door de druk de scheur verder gaat of zelfs open scheurt. zal vanavond even een foto plaatsen!
Is het een kras of scheur ;) groot verschil natuurlijk :+

kras = oke

scheur = big nono..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
AjDuLion schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:59:
[...]

Is het een kras of scheur ;) groot verschil natuurlijk :+

kras = oke

scheur = big nono..
dat kan het inderdaad ook nog eens zijn. Zal vanavond eens even controleren wat het dan is, heb zelf het gevoel dat het een klein scheurtje is. Volgens mij zit het alleen aan de buitenkant van de behuizing en voel ik het scheurtje(als je het dan een scheurtje kan noemen) niet aan de binnenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:31
zie hier wat het verschill kwa druk is op 3-10 meter vergeleken met de 30 (3+) of 60M (3) behuizing

http://www.convert-me.com/en/convert/pressure/mwater.html

opzich valt het tot 5 meter wel mee dieper gaat het al snel een stuk hoger...

zoals ik het hoor is het gewoon een krasje en zou ik me niet druk maken bij een scheur zal het plastic ook ''wit'' worden door torsie van het materiaal.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Bedankt! zal voor de zekerheid nog even een foto plaatsen vanavond, al wat jij zegt "wit" worden van plastic zie ik inderdaad niet gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
Mutybay schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:44:
Hoeveel was jij hier voor kwijt?

[...]
Ik was hier zo'n 6-7 euro voor kwijt via 3d hubs en ik ben het zelf op gaan halen bij de printer.

offtopic:
Reageren boven een quote is nou niet bepaald handig op een messageboard die je van boven naar beneden leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Laatst online: 08-09 18:04
De 3+ BE is in de aanbieding:
http://www.1dayfly.com/nl...anpid=1896175495872500736

Twijfel een beetje. Pas over 10 dagen wordt deze verzonden. Scheelt wel 15 euro met de goedkoopste webshop..

pricewatch: GoPro HERO3+ Black Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:34

Kroontje

...

Ik twijfel ook bij deze aanbieding, maar wanneer wordt de GoPro 4 verwacht? Of zijn hier nog geen geruchten over?

Ik ga eind augustus naar Amerika en kan 'm daar ook aanschaffen aan het begin van de reis namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Kroontje schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:08:
Ik twijfel ook bij deze aanbieding, maar wanneer wordt de GoPro 4 verwacht? Of zijn hier nog geen geruchten over?

Ik ga eind augustus naar Amerika en kan 'm daar ook aanschaffen aan het begin van de reis namelijk..
Ik zou dan wachten als ik jou was. Ik heb mijn Silver ook vanuit Amerika mee laten komen, kosten me toen omgerekend 180/190,- als ik het goed heb (niet de + versie)

Edit: Wachten tot Augustus uiteraard. de 4 zou ik ook inderdaad niet op wachten.

[ Voor 7% gewijzigd door mfneed op 29-04-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Kroontje schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:08:

Ik ga niet wachten op de 4. Ik ga dan wel naar Thailand over 2 maanden, maar in Bangkok scheelt het (maar) 40 euro. Maar ik wil 'm liever gewoon vertrouwd in NL kopen en van het begin van de reis kunnen gebruiken.

Accessoires heb ik al besteld via diverse Chinese webshops :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:45
Shit. Zo'n aanbieding met one-day-fly kun je simpelweg niet laten lopen. ;w Vakantiegeld. :w GoPro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Hier alsnog een foto over dat krasje/scheurtje waar ik het over had:

http://i59.tinypic.com/358bcl1.jpg

zie het rechter scharnier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
mfreriks schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:16:
Hier alsnog een foto over dat krasje/scheurtje waar ik het over had:

http://i59.tinypic.com/358bcl1.jpg

zie het rechter scharnier!
Voel je de scheur/kras ook aan de binnenkant van de case? In dat geval zal het een scheur zijn. Dan zou ik hem ook niet gebruiken :)..

Je kunt natuurlijk ook nog altijd zonder Gopro de case onderwater testen. Op een bepaalde diepte natuurlijk, anders kun je niet testen of hij de druk aankan..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:49

Ethirty

Who...me?

Hmm, lekker dan. Ik wil graag een battery BacPac voor mijn hero3, maar je krijgt die nu met de nieuwe deurtjes voor de kleinere behuizing. Volgens GoPro support moet ik maar op zoek naar oude voorraad :X

Ze verkopen toch ook losse deurtjes voor de nieuwe behuizing en de oude behuizing wordt ook nog los verkocht als 'dive' housing. Is het dan zoveel moeite om voor een paar euro ook losse deurtjes voor de dive housing te verkopen? |:(

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zo te zien is het ook een tijdje andersom geweest, dat je met een 3+ nog een aparte deur moest kopen, omdat de meegeleverde deur alleen op de oude behuizing paste: http://gopro.com/support/...compatibility-information

Maar wel suf dat ze dan nu inderdaad niet ook die losse deurtjes aanbieden.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Heb ook zojuist mijn beklag gedaan bij support dat ik het van de zotte vind dat ze voor die paar euro die deurtjes niet los leveren. Stel dat je een deurtje van €3 verliest, dan moet je maar een nieuwe behuizing van €60 kopen :?

Ik snap wel dat GoPro zijn centjes vooral verdient met de accessoires, maar je hebt ook nog zoiets als klantenservice.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
je hebt voor 10-20 euro een set oude deurtjes! Hier zit bij een bacpack waterdicht deurtje, skeleton en lcd touch deurtje als ik het goed heb.

http://www.cameranu.nl/nl...ICdx63PjL4CFdShtAodhQEADw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Dat is dus in feite die oude voorraad waar de klantenservice het over had, want GoPro biedt zelf alleen nog maar de nieuwe versie van die kit aan: http://gopro.com/camera-a...-kit-for-standard-housing

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
misschien dan maar even zaak om een setje aan te schaffen! voor het geval dat:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Na mail contact met V-nix zeggen zij een limited edition uitvoering van de battery BacPac te verkopen incl een volledige behuizing én alle deurtjes, voor de prijs van alleen de BacPac. Dat is €60 in the pocket :P
En als het toch niet zo is krijgen ze hem terug, of ik koop de deurtjes hierboven wel :+

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkreijkes
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-03-2022
Sinds kort in het bezit van de nieuwe GoPro 3+ blackedition.
Gisteren mee gehad onder water in Zeeland.
Ik gebruik de camera in combinatie met de Metalsub 3000Lumen videolamp.
Aan licht geen gebrek dus.
Wat me opvalt is de lange sluitertijden waarmee er foto's gemaakt worden.
Het varieert van 1/60 tot een 1/2 sec.
Het spreekt voor zich dat bij deze sluitertijden al snel bewegingsonscherpte ontstaat.
Is er een mogelijkheid dat er met een minimum sluitertijd gefotografeerd kan worden en de iso waarde hoger gaat ?
De hoogste iso die ik gezien heb is 400 terwijl de camera tot iso 6400 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ik moet aan 2 dingen denken: spot meting aan of uit? En de nieuwe 3+ heeft een automatische low light detectie. In ieder geval tijdens het filmen past die de sluitertijd aan. Misschien kan die uit?

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 20:21
Gisteren ook een Gopro Hero3+ adventure binnen gekregen gekocht bij Redcoon. Vandaag gaat ik eens meespelen want wat een instellingen heeft dat ding. Hiervoor had ik een contour roam die had alleen aan of uit..

Maar zoek alleen nog een batterij erbij. Ik zie hier vaak vnixx voorbij komen voor de batterijen . Zijn mensen hier tevreden over of gewoon origineel gopro kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 22:23
Ik heb 2 accu's + acculader pakket bij vnixx gekocht. Erg tevreden mee:) Doen niet onder voor originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 20:21
Mutybay schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 09:56:
Ik heb 2 accu's + acculader pakket bij vnixx gekocht. Erg tevreden mee:) Doen niet onder voor originele.
Oké beter zag dat pakket ook staan... Heb ik er gelijk twee bij... Thanks voor info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ethirty schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:29:
Hmm, lekker dan. Ik wil graag een battery BacPac voor mijn hero3, maar je krijgt die nu met de nieuwe deurtjes voor de kleinere behuizing. Volgens GoPro support moet ik maar op zoek naar oude voorraad :X
Dat probleem had ik dus ook met mijn Hero2 : Zodra de Hero3 uit was kon je niks meer kopen voor de Hero2 :|

Wat dat betreft vind ik de support voor oudere produkten erg slecht. Echt heel erg lang is die Hero3+ niet uit, maar de support voor de Hero3 is dus nu al brak blijkbaar :/ Lijkt wel EA met hun brakke support!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:38
keepitfrosty schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:42:
Ja dat is ook irritant aan hun tech support. Verschilt ook nog eens per medewerker hoe ze troubleshooten. Ik had namelijk 2 keer een mail gestuurd. En de ene persoon kwam na 2x heen en weer mailen met 9 vragen (die helemaal nergens op sloegen btw) en kon toen alles gelijk aftikken zodat ik een RMA ticket kreeg. Evenlater reageerde de andere persoon en die gaf aan dat het waarschijnlijk mijn batterij was en ik maar even de accu goed moest opladen. Terwijl in mijn mail duidelijk stond dat ik meerdere accu's heb geprobeerd.

Hun tech support slaat echt nergens op maar goed als je eenmaal een RMA ticket hebt gaat het snel. Ik had dus binnen een week na ophalen een nieuwe GoPro thuis en die werkt tot op heden goed. Al ga ik die eerst nog maar niet updaten naar firmware 2.0 gezien ik zodadelijk op vakantie ben en niet dat vastloper gezeur daar wil hebben.

En als je gopro vastloopt zonder SD kaart erin. Wat bij mij het geval was dan kan je gelijk dat geneuzel over een goed gekeurd gopro kaartje parkeren en aangeven dat het daar niet aan ligt.
Ondanks dat ik alles in mijn eerste mail gestructureerd en duidelijk had beschreven kreeg ik toch nog de vraag; Op welke instellingen (resolutie/fps e.d.) staat je camera als hij vast loopt; Heb je een andere SD kaart geprobeerd; Heb je hem opnieuw geïnstalleerd?
En al deze vragen waren in mail nummer één reeds aangegeven. Nu heb ik afgelopen week eindelijk de RMA formulieren gekregen. Nu wachten op DHL.
2 Mei heb ik de GoPro laat aangekregen, maar op 3 mei, waar ik de camera écht voor nodig had. Was hij niet meer waard dan enkele suikerklontjes. Of een duur stukje hardware zonder functie... Helaas
Nog even ... nog even...

-edit--

Net na het posten krijg ik een berichtje. DHL stond thuis voor de deur en de camera is opgehaald. Nog even :D en ik heb weer een werkende camera!

[ Voor 4% gewijzigd door RedRayMann op 05-05-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:31

djbarney

XBL: DeejayBarney

ik heb er zaterdag ook eentje besteld, een hero3+ black edition, met een zooitje mounting accessoires, komt als het goed is morgen binnen. (gopro plus sd kaartje bij Redcoon besteld). Het idee is dat ik die over 2 weken ga gebruiken voor het documenteren van een roadtrip van een ruime 10.000 km door scandinavie :)

Nu zag ik dat er een LCD touch screen backpack is voor een kleine 100 euro, hebben jullie hier al ervaring mee? En een andere vraag: hebben jullie ervaring met de autolader (2x usb, officiele gopro accesoire) en levert die voldoende spanning om de gopro doorlopend van stroom te blijven voorzien? (uur of 8 zonder onderbreking qua stroom?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:46
Rikvdlee schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:56:
[...]

Als ik zo de Public Holidays op die website lees, dan is het een webshop die meer gericht is in China, zoals:
Hong Kong Special Administrative Region foundation day en Chung Yeung Festival

Heb zelf geen ervaring met de website, maar ik ging er ook even naar kijken.
Checkout met Paypal is mogelijk. Lijkt mij veilig genoeg? probleem is misschien de importheffing indien het pakketje inderdaad uit Azie komt?

[ Voor 8% gewijzigd door krizzziz op 05-05-2014 17:02 ]

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:20
In oktober ga ik naar India toe en ben ik momenteel op zoek na een camera. Hier kwam ik bij de GoPro uit omdat het mij ideaal lijkt om het aan mijn borst te koppelen zodat ik het dan niet heletijd in mijn hand vast heb. Vinden jullie het daarnaast wel ideaal om te GoPro 3+ te gebruiken voor vakantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 15:43
Hup, de koffer (van Conrad, zie eerdere post) is binnen!
Vanavond indelen en vakjes snijden en een dezer dagen de ervaring met jullie delen (als daar behoefte aan is uiteraard).

Andere vraag
Heeft er iemand al eens een GoPro film gekoppeld aan gps data (vanuit bijv Strava of een Garmin Tracker maar mag any other gps data zijn)? Ik ben erg benieuwd hoe dat het beste kan, ook als je geen Garmin hebt..
Krishh schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:21:
In oktober ga ik naar India toe en ben ik momenteel op zoek na een camera. Hier kwam ik bij de GoPro uit omdat het mij ideaal lijkt om het aan mijn borst te koppelen zodat ik het dan niet heletijd in mijn hand vast heb. Vinden jullie het daarnaast wel ideaal om te GoPro 3+ te gebruiken voor vakantie ?
Hangt een beetje van de inhoud van je reis af, ga je alleen maar rondwandelen en voornamelijk fotograferen, dan zou ik eerder een compact of DSLR meenemen. Maar omdat je bij de actioncam uit bent gekomen, ga ik ervan uit dat er ook wat actiefs gaat doen en daar bewegend beeld van wil hebben en dan is een actioncam ideaal.

Verschillende afwegingen zijn er dan nog te maken:
Bij de chestmount heb je dan wel je handen vrij, maar als je niet oppast ook de hele tijd in beeld (wat niet per definitie een slecht zaak is natuurlijk). Maar kijk ook eens naar een headstrap waarbij je de camera voorop je hoofd draagt. Ik heb de camera vrij veel op een helm gedragen en daar eigenlijk nooit extra last van gehad dus ik verwacht niet dat de head-strap extra zwaar voor je nek zal zijn. Voordeel is dat de camera iets hoger zit, wat vaak een prettiger beeld geeft, en de camera ziet wat jij ziet, wat imho ook een pro is tov een chest-mount.

Daarbij: veel actiegedreven sporten hebben een helmplicht tegenwoordig en dat is voor mijn nog steeds een van de betere plekken (naast het uiteinde van een stok, maar dan heb je je handen weer niet vrij). Ook hier kun je de head-strap overheen plaatsen en zo je handen vrijhouden...

Je zult je dus af moeten vragen wat je precies wil filmen en daar je keuzes op aanpassen.

Wel een toffe keuze om te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ethirty schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:23:
Na mail contact met V-nix zeggen zij een limited edition uitvoering van de battery BacPac te verkopen incl een volledige behuizing én alle deurtjes, voor de prijs van alleen de BacPac. Dat is €60 in the pocket :P
En als het toch niet zo is krijgen ze hem terug, of ik koop de deurtjes hierboven wel :+
Ik moet zeggen: verdraaid goeie deal :P
Naast de BacPac met deurtjes voor de dive housing zit er inderdaad ook nog een complete dive housing twv €60 bij :D Dus ook een extra mount, schroefjes en zo'n recht verlengstukje. Tevens compatible met Hero en Hero2.

Dus als anderen ook op zoek zijn: limited edition kopen :Y

edit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s2VBxQPl.jpg

Oh en daarnaast gelijk maar even een Gopole arm imitatie en een P.O.V. dive buoy gescored :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qOVw1Hyl.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Ethirty op 06-05-2014 22:14 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 03:46
RHE218 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:57:
...
Andere vraag
Heeft er iemand al eens een GoPro film gekoppeld aan gps data (vanuit bijv Strava of een Garmin Tracker maar mag any other gps data zijn)? Ik ben erg benieuwd hoe dat het beste kan, ook als je geen Garmin hebt..

[...]
....
http://files.denniskrol.nl/files/GOPR0025_GPS.mp4
GPS log uit de telefoon (Android, Open GPS tracker, maar alles dat een GPX kan maken werkt), en dan samenvoegen met Dashware (betaald). Het werkt, maar heel makkelijk is het niet. Ik log een hele route, maar film daar maar kleine stukjes van. Dan moet je achteraf in Dashware dat goed gesynced zien te krijgen. Ook kan Dashware de GPU niet gebruiken, en mijn laptop (i5, 25Ghz) kan in dashware de 1080p filmpjes uit een Hero3 niet soepel afspelen. De kaart die je ziet is ook niet een echte kaart, maar de volledige GPS log.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Heeft iemand toevallig al ergens de nieuwe Frame te koop gezien?
Ik heb al diverse site's afgezocht maar nergens kunnen vinden...

Afbeeldingslocatie: http://cbcdn1.gp-static.com/uploads/product_photo/image/111803/pdp_image_TheFrame_PDP_0003_4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:48
Andere vraag
http://www.suffervision.com/
Ik kreeg deze toevallig in beeld van de week, heb er nog niet mee kunnen spelen, maar het zou een optie kunnen zijn.

Voor andere opties hou ik me ook aanbevolen.

[ Voor 10% gewijzigd door HubD1 op 08-05-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ethirty schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:19:
[...]

Naast de BacPac met deurtjes voor de dive housing zit er inderdaad ook nog een complete dive housing twv €60 bij :D Dus ook een extra mount, schroefjes en zo'n recht verlengstukje. Tevens compatible met Hero en Hero2.

Thanks voor de TIP! Meteen besteld samen met de duo lader van Extreme ways. Goedkoop en handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ethirty schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:19:
[...]

Heb mijn Backdoors ook maar retour gedaan en deze set besteld!! Had al een bacpac accu maar een extra accu (die makkelijk en snel te verwisselen is, in vergelijking met de interne) is altijd handig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Even ter info: ik ga wel even een ticket aanmaken bij GoPro. Na ruim 12u laden aan een 2A adapter is die BacPac nog steeds niet vol. En als je er dan 12u mee kon doen was het nog niet eens zo erg, maar dat is niet zo :(

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Bij mij doet die bacpac soms ook wat gaar. Hij is vrij rap leeg (rapper dan een normale interne accu heb ik het idee) en laden is inderdaad wat tricky soms (ik heb standaard wat verlengkabeltjes aan USB poorten in stekkerdozen op mijn bureau liggen, maar de bacpac laadt alleen als ik 'm rechtstreeks in een USB poort steek. Terwijl andere apparaten prima laden via die verlengkabeltjes).

Enige waar ik 'm wel handig voor vind is om middels de skeleton backdoor een kabel aan te kunnen sluiten tijdens gebruik (bijvoorbeeld bij gebruik als dashcam). Maar daarvoor zou ik ook gewoon een 'the frame' behuizing kunnen scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ik vind het vrij schunnig dat een batterij die ruim 2x zo duur is als een losse interne batterij zoveel laadproblemen heeft. Wat maakt het nou uit wat voor USB kabel of adapter je gebruikt? Dat hele charge-through concept is op zich briljant, maar de electronica die dat moet regelen laat nog steeds steken vallen (laatste firmware geïnstalleerd)

Ik wil de runtime van de camera juist flink vergroten zonder de interne batterij te hoeven verwisselen, met name als ik straks ermee ga duiken. Maar als het vervolgens meer dan 12u duurt om weer op te laden, dan heb ik nog een setje losse batterijen nodig.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Als mijn bestelling van dealextreme nou eindelijk is binnen komt dan ga ik dit combineren met een 1600mah batterij intern. ben benieuwd hoe lang dit gaat filmen.

Hoor namelijk verschillende verhalen over die 1600mah batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
mfreriks schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:26:
Als mijn bestelling van dealextreme nou eindelijk is binnen komt dan ga ik dit combineren met een 1600mah batterij intern. ben benieuwd hoe lang dit gaat filmen.

Hoor namelijk verschillende verhalen over die 1600mah batterij.
Als het goed is laat DX ook zien wat de daadwerkelijke mah is. Meestal is dit tussen de 900 a 1150. Ook ik wacht namelijk op die batterijen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Marked Capacity 1600 mAh
Actual Capacity 1600 mAh
http://www.dx.com/p/dste-...black-178513#.U2uDzOmKBaQ

word op mijn bestelde batterij aangegeven! Vandaar dat ik benieuwd ben naar het daadwerkelijke uithoudingsvermogen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Hup, de koffer (van Conrad, zie eerdere post) is binnen!
Vanavond indelen en vakjes snijden en een dezer dagen de ervaring met jullie delen (als daar behoefte aan is uiteraard).
Ik heb 2 dagen terug een iets grotere versie besteld. Dan kan ik tenminste mijn Gopole Reach er ( diagonaal ) in kwijt. Ik ben wel benieuwd naar jouw indeling! Foto's zijn dus welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
mfreriks schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:18:
Marked Capacity 1600 mAh
Actual Capacity 1600 mAh

word op mijn bestelde batterij aangegeven! Vandaar dat ik benieuwd ben naar het daadwerkelijke uithoudingsvermogen:)
Ow verrek, die heb ik ook besteld. 8)7

28 april verstuurd. Helaas is DX wat trager. Had ook medium koffer en een monopod besteld en die heb ik al binnen via Banggood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Zit al meer als een maand te wachten op mijn bestelling, eerste bestellen is in tweeën gedeeld(backorder), daarna nog een bestelling gedaan omdat ik graag een lader erbij wilde. Tot nog toe niets mogen ontvangen, vanmorgen ook contact gehad en hier werd aangegeven dat ik nog 2weken geduld moet hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
De tip die ik dan geef is eerst te kijken op Banggood. Die levert tot nu toe in een week tijd :)
Althans als ik iets nodig heb voor de GoPro dan eerst daar en dan DX of Ebay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Zojuist even contact gehad met de customerservice afdeling van Eglobalcentral.eu over de Gopro 3+ Black Edition bij hun op de website. Is eerder in dit topic voorbij gekomen en is de goedkoopste die ik ben tegengekomen.

Zij geven aan dat het geen refurbished item is. Tevens had ik het idee dat je mogelijk nog een importheffing kan verwachten als dit ding bijvoorbeeld uit China of USA word geïmporteerd. Hierover zeiden ze het volgende.

We ship our orders with special logistics arrangement and therefore all you will need to pay is the prices on website, no VAT, import fees nor hidden charges involved for the customer on any order. Any VAT or customs duties incurred will be settle by eGlobaL. The price you see on the website is the final price you pay for the product.

Ik ga hem dus bestellen zodra de belastingdienst over de brug is gekomen :)

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Servertje schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 23:52:
Heeft iemand toevallig al ergens de nieuwe Frame te koop gezien?
Ik heb al diverse site's afgezocht maar nergens kunnen vinden...

[afbeelding]
Really... komen ze hier NU PAS mee :? Dit soort dingen kan je al lang op eBay kopen en dan is je GoPro nog beter beschermd ook : http://www.ebay.com/itm/G...ain_0&hash=item2a351669eb :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
krizzziz schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:25:
Zojuist even contact gehad met de customerservice afdeling van Eglobalcentral.eu over de Gopro 3+ Black Edition bij hun op de website. Is eerder in dit topic voorbij gekomen en is de goedkoopste die ik ben tegengekomen.

Zij geven aan dat het geen refurbished item is. Tevens had ik het idee dat je mogelijk nog een importheffing kan verwachten als dit ding bijvoorbeeld uit China of USA word geïmporteerd. Hierover zeiden ze het volgende.

We ship our orders with special logistics arrangement and therefore all you will need to pay is the prices on website, no VAT, import fees nor hidden charges involved for the customer on any order. Any VAT or customs duties incurred will be settle by eGlobaL. The price you see on the website is the final price you pay for the product.

Ik ga hem dus bestellen zodra de belastingdienst over de brug is gekomen :)
Hou ons even op de hoogte! ben wel benieuwd namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Heb ik gelijk een vraag, Past een Hero 3 + in een Hero 3 behuizing? Is mij niet helemaal duidelijk of de behuizing geslonken is bij de hero 3 + of juist de camera zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mfreriks schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:44:
Heb ik gelijk een vraag, Past een Hero 3 + in een Hero 3 behuizing? Is mij niet helemaal duidelijk of de behuizing geslonken is bij de hero 3 + of juist de camera zelf.
De behuizing is compacter gemaakt. Camera is zelfde afmetingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Nee, camera heeft exact dezelfde maat. Alleen de behuizing is geslonken. De compacte en duikbehuizing zijn uitwisselbaar tussen de 3 en 3+. Dus de 3 past ook in een 3+ behuizing :)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Kijk, dat is nou goed nieuws. En hoe zit het met de Bacpacs van de gopro hero 3? passen die op de 3+? als dat het geval is dan begin ik te twijfelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Snakeye2209 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:39:
De tip die ik dan geef is eerst te kijken op Banggood. Die levert tot nu toe in een week tijd :)
Althans als ik iets nodig heb voor de GoPro dan eerst daar en dan DX of Ebay...
Tot nu toe mag ik niet klagen, want gister toch een pakketje van DX binnen gekregen. Toch maar 1,5 week op de eerste moeten wachten. Dit keer de 'flooter'

Helaas lijkt mijn case ietste klein voor dit soort accessoires. Misschien toch nog maar een grotere bestellen :P

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/1z2och3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

mfreriks schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:02:
Kijk, dat is nou goed nieuws. En hoe zit het met de Bacpacs van de gopro hero 3? passen die op de 3+? als dat het geval is dan begin ik te twijfelen :D
Chassis van de camera is identiek, alleen binnenwerk is anders (chip, lens, etc). Dus alle BacPac's etc zijn ook hetzelfde gebleven. Alleen behuizing/deurtjes etc zijn aangepast aan de kleinere behuizing. Ook de batterijen zijn uitwisselbaar. De 3+ heeft lipo's (1180mAh) ipv de li-ion's van de 3, dus dat moet de 3 ook wat extra runtime geven.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Snakeye2209 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:16:
[...]

Tot nu toe mag ik niet klagen, want gister toch een pakketje van DX binnen gekregen. Toch maar 1,5 week op de eerste moeten wachten. Dit keer de 'flooter'

Helaas lijkt mijn case ietste klein voor dit soort accessoires. Misschien toch nog maar een grotere bestellen :P

[afbeelding]
Past die pole een beetje in de case? Welke is het trouwens? Ik heb gisteren deze besteld....

http://eud.dx.com/product...ro3-hero2-black-844286375

Hier lijkt de "flooter" wel in te kunnen? Overigens heb ik via Europe Direct Dealextreme besteld. Boven $30 dollar "gratis" verzenden met Postnl. Ben benieuwd hoe lang het duurt!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
De pole past er net in. Zolang je de mount van gopro eraf laat en de kop op de juiste manier 'inklapt'
Voelt goed aan stevig aan.

De flooter past er minder goed in qua dikte....

Die case heb ik trouwens voor de helft van de prijs. Maar dit is degene die ik besteld heb.

Ik bestel liever voor de helft en dat ik een weekje of wat moet wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Kak, de GoPro nu in de aanbieding bij Groupon... (mijne dus net een weekje te vroeg gekocht) :(
http://www.groupon.nl/dea...hoto-direct-nl-1/38832674

GoPro Hero 3 / White Edition
28% Korting - Bespaar € 70,00
Koop Prijs
€ 179,00

GoPro Hero 3+ / Silver Edition
29% Korting - Bespaar € 100,00
Koop Prijs
€ 249,00

GoPro Hero 3+ / Black Edition
29% Korting - Bespaar € 130,00
Prijs
€ 319,00

[ Voor 9% gewijzigd door Snakeye2209 op 10-05-2014 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Must...resist...the...urge...

Ik heb er eigenlijk geen geld meer voor, nut van een tweede is trouwens ook beperkt. Misschien moet ik de aanbieding maar laten schieten. Zucht :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Een tweede camera, die kan ik bijna niet weerstaan... wel leuk om de zelfde actie vanuit meerdere standpunten te kunnen filmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:32
Vimd het een vreemde actie, volgens groupon is die hero 3 black €450 waard, terwijl ie in de pricewatch voor minder staat 8)7 pricewatch: GoPro HERO3 Black Edition Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:47
Uhmmm, is dat niet altijd zo? Kijk maar naar de gemiddelde aanbieding. De vanaf-prijs is heel vaak de adviesprijs.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Bij coolblue kost de hero 3 black 350 euro, dus groupon doet het mooier voorkomen dan dat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiddo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 23:47
Verschil is dat het hier gaat om de Hero 3+, die duurder is: pricewatch: GoPro HERO3+ Black Edition

De adviesprijs via GoPro is overigens inderdaad €449 (http://gopro.com/cameras), dus zo vreemd is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Bedankt voor je antwoord, ik had dat +je over het hoofd gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Laatst online: 20:38
mfreriks schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:18:
Marked Capacity 1600 mAh
Actual Capacity 1600 mAh

Ik heb deze accu's besteld doet de SKU nog een 1300mAh accu was. Ze hebben dus het zelfde artikel nummer gebruikt voor een grotere accu.
Mijn 1300mAh accu's zijn daadwerkelijk beter dan de 1180mAh van de GoPro 3+
Ik wacht nog even, want heb nu al 4 accu's en wil eigenlijk ook de bacpac, maar wil ze graag bestellen en uitproberen :)

Ik hoor graag wat de ervaringen zijn..

--edit--

Mijn huidige DX bestellingen doen er ook al lang over. Deze heb ik in bestelling Zal wel melden hoe hij bevalt en wat er in kan.

Is die accu bacpac trouwens altijd met een extra onder water case of alleen tijdelijk bij vnix? Want het klinkt zeer aantrekkelijk!
(maar heb dus nu ook al de frame in bestelling bij DX en heb de Hero3+ en ik duik niet, dus eigenlijk is het nutteloos voor mij)

[ Voor 25% gewijzigd door RedRayMann op 10-05-2014 22:19 . Reden: error in link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPiet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 00:04
Bij de groupon staat retour via uk. Bedrijfsnaam photo direct. Als ik de ervaringen daarover lees: http://www.trustpilot.nl/review/photo-direct.co.uk. Niet te zuinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
HenkPiet schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:25:
Bij de groupon staat retour via uk. Bedrijfsnaam photo direct. Als ik de ervaringen daarover lees: http://www.trustpilot.nl/review/photo-direct.co.uk. Niet te zuinig.
Oef...thanks. Wou net bestellen :)

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
Fruitschaal schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:24:
[...]

Ik heb 2 dagen terug een iets grotere versie besteld. Dan kan ik tenminste mijn Gopole Reach er ( diagonaal ) in kwijt. Ik ben wel benieuwd naar jouw indeling! Foto's zijn dus welkom :)
Het heeft een weekend geduurd, maar bij deze de foto's:

De buitenkant (stickers plakken blijft een feest ;) )
De binnenkant met daarin:

Van rechts naar links:
Batterij Oplader
2 extra batterijen
USB adapter/lezer mini SD kaarten
Beschermhoesje extra SD kaart
GP 3+ (inclusief standaard "quick release buckle) & skeleton deurtje (onder de camera)
Afstandbediening
de "3 way pivot arm"

en 2 vakjes voor de
- "Curved/Flad adhessive mount" & "vertical quick release buckle" (boven)
- 3 kabels -> USB cable camera/oplader afstandbediening & oplader voor in de auto (onder)

De ruimte onderin de doos ga ik gebruiken voor een pole. Ingeklapt is die net geen 18 cm en ik heb hier nog 20-22 cm ruimte, dus dat moet lukken (*fingers crossed please*)

Tot slot de instructieboekjes erbij gedaan (wat meteen een goede referentie geeft mbt de oppervlakte vd kist) en dan zit alles erin wat ik nodig heb bij het gebruik van de GoPro oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
RHE218 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:55:
[...]

Van rechts naar links:
Batterij Oplader
2 extra batterijen
USB adapter/lezer mini SD kaarten
Beschermhoesje extra SD kaart
GP 3+ (inclusief standaard "quick release buckle) & skeleton deurtje (onder de camera)
Afstandbediening
de "3 way pivot arm"

en 2 vakjes voor de
- "Curved/Flad adhessive mount" & "vertical quick release buckle" (boven)
- 3 kabels -> USB cable camera/oplader afstandbediening & oplader voor in de auto (onder)

De ruimte onderin de doos ga ik gebruiken voor een pole. Ingeklapt is die net geen 18 cm en ik heb hier nog 20-22 cm ruimte, dus dat moet lukken (*fingers crossed please*)

Tot slot de instructieboekjes erbij gedaan (wat meteen een goede referentie geeft mbt de oppervlakte vd kist) en dan zit alles erin wat ik nodig heb bij het gebruik van de GoPro oOo
Allright! Ziet er goed uit. Ik heb mijn koffer ondertussen ook binnen gekregen en ingedeeld. Ik heb de koffer gekocht op grootte van de Gopole Reach. Deze is groot als ie ingeklapt is ( +/- 40cm) dus het koffer is ook tamelijk groot. In ieder geval ik heb de Gopole er diagonaal in zitten. Ik ben er wel over aan het denken om nog een klein mapje aan te schaffen voor de Gopro en de noodzakelijke spullen. ( die dan in het koffer kan). Oh ja, stickers zijn leuk! Even zoeken of ik die nog heb. :)

Ik zal er vanavond ook een foto'tje van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb een gopro hero 3+ gekocht
de wifi sleutel zou standaard goprohero moeten zijn
na proberen te downloaden van de gopro site en op sd kaart gezet te hebben update de gopro niet en word dus de wifi naam en sleutel ook niet aangepast. Hoe kan ik dit verhelpen

gr sil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Laatst online: 11-01 08:49
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:40:
Hallo,

ik heb een gopro hero 3+ gekocht
de wifi sleutel zou standaard goprohero moeten zijn
na proberen te downloaden van de gopro site en op sd kaart gezet te hebben update de gopro niet en word dus de wifi naam en sleutel ook niet aangepast. Hoe kan ik dit verhelpen

gr sil
Je kan je wachtwoord ook wijzigen via de app!
http://gopro.com/support/...s-wi-fi-name-and-password

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@midego
dat is juist het probleem hij wilt niet verbinden met m'n wifi en daardoor ook niet met de app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:36:
@midego
dat is juist het probleem hij wilt niet verbinden met m'n wifi en daardoor ook niet met de app...
Firmware opnieuw flashen, restore al geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap niet helemaal wat je bedoeld, het geen wat ik gedaan heb is de update op de site gedownload unzipt dan overgezet op m'n micro sd kaart die in mn sd kaart geplugd zat in de pc. vervolgens de gopro aan gezet dan zou hij moeten updaten maar dat gebeurd niet, huidige filmware is v01.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ik neem wel aan dat je de wifi aangezet heb? ;)
De GoPro creëert zijn eigen wifi en daar verbind je je telefoon mee.

[ Voor 42% gewijzigd door Ethirty op 12-05-2014 17:58 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja haha tuurlijk
Ik heb een Gigastone 16gb micro sd kaart niet de snelste die aangeboden word op de site van gopro de sandisk extreme. Iemand nog verdere ideeën?

[ Voor 82% gewijzigd door Universal Creations op 12-05-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Even updaten via deze link: http://gopro.com/support/...stration/hd-hero3-cameras

Na dit gedaan te hebben is het standaard wachtwoord te gebruiken waarna je het kunt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wat ik gedaan heb, vervolgens overgezet op de micro sd kaart die in mn sd kaart in de pc geplugd zat en dit werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Kijk eens of deze harde reset voor jou werkt.

These instructions will tell you how to hard reset a GoPro Hero 3 or 3+

1. Remove your MicroSD memory card
2. Remove your battery
3. Hold down the Shutter Button
4. While holding down the Shutter Button, replace the battery and power on your GoPro Camera
5. If your GoPro Cameras powers on you will see “NO SD CARD” displayed
6. Turn off the GoPro Camera
7. Insert your MicroSD memory card
8. Power on as normal
9. Erase All/Format the memory card
10. Take photo

And hopefully this will fix any issues you are having getting your GoPro Camera to power on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas de verbinding is er wel als ik op wifi zoek maar accepteert het wachtwoord 'goprohero' niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 12:41
RHE218 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:55:
[...]

Heb eindelijk ook maar eens dit koffertje besteld :)

Onlangs de gopro eens meegenomen met urbexen. Niet om te filmen maar om af en toe een foto te schieten. Heb hem via een hotshoe adapter bovenop de fotocamera zitten. Resultaat was nog niet altijd even goed doordat ik het eigenlijk maar 'snel' tussendoor schiet, maar soms zat er wel wat bruikbaars tussen.
Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5279/14172772301_244b11507f_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:45:
Helaas de verbinding is er wel als ik op wifi zoek maar accepteert het wachtwoord 'goprohero' niet
Software update al weer gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:45:
Gebruik je Android? Let er dan op dat deze niet een hoofdletter als 1e letter wilt gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
frietsje schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:55:
[...]

Heb eindelijk ook maar eens dit koffertje besteld :)
Het is een prima keuze geweest, ik kan er niets anders van maken.
Ik heb wel als extra bescherming van de camera, een deel van het schuim dat ik heb uitgesneden, weer teruggelegd op de bodem. Die is standaard bekleed met een dunne laag stevig schuimrubber, maar de extra bescherming kan nooit kwaad dacht ik (en nu hebben de batterijen ook de juiste hoogte :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-02-2024

Ik heb een slowmotion video gemaakt op 720P 120 fps met mijn hero3 black. Deze heb ik op een 24fps timeline gezet en alles terug gebracht naar 20% afspeel snelheid. Ik heb een drijver handvat van ebay gebruikt en extra accupack op GoPro. Ideaal om geen batterijen te hoeven wisselen in het zwembad.

Ik heb er een heerlijk rustig Chillstep nummer onder gezet :*)

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Wist niet dat ze in Groenlo zo'n grote glijbaan hadden. :o Voor de rest zijn het nette beelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
victorb schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:43:
[video]

Ik heb een slowmotion video gemaakt op 720P 120 fps met mijn hero3 black. Deze heb ik op een 24fps timeline gezet en alles terug gebracht naar 20% afspeel snelheid. Ik heb een drijver handvat van ebay gebruikt en extra accupack op GoPro. Ideaal om geen batterijen te hoeven wisselen in het zwembad.

Ik heb er een heerlijk rustig Chillstep nummer onder gezet :*)
Leuk filmpje. Waterslide + add some drama.

Heb je een linkje van zo'n extra accupack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-02-2024
Het is gewoon de battery backpac van GoPro

http://gopro.com/camera-accessories/hero3-battery-bacpac

Ja het is in Groenlo en voor een uurtje is het zwembad wel fun :)

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Hoeveel langer doe je dan met je Gopro. Hoe combineer je dit met een underwatercase? Weer een aparte case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Battery bacPac wordt standaard geleverd met een grotere waterdichte en grotere skeleton backdoor waar de accu in past :)

Alleen even opletten dat de huidige BacPac's voor HD3 en HD3+ verkocht worden met alleen de backdoors voor de nieuwe HD3+ behuizing, zie wat reacties daarover eerder in dit topic.

[ Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 14-05-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Okay.. Thanks! Met hoeveel tijd wordt de batterijduur verlengd? Dat kan ik niet terugvinden. ( niet in het topic en Google werkt ook niet mee) Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

De ervaringen daarmee zijn wat gemengd geloof ik. Mijn ervaring: Orion84 in "[GoPro] Ervaringen & Discussie"

Maar ik heb het nooit echt getimed of zo en gebruik 'm de laatste tijd (zeker sinds ik 2 extra interne accu's heb) niet vaak meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Hm. Dan vraag ik me af of het het waard is om de BacPac aan te schaffen. Heb je overigens de 3 of de 3+? Die schijnt qua batterijgebruik toch wel te verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 12:41
Mijn ervaring is dat de Battery bacpac wel degelijk handig is in situaties waar je niet graag je accu verwisseld (bij mij meestal in het water, op de fiets of met hardlopen). Ik weet niet precies hoe lang hij het dan trekt, maar voor mij toch wel een significant verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Fruitschaal schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:03:
Hm. Dan vraag ik me af of het het waard is om de BacPac aan te schaffen. Heb je overigens de 3 of de 3+? Die schijnt qua batterijgebruik toch wel te verschillen.
Ik heb een HD3 Black :)

Pagina: 1 ... 39 ... 81 Laatste