Maar dan kan ik geen mooie POV shots van flips en rotaties makenVerwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:29:
Niet filmen vanaf je helm is ook een goeie tip
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Bericht van iBood als antwoord op mijn ticket.Wij zijn uw bestelling nagegaan. Uw bestelling is reeds aangekomen in ons distributiecentrum.
Echter door grote drukte vanwege de Hunt hebben zij moeite om alle orders op tijd te verwerken en over te dragen aan onze vervoerder. Het is waarschijnlijk dat de verzending van de GoPro vertraagd is. Wij hebben helaas geen nadere informatie over een exacte verzenddatum van ons distributiecentrum.
Wij gaan ervan uit dat u uw bestelling spoedig, voor het einde van het weekend, in huis heeft.
Als ik hem aan het einde van de week heb vind ik het prima
Verwijderd
De mijne ook!MSoft06 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:20:
Goh dat is vreemd, mijne staat nog altijd op 26-3 te versturen. Ik zie het wel wanneer het komt
Maar nu, 3 uur later, krijg ik een mailtje dat hij verzonden is!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2014 17:28 ]
Niet om lullig te doen, die dingen laat je voor €6 overkomen uit China van DX .... 2 voor de prijs van 1Fruitschaal schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:15:
[...]
Marktplaats! Nog niet aan gedacht. Toevallig verkoopt iemand in mijn buurt monopods. Bedankt Gutteguttegut :)!
Niet om lullig te doen, maar als je goed gekeken had, had je gezien dat hij ze max binnen 48 uur moest hebbenJayZeeTie schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:31:
[...]
Niet om lullig te doen, die dingen laat je voor €6 overkomen uit China van DX .... 2 voor de prijs van 1
Ik denk dat je er ook iets omheen moet creëren wat interessant is voor de kijker. POV beelden van iemand die "gewoon" naar beneden skiet, zijn inderdaad dodelijk saai. POV beelden van iemand die een backflip, rodeo, cork of flat spin maakt, kunnen spectaculair zijn. Het lijkt mij gaaf om een keer een super slomo te maken van een backflip over een groep skiërs.Bansheeben schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:35:
Mooie POV shots zijn heel erg zeldzaam. Je zou het nog kunnen verbeteren door je gopro op de zijkant van je helm te mounten, zodat de kijker wat perspectief heeft, maar zelfs dan is het niet geweldig.
[ Voor 27% gewijzigd door Ezio op 20-03-2014 09:18 ]
ik denk dat jij die van mij gekregen hebt.Tedillac schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:27:
Zojuist een mail gekregen dat die van mij verzonden is. Raar dat ze eergisteren mailde dat het vertraagd is tot de 26e en hij nu in de post zit. Ik ben tevreden zodra ik hem morgen ontvangen heb!
Ik kreeg gister om 18:45 alsnog het beruchte emailtje met de mededeling dat mijn bestelling vertraagt is.
Ik heb deze ook, maar ga voor de volgende wel iets meer investeren denk ik. De buisjes lijken net niet stevig genoeg in elkaar te zitten waardoor ze kunnen draaien en de gopro nogal eens ondersteboven komt te hangen.
Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!
Je kunt dit oplossen door de Gopro sowieso ondersteboven te hangen. Dan film je ook stabieler ( omdat het gewicht van de Gopro anders boven het kogeltje zit en lastiger evenwicht is te houden). Even instellen dat hij op de kop filmt of later in bewerkingsprogramma de beelden aanpassen, wat jou eenvoudiger lijkt.zwolluf schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:20:
[...]
Ik heb deze ook, maar ga voor de volgende wel iets meer investeren denk ik. De buisjes lijken net niet stevig genoeg in elkaar te zitten waardoor ze kunnen draaien en de gopro nogal eens ondersteboven komt te hangen.
Ik heb overigens een vergelijkbare gopole die hier ook 'last' van had. Helaas ben ik die kwijt geraakt
[ Voor 3% gewijzigd door Fruitschaal op 20-03-2014 11:43 ]
PSN: Fruitschaaltje
Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!
Verwijderd
Universele EU adapter voor opladen? Bij de originele GoPro zit volgens mij geen oplader, alleen een USB kabel. Extraatje van iBood denk ik!Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 18:08:
Ik heb hem binnen van iBood. Er zit een universele naar EU adapter bij, maar geen idee waarvoor ik die moet gebruiken. Hij zat niet in de gopro doos, dus ik denk dat ibood hem erin heeft gedaan, iemand een idee waarom?
Ik heb hem ook bij iBood besteld, en deze zou eigenlijk ook de 19e verstuurd worden. Ik kreeg vandaag alleen een andere reactie als servival7 op mijn ticket ...servival7 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:17:
[...]
Bericht van iBood als antwoord op mijn ticket.
Als ik hem aan het einde van de week heb vind ik het prima
Niet voor het weekend dus, toch een extra weekje wachten... Ben benieuwd of je hem nog voor het weekend binnen krijgt servival7Wij hebben zojuist de status van uw bestelling gecontroleerd en uw bestelling is nog niet verzonden. De verwachte verzenddatum van uw bestelling is 27 maart. Deze informatie kunt u tevens terugvinden onder Mijn bestellingen in uw Mijn iBOOD.
De verzenddatum is helaas verzet omdat de levering vanuit Amerika vertraging heeft opgelopen.
Onze excuses voor het ongemak.
http://www.gohero.nl/prod...pro-replacement-lens-kit/Ezio schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 23:05:
Ik heb mijn GoPro per ongeluk laten stuiteren en nu zit er een beschadiging op de lens. Je ziet op een donkere achtergrond wel een vaag plekje zitten, maar het valt op zich nog wel mee. Is hier nog iets aan te doen of moet ik er maar mee leren leven?
[afbeelding]
Is deze lens kit voor de GoPro zelf of de behuizing? Ik denk namelijk voor de behuizing.
Editie: volgens mij heb je zoiets nodig http://m.ebay.com/itm/321320144087?nav=VI
[ Voor 19% gewijzigd door Trubo op 21-03-2014 23:41 ]
Kwestie van lezen op de website ?Trubo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 23:31:
[...]
Is deze lens kit voor de GoPro zelf of de behuizing? Ik denk namelijk voor de behuizing.
Editie: volgens mij heb je zoiets nodig http://m.ebay.com/itm/321320144087?nav=VI
"De GoPro Lens Replacement Kit is een complete set om de lens van je GoPro Hero of Hero 2 te vervangen. "
Af en toe werk ik voor een videoproductiebedrijf dat onder andere een pro-wrestling organisatie als klant heeft. Een aantal wedstrijden hebben we de scheidsrechter een GoPro op z'n hoofd gezet, en daar heb ik nu een montage van gemaakt.
Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net
Is er intresse naar de ervaringen? Ik heb ze gekocht voor € 35,- (min € 6.50 bezorgkosten) en krijg ze vandaag binnen. Dat zijn er twee met een wat hogere capiciteit (japance cellen) en een lader. Stuk goedkoper dus dan het origineel.
Burn It - Burn All
[ Voor 34% gewijzigd door Djie op 25-03-2014 13:06 ]
Als je zoekt vindt je er wel reviews van. Wasabi zijn prima dingen. Heb ze zelf ook voor de Hero 3 Black.mistermaxmax schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:06:
Even geleden was ik benieuwd naar de ervaringen van de Wasabi batterijen. Ik heb er weinig over gehoord.
Is er intresse naar de ervaringen? Ik heb ze gekocht voor € 35,- (min € 6.50 bezorgkosten) en krijg ze vandaag binnen. Dat zijn er twee met een wat hogere capiciteit (japance cellen) en een lader. Stuk goedkoper dus dan het origineel.
Iets meer capaciteit. Aanrader.
[ Voor 62% gewijzigd door Help!!!! op 25-03-2014 13:06 ]
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
[ Voor 150% gewijzigd door Universal Creations op 27-03-2014 14:26 . Reden: Hoort niet op het forum! ]
Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net
PMTorX schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:13:
modbreak verhaal
[ Voor 9% gewijzigd door Deshmir op 27-03-2014 14:28 . Reden: Knip deze ook maar dan. Excuses ]
Hier ook nog niet, wel een beetje een tegenvallerservival7 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:20:
Nog steeds geen bericht gehad van iBood dat mijn GoPro verzonden is
EDIT: Zojuist een bericht gekregen van iBood dat hij verzonden is
[ Voor 14% gewijzigd door smaw op 27-03-2014 18:26 ]
http://www.1dayfly.com/nl/nl/
[ Voor 9% gewijzigd door Servertje op 28-03-2014 13:20 ]
Best gaaf! Ik denk dat je met wat kleurcorrectie en belichting het resultaat nog wat beter kunt maken, De beelden zien nu wat flets uit.Djie schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 23:06:
Ben druk geweest met een leuk filmpje voor een atletiek (horden) wedstrijd. Eerste poging om een beetje montage te maken, uurtje filmen en vele uurtjes knippen plakkenTips welkom!
de shots dat de camera voor de horderloper uit gaat zijn vet!Djie schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 23:06:
Ben druk geweest met een leuk filmpje voor een atletiek (horden) wedstrijd. Eerste poging om een beetje montage te maken, uurtje filmen en vele uurtjes knippen plakkenTips welkom!
[video]
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Welke instellingen gebruikte je?Ezio schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:04:
Hoeveel beter dan de HERO2 gaat de HERO3 om met het filmen in een omgeving met weinig licht? Ik heb dit weekend wat beelden geschoten tijdens Electric Run, maar 90% is gewoon niet bruikbaar. Of zal het filmen met weinig omgevingslicht altijd problematisch blijven met een GoPro?
Hoge of lage FPS?
@hieronder, sluitertijd is toch afhankelijk van FPS instellingen?
Mitch Bergsma raad max 30FPS aan voor slechte belichting
[ Voor 13% gewijzigd door Player1S op 31-03-2014 13:52 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Zelfs midden op de dag binnenshuis is net wel/niet bruikbaar. Buiten moet er dan al snel weer een ND-filter voor ivm (te) hoge sluitersnelheid.
edit: @hierboven. Ja en nee. Bij lager FPS kiest de GoPro wel voor een lagere sluitersnelheid, dus 24fps zou (iets) beter moeten zijn dan 60fps bijvoorbeeld. Maar verwacht geen wonderen. Ik denk dat de GoPro die sluitersnelheid op 24fps/60fps als minimum vastzet. Bij meer licht gaan de sluitersnelheden ver omhoog en dan kun je ze iets temperen met een ND-filter.
24fps wil dus niet zeggen dat de sluitersnelheid ook 1/24 is, want 24fps met een sluiter van 1/1000 kan bijvoorbeeld ook. Dat wordt dan alleen erg staccato door het ontbreken van 'motionblur'.
[ Voor 52% gewijzigd door HubD1 op 31-03-2014 14:29 . Reden: toevoeging ]
Ik wil graag een actioncam aanschaffen voor mijn reis naar Brazilie. Ik neem genoegen met 720p 60 fps resolutie. Belangrijkste vind ik dat ik meer fps heb dan een hogere resolutie. Ik zat te twijfelen tussen de Silver -en de White, maar ik zag nu deze aanbieding voorbij komen voor de White.
Hebben jullie nog tips? Ik twijfel nog een beetje of ik geen spijt ga krijgen dat ik toch Silver/Black heb moeten pakken óf een ISaw Extreme.
GoPro zal alleen gebruikt gaan worden tijdens wat tripjes.
720p is voor mij toereikend. Uiteraard kan ik bij wat rustigere shots 1080p modus gebruiken.
Enige verschil met de Silver is dat deze betere foto's maakt?
2.7 k en auto low light
Persoonlijk vind ik 1080 al een minimale vereiste, 720p is leuk voor de 120fps functie op de 3BE, maar het verschil ga je wel zien.
Ik zou dus iets meer betalen voor een 3BE, die kun je nu ook redelijk geprijsd vinden.
Dezelfde vraag, maar dan met niet originele head strap mounts? Ik wilde eigenlijk via de officiele website kopen, maar ben bang dat deze niet op tijd zal zijn...mfreriks schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:57:
Heeft er iemand ervaring met de Gopro Wrist housing?
Ik heb een head strap via dx.com besteld en die bevalt primaMutsx schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:44:
[...]
Dezelfde vraag, maar dan met niet originele head strap mounts? Ik wilde eigenlijk via de officiele website kopen, maar ben bang dat deze niet op tijd zal zijn...
ja mooi hoor! Zeer druk geweest. Filmpje blijft ook lekker kort! Veel afwisseling.Djie schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 23:06:
Ben druk geweest met een leuk filmpje ......... uurtje filmen en vele uurtjes knippen plakkenTips welkom!
Welk programma heb je gebruikt? Ik werk nu met Adobe premiere elements 11. Werkt fijn maar volgens mij moet er (uiteindelijk) meer mogelijk zijn.
---------------------------------
Wasabi Batterijen
@
Djie
Help!!!!
Ted-Vlemmings
Ik heb de Wasabi batterijen inmiddels in gebruik genomen maar hij ging net over een uur mee. Ik vermoed dat het door het goeie weer kwam. Redelijk tevreden tot nu toe. Bedankt voor de reactie's.
[ Voor 39% gewijzigd door mistermaxmax op 02-04-2014 15:37 ]
Burn It - Burn All
@mistermaxmax, voor dit filmpje heb ik Pinnacle Studio 16 gebruikt, niet het meest uitgebreide pakket maar wel gemakkelijk om snel te leren.
Ik overweeg een hero3+ black te kopen en ben benieuwd naar de kleurcorrectie mogelijkheden bij protune bestanden.
EDIT: Inmiddels een paar bestanden gevonden.
[ Voor 7% gewijzigd door Homeland op 05-04-2014 17:38 ]
Het enige kaartje wat ik bij me had was mijn 32gb microsd kaart van mijn telefoon, dus deze in mijn GoPro gedaan. Het kaartje is een 32gb class 10 die ik van mijn vader heb gekregen (merk weet ik nu niet, hij zit in mijn camera die alle foto's en filmpjes naar mijn pc overhevelt)
Nu had ik het kaartje in eerste instantie via een china micro-sd naar usb stick zitten en ineens kwamen daar allemaal rare bestanden en mappen op te staan;
\>ú}}ò..ao.
}xlf#..Ô.)6ú
en de puntjes staan voor karakters die ik niet kan tikken
Wat denken jullie? Heb ik een probleem en ben ik een deel van mijn bestanden kwijt? Kan ik dit nog verhelpen?
Zodra ik alles overgeheveld heb, wil ik dit proberen. Mijn vader haalt wel eens vaker spullen uit China, en dit kan mogelijk ook een 16gb kaartje zijn uit China. Of zal de cardreader deze fouten maken?
Ik hoop dat ik nog iets kan terug halen, maar ben bang dat ik gerust de helft kwijt ben
(week lang snorkelen met schilpadden in het wild en diverse vissen die zeewier uit je handen eten)
--edit--
merk van de sd kaart is "Samsung"
--nogmaals edit--
Heb diverse keren het programma h2testw gedraaid, nooit fouten gevonden. Heb vandaag één 32gb kaartje vol geschoten met 1080/30 met om de 5 sec een foto. Dus diverse bestanden staan er nu op. En alles is te lezen en te kopiëren nu ik de GoPro direct aan mijn pc heb gehangen. Dus denk dat het een cardreader probleem is.
[ Voor 12% gewijzigd door RedRayMann op 11-04-2014 23:28 ]
Het toernooi begint om 08.30 en eindigt rond 18.00, maar wellicht is het leuk om zonsopgang mee te nemen. Is deze opname met 1 batterij te realiseren of moet hij aan het stroom?
Daarnaast de vraag of er software bestaat om de foto's die geschoten worden direct naar een laptop weg te schrijven, zodat je microsd kaart niet vol kan raken.
Dank!
[ Voor 19% gewijzigd door kjie op 12-04-2014 20:57 ]
De GoPro kan nooit zolang op dezelfde batterij. Makkelijkste is hem aan een laptop te hangen.
Wat betreft de foto's.. nee je zult het zelf een beetje moeten peilen..
Hier een timelapse die ik vorig jaar heb gemaakt en waarbij ik een kleine miscalculatie heb gedaan wat betreft de hoeveelheid bestanden op mijn SD kaartje.
[YouTube: http://youtu.be/t6mmKEMc-Ew]
Misschien handig om de app Gopro Companion (android en IOS) te downloaden, kan je precies instellen hoeveel foto's, hoeveel GB, hoelang de batterij meegaat enz.kjie schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:54:
Ik wil binnenkort een timelapse maken van een voetbaltoernooi, maar ben benieuwd wat jullie qua instellingen adviseren. Hoeveel foto's per minuut en hoelang zouden jullie het filmpje uiteindelijk maken?
Het toernooi begint om 08.30 en eindigt rond 18.00, maar wellicht is het leuk om zonsopgang mee te nemen. Is deze opname met 1 batterij te realiseren of moet hij aan het stroom?
Daarnaast de vraag of er software bestaat om de foto's die geschoten worden direct naar een laptop weg te schrijven, zodat je microsd kaart niet vol kan raken.
Dank!
Overzicht van GoPro video formaten
http://imgur.com/a/CjmC5
Timelapse met een GoPro
http://cineform.blogspot....ethinking-time-lapse.html
vorige week heb ik een 64GB Sansisk Extreme micro sd gekocht voor in mijn Hero 3 Black. Nu heb ik gisteren de heledag gefilmd maar als ik de camera aan mijn laptop hang en de files wil overzetten zegt windows dat de data op mijn kaartje RAW is?
Ik heb geen instellingen veranderd en alleen maar mijn 32GB voor een 64GB kaart vervangen... Nog nooit eerder dit probleem gehad. FW is up to date.
Ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een goede case voor het opbergen/vervoer van mijn GP.
Ik zie hier de Pelicase 1200 voorbijkomen maar zijn er mensen die nog andere opties hebben? De doos moet vooral goed beschermen (daarom liever hardcase) en wat toebehoren kunnen opbergen (oplader, extra batterijen, extra clips, knikelementen en of pole)
Ik kom zelf eigelijk uit bij de Peli 1400 (net iets meer ruimte dan de 1200 oa ivm de inschuifbare/korte "pole") maar dat komt omdat ik daar een goed beeld van heb door eerdere postings in dit topic..
Ik hoop dus dat jullie nog andere suggesties hebben...
Thanks!
Thanks!
Dit gaat hem worden (dan maar geen drukventiel
[ Voor 7% gewijzigd door RHE218 op 14-04-2014 15:02 ]
valt erg mee hoor, zie bijv: https://www.youtube.com/watch?v=FHf4s_t5l_I (1 foto per minuut, daarna nog eens flink versneld omdat het nogal saai werd ;-))la_fusion schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:12:
Heeft er iemand van hier toevallig ervaring met het maken van foto's ipv filmpjes vanaf een rijdende auto? Tijdens een toerrit wil ik eens ipv filmpjes wat foto's maken met mijn GoPro dmv de time lapse functie maar ben zelf wat bang dat het wazige foto's op gaat leveren. Wat denken jullie?
Goed idee alleen zit ik een beetje in tijdsnood daarvoorjspr schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:14:
Vooraf eens proberen?
Exter toen ik deze wou bekijken zag ik dat hij het maar een half uur volgehouden heeft. Komt dit omdat de batterij dan leeg is? Of gaat de GoPro soms standaard naar een half uur uit?
Dat kun jij beter weten dan wij lijkt me. Als de batterij leeg was dan is dat zo. Normaal gesproken zal deze natuurlijk langer meegaan dan een half uur, en de GoPro gaat onder normale omstandigheden niet uit zichzelf uit.servival7 schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:07:
Ik heb laatst ook geprobeerd om voor het eerst een time-lapse te maken.
Exter toen ik deze wou bekijken zag ik dat hij het maar een half uur volgehouden heeft. Komt dit omdat de batterij dan leeg is? Of gaat de GoPro soms standaard naar een half uur uit?
Volgens GoPro moet ik dan de SD kaart eruit halen, accu eruit, evt aan de lader. Dat heb ik allemaal gedaan en dan uiteindelijk werkt hij weer.
Tijdens mijn vakantie nooit problemen mee gehad en nu thuis na de update alleen maar!
Ik heb vandaag zelfs enkele keren mijn GoPro uit gezet terwijl er geen SD in zat, dan 10 tot 30 min gewacht en weer aan... maar ook dan gaat ie niet aan! Ofwel geen SD kaart probleem.
Accu is vol, moet heb soms 4 a 5 keer eruit halen... En dan doet ie het weer. Dan wacht ik 5 min en zet hem uit. Dan 10 tot 30 min later zelfde probleem (allemaal zonder SD)
Dit is niet echt handig tijdens het airsoften of tijdens winstersport/watersport
contact opnemen met GoPro?
-edit--
GoPro gemaild en het probleem voor nu opgegeven.
[ Voor 34% gewijzigd door RedRayMann op 14-04-2014 22:10 . Reden: typo ]
Ik had hetzelfde probleem na mijn hero 3+ black te hebben ge-update naar de 2.0 firmware. Uiteindelijk heb ik de camera moeten opsturen en een nieuwe ontvangen. Deze heeft nog 1.04 erop staan en ik laat dit eerst zo. Lees op wat forums dat er meer klachten zijn met de laatste firmware update.RedRayMann schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:51:
Ik sluit gelijk aan, mijn GoPro gaat niet aan!
Volgens GoPro moet ik dan de SD kaart eruit halen, accu eruit, evt aan de lader. Dat heb ik allemaal gedaan en dan uiteindelijk werkt hij weer.
Tijdens mijn vakantie nooit problemen mee gehad en nu thuis na de update alleen maar!
Ik heb vandaag zelfs enkele keren mijn GoPro uit gezet terwijl er geen SD in zat, dan 10 tot 30 min gewacht en weer aan... maar ook dan gaat ie niet aan! Ofwel geen SD kaart probleem.
Accu is vol, moet heb soms 4 a 5 keer eruit halen... En dan doet ie het weer. Dan wacht ik 5 min en zet hem uit. Dan 10 tot 30 min later zelfde probleem (allemaal zonder SD)
Dit is niet echt handig tijdens het airsoften of tijdens winstersport/watersport
contact opnemen met GoPro?
-edit--
GoPro gemaild en het probleem voor nu opgegeven.
Hoe lang was jij hem kwijt? Ik heb hem 2 mei weer nodig
Nadat ze de camera via DHL hadden opgehaald, had ik de nieuwe camera binnen een week. Dat ging echt snel tot mijn verbazing. 2 Mei moet dus prima te doen zijn als je maar op tijd het RMA proces in gaat.RedRayMann schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:40:
Ben blij om te lezen dat meer mensen het probleem hebben, maar wel jammer dat meer mensen het probleem hebben![]()
Hoe lang was jij hem kwijt? Ik heb hem 2 mei weer nodig
[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 16-04-2014 20:18 ]
https://eglobalcentral.eu/gopro-hd-hero-3-black-edition.htmlThroduss schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:00:
[...]
Omdat ik had beloofd hierop terug te komen, verjaardagscadeau gisteren uitgereikt en getest, alles werkt helemaal naar behoren!
Bedankt voor de tip nu 309,-
Ben benieuwd.
[ Voor 9% gewijzigd door Ronvgs op 17-04-2014 09:54 ]
Heeft iemand ervaring met die website? Vindt het vreemd dat ik nergens een adres oid. kan vinden, het komt nogal dubieus over.Ronvgs schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:53:
[...]
https://eglobalcentral.eu/gopro-hd-hero-3-black-edition.html
Ben benieuwd.
Als ik zo de Public Holidays op die website lees, dan is het een webshop die meer gericht is in China, zoals:niekvandermeer schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:49:
[...]
Heeft iemand ervaring met die website? Vindt het vreemd dat ik nergens een adres oid. kan vinden, het komt nogal dubieus over.
Hong Kong Special Administrative Region foundation day en Chung Yeung Festival
Heb zelf geen ervaring met de website, maar ik ging er ook even naar kijken.
Heb korte video gemaakt waar ik de setup toon + wat beelden die ik gemaakt heb bij het uitproberen.
NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM
Jammer dat je de boog elke keer in beeld ziet onderin.victorb schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 15:32:
Ik heb eindelijk mijn Hero3 black werkend met mijn Sevenoak "steadycam"
[video]
Heb korte video gemaakt waar ik de setup toon + wat beelden die ik gemaakt heb bij het uitproberen.
Nice! Ik heb bijna de zelfde (gewichtjes zijn identiek), maar heb de mijne nog niet in balans. Ding gaat alle kanten op haha. Ga het van de week eens proberen met die ringetjes!victorb schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 15:32:
Ik heb eindelijk mijn Hero3 black werkend met mijn Sevenoak "steadycam"
[video]
Heeft dit enige gevolgen voor bijvoorbeeld het converteren naar een DVD/bluray?
Daarnaast, is het aan te raden om 1080p 30fps en 720p 60 fps in één project (Adobe Elements) te gebruiken? Ik wil voor bijvoorbeeld wat 'rustigere' shots 1080p gebruiken en voor wat drukkere shots 720p. Dit omdat ik dan evt. slowmotion shots kan maken.
Ik heb de GoPro een beetje getest, maar ik had eerlijk gezegd iets meer verwacht van het beeld, met name de kleuren. Het is allemaal een beetje grauw. Wellicht wat experimenteren met Adobe..
Filmde je in ProTune, dan moet je het namelijk nog even bewerken omdat die beelden raw zijn en er dus nog geen kleurcorrectie is gedaan door de camera zelf.Gruijters schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:41:
Ik heb de GoPro een beetje getest, maar ik had eerlijk gezegd iets meer verwacht van het beeld, met name de kleuren. Het is allemaal een beetje grauw. Wellicht wat experimenteren met Adobe..
Dan zul je of het project in 720p moeten maken en dus genoegen nemen met een lagere resolutie. Of in 1080p en dan de 720p footage moeten opschalen. Dat laatste gaat je waarschijnlijk wel opvallen.Gruijters schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:41:
Daarnaast, is het aan te raden om 1080p 30fps en 720p 60 fps in één project (Adobe Elements) te gebruiken? Ik wil voor bijvoorbeeld wat 'rustigere' shots 1080p gebruiken en voor wat drukkere shots 720p. Dit omdat ik dan evt. slowmotion shots kan maken.
Puur op basis van vorm en mogelijkheden zou ik voor de Glidecam iGlide gaan, meer mogelijkheden qua bevestigen (eventueel dus ook voor andere dingen te gebruiken) en hij oogt wat steviger. Als je kijkt bij meer professionele steadicam systemen dan gaan ze vaak uit van eenzelfde ontwerp als de iGlide.vanardenne schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:21:
Heeft iemand ervaring met de Steadicam Curve én de Glidecam iGlide? Van beide staan wel wat ervaringsfilmpjes op YT maar kan geen vergelijking vinden. Ben benieuwd of iemand de keuze tussen deze twee al gemaakt heeft.
Na nog wat meer reviews gelezen te hebben kom ik denk ik wel tot dezelfde conclusie.niekvandermeer schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:46:
[...]
Puur op basis van vorm en mogelijkheden zou ik voor de Glidecam iGlide gaan, meer mogelijkheden qua bevestigen (eventueel dus ook voor andere dingen te gebruiken) en hij oogt wat steviger. Als je kijkt bij meer professionele steadicam systemen dan gaan ze vaak uit van eenzelfde ontwerp als de iGlide.
De White edition heeft naar mijn weten geen ProTune mode.niekvandermeer schreef op maandag 21 april 2014 @ 21:23:
[...]
Filmde je in ProTune, dan moet je het namelijk nog even bewerken omdat die beelden raw zijn en er dus nog geen kleurcorrectie is gedaan door de camera zelf.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de boel ook niet echt scherp vind, zowel in 720p modus en 1080p.
Ik gebruik windows mediaplayer classic / vlc player. En heb K-lite codec pack geinstalleerd. Om video's te bewerken heb ik Adobe Premiere Elements 12 in gebruik.
Hebben jullie nog tips wat betreft het filmen in PAL of NTSC en het bewerken hier vervolgens van? Kan ik een NTSC project zonder problemen op TV afspelen en evt. branden op een DVD?
Ik zie namelijk overal dat ze voor de hero 2/3/3+ zijn, maar een 3+ (in case) heeft toch hele andere afmetingen dan een 3?
Ik heb namelijk geen zin dat ik zo'n ding bestel en dat mijn 3+ heen en weer rammelt.
Hij is binnen voor 309,- en geen verzendkosten.Ronvgs schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:53:
[...]
https://eglobalcentral.eu/gopro-hd-hero-3-black-edition.html
Ben benieuwd.
Opzich moet het net kunnen als hij geimporteerd is uit amerika. Daar kost hij 399 dollar:BounceCloud schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:28:
Refurbished, beschadigingen of iets dergelijks? Vindt het toch wel erg gek dat een winkel hem goedkoper kan aanbieden dan enige andere aanbieder en zelfs de fabrikant ruimschoots overtreft. Wat is het addertje?
399/1.32 = 302 euro
Hij is nieuw in ongeopende verpakking.BounceCloud schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:28:
Refurbished, beschadigingen of iets dergelijks? Vindt het toch wel erg gek dat een winkel hem goedkoper kan aanbieden dan enige andere aanbieder en zelfs de fabrikant ruimschoots overtreft. Wat is het addertje?
Verwijderd
Ik heb een splinternieuwe Gopro Hero 3+ black edition met lcd scherm gekocht.
Soms (meestal) als ik het toestel wil aanzetten blijft het zichzelf aan en uitschakelen en kan je niks anders doen dan de batterij er uit te halen.
Ik heb nu het volgende geprobeerd: een hard reset door de batterij er uit te halen, de shutter knop ingedrukt te houden terwijl ik de batterij er terug insteek en met de knop nog altijd ingedrukt zet ik het toestel aan.
Dit blijkt te lukken, maar ik ben bang dat het probleem terug zal komen (de eerste 10 opnames die ik gedaan heb was het probleem er namelijk ook niet).
Weet iemand waaraan dit zou kunnen liggen, of zal dit een garantie kwestie worden?
Thnx!
Als die zonder SD kaart dit ook doet dan lijkt het een garantie kwestie te worden. Welke firmware versie heb je erop staan?Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:59:
Heeft hier iemand ervaringen mee:
Ik heb een splinternieuwe Gopro Hero 3+ black edition met lcd scherm gekocht.
Soms (meestal) als ik het toestel wil aanzetten blijft het zichzelf aan en uitschakelen en kan je niks anders doen dan de batterij er uit te halen.
Ik heb nu het volgende geprobeerd: een hard reset door de batterij er uit te halen, de shutter knop ingedrukt te houden terwijl ik de batterij er terug insteek en met de knop nog altijd ingedrukt zet ik het toestel aan.
Dit blijkt te lukken, maar ik ben bang dat het probleem terug zal komen (de eerste 10 opnames die ik gedaan heb was het probleem er namelijk ook niet).
Weet iemand waaraan dit zou kunnen liggen, of zal dit een garantie kwestie worden?
Thnx!
Nee geen ervaring mee (Heb je een specifieke koffer op het oog?), maar ik ga na een eerdere tip in dit forum de volgende koffer bestellen:Thofie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:12:
Heeft iemand ervaring met een case/koffer om je gopro op te bergen van dealextreme?
Ik zie namelijk overal dat ze voor de hero 2/3/3+ zijn, maar een 3+ (in case) heeft toch hele andere afmetingen dan een 3?
Ik heb namelijk geen zin dat ik zo'n ding bestel en dat mijn 3+ heen en weer rammelt.
http://www.conrad.nl/ce/n...met-rasterschuim?ref=list
Je kunt hier zelf vakjes snijden en dus redelijk precies de vorm van je GoPro aanhouden (voor de zekerheid dus waarschijnlijk ook nog wel een extra schuimlaag erbij bestellen
Ik verwacht namelijk dat je idd het rammelen hoort zolang je niet zelf de vakverdeling kan maken en de koffer lijkt me stevig genoeg, anders ga je richting Peli-case 1200/1400 varianten (en 80 euro extra)
Ik heb geen speciale op het oog nee, maar ik vond het zo raar dat het allemaal voor de 3 en de 3+ was.RHE218 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:33:
[...]
Nee geen ervaring mee (Heb je een specifieke koffer op het oog?), maar ik ga na een eerdere tip in dit forum de volgende koffer bestellen:
http://www.conrad.nl/ce/n...met-rasterschuim?ref=list
Je kunt hier zelf vakjes snijden en dus redelijk precies de vorm van je GoPro aanhouden (voor de zekerheid dus waarschijnlijk ook nog wel een extra schuimlaag erbij bestellen).
Ik verwacht namelijk dat je idd het rammelen hoort zolang je niet zelf de vakverdeling kan maken en de koffer lijkt me stevig genoeg, anders ga je richting Peli-case 1200/1400 varianten (en 80 euro extra)
Die van de conrad ziet er goed uit, gelijk maar besteld. Nu nog een klein tasje voor onderweg;)
American Express vraagbaak
Wel zorgen dat er geen zand of vuil tussen zit en ik zou er van die vochtvreters in stoppen tegen condens.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Heb jij al resultaten. Ik ben continu met GoPro aan het mailen en één keer in de zo-veel dagen reageren ze met een antwoord wat ik al lang heb gedaan. Ik ben blij dat ze wel gedetailleerde mailtjes sturen, maar jammer is dat het zo lang duurt voordat ze reageren en dat ze altijd reageren met een stap die ik al gedaan heb (probeer een andere kaart, probeer opnieuw de firmware erop te zetten e.d.)keepitfrosty schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:38:
Hm net een paar dagen geleden mijn gopro hero 3+ black ontvangen en tot nu toe echt slechte ervaringen met het apparaat. Af en toe wat vastlopers zonder reden. Maar sinds vandaag loopt de gopro direct vast tijdens het opstarten. Laatste firmware van de site staat erop 2.0. Resetten helpt niet meer want na de start kan ik niks meer bedienen en is de gopro weer vastgelopen. Opnieuw de firmware erop zetten lukt ook niet meer vanwege het vastlopen nadat de gopro is geboot.
Echt heel vreemd een uurtje geleden nog een timelapse opgenomen. Gopro even uitgezet en 20 minuten later weer aan en een vastloper. Batterij eruit en er weer in en gopro deed het weer. En nu maakt het allemaal niet meer uit en loopt die op 2 verschillende accu's vast en ook met en zonder micro SD kaart erin.
Iemand nog een idee wat te doen behalve gopro mailen / bellen? En hoe lang duurt het voordat je een nieuwe opgestuurd krijgt? Heb de gopro echt nodig voor mijn vakantie eind april namelijk.
Edit: inmiddels mijn SD kaartje een format gegeven op mijn mac en opnieuw de UPDATE folder erop gezet. Gopro aangezet en de gopro heeft de update gedaan. Na het opstarten zit de gopro wederom weer vast op het scherm waar je de resolutie en batterijduur ziet staan. Reageert nergens meer op
Edit2: Gopro is nu weer zo dood als een pier. Gaat niet meer aan. 2 accu's geprobeerd en harde reset maar doet nu helemaal niks meer. Wat een gaar product is dit zeg, en dat voor een camera van over de 400 euro
Gisteren deed hij het de hele dag niet terwijl hij vrijdag het zonder problemen deed, met het zelfde SD kaartje. Ik ben nu weer zonder SD kaart aan het proberen en GoPro "eist" dat ik één van hun aanbevolen kaartjes gebruik. Ze gaven in hun laatste contact aan dat ik alles met een niet-GoPro kaartje heb gedaan en dat ik alles ook met een GoPro goed gekeurd kaartje test...
Naast dat dit een stuk goedkoper was, is het ook nog eens erg gaaf om iets te hebben wat 3d geprint is

Voelt solide aan