Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08-2022

jspr

Bianchi Aria

DX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
DealeXtreme: http://dx.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Deze heb ik voor mijn actioncamera (SJ1000): bij DX.com vandaan

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:15
Yonni schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:45:
Deze heb ik voor mijn actioncamera (SJ1000): bij DX.com vandaan
Welke adapter/verloop gebruik je?
Tenminste in neem aan dat je SJ1000 een screw aansluiting heeft en niet zoals bij een GP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

Ah ok, daar heb ik vroeger (ik geloof 7 jaar geleden) wel eens wat besteld.
Ik ga eens op zoek wat ze hebben daar, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:51
Hahn schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:09:
[...]

Ten eerste is de Hero 3+ nog niet eens 5 maanden oud, dus zou ik niet heel snel een 4 verwachten. Ten tweede, is er nog niks ook maar aangekondigd of gelekt over de 4, dus wat je gehoord hebt is natuurlijk alleen maar gehoop van mensen.
Ik houd zelf het nieuws over de opvolger ook in de gaten. (wil immers de hero 2 vervangen voor de hero 4 als hij uitkomt).

Naar mij gevoel echter zal de Hero 4 in Oktober 2014 verschijnen. De Hero 2 kwam namelijk in Oktober 2011, de Hero 3 in Oktober 2012, de 3+ in Oktober 2013, dus een nieuwe versie in Oktober 2014 lijkt me wel in dat rijtje te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampo
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09-2014
Welke headmounts gebruiken jullie eig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

jspr schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:39:
[...]

Ah ok, daar heb ik vroeger (ik geloof 7 jaar geleden) wel eens wat besteld.
Ik ga eens op zoek wat ze hebben daar, thanks!
Zonet was dingen gekockt bij DX voor minder dan dat het telescopisch verleng stuk had moeten kosten (oké, die is wel stukken mooier trouwens).

Afbeeldingslocatie: https://v4s2.yimg.com/so/7312/12903954425_5fe9c42cb6_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampo
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je je bestelling van DX ontvangen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 17:17

RBH

Rampo schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:21:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je je bestelling van DX ontvangen heb
+1. Ik wilde ook wat dingen bij DX bestellen, maar heb het deze week al nodig, dus ging de gok niet nemen. Dan maar in NL voor *iets* meer bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

Ik heb geen haast, echter zou ik die handheld pole wel op 6 april willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
Mijn bestelling was ongeveer een klein maandje onderweg, wel besteld op de eerste dag van het chinese nieuwejaar (en dan hebben ze een week vakantie?). Uiteindelijk kwam alles na 3,5 week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampo
Ik ga 3 maanden naar het buitenland. Wat voor tas gebruiken jullie zelf en/of raden jullie aan om je GoPro en gear gemakkelijk mee te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:19
Zoiets?

Ik gebruik zelf een doosje van de chinees (XL versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik gebruik zelf een Peli 1150. Groot genoeg voor gopro met battery bacpack + 2x extra accu + remote + alle bijbehorende backdoors + zwik aan koppelstukjes, voetjes, handlebar mount en kabeltje voor gopro en voor remote. Suction cup, handstatief en headstrap neem ik indien nodig los mee.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Mooie dingen, die Pelicases, maar ik gok dat Rampo naar een rugzak-achtige oplossing op zoek is :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Voordeel van een stevig koffertje is dat je het spul daarmee vervolgens in elke random tas kan mikken zonder je zorgen te maken of het heel blijft. Zo'n 1150 is helemaal niet zo gek groot, stop hem vaak genoeg samen met allerlei andere bagage in een 20 liter rugzakje.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Laatst online: 20:38
Rampo schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:47:
Ik ga 3 maanden naar het buitenland. Wat voor tas gebruiken jullie zelf en/of raden jullie aan om je GoPro en gear gemakkelijk mee te nemen?
Zorg voor twee tasjes/koffertjes. Of één koffer voor alles en een klein tasje als je daadwerkelijk op pad ga.
Alle back-doors en laders e.d. hoef je niet altijd bij je te hebben. Zorg wel dat als je een avontuur ga beleven en bijvoorbeeld je back-back bij het hostel/hotel/watdanook laat, dat je de pole/exta accu's/buis-mount/zuignap e.d. mee neemt. Dan heb je tijdens het rijden en het over gooien van je tas van taxi naar bus e.d. de veiligheid dat alles goed opgeborgen zit en hoef je niet steeds op zoek naar het koffertje om ff vanuit de bus een shot te maken.
GoPro heb je dan altijd bij je en alle meuk in je back-pack
(een idee, mijn idee, misschien niet jou idee :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Laatst online: 11-01 08:49
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Lsd8o8t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PLGIEUv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NFxc7FK.jpg

Ik gebruik zelf de Peli 1200 voor GoPro + kleine accesoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampo
Toffe case idd. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Zoiets heb ik dus inderdaad ook. Net een maatje kleiner en dan in het zwart. En ik heb niet zo netjes alle koppelstukjes in een apart vakje zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

Ik heb een oude bestekkoffer volgestouwd met schuimrubber en daar wat vormen van de GoPro uitgesneden. Werkt prima, maar kom nu ruimte tekort. Wil nu zelf een RollPro maken, zodat ik wat gemakkelijker dingen mee kan nemen.

Vandaag mijn frame en extensionrod van DX ontvangen. 22 dagen onderweg geweest. 10 feb besteld.

Frame zit stevig en past perfect. Als je hem zonder gopro vast hebt is het wat fragiel, maar zodra de gopro erin zit is het een solide geheel. Knoppen en aansluitingen zijn goed te gebruiken.
Bevestiging is af en toe wat stroef, maar zoals ik het nu zie komt dat door een opstaand randje plastic in de bevestiging. Dat slijt nog wel en dan zal het makkelijker gaan.

De extensionrod is een ongeveer 25 centimeter lange gebogen staaf met aan weerszijden de mogelijkheid om de schroefbevestiging te plaatsen. Zo kan je je camera bijvoorbeeld op je helm plaatsen en toch naar je gezicht richten. Stevig plastic. Met de bevestiging hetzelfde 'probleem' als met het frame, maar daar heb ik dat stuk plastic nu al weggeduwd.

Al met al erg tevreden.

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een roodfilter handig wanneer je gaat duiken of kan je net zo makkelijk met software de kleurcorrecties doen? Een beetje zonde om 60+ euro uit te gaan geven wanneer het ook gratis kan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Laatst nog deze video over gezien:

Maakt dus wel degelijk wat uit. Alleen aan jou de vraag of je dat het geld waard vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampo
Net GoPro Hero 3+ Black binnen.
Verbinding maar met de remote, geen probleem. Alleen de GoPro App kan mijn GoPro niet vinden. In mijn iPhone 5 kan ik wel verbinden met de GoPro. Vervolgens als ik de app open, gaat ie lopen zoeken, maar zegt dan uiteindelijk 'No Cameras Connected'.

Hoe dit op te lossen? App al opnieuw geinstalleerd, GoPro aan en uit. Opnieuw verbinding maken al gedaan.
firmware v1.04 zit op de GoPro Hero 3+ Black.

[ Voor 5% gewijzigd door Rampo op 05-03-2014 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Rampo schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 01:01:
Net GoPro Hero 3+ Black binnen.
Verbinding maar met de remote, geen probleem. Alleen de GoPro App kan mijn GoPro niet vinden. In mijn iPhone 5 kan ik wel verbinden met de GoPro. Vervolgens als ik de app open, gaat ie lopen zoeken, maar zegt dan uiteindelijk 'No Cameras Connected'.

Hoe dit op te lossen? App al opnieuw geinstalleerd, GoPro aan en uit. Opnieuw verbinding maken al gedaan.
firmware v1.04 zit op de GoPro Hero 3+ Black.
Op de GoPro zelf moet je nog aanzetten waar je mee wilt verbinden, wifi remote of GoPro app.
Dit zit in je menu, submenu heet ook wifi uit mijn hoofd, maar je kan er ook sneller komen door de wifi knop eenmaal in te drukken wanneer wifi al aan staat dan ga je direct naar dat menu.

Als dit goed staat vind je een nieuw wifi netwerk gopro_random-cijfers, daar verbinding mee maken en aanwijzingen in de app volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampo
Al gedaan
GoPro Hero 3+ Black al geupdate. Al een eigen WiFi-naam en wachtwoord meegegeven. Probeer het dan weer te verbinden met de iPhone. Bij de WiFi instellingen geeft ie aan dat ie verbonden is met de GoPro. En vervolgens als je de App opent, geeft ie aan No Camera Connected.

[ Voor 93% gewijzigd door Rampo op 05-03-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Rampo schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:14:
Al gedaan
GoPro Hero 3+ Black al geupdate. Al een eigen WiFi-naam en wachtwoord meegegeven. Probeer het dan weer te verbinden met de iPhone. Bij de WiFi instellingen geeft ie aan dat ie verbonden is met de GoPro. En vervolgens als je de App opent, geeft ie aan No Camera Connected.
Vreemd, gopro app ook helemaal afgesloten en weer opnieuw opgestart?
Ander toestel geeft deze hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampo
GoPro App helemaal afgesloten en opnieuw opgestart. iPhone 5 aan en uit gedaan. Niks werkt.
Ander toestel heb ik niet geprobeerd, want ik heb er maar 1. Maar hij zou het met de iPhone 5 gewoon prima moeten doen.

UPDATE: Gefixed door enkele 'profielen' van mijn iPhone bij instellingen -> Algemeen er af te pleuren.

EDIT: Is het normaal dat de GoPro wat warm wordt na ff gebruikt te hebben? En welke microSD's raden jullie aan voor normaal filmen en foto's op de GoPro Hero 3+ Black?

[ Voor 39% gewijzigd door Rampo op 05-03-2014 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:19
Rampo schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:21:
EDIT: Is het normaal dat de GoPro wat warm wordt na ff gebruikt te hebben? En welke microSD's raden jullie aan voor normaal filmen en foto's op de GoPro Hero 3+ Black?
Ja.
Voor die SD moet je even scrollen; komt volgens mij een SanDisk 64Gb uit als meest-gekocht (bij DataIO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:05

Entity

9000rpm

Aanbevolen microSD's voor de Here3+ Black Edition:

SanDisk Extreme 32GB microSDHC (SDSDQXL-032G)
SanDisk Extreme 64GB microSDXC (SDSDQXL-064G)
Lexar 32GB SDHC 600x (LSDMI32GBSBNA600R)
Lexar 64GB SDXC 600x (LSDMI64GBSBNA600R)
Delkin 32GB SDHC (DDMICROSDPRO2-32GB)
Delkin 64GB SDXC (DDMICROSDPRO264GB)

(bron: http://gopro.com/support/articles/software-update-release)

Heb zelf net een 64GB Sandisk Extreme besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedillac
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:12
Bovenstaande 64GB Sandisk heb ik ook besteld. De Plus editie heeft niet de toegevoegde waarden in schrijfsnelheid die het extra aankoopbedrag rechtvaardigen en 64GB is momenteel het grootst en ik denk ik vrijwel alle gevallen meer dan voldoende capaciteit (dikke 4 uur filmen op 1080p 60fps) Zie hier voor overzicht aan opnametijd berekend met een 64GB kaart:

http://gopro.com/support/...ime-in-each-video-setting

Als je dan ook nog eens vergelijkt dat de batterij nooit langer dan 2 uur continu mee kan gaan dan lijkt minimaal 4 uur (uitgaande dat je geen 4k schiet) me meer dan voldoende. Hele documentaires zul je toch niet snel gaan schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampo
Wellicht een handige link http://havecamerawilltrav...-hero-3-black-memory-card
Waar diverse microSD's besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampo
Ik kan met de App prima filmen of foto's maken. Maar als ik media wil laden in de App, dan blijft ie op Loading staan en vervolgens geeft ie aan No Media. Terwijl ik op de GoPro zelf kan zien dat er files op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rampo schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:39:
Ik kan met de App prima filmen of foto's maken. Maar als ik media wil laden in de App, dan blijft ie op Loading staan en vervolgens geeft ie aan No Media. Terwijl ik op de GoPro zelf kan zien dat er files op staan.
http://gopro.com/support/...ra-media-in-the-gopro-app

Dit geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Ter voorbereiding op de aanschaf van m'n eerste Go Pro (laatste editie) even een specifieke vraag:

- welke systeemvereisten vinden jullie minimaal om prettig video's te kunnen bewerken? (niet beroepsmatig)

Ter info, ik ben aan het kijken naar een MacBook (voor het eerst overstappen op Apple).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 15:43
Novadecasa schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:19:
Ter voorbereiding op de aanschaf van m'n eerste Go Pro (laatste editie) even een specifieke vraag:

- welke systeemvereisten vinden jullie minimaal om prettig video's te kunnen bewerken? (niet beroepsmatig)

Ter info, ik ben aan het kijken naar een MacBook (voor het eerst overstappen op Apple).
Hier op inhakend:
Systeemeisen zal voor een deel ook van je bewerkingsprogramma afhangen (ga ik vanuit) en daar zit het bomen/bos verhaal voor mij:

Welke Software gebruiken jullie voornamelijk?
Ik zie Adobe Premiere Pro veel voorbij komen in dit topic (icm After effects) maar ik schrik een beetje van de prijzen per maand/jaar. Zijn daar ook light versies van, met alleen de basis bewerkingen en dus goedkoper?

of

Is de eigen (Gratis) GoPro software okay?

Ik heb met een weekje een nieuwe GoPro (3+) en ik wil, eenmaal gefilmd, ook wat aan de bewerking gaan doen (liet ik voorheen over aan mijn broer).
Ik begin dus op nul als het aankomt op videobewerking, en de voornaamste acties zullen zeker in het begin het knippen/verplaatsten/rangschikken/in elkaar over laten lopen van stukjes film zijn icm vertragingen etc, en uiteraard dikke, erg dikke muziek eronder plakken..

Is de GoPro software dan goed genoeg of moet ik toch naar Adobe gaan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ik gebruik Premiere Elements. En daarvan gebruik ik nog lang niet alle opties volgens mij. Dus dat zou je eens kunnen proberen (gratis trial).

Nadeel van de gopro software vind ik dat je gedwongen bent om je videomateriaal eerst om te zetten naar een uncompressed formaat, wat ten eerste nogal even duurt en ten tweede achterlijk veel schijfruimte inneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 15:43
Orion84 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:41:
Ik gebruik Premiere Elements. En daarvan gebruik ik nog lang niet alle opties volgens mij. Dus dat zou je eens kunnen proberen (gratis trial).

Nadeel van de gopro software vind ik dat je gedwongen bent om je videomateriaal eerst om te zetten naar een uncompressed formaat, wat ten eerste nogal even duurt en ten tweede achterlijk veel schijfruimte inneemt.
Helder, Thanks.. dan wordt het de GoPro software dus niet...

-edit-
Zie nu dat de Elements serie best betaalbaar is. Ik begrijp niet zo goed waarom ik dan eerder op prijzen van 50 euro per maand uitkwam maar goed....

Ik zal die Elements en Magix Video (kwam ik ook ergens tegen) eens naast elkaar leggen (uitproberen via Trial versie is wel slim ja) en kijken wat voor mij het beste werkt..

[ Voor 23% gewijzigd door RHE218 op 06-03-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Premiere Elements is een stuk goedkoper dan Premiere Pro ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
RHE218 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:55:
[...]

-edit-
Zie nu dat de Elements serie best betaalbaar is. Ik begrijp niet zo goed waarom ik dan eerder op prijzen van 50 euro per maand uitkwam maar goed....
50 euro per maand is geloof ik gebruik kunnen maken van alle creative suite software van adobe.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 16:10
Voor de snelle beslissers vandaag:

http://extra-nl-nl.forum....__black_edition_chdh-302/

Prijs Black 3+: 359,95

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:06
Bij Groupon hebben ze hem voor 349,95 dus 16 euro goedkoper (in totaal als je de verzendkosten meerekend)

http://www.groupon.nl/dea...ovra-limited-1-2/35383612

(Tip voor mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is: Even omlaag scrollen)

[ Voor 23% gewijzigd door yzf1kr op 07-03-2014 11:19 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

yzf1kr schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:59:
Bij Groupon hebben ze hem voor 349,95 dus 16 euro goedkoper (in totaal als je de verzendkosten meerekend)

http://www.groupon.nl/dea...ovra-limited-1-2/35383612

(Tip voor mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is: Even omlaag scrollen)
Voor zover ik kan zien is dat de Hero 3 en niet de 3+?

@Hierboven: Mooie aanbieding voor de 3+..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RBH schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:38:
[...]

@Hierboven: Mooie aanbieding voor de 3+..
Als je onder 'koop nu' kijkt, kan je de 3+ selecteren. Maar ik vertrouw ibood toch meer dan een een of ander webshopje (als je kijkt onder 'website')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 19:06
RBH schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 11:38:
[...]

Jij bent dus een van de personen waarvoor de tip geld. :F

[ Voor 7% gewijzigd door yzf1kr op 07-03-2014 14:31 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik heb ook de 3+ black edition besteld bij iBood. Daar had ik toch iets meer vertrouwen in dan die groupon actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

yzf1kr schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 14:30:
[...]

Jij bent dus een van de personen waarvoor de tip geld. :F
"Verder scrollen" houdt niet in klikken. :+

Maar evengoed had ik doorgeklikt alleen daar stond toen ook Hero 3. Inmiddels niet meer, dus je kan je opmerking voor je houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampo
Klote, heb mijn GoPro Hero 3+ paar dagen er voor al besteld... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Week geleden naar Oostenrijk (Alpbach) geweest. Korte video van het skiën gemaakt.
Helaas vielen mij de beelden tegen bij terugkomst in NL dus een vet actie filmpje zit er helaas niet in. Maar heb wel gebruik gemaakt van mijn zelf gemaakte swivel mount waar ik wel zeer tevreden over ben.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WiUwzFaLevY]

Zijn er hier meer mensen met een zelf gemaakte swivel mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
sk0o schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 23:01:
Week geleden naar Oostenrijk (Alpbach) geweest. Korte video van het skiën gemaakt.
Helaas vielen mij de beelden tegen bij terugkomst in NL dus een vet actie filmpje zit er helaas niet in. Maar heb wel gebruik gemaakt van mijn zelf gemaakte swivel mount waar ik wel zeer tevreden over ben.

[video]

Zijn er hier meer mensen met een zelf gemaakte swivel mount?
cool dat je er zelf 1 geklust hebt. Hoe heb je 'm gemaakt? Heb er wel tijdje naar zitten kijken voor eenvoudige tutorials op youtube en je hebt ook deze http://www.rhinocameragea...%20Products?product_id=90 of deze http://www.gospin360.com/diy.php

Enige waarom ik nog beetje terughoudend ben is dat als je onderuit gaat met zo'n helicopter op je kop dat het dan wel gevaarlijk kan zijn wat er vervolgens met je hoofd gebeurd. hoe heb jij dat ervaren?

Tip voor in je film: ik zou het sterker vinden als je het effect korter laat zien in je film. Dus niet 20 sec vanaf die swivel achter elkaar maar juist 1 mooie volle of half roterende beweging rondom je heen en weer door naar volgende shot. Dan is er voor de kijker meer verrassing van 'huh, waar zit die camera nou dan aan vast??'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
bedankt voor de info vanardenne.

Met het onderuit gaan(wat ook te zien is in de video) merk je verder niet dat je nog een pole op je helm hebt zitten. Was alleen bang dat de polo misschien kon gaan breken omdat het om een xsories pole gaat.

Ga hem komende tijd eens proberen tijdens het mtb-en. (mits de bomen ver genoeg uit elkaar staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:59
Iemand ervaring met een Snake River (SRP) filter voor het duiken?

BlurFix3+ 55 with CYD

Volgens hun website verkoopt V-nix dit merk, maar het staat niet op de shop van V-Nix. Iemand enig idee waar in NL te koop?

The BlurFix3+ 55 with URPRO Cyan Dome (CYD) filter for the Hero3+ standard housing is our best filter adapter and color-correction product for a GoPro® camera yet! The URPRO Cyan Dome filter is pre-installed in the BlurFix3+ 55 adapter. The patent-pending CYD filter provides consistent color correction from center-to-corner and is specifically designed for use in tropical blue water between 12 ft and 60 ft in depth (color is improved at even greater depths depending on water conditions).

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thofie
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-05 08:04
knny schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:32:
Iemand ervaring met een Snake River (SRP) filter voor het duiken?

BlurFix3+ 55 with CYD

Volgens hun website verkoopt V-nix dit merk, maar het staat niet op de shop van V-Nix. Iemand enig idee waar in NL te koop?

The BlurFix3+ 55 with URPRO Cyan Dome (CYD) filter for the Hero3+ standard housing is our best filter adapter and color-correction product for a GoPro® camera yet! The URPRO Cyan Dome filter is pre-installed in the BlurFix3+ 55 adapter. The patent-pending CYD filter provides consistent color correction from center-to-corner and is specifically designed for use in tropical blue water between 12 ft and 60 ft in depth (color is improved at even greater depths depending on water conditions).
Cameratools.nl, alleen niet op voorraad.

Waarom heb je voor deze gekozen en niet voor bijvoorbeeld de polarpro?

[ Voor 4% gewijzigd door Thofie op 10-03-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Onlangs ben ik overgaan van de Hero 3 Black naar de Hero 3+ Black.
Afgelopen weekend de software update gedaan en vanaf dat moment ervaar ik dat de beelden "schokkerig" overkomen waardoor het kijken naar de beelden eigenlijk misselijkmakend is. Ik film 1080p superview en fps 48 en 60 (geen auto low light en/of protune). Iemand die dit probleem ook ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermaxmax
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:30:

......Onlangs ben ik overgaan van de Hero 3 Black naar de Hero 3+ Black.
Afgelopen weekend de software update gedaan ....
Welke versie had je? Ik heb zelf V 02.39.

@sk0o
Ik vind je filmpje waanzinnig! _/-\o_

Wat anders......
Of ik heb niet ver genoeg terug gelezen, maar ik heb weinig ervaringen gevonden over de Wasabi batterijen. Iemand ervaringen mee? Of andere batterijen die het goed/langer doen?

Burn It - Burn All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedillac
Nog geen wasabi ervaringen maar wel besteld. Jammer dat je er in NL €50 voor betaald en dat je ze via eBay uit de US inclusief verzendkosten voor €33 hebt. Lang leven de wisselkoers. Zodra ik ze binnen heb zal ik bevindingen delen. De Engelstalige YouTube reviews zijn in ieder geval goed over de wasabi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistermaxmax
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-02-2021
Tedillac schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:47:
Nog geen wasabi ervaringen maar wel besteld. . Zodra ik ze binnen heb zal ik bevindingen delen. De Engelstalige YouTube reviews zijn in ieder geval goed over de wasabi's.
Ik ben echt heel erg benieuwd. Waar heb je ze gehaald?
Ik zit er aan te denken om ze ook te bestellen. Het gaat me dan vooral om de 1400mAh. Ik had ergens gelezen dat ze wat langer mee gaan.

En de GoPro Batt Pack lijkt me ook erg handig om wat langer te filmen. :9
http://gopro.com/support/battery-bacpac-support

Burn It - Burn All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedillac
mistermaxmax schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 07:59:
[...]

Ik ben echt heel erg benieuwd. Waar heb je ze gehaald?
Ik zit er aan te denken om ze ook te bestellen. Het gaat me dan vooral om de 1400mAh. Ik had ergens gelezen dat ze wat langer mee gaan.

En de GoPro Batt Pack lijkt me ook erg handig om wat langer te filmen. :9
http://gopro.com/support/battery-bacpac-support
Via eBay uit de US dus. Kosten me $23 plus nog eens $19!! Verzendkosten en nogsteeds ben ik de helft goedkoper uit dan in Nederland (ook incl verzending) had er graag meer besteld maar eenmaal besteld kon de verkoper vanwege import dingen (had het eBay gevraagd) geen extra sets aan mijn bestelling toevoegen en had ik dus opnieuw moeten bestellen en weer verzendkosten moeten betalen en dat schoot niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mistermaxmax schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:23:
Welke versie had je? Ik heb zelf V 02.39.
Bij de GoPro Hero 3+ Black heb ik nu versie 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Weet iemand of deze ook gebruikt kan worden met een GoPro tripod mount?

DesQ 325

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Ezio schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 12:35:
Weet iemand of deze ook gebruikt kan worden met een GoPro tripod mount?

DesQ 325
Je hebt dan nog een mount nodig als deze:
http://www.v-nix.nl/extreme-ways-tripod-mount-v2

Is overigens via www.dx.com ook te krijgen, is het wat goedkoper.. Duurt alleen wat langer.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Fruitschaal schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:18:
[...]

Is overigens via www.dx.com ook te krijgen, is het wat goedkoper.. Duurt alleen wat langer.
Dat is mooi :) . Die tripod mount had ik al.

[ Voor 13% gewijzigd door Ezio op 14-03-2014 16:17 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31
Fruitschaal schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:18:
[...]

Bij vnix 7,50 euro + 5,95 verzend kosten.
Bij dx 1,98 dollar incl. verzenden
Op ebay 0,99 dollar incl. verzenden.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 17-09 16:22
Hm net een paar dagen geleden mijn gopro hero 3+ black ontvangen en tot nu toe echt slechte ervaringen met het apparaat. Af en toe wat vastlopers zonder reden. Maar sinds vandaag loopt de gopro direct vast tijdens het opstarten. Laatste firmware van de site staat erop 2.0. Resetten helpt niet meer want na de start kan ik niks meer bedienen en is de gopro weer vastgelopen. Opnieuw de firmware erop zetten lukt ook niet meer vanwege het vastlopen nadat de gopro is geboot.

Echt heel vreemd een uurtje geleden nog een timelapse opgenomen. Gopro even uitgezet en 20 minuten later weer aan en een vastloper. Batterij eruit en er weer in en gopro deed het weer. En nu maakt het allemaal niet meer uit en loopt die op 2 verschillende accu's vast en ook met en zonder micro SD kaart erin.

Iemand nog een idee wat te doen behalve gopro mailen / bellen? En hoe lang duurt het voordat je een nieuwe opgestuurd krijgt? Heb de gopro echt nodig voor mijn vakantie eind april namelijk.

Edit: inmiddels mijn SD kaartje een format gegeven op mijn mac en opnieuw de UPDATE folder erop gezet. Gopro aangezet en de gopro heeft de update gedaan. Na het opstarten zit de gopro wederom weer vast op het scherm waar je de resolutie en batterijduur ziet staan. Reageert nergens meer op :(

Edit2: Gopro is nu weer zo dood als een pier. Gaat niet meer aan. 2 accu's geprobeerd en harde reset maar doet nu helemaal niks meer. Wat een gaar product is dit zeg, en dat voor een camera van over de 400 euro 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door keepitfrosty op 16-03-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Laatst online: 23:08
Zonder de update blijft hij het wel prima doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
MSoft06 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:42:
Zonder de update blijft hij het wel prima doen ?
Nee ook met de 1.04 werkte het niet lekker. Ook regelmatig vastlopers en dat de gopro na een paar uur uit heeft gestaan niet meer aangaat tenzij je de batterij eruit trekt. Daarom juist de 2.0 erop gezet met de hoop dat het dan verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn week in de sneeuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Goed filmpje zeg, ik mis de wintersport wel een beetje zeg :(

Hopelijk krijg ik mijn GoPro deze week binnen van de ibood hunt, ben benieuwd wat het dingetje allemaal kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Gaaf filmpje. Alleen dat 1, 2, 3 jump zou ik er zelf uithalen. Ziet er redelijk goedkoop uit. Verder zou het een promofilmpje voor een reisorganisatie kunnen zijn. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Lekker man!! Vette soundtrack. Mooie shots. Beste shot is wat mij betreft 1:54, heel nice! Jij hebt dus ook zo'n 360 swivel gefixt. Hoe en wat precies? Na dit shot vind ik de beelden overigens wat minder worden. Past minder bij muziek die nog vrij rauw door gaat. Wel eens met de 1, 2, 3 opmerking. De vertraging/versnellingen, doe je die allemaal in Premiere of deel ook in AE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Het is geen echte edit, maar meer een test met de front mount. Ik heb eerder een side mount gehad, maar daarmee zag je altijd de zijkant van je helm. Hier heb je dat niet. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de beelden op zijn kop opgenomen worden.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VF3NS2Q7r9g]

Heeft iemand tips hoe ik mooie slow motion beelden kan maken? Ik wilde een slow motion maken van het moment dat ik helemaal ondersteboven draai, maar het zag er echt niet uit. De beelden zijn geschoten met 1080 op 30FPS. Ik vraag mij af of ik mijn oude HERO2 eens moet inruilen voor een HERO3. Misschien dat het met een hogere FPS wel lukt. Het zou wel vet zijn als ik mooie slow motion beelden kan maken tijdens de rotaties.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Slowmotion doe je door van veel frames per seconde, minder frames per seconde te maken. Dus door op 50p te schieten, kan je 'm vertragen naar 25p en dan heb je 2x zo traag beeld. Doe je 60p en vertraag je naar 24p, dan heb je slowmotion van 2,4x zo traag.

Met 30p kan je eventueel naar 24p gaan, maar dan is het maar 20% trager, wat dus niet heel veel is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Ezio schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:31:
Het is geen echte edit, maar meer een test met de front mount. Ik heb eerder een side mount gehad, maar daarmee zag je altijd de zijkant van je helm. Hier heb je dat niet. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de beelden op zijn kop opgenomen worden.

[video]

Heeft iemand tips hoe ik mooie slow motion beelden kan maken? Ik wilde een slow motion maken van het moment dat ik helemaal ondersteboven draai, maar het zag er echt niet uit. De beelden zijn geschoten met 1080 op 30FPS. Ik vraag mij af of ik mijn oude HERO2 eens moet inruilen voor een HERO3. Misschien dat het met een hogere FPS wel lukt. Het zou wel vet zijn als ik mooie slow motion beelden kan maken tijdens de rotaties.
Op 60 frames opnemen en dan met bijvoorbeeld after effects en de plugin twixtor. Hiermee kan je mooi superslowmo beelden maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Let wel op, dat wanneer je meer frames per seconde gaat gebruiken (dus van 30 naar 60 of 120p) je ook minder licht krijgt. Dit betekend dus dat je dus donkerdere beelden krijgt indoor.

Maar daar krijg je dus wel slow-motion voor terug. Twixtor is nog een optie als je niet te extreem vertraagd. Voor twixtor geld ook: hoe meer beelden per seconde, hoe beter twixtor daarmee overweg kan. Twixtor werkt het best als het contrast tussen object en achtergrond groot is. Dus een zwarte wand met een witte jas bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
En je kunt de GoPro toch instellen dat hij andersom gemount is en dus achteraf niet de beelden om hoeft te draaien.. of heb je dat gedaan en begrijp ik je opmerking 'Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de beelden op zijn kop opgenomen worden.' niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Waah schreef op maandag 17 maart 2014 @ 07:59:
Let wel op, dat wanneer je meer frames per seconde gaat gebruiken (dus van 30 naar 60 of 120p) je ook minder licht krijgt. Dit betekend dus dat je dus donkerdere beelden krijgt indoor.

Maar daar krijg je dus wel slow-motion voor terug. Twixtor is nog een optie als je niet te extreem vertraagd. Voor twixtor geld ook: hoe meer beelden per seconde, hoe beter twixtor daarmee overweg kan. Twixtor werkt het best als het contrast tussen object en achtergrond groot is. Dus een zwarte wand met een witte jas bijvoorbeeld.
Dus als ik het goed begrijp, moet je toch wel met 60FPS opnemen om een beetje mooie slow motion beelden te maken? Met de HERO2 kan ik namelijk op maximaal 30FPS opnemen, tenzij ik inlever op de resolutie van 1080 en dat wil ik dus niet. Ik zou dan dus echt over moeten naar een HERO3 Black of Silver.

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ik straks outdoor ga filmen. Dus dan heb je alleen maar witte sneeuw onder je en (hopelijk) een strak blauwe lucht boven je :P . De rest zou je toch met contrast en belichting kunnen doen?

Waar ik dus vanaf wil, is dit geneuzel.

Afbeeldingslocatie: http://www.upload.ee/image/3947558/flip1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.upload.ee/image/3947563/flip2.jpg
la_fusion schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:36:
En je kunt de GoPro toch instellen dat hij andersom gemount is en dus achteraf niet de beelden om hoeft te draaien.. of heb je dat gedaan en begrijp ik je opmerking 'Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de beelden op zijn kop opgenomen worden.' niet?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu pas de "Upside Down Video/Image Mode" zie :$ .

[ Voor 5% gewijzigd door Ezio op 17-03-2014 09:21 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Persoonlijk (tja das altijd het lastige) heb ik liever een shot ertussen met 720p60 voor slowmo, dan 1080p30 met slowmotion. Twixtor kan bij 30fps ook nog best goed uit de voeten bij 2 tot 4x slowmotion, maar je kan dan artefacts krijgen (dat hij verkeerd gokt waar een hand of ander ledemaat heengaat... vooral als het uit beeld verdwijnt en terug moet komen).

Maar als je dus een donker skipak tegen een blauwe lucht schiet, werkt het wel. Let wel op dat twixtor best wat trail en error heeft met instellen, en dus veel tijd kost. op 60fps kan je straffeloos 2x vertragen (of 2.5 keer als je 24p video maakt).

Maar dat kan per persoon verschillen. Zelf roep ik altijd dat bijvoorbeeld 4k ook geen nut heeft... maar heb net te horen gekregen dat ik een bril moet (al is dat voor veraf) dus eigenlijk heb ik tot ik die heb geen recht van spreken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanardenne schreef op zondag 16 maart 2014 @ 21:49:
[...]

Lekker man!! Vette soundtrack. Mooie shots. Beste shot is wat mij betreft 1:54, heel nice! Jij hebt dus ook zo'n 360 swivel gefixt. Hoe en wat precies? Na dit shot vind ik de beelden overigens wat minder worden. Past minder bij muziek die nog vrij rauw door gaat. Wel eens met de 1, 2, 3 opmerking. De vertraging/versnellingen, doe je die allemaal in Premiere of deel ook in AE?
Ik heb de mount van www.sailvideosystem.com, en de edit geheel in FCP X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
720p60 of 1080p30, ik denk dat je als je 720p60 omhoog schaalt naar 1080p het nog best bruikbaar is.
Helemaal als je een stap achteruit gaat staan van je scherm.
Gewoon proberen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 16:59

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik gebruikte ook altijd 720p60 en heb laatst eens 1080p30 gebruikt, dat doe ik echt nooit meer. Voor bewegende beelden is 720p60 echt veel fijner. Bewegingen zijn zoveel vloeiender en zoals al eerder gezegd is slowmotion ook veel beter mogelijk.

De wazige beelden komen ook door de lange sluitertijd die nodig is bij indoor-activiteiten, als je eenmaal buiten bent zal het beeld een stuk scherper zijn, maar door het gebrek aan motion-blur zal 1080p30 er dan nog hakkeliger uitzien.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedillac
Wederom juilen. iBood kan leververwachtingen niet waarmaken mbt de GoPro Hero3+ black van de hunt van bijna een maand geleden. Na een levertijd van 3 weken bij aankoop (die morgen eindelijk zover zou zijn) is de levering uitgesteld met nog eens twee weken :( Vraag me toch af waar hun de GoPro's vandaan halen gezien ze nergens leveringsproblemen hebben behalve bij iBood. Nu begrijp ik dat voor de scherpere prijs ze bepaalde afspraken hebben maar dit verhoogt toch niet bepaald het goede beeld bij het bedrijf iBood. Inmiddels kost de Hero3+ black nog maar €15 meer dan de iBood prijs, daarvoor had ik hem best 3 weken geleden al willen hebben :).
Zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Tedillac schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:45:
Wederom juilen. iBood kan leververwachtingen niet waarmaken mbt de GoPro Hero3+ black van de hunt van bijna een maand geleden. Na een levertijd van 3 weken bij aankoop (die morgen eindelijk zover zou zijn) is de levering uitgesteld met nog eens twee weken :( Vraag me toch af waar hun de GoPro's vandaan halen gezien ze nergens leveringsproblemen hebben behalve bij iBood. Nu begrijp ik dat voor de scherpere prijs ze bepaalde afspraken hebben maar dit verhoogt toch niet bepaald het goede beeld bij het bedrijf iBood. Inmiddels kost de Hero3+ black nog maar €15 meer dan de iBood prijs, daarvoor had ik hem best 3 weken geleden al willen hebben :).
Zonde...
Is niet alleen Ibood hoor, destijds mijn hero 3 BE besteld via 1dayfly en hier werd ook de levering uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:13:
[...]

Ik heb de mount van www.sailvideosystem.com, en de edit geheel in FCP X!
Die is nog niet officieel te koop zie ik? Heb je ook shots hoe die eruit ziet op je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Tedillac schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:45:
Zonde...
Waar lees je dat? ik heb nergens bericht van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanardenne schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:16:
[...]

Die is nog niet officieel te koop zie ik? Heb je ook shots hoe die eruit ziet op je hoofd.
http://shop.sailvideosyst...tCode=3rdpvcm%2DPropellor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Ik kreeg ook zojuist de mail van de ibood hunt dat de gopro op zich laat wachten tot 26-3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedillac
servival7 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:03:
[...]

Via een geautomatiseerd emailtje. Wellicht heb je geluk, of kun je nog een mail gaan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
servival7 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:03:
[...]

Klinkt als hetzelfde geneuzel wat ik had met de 1dayfly actie van januari. Ook daar konden ze de levertijd niet waarmaken. Wellicht dezelfde leverancier? En ik zit na een paar dagen met een defecte Gopro inmiddels dus al met al nog weinig plezier gehad aan dit apparaat. Wachten is nu op antwoord van tech support. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik hoop dat ik geluk heb dan. Ik heb nog geen mailtje gehad en bij mijn ibood staat bij verwachte verzenddatum nog steeds 19 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
2 hunts terug ook een gopro gescoord... was ook flink vertraagd. Gopro's zijn blijkbaar nog altijd geliefd, en lastig leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanardenne schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 07:54:
[...]

Ah cool. Raad je 'm aan? Heb je 'm veel gebruikt?
Ik heb hem zelf 3 ochtenden gebruikt, werkt erg goed, en al helemaal met de andere mounts samen is het een aanrader! De 3rd person view mount op zich is al hartstikke gaaf, maar met deze rotor mount erbij (en nog wat andere add-ons!) wordt het wel een erg compleet iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kjie
  • Laatst online: 02-01-2023
De GoPro is bij Trendy Computers inmiddels voor €365 te koop. Wie heeft er ervaring met dit bedrijf? Ik lees veel positieve recencies, maar ook erg veel negatieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
keepitfrosty schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:14:
[...]

Klinkt als hetzelfde geneuzel wat ik had met de 1dayfly actie van januari. Ook daar konden ze de levertijd niet waarmaken. Wellicht dezelfde leverancier? En ik zit na een paar dagen met een defecte Gopro inmiddels dus al met al nog weinig plezier gehad aan dit apparaat. Wachten is nu op antwoord van tech support. :(
Ik had het zelfde probleem, qua levering dan. Verder werkt het apparaatje prima. * Fruitschaal klopt af..*

Dames en heren. Ik ben een tijdje terug mij Gopole ( goedkope versie) kwijt geraakt en moet eigenlijk voor dit weekend ( dus uiterlijk donderdag) een nieuwe in huis hebben.

De vraag is: wie weet waar je een (neppe) Gopole krijgt van rond de 1 meter, maximaal €35,- en binnen 24 uur, maximaal 48 uur geleverd :).. Wie o wie helpt me? *Desperated*

( deze komt momenteel het dichtste bij http://www.actiecamera.eu...-alle-gopro-modellen.html )

[ Voor 6% gewijzigd door Fruitschaal op 18-03-2014 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
Fruitschaal schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:17:
[...]
Dames en heren. Ik ben een tijdje terug mij Gopole ( goedkope versie) kwijt geraakt en moet eigenlijk voor dit weekend ( dus uiterlijk donderdag) een nieuwe in huis hebben.

De vraag is: wie weet waar je een (neppe) Gopole krijgt van rond de 1 meter, maximaal €35,- en binnen 24 uur, maximaal 48 uur geleverd :).. Wie o wie helpt me? *Desperated*

( deze komt momenteel het dichtste bij http://www.actiecamera.eu...-alle-gopro-modellen.html )
Zoiets? http://link.marktplaats.nl/m787483921

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Marktplaats! Nog niet aan gedacht. Toevallig verkoopt iemand in mijn buurt monopods. Bedankt Gutteguttegut :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
Wat gebruiken jullie voor softwarematige beeldstabilisatie? Ik heb Warp Stabilizer van Adobe AE geprobeerd, en dat werkt op zich heel mooi bij beelden met niet al teveel schommelingen. Maar bij actiebeelden, zoals tijdens het skiën blijft er soms nauwelijks iets van het canvas over door crop en auto-scale. Hoe kan ik dit het beste tegengaan? De camera zit gefixeerd op een helm, dus stabiliseren tijdens het skiën is niet mogelijk.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Wíl je uberhaupt dat echt ALLE schokken uit je beelden zijn? Dan blijft er namelijk niets meer van snelheidsgevoel over. Zelf vind ik het altijd wel prettig als er hier en daar wat schokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
wat Hayfork zegt: zorg dat Warp Stabilizer de ergste schokken eruit haalt. warp stabilizer maakt de schokken dan wat "zachter" waardoor het niet langer stoort. teveel stabilizer maakt mij persoonlijk juist misselijk bij actie-beelden.
Pagina: 1 ... 37 ... 81 Laatste