Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Hahn schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:42:
Je reageert net dat je het eens bent dat een andere video korter/sneller kan en dan post je zelf een video van 14 minuten? :+
Ja, dat gaat toch ook over dat filmpje? Als er wat meer spannendere beelden in hadden gezeten had ie best langer gemogen. Wil ook niet zeggen dat jullie nou mijn filmpje spannend moeten vinden en dus die 14 minuten waard zijn, maar dat vind ik het in ieder geval wel waard ;). De lengte van een filmpje moet eigenlijk in verhouding zijn met de inhoud, en wat mij betreft is dat bij zijn filmpje niet zo, maar das mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik vind 14 minuten anders ook 3 á 4 keer langer dan nodig is. En eigenlijk zie ik het verschil niet eens zo heel erg met het filmpje waar net kritiek op is gegeven, behalve dan dat die van jou 11 minuten langer duurt.

Ik heb de eerste 2 minuten van jouw video uitgezeten en daarna ben ik er doorheen gaan skippen en je monteert het op zich leuk, maar het is heel veel van hetzelfde. Meer dan van de ene lege kamer naar de andere lege kamer lopen en af en toe door een hek kruipen is het niet. En dan is 14 minuten echt tergend lang.

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 08-02-2014 20:20 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik denk dat we gewoon 2 edits moeten gaan maken...
De public edit en de 'you had to have been there' edit ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:26
Er is een "Bewerk hier elkaars foto" topic op GoT, eigenlijk zou er ook een "Bewerk hier elkaars video" topic moeten zijn waarbij je al het ruwe beeldmateriaal kunt plaatsen zodat anderen er een edit van kunnen maken.
Het probleem is wel dat je dan grote bestanden online moet zetten.

lk vind 14 minuten ook wat aan de lange kant, er zitten een aantal shots tussen die wat bij betreft een stuk korter hadden gemogen.
Zitten wel mooie beelden tussen, bijvoorbeeld dat licht tussen de tralies door op 7:13.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 16:10
Daar gaan we weer....Geheugenkaartjes...

Ik heb de 1Dayfly actie van 2 weken geleden meegenomen, maar ik wilde zelf een geheugenkaart uitzoeken. Naast de Gopro recommended kaartjes-pagina en het topic hier te filteren kom ik wat ogenschijnlijk tegenstrijdige dingen tegen.

Zo lees ik hier in het topic over problemen met sandisk kaartjes, maar krijg ik het idee dat zo'n beetje alle klachten komen van de Ultra kaartjes, en niet van de Extreme kaartjes. Dat de Ultra kaarten problemen geven in sommige gevallen, komt ook op andere fora naar voren. Echter vind ik niets concreets terug over de Extreme kaarten, anders dan dat Gopro deze zelf op de website vernoemd als recommended. De test van Hardware.info van medio vorig jaar laat zien dat deze wel de hoogste schrijf- en leessnelheden haalt. Edit:barst, dat gaat over de Extreme Pro versie én niet micro...)

Begin januari 2014 kwamen hier in het topic toch positievere geluiden over de Sandisks naar voren. Any second thoughts van de gebruikers van deze kaarten?

Verder denk ik nog na over het aanschaffen van wat accessoires die ik mee het water en de lucht in kan nemen. De nieuwste suction cup AUCMT-302 staat in ieder geval op de shortlist. Iemand deze in gebruik ivt de vorige versies?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
AdmiralSnipe schreef op zondag 09 februari 2014 @ 11:06:
Er is een "Bewerk hier elkaars foto" topic op GoT, eigenlijk zou er ook een "Bewerk hier elkaars video" topic moeten zijn waarbij je al het ruwe beeldmateriaal kunt plaatsen zodat anderen er een edit van kunnen maken.
Het probleem is wel dat je dan grote bestanden online moet zetten.

lk vind 14 minuten ook wat aan de lange kant, er zitten een aantal shots tussen die wat bij betreft een stuk korter hadden gemogen.
Zitten wel mooie beelden tussen, bijvoorbeeld dat licht tussen de tralies door op 7:13.
Thanks ;)
Ben het achteraf er wel mee eens dat ie wat korter had gemogen. Maar omdat we er zo'n 5 uur hadden rondgelopen, wou ik de lokatie niet tekort doen. En ik had ook ongeveer zo'n 5 uur materiaal opgenomen. En dat gereduceerd naar 14 minuten is nogal vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

jeehaa schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:26:
Daar gaan we weer....Geheugenkaartjes...

<Wat moet ik kopen verhaal>
Zoek op Samsung in dit topic dan komt het allemaal goed ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Dat is mooi, maar er werd veel gesproken over deze:

Samsung microsdxc 64GB class 10 (met UHS-I in de beschrijving), terwijl deze lezen 70mb/s en schrijven slechts 20mb/s heeft

Terwijl deze

Samsung microsdxc PLUS class 10 (met UHS-I in de specs) slecht in de beschrijving her en der slechts staat beschreven dat de leessnelheid 48 mb/s is maar niets beschreven is over de schrijfsnelheid.

Aan een schrijfsnelheid van slechts 20 mb/s ga ik niet zitten, ik wil daar gewoon halen waar de Gopro zelf de limiterende factor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
jeehaa schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:24:
Dat is mooi, maar er werd veel gesproken over deze:

Samsung microsdxc 64GB class 10 (met UHS-I in de beschrijving), terwijl deze lezen 70mb/s en schrijven slechts 20mb/s heeft

Terwijl deze

Samsung microsdxc PLUS class 10 (met UHS-I in de specs) slecht in de beschrijving her en der slechts staat beschreven dat de leessnelheid 48 mb/s is maar niets beschreven is over de schrijfsnelheid.

Aan een schrijfsnelheid van slechts 20 mb/s ga ik niet zitten, ik wil daar gewoon halen waar de Gopro zelf de limiterende factor is.
45MB/s om 45 MB/s, alsjeblieft ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
En nu refereer je naar een Sandisk, terwijl ik toch refereerde naar een Samsung. Dát bedoel ik dus met de verwarring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
jeehaa schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:14:
En nu refereer je naar een Sandisk, terwijl ik toch refereerde naar een Samsung. Dát bedoel ik dus met de verwarring ;)
Ik denk ik geef je een suggestie die werkt, ik heb er 2 voor 2x HERO3+ Black Editions en ze hebben mij nog niet in de steek gelaten, maar als je geen Sandisk wilt dan zou ik zeggen Google is your friend en veel succes :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Gniffel, ik wilde aanvankelijk juist wel een Sandisk maar vervolgens werd er gerefereerd naar Samsung ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

jeehaa schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:24:

Hoe snel denk jij dat de GoPro is als deze hooguit iets van 35-40 Mbps video wegschrijft :?
Besef je wel dat 20 MB/s van een kaartje maar liefst 160 Mbps is in ideale omstandigheden, dus als de GoPro dat continu zou kunnen wegschrijven en het kaartje dat ook kon bijhouden ?!

Als dat kaartje 70 MB/s leest en jij een USB 3.0 card reader hebt dan zou ik gewoon lekker dat kaartje kopen en niet teveel twijfelen : Het kopiëren naar je PC gaat dan lekker vlot en dat is het belangrijkst IMHO :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Ai, foutje MB/s tegen Mb/s. My bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met deze roodfilter?

Red Filter-Hero3 Aqua:
http://www.polarprofilters.com/shop/goprohero3redfilter-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb deze http://www.polarprofilters.com/shop/goprohero3redfilter/

Ik denk dat ik nu liever een filter zou willen hebben die een klepje heeft of zoiets. Als je deze onderwater namelijk los houdt van de camera dan drijft die omhoog en zo nu en dan voor de camera enzo. beetje onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je klikt hem er toch gewoon omheen, dan zit hij toch gewoon goed vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Yes, maar je moet 'm eigenlijk niet gebruiken in ondiep water omdat het beeld dan te rood wordt. Dus als je van diep naar ondiep water gaat, wil je 'm even loshalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@throduss

hoe is het met je goedkope gopro hero 3+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanardenne schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:31:
Yes, maar je moet 'm eigenlijk niet gebruiken in ondiep water omdat het beeld dan te rood wordt. Dus als je van diep naar ondiep water gaat, wil je 'm even loshalen.
Heb je inderdaad gelijk in. Echter kan je hem dan in je zak van je vest stoppen ofzo.
Wat nog een mogelijkheid is om hem er gewoon al op te doen, en dat stuk van de film (bijvoorbeeld afdaling naar beneden) eraf te knippen. Risico hiervan is wel dat je op de eerste 8 meter geen mooie beelden hebt. In Thailand hebben we toen we aan de boeilijn hingen op 3 meter diepte een walvishaai gezien, dus die meters kunnen toch wel mooie beelden opleveren haha.

Inderdaad misschien toch maar voor zoiets gaan:
http://www.amazon.com/Swi...eywords=red+filter+hero+3

Verdere reacties/ervaringen etc natuurlijk welkom ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste throduss

ook de aanbieding gezien, is dit een origineel toestel en werkt die perfect ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Throduss
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11-2023
Je hebt geluk dat ik hier nu toevallig kijk, maar volgende keer moet je misschien maar een DM sturen :)

De GoPro werkt uitstekend! Inderdaad helemaal origineel en nieuw/gesealed in doos. Nog niet echt veel lange opnames mee gemaakt, maar voor zover lijkt het gewoon een buitenlander te zijn die die dingen ex. BTW en ex. Importheffing hier wegzet (en nog een stukje goede valutakoersen in ons voordeel).

Inmiddels hebben twee vrienden van mij hem ook gehaald, ook tevreden.

[ Voor 6% gewijzigd door Throduss op 14-02-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:06:
[...]

Inderdaad misschien toch maar voor zoiets gaan:
http://www.amazon.com/Swi...eywords=red+filter+hero+3

Verdere reacties/ervaringen etc natuurlijk welkom ;)!
Precies. Als je 'm koopt, ben ik benieuwd naar je ervaringen er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Throduss schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:01:
Je hebt geluk dat ik hier nu toevallig kijk, maar volgende keer moet je misschien maar een DM sturen :)

De GoPro werkt uitstekend! Inderdaad helemaal origineel en nieuw/gesealed in doos. Nog niet echt veel lange opnames mee gemaakt, maar voor zover lijkt het gewoon een buitenlander te zijn die die dingen ex. BTW en ex. Importheffing hier wegzet (en nog een stukje goede valutakoersen in ons voordeel).

Inmiddels hebben twee vrienden van mij hem ook gehaald, ook tevreden.
Geen extra kosten hoeven te betalen dan?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennyd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 19:42
Vandaag mijn 3+ silver ontvangen, maar problemen met de wifi. Op mijn iphone 5 en Nokia 820 is het netwerk zichtbaar, maar op de iphone blijft het cirkeltje draaien na ingave van het wachtwoord. Op de Nokia komt de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt.

Iemand bekend met het probleem en de evt. oplossing of moet hij omgeruild worden.

Ik heb de firmware al geupdate, 3g uitgezet op de iphone (gevondeb op google) maar zonder resultaat.

[ Voor 12% gewijzigd door bennyd op 14-02-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 15:56
bennyd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 17:24:
Vandaag mijn 3+ silver ontvangen, maar problemen met de wifi. Op mijn iphone 5 en Nokia 820 is het netwerk zichtbaar, maar op de iphone blijft het cirkeltje draaien na ingave van het wachtwoord. Op de Nokia komt de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt.

Iemand bekend met het probleem en de evt. oplossing of moet hij omgeruild worden.

Ik heb de firmware al geupdate, 3g uitgezet op de iphone (gevondeb op google) maar zonder resultaat.
Heb zelf de 3+ sinds een week dus nog een newbie maar je weet dat je op het toestel moet kiezen voor "app" of "remote" voor wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Ik wil graag een Phantom 2 kopen met hierop aangesloten een Gopro camera. Nu gaat het mij bij de phantom primair om het maken van foto's, niet zozeer video's. Ik denk dat als ik de gopro eenmaal heb, ik er ook wel graag mee zou willen duiken (is elke gopro waterdicht)? Ik zie dat de Phantom 2 vooral gebruikt wordt icm met de hero3, is dat omdat de andere versies niet passen/werken met de helicopter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:49

qless

...vraag maar...

Elke gopro met de behuizing is waterdicht( en het goede deurtje), als je de phantom 2 met gimbal neemt, moet het de 3 zijn ivm passen en gewicht. ( die phantom staat ook op mijn lijstje)

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennyd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 19:42
rsvmark schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 09:21:
[...]

Heb zelf de 3+ sinds een week dus nog een newbie maar je weet dat je op het toestel moet kiezen voor "app" of "remote" voor wifi?
Ja, kies in het wifi menu voor gopro app. Ik ga hem terugsturen. Ben benieuwd of het met de vervanger beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 22:13
Zoals Qless zegt, de Zenmuse H3-2D gimbal (gyroscopische stabilisatie voor de camera) werkt alleen met de Hero 3 of 3+. In dat geval is de GoPro niet waterdicht, aangezien deze zonder waterproof housing in de gimbal moet.

Die gimbal is overigens wel een must, voor foto's is het mogelijk zonder te vliegen, maar vrijwel al je foto's zullen een scheve horizon hebben. Bij video is het helemaal niet te doen zonder gimbal, dus mocht je dat ook willen is de gimbal zeker een aanrader. En samen met de Phantom 2 is die geloof ik een stuk goedkoper dan naderhand aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31
Waarom die gimbal?
Wij hebben gevlogen met een Arris gimbal en hero2's en dat werkt perfect.
Voordeel is dat alle GoPro's er op passen.
(DM voor youtube video)

[ Voor 15% gewijzigd door Gutteguttegut op 15-02-2014 16:35 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Omdat je de Zenmuse H3-2D voor 150 euro meerprijs kunt krijgen ten opzichte van een kale Phantom 2. Dan is een Arris duurder, en zelfs een Tarot T-2D is duurder.

Koop je hem los dan is het een ander verhaal. Maar de Zenmuse is een mooi apparaatje, video komt door de gimbal, dus geen losse touwtjes die de stabiliteit verprutsen. en ze kunnen 360 graden continuous door draaien. Lijken mij allemaal best mooie features, en zeker als je toch al een Phantom 2 van plan was te kopen :) Nadeel is dat je dan wel een Hero 3(+) moet hebben, maar als je nu wat nieuws koopt zou ik dat sowieso wel doen.

Overigens heb ik ze allebei niet, ik heb zelf een gimbal ontwikkeld met de 3D printer, eentje voor een GoPro, en sinds een week heb ik er een voor een NEX 5R! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
Nilsepils schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:58:
Omdat je de Zenmuse H3-2D voor 150 euro meerprijs kunt krijgen ten opzichte van een kale Phantom 2. Dan is een Arris duurder, en zelfs een Tarot T-2D is duurder.

Koop je hem los dan is het een ander verhaal. Maar de Zenmuse is een mooi apparaatje, video komt door de gimbal, dus geen losse touwtjes die de stabiliteit verprutsen. en ze kunnen 360 graden continuous door draaien. Lijken mij allemaal best mooie features, en zeker als je toch al een Phantom 2 van plan was te kopen :) Nadeel is dat je dan wel een Hero 3(+) moet hebben, maar als je nu wat nieuws koopt zou ik dat sowieso wel doen.

Overigens heb ik ze allebei niet, ik heb zelf een gimbal ontwikkeld met de 3D printer, eentje voor een GoPro, en sinds een week heb ik er een voor een NEX 5R! :D
Ik ken de Zenmuse gimbals, vliegen zelf met Z15's.
Erg mooie techniek. Alleen heel gevoelig voor water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Nu is het sowieso niet de bedoeling dat je MR nat wordt. Maar alas, back to GoPro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zo, terug van wintersport met 55GB aan GoPro beelden (1080p60) :P

Veelal vanaf de helm geschoten (minder spectaculair, maar wel lekker makkelijk), maar ook wat beelden vanaf een XSories U-Shot geschoten en een paar keer de camera met de GoPro zuignap op het board gemonteerd. Steeds op de neus, zo dicht mogelijk tegen de voorste binding aan. Een dag heb ik de langere arm van de zuignap mount gebruikt, waarmee de camera minder sneeuw hapte, maar wel meer trilde. Met de camera direct op de zuignap mount was het trillen een stuk minder, maar had ik wel erg vaak sneeuw op de lens.

Wellicht volgt er binnenkort nog wat beeldmateriaal, maar dan moet ik eerst ergens wat tijd vandaan halen om te gaan knippen en plakken :P

Het was in ieder geval al erg vermakelijk om aan het eind van de dag nog even na te kunnen genieten van bepaalde acties :)

[ Voor 7% gewijzigd door Orion84 op 17-02-2014 11:53 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

Ik heb even een paar pagina's teruggekeken maar hierover niets kunnen vinden.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8XU3b_YYJv4%5D]
Een alternatieve powersupply die je backdoor/batterij vervangt.

Makkelijk zelf te maken misschien in plaats van dat usb-kabeltje omvouwen en backdoor aanpassen?

[ Voor 6% gewijzigd door Hayfork op 17-02-2014 12:56 ]

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Er was iets dat heel veel mensen hier door een 3d printer uit lieten printen, voor de GoPro... Wat was dat ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicDrive
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 23:27
Een skeleton housing?

[ Voor 15% gewijzigd door MicDrive op 17-02-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:20:
Er was iets dat heel veel mensen hier door een 3d printer uit lieten printen, voor de GoPro... Wat was dat ook alweer?
The frame bedoel je ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

The frame wordt vaak 3d-geprint/ge3dprint/geprint in 3d/geprint met een 3d-printer. Ik dacht eraan alleen de batterijcasing te printen en dan de rest van die backdoor van dat filmpje hierboven te maken met dubbelzijdige foamtape en hars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Die dus! Thanks!

Ennuh: NTSC schiet het beestje 1080p @60 FPS. Dat kunnen we, na bewerking, hier toch ook gewoon gebruiken? Of is dat toch lastig met PAL...?

[ Voor 11% gewijzigd door Peter_Aragorn op 17-02-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

PAL/NTSC maakt voor bewerken/bekijken op computers en ander digitaal spul volgens mij echt geen reet meer uit.

Enige waar je wellicht nog rekening mee wilt houden is dat die frequenties oorspronkelijk zo gekozen zijn om in sync te zijn met de regionale frequenties van de wisselstroom op het lichtnet. Waardoor je minder last hebt van flikkeringen als je bij kunstlicht filmt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Houdt er rekening mee dat die voor de Hero 3 is. De Hero 3+ is een stukje kleiner. Mocht je 'The Frame' voor de Hero 3+ tegenkomen. Ik houd me aanbevolen :). Niet waar aldus Ward Kuipers!

[ Voor 24% gewijzigd door Fruitschaal op 17-02-2014 14:23 ]

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Fruitschaal schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:07:
[...]

Houdt er rekening mee dat die voor de Hero 3 is. De Hero 3+ is een stukje kleiner. Mocht je 'The Frame' voor de Hero 3+ tegenkomen. Ik houd me aanbevolen :).
De HOUSING van de Hero 3+ is kleiner, de camera zelf niet, dus je kan gewoon dit frame gebruiken ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Orion84 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:05:
PAL/NTSC maakt voor bewerken/bekijken op computers en ander digitaal spul volgens mij echt geen reet meer uit.

Enige waar je wellicht nog rekening mee wilt houden is dat die frequenties oorspronkelijk zo gekozen zijn om in sync te zijn met de regionale frequenties van de wisselstroom op het lichtnet. Waardoor je minder last hebt van flikkeringen als je bij kunstlicht filmt.
En als het na bewerken op een TV of iets dergelijks getoond gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

"op een TV of iets dergelijks" is nogal een ruim begrip :P

Uiteindelijk moet het apparaat waarmee je de film afspeelt 60p ondersteunen en een werkend signaal naar de TV in kwestie sturen. In theorie kan je prima een 60p film afspelen op een PC met een ouderwetse analoge video-out naar een PAL TV, om maar een voorbeeld te geven. En sowieso kan je natuurlijk in de nabewerking gewoon de boel omzetten naar net dat wat voor jou het beste werkt.

Het is uiteindelijk wel beter voor de beeldkwaliteit als opname framerate en framerate van het afspeelapparaat op elkaar zijn afgestemd, zodat je zo min mogelijk conversies hebt, maar qua pure compatibiliteit zou ik me niet al te veel zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Throduss
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11-2023
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 16:33:
[...]

Geen extra kosten hoeven te betalen dan?
Nee, helemaal niets. Helemaal eerlijk is anders, volgens de factuur was de "batterij" die in de sealbag aanwezig was maar € 18 ;). Maar goed, such is life.

edit: ik heb uiteraard wel een officiele factuur in mijn mailbox

[ Voor 9% gewijzigd door Throduss op 18-02-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
Hayfork schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:36:
The frame wordt vaak 3d-geprint/ge3dprint/geprint in 3d/geprint met een 3d-printer. Ik dacht eraan alleen de batterijcasing te printen en dan de rest van die backdoor van dat filmpje hierboven te maken met dubbelzijdige foamtape en hars
Ook ik heb naar 3D printing gekeken maar dat is nog altijd prijziger dan het uit China hier naar toe te laten verschepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
Ik was zelf aan het kijken om een mount te laten printen die met behulp van tie-wraps te bevestigen is maar zag ook een kant en klare oplossing. Beetje afhankelijk dus van waar je het laat printen.. waar heb jij gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
la_fusion schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:12:
Ik was zelf aan het kijken om een mount te laten printen die met behulp van tie-wraps te bevestigen is maar zag ook een kant en klare oplossing. Beetje afhankelijk dus van waar je het laat printen.. waar heb jij gekeken?
Dat heb ik Via Dx.com, dus geen 3d print maar wel goedkoper :)
http://dx.com/p/protectiv...-gopro-hero3-black-238095

[ Voor 5% gewijzigd door Djie op 18-02-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Djie schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:33:
[...]

Dat heb ik Via Dx.com, dus geen 3d print maar wel goedkoper :)
http://dx.com/p/protectiv...-gopro-hero3-black-238095
Dat snap ik maar omdat je zei dat het bij DX bestellen goedkoper was, ben ik benieuwd waar je voor dat 3D printen hebt gekeken. Het gaat in mijn geval dus niet over iets wat bij DX te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Die van DX heb ik ook besteld. 10 dagen geleden. Nog niet binnen. Als ik hem heb zal ik even een review doen

[ Voor 24% gewijzigd door Hayfork op 18-02-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
la_fusion schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:11:
[...]

Dat snap ik maar omdat je zei dat het bij DX bestellen goedkoper was, ben ik benieuwd waar je voor dat 3D printen hebt gekeken. Het gaat in mijn geval dus niet over iets wat bij DX te krijgen is.
Ah ik had verwacht dat je al in dit topic op "3D" had gezocht, er staan zat voorbeelden vanaf ongeveer €13,50 inclusief links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Ja ok, die 3d geprinte dingen daarvan wil de maker zelf ook wat verdienen. Een vriend van me is bezig zo'n 3d printer te maken dus alleen grondstofkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
Djie schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:25:
[...]

Ah ik had verwacht dat je al in dit topic op "3D" had gezocht, er staan zat voorbeelden vanaf ongeveer €13,50 inclusief links.
Ah nee niet aan gedacht. Merci en duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:28
Om even in te haken op het GoPro Frame van DX.

Sinds een paar maanden heb ik deze via DX besteld, niet dezelfde als hierboven maar wel vergelijkbaar.

Geen ervaring met de originele "theframe", eerste keer dat ik het frame van DX in handen had, had ik wel zoiets van
"wel erg bewegelijk en flexibel allemaal ... we zien wel".
Die bewegelijkheid was dus nodig om de camera in en uit het frame te halen, qua stevigheid ook goed, de camera kan niet bewegen in het frame en kan er alleen uitgehaald worden als je 't frame los maakt.

Ook handig in combinatie met het frame vind ik een mini octopus

• BruceLee
  • Laatst online: 17:05

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

pin_point schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 09:12:
Om even in te haken op het GoPro Frame van DX.

Sinds een paar maanden heb ik deze via DX besteld, niet dezelfde als hierboven maar wel vergelijkbaar.

Geen ervaring met de originele "theframe", eerste keer dat ik het frame van DX in handen had, had ik wel zoiets van
"wel erg bewegelijk en flexibel allemaal ... we zien wel".
Die bewegelijkheid was dus nodig om de camera in en uit het frame te halen, qua stevigheid ook goed, de camera kan niet bewegen in het frame en kan er alleen uitgehaald worden als je 't frame los maakt.

Ook handig in combinatie met het frame vind ik een mini octopus
die is alleen niet specefiek voor de 3+

ik heb deze http://dx.com/p/238095 mic gaten zitten op de 3+ plek alleen !!!

hier een test origineele gopro housing vs dit frame

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NyxLbvWIKYo]

YouTube: Gopro Hero 3+ Sound Test Housing vs Frame Case

en ik heb harry's laptimer nu voor me android phone :)

[ Voor 6% gewijzigd door BruceLee op 20-02-2014 17:46 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 18-09 00:42
Recentelijk een Hero 3+ black kado gekregen! zeer verwend!
Nu flink aan het oriënteren op assecoires. Wat me verbaasd is het grote prijs verschil tussen NL webshops en het zeer goedkope DX.com. Heb al veel pagina's in dit topic door gelezen, en veel mensen bestellen op die site, maar is het ook van kwaliteit?

Ik wil nl. een accu's voor mijn Hero bestellen, maar wil niet straks mijn nieuwe camera om zeel helpen omdat ik meuk assecoires heb gekocht.

American Express vraagbaak

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:17

Dentheman

Zie signature

Ik heb alles van DX voor m'n camera'tje, en alles werkt nog prima, zoals accu's, statiefjes, etc. (zuignap blijft ook gewoon op de auto zitten bij 180 KM/H :p )

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Stinger_Ventura schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:50:
Recentelijk een Hero 3+ black kado gekregen! zeer verwend!
Nu flink aan het oriënteren op assecoires. Wat me verbaasd is het grote prijs verschil tussen NL webshops en het zeer goedkope DX.com. Heb al veel pagina's in dit topic door gelezen, en veel mensen bestellen op die site, maar is het ook van kwaliteit?

Ik wil nl. een accu's voor mijn Hero bestellen, maar wil niet straks mijn nieuwe camera om zeel helpen omdat ik meuk assecoires heb gekocht.
Ik heb de Wasabi accu's van Amazon. Waren erg snel hier en bevallen erg goed, gaan net geen 2 uur mee bij 720x60 op protunemode in de 3 Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:28
BruceLee schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:44:
[...]

die is alleen niet specefiek voor de 3+

ik heb deze http://dx.com/p/238095 mic gaten zitten op de 3+ plek alleen !!!
't frame welke ik linkte kan zowel voor de 3 als de 3+, aan beide zijkanten en naast de shutter knop zitten 'foamuitspaardingetjes' voor de mic's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

3D printen is leuk en hip maar ik gebruikte het tijdens de wintersport en dat geprinte spul kan niet zo goed tegen kou en brak dan ook in heeeuuul veeull stukjes :)

ik haal wel een dx.com'etje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Is het tijdens de wintersport sowieso niet handiger om een waterdichte behuizing te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Niet altijd. Als het erg koud is heeft de lens de neiging te beslaan. Alhoewel dit redelijk makkelijk tegen te gaan is met anti fog strips, gebruik ik dan toch liever de skeleton backdoor/behuizing.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 17:17

RBH

Ik kon het in dit topic niet echt vinden. Maar als ik nu een GoPro bij GoPro.com zelf bestel dan krijg je er een chest-gedoe en een 32GB SD kaartje bij gratisch. Maar hoe zit het met verzenden? Want het komt uit de USA, dus moet je dan ook nog eens douane kosten en btw gaan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Laatst online: 11-01 08:49
RBH schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:24:
Ik kon het in dit topic niet echt vinden. Maar als ik nu een GoPro bij GoPro.com zelf bestel dan krijg je er een chest-gedoe en een 32GB SD kaartje bij gratisch. Maar hoe zit het met verzenden? Want het komt uit de USA, dus moet je dan ook nog eens douane kosten en btw gaan betalen?
Je vraag word beantwoord op de site van GoPro zelf, "Total includes VAT and import duties for EU countries, Norway and Switzerland*"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
vanardenne schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:17:
[...]

Je kan inderdaad instellen dat die om de x seconden een foto maakt. Zo heb ik het bij deze foto gedaan. Je kan inderdaad ook met de afstandsbediening werken, dan is die waterdicht tot 6m. Dan moet je alleen wel wifi gebruiken en dat kost batterij.
Even terug in de tijd :). Is het mogelijk om tijdens het filmen ook automatisch foto's te laten maken? Gaat dit gewoon met de timelapse functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Volgens mij is het of het een, of het ander. Je kan 'm niet tegelijk in timelapse mode en video mode zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 18-09 00:42
Wat zijn een beetje redelijke PC spec's om een filmpje van de GoProp te bekijken?

Ik heb een Asus notebook van 3 jaar oud, met een I3-350M en een Mobility Radeon HD5470 1GB videokaart. Heb mijn eerste (korte) filmpje geschoten met de GoPro 3+ black op 1080p met 60 frames, maar dit hapert enorm op mijn PC!
Aan het Mirco SD kaartje kan het volgens mij niet liggen, want ik heb het voorgeschreven Samsung SDXC 64gb gekocht, en hij hapert telkens in verschillende stukken van het 30 seconden filmpje.

tips om he het werkende te krijgen? Heb het al naar mijn desktop gesleept ipv de usb poort.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:19
Ik heb zo'n zelfde notebook, misschien een iets betere grafische kaart, en bij mij hapert het ook. 720p60 werkt wel, maar alles daarboven trekt de laptop niet.

Ik heb het nog niet uitvoerig getest of het de graka is of de cpu, besloten om maar de desktop te pakken.

Met een andere player dan WMP wil het soms nog wel lukken, maar meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
Ligt meestal compleet aan de software die je gebruikt om de video's mee af te spelen (of eigenlijk aan de codecs die de software gebruikt). Ik zou wat verschillende players proberen (WMP/GomPlayer/KMPlayer/VLC) om te kijken of het iets uitmaakt.

Speel je de video's btw rechtstreeks van je HDD af? Of via de usb poort? Ik zou er altijd voor kiezen om de bestanden eerst op je HDD te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Orion84 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:55:
Volgens mij is het of het een, of het ander. Je kan 'm niet tegelijk in timelapse mode en video mode zetten.
Ik heb zelf even gegoogled:
There are two ways to capture photos at the same time as video – Simultaneous Video & Photo mode in the menu as well as a Power/Mode button press during recording. The size and quality of the photos are slightly unique in the photo/video at the same time modes. The aspect ratio of the photo will end up matching whatever film mode you’re in – so if you’re taking 1080P video, the photo dimensions will be the same as 4K video (8MP) and 16 x 9. The processing & settings for regular photo modes are different than video; however, these photos will have the ‘video’ processing attributes. They may look a bit softer and have more grain & compression artifacts than a standard photo.
Het is wel mogelijk dus. Overigens alleen de black edition. ( 2,3 of 3+ weet ik niet). De 3+ in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ah, ok, die mode had ik dan even gemist op mijn 3BE, sorry :>

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:48
Dat kende ik ook nog niet.
Maar als ik het goed begrijp kun je dan net zo goed een screenshot achteraf uit de video halen. Is nog makkelijker uitkiezen ook. De kwaliteit valt dan alleen altijd een beetje tegen vind ik (alleen ervaring op 1080 en 720)

• la_fusion
Voorzover ik weet is een still nooit zo goed als een foto.

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

HubD1 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:51:
Dat kende ik ook nog niet.
Maar als ik het goed begrijp kun je dan net zo goed een screenshot achteraf uit de video halen. Is nog makkelijker uitkiezen ook. De kwaliteit valt dan alleen altijd een beetje tegen vind ik (alleen ervaring op 1080 en 720)
Nee, alleen de aspect ratio is hetzelfde als de video, maar de resolutie is de maximale resolutie bij die aspect ratio. Zoals het in de quote staat: filmen op 1080p levert een 4K 16:9 still op.

Als je zelf gaat knippen haal je uit een 1080p beeld enkel een 1920x1080 still. En het nadeel van achteraf knippen, is dat je dan aan het knippen bent in een videobestand met compressie die geoptimaliseerd is voor bewegend beeld en dus geen optimale kwaliteit aan losse frames bevat.

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:48
Ah, inderdaad. Ik heb daar overheen gelezen, zat aan dit zinnetje te denken "The processing & settings for regular photo modes are different than video; however, these photos will have the ‘video’ processing attributes. They may look a bit softer and have more grain & compression artifacts than a standard photo"

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
RBH schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:24:
Waar kan je die actie vinden? Ik zat al te kijken, maar kon niks van de actie terug vinden.

Daarnaast ben ik erg aan het twijfelen tussen een Hero 3+ Zilver of een Hero 3+ Black. De hoge resolutie met filmen lijkt mij niet zo'n toegevoegde waarde (verwacht niet dat ik het binnen nu en 3 jaar ga missen), maar de extra lichtgevoeligheid en grotere filmhoek lijken me weer wel een toegevoegde waarde. Klopt dat ook echt en is dat ook het prijsverschil waard? Of zijn het functies die je niet echt gaat gebruiken?

• RBH
  • Laatst online: 18-09 17:17

RBH

Eppo © schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:33:
[...]

Waar kan je die actie vinden? Ik zat al te kijken, maar kon niks van de actie terug vinden.

Daarnaast ben ik erg aan het twijfelen tussen een Hero 3+ Zilver of een Hero 3+ Black. De hoge resolutie met filmen lijkt mij niet zo'n toegevoegde waarde (verwacht niet dat ik het binnen nu en 3 jaar ga missen), maar de extra lichtgevoeligheid en grotere filmhoek lijken me weer wel een toegevoegde waarde. Klopt dat ook echt en is dat ook het prijsverschil waard? Of zijn het functies die je niet echt gaat gebruiken?
Als je een GoPro toevoegt aan je winkelwagentje en dan op "checkout" klikt verschijnt er rechtsboven in het checkout scherm in het rood: "FREE 32GB Micro SD card and Chest Harness with HERO3+ purchase. Limited time. Use code at checkout: FREECHESTD"

Ik heb zelf gisteravond de Silver versie daar besteld en vandaag mail gekregen dat hij onderweg is. Ben benieuwd. :)

Wat betreft black en silver: Ik heb gekozen voor de Silver omdat ik de hoge resolutie niet nodig heb en ik hem toch voor de "lol" heb. Paar leuke beelden op de quad in Dubai over twee weken en voor de rest keertje zwemmen. Dat ProTune heb ik al helemaal niet nodig. Nieuwe lens had leuk geweest, maar niet nog eens 100€ waard in mijn positie. Twijfelde eerst nog over de White edition, maar de Silver heeft toch wel dermate voordelen (zoals 120fps in 720p, 1080p60, 10MP, etc.)

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:59
Ik heb vandaag ook mijn DealeXtreme GoPro Frame binnen gekregen:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14361078/2014-02-27%2021.19.32.jpg

Meteen even getest :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IdSEQwuarac]

Nu nog op zoek naar een goedkope lensprotector

[ Voor 9% gewijzigd door glnk op 27-02-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

Die van mij is nog steeds niet binnen :( 21 dagen al. Maandag maar eens achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
la_fusion schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:03:
Voorzover ik weet is een still nooit zo goed als een foto.
Dat is ook niet zo gek natuurlijk, alleen al de resolutie is véél lager. Net zoals een foto met elke DSLR veel betere kwaliteit is dan één frame uit de video van diezelfde camera, ook als je gewoon JPG schiet en geen raw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedillac
  • Laatst online: 07:12
Recentelijk ook een hero3+ black besteld. Mensen hier ervaring met de phantom 2 en gimbal toevallig? Eventuele eigen reviews ofzo die ik ergens kan lezen/kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Crosspost tussen drone topic en gopro topic:

Ik heb m'n zinnen gezet op een Dji Phantom II, primair om in combinatie met mijn GoPro te kunnen filmen vanuit de lucht. Waar ik over twijfel is of ik er wel genoeg gebruik van ga maken door de regelgeving over waar je wel en niet mag vliegen.

Ik ben benieuwd naar ervaringen van Tweakers met een drone / gopro en waar jullie dan met name gaan vliegen.

Het volgende staat er in de regeling van modelvliegen:
Op dit moment wordt nog niet overgegaan tot een algemeen verbod vanuit veiligheidsoverwegingen voor de besturing van een modelluchtvaartuig met een camera aan boord. De algemene regels voor modelluchtvaartuigen worden vooralsnog voldoende geacht, waarbij in het bijzonder wordt gewezen op het met de onderhavige regeling voor alle vormen van recreatief gebruik van modelluchtvaartuigen vastgestelde verbod om te vliegen met modelluchtvaartuigen boven mensenmenigten, bebouwing, openbare wegen (autosnelwegen, autowegen en ontsluitingswegen) en spoorlijnen.
Als ik dat zo lees, mag je eigenlijk alleen in de natuur vliegen. Ik zou het juist ook leuk vinden om bijvoorbeeld over de grachten van Utrecht te filmen of zulke filmpjes te kunnen maken:

Hoe kijken jullie hier tegen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-09 19:58
Iemand enig idee wanneer de hero4 zou kunnen uitkomen?

Vorige week een hero3+ black geleend voor op wintersport en zo'n gopro bevalt me goed! De silver versie zou voorbij al meer dan voldoen. Maar ik hoorde dat de hero4 1080 120fps etc zou ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
vanardenne schreef op zondag 02 maart 2014 @ 11:54:
Crosspost tussen drone topic en gopro topic:

Ik heb m'n zinnen gezet op een Dji Phantom II, primair om in combinatie met mijn GoPro te kunnen filmen vanuit de lucht. Waar ik over twijfel is of ik er wel genoeg gebruik van ga maken door de regelgeving over waar je wel en niet mag vliegen.

Ik ben benieuwd naar ervaringen van Tweakers met een drone / gopro en waar jullie dan met name gaan vliegen.

Het volgende staat er in de regeling van modelvliegen:

[...]

Als ik dat zo lees, mag je eigenlijk alleen in de natuur vliegen. Ik zou het juist ook leuk vinden om bijvoorbeeld over de grachten van Utrecht te filmen of zulke filmpjes te kunnen maken:
[video]

Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Gezond verstand helpt vaak.
Anders krijg je dit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
sweebee schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:05:

Vorige week een hero3+ black geleend voor op wintersport en zo'n gopro bevalt me goed! De silver versie zou voorbij al meer dan voldoen. Maar ik hoorde dat de hero4 1080 120fps etc zou ondersteunen?
Ten eerste is de Hero 3+ nog niet eens 5 maanden oud, dus zou ik niet heel snel een 4 verwachten. Ten tweede, is er nog niks ook maar aangekondigd of gelekt over de 4, dus wat je gehoord hebt is natuurlijk alleen maar gehoop van mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
sweebee schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:05:

Als je een beetje kijkt naar het verleden zal ik zo zeggen/gokken dat de HERO4 rond het eind van het jaar uit zal komen, november/december en zoals CEO Nick Woodman al zei toen ze de Emmy kregen "you ain't seen nothing yet", dus er zullen vast wat leuke nieuwe specs bij zitten ja ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:05:
[...]
Gezond verstand helpt vaak.
Anders krijg je dit:
ai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedillac
Voor zover ik gelezen heb mag je in principe voor privé gebruik overal vliegen afhankelijk van enkele no flying zones (Den Haag parlement, vliegbasis etc.) en mag je geen gevaar leveren voor mensen, ofwel niet opzettelijk boven mensen vliegen enzo (wat bij grachten wel het geval zal zijn). Ook zal je rekening moeten nemen met privacy regels en dat je niet hoger dan een bepaald aantal meters mag vliegen, ongeacht waar. Voor commercieel gebruik schijn je helemaal niet te mogen vliegen in NL tenzij je er goedkeuring voor hebt gekregen via overheidsinstanties.

[ Voor 10% gewijzigd door Tedillac op 02-03-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampo
  • Laatst online: 01-09-2014
Ik ben een absolute noob. Maar ik zou graag een Hero 3+ Black of Silver willen halen. Zijn er bepaalde shops waar Tweakersmembers ze halen voor een goede prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Tedillac schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:21:
[...]

Voor zover ik gelezen heb mag je in principe voor privé gebruik overal vliegen afhankelijk van enkele no flying zones (Den Haag parlement, vliegbasis etc.) en mag je geen gevaar leveren voor mensen, ofwel niet opzettelijk boven mensen vliegen enzo (wat bij grachten wel het geval zal zijn). Ook zal je rekening moeten nemen met privacy regels en dat je niet hoger dan een bepaald aantal meters mag vliegen, ongeacht waar. Voor commercieel gebruik schijn je helemaal niet te mogen vliegen in NL tenzij je er goedkeuring voor hebt gekregen via overheidsinstanties.
Commercieel moet je inderdaad allerlei vergunningen hebben. Ik lees ook '150 meter buiten bebouwde omgeving'. Dat beperkt het wel enigzins..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rampo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:24:
Ik ben een absolute noob. Maar ik zou graag een Hero 3+ Black of Silver willen halen. Zijn er bepaalde shops waar Tweakersmembers ze halen voor een goede prijs?
Ik zie ze overal voor rond de 419 (3+ black), maar als je sites zoals ibood in de gaten houdt, kan je wat tientjes besparen. Ik heb afgelopen week een 3+ black besteld voor 350.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampo
  • Laatst online: 01-09-2014
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:11:
[...]

Ik zie ze overal voor rond de 419 (3+ black), maar als je sites zoals ibood in de gaten houdt, kan je wat tientjes besparen. Ik heb afgelopen week een 3+ black besteld voor 350.
3+ voor 350, was dat op iBood of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedillac
Rampo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:29:
[...]

Tijdens de ibood hunt is de 3+ black inderdaad twee dagen lang enkele keren voorbij gekomen, heb je nu alleen even niets meer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Beetje eBayen, dan kom je 'm wel aan die prijs tegen...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rampo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:29:
[...]

Ja, maar zoals gezegd was dat tijdens de ibood hunt. Ik weet niet wanneer je hem wil hebben, maar hij komt vast wel weer een keer langs.
ebay kan ook inderdaad, maar ik ben niet zo'n fan van grote bedragen uitgeven op sites als ebay. Ook is het vaak lastig met garantie e.d.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Laatst online: 11-01 08:49
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:05:
[...]

Ja, maar zoals gezegd was dat tijdens de ibood hunt. Ik weet niet wanneer je hem wil hebben, maar hij komt vast wel weer een keer langs.
ebay kan ook inderdaad, maar ik ben niet zo'n fan van grote bedragen uitgeven op sites als ebay. Ook is het vaak lastig met garantie e.d.
Je hebt kopersdekking op eBay via PayPal, garantie kan direct via GoPro zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08-2022

jspr

Bianchi Aria

Ik ben op zoek naar een kleine telescopisch verleng stuk voor mijn GoPro.

Via Amazon het een en ander gevonden maar dat zijn van die brakke dunne "staafjes".
Ik moet nog een keer bij een paar foto winkels langs maar ik verwacht daar ook niet echt heel veel van gezien het meeste wat ze verkopen voor compact camera's is.

Deze heb ik gevonden maar die is €40 (ex. verzenden), en dat vind ik een beetje duur voor wat het eigenlijk is, wel de mooiste oplossing tot nu moet ik zeggen.
Afbeeldingslocatie: http://www.sp-gadgets.com/temp/image/big/40837_9061afddcdf21be5b9cc78baec3cd5a8.jpg?t=1390819354

Heeft iemand een goed alternatief?

Dit is een opname van mijn laatste fiets route nabij Tarragona. Met de Garmin Virb software heb ik de overlays gemaakt.
Let wel, dit is geen edit gezien ik deze filmpjes thuis op de indoor trainer gebruik.

[ Voor 17% gewijzigd door jspr op 03-03-2014 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
jspr schreef op maandag 03 maart 2014 @ 00:03:
Ik ben op zoek naar een kleine telescopisch verleng stuk voor mijn GoPro.

Via Amazon het een en ander gevonden maar dat zijn van die brakke dunne "staafjes".
Ik moet nog een keer bij een paar foto winkels langs maar ik verwacht daar ook niet echt heel veel van gezien het meeste wat ze verkopen voor compact camera's is.

Deze heb ik gevonden maar die is €40 (ex. verzenden), en dat vind ik een beetje duur voor wat het eigenlijk is, wel de mooiste oplossing tot nu moet ik zeggen.
[afbeelding]

Heeft iemand een goed alternatief?
Volgens mij heeft DX ook zo'n handvat, daar al gekeken?
Pagina: 1 ... 36 ... 81 Laatste