Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 22:13
Ik bedoelde dan ook niet direct dat er HDR in zou komen, maar dit is de opvolger van de A7 processor, en de kans is dus aanwezig dat deze in de nieuwe gopro's zou komen en de optie is er wel en wat dat betreft zou je kunnen zeggen, waarom ook niet?.

Ik verwacht een opvolger voor de black edition met 4K30fps,1080p120fps en 720p240fps, wat ze met 2.7K gaan doen weet ik niet...

Maar misschien komt dat pas volgend jaar allemaal aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nilsepils schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:36:
Ik verwacht eigenlijk wat anders dan wat er op reddit genoemd wordt, namelijk:

http://www.anandtech.com/...-a7-in-gopro-hero-3-black

de A7 processor van Ambarella (zat in de Hero 3 black edition) heeft al een tijdje geleden een opvolger gekregen, eerlijk gezegd lijken die specificaties mij aannemelijker.

[...]

Just my 2 cents, ik wacht in ieder geval tot de Hero 4/Hero 3+ uit is, en dan beslis ik wel wat ik onder mijn quadcopter wil hangen :)
De A9 komt er nog niet.. Die is in januari dit jaar pas uitgekomen, en de implementatie van zo'n chip duurt 12-18 maanden voordat een product klaar is. Bovendien staat het inmiddels wel vast dat de HERO3+ het is.

Naast dat je op bovenstaande link de launchpage op de website van GoPro kan zien, zijn er ook nog andere bewijzen. Deze https://apps.fcc.gov/tcb/...439969&fcc_id=CNFCHDHX302 pagina is de product authorisatie, waarop ook de 'confidentiality date' wordt genoemd van 10/1. Oftewel, morgen komen ze uit. De HERO3+ Black en Silver Edition is het, qua product updates.

Ook zullen er wat nieuwe mounts komen, waaronder een nieuwe Suction Cup en Headstrap. Deze nieuwe mounts zullen veelal gebruik maken van een nieuw 'Quick Release' systeem.

Het is wellicht wat anders dan werd verwacht, en ik ben zelf ook wel een beetje teleurgesteld, maar GoPro zal zich ook gerealiseerd hebben dat 4K - 30fps nu nog niet noodzakelijk is. De stap van HD HERO2 naar HERO3 Black Edition was misschien wel iets te snel was, of in ieder geval niet nog eens nodig. De concurrentie is immers in geen velden of wegen te bekennen..

De A9 in een HERO4 is voor volgend jaar. Nouja, ik ga in ieder geval niet 'upgraden'. Heeft ook z'n (financiële) voordelen.

EDIT: Hier zijn dan de nieuwe mounts, met quick release (headstrap, suction cup en claw, laatste is geheel nieuw) http://www.reddit.com/tb/1ng3nl

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Is er al ergens bekend of de Silver+ bij 720 ook een medium en narrow beeld krijgt? Dat miste ik nu aan de Silver.
1080 in 30 en wide/medium/narrow
720 wel in 30/60 maar alleen in wide.

Ik lees veel over de framerates, maar nog niets over de breedte instelling.

Maar dan met de nieuwe prijzen, waarschijnlijk is dan de Hero3 Black (incl remote) alsnog beter dan de Hero3+ Silver. De 4K en 2,7K zal ik niet gebruiken, maar zal de verdere specs moeten afwachten
(en beter in de zin voor mij geschikt en binnen mijn budget :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
25% meer accuduur + verbeterde/sneller wifi-chip (waardoor hopelijk ook weer minder accuverbruik) zijn voor mij wel redenen om upgrade te overwegen. Mocht ik mijn huidige Hero3 nog voor een leuk prijsje kunnen verkopen. Als ze dan toch stiekem 120fps op 1080 er in hebben gestopt ben ik wel om :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanardenne schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:56:
25% meer accuduur + verbeterde/sneller wifi-chip (waardoor hopelijk ook weer minder accuverbruik) zijn voor mij wel redenen om upgrade te overwegen. Mocht ik mijn huidige Hero3 nog voor een leuk prijsje kunnen verkopen. Als ze dan toch stiekem 120fps op 1080 er in hebben gestopt ben ik wel om :-)
Qua fps helaas geen upgrades.. Zou namelijk een HERO4 met A9 zinloos maken volgend jaar. Ze melken eerst dit nog even uit, en aangezien er eigenlijk geen concurrentie is, kan je ze geen ongelijk geven haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Jammer dat er nog niet 720p @240fps is en 1080p @120fps maar voor minder licht is het al weer een stuk beter waarschijnlijk.

Mooi dat de camera nu ook minimaal 1.5 uur kan filmen wanneer de wifi uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: GoPro: HERO3+ Black Edition: Smaller, lighter, mightier still.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
De verbeteringen zijn in voor mij dus niet echt baanbrekend. Ik houd het nog lekker bij mijn hero 3 BE. Als die 120 fps bij 1080p er nu op zat, dan werd het interressant.
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is, hoe klein hij nu wel niet is. Ik vond de gewone hero 3 al best klein eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook Tweakers heeft er een nieuwsartikeltje aan gewijd: nieuws: GoPro presenteert kleinere versie Hero3-camera met langere accuduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MLPN schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:46:
De verbeteringen zijn in voor mij dus niet echt baanbrekend. Ik houd het nog lekker bij mijn hero 3 BE. Als die 120 fps bij 1080p er nu op zat, dan werd het interressant.
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is, hoe klein hij nu wel niet is. Ik vond de gewone hero 3 al best klein eigenlijk
De camera zelf is net zo groot als de Hero 3 BE. Ze hebben alleen de housing kleiner gemaakt!

Dit kan je zien omdat The Frame voor zowel de Hero 3 als de Hero 3+ is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de Silver+ nu niet gelijkwaardig aan de Hero3 BE kwa specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:05:
[...]

De camera zelf is net zo groot als de Hero 3 BE. Ze hebben alleen de housing kleiner gemaakt!

Dit kan je zien omdat The Frame voor zowel de Hero 3 als de Hero 3+ is ;)
Ah check, dan heb ik het ergens verkeerd gelezen. Dus die kleinere housing kan je ook gewoon voor de hero3 gebruiken :).
Nja waarschijnlijk is zal die housing toch weer vrij prijzig zijn en werkt mijn huidige housing ook nog goed, dus een nieuwe zal ik niet zomaar aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 13:32
Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:30:
Is de Silver+ nu niet gelijkwaardig aan de Hero3 BE kwa specs?
Ja ben ook heel erg benieuwd hoe de silver+ zich verhoudt ten opzichte van de bestaande Hero3 BE. En ook erg benieuwd naar de aanbiedingen voor de 'oude' Hero3 BE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Is de housing van de Hero3+ nu compatible met de Hero3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wel. Geldt in ieder geval voor de accu's, die zijn nu 1180mAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Antwoord op mijn eigen vraag, de POV van de Silver+ voor het filmen op 720P zijn gewijzigd naar Wide/Medium/Narrow. Dit miste ik wel in de huidige Silver.

Prijzen zijn volgens mij gelijk aan de vorige HD3 variant, valt me gelukkig mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Het is gewoon een kleine upgrade aan de Hero 3, voor nieuwe kopers leuk (want het kost evenveel als de Hero 3), voor oude kopers geen ramp, want het zijn geen gigantische verbeteringen :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Tristan schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:41:
Is de housing van de Hero3+ nu compatible met de Hero3?
Jep, alleen de behuizing is kleiner geworden!

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Wat me trouwens opviel is dat de hero 3+ 'maar' tot 40 meter onder water kan en de gewone hero 3 tot wel 60 meter! :P

Niet dat ik ooit tot 60 meter diep ga duiken (laat staan 40 meter), maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Kom denk ik door de kleine behuizing waardoor hij minder tegen druk kan op 60m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
Kleiner wil niet direct zeggen minder druk. Dit om de simpele reden dat je met een kleiner oppervlak en dezelfde druk, minder kracht hebt (F=p*A). Het kan zijn dat ze de behuizing van dunner materiaal hebben gemaakt om nog meer gewicht te besparen.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Dunner materiaal is toch een kleine behuizing :S Ik snap dat je graag wil laten zien at je wiskunde kent maar we vinden je al een knappe jongen zonder deze loze kreten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59
Kijk dan die formule nog is na ;) Voordat je je loze kreten erop loslaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:02
ik denk ook niet dat de totale druk op de hele gopro het probleem is, maar eerder het zwakste punt waar water naar binnen kan sijpelen. Dan kan een dikkere behuizing/dikkere afdichtrubbers wel helpen. Dus ik denk dat dit wel de reden is.

De sony As-30 is ook lichter en dunner geworden, en ook minder waterdicht. Dus lijkt me geen gekke conclusie. Ikzelf zie het voordeel voor mezelf niet om een dunnere behuizing te halen. Maar voor lichte helicopters om je gopro onder te hangen kan het wel weer schelen. dus afhankelijk van wat je er mee doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft te maken met dat het plastic dunner is om audio te verbeteren als de waterdichte behuizing erop zit, die is tegen minder druk bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Die van mij is besteld, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
Marc_87 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:31:
Die van mij is besteld, ben benieuwd.
waar en hoe duur? zie de gopro hero3+ black voor 399

ik wil weten of de hero3+ onder mijn blade 350 qx quad copter kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[spam]

Nomad: Sorry, aan spam doen we niet hier.

[ Voor 83% gewijzigd door Nomad op 04-10-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
quorumz schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:20:
[...]

waar en hoe duur? zie de gopro hero3+ black voor 399

ik wil weten of de hero3+ onder mijn blade 350 qx quad copter kan
De Black 3+ is overal 449 euro wanneer je bij een officiële dealer koopt. De rest is parallel import. De mijne komt bij Versus Kiteboarding vandaan.

Edit, net binnen gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,35436.new.html?action=dlattach;topic=35436.0;attach=74588;image

[ Voor 16% gewijzigd door Marc_87 op 05-10-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)
Ik krijg hem dinsdag binnen, kan hij onder mijn quad copter:)

heb mijne ondertussen ook binnen, morgen proefvlucht met mijn quadcopter:)

(ps was 399 euro kwijt)

[ Voor 46% gewijzigd door quorumz op 08-10-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Marc_87 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:06:
[...]

De Black 3+ is overal 449 euro wanneer je bij een officiële dealer koopt. De rest is parallel import. De mijne komt bij Versus Kiteboarding vandaan.

Edit, net binnen gekregen:

[afbeelding]
Zou je een test video kunnen maken in het donker? Ik ben erg benieuwd of hij beter is... Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Qunix schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 01:21:
[...]

Zou je een test video kunnen maken in het donker? Ik ben erg benieuwd of hij beter is... Thanks!
Uiteraard, zal ik vanavond eens doen. Gisteravond werd het hier te snel mistig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Qunix schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 01:21:
[...]

Micbersgma heeft ook al zo'n test gemaakt:

YouTube: Tip #234 GoPro Hero3+ 3+ Black vs 3 Black Low Light Comparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hem ook!

Snel mijn oude even verkopen!

Vooral de upgrade van de lens in het donker gaat mij zeer zeker helpen! Ik maak vaak opnames in binnenlocaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Zal wel aan mijn oog liggen, maar vind de gopro black + niet altijd beter. En zoveel verschil zit er niet in op 30fps. Bij 60FPS vast wel, maar goed als het donker is zet je hem toch gewoon op 30? dat doet de black + ook gewoon....
Je kan wel zien dat ze het kleurprofiel hebben aangepast om "25% betere low-light" te krijgen.

Voor mij de upgrade niet waard... Al moet je natuurlijk als je geen gopro (black) hebt gewoon de plus kiezen!

en valt jullie dat ook op... bij de black is het vuur geel (duh). maar bij de black+ is het blauw! ouch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Blauw indeed. Vind het zelfs een achteruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 13:28

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

en dan nog die blauwe lichten op blauwe gordijnen (vanaf 1:31), + laat weinig lichtoppervlaktes zien. Zonder + juist grotere licht.
Is dat een ruis? maar + geeft wel echt kleur zwart ipv ruisachtig zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
Bij 1Dayfly is de gewone GoPro Hero 3 Black Edition nu voor 339,95 te koop! Lastige keuze tussen een + of niet met zo'n prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)
Djie schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:13:
Bij 1Dayfly is de gewone GoPro Hero 3 Black Edition nu voor 339,95 te koop! Lastige keuze tussen een + of niet met zo'n prijs.
ik had de + voor 399, vanuit de quad copter is de superview echt heel stoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
quorumz schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:10:
[...]

ik had de + voor 399, vanuit de quad copter is de superview echt heel stoer
Wil ik graag weten waar je die vandaan hebt, anders geloof ik er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)
Marc_87 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:45:
[...]

Wil ik graag weten waar je die vandaan hebt, anders geloof ik er niets van.
stoere taal hoor

http://suprasport.nl/GoPr...s-Black-edition-CHDHX-302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:33
Ongeveer een week geleden kwamen er 2 kortingscoupons voorbij in het "meld hier uw kortingscodes/coupons" topic.
Dan had je de 3+ voor 342 euro bij GoPro zelf kunnen halen.
De beelden van de 3+ t.o.v. de 3 hebben mij er nog niet echt van overtuigd om voor de nieuwste te gaan (al is een betere accuduur natuurlijk wel fijn).

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)
Marc_87 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 06:44:
[...]

Nee ik was meer verbaasd. ;)
hehe, nu ik de post hierboven zie met de kortingscodes word ik er weer droevig van...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
quorumz schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 06:54:
[...]

hehe, nu ik de post hierboven zie met de kortingscodes word ik er weer droevig van...:)
Ik snap die kortingen sowieso niet, ik heb bij verschillende winkels gelobbyd en die zeggen allemaal dat ze geen korting mogen/kunnen geven vanuit GoPro... en dan heb je deze twee ineens. Ik ga de importeur eens mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Marc_87 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 07:14:
[...]

Ik snap die kortingen sowieso niet, ik heb bij verschillende winkels gelobbyd en die zeggen allemaal dat ze geen korting mogen/kunnen geven vanuit GoPro... en dan heb je deze twee ineens. Ik ga de importeur eens mailen.
Kan je doen, maar daar ga je niet veel wijzer van worden hoor. De importeur ken ik ook en die mogen inderdaad geen korting geven. Die korting dmv code komt vanaf de IBC en die krijg je alleen in de mail als je daar bent geweest en je hebt geregistreerd bij de stand. De korting bij Suprasport kan ik niet zomaar verklaren, maar misschien hebben hun een half uur lang mensen staan registreren bij de IBC voor codes :P ?

Ik krijg nu 4 Black +'s binnen, die ik met codes heb gekocht bij GoPro, dus thank you IBC :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
IBC, wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
De IBC is de International Broadcast Conference (beurs) waar ieder jaar alles wat nieuw is qua broadcast media wordt gepresenteerd. Denk aan de NAB en dat soort beurzen ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WardKuipers schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:20:
[...]
Ik krijg nu 4 Black +'s binnen, die ik met codes heb gekocht bij GoPro, dus thank you IBC :9 _/-\o_
Wat ga je doen met 4 HERO3+? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
WardKuipers schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:11:
[...]

De IBC is de International Broadcast Conference (beurs) waar ieder jaar alles wat nieuw is qua broadcast media wordt gepresenteerd. Denk aan de NAB en dat soort beurzen ;) !
Oke das wel fancy, maar daar stond de importeur uit Nederland dus met een stand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Marc_87 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:22:
Oke das wel fancy, maar daar stond de importeur uit Nederland dus met een stand?
Elk jaar staan ze daar en nodigen ze iedereen uit om effe lekker hard GOPRO GOPRO GOPRO!!!!!! te schreeuwen met zijn allen :D

Sowieso een leuke beurs als je houdt van foto en video dingetjes voor dSLR's maar dus ook action cam's en 4K/8K 3D TV's en zo !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
nero355 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:10:
[...]

Elk jaar staan ze daar en nodigen ze iedereen uit om effe lekker hard GOPRO GOPRO GOPRO!!!!!! te schreeuwen met zijn allen :D

Sowieso een leuke beurs als je houdt van foto en video dingetjes voor dSLR's maar dus ook action cam's en 4K/8K 3D TV's en zo !!
Dat is inderdaad wel vet, ik ga daar ook maar eens heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

Marc_87 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 06:38:
[...]

Dat is inderdaad wel vet, ik ga daar ook maar eens heen.
DancePlaza in "Meld hier uw kortingscodes/coupons"

het blijft een vette beurs, en elk jaar in amsterdam.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Even een misschien stomme vraag, maar ik kan via Google het antwoord niet vinden.

Ik heb een pakje GoPro Anti Fog Inserts gekregen en nu vraag ik mij af wat de humicator in het zakje te betekenen heeft. Het rondje is bij mij roze. Onder aan het kaartje staat "desiccant active if spot matches panel or is darker shade of blue". Blijkbaar is het desiccant (droogmiddel?) niet actief. Maar wat houdt dat in en wat zijn de gevolgen daarvan?

Zijn de inserts nu wel direct bruikbaar of moet ik ze eerst in de oven drogen? Verder vroeg ik mij af of het aan een insert te zien is of deze nog een keer bruikbaar is of dat deze uitgewerkt is?

[ Voor 9% gewijzigd door DarkFly op 18-10-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
DarkFly schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:25:
Even een misschien stomme vraag, maar ik kan via Google het antwoord niet vinden.

Ik heb een pakje GoPro Anti Fog Inserts gekregen en nu vraag ik mij af wat de humicator in het zakje te betekenen heeft. Het rondje is bij mij roze. Onder aan het kaartje staat "desiccant active if spot matches panel or is darker shade of blue". Blijkbaar is het desiccant (droogmiddel?) niet actief. Maar wat houdt dat in en wat zijn de gevolgen daarvan?

Zijn de inserts nu wel direct bruikbaar of moet ik ze eerst in de oven drogen? Verder vroeg ik mij af of het aan een insert te zien is of deze nog een keer bruikbaar is of dat deze uitgewerkt is?
Zoiets? YouTube: How to Dry GoPro Anti-Fog Inserts and Silica Gel Indicator Crystals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Wat een gekloot zeg, ik krijg geen één GoPro filmpje meer in goede kwaliteit op Youtube. Eerst lukte me dit wel altijd en aangezien hier nog wel mensen zijn die verstand van hebben hier een voorbeeld:

Origineel gerenderd bestand: http://we.tl/vEsfUFsL8n
Youtube upload: YouTube: 14

Ik maak de filmpjes met Sony Vegas Pro 11 en met de Sony AVC instelling. Dat is met de H.264 codec.
Het zou echt top zijn wanneer jullie mij zouden kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Het filmpje geeft alleen maar aan hoe je het moet drogen. Maar goed, ik gooi ze maar gewoon in de oven, aangezien ze dan zeker goed zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Nu online
@darkfly, volgens mij stond er een verhaal over dat blauw/roze gedoe; vandaar dat ik hem linkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Nu online
Marc_87 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:59:
Wat een gekloot zeg, ik krijg geen één GoPro filmpje meer in goede kwaliteit op Youtube. Eerst lukte me dit wel altijd en aangezien hier nog wel mensen zijn die verstand van hebben hier een voorbeeld:

Origineel gerenderd bestand: http://we.tl/vEsfUFsL8n
Youtube upload: YouTube: 14

Ik maak de filmpjes met Sony Vegas Pro 11 en met de Sony AVC instelling. Dat is met de H.264 codec.
Het zou echt top zijn wanneer jullie mij zouden kunnen helpen.
Even je bestand gedownload; en het is sowieso niet beter dan 720p (720x1280).
Op je joetoep link kan ik ook maximaal 720p selecteren....
Als dit de source is ben ik benieuwd naar je instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Ik gebruikt 720p omdat mijn laptop 1080p @ 60fps niet helemaal trekt... Maar het verschil tussen de download versie en de Youtube is echt veel te groot. :( Heb de download versie namelijk ge-upload naar Youtube... De download versie is zo goed als het zelfde dan de originele GoPro footage.

[ Voor 11% gewijzigd door Marc_87 op 19-10-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Misschien ook niet als 60p exporteren, maar als 24/25/30p, want ik denk dat YouTube het nog harder gaat comprimeren (en ook zelf frames weg gaat gooien) als jij 60p uploadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Hahn schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:12:
Misschien ook niet als 60p exporteren, maar als 24/25/30p, want ik denk dat YouTube het nog harder gaat comprimeren (en ook zelf frames weg gaat gooien) als jij 60p uploadt.
Ja maar dan krijg ik weer de motion blur omdat het eigenlijk 60 fps is ipv van 30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
upload je naar youtube met 60fps?
mijn upload naar youtube 720p/60fps is ook bagger!
Ik had begrepen dat dit komt door de bitrate (dacht ik)

Als je je edit exporteer als 30fps, en dan upload. Is er dan kwaliteits verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Ja bij mij heel veel, ik krijg dat een soort motion blur te zien met bewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Marc_87 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:12:
[...]

Ja maar dan krijg ik weer de motion blur omdat het eigenlijk 60 fps is ipv van 30...
:? YouTube toont het toch ook niet als 60p, omdat dat veel meer data kost dan 24/25/30p. Dus doe jezelf een plezier en laat YouTube zo min mogelijk moeten aanpassen aan je bestand, dat komt de kwaliteit alleen maar ten goede.
Marc_87 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:14:
Ja bij mij heel veel, ik krijg dat een soort motion blur te zien met bewegingen.
Tja, dat is dan maar zo, er is trouwens niks mis met motion blur, dat is juist vaak wenselijk. Sowieso vind ik jouw 60p videobestand die je los postte er heel onnatuurlijk uitzien, juist omdat het zo scherp is en dus motion blur ontbreekt.

[ Voor 33% gewijzigd door Hahn op 19-10-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Dat is ook niet helemaal waar, zie dit stukje van Youtube uitleg:

https://support.google.com/youtube/answer/1722171
Hahn schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:14:
Tja, dat is dan maar zo, er is trouwens niks mis met motion blur, dat is juist vaak wenselijk. Sowieso vind ik jouw 60p videobestand die je los postte er heel onnatuurlijk uitzien, juist omdat het zo scherp is en dus motion blur ontbreekt.
Zal eens een voorbeeldje uploaden. ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Marc_87 op 19-10-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Als ik bij jouw YouTube-filmpje rechtermuisknop doe en dan op Stats for nerds klik zie ik nergens dat 'ie het op 60p afspeelt, wel zie ik 30 staan. Dus ze kunnen wel zeggen dat je het op de originele framerate moet uploaden, maar ze tonen het niet op 60p...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Hahn schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:27:
Als ik bij jouw YouTube-filmpje rechtermuisknop doe en dan op Stats for nerds klik zie ik nergens dat 'ie het op 60p afspeelt, wel zie ik 30 staan. Dus ze kunnen wel zeggen dat je het op de originele framerate moet uploaden, maar ze tonen het niet op 60p...
Dan zou dat het zijn, ik ga eens met 30 fps opnemen en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
En op die pagina zie je trouwens ook de bitrate, op 720p is dat 5.000kbps. Als je video 60 frames per seconde is, dan heb je dus 5000 / 60 = 83,33 kb per frame. Is je video 24 frames per seconde, dan is dat 208,33 kb per frame, ergo 2,4 keer zo hoog :P

Of dat écht heel veel uit gaat maken, valt te bezien, maar aangezien ze zelf aangeven alle 720p-video's te downgraden naar 5.000 kbps zou ik het zelf bij 24p laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Niet online
Deshmir schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:56:
@darkfly, volgens mij stond er een verhaal over dat blauw/roze gedoe; vandaar dat ik hem linkte.
Ah, even verder kijken dan mijn neus lang is. Het antwoord stond al in de beschrijving van het filmpje! Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Hahn schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:35:
En op die pagina zie je trouwens ook de bitrate, op 720p is dat 5.000kbps. Als je video 60 frames per seconde is, dan heb je dus 5000 / 60 = 83.33 kb per frame. Is je video 24 frames per seconde, dan is dat 208.33 kb per frame, ergo 2.4 keer zo hoog :P

Of dat écht heel veel uit gaat maken, valt te bezien, maar aangezien ze zelf aangeven alle 720p-video's te downgraden naar 5.000 kbps zou ik het zelf bij 24p laten.
Hahn schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:35:
En op die pagina zie je trouwens ook de bitrate, op 720p is dat 5.000kbps. Als je video 60 frames per seconde is, dan heb je dus 5000 / 60 = 83.33 kb per frame. Is je video 24 frames per seconde, dan is dat 208.33 kb per frame, ergo 2.4 keer zo hoog :P

Ik snap je punt, wat ik dan niet snap is dat dit filmpje wel goed is qua kwaliteit... Heb ik ook zelf gemaakt:
http://youtu.be/CiIfjasnJcM?t=3m27s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Misschien is YouTube anders gaan comprimeren ofzo, want die video is alweer van anderhalf jaar geleden en in die tijd heeft YouTube vast niet stilgezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Hahn schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:12:
Misschien is YouTube anders gaan comprimeren ofzo, want die video is alweer van anderhalf jaar geleden en in die tijd heeft YouTube vast niet stilgezeten.
Klopt en daarom vind ik het zo apart. ;) Maar ik ga eens wat proberen qua settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-07 14:37
Welke GoPro raden jullie aan, de 3 Black of 3+ Silver? Deze zijn namelijk ongeveer even duur momenteel maar ik vind het erg lastig om een keuze te maken. Ik ga hem gebruiken voor op wintersport en om vakantie filmpjes te maken (bevestigen op auto, zwemmen, fietsen enz.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Naar mijn idee zijn de grootste verschillen
Hero3 Back
- 4K
- 2.7K
- Wifi remote
- 12MP foto
- Groter (water proof case)

Hero3+ Silver
- 10MP foto
- Kleiner
- Wifi is sneller

Ik twijfel of de low-light van de Hero3+ Silver beter is, ik dacht het namelijk wel, maar dacht dat het verder wel de zelfde hardware is. Maar dit kan ik mis hebben. Twijfel zelf ook, alleen de remote is voor mij een groot pluspunt van de Hero3 Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
RedRayMann schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:30:
Naar mijn idee zijn de grootste verschillen
Hero3 Back
- 4K
- 2.7K
- Wifi remote
- 12MP foto
- Groter (water proof case)

Hero3+ Silver
- 10MP foto
- Kleiner
- Wifi is sneller

Ik twijfel of de low-light van de Hero3+ Silver beter is, ik dacht het namelijk wel, maar dacht dat het verder wel de zelfde hardware is. Maar dit kan ik mis hebben. Twijfel zelf ook, alleen de remote is voor mij een groot pluspunt van de Hero3 Black.
4K: Ga je niks mee doen, met 15fps is dat best zinloos
10mp vs 12mp is verwaarloosbaar voor gopro foto's
Wifi remote is handig, maar gebruik zelf vaak de app omdat je dan kan zien wat je filmt.

Groot voordeel van de silver: betere accu vergeleken met de black.

Voor de rest tjah... blijft een lastige keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
Ik ben inderdaad ook niet echt van plan om de remote te gaan gebruiken, maar deze kan je wel weer verkopen waardoor je geld krijgt voor andere accessoires.

Die batterij duur is inderdaad wel een plus punt, echter wil ik een setje wasabi batterijen halen zodra ik m'n keuze heb gemaakt. Ook vind ik de kleine behuizing van de 3+ er mooier en strakker uitzien maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovendien is de lens van de Black nog steeds veel beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 22:50:
Bovendien is de lens van de Black nog steeds veel beter..
Hoeveel/wat merk je daarvan in de praktijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:24
Bassie90 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:29:
Ik ben inderdaad ook niet echt van plan om de remote te gaan gebruiken, maar deze kan je wel weer verkopen waardoor je geld krijgt voor andere accessoires.

Die batterij duur is inderdaad wel een plus punt, echter wil ik een setje wasabi batterijen halen zodra ik m'n keuze heb gemaakt. Ook vind ik de kleine behuizing van de 3+ er mooier en strakker uitzien maar dat is persoonlijk.
Zelf dacht ik ook nooit de remote te gaan gebruiken maar toen ik afgelopen vakantie in nogal waterige en stoffige omstandigheden wilde filmen was ik blij dat ik daarvoor de remote kon gebruiken en niet aan mijn telefoon vast zat. Just sayin' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
la_fusion schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:09:
[...]

Zelf dacht ik ook nooit de remote te gaan gebruiken maar toen ik afgelopen vakantie in nogal waterige en stoffige omstandigheden wilde filmen was ik blij dat ik daarvoor de remote kon gebruiken en niet aan mijn telefoon vast zat. Just sayin' ;)
Inderdaad, Ik gebruik meestal mijn mobiel, want die heb ik toch altijd bij, maar soms was het ook niet heel handig. Met waterpret dingen is zo'n remote wel chill. Vooral straks bij wintersport ga ik mooi de remote gebruiken. Mobiel is dan al helemaal onhandig en om je GoPro steeds van je helm te klikken is ook niet het meest praktische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
la_fusion schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:09:
[...]

Idd in het water/wintersport is een remote WEL handig....
GIng alleen van eigen situatie uit... MEt de Xperia Z is water geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Klopt, ik gebruik de remote wel heel veel omdat ik snowboard en watersport doe.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Help!!!! schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:15:
Klopt, ik gebruik de remote wel heel veel omdat ik snowboard en watersport doe.
Snowboarden vind ik niet echt een argument om de remote te gebruiken. Als je op ski's staat is de helm POV nog wel grappig, maar met snowboard vind ik dat één van de saaiste views die er zijn. Ik raad voor snowboarden een pole aan (Big Ushot van Xsories is een absolute aanrader). En als je de afweging HERO3+ Silver vs HERO3 Black moet maken zou ik gewoon voor de HERO3+ Silver gaan als je niet al teveel waarde hecht aan een remote. Ik gebruik zelf m'n iPhone om heel af en toe is het beeld te checken als ik bvb een time lapse ga maken of hem onder mijn DJI hang, maar die remote heb ik alleen gebruikt in het funpark bij snowboarden (dit is dan wel een voorbeeld van het nut van de remote bij snowboarden, I know :X ) vorige jaar. Voor de rest gebruik ik de remote nooit ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
WardKuipers schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:52:
[...]

Snowboarden vind ik niet echt een argument om de remote te gebruiken. Als je op ski's staat is de helm POV nog wel grappig, maar met snowboard vind ik dat één van de saaiste views die er zijn. Ik raad voor snowboarden een pole aan (Big Ushot van Xsories is een absolute aanrader). En als je de afweging HERO3+ Silver vs HERO3 Black moet maken zou ik gewoon voor de HERO3+ Silver gaan als je niet al teveel waarde hecht aan een remote. Ik gebruik zelf m'n iPhone om heel af en toe is het beeld te checken als ik bvb een time lapse ga maken of hem onder mijn DJI hang, maar die remote heb ik alleen gebruikt in het funpark bij snowboarden (dit is dan wel een voorbeeld van het nut van de remote bij snowboarden, I know :X ) vorige jaar. Voor de rest gebruik ik de remote nooit ;) !
Waarom zou je de 3+ silver verkiezen boven de 3 black?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Nu online
Volgens mij heeft de 3+ silver dezelfe lens e.d. als de huidige black.
Prijsverschil zit hem dus in de remote :).
(kan zo gauw even geen link geven met de info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

WardKuipers schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:52:
[...]

Heb wel een pole maar gebruik hem eigenlijk niet omdat ik dat weer niet prettig vind.
Om jezelf te filmen vind ik de helmet view ook saai maar daarom gebruik ik de helmetview vooral om anderen te filmen en dan is het helemaal niet saai maar wel makkelijk als je snel start stop kan doen. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Bassie90 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:59:
[...]

Waarom zou je de 3+ silver verkiezen boven de 3 black?
Snellere wifi, betere low light, lichter + kleiner, ook 1080p60 & prijsverschil. Maar dit natuurlijk alleen als je het niet heel veel uitmaakt dat je 2.7k30 mist. Ik zelf zou altijd voor de Black kiezen, gewoon omdat ik de beste sensor wil hebben. *Heb zelf nu ook een paar Black +'s :9 *
Help!!!! schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:28:
[...]

Heb wel een pole maar gebruik hem eigenlijk niet omdat ik dat weer niet prettig vind.
Om jezelf te filmen vind ik de helmet view ook saai maar daarom gebruik ik de helmetview vooral om anderen te filmen en dan is het helemaal niet saai maar wel makkelijk als je snel start stop kan doen. :)
Ok, fair enough, om anderen te filmen is het misschien wel iets leuker, maar alsnog ben ik er niet zo fan van om dan maar zo'n statisch punt te nemen. Vanaf een pole kan je heel makkelijk meerdere soorten shots maken, maar als je dat niet fijn vindt boarden snap ik je wel hoor :Y ! *Vanaf pole heb je btw natuurlijk helemaal geen remote nodig omdat je zo bij je GoPro kunt, maar vanaf je helm is dit idd niet altijd even handig, dus als je alleen zo filmt snap ik je behoefte aan een remote wel ;) !

*Niet geheel onbelangrijk: Aan iedereen gericht -> Of je nou wel of niet een remote denkt nodig te hebben, of dat je gewoon je telefoon gebruikt, ik zou (als je genoeg ervaring hebt met je GoPro) persoonlijk zoveel mogelijk gewoon lekker je wifi uit laten en de accessoires daaromheen links laten liggen, scheelt weer met je accuduur d:)b *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:41
Nu we het toch over poles hebben.
Ik ben geen wintersporter, nog nooit gedaan. Ik vraag me echter af hoe het er tegenwoordig uit ziet op de pistes met al die gopro's op helmen en poles :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Je ziet ze best veel. Soort Teletubbies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:25

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Op helmen zie je inderdaad best wel veel. Op poles toch wel wat minder in mijn indruk.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WardKuipers schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:57:
[...]

Snellere wifi, betere low light, lichter + kleiner, ook 1080p60 & prijsverschil. Maar dit natuurlijk alleen als je het niet heel veel uitmaakt dat je 2.7k30 mist. Ik zelf zou altijd voor de Black kiezen, gewoon omdat ik de beste sensor wil hebben. *Heb zelf nu ook een paar Black +'s :9 *
Kleiner is echt onzin hoor... dat is niet de camera die kleiner is maar de housing erom heen en die is gewoon te koop voor iedere Hero 3.

Daarnaast beste senor? Dan moet ik je teurstellen. De hero3 en 3+ hebben dezelfde sensor... Het hele verhaal over die nieuwe sensor gaat pas op voor de hero4.

Beter low light? Wederom zeg je maar de helft van wat klopt. Wat de hero3+ doet is het voglende: Film je op 60fps dan zal de camera automatisch naar 30fps gaan in donkere omgevingen. MAW als jij je hero3 op 30fps zet in het donker heb je ook betere beelden.

Hero3 is heeft als enige hardware upgrade een betere batterij en betere wifi gekregen. Voor de rest zijn het software matige aanpassingen. Kleur profielen endergelijke. GoPro heeft dit zelf ook aangegeven in diverse blogs. Daarin zetten ze de verschillen op een rijtje en geven ze ook adveis voor mensen die twijfelen voor upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:56:
[...]

Kleiner is echt onzin hoor... dat is niet de camera die kleiner is maar de housing erom heen en die is gewoon te koop voor iedere Hero 3.

Daarnaast beste senor? Dan moet ik je teurstellen. De hero3 en 3+ hebben dezelfde sensor... Het hele verhaal over die nieuwe sensor gaat pas op voor de hero4.

Beter low light? Wederom zeg je maar de helft van wat klopt. Wat de hero3+ doet is het voglende: Film je op 60fps dan zal de camera automatisch naar 30fps gaan in donkere omgevingen. MAW als jij je hero3 op 30fps zet in het donker heb je ook betere beelden.

Hero3 is heeft als enige hardware upgrade een betere batterij en betere wifi gekregen. Voor de rest zijn het software matige aanpassingen. Kleur profielen endergelijke. GoPro heeft dit zelf ook aangegeven in diverse blogs. Daarin zetten ze de verschillen op een rijtje en geven ze ook adveis voor mensen die twijfelen voor upgrade.
Thanks voor de duidelijke uitleg! Heb je misschien een linkje naar zo'n blog? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

WardKuipers schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:57:
[...]

Ok, fair enough, om anderen te filmen is het misschien wel iets leuker, maar alsnog ben ik er niet zo fan van om dan maar zo'n statisch punt te nemen. Vanaf een pole kan je heel makkelijk meerdere soorten shots maken, maar als je dat niet fijn vindt boarden snap ik je wel hoor :Y ! *Vanaf pole heb je btw natuurlijk helemaal geen remote nodig omdat je zo bij je GoPro kunt, maar vanaf je helm is dit idd niet altijd even handig, dus als je alleen zo filmt snap ik je behoefte aan een remote wel ;) !

*Niet geheel onbelangrijk: Aan iedereen gericht -> Of je nou wel of niet een remote denkt nodig te hebben, of dat je gewoon je telefoon gebruikt, ik zou (als je genoeg ervaring hebt met je GoPro) persoonlijk zoveel mogelijk gewoon lekker je wifi uit laten en de accessoires daaromheen links laten liggen, scheelt weer met je accuduur d:)b *
Zo statisch is het niet ik board er gewoon achter aan en kan wel verschillende interessante angles aannemen indien nodig. Maar zelfs statisch zijn de meeste wel tevreden met de resultaten.

Het ging mij er overigens niet perse om, om de black aan te bevelen. Iedereen moet gewoon kijken wat voor de persoonlijke situatie het beste is.

Uitgangspunt bij mij is dat ik makkelijk korte filmpjes wil kunnen maken omdat het uitzoeken anders veel teveel tijd kost. WIFI en remote helpt me daar, in mijn gebruiksscenario's, heel goed bij. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:56:
[...]

Oke señor, ik dank u zeer voor de uiterst vriendelijke toon waarop u mij op wat feitjes heeft gewezen. Ik heb ervan genoten, u ook _O- ? Wat een fijne manier van reageren, heerlijk |:( . Ik wist niet dat het zo belangrijk was iemand om af te fakkelen als deze even tussen zijn werk door snel wil reageren op iemand die een vraag stelt en in dat antwoord dan een klein foutje maakt. TOP d:)b

[ Voor 25% gewijzigd door WardKuipers op 25-10-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
Het punt wat hij maakt, is dat jij beweert dat de ene sensor beter is dan de andere. En dat is simpelweg niet zo.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
om ook nog maar ff te reageren op de Gopro black vs GoPro Silver+:

Ze hebben voor de Gopro + het profiel aangepast. Dit zal je (denk ik) alleen merken in de non-protune modus. Of je dit mooier of minder vind, is afhankelijk van smaak denk ik Vergelijking tussen black en black+ vind je hier,Hier is het verschil in kleur te zien. Het kleurprofiel komt NIET naar de oude Gopro 3 serie
YouTube: Gopro Hero3+ vs Hero3

Verschil in accu:
YouTube: Tip #246 GoPro Hero3+ vs Hero3 Battery Life Comparison - 1080p 30fps
Ongeveer 25% extra in deze test

Verschil in grootte: De camera is niet kleiner, de behuizing wel. Afhankelijk van je gebruik is dit een voor- of nadeel.

Wintersport: Weinig merkbaar verschil lijkt me. Hij woog ook al niet zoveel meer vergeleken met de Gopro 2
Duiken: De oude behuizing gaat dieper
Helicopter: Mocht je hem onder een drone willen hangen, dan is minder gewicht wel beter. Echter is dan een "Frame" aan te raden

Dus afhankelijk van wat je wilt, kun je de keuze maken. Enige hardwareverschil is de accu, de case en het kleurprofiel in non-protune.

Als ik de keuze nu moest maken zou ik toch voor de silver + gaan. Ik duik niet diep, de case is lichter en de accu gaat langer mee. Ja, je kunt een lichte case kopen voor je Black... Maar dan is die ook duurder... en het idee was juist dat ze nu even duur zijn.
Pagina: 1 ... 32 ... 81 Laatste