MLPN schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:54:
[...]
Ten eerste, leuke universiteit, de beste die er is natuurlijk

. Waar zijn jullie op kamp geweest?
Met ductape erbij kan je hem sowieso al op vrij veel plekken monteren:P. Zelf vind ik de lijmklem ook wel een handige.
YouTube: Tip #11 GoPro - Tripod Mount on Clamp
Leuk gefilmpt verder, wist niet dat hij het nog relatief goed deed bij slecht licht. Er zijn natuurlijk nog wel wat muggezifter dingen, maar daar ben ik niet zo van. De 'grootste' die me opviel is dat je de slomo van het balschoppen (de eerste slomo was dat volgens mij) iets later had kunnen beginnen.
Maar dit filmpje bracht me op een idee wat ik eigenlijk al van plan was, maar nu wel zeker weet, ik neem hem ook mee naar kamp van de nieuwe lichting studentjes

.
Wij zitten de afgelopen jaren bij een boer in Delden, direct naast het Twente Kanaal. Wij gaan op kamp met ongeveer 200 eerstejaars, dus dan kun je leuke dingen huren
Tijdens het feest hebben we wel een zaklamp bij de supersoaker geducttaped, die is voor de facials wel nodig. De verlichting per vierkante meter in de feesttent ratio is erg gunstig, ik denk dat de GoPro daar wel een hoop voordeel uit haalt. Andere nachtbeelden zijn een stuk minder goed gelukt.
De lijmklem hebben wij ook al in huis inderdaad! Deze zat perfect geplaatst tijdens de Cantus, maar toen hield de GoPro er na 20 minuten al mee op, dus is er uiteindelijk niets te zien

Tijdens een Cantus loop je ook niet meer naar binnen om de camera te fixxen, dus dat was erg jammer...
Hahn schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:07:
En die balk onderin is nogal afleidend. Dat je zoiets 5 seconden in beeld laat zien oké, maar waarom zou je die héél het filmpje in beeld laten..? Als je per se een logo of titel in beeld wilt, zet dat dan klein en doorzichtig in een hoekje.
Ja dit is de allereerste keer dat ik premiere opende

Achteraf gezien stoort het mij ook, volgende video gaat subtieler worden.
frietsje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:02:
Wat gebruiken jullie het meeste qua timelapse instellingen?
Ik ben momenteel mijn net gehuurde appartement aan het opknappen/inrichten en ik laat elke dag de gopro lopen. Daarna wil ik er een totaal filmpie van maken (1080p) met wellicht niet al het materiaal.
Daarom dacht ik dat deze instellingen het slimste zouden zijn:
- interval 5 sec (per uur dus 24 sec bij 30 fps)
- resolutie 7 MP (omdat ik toch wel croppen tot 1080 en de wide view heb)
Ik heb nu 4 accu's en een battery bacpac waarmee ik de dag wel doorkom.
De timelapse aan het einde van onze intro video vind ik net een beetje schokkend, die is op 5 seconden geschoten. Zeker als je 1 of 2 mensen aan het klussen hebt in je appartement denk ik dat 2 seconden mooier beeld gaat geven. Ik zal kijken of ik een voorbeeldje kan uploaden van onze incheck balie, daar heeft de gopro een 2 sec- timelapse staan schieten.