Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:25

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

arjen9551 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:23:
[...]

Lijkt er wel wat op dat dit het probleem is. Daarnet met mn HTC One X lader aan de stroom gehangen, remote doet het perfect (zelfde geld overigens via USB opladen). Maar zo gauw ik die kabel eruit haal, gaat de remote uit en met geen mogelijkheid meer aan.. Heb dus nu mn One X lader geprobeerd, USB poorten in mn PC kast, direct op mobo en in mn monitor, maar schijnbaar zorgt dus geen enkele van die dingen voor genoeg stroom om echt op te laden? Hij heeft vannacht aan mn PC gehangen (die aanstond uiteraard), maar helaas. Snap er niks meer van :p
Hoeveel ampère levert die HTC One X lader?

Begint inmiddels wel erg te klinken als een productfout, maar als die HTC ook maar een vrij lichte lader heeft, dan zou het nog steeds op te lossen kunnen zijn met een zwaardere lader.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wicked-Game schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 08:24:
[...]

Erg leuke aanbieding, maar wat een ballen bedrijf.

Heb geprobeerd een GoPro Black te bestellen en te betalen met creditcard, heb daar nooit problemen mee. Nou bij dit bedrijf dus wel. Die accepteert klaarblijkelijk geen creditcards van nederlandse banken terwijl die van mij toch echt een mastercard is via rabobank.

Mailen werkte niet lekker (tot op heden nog geen reactie), en bellen tja leuk... maar ze konden niks betekenen. En ik wil hem juist met creditcard betalen ivm vakantie waar die zometeen direct in mee mag en dus verzekerd is...

helaas helaas dus :(
Ik wilde ook bestellen maar ben afgehaakt na deze recenties: http://www.ciao.de/Planet_Sports__948949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Voor de mensen die werken met Final Cut Pro X en willen weten hoe je moet color graden als je met Protune schiet moeten deze tutorials eens volgen. Echt super eenvoudig met duidelijke voorbeelden. Zelf had ik wat beelden geschoten met Protune en bewerkt met FCP X en dat was stuk eenvoudiger dan ik dacht. En het resultaat is een stuk bevredigender dan de standaard output uit de GoPro 3 Black.

YouTube: Final Cut Pro X Color Correction Tutorials

Het concept is natuurlijk ook toepasbaar in andere applicaties.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:38
Goed heb toch nog een GoPro Black aangekocht, verwacht hem morgen in huis.

Anyway heb ik even een paar kleine vraagjes nog.

Ten eerste de accu, die gaat zoals ik lees niet absurd lang mee. Welk accupack is aan te raden? Kwam o.a. een pack tegen van Wasabi incl. lader. Of kan ik beter 1 losse van GoPro zelf kopen, en het opladen via USB doen (zit geen lader bij een GoPro toch?).

Dan iets voor het onderwater verhaal. Hoe groot is de kans op condensvorming? Is die aanwezig of valt dat reuze mee (lees geen condens).

Als laatste het geheugen kaartje. Class10 microsd is mij duidelijk, nog voorkeuren voor merken? Sandisk, kingston of iets anders? Zal een 32Gb worden.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Accu gaat zeker niet lang mee, hangt erg vanaf welke modus (protune aan/uit) je de filmpjes schiet en dan met of zonder wifi. Een acculader zou ik wel aanraden zeker met meerdere accu's, anders heb je telkens je GoPro inderdaad nodig om je accu's op te laden. Er zit geen lader bij de GoPro maar elke USB lader werkt wat dat betreft prima. Zelf heb ik 3 accu's erbij van Wasabi DSTE met iets meer mAh (1300 ipv 1150) werkt prima!

Ik heb geen idee wat betreft condensvorming, maar wat ik gehoord/gelezen heb is zeker als je met water te maken krijgt dat condens snel vormt. Je kan hier voor die inserts kopen. Maar je kan ze ook zelf maken: YouTube: GoPro tips and tricks: DIY anti fog inserts

Wat je eventueel ook nog kan doen is een soort rainX of iets dergelijks op de lens van de casing te doen. Zo glijden waterdruppels er makkelijk vanaf, anders blijft er relatief veel water zitten op de lens als je bovenwater komt.

Class 10 inderdaad, ik heb mijne gewoon bij de MyCom gekocht van ICIDU werkt perfect ook met Protune aan. (tot max 1080p geprobeerd)

[ Voor 13% gewijzigd door The Otherside op 13-09-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
The Otherside schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:25:
Accu gaat zeker niet lang mee, hangt erg vanaf welke modus (protune aan/uit) je de filmpjes schiet en dan met of zonder wifi. Een acculader zou ik wel aanraden zeker met meerdere accu's, anders heb je telkens je GoPro inderdaad nodig om je accu's op te laden. Er zit geen lader bij de GoPro maar elke USB lader werkt wat dat betreft prima. Zelf heb ik 3 accu's erbij van Wasabi DSTE met iets meer mAh (1300 ipv 1150) werkt prima!

Ik heb geen idee wat betreft condensvorming, maar wat ik gehoord/gelezen heb is zeker als je met water te maken krijgt dat condens snel vormt. Je kan hier voor die inserts kopen. Maar je kan ze ook zelf maken: YouTube: GoPro tips and tricks: DIY anti fog inserts

Wat je eventueel ook nog kan doen is een soort rainX of iets dergelijks op de lens van de casing te doen. Zo glijden waterdruppels er makkelijk vanaf, anders blijft er relatief veel water zitten op de lens als je bovenwater komt.

Class 10 inderdaad, ik heb mijne gewoon bij de MyCom gekocht van ICIDU werkt perfect ook met Protune aan. (tot max 1080p geprobeerd)
Weet je nog waar je jouw accu's vandaan hebt?

Die insert DIY is wel interessant ga ik zeker even bekijken.

Class10 kaartje kom ik ook wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:41
Ik wou eens aan de slag gaan met de nieuwe gopro studio 2.
Ik heb echter enkele problemen met installeren...
Na de installatie kon ik alleen mijn oude cineform openen, verder niets aanwezig...
Ik daarna cineform handmatig moeten verwijderen, studio 2 ook.
Daarna weer studio 2 geinstalleerd, maar ik zie nergens een uitvoerbaar programma (slechts wat template files, manual etc...)

Iemand ook problemen?
(win 8, intel core duo cpu, 8gb ram, 64 bits)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:02
xantos schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:43:
[...]

Ik wilde ook bestellen maar ben afgehaakt na deze recenties: http://www.ciao.de/Planet_Sports__948949
5 klachten het afgelopen jaar... bij de duitse firma. Valt me nog best wel mee eigenlijk (sorteer ze op jaar, ipv op "nut" die van "nut" zijn allemaal 5 jaar oud)

nadeel van studio 2: je kan wel non-gopro materiaal laden en omzetten, maar als je dan IN en OUT points wil instellen, zegt die doodleuk dat het alleen met gopro materiaal kan...
je kan wel de diamantjes slepen om in te korten... wtf? waarom kan je dan niet gewoon in en out instellen!

lijkt een beetje protectionisme. Verder leuk voor een snelle video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Niet online
Je hebt inderdaad gelijk. Ik heb zojuist een GoPro Black Edition besteld en voor de zekerheid betaald met PayPal (kopersbescherming). Nu afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Kreeg je ook nog 15 euro korting met de codes? (1 code voor aanmelden, 1 code voor de nieuwsbrief)

[ Voor 191% gewijzigd door Waah op 13-09-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Waah schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:31:
Kreeg je ook nog 15 euro korting met de codes? (1 code voor aanmelden, 1 code voor de nieuwsbrief)
Je kan er maar 1 gebruiken, helaas niet allebei. Maar 334,- is een mooie prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Niet online
Ik heb 10 euro korting gekregen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
Ik heb het gopro studio probleem inmiddels opgelost.
Had niet gezien dat er een snelkoppeling op de desktop stond. Zal hem dan maar zelf toevoegen aan het start menu :p

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:43
Orion84 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:35:
[...]

Hoeveel ampère levert die HTC One X lader?

Begint inmiddels wel erg te klinken als een productfout, maar als die HTC ook maar een vrij lichte lader heeft, dan zou het nog steeds op te lossen kunnen zijn met een zwaardere lader.
One X lader geeft 1 ampère als ik het goed zie. Dus dat zou verder het probleem niet mogen zijn lijkt me? Ik heb er hier 2 liggen overigens (One X laders), beide werken niet.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister even dat Studio 2.0 geprobeerd. Het nadeel is dat er nu duizenden video's komen met de nummers van de templates, maarja, dat heb je met Sail e.d. ook. Het voordeel is dat het echt supersnel editen mogelijk maakt, met groot gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:24
Ziet er goed uit hoor! Ook het filmpje ;)

Maar nee zo hoort een filmpje te zijn als je het mij vraagt.. korte fragmenten, leuk muziekje, leuke omgeving.. dan blijft het interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Op het stukje van 11 seconden op de waterscooter na, ben ik het met je eens :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

la_fusion schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:34:
Ziet er goed uit hoor! Ook het filmpje ;)

Maar nee zo hoort een filmpje te zijn als je het mij vraagt.. korte fragmenten, leuk muziekje, leuke omgeving.. dan blijft het interessant!
Haha ;) Dankje! Al is de muziek deel van de template hoor!
Hahn schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:17:
Ja, goed punt. Baalde er zelf ook best van. Je hebt echter te werken met een template dat GoPro heeft gemaakt, en daar zat een clip van 11 seconden in.. Snap überhaupt niet waarom ze een clip van 11 seconden in een filmpje dat effectief 56 seconden is hebben gestopt, zonder dat je daar als gebruiker in kan knippen / meerdere clips kan zetten. Had het allemaal net wat gelikter gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Het template bepaalt voor je hoe lang fragmenten zijn en dat kan je niet aanpassen? Dan laat ik dat GoPro Studio sowieso links liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Je bent niet verplicht om die templates te gebruiken hè :P

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:39:
Het template bepaalt voor je hoe lang fragmenten zijn en dat kan je niet aanpassen? Dan laat ik dat GoPro Studio sowieso links liggen :P
Áls je een template kiest, ja. Maar dat is een keuze natuurlijk, je kan ook met vrije hand een edit maken.
Orion84 schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:52:
Je bent niet verplicht om die templates te gebruiken hè :P
Wel hiervoor: http://gopro.votigo.com/f.../WIN-with-GoPro-Studio-20.
Was een probeersel, omdat ik nu even niet mijn normale hardware en software te beschikking heb vanwege studie in het buitenland, en omdat ik dan gelijk ook mee kon doen in die contest heb ik gekozen om met een template te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
Wicked-Game schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:14:
Goed heb toch nog een GoPro Black aangekocht, verwacht hem morgen in huis.

Anyway heb ik even een paar kleine vraagjes nog.

Ten eerste de accu, die gaat zoals ik lees niet absurd lang mee. Welk accupack is aan te raden? Kwam o.a. een pack tegen van Wasabi incl. lader. Of kan ik beter 1 losse van GoPro zelf kopen, en het opladen via USB doen (zit geen lader bij een GoPro toch?).

Dan iets voor het onderwater verhaal. Hoe groot is de kans op condensvorming? Is die aanwezig of valt dat reuze mee (lees geen condens).

Als laatste het geheugen kaartje. Class10 microsd is mij duidelijk, nog voorkeuren voor merken? Sandisk, kingston of iets anders? Zal een 32Gb worden.
Wat ik heb gemerkt is dat de condens vorming ontstaat bij grote temperatuurwisselingen. Bijv. de GoPro eerst lang in de zon houden (Casing warmt op) en daarna in het water springen en andersom. Als je de temperatuur niet te veel verwisselt had ik geen last van condens vorming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zondag 15 september 2013 @ 16:17:
Speciaal voor jou Hahn, 14 cuts in 22 seconden. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:37
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:48:
[...]

Speciaal voor jou Hahn, 14 cuts in 22 seconden. Haha
[video]
ik vond het eerste shot wel wat lang duren... ;) (geintje natuurlijk)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:28

J.apiooo

FWN

Gisteren GoPro Hero 3 BE gemonteerd om een fietstocht van 330km te documenteren. Halverwege brak de GoPro Handlebar mount (weliswaar op een stukje met klinkers, maar toch) ineens in 2 stukken. Gevolg was dat de GoPro met 35 km/h vol op de weg klapte. Gelukkig werkte de camera nog.

Conclusie: de camera kan wel tegen een stootje, maar de (plastic) GoPro mount is onbetrouwbaar.

Actie: op zoek naar een aluminium mount voor op de racefiets. Iemand ervaring met deze DX GoPro aluminium K-Edge clone: http://dx.com/p/miniisw-m...w-long-screw-black-227199 ?

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Was het een officieel GoPro handlebar mount? In dit geval zou ik zeker even een mail sturen naar GoPro want dat is toch niet overeenkomstig met de kwaliteit die ze nastreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:28

J.apiooo

FWN

Ja, het was de officiële GoPro mount. Even Googles leerde dat deze mounts door de plastic constructie vroeg of laat breken. GoPro weet ervan, maar lossen het probleem niet op (ze sturen wel ter compensatie een vervanging).

Ik ga in elk geval op zoek naar een betere mount. Die van K-Edge schijnen erg goed te zijn, maar ook erg prijzig: http://www.mantel-bikepar...obig-handlebar-mount-8123

Daarom was ik benieuwd naar eventuele ervaring met een DX-variant.

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:03

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59
J.apiooo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:04:
Ja, het was de officiële GoPro mount. Even Googles leerde dat deze mounts door de plastic constructie vroeg of laat breken. GoPro weet ervan, maar lossen het probleem niet op (ze sturen wel ter compensatie een vervanging).

Ik ga in elk geval op zoek naar een betere mount. Die van K-Edge schijnen erg goed te zijn, maar ook erg prijzig: http://www.mantel-bikepar...obig-handlebar-mount-8123

Daarom was ik benieuwd naar eventuele ervaring met een DX-variant.
Is hier een standaard procedure voor? Aangezien ik al een stuk of drie mounts heb waarvan het plastic half doormidden ligt :)

• X-DraGoN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:48
YouTube: Driften in Zolder
Dit heb ik met een Go Pro Hero 3 en een plastic mount gefilmd, viel heel goed mee vond ik.
(Dit is trouwens ge-edit met Adobe Premiere Elements 11)

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
X-DraGoN schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:03:
YouTube: Driften in Zolder
Dit heb ik met een Go Pro Hero 3 en een plastic mount gefilmd, viel heel goed mee vond ik.
(Dit is trouwens ge-edit met Adobe Premiere Elements 11)
Mag ik nu eens cliché zijn? :-) Veel van de zelfde beelden, echter toen ik er me wilde stoppen, had je de picture in picture, helaas kwamen de beelden niet overeen (alsof je meerdere GoPro's gebruikt) dat zou helemaal cool zijn geweest. En het stukje aan het einde vond ik zelf ook leuk, dat je even rond de auto gaat en bij het eerste wiel rond draait. Alleen dan had ie in mijn idee wel weer mogen stoppen.
Maar heb hem uitgekeken :-)

Ohjah, en misschien wat piepende of scheurende geluiden erbij, zodat we ook een actie/snelheid gevoel mee krijgen.

(en ook hierbij, ik heb zelf maar 1 gopro "Productie" dus het is hier ook weer van elkaar leren)
Wauw! Er zit er wat kennis in! Sowieso script opbouw, en natuurlijk de FX! Al die wapens, bloedspetters, ruiten, vallen door de liftschacht! Erg cool :-)

• X-DraGoN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:48
RedRayMann schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:40:
[...]

Ohjah, en misschien wat piepende of scheurende geluiden erbij, zodat we ook een actie/snelheid gevoel mee krijgen.

(en ook hierbij, ik heb zelf maar 1 gopro "Productie" dus het is hier ook weer van elkaar leren)
Dat vond ik van de Go Pro en de casing die ik had een beetje een nadeel, die was zó waterdicht dat er ook bijna geen geluid meer door kwam waardoor ik dus die geluiden niet had :'(
Mag ik snap je kritiek wel, dit was trouwens ook mijn eerste Go Pro Productie :)

• RedRayMann
X-DraGoN schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:51:
Dat vond ik van de Go Pro en de casing die ik had een beetje een nadeel, die was zó waterdicht dat er ook bijna geen geluid meer door kwam waardoor ik dus die geluiden niet had :'(
Mag ik snap je kritiek wel, dit was trouwens ook mijn eerste Go Pro Productie :)
Ik heb dat tijdens mijn eerste opnames ook gemerkt. Ik had de waterproof case (HD3 Silver) en hoorde alleen geratel van de camera in de case en de schokken tegen het materiaal waar de case op vast zat.
Enkele weken geleden heb ik weer een opname gedaan die ik nu aan het uitzoeken ben, en heb de open backdoor gebruikt, echt een wereld van verschil! Natuurlijk moet je wel rekening houden met water. En in jou opname gebied is dat aanwezig :-)

Switchen er mensen van backdoor tijdens opnames? Bijvoorbeeld in dit filmpje dat je indoor de open case gebruikt (of the frame) en voor outdoor opnames de water-proof case?

Verwijderd

Ja dat doe ik :) Zodra het minder extreem is dus geen water, sneeuw of ander naar materiaal waar hij in kan vallen dan gooi ik er een frame omheen. Heb zelfs een externe mic gekocht op DX.com waardoor het geluid nog mooier is

• The Otherside
dat 'ratelen' van de camera die in de case zit is volgens mij de wifi button waar speling in zit. De camera zit zelf erg snug in zijn case en zit geen beweging in... als je schud met je gopro hoor je dat wifi knopje ratelen.
Bij mijn eerste opnames snapte ik niks van... alsof iets tikte tegen de mount of de mount niet goed vast zat etc. Maar het is dus het wifi knopje, Ik zit er aan te denken een plakbandje op te doen o.i.d. maar heb nog niet getest of dat uitmaakt.

• Waah
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:35:
Ja dat doe ik :) Zodra het minder extreem is dus geen water, sneeuw of ander naar materiaal waar hij in kan vallen dan gooi ik er een frame omheen. Heb zelfs een externe mic gekocht op DX.com waardoor het geluid nog mooier is
welke mic? en bevalt die? wil ook wel een externe mic. maar vind de professionele modellen nogal prijzig, en zo'n audiofiel ben ik niet. maar in-camera is toch wel erg slecht vaak ;w

• Sadieka
  • Laatst online: 17-09 20:10
Van de week hebben we de eerste beelden van onze GoPro gemonteerd, apparaatje is in bezit van de studievereniging. We zijn op het moment vooral nog aan het testen met waar we de camera allemaal op kunnen zetten.

https://vimeo.com/74715644

Wij hebben de HD3 Black, maar weinig last van geratel, maar in de video hebben we alle opname audio verwijderd. Hij zat continue in de waterdichte case, maar het geluid was verbazingwekkend goed, tijdens het feest hoor je ook de muziek zonder al te veel vervorming.

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Sadieka schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:57:
Van de week hebben we de eerste beelden van onze GoPro gemonteerd, apparaatje is in bezit van de studievereniging. We zijn op het moment vooral nog aan het testen met waar we de camera allemaal op kunnen zetten.

https://vimeo.com/74715644

Wij hebben de HD3 Black, maar weinig last van geratel, maar in de video hebben we alle opname audio verwijderd. Hij zat continue in de waterdichte case, maar het geluid was verbazingwekkend goed, tijdens het feest hoor je ook de muziek zonder al te veel vervorming.
Ten eerste, leuke universiteit, de beste die er is natuurlijk :9 . Waar zijn jullie op kamp geweest?

Met ductape erbij kan je hem sowieso al op vrij veel plekken monteren:P. Zelf vind ik de lijmklem ook wel een handige. YouTube: Tip #11 GoPro - Tripod Mount on Clamp

Leuk gefilmpt verder, wist niet dat hij het nog relatief goed deed bij slecht licht. Er zijn natuurlijk nog wel wat muggezifter dingen, maar daar ben ik niet zo van. De 'grootste' die me opviel is dat je de slomo van het balschoppen (de eerste slomo was dat volgens mij) iets later had kunnen beginnen.

Maar dit filmpje bracht me op een idee wat ik eigenlijk al van plan was, maar nu wel zeker weet, ik neem hem ook mee naar kamp van de nieuwe lichting studentjes :P .

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:24
Ik las studievereniging en verwachtte er eerlijk gezegd niet te veel van maar ziet er goed hoor! Sommige fragmenten net een tikkeltje te lang maar verder een prima filmpje!

• Hahn
En die balk onderin is nogal afleidend. Dat je zoiets 5 seconden in beeld laat zien oké, maar waarom zou je die héél het filmpje in beeld laten..? Als je per se een logo of titel in beeld wilt, zet dat dan klein en doorzichtig in een hoekje.

• RedRayMann
Erg leuk beeld! Variatie ook! Want dacht ook dat het dronken koppen en veel bier zou zijn, maar dat is goed afgewisseld :-)

Ben zelf ook wel benieuwd naar de mic van DX en ook naar de resultaten van het tikken (ik huur de GoPro tot nu toe, dus kan het niet zelf proberen)

• victorb
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-02-2024
Heeft iemand tips om savonds gefilmde video wat lichter helderder te maken? Ik heb met mijn GoPro op into the woods gefilmd en ik zou graag sommige beelden wat duidelijker maken. Soms te donker om dat de licht DJ er niks van snapte. Of Donker of daglicht inplaats van mooi licht.

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

• frietsje
Wat gebruiken jullie het meeste qua timelapse instellingen?

Ik ben momenteel mijn net gehuurde appartement aan het opknappen/inrichten en ik laat elke dag de gopro lopen. Daarna wil ik er een totaal filmpie van maken (1080p) met wellicht niet al het materiaal.

Daarom dacht ik dat deze instellingen het slimste zouden zijn:
- interval 5 sec (per uur dus 24 sec bij 30 fps)
- resolutie 7 MP (omdat ik toch wel croppen tot 1080 en de wide view heb)

Ik heb nu 4 accu's en een battery bacpac waarmee ik de dag wel doorkom.

• Hahn
Ik doe meestal interval op 2 seconden zetten. Als je het sneller wilt laten gaan (5 sec zorgt voor een snellere timelapse dan 2 sec) kan je altijd nog versnellen, vertragen lukt eigenlijk niet goed.

En video's maak ik altijd op 24fps, dat is al snel zat én het zorgt ervoor dat je veel minder materiaal (en dus ook schijfruimte) nodig hebt, terwijl het eindresultaat dus eigenlijk nagenoeg hetzelfde is. Op die manier heb je al 75 seconden timelapse per uur dat je filmt. En gebeurt er dan toch echt te weinig, dan zet je de snelheid gewoon op x2 :P

Resolutie meestal 12MP, tenzij ik heel veel/lang wil schieten, dan 7MP. Om een beetje lekker te kunnen zoomen, wat het bij een lange timelapse toch wel leuker houdt, vind ik 5MP beetje te weinig.

[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 18-09-2013 23:36 ]

• Sadieka
  • Laatst online: 17-09 20:10
MLPN schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:54:
[...]

Ten eerste, leuke universiteit, de beste die er is natuurlijk :9 . Waar zijn jullie op kamp geweest?

Met ductape erbij kan je hem sowieso al op vrij veel plekken monteren:P. Zelf vind ik de lijmklem ook wel een handige. YouTube: Tip #11 GoPro - Tripod Mount on Clamp

Leuk gefilmpt verder, wist niet dat hij het nog relatief goed deed bij slecht licht. Er zijn natuurlijk nog wel wat muggezifter dingen, maar daar ben ik niet zo van. De 'grootste' die me opviel is dat je de slomo van het balschoppen (de eerste slomo was dat volgens mij) iets later had kunnen beginnen.

Maar dit filmpje bracht me op een idee wat ik eigenlijk al van plan was, maar nu wel zeker weet, ik neem hem ook mee naar kamp van de nieuwe lichting studentjes :P .
Wij zitten de afgelopen jaren bij een boer in Delden, direct naast het Twente Kanaal. Wij gaan op kamp met ongeveer 200 eerstejaars, dus dan kun je leuke dingen huren :)

Tijdens het feest hebben we wel een zaklamp bij de supersoaker geducttaped, die is voor de facials wel nodig. De verlichting per vierkante meter in de feesttent ratio is erg gunstig, ik denk dat de GoPro daar wel een hoop voordeel uit haalt. Andere nachtbeelden zijn een stuk minder goed gelukt.

De lijmklem hebben wij ook al in huis inderdaad! Deze zat perfect geplaatst tijdens de Cantus, maar toen hield de GoPro er na 20 minuten al mee op, dus is er uiteindelijk niets te zien :( Tijdens een Cantus loop je ook niet meer naar binnen om de camera te fixxen, dus dat was erg jammer...
Hahn schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:07:
En die balk onderin is nogal afleidend. Dat je zoiets 5 seconden in beeld laat zien oké, maar waarom zou je die héél het filmpje in beeld laten..? Als je per se een logo of titel in beeld wilt, zet dat dan klein en doorzichtig in een hoekje.
Ja dit is de allereerste keer dat ik premiere opende ;) Achteraf gezien stoort het mij ook, volgende video gaat subtieler worden.
frietsje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:02:
Wat gebruiken jullie het meeste qua timelapse instellingen?

Ik ben momenteel mijn net gehuurde appartement aan het opknappen/inrichten en ik laat elke dag de gopro lopen. Daarna wil ik er een totaal filmpie van maken (1080p) met wellicht niet al het materiaal.

Daarom dacht ik dat deze instellingen het slimste zouden zijn:
- interval 5 sec (per uur dus 24 sec bij 30 fps)
- resolutie 7 MP (omdat ik toch wel croppen tot 1080 en de wide view heb)

Ik heb nu 4 accu's en een battery bacpac waarmee ik de dag wel doorkom.
De timelapse aan het einde van onze intro video vind ik net een beetje schokkend, die is op 5 seconden geschoten. Zeker als je 1 of 2 mensen aan het klussen hebt in je appartement denk ik dat 2 seconden mooier beeld gaat geven. Ik zal kijken of ik een voorbeeldje kan uploaden van onze incheck balie, daar heeft de gopro een 2 sec- timelapse staan schieten.

Verwijderd

Nog mensen met tips voor winkel met korting op een Hero3 BE? Planet Sports heeft hem helaas niet meer... :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2013 11:05 ]

• MLPN
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 11:04:
Nog mensen met tips voor winkel met korting op een Hero3 BE? Planet Sports heeft hem helaas niet meer... :(
Amazon.de heeft hem ook in de aanbieding ;)

Verwijderd

Er is op instagram een foto waarin een uitnodiging staat voor GoPro medwerkers om op 3 oktober in Great America (themepark) te komen, vorig jaar was de lancering van de HERO3 op 17 oktober en de launchparty in Great America op 25 oktober. Dat zou dus betekenen dat ergens in de komende week-twee weken, de nieuwe camera gelanceerd wordt.

• Waah
Verwijderd schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 15:07:
Er is op instagram een foto waarin een uitnodiging staat voor GoPro medwerkers om op 3 oktober in Great America (themepark) te komen, vorig jaar was de lancering van de HERO3 op 17 oktober en de launchparty in Great America op 25 oktober. Dat zou dus betekenen dat ergens in de komende week-twee weken, de nieuwe camera gelanceerd wordt.
Ben erg benieuwd! maar ga hem sowieso niet halen (heb net 2 maandjes de black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Laatst online: 10-09 19:15
Twee vraagjes voor de Hero3 Black Edition:

- Hoe zet je hem helemaal uit zonder de batterij eruit te halen? De beschrijving in de handleiding is incorrect. Als je de power button 2 sec ingedrukt houdt, zie je het lampje inderdaad knipper en lijkt hij even uit te gaan, maar na 10 sec springt hij vanzelf weer aan. Ook langer indrukken heeft geen ander effect :(

- Zijn er MicroSD kaartjes die wel werken? Die class 10 van SanDisk (32 GB) en van Samsung (ook 32 GB) werken in elk geval niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Eén antwoord: terug naar de winkel.

Uit-knop tijdje inhouden moet 'm uitschakelen en bij mij werken Samsung Micro-SD's prima. Dus klinkt alsof die van jou gewoon niet helemaal lekker is. Misschien voordat je naar de winkel gaat nog even een firmware-update proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
Ik heb het SD probleem opgelost met iets wat ik voor de vraag had moeten doen: formateren. Ik zal zo effe de firmware proberen te updaten. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 10:13
Ik heb sinds kort ook een GoPro Hero 3 BE surf. Ik alles opgeladen, alleen de lader van de remote maakt heel slecht contact (lees overal dat dit vaak voorkomt). Dit weekend een weekendje op reis geweest met de motor en het ding eens goed uitgeprobeerd. Nu valt het me op dat de accuduur wel erg ruk is voor zo'n apparaat, dus maar eens een extra accu + pack aanschaffen. Verder is het leuk speelgoed.

Enige wat ik nog wel zoek voor op de motor is een externe mic, dus ben ook wel benieuwd welke hier gebruikt wordt van DX.

Schiet iemand hier wel eens op PAL? Ik had hem daar opgezet, maar dan kun je maximaal op 50fps schieten in 1080P ipv 60fps. Verder maakt het geen reet meer uit volgens mij of je PAL of NTSC pakt.

Ben ook op youtube de filmpes van MicBergsma aan het kijken. Super toffe filmpjes en zeer bruikbare tips!

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
PageFault schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:28:
Ik heb het SD probleem opgelost met iets wat ik voor de vraag had moeten doen: formateren. Ik zal zo effe de firmware proberen te updaten. Thanks
Na de firmware update, leek het goed te gaan, maar helaas. Batterij 's ochtends leeg. Na het opladen als ik hem uitzet, knippert en piept hij netjes zoals de handleiding omschrijft, maar 10-15 sec later springt hij weer aan. Onbetrouwbaar product :( Nu was de opzet accu vol en na 1 nacht en een lege primaire accu, kon ik die primaire accu alleen maar opladen via de camera zelf, niet via de accupack.

Na de vakantie maar terug met dat ding. Ik hoop dat het mijn exemplaar is, want de rest bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 14:19
Ik had via dx.com een aantal accessoires besteld en vooral de suction cup was ik benieuwd naar. Afgelopen weekend getest of de boel een beetje bleef zitten en gelukkig was dat het geval :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Y-HFLS3xcHw]

Filmpje is niet perfect, ik weet het. Het kost achteraf toch altijd veel meer tijd dan gedacht om ten eerste perfecte beelden te maken en ten tweede het ook nog eens goed te bewerken in Premiere :+

• xantos
  • Niet online
Hebben jullie ervaring met batterijen als deze: http://dx.com/p/ahbdt-201...ro-3-greyish-black-224013 ?

Kosten bijna niks, maar is het ook wat?

[ Voor 13% gewijzigd door xantos op 25-09-2013 20:44 ]

• MLPN
xantos schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:43:
Hebben jullie ervaring met batterijen als deze: http://dx.com/p/ahbdt-201...ro-3-greyish-black-224013 ?

Kosten bijna niks, maar is het ook wat?
Toevallig heb ik deze vandaag binnen gekregen van deal extreme en wilde hem morgen gaan testen. Vandaag niet echt tijd voor vrij gemaakt.

• xantos
  • Niet online
MLPN schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:04:
[...]

Toevallig heb ik deze vandaag binnen gekregen van deal extreme en wilde hem morgen gaan testen. Vandaag niet echt tijd voor vrij gemaakt.
Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen. 8)

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
Ik krijg morgen (als Post NL meewerkt) mijn Blade 350 QX quadcopter (YouTube: The Blade® 350 QX - Coming This Fall) en wil er een goPro hero 3 onder hangen.

Zijn er mensen die er ervaring mee hebben?
Is de black edition aan te raden?
Weet iemand waar de black edition het goedkoopste is (hij staat niet meer bij planet sports helaas, zie wel dat hij "net" bij redcoon 355 is geworden)

bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door quorumz op 26-09-2013 19:46 ]

• Waah
MLPN schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:04:
[...]

capaciteit vertrouw ik niet zo... 1600 MAH...

heb zelf deze besteld. Werken net zo lang als de orginele batterijen, en met lader. ook niet gek. Al is die van DX goedkoper
http://www.aliexpress.com/snapshot/236915246.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
xantos schreef op woensdag 25 september 2013 @ 23:22:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen. 8)
De test is klaar en het is gewoon een 1050 mAh denk ik. Hij heeft namelijk 1:17 uur kunnen filmen met Wifi uit. Dus voor langere accuduur zou ik hem dus niet kopen :9 , maar is nog wel steeds goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Voor mijn gevoel is de DSTE wel groter dan de standaard Wasabi 1050mAh accu.
Heb nooit het klokje ernaast gehad, maar tot twee keer toe een dag gefilmd met 1x wasabi en 3x DSTE en had steeds weer het idee dat die 250mAh een verschil maken.

Was al aan het twijfelen of ik de volgende keer een extra setje 1600 mee moet nemen (volgens DX zit er 1400 in) maar zal dus eerst nog wat reviews opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Mijn GoPro Hero 3: Black edition maar verkocht. Nu kon ik er nog goed geld voor krijgen. Eerst maar een goede PC kopen voordat ik de volgende versie ga aanschaffen anders kan ik er toch niet het beste uithalen.

Verwijderd

Marc_87 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:15:
Mijn GoPro Hero 3: Black edition maar verkocht. Nu kon ik er nog goed geld voor krijgen. Eerst maar een goede PC kopen voordat ik de volgende versie ga aanschaffen anders kan ik er toch niet het beste uithalen.
Hoeveel heb je er voor gekregen?

• Marc_87
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 01:24:
[...]

Dat maakt toch niet uit? Minder dan dat de GoPro's nu te koop staan.

Dan rest mij nog een vraag, wat voor specs heeft een PC nodig om 2.7k @30fps en 1080p @60fps vloeiend af te kunnen spelen? En dan in de toekomst nog hogere framerates etc.

[ Voor 29% gewijzigd door Marc_87 op 28-09-2013 09:19 ]

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:03
Bijna alles met een dedicated GPU zal dat wel kunnen. Quad core CPU en iets vanaf een 7750 zal het wel prima kunnen draaien.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Marc_87
Werk nu op een laptop met een Core2Duo P7350 @2GHZ en een ATI4650 1GB met 4GB intern geheugen en dat trekt het niet.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:03
Dat is dan ook een laptop, met bijbehorende laptopCPU en een 4650, dat gaat tegenwoordig wel anders. Minimaal 8GB is ook aan te raden als je een nieuwe PC koopt met dat soort reso's.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Hahn
Marc_87 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 09:17:
[...]

Dat maakt toch niet uit? Minder dan dat de GoPro's nu te koop sta.an
Waarom reageer je zo prikkelig? Hij is gewoon benieuwd voor hoeveel GoPro's tweedehands weggaan, mag toch?

• Scripted
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-06 20:03
Iemand ook problemen met de nieuwe GoPro Studio?
Even een paar beelden met de template in elkaar gezet, erg leuk.

Maar... het lijkt erop dat de export van slechtere kwaliteit is.
Ik heb verschillende export opties geprobeerd, deze problemen had ik met de vorige versie niet..

Welke instellingen gebruiken jullie als export van GoPro studio?

• Marc_87
Hahn schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:08:
[...]

Waarom reageer je zo prikkelig? Hij is gewoon benieuwd voor hoeveel GoPro's tweedehands weggaan, mag toch?
Sorry, te kort geslapen denk ik... Was niet de bedoeling dat het zo overkwam.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 01:24:
[...]

Wat maakt het ook uit, heb er 330 euro voor gekregen.

[ Voor 26% gewijzigd door Marc_87 op 28-09-2013 14:14 ]

• Hahn
Maar blijkbaar is het bedrag waar je 'm voor verkocht hebt nog steeds geheim? ;)

Dat is zeker een goede prijs, aangezien je 'm voor 3 tientjes meer nieuw kunt kopen. Dan zou ik het ook wel doen, als ik er niet zoveel nut in zou zien.

[ Voor 50% gewijzigd door Hahn op 28-09-2013 14:15 ]

• Marc_87
Hahn schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:14:
Maar blijkbaar is het bedrag waar je 'm voor verkocht hebt nog steeds geheim? ;)
Zie één post boven jou. ;)

• Hahn
Zie één post boven jou ;)

• victorb
Wat vinden jullie hier van een test shot van de Gopro met Ikea kookwekker eronder om timelapsen te maken? Gemaakt tijdens de Mackdag 2013 truckshow voorbereiding.
Snelheid 30x

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

• Hahn
Volgens YouTube bestaat de video niet, misschien is 'ie nog aan het processen? :P

• victorb
Fixed zat foutje in de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Werkt goed, mooi soepel :) Welke kookwekker had je? Ordning? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc_87 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:12:
[...]

Wat maakt het ook uit, heb er 330 euro voor gekregen.
Zeer netjes zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:04

qless

...vraag maar...

victorb schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 23:32:
Wat vinden jullie hier van een test shot van de Gopro met Ikea kookwekker eronder om timelapsen te maken? Gemaakt tijdens de Mackdag 2013 truckshow voorbereiding. [video] Snelheid 30x
Hoeveel beelden per seconde heb je gedaan?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 29 september 2013 @ 00:03:
Werkt goed, mooi soepel :) Welke kookwekker had je? Ordning? :P
Tip: bij Hema hebben ze ook zo'n soort Ordning kookwekker, alleen dan minder hoog. Deze heb ik gebruikt:

http://www.hema.nl/winkel...kookwekker-%2880852059%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het moeilijk zo'n kookwekker aan te passen zodat de GoPro erop kan?
Geeft wel een erg gaaf effect.

Dat 240fps, _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 11:11:
Gewoon zo'n plakplaat gebruiken die je van GoPro erbij krijgt, of wat tape, moet genoeg zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 29-09-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 11:11:
Geeft wel een erg gaaf effect.

[video]
Dat 240fps, _/-\o_
Genoeg filmpjes te vinden op internet.

De simpele niet teveel fratsen manier:
YouTube: Make a Rotating Time Lapse Base out of an Kitchen Egg timer: GoPro Mounting Tips & Tricks

Of de wat uitgebreidere manier:
YouTube: How to make a Gopro time lapse kitchen timer mod Daponies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
gewoon de vlakke helm mount erop plakken en klaar! :) Ja ikea ordning. Ik film altijd op 1080p 50fps zelfde als mijn Sony HX100v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag officieel, maar komt een nieuwe HERO3+ Silver en Black. Soort facelift.

In Amerika de Black+ $400, en de Silver+ $300.
Black+: beter low-light, dunner, 25% betere accuduur en sneller.
Silver+: 720p/120fps en 1080p/60fps (nieuwe processor!), dus gelijk met huidige Black Edition, alleen zonder de 2.7K/4K modes en zonder wifi remote.

Sja. Ik zou nog steeds de originele HERO3 Black Edition kopen, aangezien die inmiddels voor 350 weg gaat bij sommige aanbiedingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:37:
Dinsdag officieel, maar komt een nieuwe HERO3+ Silver en Black. Soort facelift.

In Amerika de Black+ $400, en de Silver+ $300.
Silver+: 720p/120fps en 1080p/60fps (nieuwe processor!), dus gelijk met huidige Black Edition, alleen zonder de 2.7K/4K modes en zonder wifi remote.

Sja. Ik zou nog steeds de originele HERO3 Black Edition kopen, aangezien die inmiddels voor 350 weg gaat bij sommige aanbiedingen..
Waar heb je dat vandaan dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 00:37:

sneller? niet een erg grote update lijkt het. Wat me ook niet zo verbaast gezien dat ze nu alle componenten al redelijk pushen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:07:
[...]

sneller? niet een erg grote update lijkt het. Wat me ook niet zo verbaast gezien dat ze nu alle componenten al redelijk pushen
Dat is ook waarom ik zei dat ik nog steeds voor de 'oude' Black Edition zou kiezen. Al helemaal nu die zo afgeprijsd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Terug van heel erg lang weggeweest op dit topic, maar dit lijkt mij een sterk verhaal. Op de IBC werd niets vermeld over een nieuwe GoPro en de distributeur van Nederland die er ook was vertelde hard te kunnen lachen om alle speculaties. Dus ik wacht het wel braaf af, maar zou het een rare update vinden van GoPro. Ik blijf in ieder geval lekker bij mijn Black Edition als die versie echt uit zou komen en de verschillen in beeldkwaliteit niet zo groot zouden zijn ;) !

Edit: Daarnaast kan ik niet zo snel zien of er al een melding van gemaakt was hier, maar GoPro komt wel met een mobile charger van 3500mah voor 2 GoPro accu's. Die had één van de GoPro mannen bij de IBC al bij zich en in gebruik, dus die kan je waarschijnlijk wel binnenkort in de winkels & online op de webstores verwachten :) !

[ Voor 20% gewijzigd door WardKuipers op 30-09-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34
vanardenne schreef op zondag 29 september 2013 @ 11:02:
[...]

Tip: bij Hema hebben ze ook zo'n soort Ordning kookwekker, alleen dan minder hoog. Deze heb ik gebruikt:

http://www.hema.nl/winkel...kookwekker-%2880852059%29
Gutteguttegut in "[GoPro] Ervaringen & Discussie"
Xenos 2,99 ;-)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Even snel een paar pagina's bij gelezen en ik kan er overheen gelezen hebben, maar voor diegene die het nog niet wisten en wel geïnteresseerd zijn, de DJI is flink in prijs verlaagd :) ! *Dus die heb ik nu thuis staan :P *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
WardKuipers schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:56:
Even snel een paar pagina's bij gelezen en ik kan er overheen gelezen hebben, maar voor diegene die het nog niet wisten en wel geïnteresseerd zijn, de DJI is flink in prijs verlaagd :) ! *Dus die heb ik nu thuis staan :P *
Succes ;)
Wij hebben ondertussen de S800 vliegen en een S800evo in bestelling staan.
Is er eigenlijk een drone topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
Ja ik zag het |:(
Maar daar wordt voornamelijk gesproken over de kleinere modellen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WardKuipers schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:18:
[...]

Terug van heel erg lang weggeweest op dit topic, maar dit lijkt mij een sterk verhaal. Op de IBC werd niets vermeld over een nieuwe GoPro en de distributeur van Nederland die er ook was vertelde hard te kunnen lachen om alle speculaties. Dus ik wacht het wel braaf af, maar zou het een rare update vinden van GoPro. Ik blijf in ieder geval lekker bij mijn Black Edition als die versie echt uit zou komen en de verschillen in beeldkwaliteit niet zo groot zouden zijn ;) !
Als je het niet geloofd, ik heb gister met wat speuren door Google's Cache de launchpagina gevonden voor de HERO3+:
http://webcache.googleuse...nk&gl=fr&client=firefox-a

Ook is er in de Cache op de Support pagina's al wat te vinden over de HERO3+ (http://i.imgur.com/jJUrDBR.png) en is dit http://imgur.com/a/9uCWG de gelekte website waar het allemaal mee begon.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 22:13
Ik verwacht eigenlijk wat anders dan wat er op reddit genoemd wordt, namelijk:

http://www.anandtech.com/...-a7-in-gopro-hero-3-black

de A7 processor van Ambarella (zat in de Hero 3 black edition) heeft al een tijdje geleden een opvolger gekregen, eerlijk gezegd lijken die specificaties mij aannemelijker.
Ambarella claims under 1 watt of power consumption for encoding a 1080p60 video on the A9 and under 2 watts for 4K30 capture. The A9 also has built-in support for HDR video capture by combining two frames - thus 1080p120 becomes 1080p60 with HDR enabled.
Just my 2 cents, ik wacht in ieder geval tot de Hero 4/Hero 3+ uit is, en dan beslis ik wel wat ik onder mijn quadcopter wil hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
HDR voor de gopro zie ik niet komen. Heb hetzelfde truukje op mijn telefoon (xperia Z) en er zal toch beweging zitten tussen frame 1 en frame 2. zeker bij actiesport. Je blijft dan ghosting houden....
Pagina: 1 ... 31 ... 81 Laatste