Wilde je niet af fakkelen hoor, maar je zei gewoon iets dat niet klopt. En als iemand hier om advies vraagt dan is het wel zo netjes te zeggen wat klopt en wat niet.WardKuipers schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:58:
[...]
Oke señor, ik dank u zeer voor de uiterst vriendelijke toon waarop u mij op wat feitjes heeft gewezen. Ik heb ervan genoten, u ook? Wat een fijne manier van reageren, heerlijk
. Ik wist niet dat het zo belangrijk was iemand om af te fakkelen als deze even tussen zijn werk door snel wil reageren op iemand die een vraag stelt en in dat antwoord dan een klein foutje maakt. TOP
Verder zal ik je voortaan overspoelen met kusjes, knuffels en ander lief spul zodat je niet meteen jezelf in slaap huilt.
Anywayz,
GoPro zou, zoals eerder door iemand genoemd in dit topic, komen met een dual lader, iemand deze al gezien of meer overgehoord?
Ik wil namelijk nog wat extra batterijen halen en nu wel gewoon de originele GoPro's. Ik had een paar Extreme Ways gekocht maar na intensief gebruik merk ik dat deze minder lang meegaan dan de originele GoPro.