Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WardKuipers schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:58:
[...]

Oke señor, ik dank u zeer voor de uiterst vriendelijke toon waarop u mij op wat feitjes heeft gewezen. Ik heb ervan genoten, u ook _O- ? Wat een fijne manier van reageren, heerlijk |:( . Ik wist niet dat het zo belangrijk was iemand om af te fakkelen als deze even tussen zijn werk door snel wil reageren op iemand die een vraag stelt en in dat antwoord dan een klein foutje maakt. TOP d:)b
Wilde je niet af fakkelen hoor, maar je zei gewoon iets dat niet klopt. En als iemand hier om advies vraagt dan is het wel zo netjes te zeggen wat klopt en wat niet.

Verder zal ik je voortaan overspoelen met kusjes, knuffels en ander lief spul zodat je niet meteen jezelf in slaap huilt.

Anywayz,
GoPro zou, zoals eerder door iemand genoemd in dit topic, komen met een dual lader, iemand deze al gezien of meer overgehoord?

Ik wil namelijk nog wat extra batterijen halen en nu wel gewoon de originele GoPro's. Ik had een paar Extreme Ways gekocht maar na intensief gebruik merk ik dat deze minder lang meegaan dan de originele GoPro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:13:
[...]

Verder zal ik je voortaan overspoelen met kusjes, knuffels en ander lief spul zodat je niet meteen jezelf in slaap huilt.

Anywayz,
GoPro zou, zoals eerder door iemand genoemd in dit topic, komen met een dual lader, iemand deze al gezien of meer overgehoord?

Ik wil namelijk nog wat extra batterijen halen en nu wel gewoon de originele GoPro's. Ik had een paar Extreme Ways gekocht maar na intensief gebruik merk ik dat deze minder lang meegaan dan de originele GoPro.
Fijn dat je het nodig vind om de toon lekker door te zetten, maar het nieuws over die dual lader kwam van mij, ik zou even voor je kunnen checken bij de leverancier, maarja, ben nog druk met huilen, dus dat kan nog wel even duren *O*

Daarnaast raad ik deze accu set aan van AliExpress. Werkt erg fijn met de Hero3 BE en prima accuduur ;) ! *edit: + deze zijn een stuk goedkoper dan de originele van GoPro zelf.*

[ Voor 3% gewijzigd door WardKuipers op 25-10-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WardKuipers schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:37:
[...]

Fijn dat je het nodig vind om de toon lekker door te zetten, maar het nieuws over die dual lader kwam van mij, ik zou even voor je kunnen checken bij de leverancier, maarja, ben nog druk met huilen, dus dat kan nog wel even duren *O*

Daarnaast raad ik deze accu set aan van AliExpress. Werkt erg fijn met de Hero3 BE en prima accuduur ;) ! *edit: + deze zijn een stuk goedkoper dan de originele van GoPro zelf.*
Afbeeldingslocatie: http://thumbs.dreamstime.com/x/doos-van-papieren-zakdoekjes-7933890.jpg

Zo genoeg geflame :> :>

Thanks voor de tip, voor $18 dollar kan ik die altijd even testen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:59:
[...]

[afbeelding]

Zo genoeg geflame :> :>

Thanks voor de tip, voor $18 dollar kan ik die altijd even testen natuurlijk!
Haha, grapjas :9 ! Ik ben zo lief geweest even voor je met de distributeur te bellen en ze zijn al te koop en wel hier ;) ! *even niet op voorraad, maar ze hebben ze daarvandaan wel besteld bij de distributeur, dus die komen wel weer*

Hij heet de GoPro Power Bar, heeft 3120mah aan accucapaciteit en je kan er dus 2 Hero 3(+) accu's in kwijt.
Afbeeldingslocatie: http://www.gohero.nl/wp-content/uploads/2013/10/Powerbar-DUO-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Very very very nice! Die gaan ik meteen even bestellen! Thanks!

Ik dacht eerst dat het een Gopro product was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
Grappig ding, maar voor die prijs kan je heel wat extra accu's kopen, neemt nog minder ruimte in ook :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:57
Ik lees dat er langzaam aan wat meer over de wintersport wordt gesproken, goede ontwikkeling :)
Nu ben ik mij ook alvast aan het voorbereiden op de aankomende witersport en ik vroeg mij af of jullie nog goede tips hebben mbt de gopro. Ik heb inmiddels al een mount op mijn ski gemaakt(vlak voor de binding, om eventueel klapperen tegen te gaan) en 2 op mijn helm (midden en zijkant). Ook heb ik mijn skistok gebruikt om de handlebarmount aan te bevestigen. Hebben jullie nog ideeen over goede plekken voor een mount?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook een chest mount overwegen. Ik heb deze vorig jaar aangeschaft en zeker voor skieers geeft dat een hele gave POV.

Ik weet niet welke GoPro je hebt. Maar met de Hero 2/3 zou ik je reso op 1440p zetten in combinatie met de chest mount. Je krijgt dan iets minder beeld in de breedte maar je wint weer wat beeld in de hoogte. Je krijgt hierdoor erg toffe shot, zeker als je in de poeder gaat rammen!
Heb je een Hero 3+ dan zou ik voor de superview setting gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:03:
Ik zou ook een chest mount overwegen. Ik heb deze vorig jaar aangeschaft en zeker voor skieers geeft dat een hele gave POV.

Ik weet niet welke GoPro je hebt. Maar met de Hero 2/3 zou ik je reso op 1440p zetten in combinatie met de chest mount. Je krijgt dan iets minder beeld in de breedte maar je wint weer wat beeld in de hoogte. Je krijgt hierdoor erg toffe shot, zeker als je in de poeder gaat rammen!
Heb je een Hero 3+ dan zou ik voor de superview setting gaan!
bedankt! ik heb een hero 2, zal eens testen met die setting. Heb de chestmount wel overwogen, maar eens zoeken waar die goedkoop te vinden is.
Heb ook ergens gelezen/gezien dat je je headstrap aan je skischoen vast kan maken, lijkt me ook niet verkeerd...

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://dx.com/p/miniisw-3...3-hero2-hero-black-221191

Dit is veel goedkoper dan de GoPro versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Deze heb ik ook ^ doet het prima en idd veel goedkoper.

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 10:13
Heeft iemand nog een tip voor een goeie case om alles in op te bergen? Heb een 3 BE en er moeten sowieso 2 hardcases in kunnen + wat overige rommel. Ik ken alleen die van POV en vind die vrij prijzig.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 17:25

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

* Orion84 gebruikt een Peli 1150. Daar past in:

GoPro 3 BE incl. alle bijbehorende accessoires
Alle onderdelen van het battery bacpac pakket
2x spare accu
handle bar mount

Zelf in te delen (plukschuim). In mijn geval: GoPro zit incl. battery bacpac in een vakje, 1 vakje voor wifi remote, 1 vakje voor 2 accu's, een groot vak voor overige backdoors, mounts en kabeltjes.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

virtualJac schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:13:
Heeft iemand nog een tip voor een goeie case om alles in op te bergen? Heb een 3 BE en er moeten sowieso 2 hardcases in kunnen + wat overige rommel. Ik ken alleen die van POV en vind die vrij prijzig.
http://www.conrad.nl/ce/n...f-koffer-met-rasterschuim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn op dit moment de favoriete geheugenkaartjes voor in een Hero3 Black? Ik heb namelijk gehoord dat Sandisk Ultra niet zo goed schijnt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:04:
Wat zijn op dit moment de favoriete geheugenkaartjes voor in een Hero3 Black? Ik heb namelijk gehoord dat Sandisk Ultra niet zo goed schijnt te werken.
Heb een Samsung 64GB MicroSD XC1 gekocht, werkt prima!

2 van mijn races gefilmd met een Hero3 Black, volgend keer iets lager hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02:41
Djie schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:51:
[...]

Heb een Samsung 64GB MicroSD XC1 gekocht, werkt prima!

2 van mijn races gefilmd met een Hero3 Black, volgend keer iets lager hangen :)

[video]

[video]
GoPro aan je helm vastmaken voor een POV video :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mijn vriendin en ik willen een gopro gaan kopen. We gaan namelijk backpacken in Zuid Amerika. Op onze vorige reis hadden we een gewone compact camera bij, maar je moet daar altijd zo mee opletten omdat die dingen zo kwetsbaar zijn.

Nu zagen we de gopro hero 3 Black voor 350 euro bij 4launch. Dat lijkt op een goede deal. Maar in dit topic lees ik over het bestaan van de gopro hero 3+. Die is 100 euro duurder, wat is de meerwaarde?

De volgende stap is het geheugen. Het lijkt mij verstandig om wat meerdere kleine kaartjes te kopen, dan 1 grote. Dit met de rede dat die kaartjes naar mijn inziens best kwetsbaar zijn en je dan het risico wat spreidt.

We willen vooral scherpe foto's maken en wat filmpjes tussendoor.

Waar ik met de gopro wel bang voor ben, is de accu die snel leeg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Is allemaal al lang en breed besproken hier man :)
UTFS en gij zult vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ken. schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:15:
[...]

Is allemaal al lang en breed besproken hier man :)
UTFS en gij zult vinden.
Oké slotje op dit topic dan :P alles is al besproken toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Even wat losse opmerkingen:
• GoPro zou ik niet gebruiken voor foto's. Onhandig, kleine compactjes of zelfs een iPhone zijn dan makkelijker/beter.
• Hoe lang ga je backpacken? Ik zelf had met 6 weken Azië zo'n 8 uur aan video, dan heb je niet zo heel veel opslag nodig. Beetje verspreiden over verschillende geheugenkaartjes is fijn, ik zelf had 2 2,5" externe HDD's bij me om het dubbel op te slaan.
• Koop een pole. Beste accessoire die er te krijgen is, zeker voor op vakantie.
• Zorg in elk geval voor één extra accu. Zonde als je een moment mist omdat je accu leeg is.
• Meerwaarde van een 3+ is beperkt. Verschillen zijn in dit topic wel voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

De vergelijking tussen de 3 en 3+ kan je in elk geval prima terug vinden.

Je opmerking over risico spreiden met kaartjes is een goede. Dat lijkt me inderdaad een verstandige aanpak.

Maar in zijn algemeenheid snap ik niet waarom je een gopro zou willen kopen als fotocamera (en af en toe een filmpje). Tenzij je er ook nog een LCD backpack bij koopt kan je namelijk niet zien wat je fotografeert en sowieso is de bediening niet heel erg gericht op het maken van foto's. Je mist ook de flexibiliteit om makkelijk in en uit te zoomen.

Als je een wat meer bullet proof camera zoekt, dan zou ik eens kijken naar de verschillende waterbestendige / rugged compact camera's die op de markt zijn, dat lijkt me een veel betere optie.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59
Aankomende winter ga ik weer de lange latten op. Dit is ook eigenlijk de reden dat dat ik een GoPro heb aangeschaft. Echter heb ik mijn Hero 2 nu 2 jaar, en na 2 jaar zijn er van die mounts (niet die je opplakt, maar dat spul waar je je gopro opschroeft en dan in de 'schoen' schuift) gebroken...

Ik heb eigenlijk nooit wat raars met m'n GoPro gedaan. Nooit bijzonder hard laten vallen of mee gevallen. Enkel een keer mee in de zee bij Venetie gezwommen.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tijdens wintersport is er bij mij een clip van een voetje afgebroken. Kan natuurlijk de lompheid van handschoenen icm de temperatuur zijn geweest. Hoor wel vaker dat zoiets afbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Sommige plastics hebben inderdaad de eigenschap broos te worden bij lage temperaturen. Dat zou wel bijzonder onhandig gekozen zijn van de fabrikant. Waren dat originele accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
Lexus! schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:48:
Tijdens wintersport is er bij mij een clip van een voetje afgebroken. Kan natuurlijk de lompheid van handschoenen icm de temperatuur zijn geweest. Hoor wel vaker dat zoiets afbreekt.
Bij mij is bij dat voetje het stuk waar je je gopro huis in vast zet gebroken :( Ik kan hem nog wel gebruiken aangezien ik het gebroken stukje vast klem, maar ik heb er toch geen goed gevoel over :P

Ik bestel zo maar zo'n zakje met mounts :) Het zekere voor het onzekere ;)

Tevens ben ik aan het twijfelen of ik nog een extra gopro zal kopen :P Wellicht een tweedehands hero3 BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Bij mij betreft het originele accessoires, maar de ontbrekende gevoel voor finesse met dikke handschoenen kan ook een factor zijn geweest hoor.

@Kypo, het geeft inderdaad wel een tof effect als je beelden van meerdere hoeken hebt van dezelfde actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
Orion84 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:50:
Sommige plastics hebben inderdaad de eigenschap broos te worden bij lage temperaturen. Dat zou wel bijzonder onhandig gekozen zijn van de fabrikant. Waren dat originele accessoires?
Jup, en na het zwemmen in de zee heb ik het zaakje altijd met zoet water afgespoeld. Ik weet namelijk dat dit ook funest kan zijn voor de rubbers.

Geen idee waardoor het komt :P

Ik ga maar is marktplaats af struinen voor een 2e gopro! Is er bij de 3 BE nog iets waar ik op moet letten? Ik heb dit topic al een tijdje niet meer gevolgd :P Ik las ergens iets over spontane freezes... Of is dat reeds opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
Lexus! schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:48:
Bij mij is er ook al eens een QuickRelears buckle gesneuveld - even gopro mailen met de opmerking dat je dat toch niet verwacht van action cam accessoires. Ik kreeg er netjes eentje opgestuurd ;)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 17-09 07:32
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:04:
Dat had ik dus ook, ik had eerst Sandisk Ultra 64GB maar die haald zijn specs niet. Daardoor had ik een hoop problemen met freezes battery drains. Toen hoorde ik dus van iemand dat de Ultra's niet goed waren en heb ik een Samsung 64GB gekocht, tot nu toe nog geen problemen.

Staat ook op de gopro website.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn J-hook buclke had een klipje dat afbrak, GoPro gecontacteerd en na een week een nieuwe op de mat. Altijd proberen dus!u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ourplayground schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:33:
Ik lees dat er langzaam aan wat meer over de wintersport wordt gesproken, goede ontwikkeling :)
Nu ben ik mij ook alvast aan het voorbereiden op de aankomende witersport en ik vroeg mij af of jullie nog goede tips hebben mbt de gopro. Ik heb inmiddels al een mount op mijn ski gemaakt(vlak voor de binding, om eventueel klapperen tegen te gaan) en 2 op mijn helm (midden en zijkant). Ook heb ik mijn skistok gebruikt om de handlebarmount aan te bevestigen. Hebben jullie nog ideeen over goede plekken voor een mount?
Pas op met de mount op je ski. Kennis had dit ook, (dicht bij de binding), maar was ineens zijn mount kwijt. (gelukkig zat de gopro er niet in).

Ik vind zelf de mount op de skistok erg gaaf. De camera op de helm is leuk om andere mee te filmen, voor je eigen acties vind ik het maar een beetje meh, vind niet dat het dan goed overkomt. (tenzij je tricks gaat gooien in een funpark)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ik zit nog te twijfelen of ik ga proberen of het iets uithaalt om de gopro met de suction cup mount op mijn snowboard te plakken. Maar dat zal dan in elk geval incl. een extra borging zijn met iets van een koord, zodat ik de boel niet kwijt kan raken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik weet niet of suction goed zitten, door de bewegingen van je bord, en de temperatuurverschillen.

Als je toch een mount gaat plakken; maak het goed vetvrij, plak hem bij kamertemperatuur, en laat hem zeker 24 uur hechten. En natuurlijk borgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

RonnieB82 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:22:
[...]

Pas op met de mount op je ski. Kennis had dit ook, (dicht bij de binding), maar was ineens zijn mount kwijt. (gelukkig zat de gopro er niet in).

Ik vind zelf de mount op de skistok erg gaaf. De camera op de helm is leuk om andere mee te filmen, voor je eigen acties vind ik het maar een beetje meh, vind niet dat het dan goed overkomt. (tenzij je tricks gaat gooien in een funpark)
Op de punt van je ski is heel vet, dat heeft een vriend van mij gedaan. Tijdens het carven zat hij op zn dalski bij het maken van de foto, heel vet met de vliegende sneeuw.

Afbeeldingslocatie: http://www.enthuzed.com/wp-content/uploads/2012/02/gopro-enthuzed.jpg
Niet zijn foto maar dit is ongeveer het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Dat ziet er wel heel cool uit ja!

Wel lastig om te borgen, misschien met een extra plakker ofzo...
Eens kijken hoe we dat voor komend seizoen gaan fixen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34
Ik heb eens geboard met een suctioncup, probleem wat ik had was door het klapperen van het board op de sneeuw de mount naar beneden boog op de scharnieren, dus bijzonder goed aandraaien is wel een must.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Gutteguttegut schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:49:
Ik heb eens geboard met een suctioncup, probleem wat ik had was door het klapperen van het board op de sneeuw de mount naar beneden boog op de scharnieren, dus bijzonder goed aandraaien is wel een must.
De scharnieren van de officiele suction cup zijn voorzien van tandjes, dus die gaat echt niet buigen. Enkel de scharnier naar de behuizing van de gopro is natuurlijk gewoon 'glad'. Wel een goeie om rekening mee te houden ja :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
linkje!

De officiele GoPro lader

Afbeeldingslocatie: http://cbcdn1.gp-static.com/uploads/product_photo/image/86296/pdp_image_DBC_4.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door RedRayMann op 06-11-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Wel handig dat ie gewoon op USB werkt, dan kan je hem dus ook makkelijk mobiel laden met een of andere USB accu, of in de auto met standaard verloopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
Orion84 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:17:
[...]

De scharnieren van de officiele suction cup zijn voorzien van tandjes, dus die gaat echt niet buigen. Enkel de scharnier naar de behuizing van de gopro is natuurlijk gewoon 'glad'. Wel een goeie om rekening mee te houden ja :Y
Vriend van mij heeft met de suction cup geprobeerd te board maar hij ging inderdaad niet buigen. Wel liet hij bijna direct los na een aantal bultjes.. de klappen van onderuit en het flexen van het board zorgde daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Scheelt dat ik een bord heb dat volgens mij niet zo heel flexibel is (tamelijk oud alpine/carve board). Ah well, we'll see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezjell
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09 20:43
Ik mag mezelf ook welkom heten bij de GoPro club!

Net besteld bij de iBood hunt! Kan niet wachten tot die binnen is!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:55
Miezjell schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:52:

Dan hoop ik voor je dat je niet, zoals ik vorige hunt, 3 maanden moet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezjell
Waah schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:21:
[...]

Dan hoop ik voor je dat je niet, zoals ik vorige hunt, 3 maanden moet wachten!
:|

Edit;
Even in de mail gekeken: "De verwachte verzenddatum van dit product is 21 november 2013."

[ Voor 20% gewijzigd door Miezjell op 07-11-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Miezjell schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:52:

Mooie prijs :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Tj1DEPc.jpg

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezjell
Kon hem zo snel niet goedkoper vinden op internet dus dat dacht ik ook..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
Bovenstaande ook gekocht! Ik las net een verhaal in het ibood forum dat het verzenden bij de vorige hunt 3 maanden duurde :o Ik hoop dat m'n GoPro op de verzenddatum die ik gekregen heb (21 november) ook daadwerkelijk wordt verzonden ^.^

Kan niet wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 11:34
Kypo schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:02:
Bovenstaande ook gekocht! Ik las net een verhaal in het ibood forum dat het verzenden bij de vorige hunt 3 maanden duurde :o Ik hoop dat m'n GoPro op de verzenddatum die ik gekregen heb (21 november) ook daadwerkelijk wordt verzonden ^.^

Kan niet wachten ;)
Same here, enige reden voor mij om hem evt elders te bestellen.. want 3 maanden is te lang voor mijn wintersport! De pricewatch biedt niet echt een goed overzicht helaas, aangezien daar heel veel niet-plus modellen in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Dat was ik.... En toen was de GoPro sowieso lastig te verkrijgen. Zou gewoon wachten... als hij vertraagd is krijg je een mail dat hij op datum X komt. en dat was toen een maand later. Dan kan je altijd nog annuleren en ergens anders halen met tijd over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
Waah schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 20:27:
Dat was ik.... En toen was de GoPro sowieso lastig te verkrijgen. Zou gewoon wachten... als hij vertraagd is krijg je een mail dat hij op datum X komt. en dat was toen een maand later. Dan kan je altijd nog annuleren en ergens anders halen met tijd over!
Haha oh ja, zat ik vanochtend ook al aan te denken :) Als alles goed loopt wordt hij over 11 dagen verzonden :P Tot die tijd maar weer is met m'n Hero 2 aan rommelen :)

EDIT: Ik zat al te kijken naar extra accu's, echter kom ik er net achter dat de Hero 3 een accu heeft van 1050 mAh, in Nederland is die nog steeds te koop. Maar de nieuwe accu voor de 3+ is 1180 mAh, maakt dat zo denderend veel verschil? Anders haal ik een zooitje van de 'oudere' 1050 mAh accu's :P

[ Voor 22% gewijzigd door Kypo op 10-11-2013 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De accu zelf zorgt voor 15% verschil, dat zal dus 10/15 minuten zijn. Kan je beter wat DSTE accu's halen op DX.com haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
:P
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:12:
De accu zelf zorgt voor 15% verschil, dat zal dus 10/15 minuten zijn. Kan je beter wat DSTE accu's halen op DX.com haha.
Thnx voor de tip^.^ heb net een verkoper in Nederland gevonden:) binnenkort maar een stuk of 2 van bestellen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik wil graag voor het snowboarden de gopro om mij heen laten draaien zoals in de Hero3+ commercial...

Dit kan! met dit onderdeel:

http://www.rhinocameragea...Accessories?product_id=90

Nadeel is dat het $75,- kost... iemand een ander ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Jedi Geub schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:02:
Ik wil graag voor het snowboarden de gopro om mij heen laten draaien zoals in de Hero3+ commercial...

Dit kan! met dit onderdeel:

http://www.rhinocameragea...Accessories?product_id=90

Nadeel is dat het $75,- kost... iemand een ander ideetje?
Ik heb daar ook tijdje op gewacht, uiteindelijk inderdaad best aan de prijs geworden. Wel leuk ding denk ik.

Er staan ook tutorials op youtube dat je het met andere tools zelf in elkaar klust. Zoals:

Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wboVor218ds]

CBS 60 Minutes feature van gisteren. Qua concept hetzelfde als die van vorig jaar (YouTube: GoPro: Innovation for Adventure), maar toch wel leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Als het goed is ben ik vanaf morgen ook eigenaar van een GoPro Hero 3. Lijkt me erg tof straks met wintersporten om daar mooie beelden van te maken. Eens kijken of ik iets kan verzinnen om hem vast te maken aan de punt van mijn (huur)ski!

Ik moet er nog wel accessoires voor bijhalen. Ik zie in de openingspost wel wat officiële dealers/sites staan, maar zijn er ook andere websites/shops waar één en ander lekker overzichtelijk bij elkaar staat zodat ik iets moois uit kan kiezen? Zit er namelijk ook aan te denken om een extra batterij erbij te kopen zodat je minder risico loopt om zonder te komen.

Heeft iemand hier verder ervaringen met skiën en toffe plaatsen om dat ding vast te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Getah schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:51:
Als het goed is ben ik vanaf morgen ook eigenaar van een GoPro Hero 3. Lijkt me erg tof straks met wintersporten om daar mooie beelden van te maken. Eens kijken of ik iets kan verzinnen om hem vast te maken aan de punt van mijn (huur)ski!

Ik moet er nog wel accessoires voor bijhalen. Ik zie in de openingspost wel wat officiële dealers/sites staan, maar zijn er ook andere websites/shops waar één en ander lekker overzichtelijk bij elkaar staat zodat ik iets moois uit kan kiezen? Zit er namelijk ook aan te denken om een extra batterij erbij te kopen zodat je minder risico loopt om zonder te komen.

Heeft iemand hier verder ervaringen met skiën en toffe plaatsen om dat ding vast te maken?
Als ik jou was zou ik gewoon de laatste 10 (of alle) pagina's van dit topic eens doorlezen. Daar vind je veel interessante dingen terug ;).

In ieder geval, hier kan je goedkoop veel goedkope gopro dingen vinden:
http://dx.com/s/gopro
Heb er zelf al aardig wat accesoires besteld, je moet er wel rekening meehouden dat je 2 tot 6 weken moet wachten op je speeltjes.

Een andere wel chille site is http://www.v-nix.nl/cameras/accessoires/gopro . Dit is echter wel duurder ;), maar dan heb je wel weer snelle levering.

Een toffe plaats om hem bij het skiën te bevestigen is op je been/skischoen met behulp van de head strap. http://cdn1.v-nix.nl/image/GoPro-Head-Strap-Mount.jpg
De dwarsband die over je hoofd gaat zit toch gewoon kut als je de headstrap gebruikt. Dus die is redelijk nutteloos. Het is eigenlijk gewoon een kleine versie van de grote band van de headstrap en ik dacht precies de juiste grootte om om je been te bevestigen.
Zie ook het volgende filmpje:
YouTube: Tip #84 GoPro - Headstrap mount on leg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 12:41
Na 9 maanden toch maar eens mijn gopro (hero2) footage van carnaval gemonteerd.

Heb hem vooral op mijn trommel gehad met een sidemount zodat ik kon draaien.
Nadeel is dat we zelf in het zwart zijn en er 's avonds niet zoveel licht is. Het materiaal opkrikken had dan weinig zin, er was gewoon soms niets te zien.

Het is vooral een filmpje vanuit ons eigen perspectief denk ik, dus niet zozeer een toeschouwer standpunt. We hebben er in ieder geval weer enorm veel zin in :+

Ik heb inmiddels de hero 3 black met wat extra mounts en poles. Komende carnaval gaat hij weer mee, met de ervaringen van deze montage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezjell
Het beeld stelt kwalitatief inderdaad niet heel veel voor, maar het geeft wel een goede sfeerimpressie!
Ziet er gaaf uit hoor! Waar is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Voor de mensen die opzoek zijn naar die Anti-Fog inserts. Ik zelf vind de reguliere prijs: 20,- voor 3 setjes vrij prijzig, ik heb ze hier voor de helft gevonden!

http://www.recordnow.nl/u...ti-condens-strips-6x.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
Ik maak ze gewoon zelf ;) - wc papiertje opvouwen/ knippen.. even de oven in en klaar (mits luchtdicht bewaard)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 12:41
Miezjell schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:34:
Het beeld stelt kwalitatief inderdaad niet heel veel voor, maar het geeft wel een goede sfeerimpressie!
Ziet er gaaf uit hoor! Waar is dit?
Maastricht, waar anders? ;)

Ik ben aan het twijfelen in welke setting ik ('s avonds) ga opnemen de komende keer. Protune aan 1080/60fps ? Of toch houden op 720/60 zoals nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
frietsje schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:28:
[...]

Maastricht, waar anders? ;)

Ik ben aan het twijfelen in welke setting ik ('s avonds) ga opnemen de komende keer. Protune aan 1080/60fps ? Of toch houden op 720/60 zoals nu....
Beter 30FPS aanhouden op de avond! dat scheelt namelijk licht (bij 30 FPS is dat 1/30e van een seconde... bij 60 is dat 1/60e van een seconde).
Dat scheelt toch wel weer iets bij de belichting.... en dan eigenlijk protune uit, gezien de interne ruisverbeteraar eigenlijk beter is als geen ruisreductie en dan achteraf aanpassen (kan beter, maar veeeel werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
mfreriks schreef op maandag 18 november 2013 @ 08:45:
Voor de mensen die opzoek zijn naar die Anti-Fog inserts. Ik zelf vind de reguliere prijs: 20,- voor 3 setjes vrij prijzig, ik heb ze hier voor de helft gevonden!

http://www.recordnow.nl/u...ti-condens-strips-6x.html
Ik heb op die site is een beetje rond gekeken, wel grappig:
ISAW is voor Nederland een nieuwkomer in de markt van sport- en helmcamera's. Het Zuid-koreaanse bedrijf heeft in alle rust om zich heen gekeken naar andere merken, en heeft aan de hand hiervan enkele camera's op de markt weten te zetten die zowel kwa beeld, kwaliteit én prijs geduchte concurrenten zijn van enkele gevestigde merken helmcamera's.
Ze hebben dan wel héél erg naar de GoPro gekeken, zowel qua camera als accessoires:
Afbeeldingslocatie: http://www.recordnow.nl/media/catalog/product/cache/7/thumbnail/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/9/2956208_orig.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
haha heb ik nog niet eens naar gekeken! Idd flink afgekeken bij GoPro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexnauta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-12-2022
ISAW EXtreme lijkt (anders dan de meeste clones) ook van binnen op de GoPro Hero 3 black edition, ze hebben bijde de Ambarella A7L chipset met Sony Exmor RS sensor. PCB's en de firmware's zijn wel volledig anders.

Dus één van de eerste box-actioncam's (of clones) die wél kwa beeldkwaliteit tegen de GoPro Hero 3 black op kan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Dat heeft mijn SJ1000 in ieder geval niet. Haha, mocht ik willen voor 80 euro. Iemand nog tips.Voor het monteren op een ski helm. Bovenop lijkt mij het handigst, maar bij veel filmpjes zie ik dat de meesten de camera aan de zijkant hebben. Pros en cons toevallig bekend, behalve perspectief?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 12:56
Ik was van plan om een GoPro Hero 3+ Black te gaan kopen, maar ik heb beelden gezien van de Sony Action cam as30V en die kleuren spreken mij erg aan.
Nu zit ik alleen met de mounts. Voor de GoPro zijn alle denkbare mounts wel te verkrijgen.
Weet iemand of het mogelijk is om de mounts van de GoPro ook te gebruiken voor een normale camera statief schroef (1/4) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
Sorry voor mijn onduidelijkheid, maar wellicht dat ik de vraag beter als volgt kan zeggen

Kan ik een gewone camera met een 1/4 aansluiten op de GoPro mounts, dus bijv de Sony Action Cam op de mounts van GoPro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ah, op die fiets, dus precies het omgekeerde van de GoPro tripod mount. De overbodige spatie tussen statief en schroef (en het ongelukkige regeleinde achter "statief") zette me op het verkeerde been :)

Hmm, geen idee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Print het in 3D!
http://www.thingiverse.com/thing:96369

of http://www.actioncameras.co.uk/gopro-mount-adapter

Er is ook een officiele Sony naar Gopro adapter volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
Super zeg! Bedankt voor de link.

Deze had ik inderdaad ook gezien, maar wist niet dat die met een 3D printer was gemaakt.
Maar helaas nergens te koop gezien, ook niet via Ebay.

[ Voor 38% gewijzigd door Lisabella op 25-11-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Ik heb vorig jaar een GoPro gehuurd met battery backpack. Nu heb ik m'n eigen GoPro, maar nu twijfel ik om deze backpack te kopen. Ik gebruik hem voornamelijk op wintersport. Wat is jullie tip, losse accu's of de banckpack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Losse accu's a 5(?) euro op dx.com. DSTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
als je langer aan 1 stuk door wil filmen is een battery backpack natuurlijk handiger. Ik gebruik beide, de backpack met wat losse accu's van inderdaad dx.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Lisabella schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:30:
Super zeg! Bedankt voor de link.

Deze had ik inderdaad ook gezien, maar wist niet dat die met een 3D printer was gemaakt.
Maar helaas nergens te koop gezien, ook niet via Ebay.
Het is dan ook de bedoeling dat je zelf met dat model naar een 3D printer gaat :)
Bijvoorbeeld via www.3Dhubs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
Drift heeft ook een nieuwe camera, Ghost S.
De eerste reviews zijn lovend.

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 08:00
Heeft iemand ervaring met hoelang de GoPro op RMA duurt? In het topic kon ik het zosnel niet vinden
Opsturen was de volgende dag afgeleverd, wachten vind ik niet erg ze hebben nu eenmaal tijd nodig voor reparatie / vervangening, maar voor zover ik weet is er geen online RMA status pagina

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
pin_point schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:54:
Heeft iemand ervaring met hoelang de GoPro op RMA duurt? In het topic kon ik het zosnel niet vinden
Opsturen was de volgende dag afgeleverd, wachten vind ik niet erg ze hebben nu eenmaal tijd nodig voor reparatie / vervangening, maar voor zover ik weet is er geen online RMA status pagina
mijn black had ik rma gestuurd naar apple kreeg de nieuwe binnen en kon de oude in de nieuwe verpakking terugsturen..

totale wachttijd 1 dag ^^

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 08:00
AjDuLion schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:10:
[...]

mijn black had ik rma gestuurd naar apple kreeg de nieuwe binnen en kon de oude in de nieuwe verpakking terugsturen..

totale wachttijd 1 dag ^^
Apple? ... inmiddels is mijn Black 7 dagen weg

• gertjuhh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-04 09:14
Mijn RMA verliep direct via GoPro / ModusLink B.V. en ik ben mij GoPro 2 weken kwijt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:33:
Losse accu's a 5(?) euro op dx.com. DSTE.
Je bedoeld deze? Gaan ze net zolang mee gezien de lage prijs? Zelfs langer lees ik hier op de pagina. Bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Vitruvius op 01-12-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Eergister maar weer eens de Hero HD met de 3+ black vergeleken. Wat een verschil in beelden, maakt echt veel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 20:59
Eerste generatie vergeleken met de laatste bedoel je dan? Gelukkig wel :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Ik ben van het weekend even in snowworld geweest, even alvast inkomen voor de naderende wintersport. Daarnaast was het een goede test voor de verschillende mounting points voor de gopro.

Mijn bevindingen:
Recht voor op de helm:
Zit goed, bijna geen last van met het skiën zelf. Zeer goed te gebruiken als je samen met anderen aan het skiën bent.
Zijkant van helm:
Zoals verwacht trekt de helm een beetje naar links (in mijn geval). Het beeld is vergelijkbaar met recht voor op de helm, echter krijg je wat meer perspectief omdat je de zijkant van helm/hoofd ziet.
Vlak voor binding op de ski:
veel gelezen over dat dit niet blijft zitten, je mount laat los etc. Dit zorgt ervoor dat je op een hele zenuwachtige manier elke keer naar je ski zit te kijken of je gopro er nog wel zit. verder is het een leuk afwisselingen stukje voor je film edit. Echt goede beelden kan je er niet mee schieten.
Ik heb niet geteut met de camera naar mij toe, gezien de positie van mijn mount zal de vervorming aanzienlijk zijn. Echter doordat ik de mount dicht bij de binding heb geplaatst vermoed ik dat deze ook minder snel los laat in verband met de reductie van trillingen versus de tip van de ski.
aan de skistok, op de plaats van het "hoedje":
Leuke plek, geeft een raar beeld als je ook daadwerkelijk je skistok gebruikt, grappig voor een shot in je film.
Uiteindelijk gebruikt als "pole" en dit geeft toch wel gave beelden, zeker als je jezelf graag terug ziet op film :)
Andere voordeel is dat je deze natuurlijk ook kan uitlenen aan mede skiërs om te filmen, iets wat met de andere mounts (beperkt) mogelijk is.

kort compilatie filmpje:
[YouTube: http://youtu.be/uwm9lx_GHH0]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:56:

Daarnaast beste senor? Dan moet ik je teurstellen. De hero3 en 3+ hebben dezelfde sensor... Het hele verhaal over die nieuwe sensor gaat pas op voor de hero4.

Beter low light? Wederom zeg je maar de helft van wat klopt. Wat de hero3+ doet is het voglende: Film je op 60fps dan zal de camera automatisch naar 30fps gaan in donkere omgevingen. MAW als jij je hero3 op 30fps zet in het donker heb je ook betere beelden.

Hero3 is heeft als enige hardware upgrade een betere batterij en betere wifi gekregen. Voor de rest zijn het software matige aanpassingen. Kleur profielen endergelijke. GoPro heeft dit zelf ook aangegeven in diverse blogs. Daarin zetten ze de verschillen op een rijtje en geven ze ook adveis voor mensen die twijfelen voor upgrade.
Thx, erg nuttig dit. Heb je er verder trouwens ook bronnen voor?

Ben zelf namelijk ook aan kijken voor een GoPro voor de vriendin (duiken en skiën) en zat te denken aan de Hero 3+ Silver (gezien wat oppervlakkige reviews die ik las), maar als ik jou zo lees kan ik volgens mij net zo goed gaan voor de Hero 3 BE? Prijs is immers gelijk met EUR 325, maar bij die BE krijg je meer accessoires.

Of is de WiFi en batterijduur van de BE echt zo brak dat die wel een upgrade kan gebruiken?

Mocht ik voor BE gaa, moet ik ook nog maar eens snel bedenken welke pack handigste is. Wat ik net in topic zag om camera voorop de ski te bevestigen en dat je dus van voren wordt gefilmd, zag er wel heel kek uit :*) In welke pack zit dat? En welke pack is sowieso het meest "algemeen"? Aangezien ik ook niet precies weet wat vriendin er allemaal mee wil gaan doen (en ga ook niet uithoren nu, want is voor haar verjaardag ;) ).

Edit: que edition lees ik net volgende:
The Hero3 Black Edition will be available in three different packages: the Adventure, Motorsports and Surf packages. The Adventure and Motorsports packages will be exactly the same, the only difference will be the images on the packaging. The Hero3 Surf package will have the same basic contents as the other two, however it will come with surfboard mounts instead of the more generic flat/curved mounts that come in the Adventure and Motorsports packages.
Dat maakt de keuze al iets makkelijker. Aangezien we beiden niet surfen, lijkt me dat ik dus zou moeten gaan voor adventure/motorsports. Of is die surfboard mount juist handiger bij skiën (niet snowboarden)?

[ Voor 32% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-12-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:38:
[...]

Dat maakt de keuze al iets makkelijker. Aangezien we beiden niet surfen, lijkt me dat ik dus zou moeten gaan voor adventure/motorsports. Of is die surfboard mount juist handiger bij skiën (niet snowboarden)?
er wordt gezegd van wel, echter na 1 dagje snowworld zit mijn normale mount er nog gewoon op :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Thx. Dan ga ik denk ik gewoon voor een Hero 3 BE adventure edition. Als de Hero 3 echt zo brak was qua wifi en batterijduur, dan was het vast geen succes geweest.

Verder las ik dat probleem met mounten op ski vooral de temperatuur is. Zelfs de surfboard mount wordt er niet voor aangeraden (los daarvan kon het dus al wel met normale mount, maar dat is dan misschien geluk :P )

Edit: Verdere antwoorden op mijn vraag niet meer kunnen afwachten (het is immers een kado) en heb dus de GoPro Hero3 Black Adventure Edition zojuist besteld. Ben benieuwd :)

Nu nog ff een goed 32GB kaartje vinden, dus even dit topic daarop naspitten wat goed werkt.

[ Voor 66% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-12-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Laatst online: 11-01 08:49
Vandaag mag ik me ook bij dit topic aansluiten.
De Hero 3+ Black aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
ourplayground schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:42:

[..]

Zijkant van helm:
Zoals verwacht trekt de helm een beetje naar links (in mijn geval). Het beeld is vergelijkbaar met recht voor op de helm, echter krijg je wat meer perspectief omdat je de zijkant van helm/hoofd ziet.

[..]
Ik heb hem de afgelopen seizoenen aan de zijkant van mijn helm gehad, maar ik had eerlijk gezegd geen last van het naar een kant trekken van de helm. Ik ga hem dit seizoen alleen wel aan de voorkant monteren, omdat ik het hinderlijk vind dat de zijkant van de helm steeds in beeld blijft. Het enige lastige blijft het vinden van de juiste hoek. Het zichtveld is toch al snel teveel naar de grond gericht als je even voorover buigt om snelheid te maken, iets wat bij mij veel voorkomt aangezien ik een agressieve skistijl heb. Maar de mooiste beelden krijg je toch als je gefilmd wordt. Helaas heb ik niet altijd iemand in de buurt om te filmen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Ezio schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:23:
[...]

Ik heb hem de afgelopen seizoenen aan de zijkant van mijn helm gehad, maar ik had eerlijk gezegd geen last van het naar een kant trekken van de helm. Ik ga hem dit seizoen alleen wel aan de voorkant monteren, omdat ik het hinderlijk vind dat de zijkant van de helm steeds in beeld blijft. Het enige lastige blijft het vinden van de juiste hoek. Het zichtveld is toch al snel teveel naar de grond gericht als je even voorover buigt om snelheid te maken, iets wat bij mij veel voorkomt aangezien ik een agressieve skistijl heb. Maar de mooiste beelden krijg je toch als je gefilmd wordt. Helaas heb ik niet altijd iemand in de buurt om te filmen.
Probeer deze > mount eens en deze chesty, you're welcome ;) !

*PS: Op DX staan nog veel meer leuke/goedkope/handige accessoires/mounts, dus probeer niet verdwaald te raken op die site :9 *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
WardKuipers schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:03:
[...]

Probeer deze > mount eens en deze chesty, you're welcome ;) !

*PS: Op DX staan nog veel meer leuke/goedkope/handige accessoires/mounts, dus probeer niet verdwaald te raken op die site :9 *
Dat harnas heb ik al, maar toch bedankt :) . Ik zit er aan te denken om de VuVantage Backpack Mount te kopen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Laatst online: 18-09 07:35
Weet iemand hoe het zit met importkosten bij het bestellen van accesoires van DX.com?
edit: alles onder de $30 is veilig?

[ Voor 17% gewijzigd door Leetness op 05-12-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Boven de 30 dollar heb je er kans op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Ja, je betaald vanaf uit mijn hoofd 22 euro invoerrechten, als je eruit gepikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Laatst online: 18-09 07:35
midego schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:26:
Ja, je betaald vanaf uit mijn hoofd 22 euro invoerrechten, als je eruit gepikt wordt.
Vanaf een bepaald bedrag mag ik hopen? Het lijkt me sterk dat je voor een batterij van €5, €22 invoerrechten moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Bestel heel vaak bij DX, en ben er nog nooit uitgepikt. Ook met spulletjes meer dan 100 euro (waterproof case voor mijn Nikon 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
Het enige jammere wat DX niet heeft is een goedkope onderwaterbehuizing voor de GoPro2. Dat is eigenlijk het enige wat ik nog mis.
Pagina: 1 ... 33 ... 81 Laatste