Ik ben nog aan het twijfelen tussen de AD02 en de ND22, hopelijk hebben jullie advies voor mij.
Na verschillende benchmarks gezien te hebben waarin de AMD E-350 niet echt goed uit de verf kwam, vraag ik me af of Windows 7 wel lekker gaat draaien op de AD02. Ik ben geen gekke dingen van plan, ik ga mijn HTPC hoofdzakelijk gebruiken voor het zien van series (720P MKV) en af en toe een film (720P en 1080P MKV) en dit zal afgespeeld worden met XBMC of Media Player Classic HC, en getoond worden op mijn Full-HD LCD TV (LG 37"). Ook ben ik van plan om Torrents voortaan via mijn HTPC te downloaden in plaats van mijn "normale" computer. Al mijn video bestanden bewaar ik uiteindelijk op mijn NAS, dus veel opslag ruimte heb ik niet nodig op mijn HTPC.
Vragen waar ik nog mee zit:
Is de AD02 snel genoeg voor licht Windows 7 gebruik (MKV afspelen en torrents downloaden)
Is de ND22 beduidend sneller, of valt het reuze mee, gezien het gene wat ik er mee ga doen
Welke van de twee is het stilst, of verschilt het amper/niet
Is een 16GB SSD groot genoeg als ik Windows 7 ga installeren?
Kan ik Torrents rechtstreeks op mijn NAS opslaan? (gigabit netwerk, haal meestal 40MB/s richting mijn NAS, dus het zou moeten werken.. of zie ik iets over het hoofd?)
Hopelijk heeft iemand op één of meerdere van mijn vragen een antwoord. Alvast bedankt!!
Op HTPC gebied ben ik nog een groentje.. dus vergeef me mijn n00b vragen.