[iPad] Ervaringen en discussie - deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 145.376 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
DanielvdMark schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:12:
Misschien niet helemaal de juiste plek maar wat is de snelste manier om je iPad gerepareerd terug te krijgen?
Ik heb nl last van backlight bleeding en, wat eigenlijk vervelender is, het scherm laat aan de onderkant los (er ontstaan kieren en je kan het scherm beweegt bij het indrukken. Zou de snelste manier via Apple zijn of toch een ASP?

Thanks
Ik heb het via applecare gedaan...werd verleden week donderdag opgehaald, vandaag de nieuwe...geen BLB hoera...
is volgens mij de snelste manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Schizo007nl schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:29:
Dan ga ik toch maar de vraag stellen, want het antwoord kan ik zo snel niet vinden.

Is het mogelijk om van een USB Stick, USB HDD (portable) of SD-card via de camera connection kit films af te spelen of te kopieren en daarna af te spelen op een iPad 1?
Als de film de juiste codering en container heeft: Ja.

[ Voor 31% gewijzigd door pagani op 17-05-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Largo schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:18:
Als ik bij Facetime iemand probeer te benaderen wiens ipad2 in "standby" ligt gaat daar de "bel" niet over. Pas als de homeknop wordt ingedrukt pakt de ipad het op en laat een answer/deny popup zien.

Is dat normaal?

Ik zou verwachten dat de ipad een soort "wakeup on call" zou hebben.
Ook als die in standby staat gaat bij mij de bel gewoon over....

Nu weer niet....raar

[ Voor 3% gewijzigd door Roelos op 18-05-2011 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 20:08
johnnyv.nl schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:36:
[...]

Als de film de juiste codering en container heeft: Ja.
Denk een hdd alleen wanneer deze zijn voeding extern kan halen. Bij usb-sticks is hij selectief, een kaartje moet geen problemen opleveren.

Overigens heb ik het gevoel dat mijn iPad 2 sneller leegloopt de laatste paar dagen. Vannacht opgeladen, om half 10 van de lader gehaald, niets mee gedaan en om 11 uur kijk ik, is ie nog maar 99%. Weet niet of dit normaal is, maar ik had het idee dat dat eerder niet zo was.

[ Voor 30% gewijzigd door timwijn op 18-05-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 10:54
timwijn schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:22:
[...]
Overigens heb ik het gevoel dat mijn iPad 2 sneller leegloopt de laatste paar dagen. Vannacht opgeladen, om half 10 van de lader gehaald, niets mee gedaan en om 11 uur kijk ik, is ie nog maar 99%. Weet niet of dit normaal is, maar ik had het idee dat dat eerder niet zo was.
even doorrekenen... dat zou dus betekenen dat hij in standby modus (want ik neem aan dat hij daarop staat ingesteld bij jou) ongeveer 1,5 uur (half 10 tot 11 uur) doet over 1% power. Dus heeft een iPad2 hiermee een totale standby tijd van 1,5 x 100 = 150 uur standby tijd (iets meer dan 6 dagen). Vind ik toch niet echt slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:52
6 dagen is natuurlijk veels te weinig, zou id richting van 30 moeten gaan.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 08:58

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Weet je zeker dat er niets loopt op de achtergrond wat vaker je internet aanslingert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
swtimmer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:56:
Weet je zeker dat er niets loopt op de achtergrond wat vaker je internet aanslingert?
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat.. Maar heb nu ook echt het idee dat hij in standby sneller leegloop dan normaal..
Heb geen push mail aanstaan en weet niet wat voor programma's verder zouden kunnen slurpen..
Het boeit ook niet zo veel, want het is niet of ik geen 1/2/3 dagen met een batterij kan doen, maar vind het raar. Misschien moet ik hem gewoon weer ff een keer aan en uit zetten ofzo..

[ Voor 18% gewijzigd door timwijn op 18-05-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Bij mij is het verschil tussen standby zonder en standby met wifi aan erg groot... ik denk dat de 30 dagen standby die Apple opgeeft ZONDER wifi is...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Tijgert schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:29:
Bij mij is het verschil tussen standby zonder en standby met wifi aan erg groot... ik denk dat de 30 dagen standby die Apple opgeeft ZONDER wifi is...
Snap ik, maar bij mij gaat het om beide situaties met wifi aan, waar dus iets veranderd lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Mogelijk 'lijkt' het maar zo.. je kan op 1% nooit nauwkeurig zeggen in anderhalf uur tijd of je het op hetzelfde moment zag als vorige keer of niet. Wie weet sprong hij nu NET naar 99% en sprong hij de vorige keer op 99% toen je NET weg keek... Hou rekening met marges en 'meetfouten'.
Je kan/kon beter na een hoger verbruik zien hoe lang dat duurde.. dan worden de meetfouten veel kleiner...

Met meetfouten bedoel ik dus dat je bijvoorbeeld niet weet of 99% nou 98,5% of 99,4% is... een marge van een half procent is dan opeens 50% van je meetwaarde.... dat is geen meting meer, dat heeft geen enkele nauwkeurigheid en je kan daar geen conclusie aan verbinden :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Tijgert schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:38:
Mogelijk 'lijkt' het maar zo.. je kan op 1% nooit nauwkeurig zeggen in anderhalf uur tijd of je het op hetzelfde moment zag als vorige keer of niet. Wie weet sprong hij nu NET naar 99% en sprong hij de vorige keer op 99% toen je NET weg keek... Hou rekening met marges en 'meetfouten'.
Je kan/kon beter na een hoger verbruik zien hoe lang dat duurde.. dan worden de meetfouten veel kleiner...

Met meetfouten bedoel ik dus dat je bijvoorbeeld niet weet of 99% nou 98,5% of 99,4% is... een marge van een half procent is dan opeens 50% van je meetwaarde.... dat is geen meting meer, dat heeft geen enkele nauwkeurigheid en je kan daar geen conclusie aan verbinden :)
Klopt, je hebt daarmee ook helemaal gelijk hoor, maar goed, daarom zeg ik ook "voor mijn gevoel" is het zo!
En het kon zijn dat jullie daarmee direct zoiets hadden, dan moet je dat of dat even uitzetten/checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik laad mijn ipad 2 al een tijdje op over mijn iphone oplader. Op de lader staat output 5 volt 1 ampere. Nu merkte ik al dat laden traag ging. Nu blijkt er toch echt verschil te zitten in die laders blijkt achteraf. Ik moet de ipad lader gebruiken heb ik gehoort. In hoeverre was het slecht dat ik de iphone lader gebruikte? Kan de batterij daardoor beschadigd zijn? En andersom, de iphone op de ipad lader, maakt dat nog wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De iPad kan met de iPhone-lader wel worden opgeladen, maar het duurt veel langer.
Een iPhone opladen met een iPad-lader is geen probleem.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:22:
[...]

Denk een hdd alleen wanneer deze zijn voeding extern kan halen. Bij usb-sticks is hij selectief, een kaartje moet geen problemen opleveren.

Je geeft al aan dat je hem in de avond al aan de lader hebt gehangen. Dat betekent dat de iPad ergens in de vroege ochtend op 100% was, en nou is het zo dat als het op 100% is, dat het dat niet telkens weer wordt bijgeladen (slecht voor de accu), maar pas als ie onder een bepaalde percentage komt (ik dacht 95%, dat is iig op de MacBook Air wel zo).
Dus waarschijnlijk moet je niet kijken naar de tijdstip dat je hem van de lader hebt gehaald, maar naar de tijdstip dat ie de 100% heeft bereikt.
En zoals al werd gezegd, kijk niet naar 1%, dit is ontzettend onnauwkeurig, maar kijk hoelang hij erover doet om 5 of 10% omlaag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo, deze week even bezig geweest met iFactors. M'n iPad heeft helaas last van BLB en heb besloten 'm in te ruilen.

Dus ik gister ff langs. Aangegeven dat ik m'n huidige witte zou willen houden totdat er een nieuwe is. Gelukkig geen probleem, al doen ze dat normaliter niet.
De witte was bij hun zelf niet op voorraad, maar wel bij een service magazijn ofzo. Als het goed is komt ie vandaag al bij ze binnen.

Goede service van iFactors. d:)b

Nu maar hopen dat de volgende er geen last van heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 19:55
Ik merkte laatst dat je met een iPad (1) niet kunt lezen in liggende stand als je een polarized zonnebril hebt :S Dit terwijl het wel kan met een iPhone. Ligt dit aan het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amplified schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:19:
Ik merkte laatst dat je met een iPad (1) niet kunt lezen in liggende stand als je een polarized zonnebril hebt :S Dit terwijl het wel kan met een iPhone. Ligt dit aan het scherm?
LCD-schermen gebruiken nu eenmaal gepolariseerd licht om te werken, dus hoort er gewoon bij!
En troost je, een iPhone heeft het dus ook (onder een hoek van ca. 45 graden) ;)

Gewoon je brilletje op Marktplaats zetten :+

Filmpje van het probleem...
YouTube: ‪The iPad & Polarized Sunglasses‬‏

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:21:
[...]

Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat.. Maar heb nu ook echt het idee dat hij in standby sneller leegloop dan normaal..
Heb geen push mail aanstaan en weet niet wat voor programma's verder zouden kunnen slurpen..
Het boeit ook niet zo veel, want het is niet of ik geen 1/2/3 dagen met een batterij kan doen, maar vind het raar. Misschien moet ik hem gewoon weer ff een keer aan en uit zetten ofzo..
Misschien eerst eens de accu-level-indicator calibreren :?
https://discussions.apple.../2417931?start=0&tstart=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 20:37
Amplified schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:19:
iPad 2 kun je met een polarised zonnebril in liggende stand perfect alles bekiken en in staande stand niet. Exact andersom dus.

Ik gebruik em altijd liggend, dus ik ben er zeer blij mee.

M'n xperia x10 werkt qua polarisatie net als de iPad 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Doe ik wel ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:14
Ik heb sinds een aantal dagen een Ipad en wil mijn films naar mp4 gaan converteren. Kan iemand mij vertellen of je verschil ziet als ik een 1080p mkv of divx bestand converteer en afspeel op mijn Ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Laatst online: 23-07 17:16
Als je toch moet converteren en je wilt je films puur alleen op je ipad afspelen, converteer het dan in verhouding van de orginele film met een breedte van 1024 pixels. 1920 pixels heeft absoluut geen zin. De ipad kan die extra pixels toch niet weergeven en het kost alleen meer opslag ruimte en processor kracht om het af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count_B schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 23:26:
Ik heb sinds een aantal dagen een Ipad en wil mijn films naar mp4 gaan converteren. Kan iemand mij vertellen of je verschil ziet als ik een 1080p mkv of divx bestand converteer en afspeel op mijn Ipad?
Waarom converteren als er genoeg programmaas zijn die dit gewoon kunnen afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:14:
[...]
Waarom converteren als er genoeg programmaas zijn die dit gewoon kunnen afspelen?
Misschien vanwege ruimtegebrek en/of geen geld over hebben om een goede App te kopen ;)

Misschien handig, vergelijkingstestje (720p mkv file / Standard Definition video) van diverse iPad players (VLCplayer / Oplayer / CineXplayer / YxPlayer)

http://www.ipad.8amazon.c...cinexplayer-yxplayer.ipad

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[...]

welke programma's gebruikt dan HWA om mkv's en divx af te spelen?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
[...]

Kan je wat voorbeelden geven van die programma's dan? Ik heb er inmiddels genoeg geprobeerd, maar was er nog geen een die zonder haperen of errors een 1080p mkv kon afspelen. Wel programmas geschikt voor ipad2 dus zonder jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:30:
[...]
welke programma's gebruikt dan HWA om mkv's en divx af te spelen?
Misschien Sub Video Player "Uses hardware acceleration to play all videos"

http://itunes.apple.com/u...or-ipad/id402884476?mt=8#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
Hoelang doen jullie er gemiddeld over om je ipad 2 op te laden van 0% naar 100% ?
Ik zit steeds iets over de 4 uur met vliegmodus aan, maar ik las dat sommige het in 3.5 uur doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:27:
[...]

Misschien Sub Video Player "Uses hardware acceleration to play all videos"

http://itunes.apple.com/u...or-ipad/id402884476?mt=8#
". With our free Sub Video Maker desktop software you can very quickly make playable files from most MKV (like x264, 480p, 720p, 1080p, anime), Xvid (like divx, hdtv) or standard MP4 files. "

Oftewel... streamen zoals airvideo dat doet.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exi22 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:40:
Hoelang doen jullie er gemiddeld over om je ipad 2 op te laden van 0% naar 100% ?
Ik zit steeds iets over de 4 uur met vliegmodus aan, maar ik las dat sommige het in 3.5 uur doen.....
Ojee, ik zou 'm terugbrengen... ;)

Sorry voor mijn ironie, maar moet zeggen dat ik dit wel mierenneukerij van de hoogste plank vind (no offense) Wat maakt het uit? Net als die vraag van laatst over 1% energieverbruik in 1,5 uur. Klopt dat wel??? Gewoon gebruiken als er geen noemenswaardige problemen optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:31:
[...]

Sorry voor mijn ironie, maar moet zeggen dat ik dit wel mierenneukerij van de hoogste plank vind (no offense) Wat maakt het uit? Net als die vraag van laatst over 1% energieverbruik in 1,5 uur. Klopt dat wel??? Gewoon gebruiken als er geen noemenswaardige problemen optreden.
Als ik nou alleen daar last van had dan was ik het met je eens, maar helaas zijn er nog andere dingen die niet goed gaan.

Dus vertel liever hoelang jouw ipad er over doet in plaats van dit (no offense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:31:
[...]

Toevallig was ik dat die dat vroeg over het energieverbruik.
Als je niets nuttigs hebt toe te voegen, waarom reageer je dan?
Je geeft iemand geen antwoord, die gewoon een normale vraag stelt. Dat jij het onzin vindt, is prima, maar hou je dan lekker afzijdig in plaats van dit soort nutteloos commentaar te geven.

@exi22 mijn iPad ligt niet in vliegmodus op te laden, maar gaat vandaag van 3% naar 100 in zeker meer dan 4 uur. Denk zelf 4,5/5. Vind ik nog prima snel genoeg. Behalve dat de laatste paar procent zo langzaam gaat :P

[ Voor 11% gewijzigd door timwijn op 20-05-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:35:
[...]

Toevallig was ik dat die dat vroeg over het energieverbruik.
Als je niets nuttigs hebt toe te voegen, waarom reageer je dan?
Je geeft iemand geen antwoord, die gewoon een normale vraag stelt. Dat jij het onzin vindt, is prima, maar hou je dan lekker afzijdig in plaats van dit soort nutteloos commentaar te geven.
Beetje gefrustreerd vandaag zeker?
Ik deel ook de mening van vlc :P en nee, ook ik, ben zeker niet gefrusteerd ;w

Stelletje droeftoeters hier zeg...
De één zit in zijn maag over met een paar minuten oplaadtijd extra :?
De ander krijgt een complete maagzweer vanwege 1% verschil :?

Wees beiden tevreden met je iPad.
Heb je nu echt vage klachten dan krijg je hier heus wel antwoord waar je wat mee kunt.
En anders gewoon terug naar de winkel, maar niet gefrustreerd raken als je voor deze mierenneukerij achter je rug om wordt uitgelachen _O-

Producten worden samengesteld uit vele componenten en ook nog nog eens van diverse toeleveranciers, dus als er in jullie iPad ook maar iets anders is, dan neemt hij iets minder/meer vermogen op, (natuurlijk vallen deze binnen een bepaalde marge) denk maar aan de schermpjes LG vs Samsung en zo zijn er ongetwijfeld nog veel meer verschillende componenten in gebruik!
Apparaten hebben niet voor niets serienummers :X

Bij elk verschilletje gaat sowieso jullie mierenneukerij-vergelijking al compleet mank. :Y

Jullie begrijpen toch zeker wel dat iedere gebruiker wellicht een andere firmware/andere Apps gebruiken, dus over cijfers achter de komma moet je niet moeilijk doen!
Misschien vergeet zo'n persoon toevallig wel wat cruciaals te vermelden, waardoor jij je druk maakt om niks, dus hecht nooit te veel waarde aan dergelijke uitspraken, en zeker niet alles geloven wat je leest.

Conclusie:
nr1: met 1%-probleempje => gevalletje softwareafronding => ok ;)
nr2: met oplaadtijd-probleempje => niks extreem aan => ok

Voor andere problemen, graag zo veel mogelijk informatie vermelden, vermeldt ook wat je inmiddels zelf al hebt gedaan en/of waarmee je het heb vergeleken.

Zo kerels... nu kunnen jullie weer lekker slapen vannacht d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Ik praat alleen voor mij zelf, maar volgens mij is dit een topic waarmee je ervaringen deelt etc. Dus ik als mij afvraag hoe het bij andere zit wilt toch niet meteen zeggen dat ik er van wakker lig? Ik ben totaal geen mieren neuker, ik vraag aleen de ervaring van anderen. Dat er niks extreem aan de hand is weet ik ook wel.

Blijkbaar had je niks anders te doen, maar bedankt voor de moeite voor het vermelden hoelang jouw ipad er over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exi22 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:53:
Ik praat alleen voor mij zelf, maar volgens mij is dit een topic waarmee je ervaringen deelt etc. Dus ik als mij afvraag hoe het bij andere zit wilt toch niet meteen zeggen dat ik er van wakker lig? Ik ben totaal geen mieren neuker, ik vraag aleen de ervaring van anderen. Dat er niks extreem aan de hand is weet ik ook wel.

Blijkbaar had je niks anders te doen, maar bedankt voor de moeite voor het vermelden hoelang jouw ipad er over doet.
Als je weet dat er niks bijzonders aan de hand is, wie heeft er dan blijkbaar niets beters te doen :X

Nogmaals...
De apparaten/gebruikers verschillen en gelukkig maar ;) , dus welke tijd ik ook opgeef, je hebt er niks aan.
Zou misschien een +- 15min...35min schelen, maar wat heb je aan die informatie, niks toch ;)

Kortom...
Als iets 0 is wil niet zeggen dat hij helemaal uitgeput dus echt 0 is!
Hetzelfde geldt voor 100, denk daar maar eens over na :)

Put je accu zo veel mogelijk uit, dus dat de accu zoveel mogelijk bij het echte 0-punt in de buurt komt.
Daarna in uitgeschakelde toestand aan de oplader leggen en vervolgens opladen tot 1 uur extra nadat je de 100% ziet, zodat de accu in de buurt komt van de echte 100%.
Hierna is de softwarematige %-teller gekalibreerd met accu en lopen ze wellicht beter parallel met elkaar.
Bovenstaande maakt voor het fysieke oplaadproces v/d accu zelf niks uit, maar wel voor de softwarematige %-teller want er zijn mensen die daar te veel waarden aan hechten, het eind verloopt ook zeker niet lineair :X

Als je de iPad een week hebt gebruikt, meet je nog eens, en dan zal je zien dat je in de buurt komt van de door Apple opgegeven waarden.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 13:57
Als je er echt een wil en ook maar een beetje moeite ervoor wil doen, had je 'm al lang kunnen hebben. Ik weet niet waarom je nog zit te wachten op een iPad 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

Vraagje: Kan de Youtube app zich ook 'automatisch' opstarten wanneer je via een e-mail een link van een Youtube filmpje ontvangt? i.p.v. Safari te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Noobvraag,

Is het mogelijk foto's van iPhone naar iPad over te zenden zonder gebruik van pc/Mac ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cass schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 22:39:
Vraagje: Kan de Youtube app zich ook 'automatisch' opstarten wanneer je via een e-mail een link van een Youtube filmpje ontvangt? i.p.v. Safari te openen?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:29:
[...]

Ik weet niet wat jouw probleem nou weer is, maar klaag niet en ben zeker geen mierenneuker. In tegenstelling tot al die BLB zeurders hier bijvoorbeeld. Ik stelde gewoon een normaal vraagje van wat ik mij op dat moment afvroeg. Betekent dat direct dat ik niet tevreden ben?! En hoe moeilijk is het om een normale reactie te geven en niet zoals jij doet mij en de ander direct voor van alles uit te maken?
Als je niet zinnigs te melden hebt op mijn vraag, hou je dan gewoon afzijdig.
Typisch dat dit soort berichten weer komen van iemand die nog niet zo lang geregistreerd staat.

[ Voor 5% gewijzigd door timwijn op 21-05-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 08:02:
Noobvraag,

Is het mogelijk foto's van iPhone naar iPad over te zenden zonder gebruik van pc/Mac ??
Ja dat kan middels Bluetooth, WiFi, DropCopy, DropBox enz.

Waarom kan je niet zelf zoeken in de Appstore op bepaalde kernwoorden
"Bluetooth" of "File" of "Sharing" enz. en dan een beetje lezen ;)

Kijk eens naar onderstaande Apps...
Bluetooth Communicator, doet het goed en kan meteen je foto's uit de Fotomap overzetten ;)
http://itunes.apple.com/n...unicator/id383158910?mt=8

En misschien iets als iFlashDrive HD, maar die heb ik zelf nooit getest ;)
http://itunes.apple.com/n...luetooth/id422841343?mt=8

En zit je op hetzelfde WiFi-Netwerk dan kan je wellicht Apps als WiFi Photo Transfer gebruiken enz.
http://itunes.apple.com/n...transfer/id380326191?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Thnx ;)
Ik ben zo'n tweaker die niet tweakt....
En deze topics zijn zo groot dat vragen makkelijker is dan 50 pagina's door te spitten.
Maar bedankt voor de tios ! Ik kan weer vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:25
Ik heb een probleem, tenminste weet niet of het een probleem is of dat het gewoon normaal is (lijkt me niet)

Als ik Safari opstart op me iPad2 16gb wifi, doet alles het prima, wanneer ik Safari sluit en daarna weer opnieuw opstart doet hij niets meer en maakt hij geen verbinding meer met mijn netwerk. Daarom moet ik telkens wanneer ik safari opnieuw wil opstarten, naar Instellingen gaan om daar opnieuw verbinding te maken met mijn netwerk. Word er inmiddels helemaal gek van...

Ligt wss aan mijn iPad, want met iPod touch heb ik nergens last van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 08:58:
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:29:
[...]

Ik weet niet wat jouw probleem nou weer is, maar klaag niet en ben zeker geen mierenneuker. In tegenstelling tot al die BLB zeurders hier bijvoorbeeld.
Sorry vriend, maar jij bent degene hier met de problemen dacht ik zo :X
En ja... je hebt helemaal gelijk, jij bent géén mierenneuker :+, vul dan zelf maar iets in, als het de lading maar dekt ;)
Ik stelde gewoon een normaal vraagje van wat ik mij op dat moment afvroeg. Betekent dat direct dat ik niet tevreden ben?! En hoe moeilijk is het om een normale reactie te geven en niet zoals jij doet mij en de ander direct voor van alles uit te maken?
Als je niet zinnigs te melden hebt op mijn vraag, hou je dan gewoon afzijdig.
Gaan we weer..., maar geldt dat dan niet OOK voor jou, overdrijf toch niet zo beste kerel.
Typisch dat dit soort berichten weer komen van iemand die nog niet zo lang geregistreerd staat.
Er zijn personen die al een tijdje meehobbelen, maar nog steeds niet uit de pampervragen zijn :+
Dus daarom is voor mij iedereen gelijk O-)

En omdat je wat achtergrond-informatie over mij zocht...
Er zijn heel misschien nog mensen met enige vorm van intelligentie, die voor elk forum een specifieke username gebruiken, wel zo gemakkelijk, alleen al om dit soort mierenneukerij van de bovenste plank te voorkomen ;w

Deze onzinnige discussie boeit toch helemaal niemand meer, dus als je ergens mee zit, stuur een PM/DM of laat het rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnnoS1991 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:16:
Ik heb een probleem, tenminste weet niet of het een probleem is of dat het gewoon normaal is (lijkt me niet)

Als ik Safari opstart op me iPad2 16gb wifi, doet alles het prima, wanneer ik Safari sluit en daarna weer opnieuw opstart doet hij niets meer en maakt hij geen verbinding meer met mijn netwerk. Daarom moet ik telkens wanneer ik safari opnieuw wil opstarten, naar Instellingen gaan om daar opnieuw verbinding te maken met mijn netwerk. Word er inmiddels helemaal gek van...

Ligt wss aan mijn iPad, want met iPod touch heb ik nergens last van.....
Waarschijnlijk de inmiddels overbekende iOS 4.3.3 bug ;)

Is hier al eerder ter sprake gekomen, maar zie ook hieronder...
http://drimble.nl/bericht/4274283

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:25
Dankjewel John-1, daar wist ik niet vanaf.
Duidelijk antwoord, even afwachten tot nieuwe firmware update dus=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnnoS1991 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:44:
Dankjewel John-1, daar wist ik niet vanaf.
Duidelijk antwoord, even afwachten tot nieuwe firmware update dus=)
Laten we het hopen, want het is erg vervelend.
Ik heb er op m'n iPad2 ook erg veel last van.
Je moet constant verkeer genereren met WiFi, wil hij het een tijdje doen...
Maar als je een tijdje niks doet, met iets doorlezen bijvoorbeeld, dan stopt hij er mee en moet je een nieuwe lease geven ;)

Mijn bejaarde iPad1 heb ik inmiddels wel weer teruggezet naar v4.3.2 bevalt me veel beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor een dringend vraagje in deze lange discussie:
ik denk eraan om morgen een ipad2 te kopen en wil daarom graag weten of ik daarop naar een film ga kunnen kijken mits streamen vanaf mijn Synology DS411+ NAS zonder tussenkomst van een andere computer?
Met mijn popcorn doe ik dit met nfs en op mijn PC met VLC, maar ik vrees dat Apple (waar ik niets van ken) dit niet zo gemakkelijk zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Nitai

Live the life you love.

Heb je zelf al gezocht?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:58:
Mijn bejaarde iPad1 heb ik inmiddels wel weer teruggezet naar v4.3.2 bevalt me veel beter ;)
Sommigen zijn nog steeds heeel erg tevreden met hun iPad1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:09:
Sorry voor een dringend vraagje in deze lange discussie:
ik denk eraan om morgen een ipad2 te kopen en wil daarom graag weten of ik daarop naar een film ga kunnen kijken mits streamen vanaf mijn Synology DS411+ NAS zonder tussenkomst van een andere computer?
Met mijn popcorn doe ik dit met nfs en op mijn PC met VLC, maar ik vrees dat Apple (waar ik niets van ken) dit niet zo gemakkelijk zal maken.
Het kan goed als het in een fatsoenlijk ipad leesbaar mp4 formaat is. Mkv's van 1080p of zelfs 720p is mij nog niet vlekkeloos gelukt met de diverse programmas in de store. Wellicht kan xbmc het, maar dan moet de ipad eerst te jailbreaken zijn. Overigens is er in dit topic al veel over gekeuveld. Zoek maar eens op mkv in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 19:25
Hi all, ik wil even laten weten dat ik nog steeds uber happy met de iPad 2 ben.

Moet alleen zeggen dat de smart cover een vreemde bijwerking heeft. Hij trekt 3 horizontale strepen over het scherm. Kun je gewoon wegvegen maar is best wel gek :-p . Ook heb ik og niet veel van het "cleaning effect" gemerkt... Maar het blijft een van de mooiste covers. Vooral de leren :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:58:
Wat waren dan de dingen die je niet bevielen. Zelf zit ik bij die van mij namelijk nog op iOS 4.3.1 en ik wil misschien gaan upgraden. Maar goed, alles werkt nog gewoon zoals het hoort, dus waarom zou ik het veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Zojuist de nieuwe beta airvideo server op mijn mediacenter pc gezet met wtv ondersteuning _/-\o_ _/-\o_

Dit is waar ik een jaar lang op heb gewacht: :9~ :9~ :9~

Relaxed alle mediacenter recordings bekijken op mijn ipad via wifi

Geweldig 8) 8) en het werkt perfect

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

satoer schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 23:31:
[...]

Het kan goed als het in een fatsoenlijk ipad leesbaar mp4 formaat is. Mkv's van 1080p of zelfs 720p is mij nog niet vlekkeloos gelukt met de diverse programmas in de store. Wellicht kan xbmc het, maar dan moet de ipad eerst te jailbreaken zijn. Overigens is er in dit topic al veel over gekeuveld. Zoek maar eens op mkv in dit topic.
bedankt, nu weet ik toch al iets meer; ik heb behalve mijn toetsenbord nog nooit iets van apple gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 13:34
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 10:41:
[...]

bedankt, nu weet ik toch al iets meer; ik heb behalve mijn toetsenbord nog nooit iets van apple gehad...
als jou NAS een iTunes server heeft kan het allemaal nog veel makkelijker. Alleen moet je dan je video's wel in MP4 formaat hebben, wat ook nog minder ruimte inneemt als MKV dus is denk ik neit zo'n probleem. het punt met de niet standaard videoformaten (AVI, WMVA, MKV, ENZ) is dat ze je accu heel snel leegtrekken.

Iig als je een iTunes server kan opzetten op je NAS kan je die MP$'s gewoon bekijken bij video's en dan gedeeld. heb je geen software voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supersnathan94 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 10:53:
[...]

als jou NAS een iTunes server heeft kan het allemaal nog veel makkelijker. Alleen moet je dan je video's wel in MP4 formaat hebben, wat ook nog minder ruimte inneemt als MKV dus is denk ik neit zo'n probleem. het punt met de niet standaard videoformaten (AVI, WMVA, MKV, ENZ) is dat ze je accu heel snel leegtrekken.

Iig als je een iTunes server kan opzetten op je NAS kan je die MP$'s gewoon bekijken bij video's en dan gedeeld. heb je geen software voor nodig.
Met de Synology NAS kan ik inderdaad een iTunes server opzetten, dit is dus positief;
mp4 formaat heb ik wel niet veel;
het is nu ook niet de bedoeling om mijn tv-scherm door mijn ipad te vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:39:
[...]

Sommigen zijn nog steeds heeel erg tevreden met hun iPad1 ;)
Yep, ook ik ben nog steeds zéér tevreden met de iPad1.
Het is dat ik de iPad2 van mijn werkgever kreeg, daar zeg ik dan natuurlijk geen nee tegen ;)

Maar ik zou persoonlijk zelf nooit de overstap naar de iPad2 hebben gedaan, voor wat ik er mee doe heeft het bijna geen meerwaarde, ik had dan gewoon gewacht op een iPad3 of zoiets.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syltheboy schreef op zondag 22 mei 2011 @ 00:32:
[...]
Wat waren dan de dingen die je niet bevielen. Zelf zit ik bij die van mij namelijk nog op iOS 4.3.1 en ik wil misschien gaan upgraden. Maar goed, alles werkt nog gewoon zoals het hoort, dus waarom zou ik het veranderen.
Never change a winning team ;).
Als ik jou was zou ik dus gewoon lekker blijven draaien op v4.3.1 en rustig wachten op v4.3.4, als die tenminste voldoet, want dat is bij Apple de laatste tijd helaas niet meer iets vanzelfsprekend :?

In v4.3.3 zitten weer de oude bekende WiFi-problemen van vroeger, dus daar zit niemand echt op te wachten.
Er zullen ongetwijfeld lieden zijn die beweren dat ze nergens last van hebben, maar goed, te veel mensen hebben er dus wel last van, zoals je inmiddels overal op het internet kunt lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb idd geen WiFi problemen :+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 00:30
Ik krijg begin juni mijn iPad 2 thuis geleverd. Er zijn veel series (Soprano's, Breaking Bad, etc.) die ik graag op mijn iPad zou willen kijken. Wat is dan de beste manier?

Ik heb de meeste series gewoon legaal hier liggen en DVD Shrink om ze te rippen, maar wat de volgende stap is weet ik niet. Zijn er apps waarmee ik ook andere dan mp4 bestanden kan afspelen op mijn iPad?
Of kan het nog makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetaFrame schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:18:
Ik heb idd geen WiFi problemen :+
Gefeliciteerd ;)

Maar voor de vele mensen die er wel last van hebben...
Probeer (voor zover je dat nog niet gedaan hebt) onderstaande eens
http://mobile.downloadato...-connection-problems.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op zondag 22 mei 2011 @ 16:32:
Ik krijg begin juni mijn iPad 2 thuis geleverd. Er zijn veel series (Soprano's, Breaking Bad, etc.) die ik graag op mijn iPad zou willen kijken. Wat is dan de beste manier?

Ik heb de meeste series gewoon legaal hier liggen en DVD Shrink om ze te rippen, maar wat de volgende stap is weet ik niet. Zijn er apps waarmee ik ook andere dan mp4 bestanden kan afspelen op mijn iPad?
Ik gebruik zelf altijd AiseeSoft Total Video Converter om iets over te zetten naar één of ander formaat, in dit geval voor de iPad, werkt erg goed moed ik zeggen ;)
Zie: http://www.aiseesoft.com/total-video-converter.html

En over Players is hier al heel erg veel over verteld...
Alle goede players spelen inmiddels de 80.000 (bij wijze van spreken dan) verschillende formaten af :+
Alleen de éne player doet het net iets vloeiender/beter dan de andere, het is dus maar net welk formaat jij wenst te gebruiken, beetje persoonlijk dus.
Als je iPad2 binnen is, probeer gewoon eerst de gratis/lite spelertjes uit zodat je een redelijke indruk krijgt van wat jij acceptabel vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:30:
[...]

Ik gebruik zelf altijd AiseeSoft Total Video Converter om iets over te zetten naar één of ander formaat, in dit geval voor de iPad, werkt erg goed moed ik zeggen ;)

Alle goede players spelen inmiddels de 80.000 (bij wijze van spreken dan) verschillende formaten af :+
Alleen de éne player doet het net iets vloeiender/beter dan de andere, het is dus maar net welk formaat jij wenst te gebruiken, beetje persoonlijk dus.
Als je iPad2 binnen is, probeer gewoon eerst de gratis/lite spelertjes uit zodat je een redelijke indruk krijgt van wat jij acceptabel vindt.
Ik zie dat zij ook speciale software pakketten hebben voor de iPad, is dat dan niet beter/makkelijker dan het product welke jij linkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op zondag 22 mei 2011 @ 20:01:
[...]
Ik zie dat zij ook speciale software pakketten hebben voor de iPad, is dat dan niet beter/makkelijker dan het product welke jij linkte?
Nee, maak niet echt uit hoor.
Het complete pakket waar ik naar linkte, is geschikt voor alle apparatuur, dus ook o.a. voor de iPad en keuze uit verschillende formaten voor de iPad. Dus je kan dan gewoon uit een lijst van apparaten kiezen, en ik kies dan in dit geval voor de iPad. Je kan zelf ook een profiel aanmaken enz.

Wil je een specifieke versie (slechts alleen geschikt) voor de iPad (legaal, wel iets goedkoper) dan krijg je een uitgeklede versie die dan slechts alleen de iPad ondersteund, verder niks natuurlijk!

Op usenet is met een beetje zoeken deze complete versie te vinden O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dom vraagje:
is Tomtom GPS al beschikbaar? (lees overal tegenstrijdige verhalen op verschillende websites)
Zou Ipad 2 3G + wifi willen aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:12:
misschien dom vraagje:
is Tomtom GPS al beschikbaar? (lees overal tegenstrijdige verhalen op verschillende websites)
Zou Ipad 2 3G + wifi willen aanschaffen...
Hij is nog niet te vinden in de Appstore, dus is hij er niet, nog even wachten dus...
Tevens heb ik ergens gelezen dat de speciale versie voor de iPad inmiddels wel ter goedkeuring is aangeboden bij Apple!

De iPhone versie welke ook werkt op de iPad is er natuurlijk al lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:16

Pierre

Van nature lui!

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:30:
[...]

Je kan ook dit downloaden werkt ook en kost niks :*)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Mijn vrouw gaat over 3 weken naar de States. Ik hoop dat de productie van de ipad2 dan weer op dusdanige hoogte is dat zij er 1 kan zien te scoren.

Wie heeft er ervaring met het meenemen van een iPad2 uit de States? Ik hoorde iets over dat er nog steeds maar mondjesmaat iPad2's te krijgen zijn in de Apple Stores..

[ Voor 36% gewijzigd door whitehouse op 23-05-2011 09:33 ]

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whitehouse schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:32:
Mijn vrouw gaat over 3 weken naar de States. Ik hoop dat de productie van de ipad2 dan weer op dusdanige hoogte is dat zij er 1 kan zien te scoren.

Wie heeft er ervaring met het meenemen van een iPad2 uit de States? Ik hoorde iets over dat er nog steeds maar mondjesmaat iPad2's te krijgen zijn in de Apple Stores..
3 weken geleden is het een vriend van mij niet gelukt om er één te kopen in New York.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:59

rally

Deyterra Consultancy

Gemengde resultaten hier.
Eén ex collega is het vorige week welk gelukt om er eentje te scoren via een electronics store (dus niet de Apple store), maar een andere ex-collega die er nu is kan er nergens eentje vinden.

Overigens had hij keuze uit "wel" 1 model zonder 3G, maar hij wilde hem ZO graag dat hij dat dus maar gedaan heeft...

edit: Beide ging om Seattle overigens

[ Voor 5% gewijzigd door rally op 23-05-2011 10:22 ]

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre61 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:04:
[...]
Je kan ook dit downloaden werkt ook en kost niks :*)
Een zeer goede keus, zeker één van de betere onder de legale gratis alternatieven ;)
Ik gebruik hem wel eens op m'n Linux bak.

Maar voor mijn Windows PC, ga ik (na 1000 alternatieven getest te hebben ) toch liever voor de software van Aiseesoft, meer mogelijkheden en alles is super gebruiksvriendelijk.

Gelukkig is er voor een ieder wat wils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvr84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-01-2024

Ik gebruik OPlayer HD Lite

http://itunes.apple.com/u...rhd-lite/id385896088?mt=8

Je krijgt wel een reclamebanner in je beeld bovenin of onderin je scherm. speelt gewoon divxjes af en vast nog wel meer formaten. werkt voor mijn series in ieder geval prima en ik stoor me ook niet aan de banner, hij is in ieder geval gratis!

bij de betaalde versie verdwijnt de banner overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:47:
[...]

Maar voor mijn Windows PC, ga ik (na 1000 alternatieven getest te hebben ) toch liever voor de software van Aiseesoft, meer mogelijkheden en alles is super gebruiksvriendelijk.
Is die sneller met conversion dan handbrake, want 2 uur per dvd begint me de keel uit te hangen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu screenprotector lekker gebruiksvriendelijk.

Alleen wil de ipad 2 niet meer uit. Continue als ik hem nu uitschakel schakelt hij zichzelf weer aan. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Hij is niet op een lader aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
FreshMaker schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:01:
[...]

Is die sneller met conversion dan handbrake, want 2 uur per dvd begint me de keel uit te hangen !
Video omzetten is een redelijk zware taak voor je pc. Waarschijnlijk is verouderde hardware in jouw geval de oorzaak. Mijn 2009 imac doet het in 20min geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Laatst online: 10-09 08:40
Vraagje over iets wat ik vreemd vind. Misschien is het verklaarbaar, maar ik zie de verklaring zo 1,2,3 niet.

Ik heb vorige week zaterdag mijn iPad 2 besteld bij Dixons. Het zou 1 tot 2 weken duren voordat hij binnen was. Op dinsdag werd ik al gebeld dat ik hem op kon halen. Ik check dit weekend mijn serienummer op www.chipmunk.nl en zie dat de productieweek 11 is (maart). Dat verbaast mij wel een beetje. De iPads die nu worden uitgeleverd zullen toch wel niet meer van de eerste batch zijn?

De iPad zat gewoon in een gesealde doos en ook het folie zat gewoon strak en netjes om de iPad heen.

Kan dit een refurbished model zijn? Dat zou je toch moeten weten als je hem als een nieuwe in de winkel koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Ik heb m'n iPad 2 bij de Harvard Technology & Products Services store gekocht meer dan een maand geleden, hadden alle modellen op voorraad, maar dan moet je wel een Harvard ID hebben. ;)

Voorraad verschilt in de US, het zijn vooral de grote steden die kampen met een tekort momenteel, dus NY, Boston, LA, SF, etc. Mocht je ergens komen waar het wat minder drukbevolkt is dan moet het volgens mij niet moeilijk zijn om er een te krijgen.

[ Voor 40% gewijzigd door Xeanor op 23-05-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:01:
[...]
In het algemeen wel ja.
Maar het één en ander is natuurlijk ook afhankelijk hoe alles staat ingesteld, dus naar welke formaat je exporteert, welke resolutie je kiest, welke geluidsformaat, of er nog ergens randjes moeten worden afgenipt, beeld wat donkerder/lichter maken enz. enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:35
Heb sinds een week supererg last van sloom opladen de iPad ligt soms een hele dag op de oplader voordat die eindelijk eens vol is. Word er een beetje gek van aangezien ik niet zolang de tijd heb ervoor. De iPhone daarintegen is 2 uurtjes genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Laatst online: 10-09 08:40
DannyBevers schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:13:
Heb sinds een week supererg last van sloom opladen de iPad ligt soms een hele dag op de oplader voordat die eindelijk eens vol is. Word er een beetje gek van aangezien ik niet zolang de tijd heb ervoor. De iPhone daarintegen is 2 uurtjes genoeg.
Gebruik je niet per ongeluk je iPhone lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:35
kadoendra schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:18:
[...]

Gebruik je niet per ongeluk je iPhone lader?
Nee vrijwel altijd de iPad oplader dus vind het beetje vreemd dat het zolang duurt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

whitehouse schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:32:

Ik kan bevestigen dat ze in New York weer te krijgen zijn. Goede prijsstelling ook gezien de dollar koers.

[ Voor 4% gewijzigd door GandalfTheGrey op 23-05-2011 22:31 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
GandalfTheGrey schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:30:
[...]

Ik kan bevestigen dat ze in New York weer te krijgen zijn. Goede prijsstelling ook gezien de dollar koers.
De koers is net volledig ingestort. Het was 1.48 dollar per euro, nu 2 weken later ongeveer nog maar 1.40 dollar per euro.

Met dank aan het totale wanbeleid van de EU en al die failliet gaande landen.

[ Voor 10% gewijzigd door Xeanor op 23-05-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:38

Ik had en heb geen zin om alles te gaan converteren (en afhankelijk te zijn van iTunes) en gebruik nu sinds 2 weken Stream2Me (Op iPad2 via wifi en iPhone4 via wifi en 3g). Hiermee kan ik alles streamen, series, films, muziek, afbeeldingen. Nog geen problemen met formaten gehad (divx, mkv, avi, wmv, mp3) maar heb het ook nog niet intensief gebruikt. Kijk eens of het ook iets voor jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

henkjobse schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:29:
[...]

Nope, nog niet gelukt. Heb binnen de app zelf feedback gegeven richting Rabobank, want waarsch. hebben ze de app 'gewoon' nog niet aangepast voor de iPad 2 (waar itt de 1 natuurlijk wél een camera op zit).
Vandaag ben ik door de Rabobank gebeld. Omdat de Ipad2 in tegenstelling tot de Iphone geen autofocus bezit kan de Ipad2 geen bankgiro's scannen.
http://itunes.apple.com/n...90636?mt=8&ign-mpt=uo%3D2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
hendriku schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:13:
[...]

Ik had en heb geen zin om alles te gaan converteren (en afhankelijk te zijn van iTunes) en gebruik nu sinds 2 weken Stream2Me (Op iPad2 via wifi en iPhone4 via wifi en 3g). Hiermee kan ik alles streamen, series, films, muziek, afbeeldingen. Nog geen problemen met formaten gehad (divx, mkv, avi, wmv, mp3) maar heb het ook nog niet intensief gebruikt. Kijk eens of het ook iets voor jou is.
En wat moet je doen als je een mkv wil mee nemen 'on the road'

Binnen kort moet ik voor mijn werk wat reizen en ik zou graag epi's op mijn ipad 2 zetten.
Liefst niet de manier van alles overzetten want dat kost behoorlijk wat tijd.

Gewoon een manier vinden om de mkv's op de ipad te krijgen (geen idee hoe dit al kan, itunes?)
En daarna met een goeie player(cinexplayer?) deze kunnen openen.

Kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Xeanor schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:49:
[...]

De koers is net volledig ingestort. Het was 1.48 dollar per euro, nu 2 weken later ongeveer nog maar 1.40 dollar per euro.
Compleet offtopic; maar als je dat al "volledig ingestort" noemt ben je volgens mij een raspessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Roamor schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:17:
[...]

Compleet offtopic; maar als je dat al "volledig ingestort" noemt ben je volgens mij een raspessimist.
Klopt, 1.40 is nog steeds een mooie koers, maar van 1.50 naar 1.40 is wel heel snel gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Kan je ergens zien of een bepaald serienummer is bestemd voor de US of de EU markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgert schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:16:
Kan je ergens zien of een bepaald serienummer is bestemd voor de US of de EU markt?
Ja, lijkt me logisch ;)
Maar aan welke code/gedeelte je dat nou precies kunt herkennen :?

Serienummers zijn per definitie bedacht ter identificatie van een product ;)
En aangezien er twee grote verschillen zijn...
Zeg maar het normale/meest gebruikte model voor het netwerk (UMTS/HSDPA/HSUPA/GSM/EDGE) en het afwijkende (US) Verizon model: voor het CDMA EV-DO netwerk, kan je daar een logische conclusie aan verbinden!

Onderstaande site kan het serienummer decoderen, maar er zullen ongetwijfeld nog meer kenmerken zijn die nog niet bekend zijn.
http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:37

Ankh

|true

Even een vakantie vraagje, heb zelf een iPad naar alle tevredenheid.
Op vakanties maak je dan ook veel foto's, en wil niet een notebook etc meenemen. Dus zou een ipad met de photo connection kit een mooie optie zijn. Enkel worden de foto's dan itunes opgenomen.

Ik vroeg me af of je dit ook middels je ipad kan versturen via internet.. Ik kan hier dus niets over terug vinden (misschien een app vanuit cydia)?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
Ankh schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:48:
Even een vakantie vraagje, heb zelf een iPad naar alle tevredenheid.
Op vakanties maak je dan ook veel foto's, en wil niet een notebook etc meenemen. Dus zou een ipad met de photo connection kit een mooie optie zijn. Enkel worden de foto's dan itunes opgenomen.

Ik vroeg me af of je dit ook middels je ipad kan versturen via internet.. Ik kan hier dus niets over terug vinden (misschien een app vanuit cydia)?
Eh...de foto's komen dan 'gewoon' beschikbaar binnen de 'foto's' applicaties op de ipad en ja vanuit daar kun je ze direct versturen. Hou eer wel rekening mee dat de 'verstuurde' foto's de originele resolutie hebben dus vrij groot zijn ;)

Wij hebben die Photo Connection Kit ook en het werkt PERFECTOS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:14:
[...]

Eh...de foto's komen dan 'gewoon' beschikbaar binnen de 'foto's' applicaties op de ipad en ja vanuit daar kun je ze direct versturen. Hou eer wel rekening mee dat de 'verstuurde' foto's de originele resolutie hebben dus vrij groot zijn ;)

bestaat er mogelijkheid om foto's te verkleinen alvorens te versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:37

Ankh

|true

TheVMaster schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:14:
[...]

Dat is mooi, zal ook niet via 3G doen maar via Wifi (in hotels meestal wel aanwezig).
Dan haal ik zo kaartje! :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

@iKurt, daar zijn genoeg apps voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:06:
[...]

bestaat er mogelijkheid om foto's te verkleinen alvorens te versturen?
Ja, dit kan heel makkelijk in de mail waarmee je ze verstuurd. Je kunt ze direct versturen vanuit de foto applicatie. Je moet even op "afbeeldingen" tappen. Werkt briljant, afgelopen weekend in de Eifel ook gedaan.
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.