exi22 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 18:53:
Ik praat alleen voor mij zelf, maar volgens mij is dit een topic waarmee je ervaringen deelt etc. Dus ik als mij afvraag hoe het bij andere zit wilt toch niet meteen zeggen dat ik er van wakker lig? Ik ben totaal geen mieren neuker, ik vraag aleen de ervaring van anderen. Dat er niks extreem aan de hand is weet ik ook wel.
Blijkbaar had je niks anders te doen, maar bedankt voor de moeite voor het vermelden hoelang jouw ipad er over doet.
Als je weet dat er niks bijzonders aan de hand is, wie heeft er dan blijkbaar niets beters te doen
Nogmaals...
De apparaten/gebruikers verschillen en gelukkig maar

, dus welke tijd ik ook opgeef, je hebt er niks aan.
Zou misschien een +- 15min...35min schelen, maar wat heb je aan die informatie, niks toch
Kortom...
Als iets 0 is wil niet zeggen dat hij helemaal uitgeput dus echt 0 is!
Hetzelfde geldt voor 100, denk daar maar eens over na 
Put je accu zo veel mogelijk uit, dus dat de accu zoveel mogelijk bij het echte 0-punt in de buurt komt.
Daarna in uitgeschakelde toestand aan de oplader leggen en vervolgens opladen tot 1 uur extra nadat je de 100% ziet, zodat de accu in de buurt komt van de echte 100%.
Hierna is de softwarematige %-teller gekalibreerd met accu en lopen ze wellicht beter parallel met elkaar.
Bovenstaande maakt voor het fysieke oplaadproces v/d accu zelf niks uit, maar wel voor de softwarematige %-teller want er zijn mensen die daar te veel waarden aan hechten, het eind verloopt ook zeker niet lineair
Als je de iPad een week hebt gebruikt, meet je nog eens, en dan zal je zien dat je in de buurt komt van de door Apple opgegeven waarden.
Succes.