Eeennnn...... daar istie weerToppe schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:25:
Weet niet hoe het met de iPads zelf zit maar mijn smartcover is al verstuurd. Mijn gevoel zegt dat Apple langzaam gaat uitleveren terwijl ze wel gewoon op voorraad zijn.
Zag laatst een tweet van de MediaMarkt Arena voorbij komen dat het oude model nog ruim op voorraad was.matthijst schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:39:
[...]
Is de 1 nog te koop ergens? Op de Apple site stond hij niet meer....
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Anoniem: 354621
Ja hier bij de MM (Leeuwarden) ook bakken vol iPad 1robbinonline schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:42:
[...]
Zag laatst een tweet van de MediaMarkt Arena voorbij komen dat het oude model nog ruim op voorraad was.
Hmm van iPad 1 3G 32GB (die heb ik nu ook) naar iPad 2 16GB wifi zou ik echt niet doen, al kreeg ik 100 euro toe. Wat als KPN tethering in de volgende update van iOS alsnog disablet?Gadgets schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:53:
Ik heb vrijdagavond mijn iPad 1 32GB + 3G + hoes (leder) verkocht voor € 480,=. Lijkt me geen slechte deal! Nu zit er ik erover te denken om een iPad 2 16GB WIFI te kopen aangezien ik toch kan tetheren met m'n iPhone 4. En het terug gaan in storage is voor mij geen probleem aangezien ik op m'n 32GB iPad ook maar 12 Gb in gebruik had, waarvan de helft apps waren die ik niet gebruikte.
Ik zit nog wel een beetje te twijfelen over wel of geen 32GB, iemand hier ideeen over die ik over het hoofd zie?
Zou wel een sweete deal zijn iPad 1 verkocht € 480 - iPad 2 16GB Wifi € 479,= en dan houd ik nog 1 euro over
De opslag maakt mij persoonlijk weinig uit, maar 3G wil ik echt niet missen. Ik vind tethering of een andere vorm van externe netwerkverbinding gewoon te omslachtig.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Gisteren even met de iPad 2 gespeeld..... so far ben ik niet echt impressed t.o.v. mijn iPad 1.
Ja het gaat iets sneller, ja het is wat dunner, ja het is wat lichter.....
Sinds 4.3 ben ik dit tevreden over surfen op de ipad1, de 2 voegt wel iets toe qua snelheid maar het is niet heel veel sneller. De camera's zijn echt slechte kwaliteit, leuk voor facetime.... maar ik vind facetime niet leuk.
Als je nog geen iPad had is het zeker een leuk ding, maar voor iPad bezitters zie ik weinig reden om te upgraden.
Nu ik de smartcover in het echt gezien heb vind ik ze nog nuttelozer.
Sinds 4.3 ben ik dit tevreden over surfen op de ipad1, de 2 voegt wel iets toe qua snelheid maar het is niet heel veel sneller. De camera's zijn echt slechte kwaliteit, leuk voor facetime.... maar ik vind facetime niet leuk.
Als je nog geen iPad had is het zeker een leuk ding, maar voor iPad bezitters zie ik weinig reden om te upgraden.
Ik ruik jalozie?T7D_Sneezy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:56:
Gisteren even met de iPad 2 gespeeld..... so far ben ik niet echt impressed t.o.v. mijn iPad 1.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Anoniem: 49090
Zo kan je het interperteren.
Ik zelf vermoed dat hij nu allerlei redenen voor zichzelf afweegt ivm het kopen van een ipad2. Bedoel hij heeft een ipad 1 en dan moet ik toegeven waarom upgraden?
Zelf een ipad 2 en bevalt mij prima, maar om nu te zeggen dat je altijd voor een ipad 2 moet gaan als je al een ipad 1 hebt. Zou ik zelf ook nee zeggen.
Ik zie een weldoordachte overweging om niet te upgraden...Toppe schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:05:
Ik ruik jalozie?
Grappig hoe mensen meteen janken over jaloezie als iemand wat op een iPad2 aan te merken heeft.
Helemaal als je bedenkt dat de meesten allang een iPad1 hebben, dus zo te zien geen probleem hebben om 500 euro uit te geven
[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 28-03-2011 18:34 ]
Beste mensen,
Als ik uit een map van mijn PC fotos laad, dan worden de vorige die ik op mijn I-pad heb staan gewoon overgeschreven. Ook wordt de naam van de foto's niet vermeld. Er staat nu "foto bibliotheek" Ik kies op optie fotos synchroniseren uit.. maar ik kan niet de optie geselecteeerde mappen kiezen? kan iemand mij helpen?Ik kan dit trouwens wel met een Iphone. Ik beschik over een ipad 2, en de nieuwste versie 4.3.1 van me ipad. enig idee wat ik nog kan doen?? Ik word er moedeloos van.
Als ik uit een map van mijn PC fotos laad, dan worden de vorige die ik op mijn I-pad heb staan gewoon overgeschreven. Ook wordt de naam van de foto's niet vermeld. Er staat nu "foto bibliotheek" Ik kies op optie fotos synchroniseren uit.. maar ik kan niet de optie geselecteeerde mappen kiezen? kan iemand mij helpen?Ik kan dit trouwens wel met een Iphone. Ik beschik over een ipad 2, en de nieuwste versie 4.3.1 van me ipad. enig idee wat ik nog kan doen?? Ik word er moedeloos van.
Ik heb ze beiden, je beoordeling is m.i. een understatement. De iPad is wel degelijk veel sneller, ook het extra geheugen speelt daarbij een belangrijke rol. Plus hij ligt enorm veel prettiger in de hand.T7D_Sneezy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:56:
Sinds 4.3 ben ik dit tevreden over surfen op de ipad1, de 2 voegt wel iets toe qua snelheid maar het is niet heel veel sneller.
[ Voor 3% gewijzigd door Sovereign op 28-03-2011 18:39 ]
het "iets sneller" en "wat" dunner noemen doe je eigenlijk alleen om de iPad1 voor jezelf goed te praten.
De ipad2 is zonder twijfel de betere van de twee, of je moet upgraden van de iPad naar de iPad2 laat ik even in het midden maar de verschillen zijn een heel stuk groter dan "wat dunner" en "iets sneller"
De ipad2 is zonder twijfel de betere van de twee, of je moet upgraden van de iPad naar de iPad2 laat ik even in het midden maar de verschillen zijn een heel stuk groter dan "wat dunner" en "iets sneller"
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[sarcasm] Buiten twee brakke camera's en wat backlight bleeding heb je het volgens mij dan echt wel gehad voor wat betreft de verschillen. Verder kun je er gewoon hetzelfde mee want beide apparaten draaien dezelfde software. [/sarcasm]Donstil schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:50:
het "iets sneller" en "wat" dunner noemen doe je eigenlijk alleen om de iPad1 voor jezelf goed te praten.
Zoals altijd bij Apple producten is het geen rationele discussie maar gaat het vaak om wat iemand bereid is uit te geven aan de emoties die iemand ervaart bij het aanschaffen en bezitten van de nieuwste versie van een stuk apple hardware. Rationeel gezien is het wanneer je geen fervent skype of facetime gebruiker bent natuurlijk vrij ridicuul om je nog geen jaar oude iPad in te ruilen voor de nieuwe. Dat is op geen enkele rationele grond goed te praten.
Tis de poen, simpel zat maar ook wat je het waard vind. Persoonlijk vind ik zo'n 300 euro voor een speeltje wel genoeg dus vandaar de ipad 1. Want er zijn ook nog :
- Smartphones, Lcd tv's, Pc's, laptop's, netbook's, receivers, bluray spelers, xbox-en, ps3-en,
- Mediaplayers, Lan boxen, 2TB drives, SSD's, Grafische kaarten, Bergen software en apps,
- 5.1 boxensets, muizen, joysticks, stuurwielen, gamepads, koptelefoons, afstandsbedieningen
- Platenspelers, cd spelers, dvd spelers, branders, Camera's, Video, Handheld consoles,
- Broodroosters, waterkokers, stofzuigers, ijskasten, vriezers, vaatwassers, ovens, stoomovens,
- magnetrons, Dect telefoons, modems, routers, switches
En wie weet heb ik nog wat electronisch over het hoofd gezien.
Dan heb ik belangrijke zaken als huizen en auto's en vakantie's nog even buiten beschouwing gelaten, om over geld voor de dame(s) nog maar te zwijgen.
Dus ja voor een ipad vind ik 300 euro wel zat
Gegeven ongelimiteerde financiële middelen kocht ik natuurlijk direct een 64gb 3g ipad2 alsmede een xoom voor de irritatie.
- Smartphones, Lcd tv's, Pc's, laptop's, netbook's, receivers, bluray spelers, xbox-en, ps3-en,
- Mediaplayers, Lan boxen, 2TB drives, SSD's, Grafische kaarten, Bergen software en apps,
- 5.1 boxensets, muizen, joysticks, stuurwielen, gamepads, koptelefoons, afstandsbedieningen
- Platenspelers, cd spelers, dvd spelers, branders, Camera's, Video, Handheld consoles,
- Broodroosters, waterkokers, stofzuigers, ijskasten, vriezers, vaatwassers, ovens, stoomovens,
- magnetrons, Dect telefoons, modems, routers, switches
En wie weet heb ik nog wat electronisch over het hoofd gezien.
Dan heb ik belangrijke zaken als huizen en auto's en vakantie's nog even buiten beschouwing gelaten, om over geld voor de dame(s) nog maar te zwijgen.
Dus ja voor een ipad vind ik 300 euro wel zat
Gegeven ongelimiteerde financiële middelen kocht ik natuurlijk direct een 64gb 3g ipad2 alsmede een xoom voor de irritatie.
[ Voor 6% gewijzigd door HaseMike op 28-03-2011 19:22 ]
In dat geval kopen mensen nu een iPad 1 voor de lage prijs want een maand geleden was de ipad 1 nog gewoon 499 euro.Good Fella schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:22:
[...]
Ik snap niet dat er mensen zijn die voor 579 euro een 32 GB iPad kopen terwijl je voor 100 euro meer de 64 GB hebt.
See what I did there
Niet iedereen wil het nieuwste van het nieuwst. 100 euro is gewoon een hoop geld. Als de extra features van de iPad 2 voor iemand geen 100 euro waard zijn dan koop je een iPad 1.
Ik heb net ook een iPad 1 32GB + Apple Case + Dock gekocht voor 375 euro. Prima deal IMO.
http://interfacelift.com/wallpaper/downloads/date/any/bilzard schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:38:
Heeft iemand een idee waar ik wallpapers speciaal voor de iPad downloaden/ophalen?
Als je die site op je ipad bezoekt zet hij automatisch het downloadformaat naar ipad, maar als je ze via je pc wilt opslaan kan je ook handmatig de ipad resolutie selectieren
Ik ga morgen bij de mediamarkt langs ivm 2 dode pixels, een klein beetje bleeding en een lichte beschadeging (die er al op zat toen ik hem uit de doos haalde) net onder de home knop. Vind het niet acceptabel voor een apparaat van 600 euro. Verder ben ik er echt super blij mee.
Hoop eigenlijk dat ik deze ipad kan gebruiken tot ze andere binnen krijgen en dat ik hem dan om kan wisselen. Heb niet voor niets een tijd in de rij gestaan, zou balen zijn als ik nu alsnog een tijd zonder ipad zou zitten. Geen idee of dit gaat lukken.
Hoop eigenlijk dat ik deze ipad kan gebruiken tot ze andere binnen krijgen en dat ik hem dan om kan wisselen. Heb niet voor niets een tijd in de rij gestaan, zou balen zijn als ik nu alsnog een tijd zonder ipad zou zitten. Geen idee of dit gaat lukken.
Valt me trouwens op dat er hier een aantal mensen nogal negatief over de smartcover schriven. Hebben ze de cover wel geprobeerd? Ik vind het super handig. Typen gaat zoveel handiger als de ipad schuin op de cover leunt. Bovendien is het een prima stand wanneer je de ipad als foto frame gebruikt of om een filmpje te kijken. Ja, hij is niet goedkoop, maar ik vind het een prima cover. Heb wel nog een sleeve nodig zodat m'n ipad onderweg beter beschermt is.
Vind de Smart Cover ook super. Heb de zwart lederen en is ideaal.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik wacht tot de goedkopere versies komen.....
Damn it's good 2b a Tweaker!
Ik heb ook een Lederen SmartCover.
Ik was eerst niet zo te spreken over de leer soort maar nu ik die rubberen normale versie heb gezien snap ik het ineens weer wel.
Wat ogen die normale goedkoop zeg.
Ik was eerst niet zo te spreken over de leer soort maar nu ik die rubberen normale versie heb gezien snap ik het ineens weer wel.
Wat ogen die normale goedkoop zeg.
wat een onzin reacties.....dit topic heet toch ervaringen en discussie?En dit is mijn ervaring met de iPad2 t.o.v. iPad1. Ik ben zeker niet jaloers op mensen met een ipad2, als ik zou willen zou ik er zo 1 kunnen kopen. Maar het ding is simpelweg een milde evolutie dan een revolutie. Tuurlijk is de iPad2 in alles beter dan de iPad, maar is hij veel beter?
Uit mijn ervaring werken APR als volgt; laten liggen en wachten op nieuwe voorraad, direct uit voorraad een nieuwe of meenemen en omruilen zodra voorraad er is.Brammel schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:44:
Ik ga morgen bij de mediamarkt langs ivm 2 dode pixels, een klein beetje bleeding en een lichte beschadeging (die er al op zat toen ik hem uit de doos haalde) net onder de home knop. Vind het niet acceptabel voor een apparaat van 600 euro. Verder ben ik er echt super blij mee.
Maar ik durf niet te zeggen of dat ook zo bij MediaMarkt is (al lijkt mij van wel). Ervaring vanuit iCentre en iFactors, tot 3 maal toe altijd mogen meenemen tot er nieuwe was (ACD, iPhone, iPod Touch.. ja pech kun je ook gewoon hébben
Ik wil ook wel eens comics op mijn iPad, het liefst nederlandstalige, welke apps zijn handig en waar haal ik de comics vandaan?
Iemand tips, ik heb hier +/- 3 dingen werken via wifi, behalve mn ipad, iemand tips?
Wifi staat aan telefoon kan via wifi op het internet.
Ipad staat wifi aan, ook verbonden met mijn modem.
Als ik bijv safari opstart dan zegt ie dat er geen verbinding is met het internet.
heb hem ook al eens gereset nadat hij verbonden was.
Kan het hier wat mee te maken hebben?
Op de ipad staat een voor mij ander ipadres.
Op mijn modem staat dit:
DHCP-groepsnaam Adresbereik Gateway
LAN_private 192.168.1.64 - 192.168.1.253 192.168.1.254
Als ik bijv safari opstart dan zegt ie dat er geen verbinding is met het internet.
heb hem ook al eens gereset nadat hij verbonden was.
Kan het hier wat mee te maken hebben?
Op de ipad staat een voor mij ander ipadres.
Op mijn modem staat dit:
DHCP-groepsnaam Adresbereik Gateway
LAN_private 192.168.1.64 - 192.168.1.253 192.168.1.254
[ Voor 32% gewijzigd door Wii4all op 28-03-2011 21:09 ]
Burp
Iemand een idee of dat truukje om de multitasking gestures op de iPad (2) werkend te krijgen ook nog werkt in iOS 4.3.1? Heb al wat gegoogeld maar vind er precies niets over.
Probeer eens je iPad helemaal uit te zetten en dan opnieuw aan te zetten. Anders even je wifi profiel van je iPad verwijderen en opnieuw toevoegen.Wii4all schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:04:
Iemand tips, ik heb hier +/- 3 dingen werken via wifi, behalve mn ipad, iemand tips?
Frustrerend als hij het niet doet zeg!
ComiczealJackson6 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:03:
Ik wil ook wel eens comics op mijn iPad, het liefst nederlandstalige, welke apps zijn handig en waar haal ik de comics vandaan?
Moest je een developer account nemen. Volgens mij kan dat gratis en dan kan je gebruik maken van de gestures. Voor zover ik weet ten minste.Cooki3s schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:04:
Iemand een idee of dat truukje om de multitasking gestures op de iPad (2) werkend te krijgen ook nog werkt in iOS 4.3.1? Heb al wat gegoogeld maar vind er precies niets over.
Kijk eens in het app topic
[ Voor 53% gewijzigd door timwijn op 28-03-2011 21:18 ]
Dat zou mooi zijn. Ik zie het morgen wel. Moet je voor service voor apple spullen bij de MM bij het gewone service pumt zijn of juist in de apple hoek in de MM zelf?graceful schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:59:
[...]
Uit mijn ervaring werken APR als volgt; laten liggen en wachten op nieuwe voorraad, direct uit voorraad een nieuwe of meenemen en omruilen zodra voorraad er is.
Maar ik durf niet te zeggen of dat ook zo bij MediaMarkt is (al lijkt mij van wel). Ervaring vanuit iCentre en iFactors, tot 3 maal toe altijd mogen meenemen tot er nieuwe was (ACD, iPhone, iPod Touch.. ja pech kun je ook gewoon hébben)
Anoniem: 296131
Comicbooklover. Synct comics vanaf mijn Mac via Wifi naar de iPad app. Ideaal en gratis.Jackson6 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:03:
Anoniem: 309128
Zo net even met mn nieuwe ipad 2 gespeeld, gelukkig minder backlight bleeding dan bij mn ipad maar toch weer aanwezig helaas. In snelheid is zeker een merkbaar verschil
hmm 'vernieuw' lease gedaan en ineens kreeg hij automatisch een ip in de reeks 192.168
nu werkt het.
bedankt!
nu werkt het.
bedankt!
Burp
Zijn er al mooie (leren) ipad 2 hoezen die zowel voor en achterkant beschermen en gebruik maken van de magneetjes in de ipad 2?
Smartblazer2 Ipad cover is er 1 die ik gevonden heb, maar zijn er meer? Hoeft niet persee leer te zijn. Maar het sluiten met de magneet en de automatische sleep functie vind ik wel handig, en de achterkant moet beschermd zijn.
Smartblazer2 Ipad cover is er 1 die ik gevonden heb, maar zijn er meer? Hoeft niet persee leer te zijn. Maar het sluiten met de magneet en de automatische sleep functie vind ik wel handig, en de achterkant moet beschermd zijn.
[ Voor 47% gewijzigd door duncanvdlinden op 28-03-2011 21:40 ]
Jep! IpadclubCooki3s schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:04:
Dit is overigens mijn light bleed, bleed
2 dikke vlekken net boven de homembutton en een klein beetje aan de linker zijkant.
Bovenkant foto is weerspiegeling.
Zichtbaar vanaf ongeveer 0% helderheid..
Ik wacht tot er nieuwe op voorraad zijn en dan gaat mijn nieuwe vriendje weer retour.
Anoniem: 354477
http://gizmodo.com/578597...uto+wake-sensors/gallery/duncanvdlinden schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:30:
Zijn er al mooie (leren) ipad 2 hoezen die zowel voor en achterkant beschermen en gebruik maken van de magneetjes in de ipad 2?
Anoniem: 120448
Sinds kort ook hier een erg tevreden iPad (2) gebruiker. Als nieuweling, een aantal punten:
Ik zou graag mijn contacten in mijn iPhone 3GS willen overzetten naar de iPad. Nu staan deze niet in een programma opgeslagen (outlook oid), maar alleen aanwezig op de m'n telefoon. Ik heb al wel gezien dat het mogelijke is om een enkele contact per email (of mms) te versturen vanaf de iPhone. Echter, gaat dit wel even duren gezien de hoeveelheid contacten. Wat raden jullie aan?
Tweede punt is een goede office oplossing. Via Google vind ik veel vergelijkingen tussen pages, quickoffice en docs 2 go. Wil alleen zo nu en dan kunnen werken aan een rapportje, uiteraard met behoud van layout. Iemand goede ervaringen met een van deze programma's?
Ik zou graag mijn contacten in mijn iPhone 3GS willen overzetten naar de iPad. Nu staan deze niet in een programma opgeslagen (outlook oid), maar alleen aanwezig op de m'n telefoon. Ik heb al wel gezien dat het mogelijke is om een enkele contact per email (of mms) te versturen vanaf de iPhone. Echter, gaat dit wel even duren gezien de hoeveelheid contacten. Wat raden jullie aan?
Tweede punt is een goede office oplossing. Via Google vind ik veel vergelijkingen tussen pages, quickoffice en docs 2 go. Wil alleen zo nu en dan kunnen werken aan een rapportje, uiteraard met behoud van layout. Iemand goede ervaringen met een van deze programma's?
Ligt het aan mij of duurt het volledig opladen van de ipad 2 lang?
Voor mijn gevoel ook inderdaad. Maar ik vind het niet storend. Speel er een hele dag mee en 's nachts gaat hij op het duo Dock samen met m'n iPhone!
Sinds dat ik Pages heb aangeschaft op mn iPad, lijken de lettertypes van sites in Safari ook veranderd te zijn.. (naar een Microsoft lettertype) Kan dit kloppen?
volgende vraag, ik heb een nas synology, daarop heb ik net de itunes server mode ingeschakeld. op mijn pc kan ik via itunes supermakkelijk deze 'service' benaderen. Hoe kan ik dit met de ipad? Is daar airvideo voor nodig, of moet je een andere app hebben? In de ipod functie zie ik niks hiervoor.
Burp
Dat kan niet zomaar. Je iTunes zoekt lokaal naar beschikbare servers. De iPad ondersteunt dit niet standaard.
Zit ff te zoeken en heb 2 apps gevonden die op basis van een dir. kunnen streamen.
1: fusion stream die installeer ik nu (gratis)
2. streamtome (2,39)
1: fusion stream die installeer ik nu (gratis)
2. streamtome (2,39)
Burp
Maar je kan toch ook gewoon syncn?
ik ga toch niet alle muziek van mijn nas op de ipad syncen?
streamtome werkt perfect ben nu al muziek aan het luisteren.
Burp
Werkt het met thuisdeling niet ook gewoon?Wii4all schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:46:
ik ga toch niet alle muziek van mijn nas op de ipad syncen?
Dat werkt met mijn laptop wel gewoon (iTunes library delen).
Welke synology heb je? Ben daar naar aan het kijken...
Yep daar had ik de Smartblazer2 ook gevonden als enige alternatief, maar ik kom ook een plastic cover tegen, die is echter nog niet te koop: http://www.speckproducts....wrap-ipad-case-black.html
Daarom mochten er mensen zijn die al dergelijke cover hebben gekocht dan hoor ik het graag
Philips heeft ook iPad hoezen: http://www.philips.nl/c/i...RES_SU_NL_CONSUMER%3Dtrue
Alleen volgens mij is hier een apart draadje over, de hoezen
Ik gebruik voor muziek gewoon de app DS-Audio van Synology zelf en werkt prima. Streamt alles naar mijn iPhone toe, dus ook naar de iPad. Deze app kan ook hetzelfde als de Remote app van Apple. Ook erg handig om je muziek te streamen van je Synology naar je hifi-set met je iPhone/iPad als afstandsbediening.Wii4all schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:34:
volgende vraag, ik heb een nas synology, daarop heb ik net de itunes server mode ingeschakeld. op mijn pc kan ik via itunes supermakkelijk deze 'service' benaderen. Hoe kan ik dit met de ipad? Is daar airvideo voor nodig, of moet je een andere app hebben? In de ipod functie zie ik niks hiervoor.
[ Voor 3% gewijzigd door Roelos op 29-03-2011 00:28 ]
Wow, die multitouch gestures zijn echt top, maken het plaatje compleet!!
Werken trouwens ook in de nieuwste IOS (4.3.1) en zijn ook te activeren zonder "developer" te worden (waar een Mac voor nodig is) op een Windows PC. Dit door een backup te maken, een key in de backupbestanden toe te voegen en weer te restoren. Zie enable-multitouch-gestures-on-ipad-without-jailbreaking
Een multitouch feature die ik nog nergens tegengekomen was: Als je omhoog swipet krijg je een "snelkoppelingenbalk" onderin met de actieve apps. Ga je in die balk naar links dan verschijnt een dashboard met schuifregelaars voor helderheid en volume en start/pauze/forward/reverse knoppen die werken op bijvoorbeeld iPod-app of Youtube-videos. Super handig!
Vond het altijd onhandig dat de volume-button onder de iPad zit als je hem horizontaal hebt, steunend op de smartcover. Dat is hiermee dus opgelost!
De actieve apps in de snelkoppelingenbalk kun je trouwens sluiten door een icoon even vast te houden, waarna de icoontjes gaan trillen en er een minnetje bij komt te staan. Met het minnetje sluit je actieve apps, zodat je alleen de apps open kunt laten staan waar je door heen wil kunnen swipen.
Heb sinds vrijdag de iPad 2, mijn eerste Apple-product. Zou nu al niet meer zonder kunnen... erg tevreden dus!
Werken trouwens ook in de nieuwste IOS (4.3.1) en zijn ook te activeren zonder "developer" te worden (waar een Mac voor nodig is) op een Windows PC. Dit door een backup te maken, een key in de backupbestanden toe te voegen en weer te restoren. Zie enable-multitouch-gestures-on-ipad-without-jailbreaking
Een multitouch feature die ik nog nergens tegengekomen was: Als je omhoog swipet krijg je een "snelkoppelingenbalk" onderin met de actieve apps. Ga je in die balk naar links dan verschijnt een dashboard met schuifregelaars voor helderheid en volume en start/pauze/forward/reverse knoppen die werken op bijvoorbeeld iPod-app of Youtube-videos. Super handig!
Vond het altijd onhandig dat de volume-button onder de iPad zit als je hem horizontaal hebt, steunend op de smartcover. Dat is hiermee dus opgelost!
De actieve apps in de snelkoppelingenbalk kun je trouwens sluiten door een icoon even vast te houden, waarna de icoontjes gaan trillen en er een minnetje bij komt te staan. Met het minnetje sluit je actieve apps, zodat je alleen de apps open kunt laten staan waar je door heen wil kunnen swipen.
Heb sinds vrijdag de iPad 2, mijn eerste Apple-product. Zou nu al niet meer zonder kunnen... erg tevreden dus!
Bedankt voor die link, werkt perfect hier.Klaassie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:29:
Wow, die multitouch gestures zijn echt top, maken het plaatje compleet!!
Graag gedaan. Heb uit dit topic zelf ook aardig wat info gehaald, kan ik eens wat terugdoen.
De Mute-knop in het multi-touch dashboard lijkt bij mij trouwens niet te werken. Er komt wel een tekst "Geluid uit" en "Geluid aan" als ik omschakel, maar het geluid gaat niet uit.
Edit: Mute werkt weer wel op de "Hubble-telescoop"-app, misschien dus alleen niet bij de iPod-app.
@hieronder: ha inderdaad, weer wat geleerd!
De Mute-knop in het multi-touch dashboard lijkt bij mij trouwens niet te werken. Er komt wel een tekst "Geluid uit" en "Geluid aan" als ik omschakel, maar het geluid gaat niet uit.
Edit: Mute werkt weer wel op de "Hubble-telescoop"-app, misschien dus alleen niet bij de iPod-app.
@hieronder: ha inderdaad, weer wat geleerd!
[ Voor 20% gewijzigd door Klaassie op 29-03-2011 01:22 ]
2x op de homeknop en je hebt dat ook. iOs zit vol handigheden waar je gaandeweg wel achterkomt.Klaassie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:29:toon volledige bericht
Wow, die multitouch gestures zijn echt top, maken het plaatje compleet!!![]()
Weet iemand of het probleem met de camera connection kit is opgelost?
Lees alleen maar berichten over dat het met iOS 4.2 niet meer werkt, maar is dit al verholpen?
Lees alleen maar berichten over dat het met iOS 4.2 niet meer werkt, maar is dit al verholpen?
Heb gister de camera kit nog gebruikt. Wel eens waar met de SD lezer, USB gebruik ik niet/nooit dus dat weet ik niet.
Getest met 4.3.1
Getest met 4.3.1
Welk probleem met de Camera connection kit bedoel je?
Het "probleem" van het aangepaste amperage is namelijk meer een maatregel dan een probleem en daarom ook niet "opgelost".
Ik gebruik de kit altijd op foto's van me iPhone te halen en dat werkt nog steeds keurig en gaat via USB.
Het "probleem" van het aangepaste amperage is namelijk meer een maatregel dan een probleem en daarom ook niet "opgelost".
Ik gebruik de kit altijd op foto's van me iPhone te halen en dat werkt nog steeds keurig en gaat via USB.
Ik wou het net zeggeen, twee keer homebuttonnwerkt prima, heb je die gestures niet per se voor nodigT7D_Sneezy schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 01:11:
[...]
2x op de homeknop en je hebt dat ook. iOs zit vol handigheden waar je gaandeweg wel achterkomt.
die kloteknop zit altijd aan de verkeerde kant haha, ik buig voor de multi gestures, zijn echt goud. samen met de terra browser bijna geen knoppen meer nodig
.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ik had deze al in de iphone thread gepost maar hier is-ie ook wel op z'n plaats lijkt me 
Check deze link voor batterijproblemen onder iOS 4.3.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Is dat in 4.3.1 niet opgelost ??Kassad schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:45:
Ik had deze al in de iphone thread gepost maar hier is-ie ook wel op z'n plaats lijkt me
Anoniem: 323791
Leuk al deze ervaringen met de nieuwe iPad 2 maar ik zie ook dat ik er goed aan heb gedaan door niet te updaten naar iPad 2.0 (heb zelf 1.0) want,zoals ik al eerder opmerkte,zijn voor mij de specs te marginaal om een geheel nieuwe iPad te kopen + het feit dat iPad 3.0 reeds in onderzoek is voor produktie zo begin volgend jaar.
Ik heb een ds109.Roelos schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:26:
[...]
Ik gebruik voor muziek gewoon de app DS-Audio van Synology zelf en werkt prima. Streamt alles naar mijn iPhone toe, dus ook naar de iPad. Deze app kan ook hetzelfde als de Remote app van Apple. Ook erg handig om je muziek te streamen van je Synology naar je hifi-set met je iPhone/iPad als afstandsbediening.
Cool die app ga ik vanavond downloaden en testen.
Burp
Is dat al ergens bevestigd? Of is dat nog steeds een gerucht dat door één weblogje in de wereld is gebracht?Anoniem: 323791 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:10:
...het feit dat iPad 3.0 reeds in onderzoek is voor produktie zo begin volgend jaar.
Ja en als je die koopt zjn ze al bezig met ipad4Anoniem: 323791 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:10:
Leuk al deze ervaringen met de nieuwe iPad 2 maar ik zie ook dat ik er goed aan heb gedaan door niet te updaten naar iPad 2.0 (heb zelf 1.0) want,zoals ik al eerder opmerkte,zijn voor mij de specs te marginaal om een geheel nieuwe iPad te kopen + het feit dat iPad 3.0 reeds in onderzoek is voor produktie zo begin volgend jaar.
Ze zijn nu al bezig met de iPad 4 joh...T7D_Sneezy schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:36:
[...]
Ja en als je die koopt zjn ze al bezig met ipad4
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
bij mij werkt ie met m'n Nikon D300 nog altijd niet, sinds iOS 4.2. Als ik de kit aansluit (met of zonder camera er aan) krijg ik al een melding dat het apparaat niet ondersteund wordt.Wannegekzeg! schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 03:36:
Weet iemand of het probleem met de camera connection kit is opgelost?
Maar ik moet nog eens een andere kit regelen om er achter te komen of de mijne niet gewoon kapot is.
Kijk 's op de camera bij de Connection Settings! Je hebt daar twee standen. PC, en nog één. Hij moet op die andere staan! Dan werkt het.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
iPad 3: Apple werkt met een simpele product cyclus :
1- Iets nieuws waar wat te weinig functies aanzitten (product A)
2- Zelfde ding met iets meer functies (Product A2)
3- Echte nieuwe versie van product (Product B ) waar toch weer wat aan mist
4- Zelfde ding met iets meer functies (Product B2)
5- Ga terug naar 1
We zitten nu op stap 2. Ik koop stap 1 en 3. Beter kan je 2 en 4 kopen, maar dan moet je een jaar langer wachten
5- Ga terug naar 1
We zitten nu op stap 2. Ik koop stap 1 en 3. Beter kan je 2 en 4 kopen, maar dan moet je een jaar langer wachten
Inderdaad, 1 en 3 is de truc. Hopelijk komt de "3" met een retinadisplay....
Benieuwd wat de iPhone 5 gaat brengen
Benieuwd wat de iPhone 5 gaat brengen
De iPhone4 is eigenlijk nog helemaal niet aan vervanging toe.
Er zal dan ook wel weer een "iPhone 3GS" update komen.
iPhone4 met een A5 CPU en bv 32/64gb opslag ipv 16/32.
Tot 6 juni blijft het gissen, tenzij iemand van Apple zijn prototype weer laat slingeren in de kroeg. Maar ik wacht wel met het vervangen van mijn iPhone tot de opvolger van de 4 is uitgebracht (minimale update of niet).Donstil schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:03:
De iPhone4 is eigenlijk nog helemaal niet aan vervanging toe.
hmm volgens mij had ik dat geprobeerd. Vanavond voor de zekerheid nog maar eens kijken.Rivanov schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:40:
Kijk 's op de camera bij de Connection Settings! Je hebt daar twee standen. PC, en nog één. Hij moet op die andere staan! Dan werkt het.
Ik vind je stappenplan leuk bedacht maar ik koop gewoon alle stappen hoorHaseMike schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:41:
iPad 3: Apple werkt met een simpele product cyclus :
5- Ga terug naar 1
Volgens mij ben ik echt dom, want ik zie nml niet de zin (punt 5) <key>SBUseSystemGestures</key>Klaassie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:29:toon volledige bericht
<true/>
Edit: ben toch niet dom. Het is al gelukt.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
heey, dit is waarschijnlijk al duizenden keren gevraagd, maar toch doe ik dat nog een keer:
Waarom een Ipad? Ik bedoel, ik ben al lang overtuigd dat het een geweldig apparaat is, maar wat doen jullie er zoal mee, en wat heeft jullie toen overtuigd? Ik ben namelijk niet echt iemand die zo 500/600 euro in zijn achterzak heeft zitten om even een Ipad te gaan kopen. En hoeveel gb geheugen hebben jullie genomen, en is dat genoeg?
Waarom een Ipad? Ik bedoel, ik ben al lang overtuigd dat het een geweldig apparaat is, maar wat doen jullie er zoal mee, en wat heeft jullie toen overtuigd? Ik ben namelijk niet echt iemand die zo 500/600 euro in zijn achterzak heeft zitten om even een Ipad te gaan kopen. En hoeveel gb geheugen hebben jullie genomen, en is dat genoeg?
Toen ik hem nog niet had, miste ik hem ook niet. Sinds ik hem heb, gebruik ik hem steeds vaker en vervangt hij vooral andere apparaten. Tijdens het koken is het mijn receptboek. Voor de TV mijn TV-gids. De iPad is mijn agenda waar privé en werk samenkomen in één overzicht. Ik lees er boeken op en ik lees er af-en-toe tijdschriften op. Op de bank bezoek ik sites. In bed kijk ik uitzending gemist. Af en toe speel ik een spelletje. Op het werk maak ik mijn aantekeningen erop.daaf89 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:15:
heey, dit is waarschijnlijk al duizenden keren gevraagd, maar toch doe ik dat nog een keer:
Kortom, allemaal dingen die je ook op een laptop, papier en / of desktop kan doen. De iPad maakt het alleen wat gemakkelijker.
Overtuigd? ;-)
Poeh, de iPad is mijn portable alleskunner. Ik werk aan mijn scriptie, maak krantjes op m'n werk met de kinderen, ik maak (binnenkort) muziek er mee, ik monteer (binnenkort) films, ik kijk films/series, luister muziek, surf het internet lekker makkelijk op de bank, speel bergen spelletjes, teken en ontwerp, mindmap, plan m'n agenda en nog veel meer.daaf89 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:15:
Ik doe er van alles mee dus. Ik had een 16gb iPad 1 en het wordt nu weer een 16gb iPad 2
eeeh, de bedoeling is ook dat je dat zelf toevoegt.pinokkia schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:13:
[...]
Volgens mij ben ik echt dom, want ik zie nml niet de zin (punt 5) <key>SBUseSystemGestures</key>
<true/>

Edit: zelf ook al achter gekomen dus
Heb het ook gedaan op deze manier op een iPad 2 @ 4.3.1, echt top! Werkt vele malen sneller.Klaassie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 00:29:toon volledige bericht
Door jullie beide overtuigd, dit waren de dingen die ik verwachtte zelf ook te gaan doen, en nu ik hoor dat dat prima werkt en door meerdere gedaan wordt, ben ik helemaal overtuigd. Ik begin maar vast met sparen.....
EDIT:
welke versie hebben jullie?
EDIT:
[ Voor 8% gewijzigd door daaf89 op 29-03-2011 10:55 ]
Anoniem: 321635
Je hoeft eveneens niet meteen een iPad 2 te kopen, je kan ook nog gaan voor een (tweedehands) iPad 1. Echter zou de iPad 2 natuurlijk wel de slimmere keuze zijn, gekeken naar vooruitgang qua snelheid etc.daaf89 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:48:
Door jullie beide overtuigd, dit waren de dingen die ik verwachtte zelf ook te gaan doen, en nu ik hoor dat dat prima werkt en door meerdere gedaan wordt, ben ik helemaal overtuigd. Ik begin maar vast met sparen.....
EDIT:
Daarnaast ken je misschien mensen die binnenkort naar Amerika gaan of je gaat er zelf misschien heen. Dan zou je daar het goedkoopste model (16 GB wifi) kunnen kopen en dan ben je om op honderdtallen af te ronden 400 euro kwijt ipv 500/600 euro.
Heb net de multi gesture aangezet door even mijn iPad 2 in developer mode te zetten werkt echt netjes!
Het apparaat is gewoon voor mij klaar de bleeding zie ik niet op blote oog dus voor mij nog geen reden om hem terug te brengen en de voorraad is er toch niet voor dus wacht wel even.
Alleen vraag ik me af waarom er bij mij staat "Opladen uit" waarom is dat en hoe gaat die weer aan
Toetsenbord gaf te weinig stroom aan mijn iPad.
Het apparaat is gewoon voor mij klaar de bleeding zie ik niet op blote oog dus voor mij nog geen reden om hem terug te brengen en de voorraad is er toch niet voor dus wacht wel even.
Alleen vraag ik me af waarom er bij mij staat "Opladen uit" waarom is dat en hoe gaat die weer aan
[ Voor 6% gewijzigd door DannyBevers op 29-03-2011 11:20 ]
Iemand enig idee of het mogelijk is om met de standaard safari browser van de ipad spoilers hier op GoT te lezen? Zo ja, hoe?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik heb de 16GB Wifi White.daaf89 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:48:
EDIT:
Een 3G model lijkt me je eigen keuze, je weet wat je aan een 3G module hebt.
Wat betreft de ruimte, hier mijn mening wat betreft de grootte van de harddisk:
16GB: Passen meer dan genoeg apps op, alleen games zijn meestal groot. Je kan er ook gemakkelijk een filmpje of je itunes library opzetten, in mijn geval is mijn itunes library voor mijn iPad 3GB, muziek luister ik over het algemeen op m'n iPhone.
32GB: Als je een een ruim aantal films op je iPad wilt hebben en/of je een grote itunes library hebt.
64GB: Heb je echt een extreme database aan films en wil je verschrikkelijk veel grote apps op je iPad, moet je voor deze kiezen.
Opladen uit is alleen als je hem via usb aan je pc hangt en aan hebt staan, als je ipad via usb aan je pc hangt en gelocked is, dan laat hij langzaam op.DannyBevers schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:17:
Heb net de multi gesture aangezet door even mijn iPad 2 in developer mode te zetten werkt echt netjes!
[ Voor 25% gewijzigd door Jackson6 op 29-03-2011 11:21 ]
Van de mensen die ook last hadden van de 720p bug in YouTube app en hebben geupgrade naar 4.3.1, is de bug er al uit? Ik wacht nog even met upgraden ivm met jailbreaken.
Verder zijn mijn gele vlekken practisch helemaal verdwenen maar zie nu wel dat van de drie plekken er helaas toch één echt een bleedplek is.
Verder zijn mijn gele vlekken practisch helemaal verdwenen maar zie nu wel dat van de drie plekken er helaas toch één echt een bleedplek is.
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com
Home- en sleep knop tegelijk ingedrukt houden volgens mijWii4all schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:18:
Hoe kun je een screenshot maken van je scherm?
Mijn collega heeft een nieuwe iPad2 64GB. Nu heeft deze geen GPS chip aan boord. Lokatie bepaling werkt wel, ik neem aan via WIFI? Kan iemand me uitleggen hoe dit werkt? Het signaal is namelijk akelig correct~.
gumball, je hebt toch zo'n google app erop zitten, die kan de lokatie bepalen op basis van je internetverbinding.
Dat kan je volgens mij ook via google maps controleren op je pc.
Burp
Ik moet zeggen, de multitouch gestures zijn echt wel super! Werken lekker snel en het spaart de homebutton.
Ja dat kan, maar hoe werkt dat dan?Wii4all schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:43:
gumball, je hebt toch zo'n google app erop zitten, die kan de lokatie bepalen op basis van je internetverbinding.
Zoekend naar een fijne tablet kan ik inmiddels niet meer om de ipad heen qua specs (concurrentie komt nog maar langzaam op gang)
Maar nu vroeg ik mij af of je na activatie (Wat ik ga proberen in de winkel te doen) de ipad een beetje bruikbaar is als standalone device, dwz zeggen zonder afhankelijkheid van je mac/pc en itunes.
Heb je itunes alleen nodig bij activatie en wanneer je een nieuwe iOS versie erop wilt zetten of komt het vaker voor ? (Backups/syncen hoef ik in principe niet, maar het zou wel fijn zijn als bijv foto's makkelijk via wifi zijn over te zetten naar de nas) En scheelt dat nog als de ipad wel of niet gejailbreaked is ?
Ik heb mijn oog op de eenvoudige wifi 16GB, omdat ik hem voornamelijk thuis zal gebruiken, als browser op de bank, als remote voor de squeezebox en eventueel een keer een filmpje/fotos via het netwerk (dlna oid)
Is de Ipad mij aan te raden, of is het met deze wensen verstandiger om te wachten op een ander apparaat ?
Maar nu vroeg ik mij af of je na activatie (Wat ik ga proberen in de winkel te doen) de ipad een beetje bruikbaar is als standalone device, dwz zeggen zonder afhankelijkheid van je mac/pc en itunes.
Heb je itunes alleen nodig bij activatie en wanneer je een nieuwe iOS versie erop wilt zetten of komt het vaker voor ? (Backups/syncen hoef ik in principe niet, maar het zou wel fijn zijn als bijv foto's makkelijk via wifi zijn over te zetten naar de nas) En scheelt dat nog als de ipad wel of niet gejailbreaked is ?
Ik heb mijn oog op de eenvoudige wifi 16GB, omdat ik hem voornamelijk thuis zal gebruiken, als browser op de bank, als remote voor de squeezebox en eventueel een keer een filmpje/fotos via het netwerk (dlna oid)
Is de Ipad mij aan te raden, of is het met deze wensen verstandiger om te wachten op een ander apparaat ?
Ik moet zeggen, ik heb mijn iPad2 besteld (eerste Apple device ooit), en ben heel enthousiast, maar zit tegen hetzelfde aan te hikken... Ik heb namelijk een NAS (Synology DS207+) en daar staat eigenlijk alles op wat ik heb en wil kijken (behalve internet natuurlijk ;-) ). Afgelopen weekend dus iTunes maar eens geinstalleerd op mijn PC, en iTunes server aangezet op de NAS, daarnaast nog even een AppleID aangemaakt. Wat mij direct opviel was dat ik geen AppleID kon aanmaken zonder creditcard gegevens in te vullen...J27 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:57:
Zoekend naar een fijne tablet kan ik inmiddels niet meer om de ipad heen qua specs (concurrentie komt nog maar langzaam op gang)
Hoe dan ook, heeft er iemand misschien een link waar het eea staat uitgelegd over hoe je je bestanden her en der kan benaderen (in mijn geval van mijn NAS) en of je daar nog Apps voor nodig hebt? Ik hoor en zie namelijk ook geregeld dat je bijvoorbeeld niet zomaar eea kan streamen van een NAS... En hoe werkt het syncen via iTunes, waar moet je iTunes database staan (NAS of iPad) enz.
Mogelijk dat dit allemaal al is langsgekomen, maar wellicht is er ergens een site waar dit allemaal wordt toegelicht. Ben zeker geen technische no-no, maar iPad is nieuw... ;-)
Syncen gaat via iTunes op je PC of Mac. Je kunt je bestanden gewoon op je NAS laten staan. Zorg er wel voor dat je in iTunes "kopieer bestanden naar iTunes" uitzet. Anders staat je hele NAS zometeen op je PC 
Streamen kan dan via iTunes d.m.v. AirPlay. Met muziek zou je geen probleem moeten hebben. Met films moet je erg letten op het formaat/codec. Hiervoor is er echter Air Video (niet van Apple). Deze convert het terwijl je het kijkt. Werkt perfect. Voor beide diensten moet wel je PC/Mac aanstaan.
Streamen kan dan via iTunes d.m.v. AirPlay. Met muziek zou je geen probleem moeten hebben. Met films moet je erg letten op het formaat/codec. Hiervoor is er echter Air Video (niet van Apple). Deze convert het terwijl je het kijkt. Werkt perfect. Voor beide diensten moet wel je PC/Mac aanstaan.
kan wel, maar dan moet je een click and buy acount nemen!ezwizard schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:12:
[...]
Ik moet zeggen, ik heb mijn iPad2 besteld (eerste Apple device ooit), en ben heel enthousiast, maar zit tegen hetzelfde aan te hikken... Ik heb namelijk een NAS (Synology DS207+) en daar staat eigenlijk alles op wat ik heb en wil kijken (behalve internet natuurlijk ;-) ). Afgelopen weekend dus iTunes maar eens geinstalleerd op mijn PC, en iTunes server aangezet op de NAS, daarnaast nog even een AppleID aangemaakt. Wat mij direct opviel was dat ik geen AppleID kon aanmaken zonder creditcard gegevens in te vullen...
Wat betreft het formaat van video; ik een aantal dvd's (MPEG), maar het meeste zijn films en series in mkv formaat... is dat een probleem, of moet ik alles omkatten naar een Apple formaatGood Fella schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:17:
Syncen gaat via iTunes op je PC of Mac. Je kunt je bestanden gewoon op je NAS laten staan. Zorg er wel voor dat je in iTunes "kopieer bestanden naar iTunes" uitzet. Anders staat je hele NAS zometeen op je PC
Update: ik lees net dat je met AirPlay idd mkv files kan zien...
Anoniem: 324429
De ''iTunes server'' op je nas stelt zich gewoon op als muziekshare voor iTunes. (niks serverigs aan)
iTunes kan daar goed mee omgaan maar dit is (nog) niet in de iPod applicatie van de iPhone, iPod en iPad geintegreerd. De enige mogelijkheid om dan bij je muziek op je nas te komen is door je pc/mac met iTunes ertussen te zetten als streaming device naar je iPad.
2 pagina's terug ofzo had iemand volgens mij 2 apps gevonden in de app store welke wel van een nas af wilde streamen.
iTunes kan daar goed mee omgaan maar dit is (nog) niet in de iPod applicatie van de iPhone, iPod en iPad geintegreerd. De enige mogelijkheid om dan bij je muziek op je nas te komen is door je pc/mac met iTunes ertussen te zetten als streaming device naar je iPad.
2 pagina's terug ofzo had iemand volgens mij 2 apps gevonden in de app store welke wel van een nas af wilde streamen.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 324429 op 29-03-2011 13:35 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iOS 5 Beta] Ervaringen en Discussie
[iPad] Levertijden
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2
[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid
Let op of je post niet beter past in:
[iOS 5 Beta] Ervaringen en Discussie
[iPad] Levertijden
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2
[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid