[Firefox] Wat vinden we ervan? - Deel veertien Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 36 Laatste
Acties:
  • 156.851 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Of test de vandaag getwitterde LessChrome HD: More space to browse.

[ Voor 29% gewijzigd door Room42 op 24-05-2011 00:29 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:08
Een naam met een knipoog? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
De interface heet Chrome, dus ik gok dat het niets met Google te maken heeft, maar het komt misschien wel mooi uit :P (of nouja, het is natuurlijk niet de schuld van Mozilla dat Google z'n browser zo genoemd heeft ;))

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:26
Room42 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:28:
Of test de vandaag getwitterde LessChrome HD: More space to browse.

Vind het niet mooi :)

Ik kies altijd voor kleine pictogrammen. Heb je weer iets meer schermruimte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Sinds de 3.x.x versies vind ik Firefox er alleen maar op achteruit gaan :X Tijd voor een rewrite/fork anyone ?! :|

I blame Chrome... stomste browser ooit |:(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
nero355 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:18:
[...]

I blame Chrome... stomste browser ooit |:(
Haha ja, inderdaad :) Ik vind het wel jammer, inderdaad dat de trend wel "minder is meer" lijkt te zijn. Helaas is minder in dit geval ook minder functionaliteit waardoor alledaagse handelingen opeens veel meer clicks kosten dan normaal. En met een beetje pech kan het ook alleen maar met de muis.

Ubuntu doet ook aan die trend mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Het zal wel een optie worden hoop ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-07 21:38
Niet alle wachtwoorden worden opgeslagen in firefox, bijvoorbeeld binckbank moet ik elke keer weer inloggen terwijl ik het opgeslagen wil hebben... geld voor enkele sites, hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
melkislekker schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 00:01:
Niet alle wachtwoorden worden opgeslagen in firefox, bijvoorbeeld binckbank moet ik elke keer weer inloggen terwijl ik het opgeslagen wil hebben... geld voor enkele sites, hoe los ik dit op?
Lekker lomp, pleur je vraag maar neer. We zijn hier geen helpdesk! 8)7

Maar goed, staat het wachtwoord ook niet bij de saved passwords in de options->security? Dan zal Binck de velden leegmaken voordat het formulier verstuurd wordt. Vette pech, dus. Zullen ze ook wel een reden voor hebben ;) Je zou nog van een passwordmanager als Lastpass(.com) gebruik kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ja met LastPass werkt het wel, maar die gebruikt dan ook niet Firefox' eigen password manager maar slaat het (encrypted) op in hun online database.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Laatst online: 14-07 21:38
Sudden schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:39:
Ja met LastPass werkt het wel, maar die gebruikt dan ook niet Firefox' eigen password manager maar slaat het (encrypted) op in hun online database.
Das balen, maar ja als dat de enige manier is om het alsnog gedaan te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
banken enzo laten ze nooit je password opslaan, en terecht. Iedereen mag bij mij in mijn paswords kijken als ik hem heb binnengelaten in mijn woning, maar ben toch blij dat die van bank en paypal nooit onthouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ja het is waar dat het onveilig is, maar in het geval van mijn bank (ING) heb je aan mijn credentials nog niet voldoende om ook daadwerkelijk geld over te kunnen maken. Daarvoor willen ze nog altijd een TAN-code hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Bij mij hebje nog altijd mijn pincode nodig. Ok, maar bij Paypal zou je je gang kunnen gaan, dus daar Zwaar Terecht dat die WW nooit onthoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 21:11
Mijn firefox 4.0.1 installatie wil telkens upgraden naar 5.0beta. (Gebruik FF4 vanaf RC2) Iemand enig idee hoe ik alleen stable upgrades krijg?

[ Voor 9% gewijzigd door JasperE op 26-05-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Waarom zou je het niet willen, sowieso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Omdat veel addons niet compatible zijn met de beta versies en omdat ik een stabiele browser wil.

[ Voor 24% gewijzigd door JasperE op 26-05-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
ik heb wel een idee hoe je daar van afkomt, Firefox helemaal opnieuw installen, zodat die niet doorheeft dat jij vanaf RC de Fx4 gebruikte. want dan trekt Mozilla jou (ongevraagd) in de groep beta-bereid testers.

Nieuw profiel zal de truuk wel doen denk ik, bij mij was het een nieuwe Win-install omdat dat toch nodig was ivm nieuwe pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Oeps :+

[ Voor 169% gewijzigd door desalniettemin op 26-05-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Je kan eenmaal in de beta altijd nog switchen naar het 'release-kanaal', via Firefox-knop > Help > Over Firefox.
Gebruik zelf nu Fx 5 beta, de add-ons die ik nodig heb doen het allemaal prima, en ik heb het gevoel dat hij wel een stukje sneller is, ben er erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

FF7.0 is erg grappig, jammer dat de addons compleet overhoop liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Chris7 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:30:
Je kan eenmaal in de beta altijd nog switchen naar het 'release-kanaal', via Firefox-knop > Help > Over Firefox.
Gebruik zelf nu Fx 5 beta, de add-ons die ik nodig heb doen het allemaal prima, en ik heb het gevoel dat hij wel een stukje sneller is, ben er erg tevreden over.
Maar dan doen je addons het ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
http://www.mozilla.org/about/

Filmpje zodat je je weer fijn kan voelen als Fx-user.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word nu goed chagrijnig van het hele FF verhaal. Daarstraks trok plugincontainer 350MB weg bij het HK Begrafenismuziek topic (veel YT embedded filmpjes). Naast de al 150/200MB van firefox.exe zelf. Gevolg browser crasht :( en ben ik nu maar weer even op IE7 aan de slag.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 18:49:
Ik word nu goed chagrijnig van het hele FF verhaal. Daarstraks trok plugincontainer 350MB weg bij het HK Begrafenismuziek topic (veel YT embedded filmpjes). Gevolg browser crasht :( en ben ik nu maar weer even op IE7 aan de slag.
Plugincontainer.exe is een los proces voor plugins die in je browser draaien. Ik ben benieuwd of je browser crashte of dat ie gewoon geen tijd meer van de processor kreeg (en dus gewoon niet reageerde) doordat de plugincontainer alle aandacht trok.

Tevens is dat dus geen Firefox probleem maar een probleem met (een van) je plugins. Op welke site crashte die? Doe ook even de Plugin-check en schakel alle plugins die je niet nodig hebt uit op de add-onpagina (about:addons). Een overzicht van ingeschakelde plugins vind je op about:plugins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Room42 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 18:56:
[...]

Plugincontainer.exe is een los proces voor plugins die in je browser draaien. Ik ben benieuwd of je browser crashte of dat ie gewoon geen tijd meer van de processor kreeg (en dus gewoon niet reageerde) doordat de plugincontainer alle aandacht trok.

Tevens is dat dus geen Firefox probleem maar een probleem met (een van) je plugins. Op welke site crashte die? Doe ook even de Plugin-check en schakel alle plugins die je niet nodig hebt uit op de add-onpagina (about:addons). Een overzicht van ingeschakelde plugins vind je op about:plugins.
Site: Post hier begrafenismuziek

Moet erbij zeggen dat ik het net met IE7 probeerde en ook die liep vol tot 575MB. Dat nekte de boel ook weer alleen reageerde de pagina nog net genoeg zodat ik kruisje succesvol kon aanklikken. Dus wel erg schokkerig maar geen complete freeze zoals bij FF.

Ik ga je stappen opvolgen en kijken wat het effect is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Oh ja, d0h! 8)7 Met zoveel flashobjecten is het niet zo gek dat ie veel geheugen vreet. Tijd voor Flashblock! Dan laadt ie alleen de objecten die jij wilt zien.

[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 27-05-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Laatst online: 22-09 14:14

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:03:
Site: Post hier begrafenismuziek

Moet erbij zeggen dat ik het net met IE7 probeerde en ook die liep vol tot 575MB. Dat nekte de boel ook weer alleen reageerde de pagina nog net genoeg zodat ik kruisje succesvol kon aanklikken. Dus wel erg schokkerig maar geen complete freeze zoals bij FF.

Ik ga je stappen opvolgen en kijken wat het effect is ;).
Je vergeet de ?limit=999 parameter :)
Post hier begrafenismuziek [klikken op eigen risico :+ ]

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IoZr2bWChRfWleXGARN71AHt/full.png
Woei, gelukkig heb ik 6GB rammetjes :D

[ Voor 8% gewijzigd door Matis op 27-05-2011 20:54 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matis schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 20:52:
[...]

Je vergeet de ?limit=999 parameter :)
Post hier begrafenismuziek [klikken op eigen risico :+ ]

[afbeelding]
Woei, gelukkig heb ik 6GB rammetjes :D
Het ligt dus niet aan mijn addons :).
Room42 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 19:12:
[...]

Oh ja, d0h! 8)7 Met zoveel flashobjecten is het niet zo gek dat ie veel geheugen vreet. Tijd voor Flashblock! Dan laadt ie alleen de objecten die jij wilt zien.
Ik heb je stappen niet geprobeerd maar heb wel gelijk de Flashblock addon gedownload ;).

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2011 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Je kan die flashobjecten ook blokkeren met AdblockPlus. Kies bij Opties voor Tabbladen weergeven op flash en java. Je krijgt dan een tabje boven die flashreclame. Klik daarop en voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flash loopt de laatste tijd bij de nightlys steeds vast, hopelijk fixen ze dat snel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 01:45:
[...]
Ik heb je stappen niet geprobeerd maar heb wel gelijk de Flashblock addon gedownload ;).
Maar de plugin-check is altijd wel handig om te zien of ze up-to-date zijn :)
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 08:51:
Flash loopt de laatste tijd bij de nightlys steeds vast, hopelijk fixen ze dat snel :(
Hopelijk maak je snel een bug-report aan (als dat nog niet gedaan is), zodat ze het snel kunnen fixen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Room42 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 11:05:
[...]
Maar de plugin-check is altijd wel handig om te zien of ze up-to-date zijn :)
Inderdaad, ik wist voor ik op die link klikte niet dat ik zoveel plugins had die ik niet eens gebruik. |:(
Ik kende de pagina niet eens eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Chris7 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:30:
Vreemd, bij mij staat er daar alleen maar een "update toepassen" knop en geen mogelijkheid om van release channel te veranderen :/ Ik heb de release channel selector wel in screenshots via google kunnen vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door JasperE op 28-05-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Je hoort dit te zien als je op over Firefox klikt:

http://www.dumpyourphoto.com/files2/60495/Nc3.png

Geheugen gebruik Chrome 13 en Firefox 5 met 12 tabs open op Chrome en 14 tabs open op Firefox:

http://www.dumpyourphoto.com/files2/60517/jae.png

[ Voor 43% gewijzigd door desalniettemin op 29-05-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Dat lijkt inderdaad op wat ik op internet al had gevonden. Maar bij mij ziet dat er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files2/60524/iIQ7q.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Dan zit je nog op een beta volgens mij. Heb je het er al eens afgegooit en opnieuw geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
desalniettemin schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:50:
Dan zit je nog op een beta volgens mij. Heb je het er al eens afgegooit en opnieuw geinstalleerd?
Heb zojuist de mainstream 4.0.1 installer over de map waar mijn bestaande 4.0.1 installatie stond heen laten lopen. Dit heeft het probleem opgelost. 4.0.1 Wordt nu eindelijk als "up to date" aangeduid :)
En er staat nog steeds geen updatekanaal selecteer optie in het over firefox scherm, daar zul je waarschijnlijk dan inderdaad eerst voor moeten uninstallen. Maar maakt niet uit, probleem is opgelost

[ Voor 20% gewijzigd door JasperE op 29-05-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renissi
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09-2023
Hallo,

Ik las over flashproblemen.
Bij mij is het zo:

Win7 NL 64bit. iedere keer als ik een flashfilmpje wil kijken (zowel als op youtube of andere sites met flashfilmpjes) slaat/hangt mijn laptop. Ik kan dan niks meer doen. Dan druk ik de powerknop een paar seconden in zodat mijn laptop uitschakeld.

Ik kan maar niet ontdekken wat nu het probleem is... Ik heb het sinds ik firefox 4 erop gezet heb.. Daarvoor had ik dat probleem niet. Ligt dat aan dat het win7 64 bit is? Dit probleem is erg vervelend..

Lost forever in a happy crowd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Renissi schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:16:
Hallo,

Ik las over flashproblemen.
Bij mij is het zo:

Win7 NL 64bit. iedere keer als ik een flashfilmpje wil kijken (zowel als op youtube of andere sites met flashfilmpjes) slaat/hangt mijn laptop. Ik kan dan niks meer doen. Dan druk ik de powerknop een paar seconden in zodat mijn laptop uitschakeld.

Ik kan maar niet ontdekken wat nu het probleem is... Ik heb het sinds ik firefox 4 erop gezet heb.. Daarvoor had ik dat probleem niet. Ligt dat aan dat het win7 64 bit is? Dit probleem is erg vervelend..
Is het niet gewoon corrupt ram? Flash vreet ram en als het dan corrupt/kapot geheugen aanspreekt krijg je een crash/freeze/etc. Ik heb zelf dezelfde config (Win7 64Bit, Firefox 4 met laatste updates, etc.) en heb nergens last van (behalve dan van een enorm geheugengebruik....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renissi
Tja... mijn laptop is van 4 januari 2011 nieuw gekocht bij saturn. Na de pre install heb ik ff 3 erop gezet en waren er geen problemen. Toen kreeg ik een ff 4 update en toen begon het...
Het gekke is, dat ik om de haverklap een melding krijg (zie beeld hieronder)
Afbeeldingslocatie: http://ammg.web-chat.eu/beeldscherm.jpg

En ik heb het vermoeden, dat als ik mijn laptop start naar youtube kan en een filmpje kijken. En zo gauw ik de bovenstaande melding heb gehad, kan ik niks meer met flash.

Bovendien, heb ik het idee, dat het beeld dan gewoon vast staat, en op de "achtergrond" de laptop nog werkt. Maar doordat ik niks kan zien druk ik hem maar uit voor een harde reboot.

Ik trek onderhand mijn haren uit mijn kop |:( , want zo is het slecht werken met mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Renissi schreef op zondag 29 mei 2011 @ 12:36:
Tja... mijn laptop is van 4 januari 2011 nieuw gekocht bij saturn. Na de pre install heb ik ff 3 erop gezet en waren er geen problemen. Toen kreeg ik een ff 4 update en toen begon het...
Het gekke is, dat ik om de haverklap een melding krijg (zie beeld hieronder)
[afbeelding]

En ik heb het vermoeden, dat als ik mijn laptop start naar youtube kan en een filmpje kijken. En zo gauw ik de bovenstaande melding heb gehad, kan ik niks meer met flash.

Bovendien, heb ik het idee, dat het beeld dan gewoon vast staat, en op de "achtergrond" de laptop nog werkt. Maar doordat ik niks kan zien druk ik hem maar uit voor een harde reboot.

Ik trek onderhand mijn haren uit mijn kop |:( , want zo is het slecht werken met mijn laptop.
Probeer eens om je videokaart driver te updaten. Er zijn veel mensen met de zelfde soort problemen.

Als dat niet werkt kan je Hardware Acceleration uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renissi
Video kaart driver updaten... Tja, qua datum is het even geleden, maar qua aankoop niet..Afbeeldingslocatie: http://ammg.web-chat.eu/dxdiag29mei.jpg
Ziet er toch goed uit, maar ik kan het proberen...

Hardware Acceleration uitzetten moet ik eerst even opzoeken.... dat zegt me niks...
Ik hou je op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Bij mij worden de iGoogle gadgets op mijn homepage niet meer weergegeven? Werkte tot drie dagen terug prima!

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Ik heb ook de videokaart geupdate, maar hielp helemaal niets. Meteen die hardware versnelling uitgezet. Zoveel heb je er nu ook weer niet aan en je letters zien er ook veel beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renissi
De videokaart is up to date, en heb zojuist Hardware Acceleration uitgezet...
Nu maar even afwachten of Afbeeldingslocatie: http://ammg.web-chat.eu/beeldscherm.jpg of dat nog komt...
Dat heb ik per dag verschillende keren, maar onder de 5 kom ik niet. triest..

Ik zit te denken om de laptop anders gewoon met de recovery dvds weer van 0 punt te laten beginnen. En dan kijken of de problemen zich daar al voor doen...

Prettige zondag gewenst. En ik hou je op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Renissi schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:24:
De videokaart is up to date, en heb zojuist Hardware Acceleration uitgezet...
Nu maar even afwachten of [afbeelding] of dat nog komt...
Dat heb ik per dag verschillende keren, maar onder de 5 kom ik niet. triest..

Ik zit te denken om de laptop anders gewoon met de recovery dvds weer van 0 punt te laten beginnen. En dan kijken of de problemen zich daar al voor doen...

Prettige zondag gewenst. En ik hou je op de hoogte.
Is zeker een HP laptop met 2 video chips. Daarvan is het bekend en er is voor zo ver ik weet niet echt een oplossing. Bij mij doet hij het volgens mij wel goed (bij mij nog nooit vastgelopen maar gebruik hem niet zo veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renissi
Een acer Aspire 5742G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Die heeft ook een videokaart in de cpu en op het moederbord. Daar zit het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:14
Hmm eerst was Page up en page down gewoon scrollen in de pagina.
Nu is dat vorige pagina en volgende pagina geworden.....
Is dat nog ergens te wijzigen? Dat ik gewoon wil scrollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

feep schreef op zondag 29 mei 2011 @ 16:36:
[...]

Die heeft ook een videokaart in de cpu en op het moederbord. Daar zit het probleem.
Als je doelt op een Sandy Bridge processor heb je het helaas bij het verkeerde eind. Alle laptops die ik in de pricewatch tegenkom bevatten "gewone" i3's en i5's van de vorige generatie. Wel klopt het dat ze een onboard videokaartje hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Anthirian op 29-05-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renissi
Ik denk dat ik maar eens een mailtje stuur naar Acer... Ik had een oude laptop met XP en die was nagenoeg op.. Dus kocht ik deze... Maar ik heb er nog minder plezier van dan mijn oude...

Ik hoopte nu eens een jaar zorgeloos te kunnen werken met een laptop.... Maar als je "steeds" een harde reboot moet doen en daardoor niet opgeslagen dingen verliest (wat ook normaal is, ik weet het) omdat je nooit weet wanneer je beeld zwart wordt en dan nog maar moet afwachten of je laptop 2 seconden erna niet hangt/freezed/crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Sudden schreef op zondag 29 mei 2011 @ 17:15:
[...]

Als je doelt op een Sandy Bridge processor heb je het helaas bij het verkeerde eind. Alle laptops die ik in de pricewatch tegenkom bevatten "gewone" i3's en i5's van de vorige generatie. Wel klopt het dat ze een onboard videokaartje hebben.
In zijn laptop zit een Intel Core i3 370M en daar zit ook een videochip in. http://ark.intel.com/Product.aspx?id=49020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik zie het, neem me niet kwalijk. Dan heb ik niets gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@Renissi: Bij mij herstelde het beeld zich altijd vanzelf en hoefde ik nooit te resetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 15:57:
[...]

Heb ik geprobeerd maar vind het een onhandige balk. Wat wel handig is dat die automatisch verschijnt als je begint met downloaden. Ik heb nu toch maar Download status 1.7.2 (niet compatible met FF4) geïnstalleerd. De tekst komt op de add-on balk terecht en werkt gewoon oke. Jammer genoeg verschijnt de balk niet automatisch als ik een download start.

Ik gebruik trouwens Add-on Compatibility Reporter 0.8.2 om add-ons die niet compatible zijn met FF4 toch te installeren en activeren.
Good grief... Twee maanden later. Kom ik er ook even achter hoor :') Nightly Tester Tools hield het eindelijk voor gezien dus nu maar overgestapt. 0.8.4 it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:53

Acheron

updatepack.nl

Na veel testen ben ik ook eindelijk over naar Firefox 4. Met de 4.0.1 update zijn de meeste kinderziekten eruit gehaald, en ook zijn de meeste addons nu bijgewerkt.

Het verwijderen van de menubalk vergt wat gewenning, maar kan ik goed mee leven. Irritant vind ik dat standaard de home, stop en refresh knoppen verplaatst zijn, en het compleet verwijderen van de statusbalk.

Addons die ik speciaal voor Firefox 4 heb geïnstalleerd zijn de All-in-One Sidebar, Personal Menu, Titlebar Text en Status4Evar.
Wat het vermelden waard is dat met Personal Menu je niet alleen het nieuwe Firefox menu kan indelen, maar ook extra knoppen beschikbaar krijgt om je bladwijzer- en geschiedenisknop te veranderen in uitklapmenu's _/-\o_

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Alt klikken en menubalk is er weer. Nogmaals en het is weer weg 8)

Firefox 5 beta update die eigenlijk automatisch of moet je dat steeds handmatig doen? Heb het net namelijk handmatig geupdate, terwijl ik dacht dat het dat automatisch deed :?

[ Voor 57% gewijzigd door desalniettemin op 02-06-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renissi
desalniettemin schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:11:
@Renissi: Bij mij herstelde het beeld zich altijd vanzelf en hoefde ik nooit te resetten :?
Tja... Was het maar waar...

Wanneer komt die melding in beeld? Wanneer kan ik niet zeggen. Soms als ik msn aanzet. Soms als de pc is opgestart zonder de muis aan te raken en wordt het beeld gelijk eerst zwart en dan die melding.Afbeeldingslocatie: http://ammg.web-chat.eu/beeldscherm.jpg

Soms gaat er een dag voorbij dat ik geen melding krijg. En dan voor de rest ook geen probleem met mijn laptop (die dagen zijn schaars).

Wat gebeurt er precies.... Mijn scherm wordt eerst zwart. en knippert een keer of 2. dan heb ik weer beeld. dan komt rechtsonder de volgende melding Afbeeldingslocatie: http://ammg.web-chat.eu/beeldscherm.jpg

Die melding verdwijnt dan weer en ik kan weer verder werken met mijn laptop. Nu komt het.......
Met msn aan komt die melding nog een paar keer voorbij en zegt dus ook hersteld.
Wanneer ik een website open en daar is toevallig iets met flash, dan is het over en sluiten. Dan staat beeld stil en kan ik alleen maar de power knop inhouden zodat de pc uitgaat.

Ik ben gisteren naar Saturn geweest en heb het probleem voorgelegd. Zonde van mijn tijd. Dat zijn me toch een paar ******** Verkopen kunnen ze goed, maar verstand van een koe zonder brein.

Het komt erop neer, dat het een software probleem is en het beter is om een recovery te doen zodat ik de pc weer in aanschafpositie heb. Ik heb gevraagd hoe dat zit met ATI en AMD. Dat is hetzelfde zei hij. Dan liet hij mij een ACER zien en daar zitten dan 2 stickers op... 1 met ATI mobility Radeon en 1 met AMD graphic.... nu kijk ik op mijn ACER en mijn 2 stickertjes zijn beide ATI Mobility Radeon 8)7

Ik wordt er gestoord van dat ik het nu voor het eerst echt niet kan vinden... Vandaag is het 2 juni... Lekker een dagje vrij en de laptop staat al sinds gisteravond 20:00 aan zonder die melding gekregen te hebben en heb zowaar al op youtube gekeken, en draait nog steeds....

:? Van het weekend ga ik dan eerst maar die 3 dvds uit mijn lade halen en ga de laptop terugbrengen in zijn aankoopstoestand in de hoop dat het weg is, en dan weer langzaam opbouwen... Zogauw ik het weet of iets merk.... Hier lees je het als eerste... Wat ik dan wel doe is mijn draadloze muis (logitech M305) als eerste er aan hangen... Want ergens heb ik een voorgevoel met die driver, dat misschien daardoor iets fout loopt... Prettig lang weekend (hoewel ik morgen 3 uurtjes werken moet :( )

MvG, Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Heb je hardwareversnelling uitgezet? Sinds ik dat uitgezet heb, heb ik die melding niet meer gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Die melding kreeg ik wel ns inde begintijd van Vista, sindsdien nooit meer, dacht dat dat aan het volwassen worden van de drivers lag dat het weg is bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Is het uberhaupt wel zuiver een firefoxprobleem? Misschien verstandig om het in een ander forum ook eens aan de kaak te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:43
Sjah schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:48:
Die melding kreeg ik wel ns inde begintijd van Vista, sindsdien nooit meer, dacht dat dat aan het volwassen worden van de drivers lag dat het weg is bij mij.
Precies, ik had het vroeger ook met Vista (als in 1,5 jaar geleden). Maar nu met windows 7 nooit meer last van gehad. Gebruik ook altijd Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Ik heb die NvidiaGeforce geupdate, maar dat hielp niet. Alleen die hardwareversnelling uit heeft geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renissi
Ja, die heb ik vorige week uitgezet, zonder resultaat. Maar zoals gezegd... Ik heb er niet altijd last van. Zoals ik al eerder schreef vandaag staat de laptop al sinds gisteren aan, en heb nog geen melding gehad. Loopt nog steeds probleemloos. Heb er van alles mee gedaan vandaag.. Msn, mp3 converteren, youtube links geopend...

Daarom vind ik het vreemd.... Maar goed, het is nu 23:51 en ik ga naar moeders de vrouw in bed...

Tot laters. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Ik krijg op vi.nl steeds deze melding:

http://www.dumpyourphoto.com/files2/61049/ZU7AlYoV.png

Weet iemand misschien wat dit betekent?

Ik gebruik Fx 5 beta 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
Mijn firefox is enorm traag, youtube stottert, geluid is wel goed.

Ik heb firefox al eens weggeveegd, videodrivers ververst, java verwijdert en terug geinstalleerd, niets hielp.
Wat kan ik nog proberen ?

Microsoft Explorer werkt gewoon wel vlot, dus mijn systeem is zeker snel genoeg, dit is mijn systeem op een windows 7 installatie :

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB€ 44,35€ 44,35
1Sony Optiarc AD-7260S Zwart€ 17,50€ 17,50
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 34,-€ 34,-
1Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G€ 35,43€ 35,43
1AMD Phenom II X2 550€ 0,-€ 0,-
1Asrock 880GMH/USB3€ 67,88€ 67,88
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 199,16

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Heb je dit al eens geprobeerd voor het stotteren van filmpjes op youtube?

http://lifehacker.com/534...tube-jumpiness-in-firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik gebruik Firefox omdat ik met behulp van de Addon 'Flashgot' velerlei filmpjes kan opslaan. (en niet alleen youtube maar ook websites met een veel minder toegankelijkere filmpjes... de achterliggende 'containers' ofzoiets werd mij eens verteld).

En het werkt behoorlijk goed. Bijna alles wat op een website wordt weergegeven valt met dat programma op te slaan.

Echter kom ik nu op een website waar filmpjes in de 'archive' staan en ik af kan spelen (flash) op de website. Maar Flashgot herkent deze helaas niet en kan ze daarom ook niet opslaan.

Heb ook andere addons gebuikt ('DownThemAll)' maar dat lukt ook niet.

Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen... want wil deze graag opslaan op ze in de trein ook te kunnen luisteren/bekijken. Alles op die website is gewoon gratis dus er is niets copyrighted aan... maar ja, ik heb dus niet altijd internet en wil het ook gewoon afspelen als ik geen internet heb.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Het gaat om deze website:

http://www.ihop.org/Publisher/Article.aspx?ID=1000066807

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:53

Acheron

updatepack.nl

Als je dit probleem van het niet kunnen downloaden alleen op deze specifieke website hebt, kan je eventueel aan de makers van flashgot vragen of ze support willen inbouwen voor dit type flash player. Beste plek om dit te vragen is hier.

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

desalniettemin schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 17:45:
Ik krijg op vi.nl steeds deze melding:

http://www.dumpyourphoto.com/files2/61049/ZU7AlYoV.png

Weet iemand misschien wat dit betekent?

Ik gebruik Fx 5 beta 3 :)
Precies wat er staat eigenlijk: er draait een stukje JavaScript op die pagina dat blijft hangen (vergelijkbaar met als een programma op je pc niet meer reageert). Je kunt nu kiezen om het script te stoppen of te wachten tot hij zelf stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Dat doe ik ook ;) Zal dan wel door beta 3 van Fx 5 komen, want met Chrome krijg ik die melding niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik heb problemen met Sync in Firefox 4.01. De oude add-on heb ik verwijderd en ik heb Sync ook al een keer opnieuw ingesteld en dat lukte gewoon... Helaas biedt de help van Firefox ook geen soelaas: http://support.mozilla.co...ijdens-het-synchroniseren

De melding is: 'Sync ondervond een fout tijdens het synchroniseren. Onbekende fout. Sync zal deze actie automatisch opnieuw uitvoeren'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Fout heb ik ook ooit gehad, na paar keer Fx opnieuw starten deed die het alsnog. Maar misschien bij jou iets anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:43
van.der.schulting schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:19:
Ik heb problemen met Sync in Firefox 4.01. De oude add-on heb ik verwijderd en ik heb Sync ook al een keer opnieuw ingesteld en dat lukte gewoon... Helaas biedt de help van Firefox ook geen soelaas: http://support.mozilla.co...ijdens-het-synchroniseren

De melding is: 'Sync ondervond een fout tijdens het synchroniseren. Onbekende fout. Sync zal deze actie automatisch opnieuw uitvoeren'
Heb ik ook eens gehad. Toen hielp opnieuw instellen wel, dus misschien nog een keer proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Waarom wordt er niet aangegeven welke beta je gebruikt als je op over Firefox klikt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
desalniettemin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:53:
Waarom wordt er niet aangegeven welke beta je gebruikt als je op over Firefox klikt? :?
Volgens mij omdat ze nu snel updaten, er komt elke paar weken een nieuwe bèta, dus dan geven ze alleen aan welke versie van Firefox je gebruikt. En door de automatische update vind ik het niet eens zo onhandig, je ziet nu gelijk welke Firefox je gebruikt, en als je toch op het bètakanaal zit zul je over 2 weken alweer naar Fx 6.0 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Sinds gister heb ik problemen met FF dat als ik een pagina open met een filmpje (youtube bv) dat hij dan crasht. Hebben meerdere mensen hier last van?

Ik heb dit ook geprobeerd om met FF te posten, elke keer als ik op verstuur bericht druk, crasht hij ook. Behoorlijk irritant dus.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Chaos-Zero schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:13:
Sinds gister heb ik problemen met FF dat als ik een pagina open met een filmpje (youtube bv) dat hij dan crasht. Hebben meerdere mensen hier last van?

Ik heb dit ook geprobeerd om met FF te posten, elke keer als ik op verstuur bericht druk, crasht hij ook. Behoorlijk irritant dus.
#1 vraag: Nieuw profiel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Fx verstookt momenteel hier 1.327mb, na een uur of 24 open te staan. Best veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firefox 4.01, Windows Vista SP2 32bit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AfVVodsWVLVahoWC1JjypI9i/full.png
Mixed bag van openen en sluiten van tabs met Youtube tot web 1.0 meuk :P

Uptime van FF? Geen idee, weet iemand daar een tool voor? Vista draait iig nu weer ruim een dag of 6 en ik heb FF ergens in dag 2 oid moeten afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 12:32
Ik zit al een paar dagen te werken met Firefox-trunk (nightly build, versie 7 alweer) op Ubuntu Natty. Werkt bijzonder stabiel, zeer zeer rap en betrap mezelf telkens op het starten van Firefox in plaats van Chromium (wat sinds een jaar of anderhalf mijn browser is geworden).
Het voelt t.o.v. Firefox 4 een heel stuk beter aan. Zeker op het gebied van disk I/O lijkt er behoorlijk wat te worden ontlast (ik heb gewoon mijn 5 jaar oude history in het profiel zitten). Met wat typen in de 'awesome bar' verschijnen veel sneller de suggesties dan met Firefox 4.

Belooft veel goeds dus. :)

[ Voor 5% gewijzigd door gertvdijk op 09-06-2011 02:08 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Can't agree more, tov 4.0 voelt 7.0 aan als meer volwassen op gebied van pure snelheid.

Overigens grappig dat met de FF-versie ook 't maximaal aanspreekbare geheugen toeneemt in de praktijk, 3.6 was 1.7GB dacht ik, 4.0 deed 2.3 en met 7.0 trek ik max 3.1 weg voordat de boel ermee stopt. Don't ask how I do that. En als je het wel doet: ik werk hier op GoT met een setting van 1000 posts per pagina, erg leuk als je dan 3 grote topics naast elkaar zet met een mix van bewegende plaatjes en gewone plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Wat heeft dat te maken met betrekking tot het crashen van FireFox op bepaalde, maar dezelfde punten?
Ik leek er vanaf te zijn na een reinstall. Filmpjes deden het ook weer. Echter vandaag weer geen filmpjes kunnen kijken en hier een reactie plaatsen of simpelweg even inloggen op Photobucket doet FF toch weer crashen.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaos-Zero op 09-06-2011 13:16 ]

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Sjah schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:13:
Fx verstookt momenteel hier 1.327mb, na een uur of 24 open te staan. Best veel
Bij dit soort berichten spookt er altijd maar 1 vraag door mijn hoofd : Wat doe je met Firefox dat zooo belangrijk is dat die 24 uur aan moet staan met 24 tabs open :?

Dan moet je wel een hele flinke internet verslaving hebben :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Sommige mensen zijn gewoon te lui om de boel opnieuw te starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ja, precies. Ik start nooit wat opnieuw op. Pas als ik een ander OS nodig heb of als @*#&$^ Windows weer eens updates heeft. Zelden dus :P

Daarbij heb ik altijd wel wat projecten door elkaar lopen waardoor ik meerdere vensters met meerdere tabs open heb staan. Ik sluit zo min mogelijk af. Dat heb ik voor het overzicht niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Is er eigenlijk ook een configuratieoptie voor de 'awesome bar' om net als Chromium/Chrome gelijk de 'beste' suggestie aan te vullen zodat je met het typen van "nu" al "nu.nl" in je balk hebt staan en gelijk op <Enter> kan rammen in plaats van <Pijl omlaag> <Enter>?

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
gertvdijk schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:36:
Is er eigenlijk ook een configuratieoptie voor de 'awesome bar' om net als Chromium/Chrome gelijk de 'beste' suggestie aan te vullen zodat je met het typen van "nu" al "nu.nl" in je balk hebt staan en gelijk op <Enter> kan rammen in plaats van <Pijl omlaag> <Enter>?
Bedoel je dat.

Firefox 3.6 uses the Google "browse by name" feature, you can set Firefox 4 to use this feature by changing a preference.
1. Type about:config into the location bar and press enter
2. Accept the warning message that appears, you will be taken to a list of preferences
3. Locate the preference keyword.enabled and make sure it is set to true, if it is not you can double-click on it to change its value.
4. Locate the preference keyword.URL, double-click on it and change its value to the link show below
"http://www.google.nl/search?ie=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q="

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
gertvdijk schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:36:
Schijnt dat deze add-on doet wat jij wilt: https://addons.mozilla.or...efox/addon/enter-selects/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
feep schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:39:
Bedoel je dat.

Firefox 3.6 uses the Google "browse by name" feature, you can set Firefox 4 to use this feature by changing a preference.
1. Type about:config into the location bar and press enter
2. Accept the warning message that appears, you will be taken to a list of preferences
3. Locate the preference keyword.enabled and make sure it is set to true, if it is not you can double-click on it to change its value.
4. Locate the preference keyword.URL, double-click on it and change its value to the link show below
"http://www.google.nl/search?ie=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q="
Daar beschrijf je niet meer dan het openen van de advanced config editor. Ik vraag juist naar de config optie die ik moet veranderen voor dat gedrag. :)
Ah thnx! Maar helaas "Not available for Firefox 7.0a1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
gertvdijk schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:56:
[...]

Ah thnx! Maar helaas "Not available for Firefox 7.0a1"
Zet je die check toch (even) uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Room42 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:58:
Zet je die check toch (even) uit?
Met "install anyway" krijg ik vervolgens alsnog een error over compatibiliteit. De "about:config" doet het niet in 7.0a1... hoe kan ik dat alsnog erin harken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
gertvdijk schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:05:
[...]

Met "install anyway" krijg ik vervolgens alsnog een error over compatibiliteit. De "about:config" doet het niet in 7.0a1... hoe kan ik dat alsnog erin harken?
Even https://addons.mozilla.or...n-compatibility-reporter/ installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
nero355 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:27:
[...]

Bij dit soort berichten spookt er altijd maar 1 vraag door mijn hoofd : Wat doe je met Firefox dat zooo belangrijk is dat die 24 uur aan moet staan met 24 tabs open :?

Dan moet je wel een hele flinke internet verslaving hebben :+
Of geen leven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Geen leven is ook een leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
_/-\o_

Maarrum, mensen die Chrome kennen , en 7 hebben geprobeerd, komt 7 in de buurt van Chrome?
edit: qua speed, want voor de rest is Fx al beter.

[ Voor 20% gewijzigd door Sjah op 09-06-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
Sjah schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:13:
Maarrum, mensen die Chrome kennen , en 7 hebben geprobeerd, komt 7 in de buurt van Chrome?
edit: qua speed, want voor de rest is Fx al beter.
Ja qua snelheid komt FF 7 eindelijk in de buurt van Chrome! Ik heb het dan over real life en subjectieve, gevoelsmatige ervaring. Als ik er een gevoelsmatig getal aan moet geven ervaar ik het opbouwen van webpagina's als 2-3 keer zo snel als met FF 4 op dezelfde machine/OS/addons én profiel.

@sjaakduhuuhl het is gelukt met die addon. Het werkt inderdaad, maar de automatische aanvulling is nog wel substantieel anders dan bij Chromium; de URL die wordt aangevuld verschijnt niet in de balk waarin je typt (de plek waar je je aandacht op hebt), maar je moet het aan de hightlight zien daaronder. Klinkt als mierenneuken misschien, maar ik vind het nog steeds niet 'awesome'.

[ Voor 26% gewijzigd door gertvdijk op 09-06-2011 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

FF 7, wat een onzin met die versienummers zeg. Lijkt wel of ze een sprintje trekken om IE 9 in te halen, maar vind het een beetje belachelijk klinken die versienummers zo.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1 ... 10 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.