Tja... Was het maar waar...
Wanneer komt die melding in beeld? Wanneer kan ik niet zeggen. Soms als ik msn aanzet. Soms als de pc is opgestart zonder de muis aan te raken en wordt het beeld gelijk eerst zwart en dan die melding.
Soms gaat er een dag voorbij dat ik geen melding krijg. En dan voor de rest ook geen probleem met mijn laptop (die dagen zijn schaars).
Wat gebeurt er precies.... Mijn scherm wordt eerst zwart. en knippert een keer of 2. dan heb ik weer beeld. dan komt rechtsonder de volgende melding
Die melding verdwijnt dan weer en ik kan weer verder werken met mijn laptop. Nu komt het.......
Met msn aan komt die melding nog een paar keer voorbij en zegt dus ook hersteld.
Wanneer ik een website open en daar is toevallig iets met flash, dan is het over en sluiten. Dan staat beeld stil en kan ik alleen maar de power knop inhouden zodat de pc uitgaat.
Ik ben gisteren naar Saturn geweest en heb het probleem voorgelegd. Zonde van mijn tijd. Dat zijn me toch een paar ******** Verkopen kunnen ze goed, maar verstand van een koe zonder brein.
Het komt erop neer, dat het een software probleem is en het beter is om een recovery te doen zodat ik de pc weer in aanschafpositie heb. Ik heb gevraagd hoe dat zit met ATI en AMD. Dat is hetzelfde zei hij. Dan liet hij mij een ACER zien en daar zitten dan 2 stickers op... 1 met ATI mobility Radeon en 1 met AMD graphic.... nu kijk ik op mijn ACER en mijn 2 stickertjes zijn beide ATI Mobility Radeon
Ik wordt er gestoord van dat ik het nu voor het eerst echt niet kan vinden... Vandaag is het 2 juni... Lekker een dagje vrij en de laptop staat al sinds gisteravond 20:00 aan zonder die melding gekregen te hebben en heb zowaar al op youtube gekeken, en draait nog steeds....

Van het weekend ga ik dan eerst maar die 3 dvds uit mijn lade halen en ga de laptop terugbrengen in zijn aankoopstoestand in de hoop dat het weg is, en dan weer langzaam opbouwen... Zogauw ik het weet of iets merk.... Hier lees je het als eerste... Wat ik dan wel doe is mijn draadloze muis (logitech M305) als eerste er aan hangen... Want ergens heb ik een voorgevoel met die driver, dat misschien daardoor iets fout loopt... Prettig lang weekend (hoewel ik morgen 3 uurtjes werken moet

)
MvG, Rene