[Firefox] Wat vinden we ervan? - Deel veertien Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 36 Laatste
Acties:
  • 156.850 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 23:55:
Ik draai hier nul, nul aan beveilingssoftware. Ik heb een zeer beperkte lijst aan websites die ik bezoek, en dat gaat al jaren prima. Emails? Ik lees de bodies via Pegasus Mail, en de meeste "attachments" of grafische meuk zie ik niet. En nee, dvd's van een ander gebruik ik niet. MSN? doei!
Het lijkt me persoonlijk toch fijner iets als security essentials te draaien en gewoon gebruik te maken van de mogelijkheden die je pc je biedt. Er is toch niets fijners dan een nieuwe leuke website op internet te ontdekken of iets te downloaden waar je nieuwsgierig naar bent?

Niet msn'en omdat je een virus kan oplopen is hetzelfde als niet met een meisje naar bed gaan omdat je een kansje hebt op een soa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:14:
[...]

...

Niet msn'en omdat je een virus kan oplopen is hetzelfde als niet met een meisje naar bed gaan omdat je een kansje hebt op een soa...
Je hebt het laatste regeltje niet gelezen?

En ik draai al wat langer rond in de wereld dan alleen Windows. Inmiddels weet ik wel hoe en wat. Ik vind het gewoon zonde om m'n cpu tijd te besteden aan malle antivirussoftware. Als dat nu eens via de GPU ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Ik heb het ook als ik een clean installatie van Firefox heb dat hij sneller is dan mijn bestaande installatie (ander gebruikersprofiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 23:55:
[...]

Aha!

Ik draai hier nul, nul aan beveilingssoftware. Ik heb een zeer beperkte lijst aan websites die ik bezoek, en dat gaat al jaren prima. Emails? Ik lees de bodies via Pegasus Mail, en de meeste "attachments" of grafische meuk zie ik niet. En nee, dvd's van een ander gebruik ik niet. MSN? doei!

Ik gebruik een VM om "enge" websites en emails te zien.

Het is vrij simpel je systeem schoon te houden van vertragende ellende ;) Maar dat is ongetwijfeld niet de issue nu. Hoop ik.
Als iemand jou een kwadaardig script (email, IP, website) stuurt, dan heb je wel een probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Cloud schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:52:
[...]

Download Statusbar vervangt je downloadhistorie niet hoor, dat is puur optioneel. CTRL+J brengt mij nog steeds snel bij m'n historie als ik dat wil :) Misschien toch wat langer proberen?

[...]
Ja, dat wist ik niet, misschien is het dan toch handig om m weer eens te gebruiken. :) Zo te zien hebben erg veel mensen er goede ervaringen mee. Ik zal m weer eens bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Wat me net opviel onder Windows 7 is dat het firefox icoon op de taskbar nu dienst doet als een balk waarin je kan zien hoever je download staat. Wanneer je iets download kan je zien dat het icoon groen gevuld word.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Wat irritant trouwens dat de statusbar naar rechts verplaatst als je de searchbar open hebt staan. Valt daar wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:34
Je moet er een keer op klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:36

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm, ik merk nu regelmatig dat ik opeens niet 'back' kan. Vroeger kon ik bv. altijd terug naar de T.net hoofdpagina via de 'back'-optie van Firefox, maar als ik nu een artikeltje heb aangeklikt heb ik opeens vaak die optie niet. Moet ik dus weer zelf naar de frontpage gaan.

Probleem is dat het niet op afroep te reproduceren is. Net nog eens geprobeerd met wat doorgeklik vanuit allerlei artikelen en nu bleef het wel werken zoals het hoort.

-- Edit: en toevallig bij een poging tot editten van dit bericht weer het probleem. De 'terug'-optie werkt niet, is niet beschikbaar. Weird.

[ Voor 36% gewijzigd door Wildfire op 01-04-2011 13:08 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Wildfire schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:36:
Hmmm, ik merk nu regelmatig dat ik opeens niet 'back' kan. Vroeger kon ik bv. altijd terug naar de T.net hoofdpagina via de 'back'-optie van Firefox, maar als ik nu een artikeltje heb aangeklikt heb ik opeens vaak die optie niet. Moet ik dus weer zelf naar de frontpage gaan.

Probleem is dat het niet op afroep te reproduceren is. Net nog eens geprobeerd met wat doorgeklik vanuit allerlei artikelen en nu bleef het wel werken zoals het hoort.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Af en toe kun je niet terug door op de back knop te klikken, terwijl hij een andere keer weer gewoon werkt zoals het hoort. Erg vervelend. Iemand een idee hoe dat komt of hoe het opgelost kan worden?

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik ben ook over. Na 20 seconden kon ik wel meteen op zoek naar een addon om standaard windows functionaliteit (sinds... in ieder geval 3.0 maar volgens mij eerder) te herstellen: dubbelklik linksboven om het programa af te sluiten. Gelukkig is er App Button Close _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Wildfire schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:36:

-- Edit: en toevallig bij een poging tot editten van dit bericht weer het probleem. De 'terug'-optie werkt niet, is niet beschikbaar. Weird.
Ligt aan McAfee Siteadvisor, als je deze gebruikt uitschakelelen of verwijderen, bij mij was het probleem opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door brommer1 op 01-04-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

brommer1 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:47:
[...]

Ligt aan McAfee Siteadvisor, als je deze gebruikt uitschakelelen of verwijderen, bij mij was het probleem opgelost.
Ok, de SiteAdvisor is nu uitgeschakeld, komende tijd eens kijken hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
Bij mij heb ik de laatste week geen problemen meer, alles werkt normaal, het probleem geldt ook voor Firefox 3.6.
Er is iets veranderd in SiteAdvisor na een update, misschien werken de oudere versie nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
brommer1 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:47:
[...]

Oh, is dat het! Op het vorige topic had ik daar al eens wat over gezegd, maar niemand wist hoe dat kwam.
Thanks! :) Aan de andere kant vind ik hem toch ook wel handig. Dilemma :-(
Ik denk dat ik m dan maar uit zet, want het is wel erg irritant. Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
Gebruik nu Wot+Ghostery+Adblock Plus+Flashblock, zeer goede combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is Wot ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World of tweaking, de oorsprong van tweakers.net.

:+ Nee hoor, dat staat voor deze addon: http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
https://addons.mozilla.or...n/wot-safe-browsing-tool/

Web of Trust is the leading website reputation rating tool and one of Mozilla’s most popular add-ons. Our safe surfing tool uses an intuitive traffic-light style rating system to help you see which websites are trusted when you search, surf and shop online.

WOT ratings are powered by a global community of millions of trustworthy users who have rated millions of websites based on their experiences. The WOT add-on provides reputation ratings to search results when you use Google, Facebook, Twitter, Yahoo!, Bing, Wikipedia and other popular sites, helping you protect your computer and personal information. Your online email account – Google Mail, Yahoo! Mail and Hotmail is also protected.

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/ghostery/

DETECT
Ghostery sees the "invisible" web, detecting trackers, web bugs, pixels, and beacons placed on web pages by Facebook, Google Analytics, and over 400 other ad networks, behavioral data providers, web publishers - all companies interested in your activity.

LEARN
After showing you who operates behind the scenes, Ghostery also gives you the opportunity to learn more about each company it identifies, including links to their privacy policy and opt-out options.

CONTROL
Ghostery allows you to block scripts from companies that you don't trust, delete local shared objects, and even block images and iframes.

COLLABORATE
Ghostery also includes the optional, opt-in feature called GhostRank, which sends Ghostery servers anonymous information about the trackers you encounter and where you encounter them. This allows us to create a more comprehensive list of detectable items, and helps us create a more transparent behavioral advertising ecosystem through our partnership with Evidon.

PROTECT YOUR PRIVACY
Ghostery is built and maintained for users that care about their online privacy, and is engineered with privacy as a primary goal. Ghostery use is anonymous. No registrations or sign-ups are required. The Ghostery plug-in does not place cookies into your browser. Neither the Ghostery application nor Evidon receives any data from Ghostery users unless the user opts-in to participate in GhostRank. GhostRank data itslef is anonymous, is NEVER used for advertising targeting purposes, and is only shared in aggregated, non-personal, statistical form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die last hebben van de bekende memory leaks, de mega leak in de addon adblock plus is eindelijk opgelost, voor mij.
Bee.nl schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:17:
De devbuild van ABP 1.3.6 schijnt daar al een fix voor te hebben. Ik ga die versie eens installeren en ik zal het geheugengebruik eens in de gaten houden.
Test:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wAnTwbdvZtmYoP4T13114jtt/full.png

Blauw is met de standaard adblock plus addon, rood is laatste dev. build daarvan. Ziet er goed uit d:)b Het geheugen stijgt niet meer als de mallle zodat je je browser 2x per dag kan herstarten. Als het niet meer is...

Discussie graag hier: Verwijderd in "Memory leak in firefox 3.6+". Over een paar dagen zou je deze build van ABP binnen moeten krijgen via de update functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Laatst online: 23-09 17:53
Net geinstalleerd. Eens kijken of het helpt. Was de afgelopen 4 dagen met 11 tabs open opgelopen tot ruim 400 MB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 18:57
Hoe krijg ik de favorieten naast de menuknop in plaats van een extra balk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

desalniettemin schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:13:
Net geinstalleerd. Eens kijken of het helpt. Was de afgelopen 4 dagen met 11 tabs open opgelopen tot ruim 400 MB :)
Dat heb ik hier ook... maar geen ABP geinstalleerd. FF 3.6 had ik het ook wel mee dat het flink opliep maar by default neemt FF 4 wel enkele tientallen MB's meer.

Ongetwijfeld dan een andere addon ofzo, maar zolang de boel niet vastloopt of traag gaat worden zal het wel.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Traag wil ik niet zeggen, maar als je iets typt dan duurt het even voordat het verschijnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
lifeguard schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 09:29:
Hoe krijg ik de favorieten naast de menuknop in plaats van een extra balk?
Met extra balk bedoel je bladwijzerbalk? Je kan door met je rechtermuisknop ergens op een lege plek te klikken 'Aanpassen...' kiezen (of Firefox-knop > Opties > Werkbalkindeling). Vervolgens kan je de 'bladwijzerwerkbalkitems' verplaatsen (en dan kan dus de bladwijzerbalk weg). Maar volgens mij niet naast de menuknop, wel naast de menubalk of naast je adresbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Ik heb zojuist mijn bookmarks toolbar ingeruild voor de Speed Dialer addon. Dat had ik volgens mij veel eerder moeten doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
mcDavid schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:29:
Ik heb zojuist mijn bookmarks toolbar ingeruild voor de Speed Dialer addon. Dat had ik volgens mij veel eerder moeten doen!
Inderdaad, heb hem net geïnstalleerd. Dit was een feature die ik nog miste in Fx, deze add-on is daarom erg handig. :)
(https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/speed-dial/).
Zeker het uitproberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Zie daar het nut niet van in. Ik open altijd met dezelfde tabs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
desalniettemin schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 13:33:
Zie daar het nut niet van in. Ik open altijd met dezelfde tabs :)
Ik open en sluit tussendoor nogal wat tabs. Het is alleen nog even wennen dat ik nu op de speeddial button moet klikken. En dat die niet het standaard gedrag heeft voor links en middelklikken... dat is nog wel irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een tijdje speeddial gebruikt maar vind het niet efficient werken, je moet meer kliks doen om hetzelfde te bereiken als met de bookmarks toolbar.

Voor mensen die altijd net als ik veel tabs open hebben is Tree style tab een aanrader, vooral als je een breedbeeld scherm hebt.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

mcDavid schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 15:09:
[...]

Ik open en sluit tussendoor nogal wat tabs. Het is alleen nog even wennen dat ik nu op de speeddial button moet klikken. En dat die niet het standaard gedrag heeft voor links en middelklikken... dat is nog wel irritant...
Kan je instellen toch?
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 15:52:
Voor mensen die altijd net als ik veel tabs open hebben is Tree style tab een aanrader, vooral als je een breedbeeld scherm hebt.
Is ook best onhandig, want dan heb je minder ruimte om de website zelf te laten zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Alexxxxxxxxxx schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:09:
[...]

Kan je instellen toch?

[...]

Is ook best onhandig, want dan heb je minder ruimte om de website zelf te laten zien...
Ik gebruik Tree style tab ook en vind het heel erg handig. De meeste websites hebben heel erg veel loze ruimte aan de zijkanten. Die loze ruimte kun je makkelijk missen en wat meer ruimte in de hoogte is erg meegenomen. Tevens kun je veel meer tabbladen kwijt door ze allemaal onder elkaar weer te geven. Ik kan wel 50 pagina's kwijt wat ik erg handig vindt.

Ik wilde laatst de bladwijzer auto hiden door middel van een addon maar dat werkt helaas niet echt lekker in combinatie met de Tree style tab. Zou wel mooi zijn als ik nog wat meer pixels in de hoogte vrij heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexxxxxxxxxx schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:09:
[...]

Als je breedbeeld hebt niet, dan heb je in de breedte toch een overschot aan ruimte dus waarom er niet effectief gebruik van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet iedereen browset fullscreen ;)
Ik resize mijn venster altijd naar 10xx maal 1080 pixels zodat je ernaast nog ~800px over hebt om bijvoorbeeld een msn gesprek of pdf open te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het argument was dat er minder ruimte is voor het zien van de website en niet de ruimte buiten de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
mcDavid schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 15:09:
[...]

Ik heb geen Speed Dial button (Fx4). Gewoon ingesteld bij nieuwe tab. Dat vind ik tot nu toe erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Net ook geupgrade naar 4, maar ik moet wel wennen aan het lettertype zeg.. leest wat minder lekker dan 3.6, alsof de tekst een beetje wazig is. Heb even gezocht maar cleartype staat standaard al aan bij mij dus daar kan het niet aan liggen. Alsof het bijv. lettergrootte 10 is en dan vervolgens geresized naar 8, weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.

Een ander dingetje is de Bladwijzers knop rechts onder de home knop, ik heb hem geprobeerd weg te halen met werkbalkindeling optie maar het lukt me niet echt, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:47:
Niet iedereen browsed fullscreen ;)...
/me heeft zoveel mogelijk fullscreen (of tenmiste een Window op maximized) en op meerdere schermen. Wellicht een overblijfsel van mijn Amiga dagen. Wat dat befreft vind ik het jammer dat screendragging er niet meer is bij moderne OS-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
browser, browsen, browste/browsde? browset/browsed? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 23:54:
offtopic:
browser, browsen, browste/browsde? browset/browsed? :?
I'm browsing
I've browsed
Browsing is happening
The browser I'm using is wonky, and the browsed answers are browser dependent at best, and nothing I was browsing for.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2011 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Sander H schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 21:02:
Net ook geupgrade naar 4, maar ik moet wel wennen aan het lettertype zeg.. leest wat minder lekker dan 3.6, alsof de tekst een beetje wazig is. Heb even gezocht maar cleartype staat standaard al aan bij mij dus daar kan het niet aan liggen. Alsof het bijv. lettergrootte 10 is en dan vervolgens geresized naar 8, weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.
Onderstaande werkt toch wel aardig, maar alsnog heb ik HWA uitgezet in FF4.

Anti-Aliasing Tuner Add-on for Firefox

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 22:22:
Voor de mensen die last hebben van de bekende memory leaks, de mega leak in de addon adblock plus is eindelijk opgelost, voor mij.

[...]

Test:
[afbeelding]

Blauw is met de standaard adblock plus addon, rood is laatste dev. build daarvan. Ziet er goed uit d:)b Het geheugen stijgt niet meer als de mallle zodat je je browser 2x per dag kan herstarten. Als het niet meer is...

Discussie graag hier: Verwijderd in "Memory leak in firefox 3.6+". Over een paar dagen zou je deze build van ABP binnen moeten krijgen via de update functie.
Ik had er weinig last van, maar alle beetjes helpen. Goed bezig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet af en toe hier de browser opnieuw opstarten omdat ik onvoldoende geheugen over heb. Zeker als ik verschillende wat zwaardere sites open heb staan en Youtube pagina's dan trekt Firefox 300mb + nog die plugin-container met wat mb's. Met een totaal intern geheugen van 1GB heb je dan een probleem. Dit gebeurt overigens ook pas na verloop van tijd dus dat zou best eens toe kunnen worden geschreven aan een memory leak.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcDavid schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 00:37:
Wat irritant trouwens dat de statusbar naar rechts verplaatst als je de searchbar open hebt staan. Valt daar wat aan te doen?
Nou ik denk dat dat een bug is, maar wat je kunt doen is de Add-on Status-4-Evar installeren. Hiermee kun je ervoor zorgen dat je die links standaard in je Add-on balk krijgt. Je hebt dus wel weer standaard een balk aan de onderzijde, maar de tekst verspringt niet meer. Eigenlijk zoals het vroeger was. Je krijgt nog veel meer opties er standaard bij maar die kun je gewoon allemaal uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:31:
[...]

Nou ik denk dat dat een bug is, maar wat je kunt doen is de Add-on Status-4-Evar installeren. Hiermee kun je ervoor zorgen dat je die links standaard in je Add-on balk krijgt. Je hebt dus wel weer standaard een balk aan de onderzijde, maar de tekst verspringt niet meer. Eigenlijk zoals het vroeger was. Je krijgt nog veel meer opties er standaard bij maar die kun je gewoon allemaal uitzetten.
Die heb ik gehad maar hoef ik niet meer. De animated addons bar userstyle vind ik relaxter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcDavid schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:45:
[...]

Die heb ik gehad maar hoef ik niet meer. De animated addons bar userstyle vind ik relaxter.
Dan moet je niet zeuren :+. Ik gebruik die Add-on balk sowieso om de downloadvoortgang in weer te geven, maar anders is dat een handige Add-on die jij gebruikt. Of deze https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/barlesque/ . Iemand zou overigens ook best zoiets kunnen maken voor de links zodat het altijd aan de zijde blijft waar jij bepaalt het weer te geven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opent het Explorer venster bij jullie ook enorm traag bij het fotoalbum?
http://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum?action=popup

Ik heb 265 plaatjes in een map staan waar ik iets van wil uploaden, zodra ik op brose klik gaat mijn cpu zo'n 11 seconden naar de 100% alvorens alle plaatjes zijn geladen. Met IE is er niets aan de hand.

edit: ik heb hem al volgens mij, als ik sorteer op name in plaats van datum gaat het 5x zo snel, wat alsnog zeer langzaam is vergeleken met de snelheid in windows.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Mijn klachten over Firefox 4.0 tot nu toe:

1. Blurry\te dunne tekst op best veel sites (zoals Facebook). Valt op te lossen door Hardwareversnelling in Firefox uit te schakelen, wordt hopelijk nog eens gefixed.
2. De Awesomebar werkt lang niet zo goed als in versies voor 4.0. Als je een site hebt bezocht en je sluit die tab, en je typt vervolgens in de Awesomebar de naam van die site dan vindt 'ie 'm soms helemaal niet.
3. Bladwijzers verdwijnen soms zomaar.
4. Bij het pijltje naar links om terug te gaan naar de vorige pagina, staat niet meer een extra klein pijltje. Als je in Firefox 3.6 op dat pijltje klikte, kreeg je een lijst te zien van de afgelopen 10 sites die je hebt bezocht. Heel handig dus, nu moet je helemaal via alt naar Geschiedenis en daar de site maar zien te vinden.
Rechterklik op terug-pijl does the trick

Verder vind ik 't een prima browser, hoop alleen dat die irritantheden wel gerepareerd worden.

[ Voor 25% gewijzigd door Domokun op 03-04-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Domokun schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:26:

1. Blurry\te dunne tekst op best veel sites (zoals Facebook). Valt op te lossen door Hardwareversnelling in Firefox uit te schakelen, wordt hopelijk nog eens gefixed.
2. De Awesomebar werkt lang niet zo goed als in versies voor 4.0. Als je een site hebt bezocht en je sluit die tab, en je typt vervolgens in de Awesomebar de naam van die site dan vindt 'ie 'm soms helemaal niet.
3. Bladwijzers verdwijnen soms zomaar.

Verder vind ik 't een prima browser, hoop alleen dat die irritantheden wel gerepareerd worden.
Ik heb helemaal geen last van die klachten. De 'Awesome bar' werkt best wel goed bij mij. En wat bedoel je met 'bladwijzers verdwijnen soms zomaar'? Heb ik nog nooit gehad, maar ja, ik doe ook niet zoveel met bladwijzers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
Chris7 schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:12:
[...]

Ik heb helemaal geen last van die klachten. De 'Awesome bar' werkt best wel goed bij mij. En wat bedoel je met 'bladwijzers verdwijnen soms zomaar'? Heb ik nog nooit gehad, maar ja, ik doe ook niet zoveel met bladwijzers.
Nou ja, dan heb je dus een bladwijzer gemaakt voor een pagina. En als je even later weer de browser opstart staat 'ie er gewoon niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:43

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Domokun schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:26:
4. Bij het pijltje naar links om terug te gaan naar de vorige pagina, staat niet meer een extra klein pijltje. Als je in Firefox 3.6 op dat pijltje klikte, kreeg je een lijst te zien van de afgelopen 10 sites die je hebt bezocht. Heel handig dus, nu moet je helemaal via alt naar Geschiedenis en daar de site maar zien te vinden.
Dat menu is er nog, maar zit nu onder het contextmenu van de back button. Als je met rechts op de pijl drukt, krijg je het te zien.

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
Pathfinder schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:29:
[...]

Dat menu is er nog, maar zit nu onder het contextmenu van de back button. Als je met rechts op de pijl drukt, krijg je het te zien.
Ah kijk, dat is handig. Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Pathfinder schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:29:
[...]

Of je kunt de knop iets langer ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:52
Ik zit met een vrij groot probleem: Fx4 heeft op een bepaald moment (en vaak al na 30s) een enorm memory leak, waarbij ook de cpu het zwaar te verduren krijgt, met een belasting van zo'n 80%. Het geheugen neemt toe met zo'n 10mb/s, en dat lijkt me niet de bedoeling. Ook reageert Fx4 niet meer, met taakbeheer moet ik 'm afsluiten. Ik heb geen addons aanstaan en het betreft een verse Windows 7 met Fx4-installatie (ook het profiel heb ik alweer een keer verwijderd). Wie weet wat dit veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wat anders, namelijk een bug in de interne garbage collector in combinatie met sommige addons.

Ik zou eens proberen een nieuw profiel te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:32:
Dat is wat anders, namelijk een bug in de interne garbage collector in combinatie met sommige addons.

Ik zou eens proberen een nieuw profiel te starten.
Dat had ik al gedaan, dus ;) maar ook andere accounts binnen Windows hebben er last van. En oja, Fx ook maar een geherinstalleerd. Dat haalde niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er als je simpelweg de hele %appdata%/mozilla/firefox map in de prullenbak mietert en vervolgens opnieuw installeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 17:17

Saven

Administrator

firefox 4 start nog steeds veel te langzaam op... snap niet dat ze dat nog niet hebben gefixt. ik dacht dat ze dat in v4 gingen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:16:
Wat gebeurt er als je simpelweg de hele %appdata%/mozilla/firefox map in de prullenbak mietert en vervolgens opnieuw installeert?
Denk dat die met vers profiel begint. Wat zou er volgens jou dan moeten/kunnen gebeuren? Pc ontploft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Domokun schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:44:
[...]

Nou ja, dan heb je dus een bladwijzer gemaakt voor een pagina. En als je even later weer de browser opstart staat 'ie er gewoon niet meer in.
Weet je zeker dat de bladwijzer dan niet bij 'Recente bladwijzers' of 'Ongesorteerde bladwijzers' staat? Dat had ik namelijk ook toen ik Fx begon te gebruiken. Kwam ik later achter dat ze er gewoon nog zijn ;)
Saven schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:17:
firefox 4 start nog steeds veel te langzaam op... snap niet dat ze dat nog niet hebben gefixt. ik dacht dat ze dat in v4 gingen doen
Ja, dat kwam geloof ik doordat Fx ook op oudere systemen zoals XP moet kunnen draaien. Daardoor is het programma inderdaad onnodig traag (al vind ik dat redelijk mee vallen, maar het kan veel sneller volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-09 20:53
Ik heb alleen pagina 22 en 23 gelezen uit deze thread en ondervind geen enkel van de problemen zoals vermeld met Firefox 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivootje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 31-03-2022
(jarig!)
Als ik FF4 open krijg ik de tabs bij laatste keer afsluiten en niet mijn startpagina. Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 18:08

CoolGamer

What is it? Dragons?

Kan je aanpassen bij de Opties, onder het tabblad Algemeen. Dan kiezen bij "Als Firefox start:" voor "Startpagina tonen".

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivootje
(jarig!)
TheCoolGamer schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:49:
Kan je aanpassen bij de Opties, onder het tabblad Algemeen. Dan kiezen bij "Als Firefox start:" voor "Startpagina tonen".
'kom niet uit een ei... 8)7 Die staat op "Startpagina tonen", maar hij gedraagt zich alsware ik "Mijn vensters en tabbladen van de vorige keer tonen" heb ingesteld. Lijkt dus eigenlijk wel op een bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:08
Gebruik je misschien Tab Mix Plus? Die kan deze optie overriden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivootje
(jarig!)
Lizard schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:08:
Gebruik je misschien Tab Mix Plus? Die kan deze optie overriden.
Als dat een app is zeker niet, anders ben ik me er niet van bewust. Googlen leert me dat het een app is, dus nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Ivootje schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:01:
[...]

'kom niet uit een ei... 8)7 Die staat op "Startpagina tonen", maar hij gedraagt zich alsware ik "Mijn vensters en tabbladen van de vorige keer tonen" heb ingesteld. Lijkt dus eigenlijk wel op een bug...
Sluit je firefox wel goed af dan? Als je het proces killt of de computer uitvalt, gaat'ie namelijk je sessie van de vorige keer herstellen, ongeacht je instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
Info over nieuwe features firefox 5.

Voor mij hoeft al dat social gebeuren niet (en ook app-tabs gebruik ik niet), maar onder de moterkap zal ook vast eea verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat zijn inderdaad allemaal features waar ik praktisch geen gebruik van zal gaan maken. Ik heb wel gelezen dat het geheugengebruik een van de speerpunten voor de 'onder de motorkap' zaken zal zijn. Dat, samen met de snelheid, mag van mij ook nog steeds wel veel beter.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivootje
(jarig!)
mcDavid schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:10:
[...]
Sluit je firefox wel goed af dan? Als je het proces killt of de computer uitvalt, gaat'ie namelijk je sessie van de vorige keer herstellen, ongeacht je instellingen.
Meestal ctrl-w, anders kruisje rechtsboven. Nettere methoden ken ik niet. In beide gevallen gaat het mis. Verder opent FF bij ctrl-link aanklikken een nieuw scherm, terwijl dat een nieuwe tab moet opleveren. Als ik op mailbox klik in mijn Fastmail Poll opent FF ook vaak de laatst bezochte site, ipv mijn mailbox. Wellicht moet ik de boel eens opnieuw installeren en kijken wat er gebeurt. Dit is in ieder geval hoogst irritant al die verkeerde pagina's in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Ivootje schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:16:
[...]

Meestal ctrl-w, anders kruisje rechtsboven. Nettere methoden ken ik niet. In beide gevallen gaat het mis. Verder opent FF bij ctrl-link aanklikken een nieuw scherm, terwijl dat een nieuwe tab moet opleveren. Als ik op mailbox klik in mijn Fastmail Poll opent FF ook vaak de laatst bezochte site, ipv mijn mailbox. Wellicht moet ik de boel eens opnieuw installeren en kijken wat er gebeurt. Dit is in ieder geval hoogst irritant al die verkeerde pagina's in beeld.
Misschien moet je eens proberen je Firefox profiel te resetten. Ik had ook last van een paar rare bugs, maar na een nieuw profiel werkt alles weer prima.
Meer info: http://support.mozilla.com/en-US/kb/Managing%20profiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Ivootje schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:16:
[...]

Ja dat is gewoon de juiste manier inderdaad. Wat chris7 zegt, probeer even een nieuw profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
- J.W. - schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:29:
Info over nieuwe features firefox 5.

Voor mij hoeft al dat social gebeuren niet (en ook app-tabs gebruik ik niet), maar onder de moterkap zal ook vast eea verbeteren :)
Van mij ook niet. Fx moet zo kaal mogelijk. Doen waarvoor het bedoeld is. Namelijk browsen. Alle andere poespas via extensies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
desalniettemin schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:18:
[...]

Van mij ook niet. Fx moet zo kaal mogelijk. Doen waarvoor het bedoeld is. Namelijk browsen. Alle andere poespas via extensies :)
Nou, ik denk dat sommige dingen wel handig zijn als ze zijn ingebouwd. Vooral Mozilla Labs heeft een aantal handige add-ons.
Maar de meeste dingen gewoon via extensies inderdaad. Sociale gebeuren hoeft van mij niet in je browser. Ik hoop dat ze dat soort dingen via Web Apps gaan doen, dat belooft heel wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
Tom's Hardware heeft nu wel Firefox 4 getest, met gigantisch veel benchmarks:
http://www.tomshardware.c...rer-9-chrome-10,2909.html

[ Voor 29% gewijzigd door - J.W. - op 04-04-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- J.W. - schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:20:
Tom's Hardware heeft nu wel Firefox 4 getest, met gigantisch veel benchmarks:
http://www.tomshardware.c...rer-9-chrome-10,2909.html
Het commentaar van een user op de uitkomst (IE9 als beste) zegt veel:

So have your super-fast IE9: I bet the ads will appreciate loading quick too. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:46:
[...]

Het commentaar van een user op de uitkomst (IE9 als beste) zegt veel:

So have your super-fast IE9: I bet the ads will appreciate loading quick too. :D
Laat dat nou precies de reden zijn dat Google begonnen is met die hele snelheidsrace ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb al sinds Firefox 3.6 last van een wat irritant probleem, maar ben het inmiddels zo zat dat ik het toch maar hier plaats om te kijken of iemand een oplossing heeft:
Als ik iets download via firefox, wat groter is dan een paar MB (en dus even nodig heeft om te downloaden) loopt firefox altijd vast als hij de laatste paar procent download. Dus de stap van +-95% tot 100% loopt hij vast, firefox reageert nergens meer op. Zodra hij weer reageert is het bestand gedownload en is firefox bezig met scannen of hier ook klaar mee. Iemand enige ervaring hiermee?

Ik gebruik overigens geen aparte downloadmanager, maar dat maakt (tot nu toe) geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Virusscanner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Chris7 schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:05:
[...]

Sociale gebeuren hoeft van mij niet in je browser.
+1 O.a. daarom zit ik bijv. ook nog bij Skype 4 ipv 5.

[ Voor 13% gewijzigd door Aham brahmasmi op 05-04-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Orian schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:01:
Ik heb al sinds Firefox 3.6 last van een wat irritant probleem, maar ben het inmiddels zo zat dat ik het toch maar hier plaats om te kijken of iemand een oplossing heeft:
Als ik iets download via firefox, wat groter is dan een paar MB (en dus even nodig heeft om te downloaden) loopt firefox altijd vast als hij de laatste paar procent download. Dus de stap van +-95% tot 100% loopt hij vast, firefox reageert nergens meer op. Zodra hij weer reageert is het bestand gedownload en is firefox bezig met scannen of hier ook klaar mee. Iemand enige ervaring hiermee?

Ik gebruik overigens geen aparte downloadmanager, maar dat maakt (tot nu toe) geen verschil.
Ja, heb ik ook vaak last van. Weet niet waar het aan ligt. Het is idd erg irritant, bij mij doet ie het dan na een minuut weer. Ik heb al Firefox profile gereset, maar dat helpt niet, geloof ik. (zal het nog eens testen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar had ik ook altijd last van.. Zelfs met een SSD.

Oplossing voor mij: http://twigstechtips.blog...ile-security-warning.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
http://support.mozilla.co...downloaden%20of%20opslaan

Virusscannen uitschakelen in Firefox-voorkeuren

Firefox start uw geïnstalleerde antivirusprogramma op om bestanden te scannen zodra het downloaden hiervan is voltooid. In sommige gevallen kan dit een substantiële vertraging veroorzaken of worden gedownloade bestanden niet opgeslagen nadat het scannen is voltooid.

1: Typ about:config in de locatiebalk en druk op EnterReturn.

De about:config-waarschuwingspagina “Dit kan in overtreding zijn met uw garantievoorwaarden!” kan verschijnen. Klik op Ik zal voorzichtig zijn, dat beloof ik! om door te gaan naar de pagina about:config.

2: Typ het volgende in het veld Filter: browser.download.manager.scanWhenDone

3: Dubbelklik op de instelling browser.download.manager.scanWhenDone om de waarde ervan te wijzigen naar false.

[ Voor 5% gewijzigd door brommer1 op 05-04-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bedankt, lijkt dat te zijn. Ik heb het probleem in ieder geval op het moment niet meer. Maar ik wil toch wel graag dat bestanden meteen gescand worden, dus denk at ik het toch maar weer even aanzet. Dan maar even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Ja, ik vind dat virus scannen toch ook wel handig. Als je dat uit moet zetten is niet zo handig. Zoals Orian al zegt: Dan maar even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Maar een beetje virusscanner scant toch al automatisch wanneer het bestand wordt opgeslagen of geopend? Waarom dan een extra keer via Firefox laten scannen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
Daar hoef je idd niet bang voor te zijn, of je moet een enorm brakke virusscanner hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:37
Iemand ook last bij het scrollen in FF4? Het lijkt erop dat FF even "bevriest" om daarna weer verder te gaan.

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firefox opnieuw starten? Dat probleem had ik ook altijd met de oude build van adblock plus na een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:37
Tja ik kan mijn vinger er niet zo goed opleggen, het uitschakelen van addons lijkt wel verschil te maken.
Ik heb de hardware acceleratie ook uitgezet. (P.S. ligt het aan mij of gebruikt FF4 (veel) meer geheugen dan FF3?)

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 23-09 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/dpbp14.png
Lol, een addon die bedoeld is om sneller te browsen, een van de grootste vertragers

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 05-04-2011 20:43 . Reden: plaatje geresized ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:40:
[afbeelding]
Lol, een addon die bedoeld is om sneller te browsen, een van de grootste vertragers
Een van de grootste opstart vertragers.

Dat zegt niets over de eventuele snelheidswinst tijdens het browsen.

Al geloof ik daar eerlijk gezegd geen bal van.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:02:
[...]

Een van de grootste opstart vertragers.

Dat zegt niets over de eventuele snelheidswinst tijdens het browsen.

Al geloof ik daar eerlijk gezegd geen bal van.
als je de featurepagina bekijkt, wordt er ook geen woord gerept over snelheidsverbeteringen. Het voegt alleen allerlei functies toe, die vast handig kunnen zijn maar door menigeen als "bloat" omschreven zullen worden. En gezien mijn ervaring met extensies die websites aanpassen, durf ik wel te stellen dat pagina's laden waarschijnlijk aanzienlijk trager wordt door het gebruik van zo'n addon.

Sowieso gaat het er bij mij niet in dat iemand met zo'n plugin een browser waar jarenlang aan gesleuteld en getweakt is om 'm zo snel mogelijk te maken, ineens nog een significante boost kan geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastestFox - Browse Faster
Over misleidende namen gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
Bij mij zou firefox op zijn minst 152% trager moeten opstarten, door mijn addons. Maar ze staan lang niet allemaal in de lijst.

[ Voor 22% gewijzigd door mcDavid op 05-04-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij versie 6 gaan ze aan de snelheid werken, die komt in 2012 toch? Of al eerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
Q3 2011 volgens mij... ja het tempo gaat er goed in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcDavid schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:54:
Bij mij zou firefox op zijn minst 152% trager moeten opstarten, door mijn addons. Maar ze staan lang niet allemaal in de lijst.
Waar kan je dat zien? Ik heb ook een aantal vertragers geinstallerd. Met name ABP, firegestures, en webmail notifier.
Pagina: 1 ... 6 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.