Naar aanleiding van jouw conclusie dat de memory leak veroorzaakt wordt door een combinatie van sessies en ABP, ben ik zelf nog eens aan de slag gegaan. Ik wilde kijken of ik jouw conclusie kon bevestigen dan wel ontkrachten
Voor de test heb ik een nieuwe VM aangemaakt met daarop een verse installatie van
Windows 7 x64. Vervolgens heb ik er
Firefox 4.0 opgezet met een schoon profiel. Voor de test heb ik
ABP 1.3.5 gebruikt; geen plugins dus. Na het maken van 6 runs met jouw script is dit het resultaat:
Eerst heb ik een paar baseline configuraties getest: ingelogd (
blauw) en uitgelogd (
groen). Daarna heb ik de combo ingelogd+ABP (
rood) getest. Bij de eerste run kreeg ik een mooie stijgende lijn te zien, een memory leak! Dit resultaat heb ik geprobeerd te reproduceren door nog eens 3 runs (
paars, lichtblauw, oranje) te maken met deze configuratie, maar het is me niet gelukt

De paarse lijn ligt wel wat hoger, maar dat kwam omdat er opeens een topic voorbij kwam met wat high-res pics.
Dus wat mij betreft is jouw conclusie nog niet helemaal sluitend. Wellicht speelt er nog een element mee. Het enige verschil tussen onze installaties is dat jij (Darkstone) je eigen profiel (met nog andere add-ons/plugins?) hebt overgezet, terwijl ik een schoon profiel heb gebruikt