Bladwijzerknoppen, Zoom & Bookmarks synchroniseren.
Ook vreemd aan die bladwijzerknop met gedwongen "bladwijzers-tekst" is dat hij altijd aan de rechterkant
verschijnt, ook als je hem ergens anders neer zet.
Bovendien heeft hij in het "aanpassen-venster" nog een klein "omlaag-pijltje"
wat verdwijnt en dus vervangen wordt door "bladwijzers".
Je zou haast denken dat men het expres heeft gedaan omdat je anders twee de zelfde knoppen kan hebben.
Ik heb het opgelost door dan maar een andere knop te kiezen mbv de extensie Toolbar Buttons 1.0
Overigens.. (met die andere knop) verschijnt de bookmarks-sidebar aan de linkerkant en het
viel mij op dat ik hem tegenwoordig heel ver naar rechts kan open schuiven wat vroeger niet kon.
(dus je kon de lange regels nooit goed lezen.) Is dit iets nieuws van de laatste tijd ?
Ik gebruik namelijk al heel lang All-in-One Sidebar incl. Go parent folder & Show parent folder
en daarmee was dat (en nog veel meer) altijd al mogelijk.
Hier kan Chrome niet aan tippen..
Zoomen (daar heb ik me nog niet in verdiept) doe ik met NoSquint (met 3 knoppen - + o)
en die staat standaard op 120% (HD-scherm) maar hij kan ook pagina's onthouden.
Buienradar oid staat dan bv automatisch op 160%.
Ik had het, dacht ik, ooit ook eens voor elkaar dat de "scrol-positie" werd onthouden.
Synchroniseren van (gigantisch veel) bladwijzers (2 Vista PC's) deed ik altijd (2x per week, met een
sync-opdracht met de hand) met Xmarks omdat ik Firefox-sync te onduidelijk vind.
De laatste tijd blijft het echter foutmeldingen geven ("onbekendefout nr.3).
Ook een ander account of heel weinig bookmarks etc.. helpt niet.
Je zou aan een beschadigd profiel gaan denken..
Ipv een ander profiel (ben ik niet zo bekend mee) kan je Fx ook opnieuw initialiseren
en dan begint alles vanuit de "fabrieksstand" en ben je weer 2 maanden aan het bouwen..

..
Of toch Firefox-Sync eerst nog 's proberen ?
[
Voor 3% gewijzigd door
Peter Triac op 10-06-2013 14:35
]