[Firefox] Wat vinden we ervan? - Deel veertien Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 36 Laatste
Acties:
  • 156.849 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Bedankt. :) Maar dat is me iets te ingewikkeld. Ik hoopte meer dat ik een dergelijke functie over het hoofd had gezien. Ik heb het nu opgelost door een aantal bookmarks in een mapje te stoppen, eigenlijk een prima oplossing. Echter ik zit bij mijn notebook (Windows 7 HP 64 bit SP1), met het probleem dat de laaste bookmark net niet erop staat, maar net wegvalt en er het icoontje >> tevoorschijn komt. Wellicht is het een kleine bug? Op mijn desktop (Windows XP 32 bit SP3) heb ik dit niet. Wederom heb ik gezocht, maar tot nu toe niets kunnen vinden. Wellicht anderen die dit ook hebben meegemaakt en/of een mogelijke oplossing weten?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7yO9QwQjY2MLKDuAonlFeWEi/full.jpg

Dan heb ik ook ergens anders last van, waarbij de tabjes iets omhoog opschuiven (zie onderstaande afbeelding). Tot het punt bij de oranje firefox knop linkboven en de - [ ] X rechtsbovenin. Ook hier enkel op mijn notebook (Windows 7 HP 64 bit SP1) en nog niet tegengekomen op mijn desktop (Windows XP 32 bit SP3), hoewel ik met mijn desktop minder heb gewerkt dan mijn notebook. Bij Windows XP is de firefox knop linkboven en de - [ ] X rechtsbovenin ook iets groter, mogelijk dat dit ermee te maken heeft.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aUxeB8uBeQ9xlZInAtLQljc1/medium.jpg
(Klik voor een vergroting)

Iemand anders die dit ook heeft meegemaakt? Dit vind ik eigenlijk op zich niet eens zo erg, want dan heb ik weer wat meer ruimte in de hoogte (waar ik vaak toch wel wat meer van hebben op mijn notebook... maar dat is een ander verhaal). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:53
mmax91 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 00:10:
Voor wie ook last heeft van de slechte font rendering, kwam ik dit artikel net tegen.
http://www.ghacks.net/201...-try-anti-aliasing-tuner/

Misschien dat het voor sommige helpt.
Heb ik net geprobeerd, maar als je op Apply klikt dan gebeurt er niets :? En als je het gebruikt dan verdwijnt de tekst op de tabs :?

[ Voor 6% gewijzigd door desalniettemin op 24-03-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:40
Heb nu Fx4 ook op het 5 jaar oude Xp lappie gedaan, en daar is het een verademing. Reso is 1024 dus ik hoef niet uit te leggen dat de gewonnen screen estate welkom is, verder is die stuk sneller, niks geen problemen met een browser "die eigenlijk voor nieuwe snelle systeem zou zijn". Nee loopt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Die bladwijzerknop heb je toch helemaal niet nodig? Bladwijzers zitten onder de menuknop :)

@Regeneration: dat je tabs omhoog schuiven heb ik nog nooit gehad. Waarom bij jou dus wel, ik zou het niet weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kan iemand mij vertellen waarom er opeens voor gekozen is om zoveel te veranderen aan Firefox ?!
Sinds de 3.x.x reeks vind ik Firefox echt steeds meer van het originele doel afwijken : Een compacte snelle browser zonder teveel gedoe eromheen !!

Zit er steeds meer aan te denken om Opera of zo te gaan gebruiken een tijdje voor de grap ... een grotere ramp dan Chrome kan het toch niet zijn :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Probeer het eens zou ik zeggen en laat ons dan weten of het beviel :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
desalniettemin schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:11:
Die bladwijzerknop heb je toch helemaal niet nodig? Bladwijzers zitten onder de menuknop :)
Het probleem is inderdaad niet de bladwijzerknop wat die kan ik er apart gewoon naast zetten, maar die heb ik dus verwijderd.

Het probleem is dat ik een aantal bladwijzers heb, maar als ik ze allemaal in de balk laat staan dan wordt de adresbalk wel erg kort. Ik heb wel graag dat dit op een regel blijft anders gaat het van mijn horizontale ruimte af. Dit lijkt mij simpel te verhelpen als je kan aanpassen hoeveel ruimte je bladwijzerbalkje tot zijn beschikking heeft en de rest onder het knop >> komt te staan, echter het blijft dat dit (nog) niet aan te passen is. Dus kwam ik met het idee om van de overige bladwijzers in een mapje te doen, wat eigenlijk hetzelfde effect zou geven. Echter dit mapje valt net niet genoeg, ik zie namelijk wel degelijk, wat ruimte op de balk, zodat er een >> icoontje komt te staan met alleen het mapje erin. Als ik een bladwijzer op de meest rechter positie hebt staan, dan valt deze bladwijzer weg.

Ik zou dus graag willen dat ik:
- Of de ruimte zelf kan bepalen en er een >> knopje verschijnt
- Of ik een mapje maak en deze op de balk verschijnt.

- Nu is het een >> knopje waar het mapje in zit.

Ik hoop dat ik het zo wat duidelijker heb verwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
#personal-bookmarks {
max-width: 72px !important;
min-width: 72px !important
}

Gebruik ik voor een bookmarkbar met 1 folder en 2 icoontjes. Aanpassen in userchrome.css.

Overigens hebben deze 2 icoontjes plus het mapje geen naam ingevuld.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-09 12:50
Voor de Mac-gebruikers onder ons:

Pinch-to-zoom functie kan je inschakelen door 4 waarden in de about:config aan te passen. Blijkbaar niet standaard ingesteld in FF4:
browser.gesture.pinch.in ▸ cmd_fullZoomReduce
browser.gesture.pinch.in.shift ▸ cmd_fullZoomReset
browser.gesture.pinch.out ▸ cmd_fullZoomEnlarge
browser.gesture.pinch.out.shift ▸ cmd_fullZoomReset
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mac-gebruikers waar FF4 freezed? Je kan dan nog wel op tabs drukken, maar de content wijzigt niet. Menu werkt ook niet meer. Ik heb vandaag al 2 maal Force-quit moeten doen. Een collega van me geeft hetzelfde voor, ook op Mac...

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 16:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-09 12:50
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:44:
Zijn er nog mac-gebruikers waar FF4 freezed? Je kan dan nog wel op tabs-drukken, maar de content ervan wijzigd niet. Menu werkt ook niet meer. Ik heb vandaag al 2 maal Force-quit moeten doen. Een collega van me geeft hetzelfde voor, ook op Mac...
Bij specifieke websites? Heb hier namelijk absoluut geen problemen. (Macbook Pro 13" mid 2010)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Bedankt voor je reactie, en daar heb ik mee zitten spelen, maar tot zover geen resultaat. Ben eigenlijk vooral verbaast dat volgens mij zoiets simpels als de ruimte van de bookmarks toolbar instellen niet kan. En bij het wegvallen van de meest rechter bookmark / mapje, ga ik eigenlijk uit van een bugje. Op mijn desktop heb ik dat namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastadizzy schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:46:
[...]

Bij specifieke websites? Heb hier namelijk absoluut geen problemen. (Macbook Pro 13" mid 2010)
Neen, Willekeurig. We hebben wel allebei de Firebug-plugin. Even uitzetten is geen optie, want ik kan niet zonder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 12:52
warhamstr schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:09:
FF4 crasht hier op https://1.1.1.1/login.html ? Met voorgaande versies nooit last van gehad. Nu heb ik er niet zoveel verstand van dus mijn vraag, waar word dit door veroorzaakt en hoe kan het opgelost? Vind het een beetje lame om met iNet Explorer in moeten loggen op school en dan pas te kunnen browsen met FF.

Oh ben niet de enige blijkbaar :F
Ik heb vandaag even gekeken, waarschijnlijk komt dit door een niet ondertekend beveiligingscertificaat (omdat de school er geen geld in wil steken).
Na google Chrome en Safari geprobeerd te hebben heb ik nog niet gevonden waar het crashen van firefox door komt maar steeds als dit certificaat geladen word, kun je bij Safari en Chrome mooi op ga toch door klikken waar Firefox crashed.

Zou iemand met meer verstand van FF me misschien in de juiste richting wijzen mbt opties die ik kan proberen?
mastadizzy schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:46:
[...]

Hier met een Macbook Pro 13" mid 2010 ook nergens last van! alleen bovenstaand probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door Lucky0wn op 24-03-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

MaZo schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:32:
Ik moet nog even wennen aan het feit dat ze in het menu dat verschijnt als je een rechtermuisklik doet op een link, de "open link in new tab" en "open link in new window" omgedraaid hebben in V4 t.o.v. voorgaande versies.
Middlemousebutton iets voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat de bladwijzerknop naast de adres balk blijft als je gebruik maakt van de bladwijzerbalk. De knopt springt automatisch naar de bladwijzerbalk en wordt ook vergroot.

Heeft iemand een idee?

moet wat vaker verversen. 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door feep op 24-03-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Regeneration schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:28:
[...]

Het probleem is inderdaad niet de bladwijzerknop wat die kan ik er apart gewoon naast zetten, maar die heb ik dus verwijderd.

Het probleem is dat ik een aantal bladwijzers heb, maar als ik ze allemaal in de balk laat staan dan wordt de adresbalk wel erg kort. Ik heb wel graag dat dit op een regel blijft anders gaat het van mijn horizontale ruimte af. Dit lijkt mij simpel te verhelpen als je kan aanpassen hoeveel ruimte je bladwijzerbalkje tot zijn beschikking heeft en de rest onder het knop >> komt te staan, echter het blijft dat dit (nog) niet aan te passen is. Dus kwam ik met het idee om van de overige bladwijzers in een mapje te doen, wat eigenlijk hetzelfde effect zou geven. Echter dit mapje valt net niet genoeg, ik zie namelijk wel degelijk, wat ruimte op de balk, zodat er een >> icoontje komt te staan met alleen het mapje erin. Als ik een bladwijzer op de meest rechter positie hebt staan, dan valt deze bladwijzer weg.

Ik zou dus graag willen dat ik:
- Of de ruimte zelf kan bepalen en er een >> knopje verschijnt
- Of ik een mapje maak en deze op de balk verschijnt.

- Nu is het een >> knopje waar het mapje in zit.

Ik hoop dat ik het zo wat duidelijker heb verwoord. :)
Heb je hier al eens op gekeken? Misschien kan hij je verder helpen? :)

http://www.howtogeek.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:31:
code:
1
2
3
4
#personal-bookmarks {
max-width: 72px !important;
min-width: 72px !important
}

Gebruik ik voor een bookmarkbar met 1 folder en 2 icoontjes. Aanpassen in userchrome.css.

Overigens hebben deze 2 icoontjes plus het mapje geen naam ingevuld.
Het is alsnog gelukt. :) Ik heb echter geen idee wat ik nu anders heb gedaan. Maar ik denk toch dat de userChrome.css het is geweest, dus nogmaal bedankt daarvoor. Ik had eerst de namen weggehaald, een herstart van FF en een computer herstart wilde het nog niet lukken, maar nadat ik zojuist nog wat heb aangepast zag ik plotseling dat het wel goed was. Ik ben in ieder geval voorlopig tevreden. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hBy6wrHrtqlCtg6DYKiYkqyw/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 15:43
Zo nu heb ik FF4 weer helemaal op de rit, m'n laatste probleem was dat de Addon "SiteLauncher"niet met FF4 compatible was. Ik werk nu eenmaal graag met keyboard shortcuts om snel websites te kunnen laden.
Deze addon open je met CTRL-SPATIE waarna je met een letter de gewenste pagina start.
De addon is niet via de normale weg te vinden maar wel via deze

Nu werkt het weer als vanouds en eerlijk is eerlijk, ook een stuk sneller....... :p

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
offtopic:
Tip: je bent alleen T.net / GoT vergeten te whitelisten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Leg eens uit ajb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Sinds FF4 heb ik soms dat als ik vanuit een andere applicatie overschakel naar Firefox deze heel even een zwart scherm geeft (scherm knippert even). Als ik dan vervolgens een tabblad aanklik gebeurt hetzelfde. Hebben meer mensen dit?
Overigens, ben super tevreden met FF4, echt een enorme verbetering (en stiekem kijk ik al uit naar FF5 ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regeneration schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:42:
[...]

offtopic:
Tip: je bent alleen T.net / GoT vergeten te whitelisten
Ik denk niet dat hij dat vergeten is met de irritante reclame banners die ze hier gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ze hebben volgens mij "open in nieuw tabblad" en "open in nieuwe venster" omgedraaid.
Ik zit iig iedere keer verkeerd :(

Voor de rest lijkt het allemaal nog dusver prima te werken.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
B_FORCE schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:47:
Ze hebben volgens mij "open in nieuw tabblad" en "open in nieuwe venster" omgedraaid.

Daar heb ik ook erg last van, al tientallen verkeerde gegaan. Maar kwestie van wennen. Werkt voor de rest erg fijn, ziet er ook goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/voorwaarden
4.2 In het bijzonder zal het Lid:

[...]
geen gebruik maken van adblockers of op andere wijze reclame-uitingen weren, anders dan de optie die Tweakers.net het Lid biedt indien hij een betaald abonnement heeft afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Bleh... Die wilde ik ook net posten, alleen was toen het eten klaar :P

Maar inderdaad, ik kom om in de vensters nu, ipv tabbladen... Maar het is een kwestie van weer even wennen. Net als accesskeys die van versie 2 -> 3 in eens in combinatie met de shiftknop moest.

Ik ben overigens wel erg content dat de loze ruimte pleite is tussen de tab en de adresbalk (die ik als eerst terug zette, standaard staan de tabs in 4.0 boven de adresbalk, en dat is dusdanig chaotish dat ik er onderhand dwaas van werd :P ).

De statusbalk is ook weg, waardoor ik een veel groter scherm heb in vergelijking met 3.x

Dat is een hele vooruitgang, gezien ik op een 1024x600 resolutie zit op een netbook :P

En verders... iets wat ik in 3.x ook al had, de eerste keer firefox openen... Als bagger door een koffiefilter zo traag... Maar dat is dan ook maar 1x per x-aantal dagen, valt mee te leven...

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leauwie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08 22:50
Hoe zorg ik ervoor dat zodra ik afsluit met meerdere tabbladen open, dat ik kan kiezen tussen Afsluiten en Opslaan en Afsluiten? Ik dacht dat dit standaard was, maar blijkbaar vergis ik me. De add-on Session Saver doet niks..

edit: Ow zie nu dat Session Saver werkt met een button. :+ Is dit geen standaard functie binnen FF zelf zonder dat ik add-on nodig hebt?

[ Voor 23% gewijzigd door Leauwie op 24-03-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online
Leauwie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:55:
Hoe zorg ik ervoor dat zodra ik afsluit met meerdere tabbladen open, dat ik kan kiezen tussen Afsluiten en Opslaan en Afsluiten? Ik dacht dat dit standaard was, maar blijkbaar vergis ik me. De add-on Session Saver doet niks..

edit: Ow zie nu dat Session Saver werkt met een button. :+ Is dit geen standaard functie binnen FF zelf zonder dat ik add-on nodig hebt?
Firefox > Opties > Tabbladen > Mij waarschuwen als ik meer tabbladen sluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leauwie
Chris7 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:00:
[...]

Firefox > Opties > Tabbladen > Mij waarschuwen als ik meer tabbladen sluit.
Ja maar dan staat er geen optie voor Opslaan bij? Of is dat gewoon niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

@Chris7: Dat waarschuwen doet ie per default, enkel was die melding in 3.x inderdaad als je firefox afsloot, of je die wilde opslaan, zodat ie bij de volgende keer openen je oude tabs terug geeft. Nu vraagt ie enkel een bevestiging of je firefox wil afsluiten terwijl je meerdere tabs open hebt. Het hele opslaan zit er niet meer bij nu.

Ik gebruikte het eigenlijk niet zo vaak, maar een optie is om de taak gewoon loeihard te killen, waardoor firefox direct een terminate krijgt, waardoor hij denkt dat ie crashed, waarbij je de volgende keer starten het scherm krijgt met welke tabs je wil restoren. Eigenlijk vind ik dat zelf nog de meest makkelijke. Ik wil niet altijd m'n oude tabs terug, of misschien maar deels, wat je kan uitvinken.

Van mij mag firefox zo altijd wel opstarten wat mij betreft :P

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
modernization schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:49:
[...]

Daar heb ik ook erg last van, al tientallen verkeerde gegaan. Maar kwestie van wennen. Werkt voor de rest erg fijn, ziet er ook goed uit.
Uiteraard is het een kwestie van wennen :P
Hoewel ik echt een hekel aan tabs heb is het voor mij ietsjes onhandig.
Er valt echter wel mee te leven :)

Gemis van statusbalk vind ik vreemd.
Als je nu bepaalde plugins hebt, zoals woordenboek switcher, ip copier etc, dan heb je dus een extra balk nodig.
FF zet echter dan de hyperlinks niet in die balk.

Beetje slordig.

[ Voor 21% gewijzigd door B_FORCE op 24-03-2011 20:30 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

RaZ schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:22:
@Chris7: Dat waarschuwen doet ie per default, enkel was die melding in 3.x inderdaad als je firefox afsloot, of je die wilde opslaan, zodat ie bij de volgende keer openen je oude tabs terug geeft. Nu vraagt ie enkel een bevestiging of je firefox wil afsluiten terwijl je meerdere tabs open hebt. Het hele opslaan zit er niet meer bij nu.
Wel kun je, als je about:home als startpagina hebt (Google-achtige zoekpagina), je vorige sessie herstellen met de knop onderaan die pagina. Denk dat ze daardoor vervangen hebben oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Niet online

Ik gebruikte het eigenlijk niet zo vaak, maar een optie is om de taak gewoon loeihard te killen, waardoor firefox direct een terminate krijgt, waardoor hij denkt dat ie crashed, waarbij je de volgende keer starten het scherm krijgt met welke tabs je wil restoren. Eigenlijk vind ik dat zelf nog de meest makkelijke. Ik wil niet altijd m'n oude tabs terug, of misschien maar deels, wat je kan uitvinken.

Aha, inderdaad, ik had niet goed gekeken. Ik gebruikte het nooit, maar herinnerde het me van 3.6, en zag het toen ik even snel keek staan dacht ik... Foutje! :(

@Leauwie: Nee, dat kan dus niet, helaas. Je kan wel tabbladen pinnen als app-tabblad (rechtermuisknop > vastzetten als app-tabblad), dan staat die tab of tabs altijd open. Maar dat is natuurlijk niet helemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer alleen dat websites niks te eisen hebben als het gaat om client side software. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Chris7 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:30:
[...]

Ja, dat gebruik ik ook vaak. Als je op een link ín de tab klikt werkt het wel, maar op de tab zelf inderdaad niet (bij gewone tabs werkt 't ook niet).
Dat is dus blijkbaar een nieuwe delete-functie. Overigens vind ik app-tabbladen nog niet werken zoals het moet (zie ook mijn vorige post). Er is weinig in te stellen, eigenlijk niets meer dan een tabblad zonder tekst.

[...]

Ja, ik had gedacht dat ze in FF4 wel de bladwijzers zouden vernieuwen, maar dat is helaas niet zo :-(
ik vind de huidige interface erg rommelig, en gebruik m bijna niet.
Dat de website geopend wordt waar ik gebleven ben vind ik juist handig. Dat een tab met middlemousebutton gesloten wordt is al lang zo, en in heel veel programma's is dit ook zo. Ideaal als je veel tabs wilt sluiten zonder elke keer (sinds het kruisje verplaatst is naar de tab ipv aan het einde van de tabbar) op zoek te moeten gaan naar het kleine kruisje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online

Als je browser.showQuitWarning op true zet zal hij nog vragen of je je tabbladen wil opslaan.

Wat ik heb gevonden op internet is dat standaard de tabbladen worden onthouden en die kan je dus restoren via geschiedenis in het menu. Ze worden standaard niet meer automatisch gerestored zodat firefox sneller opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feep schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:47:
die kan je dus restoren via geschiedenis in het menu.
Wat een vreemde plek, had ze eerder onder favorieten verwacht. Dat icoon heeft ook iedereen aanstaan, de geschiedenis niet (lijkt mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Ik dubbelklik om een tab te sluiten.

Is een optie in Tab Utilities: http://www.dumpyourphoto.com/files2/54308/ESaprd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leauwie
[...]

Als je browser.showQuitWarning op true zet zal hij nog vragen of je je tabbladen wil opslaan.

Wat ik heb gevonden op internet is dat standaard de tabbladen worden onthouden en die kan je dus restoren via geschiedenis in het menu. Ze worden standaard niet meer automatisch gerestored zodat firefox sneller opstart.
Held! Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Firefox mist sandbox beveiliging: http://www.security.nl/ar..._sandbox-beveiliging.html

Betekent dit dat Fx onveilig is? Chrome in IE schijnen dit wel te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:40
Misschien minder veilig, ik zou het niet heel erg onveilig willen noemen dat Firefox geen sandbox heeft om de processen. Bovendien zijn er ook wel lekken geweest in IE en Chrome waardoor er toch buiten de sandbox toegang was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Wat ik trouwens net miste is dat ik met veel tabs open eerder kon scrollen door de tabs door m'n muis boven de tabbar te houden en met het wielmuisje te draaien. Dit werkt nu niet meer. Zie ik een instelling over het hoofd, of heb ik hier nu een addon voor nodig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan met firegestures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:37

Joostk

Barkrukprofeet

Ben echt wel te spreken over de nieuwe Firefox. Is een stuk sneller en ziet er net even wat mooier uit.
Alleen ondervind ik wel veel storing in het bekijken van verschillende filmpjes op internet. Hier op T.net, op andere fora waar een filmpje gepost is (youtube of zelf gehost) en op youtube zelf.
Het beeld wordt dan even schokkerig alsof er een paar frames niet helemaal goed zijn.
Maakt niet uit welke qualiteit ik het filmpje af speel. En dan nog me PC moet het echt wel aan kunnen. Werkt namelijk onder Firefox 3.6 wel gewoon soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:06

koudepinda

Don't Panic

[...]

waar kan ik dat vinden.
mis het echt gigantisch, daar maakte ik nu echt ontzettend veel gebruik van.

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
koudepinda schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:43:
[...]

waar kan ik dat vinden.
mis het echt gigantisch, daar maakte ik nu echt ontzettend veel gebruik van.
in je urlbalk about:config intypen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Dimby schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:44:
[...]

in je urlbalk about:config intypen
dank

maar nog niet helemaal zoals k t zou willen. hoe laat ik m die tabs ook opslaan en automatisch openen als ik firefox weer opstart

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
koudepinda schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:49:
[...]

dank

maar nog niet helemaal zoals k t zou willen. hoe laat ik m die tabs ook opslaan en automatisch openen als ik firefox weer opstart
http://www.raymond.cc/blo...bs-on-exit-for-firefox-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-11-2022
geestig...
typ dit vanuit ff4 met wine onder linux..
draait als een speer waar ie6 zelfs nog meestal niet eens werkt..

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Joostk schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:42:
Ben echt wel te spreken over de nieuwe Firefox. Is een stuk sneller en ziet er net even wat mooier uit.
Alleen ondervind ik wel veel storing in het bekijken van verschillende filmpjes op internet. Hier op T.net, op andere fora waar een filmpje gepost is (youtube of zelf gehost) en op youtube zelf.
Het beeld wordt dan even schokkerig alsof er een paar frames niet helemaal goed zijn.
Maakt niet uit welke qualiteit ik het filmpje af speel. En dan nog me PC moet het echt wel aan kunnen. Werkt namelijk onder Firefox 3.6 wel gewoon soepel.
AVG draaien? Want dan de (logge) addon daarvan uitschakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
Misschien voor in de OP(opslaan & afsluiten bij meerdere geopende tabbladen):

- about:config in adresbalk typen
- browser.showQuitwarning opzoeken
- rechtermuisknop om op "True" te kunnen zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

hmm dat had ik al gedaan, maar heb nu nog eens gekeken en zag dat ie het niet had opgeslagen :?
maarja het werkt nu :)

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Thx, ziet er goed uit. Wel jammer dat je voor 'standaard functionaliteit' nu ineens addons nodig heb maar so be it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:18
Ik ben vanacht overgestapt van firefox 3.x (up2date) naar 4, maar kom tot een vervelende ontdekking..

Hij heeft wél mijn favorites en extensions meegenomen, maar mijn sessies, cookies en vooral, alle auto-fill van wachtwoorden niet. Kortom, iedere site waar ik kom, moet ik opnieuw mijn credentials gaan invullen en vraagt hij of hij moet opslaan.

Ik draai OS 10.6.6 en heb - uiteraard - admin-rechten.

..iemand?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-09 11:44

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Meer mensen problemen met YSlow voor Firebug onder 4.0?

Firebug werkt gewoon en ook YSlow is te openen maar een test draaien doet gewoon niets.
Zag al bij de beoordelingen eenzelfde klacht staan maar volgens mij is er nog geen oplossing/fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:17
Waar kan je deze vinden, want onder de standaard opties zie ik deze nergens terug.

[ Voor 198% gewijzigd door Hari-Bo op 25-03-2011 10:29 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hari-Bo schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:28:
[...]

Waar kan je deze vinden, want onder de standaard opties zie ik deze nergens terug.
[google=Tab Utilities] -> https://addons.mozilla.or...efox/addon/tab-utilities/

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:17
Ik wist niet dat het om een add on ging, bedankt voor de link het werkt nu. :)

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik had een vermoede maar google bevestigde het ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Tarabass schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:16:
[...]

AVG draaien? Want dan de (logge) addon daarvan uitschakelen :)
Nee ik heb geen AVG. Ik gebruik Kaspersky.
Ik zal properen wat screenshots bij elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Gebruik al een tijdje FF 4.0 en in eerste instantie vond ik het een zeer aangename verbetering. Ging allemaal net wat soepeler.

Ik heb echter wel het idee dat FF erg veel geheugen vreet. 5 pagina's met in totaal zo'n 80 tot tabs open resulteert in een geheugen gebruik van ~ 1,5 GB.

Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
@ Frekster86: Zoals eerder gezegd, het is een bekend probleem. Zie: Memory leak in firefox 3.6+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:08

XanderDrake

Build the future!

Ik ben ook zeer tevreden over 4.0, soepel snel en compact.
Alleen nu beginnen alle browsers op Chrome te lijken, saai :+
Hier heb ik ook last van... Dit is ook afkomstig van Chrome.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterk123
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 19:05
Net FF 4 geïnstalleerd, en kwam deze screen tegen in deel 13,Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wljbfVHJRQCWDFe5Wrax6PQb/full.jpg

Hoe kun je het aero effect uitbreiden naar de tabs en buttons?
En de adresbalk boven aan ziet er ook veel strakker uit.
iemand enig idee welke add ons deze lay out mogelijk maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Tarabass schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:26:
Wat ik trouwens net miste is dat ik met veel tabs open eerder kon scrollen door de tabs door m'n muis boven de tabbar te houden en met het wielmuisje te draaien. Dit werkt nu niet meer. Zie ik een instelling over het hoofd, of heb ik hier nu een addon voor nodig? :)
Ik heb dit tot nu toe altijd met TabMix Plus gedaan (die heeft dezelfde functie). Deze functie zat niet in 3.6 hoor -- er was altijd een addon voor nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door Aham brahmasmi op 25-03-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

wouterk123 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:05:
Net FF 4 geïnstalleerd, en kwam deze screen tegen in deel 13,[afbeelding]

Je kunt allereerst bijvoorbeeld via Firefox-knop > Opties > Bovenliggende tabbladen instellen dat de tabbladen onder de locatiebalk moeten komen te staan. Dan worden ziet het er voor een groot deel al uit als op die schermafbeelding.

Verder kun je met Stratiform nog veel meer zaken aan het uiterlijk aanpassen, zoals de kleur van de Firefox-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
wouterk123 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:05:
Net FF 4 geïnstalleerd, en kwam deze screen tegen in deel 13,[afbeelding]

offtopic:
die grijze layout van tweakers vintik ook wel erg mooi, hoe doe je dat?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

XanderDrake schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:02:
Ik ben ook zeer tevreden over 4.0, soepel snel en compact.
Alleen nu beginnen alle browsers op Chrome te lijken, saai, lelijk en unusable :+
Fixed :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterk123
Nog een issue: Als ik normaal in de adresbalk iets intypte wat geen url was, ging firefox automatisch naar de eerste google hit (bv, 'tweakers' --> www.tweakers.net") als ik dat nu doe dan kom ik op google terecht en wordt er gezocht naar tweakers. enig idee hoe ik dit oude gedrag terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:37
Ik heb nu ook FF 4 op mn laptop staan. Echter, als ik FF soms op start krijg ik een soort van oldskool windows stijl venster te zien. Zoals op het plaatje dus. Ook kun je zien dat mn computer op dit moment in ieder geval niks meer aan het doen is, zodat er best ruimte is voor een mooiere weergave. Buiten dat is het enige dat ik vandaag heb gedaan wat de laptop enigzins belast het draaien van Ccleaner is.

Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/3217/firefoxdoetraar.th.jpg

Ik vraag me af of 1 van jullie dit verschijnsel ook een keer heeft gezien en of iemand een oplossing heeft zodat dit nooit meer gebeurt. (Ik weet dat het probleem opgelost is als je de browser opnieuw start, maar, dat is natuurlijk een tijdelijke oplossing.)

[ Voor 9% gewijzigd door AMD1800 op 25-03-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:08

XanderDrake

Build the future!

wouterk123 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:03:
Nog een issue: Als ik normaal in de adresbalk iets intypte wat geen url was, ging firefox automatisch naar de eerste google hit (bv, 'tweakers' --> www.tweakers.net") als ik dat nu doe dan kom ik op google terecht en wordt er gezocht naar tweakers. enig idee hoe ik dit oude gedrag terug kan krijgen?
Dit is al een tijdje zo hoor. Maar ik zou wel willen weten hoe je dat kan aanpassen ja.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@AMD1800: Misschien door die hardware versnelling? Ik heb dit iig nog nooit gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Er zitten echt teveel nieuwe features in. Ik zie door het bomen het bos niet meer. In eerste instantie had ik niet door dat Firefox 4 uit was. Ik kwam het tegen door een artikel op webwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Nog iets vreemds, als ik naar de website van Farnell gaat, duurt het een eeuwigheid dat ik iets in de zoekmachine kan invullen. Bij FF 3.x had ik dat niet.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Rockvee2 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:37:
Er zitten echt teveel nieuwe features in. Ik zie door het bomen het bos niet meer. In eerste instantie had ik niet door dat Firefox 4 uit was. Ik kwam het tegen door een artikel op webwereld.
Teveel? Het is alleen wat anders georganiseerd nu waardoor je even moet zoeken (cq je bos opnieuw moet leren kennen). Ik vind het verder nog best wel gebalanceerd, hoor. Tuurlijk zitten er wel features in die je niet gebruikt, maar een ander kan die wel nodig hebben. Maar die zitten (voorlopig nog) niet in de weg.
B_FORCE schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:40:
Nog iets vreemds, als ik naar de website van Farnell gaat, duurt het een eeuwigheid dat ik iets in de zoekmachine kan invullen. Bij FF 3.x had ik dat niet.
Wat doet de PC gedurende die eeuwigheid?

[ Voor 19% gewijzigd door Room42 op 25-03-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:37
desalniettemin schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:26:
@AMD1800: Misschien door die hardware versnelling? Ik heb dit iig nog nooit gehad :)
Daar lijkt het niet aan te liggen, tenzij de hardware versnelling alleen op de hoeveelheid geheugen werkt. Als ik namelijk zowel een hd film als een computerspel opstart, kan ik mijn processor en videokaart 100 procent belasten. Toen ik daarna FF opstartte, kreeg ik wel de normale weergave.

Echter kreeg ik wel een paar rare meldingen Over Quicktime. Dat er daarmee iets fout ging. Daar kan ik echter helemaal niks over terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik maakte voorheen altijd gebruik van multirow bookmark bar en helaas is er voor Firefox 4 geen nieuwe versie beschikbaar. Ik gebruik daarom de volgende style: http://userstyles.org/styles/29428

Opzicht werkt deze goed, het enige probleem is dat naast de tekst van de bladwijzer (bijv. YouTube) ook een icoon naast staat. Dit neemt onnodig extra ruimte in beslag. Weet iemand of dit in het script te wijzigen is (zelf heb ik daar geen verstand van).

Edit: opgelost. Er bestaat een extensie genaamd 'deiconiser'. Werkt perfect.

[ Voor 8% gewijzigd door Empulse op 25-03-2011 16:06 ]

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
XanderDrake schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:25:
[...]

Dit is al een tijdje zo hoor. Maar ik zou wel willen weten hoe je dat kan aanpassen ja.
Firefox 3.6 uses the Google "browse by name" feature, you can set Firefox 4 to use this feature by changing a preference.
1. Type about:config into the location bar and press enter
2. Accept the warning message that appears, you will be taken to a list of preferences
3. Locate the preference keyword.enabled and make sure it is set to true, if it is not you can double-click on it to change its value.
4. Locate the preference keyword.URL, double-click on it and change its value to the link show below

"http://www.google.nl/search?ie=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q="

Misschien wel handig om dit in de topic start mee te nemen?

[ Voor 3% gewijzigd door feep op 25-03-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterk123
feep schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:00:
[...]

Firefox 3.6 uses the Google "browse by name" feature, you can set Firefox 4 to use this feature by changing a preference.
1. Type about:config into the location bar and press enter
2. Accept the warning message that appears, you will be taken to a list of preferences
3. Locate the preference keyword.enabled and make sure it is set to true, if it is not you can double-click on it to change its value.
4. Locate the preference keyword.URL, double-click on it and change its value to the link show below

"http://www.google.nl/search?ie=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q="

Misschien wel handig om dit in de topic start mee te nemen?
Aaah thats it! mijn dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik hoopte hiervanaf te zijn met de nieuwe FF maar nee hoor...heeft iemand anders dit ook? Het is echt tergend irritant!!!!

Misschien is het al voorbij gekomen maar FF is de laatste tijd irritant aan het doen. Soms gaat ie ineens 10 seconden laden als ik bijvoorbeeld een download uit mijn lijst aanklik. Maar wat vooral het meest ergelijke is, en waar ik nog geen fix voor gevonden heb is wanneer ik iets ga downloaden...duurt het eigenlijk gewoon een minuut en dan krijg ik een venster die zegt dat het laden van een script niet gelukt is.

Dit krijg ik

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/4237/probleem.jpg

Script: chrome://mozapps/content/downloads/download.xml:68

Ik heb alles gegoogled en heb geen oplossing kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Downloadlijst legen?

Dat doe ik ook elke week, de downloadlijst is simpelweg een ramp qua snelheid, dat staat bij mij op de nummer 2 van ergernissen. Zelfs met een SSD blijft het traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Misschien niet teveel downloads tegelijk proberen te hervatten of een downloadmanager gebruiken?
Maar een volle downloadlijst gebruikt wel veel resources jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 09:42

Magic666

No one's neighbour!

Waarom überhaupt die lijst bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig om met de zoekfunctie PDF's van school op te zoeken. e.d.

Vraag niet hoe het kan, maar fix het gewoon :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:24:
Downloadlijst legen?

Dat doe ik ook elke week, de downloadlijst is simpelweg een ramp qua snelheid, dat staat bij mij op de nummer 2 van ergernissen. Zelfs met een SSD blijft het traag.
Zou dat het kunnen zijn? Want de error gaat om een script he, iets van Chrome, terwijl ik Chrome niet eens erop heb staan. Ik heb de lijst geleegd...eens kijken hoe het nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrome is een soort van firefox bestand, bijvoorbeeld:

code:
1
chrome://browser/content/browser.xul

Knippen en plakken, GoT ondersteunt geen chrome:// url's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik begrijp niet helemaal wat ik precies moet doen daarmee, maar ik heb de download lijst leeggehaald net en het is nog niet voorgekomen meer. Het gebeurde elke keer als ik FF voor het eerst op had gestart en iets ging downloaden. Nu niet gebeurd nog na een reboot.

Ik heb chrome://browser/content/browser.xul net in de adresbalk van FF ingevuld en kreeg toen een browser bovenop een browser zeg maar....

[ Voor 21% gewijzigd door devilsnight op 25-03-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar dat adres surft krijg je een browser-in-browser, om de chrome url te demonstreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 20:22:
Als je naar dat adres surft krijg je een browser-in-browser, om de chrome url te demonstreren.
Aaaah juist, dus als ik die link die ik in de error krijg zou invoeren zou ik er misschien uit kunnen komen? Hoe dan ook, misschien ben ik wel van het probleem af nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 20:40
Ik ben erg tevreden over FF4, alleen klein dingetje.. Als er een pop-up geblokkeerd wordt, dan zie je zo'n balk met dat FF een blabla geblokt heeft..

Hoe kun je instellen dan er helemaal niks op komt zetten...? Kon het zo snel niet vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:49:
Zo ziet het er bij mij uit:

[afbeelding]

Je moet de movable firefox button 1.2 plugin hiervoor even downloaden.
Zijn dat bookmark-icoontjes linksboven in beeld? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Aham brahmasmi schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:07:Ik heb dit tot nu toe altijd met TabMix Plus gedaan (die heeft dezelfde functie). Deze functie zat niet in 3.6 hoor -- er was altijd een addon voor nodig.
Dat vind ik gek, want ik heb er zelf geen addon voor nodig en bij mij werkt het nog steeds. Ben ik nou gek? 8)7
wouterk123 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:03:
Een simple google search leverde het volgende resultaat op:
http://support.mozilla.com/en-US/questions/790755

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Helaas, heb de addon geprobeerd maar dit is niet wat ik zocht. Deze addon scrolled van tab naar tab, door steeds de volgende of vorige tab te openen. Wat ik bedoelde is dat als je heel veel tabs open heb staan je eerder altijd de tabs liet sliden van links naar rechts zonder van tab te wisselen. Gek genoeg zie ik net dat die functionaliteit nog steeds werkt. Waarom ik dacht dat het niet meer werkte is me een raadsel eigenlijk, maar bedankt voor de moeite iig :)

@Hierboven
Ik had je bericht nog niet gelezen, maar inderdaad je bent niet gek. Het werkt gewoon zoals het altijd al werkte. Ik ben gek }:O :o

[ Voor 7% gewijzigd door Tarabass op 25-03-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn apptabs verdwijnen constant, laatst nightly. Kan er ook niks over vinden. Iemand bekend met dit problemen of heb ik een nieuwe bug te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:46
Magic666 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 20:29:
[...]

Zijn dat bookmark-icoontjes linksboven in beeld? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Zijn zo te zien pinned tabs.
Rechts klikken op een tab en pinnen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Ah! Das iets nieuws! Ik ga me daar eens in verdiepen, thanks :)

Edit: das verrekte handig zeg! Zij het niet dat ze niet bewaard worden na het afsluiten van Fx... dat zou volgens een filmpje van Mozilla wel moeten. In de options kan ik niks vinden.. zou TabMix plus roet in het eten gooien?

[ Voor 64% gewijzigd door Magic666 op 25-03-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Magic666 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:37:
Ah! Das iets nieuws! Ik ga me daar eens in verdiepen, thanks :)

Edit: das verrekte handig zeg! Zij het niet dat ze niet bewaard worden na het afsluiten van Fx... dat zou volgens een filmpje van Mozilla wel moeten. In de options kan ik niks vinden.. zou TabMix plus roet in het eten gooien?
Wis je je geschiedenis bij het sluiten van Firefox? Lees maar eens terug ;)

Pagina: 1 ... 4 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.