We zitten nu al bijna bij versie 18, van mij mag er wel iets veranderen aan het uiterlijk, niet veel, ben voor afronden van de tabs zoals zat in de Fx4 betas, en tevens mag van mij de Oranje Firefoxbutton Blauw worden. Van mij mag die kleur per 15 per versies veranderen. tJa per 15 versies, klinkt raar, wmb hadden we nu op Fx 5.0.3 gezeten. Nee niet alleen Fx verwijt ik dit versienummer gedoe, Chrome had ook pas op 2.5 mogen zitten, niet op 23.
Verder een kennis van me aan de Fx geholpen, hij vindt het fantastisch, veeel beter dan IE9, vooral de "Oranje button waar je alles vindt" mag die wel. Een andere kennis loopt maar te hameren dat Chrome de snelste is, je krijgt het ze niet uit het hoofd.
Een dikke dag IE9 gedraaid hier, eens goed bekeken, geen onaardige browser, maar Firefox is beter, niet alleen snelller, stuk completer, om de Sync functie die IE9 niet heeft eens te noemen. Wat ik wel aardig vond, is de Google-search vanuit de adresbalk, maarja dan moet je wel eerst de Google-search installen, dat dan weer wel. En ze hebben 64 bit, maar ok boeit dat...?
Verder, jammer dat mozillazine al jaren niet veel meer doet. En oja, ik krijg tegenwoordig spam van ene Mark Surman, Mozilla.org, blijkbaar heb ik mijn email achtergelaten bij Mozilla. Nou geeft dat niet, wat ik minder vind, is dat die om donatie bedelt, ok ik krijg wel een T-shirt, maar eerst moest die daarvoor 50 dollar, later nog maar 30, vreemd. Wat er ook vreemd aan is, nog geen jaar terug heeft Mozilla werelddeal gemaakt voor 1 miljard per 3 jaar van Google (voor Google in de browser uiteraard)..... dusseh ze hebben geld en toch een tekort?
Ennuh, we gaan x264 krijgen he, in Firefox, die dat dan weer vanuit het OS haalt. Maarja in Xp zit daar een dusdanige codec, nee bij mijn weten..... en Vista.. dacht van niet. OSX.... vast wel, linux..... zal vast iets zijn, maar daar heb je ook nog dat er wel 100'en linuxen zijn.
[
Voor 7% gewijzigd door
Sjah op 06-01-2013 03:29
]