[Firefox] Wat vinden we ervan? - Deel veertien Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 36 Laatste
Acties:
  • 156.933 views
Dat PDF Viewer is pdf.js wat nu dus in Firefox zelf zit. Laatste versie die je van AMO kunt downloaden stamt uit juli 2012 dus dat is ouder dan de huidige Fx 15 versie. Ga er maar niet vanuit dat die embedded pdf's kan openen. Of een andere plugin zoals die van Adobe of Sumatra die embedded pdf's wel kan weergeven is ook nog maar de vraag. Kan zijn dat het helemaal geen probleem is met pdf.js maar met Firefox zelf (pdf.js niet aanroepen/zien als plugin).

[ Voor 33% gewijzigd door ppl op 30-08-2012 01:09 ]

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-10 23:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Arggh, ze hebben "Send link" uit het rechtermuisklik-contextmenu gehaald.....
Dat was ongeveer het enige dat ik gebruikte in dat menu. Nu moet ik extra stappen gaan uitvoeren om iets door te mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Smultie schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:56:
Arggh, ze hebben "Send link" uit het rechtermuisklik-contextmenu gehaald.....
Dat was ongeveer het enige dat ik gebruikte in dat menu. Nu moet ik extra stappen gaan uitvoeren om iets door te mailen.
Bedoel je deze?

https://addons.mozilla.or...d-link-button/?src=search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Helaas, ik wil niet "helemaal" naar boven in de Navigation Toolbar hoeven te gaan.

I know, first world problems :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bij mij, op win7 64bit crashed FF 14.1 en nu ook 15 constant. Het gaat de hele dag door. Bij het openen van een nieuw browserscherm of tijdens het scrollen van een pagina, het lijkt volledig random. Volgens de crashlogs zijn er geen identificeerbare redenen voor de crashes. En ook met uitgeschakelde add-ons blijft ie crashen.
Daarnaast zijn er geen virussen, mallware of rootkits aangetroffen.

Ik heb 2 computers staan met een bijna identieke hard en software configuratie(alleen de GPU verschilt, HD6450 vs 2x HD6850) Op 1 van de pc's crashte Firefox van de ene op de andere dag aan de lopende band, dus 4 weken terug besloten beide pc's opnieuw te voorzien van windows 7 en bijbehorende software.
Op de betreffende pc crashed firefox nog steeds aan de lopende band. En op de andere pc heeft firefox 14.1 al 4 weken stabiel gedraaid..............tot vandaag, toen ook de 2e pc het eerste crash scherm gaf.

Het enige dat sindsdien aan de configuratie is veranderd, zijn de standaard windows updates.

Ik gebruik Firefox al sinds 2004, maar dit heb ik nog niet meegemaakt. Ik denk dat het nu tijd is voor wat anders,

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Daar snap ik dus helemaal niets van hè, want bij mij crasht het nooit :? Zelfs de beta's niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
Smultie schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:23:
Helaas, ik wil niet "helemaal" naar boven in de Navigation Toolbar hoeven te gaan.

I know, first world problems :P
Als ik op de muis rechts klik krijg ik te zien koppeling versturen, met de link die ik vermelde.

[ Voor 4% gewijzigd door brommer1 op 31-08-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
desalniettemin schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:43:
Daar snap ik dus helemaal niets van hè, want bij mij crasht het nooit :? Zelfs de beta's niet :D
Ik heb ook verschillende test versies geprobeerd, waaronder Aurora, maar met het zelfde resultaat.
Voorheen snapte ik ook niet wat mensen bedoelden met het crashen van firefox, want dat was zowat het meest stabiele programma op mijn pc. Maar van de ene op de andere dag werkt het gewoon niet meer. Althans niet meer zoals voorheen.

Ik heb nu wederom een nieuwe versie(15) geïnstalleerd en Flash geüpdate, eens zien wat er gebeurd..

De "koppeling versturen" zit bij mij trouwens nog steeds onder de rechter knop ;)

[ Voor 6% gewijzigd door kendo op 31-08-2012 17:08 ]

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kendo schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:07:
[...]

Ik heb ook verschillende test versies geprobeerd, waaronder Aurora, maar met het zelfde resultaat.
Voorheen snapte ik ook niet wat mensen bedoelden met het crashen van firefox, want dat was zowat het meest stabiele programma op mijn pc. Maar van de ene op de andere dag werkt het gewoon niet meer. Althans niet meer zoals voorheen.

Ik heb nu wederom een nieuwe versie(15) geïnstalleerd en Flash geüpdate, eens zien wat er gebeurd..
Vergeet ook niet je plugins te disablen en een volledig nieuw profiel te maken.
De "koppeling versturen" zit bij mij trouwens nog steeds onder de rechter knop ;)
Die is weg in 16 (beta).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Waarom zouden ze dat eruit gehaald hebben vraag ik me af, na zo'n lange tijd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
desalniettemin schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:17:
Waarom zouden ze dat eruit gehaald hebben vraag ik me af, na zo'n lange tijd :?
Geen, idee, schijnbaar bleek na onderzoek dat 'maar' 3% van de gebruikers gebruik maakt van de functionaliteit. Zie ook hier.

Jullie kunnen hier voten https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=786185 om te zorgen dat het (wellicht) terugkomt. Ik heb de dev die verantwoorlijk is ook al aangeschreven om te kijken of we de functionaliteit terug kunnen krijgen. Ik mis 't echt :(

Achtergrond van 't verhaal hier

[ Voor 7% gewijzigd door Smultie op 31-08-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Kun je me die links even mailen?

Haha, ja, ik ben de leukste thuis :+ Maar nee, ik gebruikte die feature echt nooit! Mis hem dus niet ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Room42 op 31-08-2012 20:25 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Sinds te update naar versie 15 is de Full Screen functie niet meer full screen, en blijven de bovenste balken gewoon in beeld.
ik heb gekeken bij de instellingen, maar autohide staat op True ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
absrnd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:42:
Sinds te update naar versie 15 is de Full Screen functie niet meer full screen, en blijven de bovenste balken gewoon in beeld.
Ik gebruik 16 beta 1 en als ik op F11 druk, dan krijg ik volledig. Als ik naar boven ga dan komen de balken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
absrnd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:42:
hier wel hoor, verdwijnt gewoon na 1 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht handig om even te melden om welk operating system gaat. Als we het over OS X hebben: fullscreen werkt daar vanaf Fx 14 prima. Safari doet het niet veel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
ppl schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:48:
Wellicht handig om even te melden om welk operating system gaat. Als we het over OS X hebben: fullscreen werkt daar vanaf Fx 14 prima. Safari doet het niet veel anders.
Ik zit op OSX. 10.8.1
ik heb net Firefox herinstaleerd, maar blijft hetzelfde, met de vorige versie werkte het prefect.
en ik heb er nooit problemen mee gehad.

bij een rondje google kom ik het zelfde probleem hier en daar tegen, maar is niet versie afhankelijk, maar helaas daar geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Eergisteren Windows 8 geïnstalleerd en maar meteen de kans waargenomen om Firefox eens te installeren met een compleet nieuw profiel.

Bijna alles is weer ingesteld zoals ik het wil, maar heb nog één probleempje over: het scrollen. Als ik het muiswieltje ook maar een fractie beweeg, niet eens een echte scroll dus, dan scrollt de website meteen een klein stukje. Dat wil ik helemaal niet...

Heb via about:config al diverse smoothscroll-opties geprobeerd, maar lijk maar niet de juiste optie te kunnen vinden. Weet iemand welke optie ik moet hebben?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
desalniettemin schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 09:32:
@Swoon: Lijkt me het risico van nightly's :?

Laatste paar dagen met de laatste update voor flashspeler geen crashes meer gehad 8)
Ja, klopt had het beter moeten verwoorden had namelijk normaal nooit crashes/vastlopers met Nightly maar sinds Flash in twee aparte processen werkt(http://blogs.adobe.com/as...ted-mode-for-firefox.html) ervaar ik vele vastlopers door flash. Nog steeds ervaar ik bijna dagelijks een vastloper door Flash en heb uiteraard de nieuwst Flashplayer gedownload.
Wildfire schreef op zondag 02 september 2012 @ 09:37:
Eergisteren Windows 8 geïnstalleerd en maar meteen de kans waargenomen om Firefox eens te installeren met een compleet nieuw profiel.

Bijna alles is weer ingesteld zoals ik het wil, maar heb nog één probleempje over: het scrollen. Als ik het muiswieltje ook maar een fractie beweeg, niet eens een echte scroll dus, dan scrollt de website meteen een klein stukje. Dat wil ik helemaal niet...

Heb via about:config al diverse smoothscroll-opties geprobeerd, maar lijk maar niet de juiste optie te kunnen vinden. Weet iemand welke optie ik moet hebben?
Ik heb smoothscrolling gewoon volledig uitgeschakeld bij opties vind het een 'stroperig' effect geven.

[ Voor 39% gewijzigd door Swoooon op 02-09-2012 15:46 ]

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-10 01:16
De nieuwe Firefox 16 Beta is binnen, jammer genoeg ondersteund deze versie niet de Firefox 3 Aero Theme die ik al sinds tijden gebruik.

En er lijkt al helemaal geen andere theme te zijn die de browser weer een zilver kleurtje geeft.
Iemand?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@Snowwie: Misschien is dit wat voor je: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/stratiform/

Maar wil je dan persé Fx 16 beta gebruiken?

[ Voor 19% gewijzigd door desalniettemin op 03-09-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Swoooon schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:42:

[...]

Ik heb smoothscrolling gewoon volledig uitgeschakeld bij opties vind het een 'stroperig' effect geven.
Het had uiteindelijk niets met Firefox te maken, maar met de "soepel scrollen"-instelling van Logitech SetPoint. Die uitgezet en het probleem is verholpen.

Met andere woorden: de laatste ergernis is foetsie en had gelukkig ook niets met Windows 8 zelf te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Is er hier iemand die makkelijk een addon kan programmeren?
Ik heb wat contact gehad met een dev van Firefox die het nodig vond om "Send link" uit het contextmenu te slopen, en heb van hem de verwijderde code doorgestuurd gekregen. Volgens hem is het dan voor iemand die addons kan programmeren een eitje om daar een plugin van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-10 13:22

Blonde Tux

<advertisement>

Weet iemand trouwens of Firefox Sync ook de voorkeuren van addons en userchrome.css tweaks synct?

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Fx15 W7 staat autoaanvullen vh webadres weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel op het werk firefox aan het testen (via citrix verbinding) in opdracht van onze ict afdeling.

Ik merk dat een aantal cookies e.d. niet bewaard blijven terwijl dat wel zo zou moeten zijn.

Nu wil ik alle instellingen van mijn firefox thuis uitprinten. Ik denk dat dit het beste kan door naar about:config te gaan, maar hoe krijg ik dat hele overzicht geprint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-10 22:12
Misschien kan about:support je iets beknoptere informatie geven? Hier kan je een lijstje zien met 'Belangrijke aangepaste voorkeuren'... Lijkt me iets handiger dan heel about:config gaan afdrukken :).

Je kan eventueel ook de volledige lijst van door-de-gebruiker-gewijzigde-settings selecteren. Naar about:config gaan en de lijst sorteren op 'status' (klikken op de titel 'status'). Daar kan je dan netjes onder elkaar alle 'gebruiker'-settings bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
absrnd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:56:
Ik zit op OSX. 10.8.1
ik heb net Firefox herinstaleerd, maar blijft hetzelfde, met de vorige versie werkte het prefect.
en ik heb er nooit problemen mee gehad.

bij een rondje google kom ik het zelfde probleem hier en daar tegen, maar is niet versie afhankelijk, maar helaas daar geen oplossing.
Wat bedoel je dan met "bovenste balken" ? Zowel Safari, Opera als Firefox geven nu de adresbalk (met navigatie), tabs en de favorietenbalk standaard weer. Menubalk e.d. wordt verborgen. Vergelijk je nu niet met de oude fullscreen mode van voor Fx 14? Daar is het inderdaad anders, niet in lijn met hoe OS X Lion en Mountain Lion het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:28

Nox

Noxiuz

Oke welke idioot heeft die wazige tekst geregeld? Mag het asjeblieft eruit gesloopt worden? Sinds de update naar 15 heeft de text een soort van flikkerende boldness.

Het is alsof er drie verschillende soorten cleartype continu in een uit-geschakeld worden. Tijdens het typen veranderen de instellingen. Ik heb in Windows cleartype al aan- en uit gezet maar niks helpt. Overigens vind ik het wel fijn want zonder cleartype is het echt irritant lezen. Maar hou het bij een instelling en niet switchen tussen die twee.

W8 - 64b RTM

[ Voor 15% gewijzigd door Nox op 04-09-2012 01:40 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

NoxiuZ schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 01:39:
Oke welke idioot heeft die wazige tekst geregeld? Mag het asjeblieft eruit gesloopt worden? Sinds de update naar 15 heeft de text een soort van flikkerende boldness.

Het is alsof er drie verschillende soorten cleartype continu in een uit-geschakeld worden. Tijdens het typen veranderen de instellingen. Ik heb in Windows cleartype al aan- en uit gezet maar niks helpt. Overigens vind ik het wel fijn want zonder cleartype is het echt irritant lezen. Maar hou het bij een instelling en niet switchen tussen die twee.

W8 - 64b RTM
Hardwareversnelling uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 19:07:
Nu wil ik alle instellingen van mijn firefox thuis uitprinten. Ik denk dat dit het beste kan door naar about:config te gaan, maar hoe krijg ik dat hele overzicht geprint?
't Staat allemaal opgeslagen in <profile folder>/prefs.js, misschien kun je daar iets mee.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Interessant, heb ik altijd al erg handig gevonden in Safari:
http://msujaws.wordpress....-may-be-here-in-16-weeks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Hebben anderen ook het probleem dat links in Skype chat sinds FF 15 opeens in nieuwe vensters (ipv tabs) openen? Ik heb niets aan de instellingen van FF en Tab Mix Plus veranderd...

Edit: Laat maar. Had een restart van FF nodig. Blijkbaar toch een schroefje los gaan zitten sinds de update.

[ Voor 23% gewijzigd door Aham brahmasmi op 04-09-2012 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8088 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 02:04:
[...]

't Staat allemaal opgeslagen in <profile folder>/prefs.js, misschien kun je daar iets mee.
ah, goede tip, volgens mij kan ik er wat mee. ik ga ze vergelijken. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@NoxiuZ: Ik heb helemaal geen wazige tekst :D Fx 16 beta 1 W7 64bits 1920x1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik zie hier de meerwaarde niet van... enige wat het doet is de tekst van de pagina apart van de rest weergeven of doet het nog meer :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
nero355 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:17:
[...]

Ik zie hier de meerwaarde niet van... enige wat het doet is de tekst van de pagina apart van de rest weergeven of doet het nog meer :?
Het leest enorm ontspannen als je alleen de tekst in een fijn-lezend lettertype voor je snufferd krijgt, en niet afgeleid wordt door allerhande kleurtjes, vakken, reclame etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Als dat alles is dan hoop ik dat het in Pale Moon niet voorkomt :)

[ Voor 15% gewijzigd door nero355 op 04-09-2012 13:53 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
nero355 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:52:
Als dat alles is dan hoop ik dat het in Pale Moon niet voorkomt :)
Je hóeft 't niet te gebruiken hè....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Maar het maakt het programma wel onnodig log en slurpt resources...

En Firefox is al lang zijn doel voorbij geschoten wat dat betreft helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:28

Nox

Noxiuz

Wildfire schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 01:54:
[...]

Hardwareversnelling uitzetten.
Daarom heb ik geen GPU van 450 euro :( :(

Overigens lijkt het wel te werken, waarvoor dank.

[ Voor 11% gewijzigd door Nox op 04-09-2012 16:02 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 21:56
Ik heb plugins.click_to_play maar op true gezet. Had ik altijd al een greasemonkey script voor maar dit werkt beter! Samen met pdfjs vind ik dit wel erg nuttige toevoegingen.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smultie schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:39:
[...]

Het leest enorm ontspannen als je alleen de tekst in een fijn-lezend lettertype voor je snufferd krijgt, en niet afgeleid wordt door allerhande kleurtjes, vakken, reclame etc.
zeker, zou graag een article mode willen, ik heb dat nu op bijv. mijn kindle ereader en dat is werkelijk briljant voor sommige sites (niet overal werkt het). Wikipedia is een goed voorbeeld, heerlijk leest dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Jogai schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 17:08:
Ik heb plugins.click_to_play maar op true gezet. Had ik altijd al een greasemonkey script voor maar dit werkt beter! Samen met pdfjs vind ik dit wel erg nuttige toevoegingen.
Werkt inderdaad ok, maar ik zou toch flashblock prefereren. Voordeel daarvan is namelijk dat je sites kunt whitelisten. Dat is fijn omdat sommige sites flash niet in beeld gebruiken, maar ergens onklikbaar voor bijvoorbeeld het kopiëren van tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-10 12:32

Unverter

Rediscover the web!

Room42 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:14:
[...]

Werkt inderdaad ok, maar ik zou toch flashblock prefereren. Voordeel daarvan is namelijk dat je sites kunt whitelisten. Dat is fijn omdat sommige sites flash niet in beeld gebruiken, maar ergens onklikbaar voor bijvoorbeeld het kopiëren van tekst.
Ik gebruik Aurora (de alpha-versie van Firefox), maar in Firefox 16beta zit sowieso ook al een icoontje in de adresbalk op het moment dat er plugins geblokkeerd worden. Op die manier kun je ook altijd toestemming geven. Wellicht dat het ondertussen ook al in versie 15 aanwezig is.

Via about:permissions of via de pagina-info zijn die instellingen vervolgens weer te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:55:
Maar het maakt het programma wel onnodig log en slurpt resources...

En Firefox is al lang zijn doel voorbij geschoten wat dat betreft helaas :/
Dat is complete flauwekul. Die reader functionaliteit is hele simpele html spul en ook al veel langer verkrijgbaar (het is een aparte dienst welke in vrijwel iedere browser werkt). Het maakt de applicatie helemaal niet log en het slurpt al helemaal geen resources. Wat dat betreft is Firefox inderdaad al lang zijn doel voorbij geschoten want de problemen zijn al lang en breed opgelost waardoor ze zich nu op andere dingen zijn gaan richten zoals de extensions. Alles wat ze nu doen is extra winst. Chrome, Opera en Safari gebruiken alle 3 meer geheugen (en vaak ook fors meer) dan Firefox dat nu doet als we van alle 4 de meest recente final release nemen. Het enige verschil die er misschien nog kan zijn is de response wanneer je klikt op een knopje. Daar is echter weinig van bekend in de genoemde browsers. Firefox is wel de enige die hier een apart project voor heeft om dat in kaart te brengen en de problemen die ze ontdekken op te lossen (Project Snappy).

Je hebt een mug in een olifant veranderen inmiddels naar KUNST in hoofdletters weten te verheffen met deze uitspraak...

Die reader functionaliteit is iets wat tot de core business van een webbrowser hoort. Het gaat erom dat je webpagina's kunt bekijken/lezen. Deze functie heeft als expliciet doel om dat te doen. Sommige websites maken namelijk een compleet potje van hun layout waardoor hun informatie verdrongen wordt. Een doodzonde. Als je de informatie echter nodig hebt is zo'n reader de uitkomst. Daarmee wordt al het overbodige gestript en krijg je alleen maar de tekst te zien (want meer doet het echt niet). Vergeet hierbij ook niet dat dit een cruciaal onderdeel is van iets als accessibility opties. Daarom behoort het tot de core business van een webbrowser.
Iets als filesharing en een e-mailclient in een webbrowser daarentegen niet (en toch heeft Opera het).
Gert-Paul schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:37:
Ik gebruik Aurora (de alpha-versie van Firefox), maar in Firefox 16beta zit sowieso ook al een icoontje in de adresbalk op het moment dat er plugins geblokkeerd worden. Op die manier kun je ook altijd toestemming geven. Wellicht dat het ondertussen ook al in versie 15 aanwezig is.
Dat zit er sinds versie 14 in. Je moet het wel via about:config inschakelen omdat het nog de status van experimenteel heeft en dat is ook wel te merken. Het werkt bij lange na niet altijd goed. Ik heb het een tijdje gebruikt en ben weer teruggegaan naar Flashblock omdat dit fijner werkt. Kan wel eens kijken wat Fx 16b1 doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Room42 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:14:
[...]

De pagina waarin flash gebruikt wordt krijgt een legoblokje voor de url. Als je daar op klikt krijg je een menutje om dat soort dingen in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Jogai schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:36:
[...]

De pagina waarin flash gebruikt wordt krijgt een legoblokje voor de url. Als je daar op klikt krijg je een menutje om dat soort dingen in te stellen.
Goed dat je het zegt, ik zie het inderdaad! Het heeft dus wel dezelfde functionaliteit als flashblock. d:)b

Jogai schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:36:
[...]

Rechtermuisklik > View page info > Permissions > Activate plugins is ook een optie.

Je krijgt alleen de mogelijkheid om de plugins op die pagina allemaal te enablen of allemaal te disablen. Er is geen systeem waarbij je zelf kunt opgeven welke url's hij moet blokkeren en welke niet. Dat is bijvoorbeeld handig bij Vimeo die niet tegen dit soort Flash block tools kan. Daar wil je zowel vimeo.com als vimeocdn.com aan de whitelist toevoegen. Met dit alles of niets systeem zorg je er ook voor dat alle plugins voor een pagina aan of uit staan. Als je alleen Flash uit wil hebben maar Java aan dan is dit dus niet mogelijk. Het is Java EN Flash uit of aan. In dit geval zul je dus terug moeten grijpen op Flashblock.

Edit: Ah, het is een aantal anderen ook al opgevallen: bug #754472: click-to-play: implement multiple plugin doorhanger ui. Kom maar op met die patch! :P

[ Voor 9% gewijzigd door ppl op 06-09-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-10 19:21
versie 15.01? daarnet ff opgestart, en er werd iets geïnstalleerd..ik ben benieuwd naar de release notes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-10 22:12
Tadaaaa: https://www.mozilla.org/en-US/firefox/15.0.1/releasenotes/

Gewoon in de URL een 'punt1' achter de 15 zetten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
NoxiuZ schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:01:
[...]

Daarom heb ik geen GPU van 450 euro :( :(
Hopelijk toch niet om snel te kunnen browsen? ;)
Ik heb trouwens nooit gehoord dat de hardwareversnelling zoveel snelheidsverschil zou maken.

In het verleden heb ik ook last gehad van wazige tekst maar ik zie dat ik nu hardware acceleration (gfx.font_rendering.directwrite.enabled) aan heb staan. In about:config staat de volgende instelling echter op false: gfx.use_text_smoothing_setting (misschien is dat nieuw?).

[ Voor 31% gewijzigd door Aham brahmasmi op 07-09-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Maakt opeens wel verschil. Vandaag herinstallatie gedaan en opeens is de tekst wazig. Eerst niet en maakte ook niet uit of hardwareversnelling uit of aan stond. Instellen met Cleartype maakt geen reet uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
enige wat bij mij hielp is HW acceleratie uitzetten....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

^ & ^^ & ^^^ :P

Ik heb al langere tijd geen last van wazige Font's met hardwareversnelling ingeschakeld, onderstaan zijn mijn huidige instellingen van FF ter vergelijk:
ps. ik heb een Nvidia GPU en draai nu met FF16b2 op een W7 x64 OS met AeroGlass & Cleartype

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5qkKUCXf0XrhsrH2vWhxX1G0/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iBRVr3Hx3gQPN7W1nGlTOY1C/medium.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door bitshape op 07-09-2012 19:12 ]

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Ik weet niet wat ik precies verander heb, maar na een herstart is de tekst nu opeens niet meer wazig 8)7 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-10 22:47

HaTe

haat niet

Ik heb ook 1 of 2 keer gehad dat tekst wazig was na een update van de graka drivers of Firefox zelf, maar na een herstart van de computer was alles weer goed en dat is ook zo gebleven.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Ik denk dat het aan de Intel van mijn laptop gelegen heeft, want na update daarvan niet wazig meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

bitshape schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:07:

Ik heb al langere tijd geen last van wazige Font's met hardwareversnelling ingeschakeld, onderstaan zijn mijn huidige instellingen van FF ter vergelijk:
ps. ik heb een Nvidia GPU en draai nu met FF16b2 op een W7 x64 OS met AeroGlass & Cleartype

[afbeelding] [afbeelding]
Thanks. Als ik tijd heb ga ik hier eens naar kijken. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

Hmm al jaren tevreden Firefox gebruiken, maar eerder deze week m'n PC opnieuw geïnstalleerd ivm een nieuwe SSD. Gelijk Windows 8 erop, dat draaide ik op mijn laptop ook naar volle tevredenheid. Maar op mijn PC is Firefox enorm onstabiel. Crasht tig keer per dag, zonder aanwijsbare reden. Soms na net opstarten, soms na lange tijd gebruik. Zowel in safe mode als normaal en heb ook al een nieuw profiel aangemaakt, niks lijkt te helpen. FF al opnieuw geïnstalleerd, de firefox mappen in m'n profiel (zowel roaming als local) weggegooid, add-ons verwijderd... Er is geen pijl op te trekken. En op mijn laptop draait FF als een zonnetje...

Iedere keer uiteraard een report verstuurd... Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Entity schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:18:
Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Welke versie van Flash Player gebruik je?
De recentste versie is v11.4.402.265
Verder kan je de Plug-ins die je niet gebruikt beter uitschakelen, of per stuk testen of het dan wel stabiel is.

Wat je nog kan proberen is om in [opties > geavanceerd > algemeen] de hardwareversnelling ter test uit te schakelen. Mocht dat het probleem zijn, dan kan je kijken of je wel de recentste GPU drivers geïnstalleerd hebt.

Mocht dat niet helpen, dan ligt het aan Win8, nog niet alle drivers & software zijn cq. werken bugvrij met deze nieuwe Windows-versie. Het beste wat je kan doen is er voor zorgen dat echt alles uptodate is.

[ Voor 13% gewijzigd door bitshape op 08-09-2012 14:37 ]

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

Thanks, ik heb hardwareversnelling uitgeschakeld, tot dusver lijkt het stabiel. De drivers zijn wel de laatste (12.8 van Ati), maar ik hou het er maar op dat de Windows 8 ondersteuning nog niet 100% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

bitshape schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:07:

[afbeelding] [afbeelding]
Dat linkerscreenshot. Waar kan ik dat vinden :?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:11
about:config in de urlbar invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Lizard schreef op zondag 09 september 2012 @ 15:34:
about:config in de urlbar invoeren.
Dank!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Na wijziging moet je Fx even herstarten, want niet altijd heeft een verandering in about:config meteen effect zonder herstart :)

[ Voor 6% gewijzigd door desalniettemin op 09-09-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

desalniettemin schreef op zondag 09 september 2012 @ 17:27:
Na wijziging moet je Fx even herstarten, want niet altijd heeft een verandering in about:config meteen effect zonder herstart :)
In de opties ook niet !! Daarom altijd effe herstarten na het uitschakelen van Hardware Acceleratie bijvoorbeeld dan zijn je fonts meteen goed d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Om het herstarten van Firefox heel eenvoudig te maken kan je deze add-on gebruiken: Restartless Restart
This 15KB restartless add-on will add a "File" -> "Restart" menu item and a ctrl/cmd + alt + r hotkey to restart Firefox or Seamonkey.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vesF3THTXZbppejPKBrUos61/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Leuke demo van mozilla: https://developer.mozilla.org/nl/demos/detail/bananabread
Niet te geloven dat dit nu mogelijk is met javascript in de huidige browsers...

[ Voor 10% gewijzigd door Jogai op 10-09-2012 19:01 . Reden: terechte opmerking van sjaakduhuuhl ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Jogai schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:47:
Leuke demo van mozilla: https://developer.mozilla.org/nl/demos/detail/bananabread
Niet te geloven dat dit nu mogelijk is met javascript..
Haha ja niet alléén javascript, natuurlijk: Gebouwd met behulp van JavaScript, HTML5, Web Workers, Audio, WebGL. Nog tamelijk complex. Niet dat JavaScript niet complex kan zijn.

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:29
Ionmonkey (Javascript) is geland in Firefox Nightly.

Hier zie je de verschillen:
http://www.arewefastyet.com/?runs=view=regress

(voorheen: JM + TI, nu: JM + TI + Ion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Firefox bestaat 10 jaar *O* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Like! *O* :)F

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Mooi moment voor een fork en lekker terug naar het originele idee : Een LICHTE browser maken die zo compact mogelijk is en uit te breiden naar eigen wens :Y)

En ja : Pun intended :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:02

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Huh?
Volgens Firefox wiki niet hoor.
Initial release November 9, 2004;

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Sept. 23, 2002: The release of “Phoenix 0.1” marks the earliest version of the browser that would eventually become known as Firefox.
http://www.networkworld.c...62850.html?source=nww_rss

Zou dit onderzoek gefinancierd zijn door... Ms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 06:41
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar Firefox en Flash begint een steeds groter probleem te worden. SD-filmpjes op Youtube schokken al bij het leven, terwijl HD al helemaal niet te doen is. Het gekke is dat HD in IE, Chrome en opera gewoon flawless werkt.

Ik heb Firefox geherinitialiseerd, de add-ons gecontroleerd en geüpdatet, Flash bekeken, maar die staat gewoon op de nieuwste versie.. Hardwareversnelling aan of uit maakt niets uit. Nieuw profiel aanmaken. Werkelijk niets helpt.

Ik kom er helaas steeds dichterbij om Firefox na ongeveer 8 jaar vaarwel te zeggen. er moet gewoon iets compleet verkeerd zijn in Firefox. Heel soms werkt het even weer goed, en dan baf is flash weer zo traag als bagger.

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 03-10-2012 17:45 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Het ligt niet aan jou. Het is werkelijk waar een drama. De forums (adobe, mozilla) staan er vol mee. En ik ben er zelf ook al een hele tijd zoet mee. Schokken, bevriezingen, groen scherm, crashes. Noem het maar op. Het werkt voor geen meter. Het ligt echter niet aan Firefox denk ik, maar aan Flash zelf.
Ik heb er zelf ook in IE last van.

Draai je nog de laatste flash versie? Gooi hem zo snel mogelijk weg en probeer eens http://download.macromedi...p_10.3.183.25_archive.zip (Released 9/18/2012) Flash Player 10.3.183.25 (18.23 MB)
Deze heeft wel alle laatste security bijwerkingen.

Die versie werkt bij mij en ook anderen nog het beste. Maar toch ook niet ideaal. Ik heb zelf bv nog steeds last van b.v. frame drops. vsync problemen en spontane bevriezingen.... maar echt stukken minder dan bij de 11.x serie.

[ Voor 7% gewijzigd door Paquito op 03-10-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-10 11:21
Gelukkig begint flash steeds overbodiger te worden. Youtube is al voor 90% over op HTML5, en al die reclamebanners kunnen de meeste mensen toch wel gestolen worden.

Op ubuntu heb ik trouwens nergens last van. Althans, niet meer dan gebruikelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-10 14:29
GAIAjohan schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:33:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar Firefox en Flash begint een steeds groter probleem te worden. SD-filmpjes op Youtube schokken al bij het leven, terwijl HD al helemaal niet te doen is. Het gekke is dat HD in IE, Chrome en opera gewoon flawless werkt.

Ik heb Firefox geherinitialiseerd, de add-ons gecontroleerd en geüpdatet, Flash bekeken, maar die staat gewoon op de nieuwste versie.. Hardwareversnelling aan of uit maakt niets uit. Nieuw profiel aanmaken. Werkelijk niets helpt.

Ik kom er helaas steeds dichterbij om Firefox na ongeveer 8 jaar vaarwel te zeggen. er moet gewoon iets compleet verkeerd zijn in Firefox. Heel soms werkt het even weer goed, en dan baf is flash weer zo traag als bagger.
Dit is mijn grootste euvel ook op het moment. Heel erg jammer, maar ik ben toch genoodzaakt om over te stappen naar Chrome zolang hier nog geen oplossing voor is.
Wat wel vreemd is, is dat dit enkel en alleen videomateriaal betreft. Flash games presteren bij mij beter in FF dan bijvoorbeeld IE.
Paquito schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:06:
Draai je nog de laatste flash versie? Gooi hem zo snel mogelijk weg en probeer eens http://download.macromedi...p_10.3.183.25_archive.zip (Released 9/18/2012) Flash Player 10.3.183.25 (18.23 MB)

Die versie werkt bij mij en ook anderen nog het beste. Maar toch ook niet ideaal. Ik heb zelf bv nog steeds last van b.v. frame drops. vsync problemen en spontane bevriezingen.... maar echt stukken minder dan bij de 11.x serie.
Wow, thanks! Had niet verwacht dat het zóveel zou schelen. Draait weer als een zonnetje met deze versie. Weer terug naar FF dus. _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door KirovAir op 03-10-2012 23:57 ]

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 06:41

Bij mij was IE nog wel goed.

Ik heb 10.3 er nu op gezet en het is stukken beter. Tenminste weer bruikbaar.. verder hoop ik op zoveel mogelijk webm conversies..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Het ligt niet aan jou. Het is werkelijk waar een drama. De forums (adobe, mozilla) staan er vol mee. En ik ben er zelf ook al een hele tijd zoet mee. Schokken, bevriezingen, groen scherm, crashes. Noem het maar op. Het werkt voor geen meter. Het ligt echter niet aan Firefox denk ik, maar aan Flash zelf.
Ik heb er zelf ook in IE last van.

Werkt hier in elk geval niet.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Lifehacker.com browsersnelheidstest Mac editie: http://lifehacker.com/browser-speed-tests/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
Firefox 15.01 loopt het beeld vast als ik terug wil na het overzicht waar de andere videos staan.
Heb ondekt dat het misschien aan ATI drivers ligt, ik heb getest de HD6450/HD6570 met deze kaarten loopt Firefox vast als ik terug wil, maar als ik Nvidia Asus GT430 installeerd heb gaat alles zonder problemen.

Ik kan niet uitvinden welke instellingen en drivers het zijn van ATI.

Maar als ik IE gebruikt heb ik nergens last van, krijg een donker bruin gevoel van dat ATI een confict heeft met Firefox 15.01.

Windows 764x

Mijn vraag is welke uitvoering is wel stabiel en zonder problemen van Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Vanuit een ander topic is gebleken dat Protected Mode Firefox icm YouTube erg onstabiel maken.

De oplossing is dan om Protected Mode uit te schakelen:

Windows 32bit: C:\windows\system32\macromed\flash\mms.cfg file
Windows 64bit: C:\windows\syswow64\macromed\flash\mms.cfg file

Voeg aan het bestand mms.cfg de volgende regel toe:

ProtectedMode=0

Indien het bestand mms.cfg niet bestaat kun je het gewoon aanmaken.

Heeft bij mij goed geholpen, HD spul draait nu vlotjes. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Snowwie op 05-10-2012 20:04 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is maar Firefox 19 krijgt een nieuw tab-design:

Afbeeldingslocatie: https://wiki.mozilla.org/images/thumb/0/0c/Australis-i02-Tabs.jpg/800px-Australis-i02-Tabs.jpg

https://wiki.mozilla.org/...lease_Tracking#Firefox_19

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@W7 screen.... waar is de Firefox button heen? En zie ik daar rechts een vier streepjes onder mekaar knop, prima, maar Chrome is daar ook net mee gekomen. Ga dan fuseren.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

De behoefte om Chrome te kopiëren word ik ook een beetje moe van... blijf van mijn Firefox af verdomme !!! :( :F Als ik die stomme browser wil gebruiken dan installeer ik hem zelf wel of komt het wel als spyware/adware mee met een of ander gratis programma als je niet uitkijkt |:(

Nog effe en dan wordt IE een serieuze optie als deze gekkigheid door blijft gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
XWB schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:03:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is maar Firefox 19 krijgt een nieuw tab-design:

[afbeelding]

Yay meer verticale pixels voor webpages op de Mac! \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:27
XWB schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:03:

[afbeelding]

Waar is de W8 screen? en waarom moeten ze de minimize/maximize/sluiten knoppen opnieuw uitvinden? Lelijk!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Verandering van uiterijk hoeft niet altijd slecht te zijn, maar gaat idd wel erg op Chrome lijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-10 12:18

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik kan er geen moeite mee hebben eigenlijk... aan de screens te zien ziet het er prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-10 10:31
Vind het wel een goede move wordt veel cleaner. Ziet er veel straker uit dan chrome trouwens (wat ik ook gebruik :X ).

Zie ik nou goed dat tabs en bookmark menu in de zelfde regel komen trouwens?

[ Voor 6% gewijzigd door haakjesluiten op 06-10-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Sjah schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:13:
@W7 screen.... waar is de Firefox button heen? En zie ik daar rechts een vier streepjes onder mekaar knop, prima, maar Chrome is daar ook net mee gekomen. Ga dan fuseren.. ;(
Is al een tijdje een plan volgens mij om de Firefox button te vervangen door één knopje rechts (net zoals Chrome idd). Dat nieuwe menu is hier te proberen:
https://people.mozilla.co...tralis/customization/mac/
Op zich is het mooi dat je hem zo makkelijk kan customizen (dat zou in het huidige menu ook handig zijn), maar ik weet niet of ik dit wel wil. Bij Chrome stoor ik me er altijd aan dat het lijkt alsof er zo weinig opties zijn, terwijl ik het bij Firefox juist zo fijn vind om een menu met veel opties te hebben en makkelijk aanpasbare toolbars.
Minimalistisch is meestal mooi, maar Firefox gaat nu de kant van Chrome op waar het ze dat naar mijn smaak té ver hebben doorgevoerd en je moet zoeken naar opties .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat doet voor mij de deur dicht, ik wacht nog even af hoe het er echt gaat komen, maar dan ga ik naar IE10 kijken, desnoods door te betalen voor een adblocker als adMuncher. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-10 10:31
Ga dan voor opera :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft die een fijne adblocker? Hmmm, mousegestures heeft die wel, mwa ja misschien ga ik daarwel voor, probleem is dat addins als voor BF3 bijv nodig zijn, altijd de 3 grote browsers eeren, en Opera negeren.

[ Voor 74% gewijzigd door Sjah op 06-10-2012 14:40 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.