[Firefox] Wat vinden we ervan? - Deel veertien Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 36 Laatste
Acties:
  • 156.933 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-10 08:15

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

The Inquisitor schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:17:
Ik probeer zo nu en dan ook weer andere browsers om te kijken of er wat beters is naast Firefox, maar voor alsnog ben ik nooit blijer geworden. Zoals Sjah al zegt start Chrome (ik gebruik zelf SRWare Iron) een stuk sneller op (bij een HDD) vergeleken met FF13 (en voorgaande). Maar daar blijft het dan ook bij :)
Opera en IE kunnen me beide (nog altijd) niet bekoren.
De aanpasbaarheid van Firefox compenseert voor mij de langere opstarttijd (ik moet wel één tot twee seconden wachten voor hij gebruiksklaar is...) en het hogere geheugengebruik (gebruikt tot wel 300 a 300 MB van de beschikbare 4 GB.....) van Fx.

In iedere andere browser mis ik toch bepaalde extensies / addons.

Dit geldt overigens alleen voor de Windowsversie van Fx: de Android versie is een gedrocht eerste klas, daar is voor mij Opera Mobile dé browser.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-10 12:18

The Inquisitor

Greetings weaklings

Zeker mee eens. Over mobiele browsers heb ik verder geen verstand, ik heb niet eens internet op mijn mobiel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 22:25

HaTe

haat niet

De FireFox beta voor Android is best te doen hoor :) In versie 14 hebben ze een heleboel verbeterd.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:36:
[...]

De aanpasbaarheid van Firefox compenseert voor mij de langere opstarttijd (ik moet wel één tot twee seconden wachten voor hij gebruiksklaar is...) en het hogere geheugengebruik (gebruikt tot wel 300 a 300 MB van de beschikbare 4 GB.....) van Fx.
Waarom schroef je de mem cache dan niet wat terug? Dat is hoe menig hedendaagse webbrowser werkt: cachen in het geheugen en een beetje op disk. Is een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-10 21:42
Ik heb ze eens vergeleken met elkaar Firefox en Chrome, en toen gebruikte Chrome toch echt veel meer geheugen dan Fx. Fx is niet zo erg meer als vroeger hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-10 19:21
uhm...mijn firefox blokkeert facebook..bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:24

mrc4nl

Procrastinatie expert

westlym schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:41:
uhm...mijn firefox blokkeert facebook..bij jullie ook?
hier niet.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
brommer1 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 00:12:
[...]
Ik gebruik deze, werkt prefect:

YouTube video quality manager 1.2

https://addons.mozilla.or.../youtube-quality-manager/
Super! nooit aan gedacht om hier voor te kijken, maar nu dat ik het heb ben ik er erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
huh als ik na de nieuwste update een tab open krijg ik een soort bookmark previews. Ik kan niet vinden hoe dat uit kan?

Ik kijk niet goed, er zit in het scherm gewoon een "hide" knoppie :)

[ Voor 24% gewijzigd door maratropa op 06-06-2012 11:03 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:13
Die preview op de nieuwe tab, laat geen sites zien, enkel de namen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Sjah schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:57:
Die preview op de nieuwe tab, laat geen sites zien, enkel de namen. |:(
Ik zie wel previews, alleen zijn ze enigszins low res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Ìk heb altijd vaste tabs openstaan, dus die duimnagels hoeven voor mij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Bij mij voor een gedeelte ook, maar dat is het niet eens zozeer. Het is meer dat ik mijn favorietenbalk niet voor niks heb, plus dat ik nooit van dit soort "behulpzaamheden" enthousiast word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Nieuwe tabpagina aanpassen:

http://lifehacker.com/591...m-new-tab-page-in-firefox

Surf het web als James Bond:

http://lifehacker.com/591...eaving-a-trace-with-tails

[ Voor 40% gewijzigd door desalniettemin op 07-06-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elkristo78
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06 15:24
Is het mogelijk om de default bookmark folder locatie aan te passen naar een andere map, bv. e:\favorieten
Ik gebruik namelijk een shared folder over mijn netwerk, zodat ik op elke pc dezelfde favorieten heb.
thankz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Elkristo78 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:01:
Is het mogelijk om de default bookmark folder locatie aan te passen naar een andere map, bv. e:\favorieten
Ik gebruik namelijk een shared folder over mijn netwerk, zodat ik op elke pc dezelfde favorieten heb.
thankz
http://support.mozilla.org/nl/kb/wat-firefox-sync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Tnx.

Dat kostte me ook weer 10 minuten van me leven om dat uit te vinden. Er komt steeds meer bende in Firefox die ik uit moet schakelen, ik wordt er echt schijtziek van. Dan is het weer die onzin met afbeeldingen die centraal in een grijs scherm worden getoond, dan weer een lay-out change, nu dit weer |:( |:( |:( |:( |:( |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Didyoumeetmax? op 09-06-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:58
Didyoumeetmax? schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:07:
[...]

Tnx.

Dat kostte me ook weer 10 minuten van me leven om dat uit te vinden. Er komt steeds meer bende in Firefox die ik uit moet schakelen, ik wordt er echt schijtziek van. Dan is het weer die onzin met afbeeldingen die centraal in een grijs scherm worden getoond, dan weer een lay-out change, nu dit weer |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Nou ja, misschien moet je bij jezelf kijken dan. De meeste dingen die Mozilla doorvoert zijn namelijk verbeteringen. Tenminste voor mij wel, en ik neem aan voor een erg groot deel van de gebruikers.
Als je al die nieuwe functies van Firefox maar niks vindt moet je misschien eens even kijken of Firefox nog wel de browser voor jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@Didyoumeetmax?: Misschien moet je eens Palemoon of Waterfox (is 64 bits) proberen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Didyoumeetmax? schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 23:07:
Dan is het weer die onzin met afbeeldingen die centraal in een grijs scherm worden getoond
Dat vond ik nou juist één van de betere veranderingen. Ideaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Je bent niet de enige ;)

Firefox 14 beta 6 even geprobeerd, maar vond die metrolook niet zo mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het centraal weergeven van afbeeldingen en zoektermen voorkomt dat je moet gaan zoeken. Dat is ook de reden waarom ze het er in hebben gestopt. Dat je daar persoonlijk niet mee wil werken is dan vers 2 maar er is in ieder geval goed over nagedacht en het heeft ook een goed doel (verbeteren van gebruiksvriendelijkheid). Persoonlijk vind ik dat ze met deze 2 wijzigingen dat doel hebben weten te bereiken. Het feit dat je zoiets achteraf dan zelf uit kunt zetten als je het niet fijn vindt is nou juist wat Firefox zo prettig maakt. Andere browsers zouden je die mogelijkheid niet bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

desalniettemin schreef op zondag 10 juni 2012 @ 11:32:
Je bent niet de enige ;)

Firefox 14 beta 6 even geprobeerd, maar vond die metrolook niet zo mooi :)
Metrolook? Ik zit ook op 14 beta 6, maar nergens een metrolook te bekennen? :)
Of is dat alleen bij Windows 8?

Dat denk ik ook niet, want ik had Aurora (Firefox Alpha) vorige week wel op Win 8 geïnstalleerd en daar had ik ook niet iets van een metrolook.

[ Voor 18% gewijzigd door HaTe op 10-06-2012 20:22 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik heb ook geen metrolook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
De pagina terug/vooruit en de andere icoontjes zien er anders uit. Geen omlijning. Lichten op. Er staan nu 2 pijltijes, die rechthoekig worden als je met de muis er boven hangt. Heb geen screenshot, want ik ben terug naar Fx 13. Beeldscherm van m'n laptop valt regelmatig uit. Ben aan het testen of het misschien door de Fx beta's komt :)

[ Voor 4% gewijzigd door desalniettemin op 10-06-2012 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Laatst online: 04-01 17:29
ppl schreef op zondag 10 juni 2012 @ 16:54:
Het centraal weergeven van afbeeldingen en zoektermen voorkomt dat je moet gaan zoeken. Dat is ook de reden waarom ze het er in hebben gestopt. Dat je daar persoonlijk niet mee wil werken is dan vers 2 maar er is in ieder geval goed over nagedacht en het heeft ook een goed doel (verbeteren van gebruiksvriendelijkheid). Persoonlijk vind ik dat ze met deze 2 wijzigingen dat doel hebben weten te bereiken. Het feit dat je zoiets achteraf dan zelf uit kunt zetten als je het niet fijn vindt is nou juist wat Firefox zo prettig maakt. Andere browsers zouden je die mogelijkheid niet bieden.
Wat Firefox zo prettig maakte was dat het precies was zoals ik het wilde. Het ging goed tot 3.6, daarna kwam de ellende met al die snelle updates van ze. Tegenwoordig streeft Mozilla de productie van een replica van Chrome na. Als ik al die onzin wil die ze de laatste tijd toevoegen dan download ik wel gewoon Chrome. Ik wil die onzin juist allemaal niet en daarom werkte ik met Firefox. Tegenwoordig moet ik dus een hele waslijst aan aanpassingen doorvoeren na de installatie voordat Firefox weer werkt zoals ik wil dat het werkt.

Ja, het is allemaal kansloos gezeik van mijn kant, maar ik ervaar die updates nou eenmaal niet als verbetering. Ik zie niet in waarom knoppen van links naar rechts verplaats moeten worden, waarom ik een losse balk nodig heb voor addons en het adres van een link waar ik overheen navigeer nog weer eens in een balk daarboven verschijnt, waarom achtergrondkleuren veranderd moeten worden, waarom ik bij het openen van een tabblad moet wachten tot firefox m'n favorieten heeft geladen (die ik niet gebruik, want zoeken naar de juiste site in zo'n puzzel gaat minder snel dan gewoon de eerste 2 letters van het webadres invoeren en direct de juiste link te pakken te hebben) Ik ervaar het gewoon niet als vooruitgang, maar het is mooi dat andere mensen het wel leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 01:56

aex351

I am the one

Zojuist heeft Firefox zichzelf geupdate. Eerste dat ik merk is dat het scrollen is aangepast. Er staat nu een soort van Smooth Scrolling aan. Beetje jammer weer dat ze zoiets zomaar aanpassen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Laatst online: 18-07-2021
Iemand enig idee waar ik de oude scroll effecten kan instellen? Dit vind ik niets.

Edit: never mind, "vloeiend schuiven" is uit te schakelen via Opties en Geavanceerd..

[ Voor 35% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 10-06-2012 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Didyoumeetmax? schreef op zondag 10 juni 2012 @ 23:19:
[...]

Wat Firefox zo prettig maakte was dat het precies was zoals ik het wilde. Het ging goed tot 3.6, daarna kwam de ellende met al die snelle updates van ze. Tegenwoordig streeft Mozilla de productie van een replica van Chrome na. Als ik al die onzin wil die ze de laatste tijd toevoegen dan download ik wel gewoon Chrome. Ik wil die onzin juist allemaal niet en daarom werkte ik met Firefox. Tegenwoordig moet ik dus een hele waslijst aan aanpassingen doorvoeren na de installatie voordat Firefox weer werkt zoals ik wil dat het werkt.

Ja, het is allemaal kansloos gezeik van mijn kant, maar ik ervaar die updates nou eenmaal niet als verbetering. Ik zie niet in waarom knoppen van links naar rechts verplaats moeten worden, waarom ik een losse balk nodig heb voor addons en het adres van een link waar ik overheen navigeer nog weer eens in een balk daarboven verschijnt, waarom achtergrondkleuren veranderd moeten worden, waarom ik bij het openen van een tabblad moet wachten tot firefox m'n favorieten heeft geladen (die ik niet gebruik, want zoeken naar de juiste site in zo'n puzzel gaat minder snel dan gewoon de eerste 2 letters van het webadres invoeren en direct de juiste link te pakken te hebben) Ik ervaar het gewoon niet als vooruitgang, maar het is mooi dat andere mensen het wel leuk vinden.
Er is nog een versie van Fx. Die wordt minder vaak geupdate. Weet alleen de naam niet meer :)

Edit: gevonden: https://www.mozilla.org/en-US/firefox/organizations/all.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
FF 13 is behoorlijk instabiel hier. Soms kan ik geen knoppen meer klikken. Iets simpels als 'save' of sites laden via bv bookmarks. Ik klik me rot, maar er gebeurt niets. Ook blijft regelmatig firefox nog in de processes staan terwijl hij afgesloten is. Daarnaast crasht firefox soms gewoon helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Paquito schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:15:
FF 13 is behoorlijk instabiel hier. Soms kan ik geen knoppen meer klikken. Iets simpels als 'save' of sites laden via bv bookmarks. Ik klik me rot, maar er gebeurt niets. Ook blijft regelmatig firefox nog in de processes staan terwijl hij afgesloten is. Daarnaast crasht firefox soms gewoon helemaal.
Heb je de nieuwe Flashplayer 11.3.300.257 installeerd?, bij mij chrasht firefox ook met de nieuwe Flashplayer, vooral met Youtube is het een ramp.

De oude versie kan je op deze site downloaden:

Firefox: http://www.filehippo.com/download_flashplayer_firefox/12261/

IE: http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/12259/

http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=325764

Adobe itself recommends disabling Protected Mode until a fix comes out that is resolving the issue. The company highlights that it highly recommends to enable Protected Mode again once the troubleshooting is complete.

To disable Protected Mode you need to edit the mms.cfg file located in one of the two directories:

Windows 32bit: C:\windows\system32\macromed\flash
Windows 64bit: C:\windows\syswow64\macromed\flash

Just open the file with a text editor and add the following line to the mms.cfg file:

ProtectedMode = 0

[ Voor 8% gewijzigd door brommer1 op 11-06-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Ik heb met Waterfox 13 geen flashplayer problemen. Nog niet één keer gecrasht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Firefox crasht bij mij regelmatig, maar al sinds jaren. Altijd wanneer ik FF net open, daarna heb ik er nooit last van.

Tot op heden heb ik nooit de oorzaak gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
het spijt me, maar ik ervaar dat niet zo. installatie gaat hier hartstikke prima en niks verschuift. ik moet wel zeggen dat ik hier geen enkele add ons gebruik, want alles wat ik nodig heb zie ik terug in Firefox. ik gebruik nu een beta van versie 14, en die werkt nog steeds goed.

ergens snap ik jouw stuk dat jij hebt geschreven, maar het internet ontwikkelt heel snel, en zo ook de nodige beveiligingskwesties. bij de laatste versies van firefox worden onder de motorkap het nodige aangepast (zo zie ik dat) en voor de rest niet zoveel.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wat Firefox zo prettig maakte was dat het precies was zoals ik het wilde.
Je beseft dat er heel veel mensen hetzelfde roepen maar dan over de nieuwe weg die men is ingeslagen? M.a.w. wat jij fijn vindt werken is niet per definitie wat de grootste groep gebruikers fijn vindt werken. Als ontwikkelaar moet je daarin toch een bepaald compromis in zien te vinden wat soms erg lastig tot onmogelijk is.
Tegenwoordig streeft Mozilla de productie van een replica van Chrome na.
Ze hebben hun eigen ideeen en implementeren die. Doen ze bij Chrome ook. Daarbij komt dat je bij webbrowsers veel dingen niet op een andere manier kunt doen met als gevolg dat Opera, Safari, Internet Explorer, Firefox en Chrome het allemaal op dezelfde manier doen.
Ik wil die onzin juist allemaal niet en daarom werkte ik met Firefox. Tegenwoordig moet ik dus een hele waslijst aan aanpassingen doorvoeren na de installatie voordat Firefox weer werkt zoals ik wil dat het werkt.
Precies, jij wilt die onzin niet. Andere kant van het verhaal is dat een ander het wel wil omdat die nu weer minder aanpassingen en extensions hoeft te installeren. Ik heb inmiddels mijn memory footprint omlaag weten te brengen omdat ik steeds minder extension nodig heb. Er zijn echter ook zat zaken die ik er niet in wil hebben en aanpas. Geolocation is daar eentje van en die nieuwe "newtab" is daar een ander voorbeeld van.
Ja, het is allemaal kansloos gezeik van mijn kant, maar ik ervaar die updates nou eenmaal niet als verbetering.
Dat is prima maar presenteer het dan ook zo ipv dat ze maar even moeten doen zoals jij het wilt omdat jij het wiel hebt uitgevonden en alles en iedereen het maar zo moet doen omdat er geen betere manier is. Wees er wat objectiever in zoals je nu in je laatste alinea doet.
waarom ik een losse balk nodig heb voor addons en het adres van een link waar ik overheen navigeer nog weer eens in een balk daarboven verschijnt,
Die addon bar is mij ook niet echt duidelijk, die mag ook wel weg. Zonder die balk maakt dat 2e balkje waar je het hier over hebt ineens heel wat zinniger. Het laat de url van de link zien wat heel erg belangrijk is omwille van security e.d.
waarom ik bij het openen van een tabblad moet wachten tot firefox m'n favorieten heeft geladen (die ik niet gebruik, want zoeken naar de juiste site in zo'n puzzel gaat minder snel dan gewoon de eerste 2 letters van het webadres invoeren en direct de juiste link te pakken te hebben)
Dat vereist dat je wel het adres in je history/favorieten moet hebben. Als je je history een keer leeggooit en de site niet in je favorieten hebt staan wordt het ineens lastiger. Zolang dingen op een vaste positie in zo'n grid staan zijn ze heel snel te vinden, wellicht sneller dan wanneer je het intikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Snelheidstest tussen IE9, Chrome 19, Opera 11.64 en Firefox 13 op lifehacker.com:

http://lifehacker.com/591...explorer-9-and-opera-1164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Mooie test. Komt aardig uit wat ik zelf ook altijd heb gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Dat Firefox sneller is dan Chrome? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Langzame cold boot, maar wel snelle cold restore, dat zijn dingen die ik veel merk. Omdat ik ook Iron (dus Chrome) geprobeerd hebt weet ik dat memoryusage van FF lager was dan die van Iron met dezelfde tabs.

Die punten voornamelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Al zou IE of Chrome veel sneller zijn dan Fx, ik blijf Fx gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

desalniettemin schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:51:
Al zou IE of Chrome veel sneller zijn dan Fx, ik blijf Fx gebruiken ;)
Als ze bij Mozilla zo doorgaan met de GUI verpesten dan zou ik zomaar eens browserloos kunnen worden :P

Ik zit nu al bij Pale Moon, omdat die net wat dingetjes default heeft die ik mis bij Firefox sinds een tijdje, maar Pale Moon is ook niet optimaal... ik ga maar eens een thema zoeken die een ouderwetse look aan het geheel geeft :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Heb je Fx 14 beta al geprobeerd? Heeft andere icoontjes. Oftewel Windows Metrolook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik ben tevreden met de laatste betá. Tot nu toe weer geheel naar mijn zin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
wel, ik heb vandaag ubuntu geinstalleerd en meteen firefox geupdate, en ik moet zeggen dat ik firefox nog sneller onder linux vind dan in een Windows Vista of Windows 7 omgeving. Gevoelsmatig vind ik het sneller..misschien kan ik een paar benchmarks draaien om echt te kijken of dat zo is. de GUI onder linux is iets rustiger dan bij Windows, maar, ik snap al die negatieve meningen over firefox totaal niet. ik ken sommige mensen die van alles en nog wat bij internet explorer installeert, en die klagen totaal niet (al die aparte toolbars van de onbekende bedrijven enzo). mijn punt is: wil je firefox simpel houden, installeer geen add ons. heb je moeite met de gui of functies, ga maar naar mozilla.org en er zijn genoeg manieren om firefox aan te passen. ik vind firefox een schone browser die je tot in details kan aanpassen (source code pakken en aanpassen naar eigen smaak...als je een programmeur bent...ben ik niet, maar om maar een voorbeeld te geven..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Firefox 14 beta 7 net geinstalleerd (ja ik ben weer op Fx 14 beta terug :P) Maar wat een rare overgang ineens. Geen beta 1 en 2 maar beta 6 en 7 :? Heb ik soms iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Weeffoutje in Firefox 13

Waar blijft 13.0.1...

edit: oh die zit onder mijn update knop.

[ Voor 12% gewijzigd door Sjah op 16-06-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

desalniettemin schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:56:
Firefox 14 beta 7 net geinstalleerd (ja ik ben weer op Fx 14 beta terug :P) Maar wat een rare overgang ineens. Geen beta 1 en 2 maar beta 6 en 7 :? Heb ik soms iets gemist?
Geen idee, ik kreeg net een melding van de software updater dat de nieuwste update beschikbaar was. Waar zie je op welke betá je zit? Bij 'over Firefox' staat gewoon versie 14.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:07
The Inquisitor schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:15:
Geen idee, ik kreeg net een melding van de software updater dat de nieuwste update beschikbaar was. Waar zie je op welke betá je zit? Bij 'over Firefox' staat gewoon versie 14.0
Dat staat twee regels daar onder:"U gebruikt momenteel het release-update kanaal".

Ik ben nu net van 13.0 naar 14.0 gegaan, ik hoop dat Flash nu wat stabieler draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik gebruik ook het betá kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-10 22:28

Koenvh

Hier tekenen: ______

HeSitated schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:44:
[...]

Dat staat twee regels daar onder:"U gebruikt momenteel het release-update kanaal".

Ik ben nu net van 13.0 naar 14.0 gegaan, ik hoop dat Flash nu wat stabieler draait...
Als dat niet het geval is kan Aurora helpen (Soort Alpha versie van FF)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
The Inquisitor schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:15:
[...]

about:config en dan klikken op http://hg.mozilla.org/releases/mozilla-beta/rev/1cbedcda8204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

14.0b7

Beta 7 dus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Ja :P 1 t/m 5 slaan ze over :? Dus as vrijdag al Firefox 14 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Misschien snap ik niet wat je bedoelt, maar bij mij geeft zowel Safari (op Mac OS X) als Dolphin Browser HD (op Android 2.3.7) met bovenstaande link aan dat ik FF 14b7 draai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

desalniettemin schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:38:
Ja :P 1 t/m 5 slaan ze over :? Dus as vrijdag al Firefox 14 :9~
/me is nog steeds op v 8 :/

Wat is er mis met de filosofie, if it aint broke dont fix it? Ik heb nog geen problemen ontdekt of een andere aanleiding gehad om te upgraden. Behalve dan versienummer, of zijn er erg belangrijke zaken waarvoor ik verder moet ?

Edit: De update brengt me nu naar V 12.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik gebruik nu een tijdje Firefox 14 beta en moet zeggen dat hij daadwerkelijk sneller voelt. Het geheel voelt veel snappier, ook na langere tijd browsen en flash zaken zoals games en Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
[...]

Ik zie niet in waarom knoppen van links naar rechts verplaats moeten worden, waarom ik een losse balk nodig heb voor addons en het adres van een link waar ik overheen navigeer nog weer eens in een balk daarboven verschijnt, waarom achtergrondkleuren veranderd moeten worden, waarom ik bij het openen van een tabblad moet wachten tot firefox m'n favorieten heeft geladen (die ik niet gebruik, want zoeken naar de juiste site in zo'n puzzel gaat minder snel dan gewoon de eerste 2 letters van het webadres invoeren en direct de juiste link te pakken te hebben) Ik ervaar het gewoon niet als vooruitgang, maar het is mooi dat andere mensen het wel leuk vinden.
Wat betreft de add-on balk en de statusbalk ben ik het wel eens, maar voor dat soort dingen heb je dus add-ons. Als er bij een update iets in FF verandert (cosmetisch of functioneel) kun je er donder op zeggen dat er een add-on wordt gemaakt om het weer terug te draaien. Ik raad Status-4-Evar aan om de add-on balk en statusbalk weer te integreren en permanent zichtbaar te maken. Deze wordt actief ontwikkeld en onderhouden.

Trouwens, als je de eerste paar letters van een webadres in de adresbalk invoert zoekt FF ook in je bookmarks, dus je kunt makkelijk sites vinden ook als je je history af en toe leeg gooit.

Iets anders: Add-on Compatibility Reporter heeft nu niet meer de functionaliteit om oude add-ons weer compatible te maken. De maker heeft dit eruit gesloopt. :/
Iemand tips voor een andere manier om dit te doen? Ik heb het gelukkig niet zo vaak meer nodig, maar het is toch prettig als ik niet hoef te gaan klooien met maxVersion. Ik ken Firefox Nightly Tester Tools maar daar zit naar mijn smaak te veel rommel in die ik nooit gebruik; ik wil gewoon een optie om enable/disable te doen bij incompatibele add-ons. Edit: NTT wordt blijkbaar ook al niet meer ontwikkeld.

Edit 2: Deze werkt feilloos: https://addons.mozilla.or...addon/checkcompatibility/ :)
Ik ga m'n sig maar ff updaten...

[ Voor 18% gewijzigd door Aham brahmasmi op 17-06-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@Smultie: The Inquisitor vroeg waar je kunt zien welke beta je gebruikt ;)

@Aham brahmasmi: heb ik geen last van, mijn addons doen het altijd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
desalniettemin schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:20:
@Smultie: The Inquisitor vroeg waar je kunt zien welke beta je gebruikt ;)
Ja, en volgens mij laat die site hoedanook zien dat er FF14b7 draait. M.a.w. ik denk niet dat die site actief kijkt naar de browser waarmee je de site laadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Laatst online: 07:44
about:buildconfig en klik dan op de link onder "Source"

Leaks in add-ons worden effectief aangepakt in FF15 ( = een van de grootst overgebleven geheugenproblemen omdat Mozilla geen grip op de code heeft).

Voor de geinteresseerden:
http://blog.kylehuey.com/...71/fixing-the-memory-leak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
- J.W. - schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:35:
about:buildconfig en klik dan op de link onder "Source"

Leaks in add-ons worden effectief aangepakt in FF15 ( = een van de grootst overgebleven geheugenproblemen omdat Mozilla geen grip op de code heeft).

Voor de geinteresseerden:
http://blog.kylehuey.com/...71/fixing-the-memory-leak
Aha, about:buildconfig ipv about:config wat desalniettemin vertelde.
Ik snap 'm nu, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@Smultie: had niet eens gezien dat ik about:config typte ipv about:buildconfig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
desalniettemin schreef op zondag 17 juni 2012 @ 13:11:
@Smultie: had niet eens gezien dat ik about:config typte ipv about:buildconfig |:(
Geeft ook niks hoor, maar 't verklaarde wel waarom ik er niet uit kwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Voordeel van die Metrolook die Fx 14 beta nu heeft, is dat de adresbalk op http en httpssite's nu niet meer hoger en lager wordt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:57
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 10:34:
[...]

/me is nog steeds op v 8 :/

Wat is er mis met de filosofie, if it aint broke dont fix it? Ik heb nog geen problemen ontdekt of een andere aanleiding gehad om te upgraden. Behalve dan versienummer, of zijn er erg belangrijke zaken waarvoor ik verder moet ?

Edit: De update brengt me nu naar V 12.
Namens alle webdevelopers, bedankt! (niet dus). Nieuwere versies ondersteunen nieuwe functionaliteiten (onder anderen nieuwe CSS technieken). Zeker tegenwoordig worden dit soort zaken heel snel toegevoegd. Als frontend developer ben ik dan ook erg blij met de snelle release cyclus van Firefox. Ik hoef niet meer een jaar te wachten totdat functionaliteit X eindelijk een keer is toegevoegd. Chrome doet dit ook al een hele tijd (en daar klaagt niemand over). Nu Internet Explorer nog.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
desalniettemin schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:44:
Voordeel van die Metrolook die Fx 14 beta nu heeft, is dat de adresbalk op http en httpssite's nu niet meer hoger en lager wordt 8)
Top! Dat is toch wel iets waar ik me erg aan irriteerde. Volgens mij kwam dit trouwens alleen voor als je je Windows fonts op 125% had staan. Wat bedoel je trouwens met de metrolook? Kan je misschien een screenshot maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
desalniettemin schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:20:
@Aham brahmasmi: heb ik geen last van, mijn addons doen het altijd :?
Ik gebruik een oude extensie (BBCode) die al jaren niet meer geupdate wordt, maar nog steeds probleemloos werkt. Andere oude extensies heb ik mettertijd wel moeten vervangen, maar het gebeurt gewoon dat erg goede extensies geen updates meer krijgen, maar lange tijd nog wel goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Ik heb het maar even opgezocht, de metrolook van Firefox:

Dus voor Windows 8. Ik snap dan alleen niet waarom ik bij de Firefox Aurora niet die metro look kreeg op WIndows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Maar dat is echt de Firefox for Metro versie, die ik overigens ook niet te zien kreeg met Windows 8 beta icm Firefox 14. :S
Maar wat bedoelt iedereen met de metro lay-out van Firefox 14?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Ik vond de interface sinds firefox 3 al 3x niets. Dus gebruik nu met veel plezier al jaren: het firefox 2 thema, welke ook prima met versie 14 werkt. Mocht het ooit niet meer mogelijk zijn om deze vertrouwde interface te gebruiken, dan blijf ik lekker op versie 14 hangen.

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/6/16808332760-orig.png

Met addons als webmail notifier, uploadscreenshot, user agent switcher, fireftp heb ik alles makkelijk bij de hand, wanneer ik windows eens helemaal (weer) opnieuw erop moet knallen. Vindt firefox t.o.v. chrome overigens wel erg traag, maar ik hoor de harde schijf tenminste niet de hele tijd kraken.

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik zie niet in dat het daarmee beter is :X Maar goed, smaken verschillen.

Ik gebruik Firefox 14b7 die ik een beetje 'extra' gestyled heb met Stratiform (logo klein gemaakt, tabbladen en actieve tabbladen (als ik bladwijzer balk aan heb) zijn doorzichtig en de positie en grootte van de tabbladen heb ik iets aangepast).

Afbeeldingslocatie: http://img687.imageshack.us/img687/7363/firefox14b7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
-Edwin- schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:42:
Maar dat is echt de Firefox for Metro versie, die ik overigens ook niet te zien kreeg met Windows 8 beta icm Firefox 14. :S
Maar wat bedoelt iedereen met de metro lay-out van Firefox 14?
Dit dus: http://www.dumpyourphoto.com/files4/119395/qebm7laj.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Laatst online: 30-03 15:56
about:robots al een keer ingetypt? :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
xheroxkefx schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:33:
about:robots al een keer ingetypt? :P
Ze hebben een plan, maar die duurt nu al jaaaaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

2 dingen:

1) Screenshotception :+
2) Hoe kan op jouw screenshot de link naar jouw screenshot al in de berichten staan terwijl je die screenshot dan pas maakt... en je hebt geen edit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Ik heb een andere gemaakt, want de eerste was te klein om iets op te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Het zal aan mij liggen hoor, maar ik zie er niet veel Metro achtigs aan. Volgens mij heb je zelf de iconen linksboven verandert en de zoekbalk weggehaald, dus zie echt niet veel veranderingen :?

Niet dat dat erg is oid. Ben erg tevreden met Firefox zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@Edwin: Ik heb alleen het zoekvak weggehaald ja, omdat ik die toch niet gebruik. En de iconen heb ik niets aan veranderd. Kijk maar eens naar het verschil tussen Fx 13 en Fx 14 beta :) Het is ontworpen speciaal voor Windows 8 met ondersteuning voor de Metro UI. Ik weet niet hoe ik dat in het Nederlands moet omschrijven, vandaar dat ik het de metrolook noem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

desalniettemin schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:44:
Ik heb een andere gemaakt, want de eerste was te klein om iets op te zien ;)
Dat verklaart een hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
desalniettemin schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:43:
@Edwin: Ik heb alleen het zoekvak weggehaald ja, omdat ik die toch niet gebruik. En de iconen heb ik niets aan veranderd. Kijk maar eens naar het verschil tussen Fx 13 en Fx 14 beta :) Het is ontworpen speciaal voor Windows 8 met ondersteuning voor de Metro UI. Ik weet niet hoe ik dat in het Nederlands moet omschrijven, vandaar dat ik het de metrolook noem ;)
Oke, opvallende keuzes van Mozilla dan. Ze zijn net zo in de weer geweest met het verbergen van de vooruit knop sinds Firefox 11, 12? Maar zoals ik al zei, ik ben niet zo bang voor UI veranderingen, mochten ze inderdaad de knoppen weer veranderen, dan wen ik daar gewoon aan. Vind het wel goed dat ze Firefox zo goed mogelijk aan Windows 8 aan het aanpassen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Als je de homeknop verschuift naar links, naast de voor en achteruitknoppen, dan blijf je altijd beide knoppen zien :) Straks komt er waarschijnlijk weer een ander uiterlijk:

http://www.askvg.com/take...ps-of-mozilla-firefox-ui/

[ Voor 3% gewijzigd door desalniettemin op 19-06-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Not available for Firefox 14.0 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hebben jullie ook dat je sinds Firefox 14b8 (vandaag geïnstalleerd), niet meer "uit" een flash-object kan klikken (zoals een Youtube filmpje) om de keyboard shortcuts als Ctrl+W weer te laten werken?

Voorheen deden die toetsen het al niet binnen flash, maar dan kon je er altijd nog naast klikken en dan deden ze het weer. Maar dat werkt nu niet meer, het flash-object houdt de focus. Erg irritant, imho.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Heb af en toe crashes met flash, las er al meer over, maar ook dat dat over zou zijn. Nouja ik merk het met laatste flash en Fx13.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Als het goed is zijn de flashcrashes opgelost met de laatste update :) Ik heb met Fx 14 tenminste nog niet een flashcrash gehad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
desalniettemin schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 06:26:
Als het goed is zijn de flashcrashes opgelost met de laatste update :) Ik heb met Fx 14 tenminste nog niet een flashcrash gehad 8)
Ik had juist met Firefox 13 geen flashcrashes en nu met Firefox 14 heb ik ze regelmatig...het zegt dus niks ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-10 15:17

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Heb ze met FF13.0.1 de laatste dagen elke keer 1. Lijkt dus nog niet helemaal opgelost. Erg is het niet, hooguit hinderlijk, even een tijdelijke freeze waarna de pagina moet worden herladen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
Tip Youtube:

Als je HD bekijkt en je heb Adblock Plus geinstalleerd, uitschakelen op Youtube.com aan vinken en alleen Ghostery gebruiken.
Adblock Plus houd je snelheid tegen en gaat freeze, daarom heb je op IE geen problemen met Youtube omdat ze geen adblocker gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-10 19:01

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dus Adblockplus zou de snelheid op youtube beperken :? :?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 09:24

mrc4nl

Procrastinatie expert

brommer1 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:43:
Tip Youtube:

Als je HD bekijkt en je heb Adblock Plus geinstalleerd, uitschakelen op Youtube.com aan vinken en alleen Ghostery gebruiken.
Adblock Plus houd je snelheid tegen en gaat freeze, daarom heb je op IE geen problemen met Youtube omdat ze geen adblocker gebruiken.
om vervolgens 10 seconden extra naar een videoadvertentie te kijken?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Firefox 14 voor Android is uitgekomen! En het is in 1 keer een uitstekende browser geworden zeg. Werkt retesnel en de interface lijkt eindelijk echt af, werk heel goed met Android 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Niet online
mrc4nl schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:09:
[...]

om vervolgens 10 seconden extra naar een videoadvertentie te kijken?
Nee Ghostery houd de videoadvertentie tegen met Google Adsense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user109731
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
-Edwin- schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:43:
Firefox 14 voor Android is uitgekomen! En het is in 1 keer een uitstekende browser geworden zeg. Werkt retesnel en de interface lijkt eindelijk echt af, werk heel goed met Android 4.
Ja Firefox voor Android is opnieuw ontworpen zodat het beter integreert en veel sneller is.

http://blog.mozilla.org/b...with-firefox-for-android/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-10 18:08

Mavamaarten

Omdat het kan!

Are you fucking kidding me :+
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/6/17804425861-orig.jpg

De enige tab die open was was facebook...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Zo, dat is veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Laatst online: 02:29

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Wow, hoe krijg je dat voor elkaar? Ik kom zelden boven de 900MB uit, momenteel 860MB

Hoe heb je trouwens die close/minimize/maximize buttons zo volledig transparant gekregen? Die blijven bij mij hard wit :'(

[ Voor 42% gewijzigd door Firesphere op 27-06-2012 20:07 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
Mavamaarten schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:58:
Are you fucking kidding me :+
[afbeelding]

hoeveel addons zijn er geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mavamaarten schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:58:
[...]
Op dat moment, bedoel je? Kan me niet voorstellen dat ie zo uit een cold boot komt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Firesphere schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:06:
Hoe heb je trouwens die close/minimize/maximize buttons zo volledig transparant gekregen? Die blijven bij mij hard wit :'(
Een goed thema installeren? :)

Ik heb het zo: (samen met de van Mavamaarten erbij)

Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/2167/tweak.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
Room42 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:20:
[...]

Op dat moment, bedoel je? Kan me niet voorstellen dat ie zo uit een cold boot komt.
misschien een domme vraag: hoeveel uren achtereen was firefox open of actief?
Pagina: 1 ... 24 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.