[Firefox] Wat vinden we ervan? - Deel veertien Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 36 Laatste
Acties:
  • 156.930 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-10 16:41
Sinds de laatste update weigert Firefox met regelmaat om op te starten. Ik klik op het firefox teken in de balk onderin het bureaublad van Windows 7 (64-bit) maar er gebeurt niets. Meestal na een lange tijd (vaak meer dan 10 minuten) start Firefox ineens wel op. Bij de support van Firefox kan ik alleen een verwijzing vinden naar de profielbeheerder als mogelijke oorzaak.

Edit: ik heb via profielbeheerder een nieuw profiel aangemaakt en het lijkt erop dat Firefox weer normaal reageert. Tot twee keer toe start hij meteen op.

[ Voor 17% gewijzigd door martwoutnl op 01-05-2012 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

GAIAjohan schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:07:
Ik blijf problemen houden met Flash en Firefox. Nieuwste flash staat erop helpt niks. Dit is op alle drie pc's hier.
Youtube wordt groenig in fullscreen. En als het wel goed gaat schokt de video als de neten.
IE, Chrome en Opera hebben geen problemen..

Dit is inmiddels al een maand of 3/4 aan de gang.
Green Screen probleem is een hardware acceleratie probleem die op dit moment zowel bij ATI als nVidia voor kan komen helaas.

Dat geschok had ik vandaag ook heel effe met Pale Moon 12, maar nu is het weer weg... erg vaag!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-10 11:21
Ik heb eens een nieuw profiel gemaakt. Gewoon, helemaal schoon, niets gekopieerd of overgezet. Dat scheelt behoorlijk in de reactiesnelheid zeg!
Nou ging mijn profiel ook al sinds firefox 2.0 mee, met tientallen addons waarvan ik er een hoop bijna nooit gebruik, dus misschien was het wel een keer tijd voor een grote schoonmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gadverdamme, die Firefox Sync levert meer ellende op dan dat het verhelpt!

Het ging een tijdje goed. Ik gebruik het op vier plaatsen (2x op één PC onder Windows en Ubuntu, 1x werklaptop en 1x telefoon). En daarbij sync ik alleen de preferences, bookmarks en add-ons. Ging allemaal best prima.

Maar toen ik laatst weer eens naar Ubuntu bootte (daar kom ik niet zo heel vaak, het kan zo een week ongebruikt blijven), kwamen al mijn bookmarks in random volgorde terug. Dus wat ik deed was: Reset Sync -> Overwrite this computer with data from server.
Dat mocht helaas niet baten. Dus, niet voor 1 gat te vangen, kopieerde ik het goede profiel van de Windows-partitie. Maar ook dat mocht niet baten. Sterker nog, de volgorde was inmiddels ook verneukt op mijn werklaptop.
Na alle bookmarks weer op z'n plek gesleept te hebben, bleken als klap op de vuurpijl ook alle add-ons op verwijderen te staan. Fijn op "undo" klikken en hersyncen mag niet baten.

Al met al is het eerder verschrikkelijk irritant dan dat het je ergens mee helpt! Dan kun je beter zelf je profiel heen en weer kopiëren.

Dit verwoordt mijn gevoel helaas wel goed. Vooral de titel.
http://my.opera.com/rejzo...ost-unreliable-thing-ever

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:42
Misschien een domme vraag, maar kan je dan niet beter eerst alles backuppen met mozbackup, voordat je zoiets doet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ertepeller
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Bee.nl schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 00:32:
[...]

Ze hebben het scrollen aangepast, want vloeiend scrollen stond opeens aan bij mij. Het voelt te indirect aan imo en heb het gelijk uitgezet. De newtab was ook geactiveerd, maar dat vind ik maar niks. Verder wat Lizard hierboven zegt.
Ah, ben benieuwd of het even goed werkt als met de add-on Yet Another Smooth Scrolling. Die heb ik al sinds 3.6 en vond het een enorme verbetering in browse-comfort. Zachter aan de ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De beta pagina en de updater in Firefox zelf geven nog 13b1 aan. Dit kan dus nog evengoed worden teruggetrokken als b2 build. Weet alleen niet zeker of ze inmiddels de beta 2 candidate stadium al voorbij zijn, kan dat nog niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
desalniettemin schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:02:
Misschien een domme vraag, maar kan je dan niet beter eerst alles backuppen met mozbackup, voordat je zoiets doet? :?
Wat is het verschil tussen een kopie van je profiel (%appdata%\Mozilla\Firefox\Profiles) en mozbackup?
Volgens mij heb je met het eerste al alles wat je nodig hebt.

Maar zoals ik al zei, zodra ie weer synct, worden alle add-ons verwijdert. Ook al resette ik de sync data.
Overigens lijk ik het nu weer redelijk op de rit te hebben door de server data compleet te purgen via de website https://account.services.mozilla.com/sync/purge.

Maar het blijft ergerlijk dat je niet gewoon wat meer controle over de synchronisatie hebt.

[ Voor 41% gewijzigd door Room42 op 03-05-2012 00:37 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:16
Lizard schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:34:
Zou ook een ATI probleem kunnen zijn, bij known issues bij meuk: AMD Catalyst 12.4

staat:

[...]
Ik heb verschillende drivers op deze pc gehad.
Mijn beide laptops hebben een Intel HD baggergeval aan boord.. Ook die werken prima mt andere browsers behalve Firefox.. beide laptops hebben een volledig schoon FF-profiel gekregen, helpt niet..

Ik begin van mijn Firefox geloof af te stappen alleen maar door dit gezeur. Alleen trekken de andere browsers me niet echt om bepaalde redenen. Kan ze niet zomaar uitleggen, maar als ik in FF iets mis, dan gooi ik er een plug-in op. Bij andere browsers moet ik die 'feature' dan maar accepteren..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

HaTe

haat niet

InstantFox werkt ook lekker, ik had had een hele tijd geleden geprobeerd, maar toen was het nog niet veel soeps en kon je niet eigen sleutelwoorden toevoegen. Nu pakt hij gewoon de sleutelwoorden die je al had. Ook wordt je geschiedenis niet meer vervuilt! Zoeken is een stuk makkelijker zo :)

https://addons.mozilla.or...on/instantfox/?src=search

Overigens gebruikte ik al een lange tijd de Omnibar addon, wat ongeveer het zelfde doet als in Chrome, maar met InstantFox is dit zelfde een stuk beter uitgewerkt. Probeer het ;)

[ Voor 20% gewijzigd door HaTe op 03-05-2012 01:21 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ertepeller
ppl schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:56:
[...]

De beta pagina en de updater in Firefox zelf geven nog 13b1 aan. Dit kan dus nog evengoed worden teruggetrokken als b2 build. Weet alleen niet zeker of ze inmiddels de beta 2 candidate stadium al voorbij zijn, kan dat nog niet vinden.
De bèta pagina en updater lopen altijd achter op wat er op de ftp-server staat. Ik bedoelde ook niet dat beta 2 officieel gereleased is, maar je kunt al wel de voorlopige build installeren.

Maar daar let ik toch niet op omdat:
- ik werk onder Linux, dus geen updater in Firefox zelf.
- ik compileer hem zelf vanaf [url="source"]ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/13.0b2/source[/url], vandaar dat ik de releases/candidates-directories op de ftp-server in de gaten hou. Dit typ dan ook ik vanuit 13b2.

[ Voor 6% gewijzigd door Ertepeller op 03-05-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-10 11:21
Aham brahmasmi schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:16:
[...]

Ah, ben benieuwd of het even goed werkt als met de add-on Yet Another Smooth Scrolling. Die heb ik al sinds 3.6 en vond het een enorme verbetering in browse-comfort. Zachter aan de ogen.
Als ik het zo lees verandert er niets aan de functionaliteit van de ingebouwde scrollfuncties, maar wordt slechts de standaard instelling omgewisseld. Niets fancy zoals momentum en bounce-functies enzo dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:46
Vraag me af of de zoekmachines nog in de Fx Sync functie geintegreerd/gesaved gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
In de nieuwste aurora automatisch aanvullen van url's. Kan je ook weer uitzetten in about:config door browser.urlbar.autoFill op off te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Het lijkt erop dat de crashes met Flash eindelijk opgelost zijn. Ik had tot nu toe (sinds Flash 10) continu (meerdere keren per dag) dat de Flash plugin vastliep, maar sinds ik op FF12 over ben is het geloof ik niet meer gebeurd. Nu maar even afkloppen dat ze niet weer terugkomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ertepeller schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:26:
[...]

De bèta pagina en updater lopen altijd achter op wat er op de ftp-server staat. Ik bedoelde ook niet dat beta 2 officieel gereleased is, maar je kunt al wel de voorlopige build installeren.
Nee die twee lopen niet achter, die lopen keurig op tijd. Wat jij nu laat zien zijn voorlopige builds die kans maken om de nieuwe beta versie te worden. Die ftp loopt dus voor op de zaken. Mierenneuken maar het verhaal zit dus net andersom :P
- ik werk onder Linux, dus geen updater in Firefox zelf.
Ook niet in het about scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ertepeller
ppl schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:41:
Nee die twee lopen niet achter, die lopen keurig op tijd. Wat jij nu laat zien zijn voorlopige builds die kans maken om de nieuwe beta versie te worden. Die ftp loopt dus voor op de zaken. Mierenneuken maar het verhaal zit dus net andersom :P
Ja, pff, dat is ook maar net hoe je er tegenaan kijkt. Feit is dat er op een gegeven moment een definitieve release is die wél op de ftp-server staat, maar nog niet wereldkundig is gemaakt. De uiteindelijk vrijgegeven release is dan dus al een tijdje beschikbaar. Wat dan voor of achter loopt boeit me niet zo, alleen het feit dat ik de source kan downloaden.

Volgens mij is het zo dat wat in releases (ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases) komt te staan, de definitieve (beta-)build is.

Bij candidates (ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/candidates) daarentegen zie je soms wel meerdere builds (bv bij ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/candidates/12.0b1-candidates, daar zie je een build1 en een build2 directory). 12.0b2 t/m b6 hadden daarentegen maar 1 build. Deze verschijnen altijd voor ze bij releases opdoemen. De laatste build bij candidates wordt de uiteindelijke release-(beta-)build.
Ook niet in het about scherm?
Nooit met Linux gewerkt? Daar is het normaal gesproken zo dat het updaten door de package manager wordt gedaan, niet door de applicaties zelf. De updater is ook uitgeschakeld (dit is een optie die je bij het compileren kunt meegeven).
Dus nee, ook niet in het about-scherm.
En aangezien ik niet het geduld op kan brengen om te wachten tot de maintainer van het firefox-package eindelijk aan het werk gaat, compileer ik Firefox altijd zelf zo gauw er een nieuwe uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-10 12:18

The Inquisitor

Greetings weaklings

The Inquisitor schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:07:
Is het andere Tweakers opgevallen dat als je bij FF12 een afbeelding kopieert en deze plakt in WLM (Windows Live Messenger) er een afbeeldingsLINK geplakt wordt?
Nu ook bekend bij BugZilla. Gelukkig is/wordt dit opgelost in FF13 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
De stabiele versie neem ik aan, want in de beta iig nog niet :)

Er is ook een nieuwe flashplayer, versie 11.2.202.235, maar als ik controleer of de plugins up to date zijn, via de Fx addonpagina, dan geeft het aan dat ze up to date zijn :?

[ Voor 58% gewijzigd door desalniettemin op 04-05-2012 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:28
De nieuwste beta van 13.0 is behoorlijk vernieuwend. Nieuwe manier van scrollen en een nieuwe tab-start om het zo maar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

desalniettemin schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:21:
De stabiele versie neem ik aan, want in de beta iig nog niet :)
Vermoed ik ook. Misschien in de nightly build? Ik heb daar nog niet gekeken.

Edit: kreeg ik net per mail

[ Voor 15% gewijzigd door The Inquisitor op 04-05-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ertepeller schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:47:
Volgens mij is het zo dat wat in releases (ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases) komt te staan, de definitieve (beta-)build is.
In principe wel maar het is al eens voorgekomen dat ze op het laatste moment die build hebben teruggetrokken omdat er een show stopper was ontdekt. Daarom hanteren ze ook meer dat iets pas gereleased is wanneer het officieel is aangekondigd.
Nooit met Linux gewerkt? Daar is het normaal gesproken zo dat het updaten door de package manager wordt gedaan, niet door de applicaties zelf. De updater is ook uitgeschakeld (dit is een optie die je bij het compileren kunt meegeven).
Mja, je zegt het al "normaal gesproken". Aangezien iedereen z'n Linux spul naar hartenlust kan aanpassen dacht ik "ik vraag maar ff" ook al is de kans groot dat het vragen naar de bekende weg is :)
En aangezien ik niet het geduld op kan brengen om te wachten tot de maintainer van het firefox-package eindelijk aan het werk gaat, compileer ik Firefox altijd zelf zo gauw er een nieuwe uit is.
Kijk, en dat is nou weer het mooie aan het unix-wereldje. Als een ander het niet voor je doet dan kun je het lekker zelf 8)

Inmiddels heb ik wel een nieuwe versie via de updater in mijn Firefox versie (OS X) binnengehaald dus nu is ie kennelijk ook echt helemaal final (als in: geen beta candidate meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Ik heb al even gezocht, maar kon het niet vinden. Hebben meer mensen hier last van:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/34h992r.png

Oftewel: als ik de spelling wil controleren krijg ik niet alleen de suggestie voor het fout gespelde woord, maar ook alle voorgaande suggesties van woorden welke ik eerder gecontroleerd heb. Na even gebruik krijg ik dus een oneindig lange lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
stijnos1991 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:54:
De nieuwste beta van 13.0 is behoorlijk vernieuwend. Nieuwe manier van scrollen en een nieuwe tab-start om het zo maar te noemen.
Klopt. Ik heb ook het idee dat FireFox 13 een stuk sneller is dan voorgaande versies, in ieder geval voelt hij sneller/snappier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
En de Homepagina is volledig vernieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ertepeller
ppl schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:23:
In principe wel maar het is al eens voorgekomen dat ze op het laatste moment die build hebben teruggetrokken omdat er een show stopper was ontdekt. Daarom hanteren ze ook meer dat iets pas gereleased is wanneer het officieel is aangekondigd.
Ach, mocht dat gebeuren dan haal ik de volgende wel weer binnen ;)
Mja, je zegt het al "normaal gesproken". Aangezien iedereen z'n Linux spul naar hartenlust kan aanpassen dacht ik "ik vraag maar ff" ook al is de kans groot dat het vragen naar de bekende weg is :)
Aanpassen ja, maar buiten de package manager om werken doen er niet zoveel hoor. Voor 99% van de Linuxers zal "normaal gesproken" de regel zijn.
Kijk, en dat is nou weer het mooie aan het unix-wereldje. Als een ander het niet voor je doet dan kun je het lekker zelf 8)
Inderdaad ;)
In dit geval wordt het wel gedaan, maar het duurt altijd zo lang... En dan installeer ik nog vanuit Debian Experimental, daar zit ie nu op 12. Sid (en Testing) zitten pas op 10 en over Stable zullen we het maar helemaal niet hebben ;(
Fx 13 is toch al weer zienderogen beter dan 12 en aangezien de browser toch wel de allerbelangrijkste applicatie op je systeem is doe ik het dan maar zelf...
Inmiddels heb ik wel een nieuwe versie via de updater in mijn Firefox versie (OS X) binnengehaald dus nu is ie kennelijk ook echt helemaal final (als in: geen beta candidate meer).
Dan lopen we dus weer gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Firefox krijgt waarschijnlijk ook weer een andere vormgeving, het Australis-design:

https://tweakers.net/nieu...met-australis-design.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
desalniettemin schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:29:
Firefox krijgt waarschijnlijk ook weer een andere vormgeving, het Australis-design:

https://tweakers.net/nieu...met-australis-design.html
Nee nee en nog eens nee. Dit wil ik dus absoluut niet. De reden dat ik nooit naar Chrome ben overgestapt is het feit dat het pull-down menu naast de adresbalk er niet is, dan moet je elke website die je wilt bezoeken intypen. Ik kan nooit onthouden welke websites ik allemaal bezoek en gebruik altijd het pull-downmenu :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
desalniettemin schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:01:
En de Homepagina is volledig vernieuwd :)
screenie? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFox91
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Cubic X schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:55:
[...]

Nee nee en nog eens nee. Dit wil ik dus absoluut niet. De reden dat ik nooit naar Chrome ben overgestapt is het feit dat het pull-down menu naast de adresbalk er niet is, dan moet je elke website die je wilt bezoeken intypen. Ik kan nooit onthouden welke websites ik allemaal bezoek en gebruik altijd het pull-downmenu :( .
Waar is dat pijltje naast het bladwijzer-sterretje dan voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
FastFox91 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:59:
[...]

Die had ik niet gezien eerlijk gezegd, ik zocht naar het pijltje in de adresbalk zoals het nu is :$ B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Cubic X schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:55:
[...]

Nee nee en nog eens nee.
Dit is ook mijn eerste indruk. :P

Ik heb nu al twee of drie add-ons om FF meer op 3.6 te laten lijken (Status-4-evar om de statusbalk permanent onderaan te krijgen, UI Fixer om die oranje knop terug te veranderen naar het FF-icoontje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Oranjeknop heb ik doorzichtig gemaakt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 16:23
Ik zag toevallig deze post en ik draaide op versie 9.1.
Toen ik naar:

Linksboven Firefox - Help - Over Firefox ;

zag ik dat hij zich automatisch versie 12.0 downloaden in dat menu. Wanneer dat klaar was was er een button geplaatst om deze te installeren.

Was ik misschien te snel, dat ik net vóór een update melding was, anders best "onhandig" van ze.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
desalniettemin schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:43:
Nog erger. :P Als ik met een programma bezig ben hoef ik niet tegelijkertijd te zien wat erachter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFox91 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:59:
[...]

Wellicht voor de bookmarks (klik op ster is bookmarken zoals we dat nu ook kennen, klik op pijltje is complete bookmarks menu).

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die nieuwe interface niet eens zo gek vindt. Wat wel jammer is de theme die op Chrome lijkt. Dan lijkt het meer kopieerwerk dan dat men bij Mozilla bezig is met een eigen webbrowser met een eigen identiteit (aka onderscheidend vermogen). Die ontwikkeling staat me veel meer tegen dan de GUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

desalniettemin schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:43:
Ik ook. En kleiner gemaakt waardoor er alleen nog het Firefox icoon zichtbaar is met een pijltje ernaast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Aham brahmasmi schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:11:
[...]

Nog erger. :P Als ik met een programma bezig ben hoef ik niet tegelijkertijd te zien wat erachter zit.
Smaken verschillen :P Gelukkig ;)

Je kunt die knop ook weg halen:

https://addons.mozilla.or...n/movable-firefox-button/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik vind de mijne zo prima:

Afbeeldingslocatie: http://img820.imageshack.us/img820/793/ffinquisitor.png

Dat kan met de add on Stratiform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Firefox blokkeert Adobe Acrobat Reader plug-in:

https://secure.security.n...robat_Reader_plug-in.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Die heb ik sowieso altijd al uit staan. Ik lees PDF's liever direct in Adobe Reader, als ik SumatraPDF niet voor handen heb. Maar de plugins in de browser vind ik altijd maar zo zo.

Overigens gaat dat artikel over Mac OSX. Windows en Linux lijken met rust gelaten.

[ Voor 19% gewijzigd door Room42 op 05-05-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Ik gebruik ook Sumatra. Straks krijg je hetzelfde in Fx als je nu hebt in Chrome. Kan je ze rechtstreeks openen in Fx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie dan een alternatief zoekt, er is pdf.js welke tegenwoordig als PDF Viewer door het leven gaat. Deze extension is van wat Mozilla ontwikkelaars zelf en is het project om een PDF viewer native in Firefox te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Dat bedoelde ik dus ;) Had er al iets over gelezen en wist niet dat het er al was. Net even geprobeerd. Ziet er lekker simpel uit en doet wat het moet doen, namelijk mijn loonstrook weergeven. Gebruik deze voortaan ipv Sumatra. Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

HaTe

haat niet

WTF, ik ga naar http://www.mozilla.org/nl/plugincheck/ en zie dat Flash en Java verouderd zijn. Ik ga naar de flash pagina en download de installer, sluit FireFox af, installeer Flash en vervolgens start FireFox op. Ik ga weer naar de plugin check en er staat:
Ontbreekt FLASH?

Omwille van uw veiligheid heeft Firefox uw verouderde versie van Flash uitgeschakeld. Upgrade naar de nieuwste versie.
Euh... Hoe krijg ik hem nu dan weer aan? :s

En ook Java krijg ik niet geüpdatet.

edit:
Ah, die pagina stuurt je dus naar de 64bit versie van Flash, die niet werkt in 32bit FireFox.. Handig! :)

[ Voor 14% gewijzigd door HaTe op 06-05-2012 17:55 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Op de site staat:
Note:Het 64-bit Flash Player installatieprogramma bevat zowel een 32-bit als een 64-bit versie van Flash Player
Dat zal het probleem niet moeten zijn?
Ik heb ook net geprobeerd Flash up te daten (en gelukt volgens de installatie) maar de plugin check zegt van niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:44
The Inquisitor schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:20:
Op de site staat:

[...]

Dat zal het probleem niet moeten zijn?
Ik heb ook net geprobeerd Flash up te daten (en gelukt volgens de installatie) maar de plugin check zegt van niet :(
Maar wel als je op een 32-bitsysteem zit, omdat de installer 64 bit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Niet aan gedacht. My bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeder
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Mensen,

Ik heb een probleem met mijn fonts in Firefox 12.0. Sommige titels, kopjes etc. (web fonts van Google bijvoorbeeld) worden op websites niet scherp weergegeven, tekst is daarentegen wel normaal. In Internet Explorer is dit wel goed. Ik heb overal op GeGoogled en kom er maar niet uit. Ik gebruik Firefox 12.0 en Windows 7 is m'n besturingssysteem.

Wat ik zelf gedaan heb:
- ClearType in- en uitschakelen
- Hardwareversnelling in- en uitschakelen
- In about:config met de gfx.downloadablefonts zitten spelen (true/false)
- Firefox opnieuw geinstalleerd

Niks lijkt te werken. Op een andere pc heb ik dit probleem in Firefox 12.0 niet. Wie heeft de oplossing? :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Peeder op 07-05-2012 19:04 ]

Reality is wrong. Dreams are for real

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@Peeder: ik heb dat probleem ook gehad, maar bij mij was het opgelost door die hardewarenversnelling uit te zetten, maar aangezien dat bij jou niet uitmaakt, zou ik niet weten waardoor het wel komt :?

Flash Player 11.3 bevat sandbox voor Firefox:

https://secure.security.n...sandbox_voor_Firefox.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
@Peeder: Screenshot met voorbeeldje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeder
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Aham brahmasmi schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:38:
@Peeder: Screenshot met voorbeeldje?
Een voorbeeld van de Mozilla Firefox pagina:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/oqw0h1.gif

Reality is wrong. Dreams are for real

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Zo te zien is de tekst niet anti-aliased. Is dat het probleem?
Je zou eens kunnen kijken bij about:config en dan in de search bar "gfx" intypen, dan krijg je een aantal preferences die met font rendering te maken hebben (waar je mee zou kunnen experimenteren).

[ Voor 61% gewijzigd door Aham brahmasmi op 08-05-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb iets heel irritants.. elke keer als ik FF (v11) start zegt ie dat er een update is en kies ik Ja om te installeren. Dan krijg ik direct een foutmelding met de melding dat Firefox al draait en dat ik dus niet kan updaten :{ Ik had al handmatig die updater.exe gedraait maar die doet uit zichzelf niks. Vanuit een wiki van Mozilla nog geprobeerd om de update zelf te verwijderen vanuit m'n AppData maar dan begint het de keer daarna opnieuw. Iemand een oplossing om handmatig te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-10 10:30

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gewoon laatste versie downloaden vanaf firefox website. En uitvoeren terwijl firefox niet draait...

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Leuk bugje. Ik ben iets aan het downloaden. Volgens windows:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wKQAnp4TQnbfW8YE7xxfVvWe/full.png

pieken naar 500KB/s. tussendoor idle. Gemiddeld zo'n 32KB/s.

Volgens firefox download ik echter met 300KB/s. Nee, dat zijn geen kleine bits. Maar bytes. Omdat FF schijnbaar de idle tijd niet meetelt. Dat vind ik wel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of je meettool doet het gewoon verkeerd, of je meet de verkeerde netwerkverbinding. Twee dingen die regelmatig voor komen bij dit soort dingen. Kijk eens of hij dit ook doet bij andere browsers/applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Mwah, perfmon kun je wel redelijk vertrouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb sinds kort weer last van het volgende probleem: FF hapert als een dolle.

Dit uit zich in:
Scrollen hapert/blijft hangen.
Typen gaat wel, maar tijdens dat haperen zie je geen tekst verschijnen. Daarna alles in 1x.
Filmpjes haperen. Geluid gaat door, maar beeld niet.
Sommige sites willen niet laden of het duurt een eeuwigheid.

Met chrome heb ik nergens last van, dus het moet aan FF liggen. Iemand enig idee waardoor dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Weer het standaard verhaal: Plugins / Add-ons / Schoon profiel / Etc. ?

En hoe is verder de systeembelasting als je de haperingen ondervindt?

[ Voor 33% gewijzigd door Room42 op 15-05-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Add on:
Add block plus

Plugins:
Adobe Acrobat
Google update
Java
Ms Office
WMP
Picasa
Shockwave
Silverlight

Wat bedoel je met een schoon profiel? Ik merk zelf dat wanneer ik meer tabbladen open heb het probleem erger wordt. Nu heb ik 1 pagina open met 15 tabbladen en dat verbruikt zo'n 675MB geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Freakster86 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:42:
[...]
Wat bedoel je met een schoon profiel? [...]
Start -> Uitvoeren (of Win+R) -> Firefox -p

[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 15-05-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dat klinkt als Antivirus of een Firewall die naar doet ... effe uninstallen en nog een keer testen ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Room42 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:51:
[...]

Start -> Uitvoeren (of Win+R) -> Firefox -p
Misschien een domme vraag, maar verlies ik op die manier data? Die hele rij bookmarks bv.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Freakster86 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:05:
[...]

Misschien een domme vraag, maar verlies ik op die manier data? Die hele rij bookmarks bv.?
Niet als je gewoon een nieuw profiel ernaast zet en je oude in tact laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

The Inquisitor schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 18:48:
[...]

Nu ook bekend bij BugZilla. Gelukkig is/wordt dit opgelost in FF13 :)
Jeuj, geen last meer van dit probleem met de nieuwe beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Freakster86 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:05:
[...]

Zie ook support.mozilla.org/nl/kb/Profielen-beheren. Een nieuw profiel waarnaar ik dan de oude settings terugkopieerde heeft bij mij regelmatig problemen opgelost. Problemen die jij hebt klinken er wel een beetje naar dat een nieuw profiel zou helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Firefox 13 beta heeft resetfunctie:

http://lifehacker.com/591...hout-losing-all-your-data

Wist ik niet eens :z

[ Voor 13% gewijzigd door desalniettemin op 17-05-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Dat is nog eens handig :)

Ik vind trouwens dat vloeiend scrollen erg goed werken, het was even wennen maar eenmaal gewend is het wel erg fijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
internetgerelateerd: weet iemand waarom de Facebook favicon niet meer zichtbaar is (in mijn firefox??)...

edit: en gefixt: als bookmark vastzetten, en wat restarten van Fx hielp.

[ Voor 26% gewijzigd door Sjah op 18-05-2012 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Sjah schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:40:
internetgerelateerd: weet iemand waarom de Facebook favicon niet meer zichtbaar is (in mijn firefox??)...

edit: en gefixt: als bookmark vastzetten, en wat restarten van Fx hielp.
Zet nou eens je Fx versie erbij :+

Overigens wellicht gerelateerd (ware het niet dat je het al gefixt had ;)):
nieuws: Firefox schrapt favicon uit url-balk vanwege beveiliging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Fx 12.0...
En weer blijft die dit gedrag vertonen, vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:26
Sjah schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:46:
Fx 12.0...
En weer blijft die dit gedrag vertonen, vermoeiend.
Heeft het niet met dit te maken: https://msujaws.wordpress...ntity-in-desktop-firefox/

note to self: eerst refresh...

[ Voor 7% gewijzigd door Lizard op 21-05-2012 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 16:14

mrc4nl

Procrastinatie expert

wat is normaal geheugengebruik voor ff met een paar tabladen open?
ik tikte van de week 1200 mb aan, dat vind ik toch een beetje veel

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Geheel afhankelijk van de inhoud van die tabbladen. Met veel foto's kan het aardig oplopen. Zie ook about:memory en about:cache (intypen in je adresbalk). Daar kun je de details bekijken. Helaas niet precies per tab, bij about:cache wel per URL.

Bij mij vreet JavaScript heel het grootste gedeelte van het geheugen. Dat zal wel komen doordat ik 5 Google Apps-tabs open heb staan.
733.21 MB (100.0%) -- explicit
├──422.05 MB (57.56%) ++ js
├──159.00 MB (21.69%) ── heap-unclassified
├───81.75 MB (11.15%) ++ window-objects
├───19.52 MB (02.66%) ++ images
├───18.68 MB (02.55%) ++ (8 tiny)
├───17.82 MB (02.43%) ++ storage
└───14.39 MB (01.96%) ++ dom
Overigens, voor een overzicht van de about-pagina's, zie about:about.

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 22-05-2012 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
mrc4nl schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:09:
wat is normaal geheugengebruik voor ff met een paar tabladen open?
ik tikte van de week 1200 mb aan, dat vind ik toch een beetje veel
Dat is drie à vier keer zoveel als wat ik normaal heb. Momenteel 37 tabs open, 17 add-ons geïnstalleerd, 493MB in gebruik. FF staat open sinds vanochtend. Meestal zit ik rond de 600-700MB als het langer open staat.
Ik heb 4GB in mijn systeem. Misschien dat FF gewoon meer gebruikt als je meer werkgeheugen hebt? Anders moet het een memory leak in een add-on zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Heeft adblock plus ook een hele tijd last van gehad. Geheugen lekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Lizard schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:15:
[...]

Heeft het niet met dit te maken: https://msujaws.wordpress...ntity-in-desktop-firefox/

note to self: eerst refresh...
Nee, mijn versie heeft dat niet, refresh helpt, maar waarom is dat nu opeens nodig..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Room42 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:40:
Geheel afhankelijk van de inhoud van die tabbladen. Met veel foto's kan het aardig oplopen. Zie ook about:memory en about:cache (intypen in je adresbalk). Daar kun je de details bekijken. Helaas niet precies per tab, bij about:cache wel per URL.

Bij mij vreet JavaScript heel het grootste gedeelte van het geheugen. Dat zal wel komen doordat ik 5 Google Apps-tabs open heb staan.

[...]

dankje voor de nuttige info, die 1200 mb was wel een uitschieter.
maar ik kan kan met jou hulp nu wel de dader vinden ;)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
FF12 is de eerste versie van FF sinds lang die mij weer kan bekoren. Loopt soepel. Nog altijd een paar onvolkomenheden natuurlijk: geen cookiebeheer en pop-up foto's b.v. van een groot landelijk dagblad komen in een niet passend venster dat eerst uitgerekt moet worden.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:33
Cookiebeheer: Opties -> privacy -> individuele cookies verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Wat ik bedoel is de optie dat er eerst toestemming gegeven moet worden voor een cookie geplaatst mag worden.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:47

Twazerty

AVCHDCoder developer

(jarig!)
Room42 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:40:

[...]

Wat mij opvalt is dat javascript meer als de helft van de ram gebruikt. Bij mij is 504 van de 927 MB alleen javascript. Met andere meuk erbij zit ik op 1.3 GB.

Waar ik mij al heel lang aan stoor is het kijken van video's (flash). Dat is gewoon onmogelijk in firefox. Iedere paar seconde hapert het beeld even. Als ik een video wil kijken moet ik daar altijd een andere browser voor opstarten om normaal te kunnen kijken. Meer mensen last van? HD of niet HD maakt dan nog niet eens zo veel uit.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dat juist omgekeerd: in Firefox werkt het altijd fatsoenlijk maar in iets als Safari of Internet Explorer is het wachten wanneer het misgaat. Opera doet het ook nog wel redelijk met Flash maar die zuigt weer met andere dingen zoals https.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Twazerty schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 23:23:
[...]

Wat mij opvalt is dat javascript meer als de helft van de ram gebruikt. Bij mij is 504 van de 927 MB alleen javascript. Met andere meuk erbij zit ik op 1.3 GB.

Waar ik mij al heel lang aan stoor is het kijken van video's (flash). Dat is gewoon onmogelijk in firefox. Iedere paar seconde hapert het beeld even. Als ik een video wil kijken moet ik daar altijd een andere browser voor opstarten om normaal te kunnen kijken. Meer mensen last van? HD of niet HD maakt dan nog niet eens zo veel uit.
Dat haperen heb ik ook gehad. Dat was bij mij firefox breed. Na een verse start ging het even goed, maar na een paar uur kwam het symptoom, elke paar seconden (~30) een lag van 1~2 seconden. Vreselijk irritant!

Ik heb uiteindelijk ervoor gekozen een keer een totaal nieuw profiel te maken (die ging al wat versies mee), want ik had ook aardig wat add-ons. Nu gaat het een stuk beter! Wel weer een goed aantal add-ons geïnstalleerd, maar gewoon wat bewuster.
Bookmarks etc heb ik via Firefox Sync teruggehaald.

[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 25-05-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Peeder schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:03:
- Hardwareversnelling in- en uitschakelen
hee bedankt voor de info, helemaal vergeten dat dat kon.

mijn laptop met 8500gt gaf alllerlei artefacts in firefox.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pu71VcoGGCEPemK4VOfsfklr/thumb.png
is nu zo goed als over :*)

de kaart is brak ja, is vandaag ook gebakken, maar gamen doe ie zonder enige artefact.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Twazerty schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 23:23:
[...]

Ik heb dit gedaan en nooit geen last van haperende video's meer gehad :)

http://lifehacker.com/534...tube-jumpiness-in-firefox

[ Voor 4% gewijzigd door desalniettemin op 26-05-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• das_phantom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik heb hier een situatie, misschien dat iemand een goede suggestie voor mij heeft.

Het zit zo dat ik op drie computers werk op verschillende locaties en allen met Firefox. Nu werk ik vaak met bookmarks en heb graag mijn bookmarks altijd beschikbaar op elke computer. Ik heb een tijdje Firefox Sync gebruikt voor dit doeleinde, maar ik vond het behoorlijk vervelend dat als ik op computer a een bookmark verwijder, ik op computer b werk en daarna weer inlog op computer a, dat de bookmark weer terug is geplaatst.

Is hier een oplossing voor of vraag ik iets onmogelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-10 15:17

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Meer mensen die de add-on Youtube High Definition 2.6 hebben geïnstalleerd? Deed tot voor kort goed zn werk, opende altijd een YT video in HD, maar sinds een aantal dagen werkt ie niet meer...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:21
das_phantom schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:17:
Ik heb hier een situatie, misschien dat iemand een goede suggestie voor mij heeft.

Het zit zo dat ik op drie computers werk op verschillende locaties en allen met Firefox. Nu werk ik vaak met bookmarks en heb graag mijn bookmarks altijd beschikbaar op elke computer. Ik heb een tijdje Firefox Sync gebruikt voor dit doeleinde, maar ik vond het behoorlijk vervelend dat als ik op computer a een bookmark verwijder, ik op computer b werk en daarna weer inlog op computer a, dat de bookmark weer terug is geplaatst.

Is hier een oplossing voor of vraag ik iets onmogelijks?
interessante post. ik heb nog geen ervaring met sync van firefos, maar ik ben wel van plan om met deze te gaan werken. maar als het zo is, kan ik beter iets anders gebruiken. maar ik ben benieuwd naar de reacties van de andere gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
@das_phantom: Dit misschien?

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/xmarks-sync/

[ Voor 7% gewijzigd door desalniettemin op 29-05-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Cybpraetorian schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:23:
Meer mensen die de add-on Youtube High Definition 2.6 hebben geïnstalleerd? Deed tot voor kort goed zn werk, opende altijd een YT video in HD, maar sinds een aantal dagen werkt ie niet meer...
Ik gebruik deze, werkt prefect:

YouTube video quality manager 1.2

https://addons.mozilla.or.../youtube-quality-manager/

This add-on is used to set your YouTube video quality global preference.
E.g.: If you want all your videos on YouTube to play on 480p just set it in the addon and you're on.
Supports all video qualities.

Afbeeldingslocatie: https://static-ssl-cdn.addons.mozilla.net/img/uploads/previews/thumbs/59/59796.png?modified=1309213093

[ Voor 4% gewijzigd door brommer1 op 29-05-2012 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Heb 2 dagen Chrome als default browser gebruikt, ja ik ben stout geweest. Maarrum sneller is die niet vond Fx nog wel 'ns sneller, alleen met opstarten een fractie rapper met SSD.
Toch maar weer snel terug naar Firefox. Moet wel zeggen, dat als je Firefox gewend bent, de stap naar Chrome klein is , zoveel lijken ze op elkaar, en zal nog wel erger worden als de searchbar weggaat. :X

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 29-05-2012 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik gebruik Chrome ook veel naast Firefox, i.v.m. webdevelopmentzaken, maar ik heb toch altijd wel aardig wat kleine irritatietjes bij Chrome's interface. Ik ben altijd blij als ik hem weer kan sluiten en terug naar Firefox :)
Met Opera is het niet veel beter, hoor. Maar IE is toch altijd nog echt een marteling. Wat een gedrocht is dat!

Dus nog altijd: [Firefox] Wat vinden we ervan? We love it! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik probeer zo nu en dan ook weer andere browsers om te kijken of er wat beters is naast Firefox, maar voor alsnog ben ik nooit blijer geworden. Zoals Sjah al zegt start Chrome (ik gebruik zelf SRWare Iron) een stuk sneller op (bij een HDD) vergeleken met FF13 (en voorgaande). Maar daar blijft het dan ook bij :)
Opera en IE kunnen me beide (nog altijd) niet bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Eens Firefox, altijd Firefox _/-\o_
Pagina: 1 ... 23 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.