Cubic X schreef:
Nieuwe of juist oudere AMD drivers? Mijn ervaring met AMD leert mij dat de drivers nogal brak kunnen zijn. Het is geen Firefox probleem want ik hoor/zie er niemand anders over klagen. Gebeurt het ook bij andere dingen? Zou ook een probleem met de hardware (GPU) kunnen zijn. Is er misschien een BIOS update? Conflicterende programma's zou ook nog kunnen. Probeer eens een compleet schone installatie van Windows, dus geen recovery DVD's maar gewoon een clean Windows 7.
Ik heb vorige maand al geschreven dat dit een nieuwe laptop is.
Gekocht dinsdag 4 januari bij saturn.
Na de pre-install van deze laptop was er niks aan de hand. Dan heb ik natuurlijk de gebruikelijke erop gezet zoals vlc, msn, mailprog, updates, firefox 3 etc.
Nadat ik FF3 update naar FF4 is het begonnen met die beeldschermstuurprogramma melding.
Bios update weet ik niet.. Ik ben geen ICTer. Ik ben iemand die koopt een nieuwe laptop met mijn gespaarde geld en verwacht dat het dan goed loopt.. Niet dat ik dan weer problemen krijg (dan had ik mijn oude laptop kunnen behouden). Problemen die dan komen, kan ik alleen maar proberen op te lossen via help zoals hier of googlen.
Ik heb geen win7 install dvd. Ik heb alleen maar de 3 dvds van de acer (na de pre install kon ik die dvds branden als backup ofzo) dus is dan toch eigenlijk een schone install met drivers alles erop en eraan wat van de acer is. Daarna heb ik dus mijn dingen geinstalleerd...
Niet veel, omdat ik niet weet wat het probleem is wou ik die 1 voor 1 installen. en dat heb ik dan ook gedaan. en 21 juni waren mijn laatste updates geweest en mijn laatste programma (teamviewer) en heb geen problemen meer gehad.. dinsdag woensdag donderdag en vrijdag niet. Zaterdag ook niet voor lange tijd en ik heb FF5 en 1 msn chatscherm open. ik beroer mijn muis niet voor meer dan 5 minuten en keek tv.
Opeens werd mijn beeld zwart en stond die melding

er weer.
Voor een leek is dit frustrerend.
Dank je voor je antwoord.