Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien wat voor type compas in de HTC Desire S zit? Ik heb recent namelijk een valenta case gekocht, waar twee magneetsluiting in zitten. Als ik mijn toestel eruit haal is de compas niet meer optimaal, ik moet het dan recallibreren met de 8-wave methode. Wat ik me eigenlijk meer afvroeg is of het langdurig gebruik van de case permanente schade kan veroorzaken aan de onderdelen (o.a. compas) van de HTC Desire S?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Een kompas werkt logischerwijs per definitie met magnetisme...

Overigens; snap er niks van dat er mensen 2 dagen met de accu doen... Heb zelfs met juice defender maar anderhalve dag hooguit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:18
MikeyMan schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:07:
Een kompas werkt logischerwijs per definitie met magnetisme...

Overigens; snap er niks van dat er mensen 2 dagen met de accu doen... Heb zelfs met juice defender maar anderhalve dag hooguit...
Gaat er ook om of je 3G constant aan hebt staan of als je klaar bent over gaat naar 2G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:03
Ik kan 2 dagen met mijn telefoon doen:

- Constant 3G aan en nooit wifi.
- Ik Whatsapp denk ik ongeveer 25/30 x per dag.
- Ik kijk elke morgen nu.nl en nu ook de tweakers.net app.
- Ik speel tussendoor af en toe paar minuutjes een spelletje.
- Ik heb push mail voor gmail en hotmail aanstaan.
- Uiteraard bel ik ook nog een paar keer per dag dit zal uitkomen op zo'n 3 á 5 keer per dag.

Ik ben echt geen high-end gebruiker maar na twee dagen heb ik dan nog ongeveer 17 tot 20% accu over. In het weekend wanneer ik niet zoveel whatsapp naar iedereen en mijn tel stuk minder gebruik red ik zelfs 3 dagen!

Edit: Ik heb wel een progamma die mijn internet om 1:00 uitschakeld (3G) en om 7:00 weer netjes inschakeld. Toch zo'n 6 uur zonder internet per dag dan.

[ Voor 11% gewijzigd door stijn1309 op 19-05-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woei!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:57
Welk programma gebruik je om het internet uit te schakelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Ik heb Quick settings. Kun je in een scherm je Wifi, Brightness, 3G, GPS en nog meer uit/aan zetten enzo.

EDIT: nvm, was een reactie op Stijn zijn opmerking lees ik nu.. :)

[ Voor 25% gewijzigd door speek1984 op 19-05-2011 10:02 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Stefangrp schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:10:
Heb de DS laatst in mijn handen gehad en ik dacht eerst dat het de Wildfire S was, zo klein oogt ie haha.

Maarre.. tenzij je 450 euro over hebt voor een wat mooiere telefoon, wat meer geheugen en een wat nieuwere sense..
Gooi een goede custom rom op je 'oude' Desire en je hebt het extra geheugen en de nieuwere Sense al te pakken :)
Huh? Hoe maakt een andere rom meer geheugen op je oude Desire? Een andere rom heeft misschien meer geheugen over na installatie, maar nooit 1,1gb zoals de Desire S standaard heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wat me opvalt is dat (zelfs in een donkere omgeving) de hardware knoppen niet altijd oplichten in situaties waar je dat wel zou willen. Is hier een instelling voor?

Daarnaast zoek ik een app waarmee ik precies het dataverkeer kan regelen. Ik ga een week naar Le Mans in juni en wil dan eigenlijk alleen handmatig mijn RSS feeds en mail kunnen ophalen, verder niets. Als ik nu 3G inschakel gaat hij direct alles ophalen zoals Twitter, mail, etc. Nu kun je dit wel per applicatie uitschakelen maar ik ben bang dat er op de achtergrond toch nog eentje blijft zitten die data verbruikt. Liefst heb ik een app waarmee ik kan zeggen: alleen RSS en mail, andere programma's niet. Bestaat dat?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:58:
Wat me opvalt is dat (zelfs in een donkere omgeving) de hardware knoppen niet altijd oplichten in situaties waar je dat wel zou willen. Is hier een instelling voor?
Tiens, zitten er dan LEDS onder die knoppen? Heb die nog nooit gezien.
Zou wel erg handig zijn ja, de knoppen vinden in het donker is niet evident...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:54
verhaal van stijn1309 is exact ook het mijne, ongeveer zelfde settings. Ik gebruik Sweet Dreams om mijn internet af te zetten 's nachts. En ik heb al eens 3 dagen gehaald (allez net niet, collega had mijn nieuw speeltje gezien en heeft dan in een half uur de resterende 20% batterij leeggetrokken :) )

BeQuietAndDrive: ik zie er ook geen logica in. Heb ook al meegemaakt dat ze plots 's nachts oplichten. Heb het een paar keer op andere fora als opmerking zien passeren, maar nog nergens een echte logica gezien.

Volgens mij kan je bijvoorbeeld met de energiebeheer-widget in één keer alle synchronisaties afzetten, en dan in de toepassing die je wél wilt sychroniseren, daar handmatig syncen. Bij mij werkt dat toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
@woei: Ik gebruik netzoals nokie Sweet Dreams om mijn internet uit te schakelen 's nachts.

Tevens moet ik bekenen de helderheid van mijn scherm via de widget op zijn laagst heb staan. Voor binnengebruik is dit prima om mee te werken. Alleen als ik buitenkom met die zonnige dagen die we hebben gehad zie ik niks maar heb de helderheid widget op mijn homescreen staan en naar 2x drukken volledige helderheid waardoor ook dat prima is opgelost.

Door de helderheid niet meer via de sensor te regelen en laag te zetten ik beduidend langer kon doen met mijn telefoon. Misschien is dit ook wel de oplossing voor iedereen om een extra dag te redden, aangezien het scherm vaak het meeste energie vreet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:18

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

hm.

Ik maakte gisteren een aantal foto's, achter elkaar, zette één daarvan als achtergrond, sloot de camera app af - en sindsdien is het toestel stuk. Ik heb een zwart scherm met omlaagsleepbalkje. Ik kan de accu eraf halen en krijg hetzelfde. Memorykaartje eruit en dan opstarten: hetzelfde.

Enige wat nog hielp is - ben ik bang - een factory reset.
Nu mag ik wéér alle appjes downloaden en alles opnieuw instellen.
Best teleurstellend...

(hij is eerder op die manier vastgelopen na een simwissel..)

Edit: o ja, hij liep in eerste instantie vast, scherm op zwart, toen heb ik hem even laten liggen en resette ie zichzelf...

[ Voor 11% gewijzigd door pjottum op 20-05-2011 09:35 ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Zuur. Bestaat er geen back-up software? Zodat je na een herstel met die backup je apps weer kunt terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

nou ja, in beginsel maak je volgens mij een backup naar je gmail account, maar ja, of eea nu ook echt hersteld wordt is maar de vraag natuurlijk.

Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat als je met je account aanlogt, dat je dan al je apps en instellingen terugkrijgt. of niet, dat kan dan een keuze zijn.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
DieterVDW schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:08:
[...]

Tiens, zitten er dan LEDS onder die knoppen? Heb die nog nooit gezien.
Zou wel erg handig zijn ja, de knoppen vinden in het donker is niet evident...
Bij mij gingen ze ook 1x aan, daarna heb ik het niet meer aan zien gaan, is dit nergens in te stellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@pjottum
Als je je registreert via HTC Hub krijg je je programma's wel gedeeltelijk automatisch gerestored. Ik heb het toevallig pas gedaan.
Alleen veel settings van de programma's gaan verloren, alsmede je lokale media (foto's, video's e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

@Speek ik zal het eens proberen, kijken wattie doet..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@pjottum
Let wel: ook contacts vallen onder hetgeen je niet terugkrijgt. Dat zal ook inderdaad afhangen van het feit of je ze synced met gmail. Ik was iig alles kwijt, behalve enkele programma's die hij (zoals ik al aangaf) zelf begon te downloaden en installeren.
Feit dat ik veel kwijt was zal hem er ook in gezeten hebben dat ik heb gekozen om mijn geheugen kaartje te laten formatteren. Je kunt ook kiezen om die intact te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 20:28
alexkroeze schreef op zondag 08 mei 2011 @ 09:02:
Ik probeer mijn contacten te synchroniseren naar mijn laptop, maar de meegeleverde htc sync geeft niet de mogelijkheid de contacten en de agenda te synchroniseren. De "aanknop" in htc sync blijft zeg maar grijs. Het programma als admin starten helpt niet. Heeft iemand het wel werkende of zijn er andere oplossingen om agenda en contacten te synchroniseren.
Bij mij kan ik wel op de 'aan'-knop drukken bij HTC Sync. Echter geeft hij de foutmelding dat Outlook niet mijn standaard e-mailclient is. Helaas is Outlook dat wel en ik heb het zelfs nog opnieuw gecheckt in Outlook (bij Opties).

Weet iemand wat ik nu nog kan proberen? Hij blijft dus de foutmelding geven dat Outlook niet mijn standaard e-mailclient is terwijl dat wèl zo is. Het gaat overigens om Outlook 2010 en HTC Sync 3.0

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:55

Sr_Ogel

Klop klop klop

@Lupo,
zelf had ik het voor elkaar door outlook te installeren (weet ook niet of outlook 2010 wel ondersteund wordt door htc), maar ben nu nog stap verder gegaan. Het synchroniseren moet namelijk altijd via de usb kabel. Heb nu alles via gmail gesynchroniseerd en met een programmatje van goolge synchroniseer ik weer met outlook. Dan heb je het draadloos en misschien werkt het bij jou dan ook wel.

linkje

[ Voor 6% gewijzigd door Sr_Ogel op 20-05-2011 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
alexkroeze schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:46:
@Lupo,
zelf had ik het voor elkaar door outlook te installeren
Bedoel je toevallig "door outlook te herinstalleren"? Ik las ook ergens dat je in plaats van de 64bit Outlook moest kiezen voor 32bit wilde het werken. Ik denk dus dat ik Office 2010 maar opnieuw ga installeren.
(weet ook niet of outlook 2010 wel ondersteund wordt door htc), maar ben nu nog stap verder gegaan. Het synchroniseren moet namelijk altijd via de usb kabel. Heb nu alles via gmail gesynchroniseerd en met een programmatje van goolge synchroniseer ik weer met outlook. Dan heb je het draadloos en misschien werkt het bij jou dan ook wel.

linkje
Ik zal daar ook eens naar kijken. Best handig inderdaad! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:55

Sr_Ogel

Klop klop klop

LuPo schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:14:
[...]
"door outlook te herinstalleren"?
In mijn geval moest ik outlook installeren, daarvoor had ik live mail. Geen idee wat je voor outlook 2010 moet doen om het te laten samenwerken met htc sync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 17:08
alexkroeze schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:46:
Het synchroniseren moet namelijk altijd via de usb kabel.
Is dat zo? Kun je niet via Bluetooth syncen met Outlook?

Ik heb nu een Nokia E71 en sync mijn contacten en agenda dagelijks via BT simpel met Outlook 2007. Komende week krijg ik mijn HTC Desire S binnen (hopelijk, duurt nu al een week bij belsimpel :() en ik zou het wel minder praktisch vinden als ik bij dat toestel weer een kabel moet gebruiken voor dit soort basale (smartphone) functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:06
Weet iemand of dat de Desire S is uitgerust met gorilla glass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:06
X_lawl_X schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:29:
Weet iemand of dat de Desire S is uitgerust met gorilla glass?
met een beetje zoekwerk moet je dat toch echt wel kunnen vinden: http://www.corninggorillaglass.com/#featured-products

kijk bij HTC producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Kan iemand mij in het kort even uitleggen waarom geen Task Killer te gebiuken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 17:08
timothee schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:55:
[...]

Is dat zo? Kun je niet via Bluetooth syncen met Outlook?

Ik heb nu een Nokia E71 en sync mijn contacten en agenda dagelijks via BT simpel met Outlook 2007. Komende week krijg ik mijn HTC Desire S binnen (hopelijk, duurt nu al een week bij belsimpel :() en ik zou het wel minder praktisch vinden als ik bij dat toestel weer een kabel moet gebruiken voor dit soort basale (smartphone) functionaliteit.
Omdat ik het toestel zoals gezegd nog niet binnen heb, kan ik het nog niet zelf testen. Ik heb de handleiding van de Desire S even gedownload en lees dat je inderdaad de USB kabel nodig hebt om met HTC Sync te kunnen werken.

Na een snelle Google actie kom ik erachter dat er in elk geval twee apps zijn waarmee je wél via BT kunt syncen:De eerste is niet gratis en ook niet echt goedkoop, de tweede is wel gratis.

Toch wel een beetje triest dat je weer een 3rd party app nodig hebt voor deze basale functionaliteit. Is dat bij alle smartphone fabrikanten met Android toestellen zo, of schiet HTC hier tekort?
Ik kon volgens mij 4 of 5 jaar geleden al via BT syncen met Outlook, via de standaard software van Nokia (die overigens ook niet geweldig is, maar wel werkt).

Heeft iemand hier ervaring met genoemde apps of evt. tips voor een andere app als je je contacten én afspraken in Outlook wilt syncen met je Desire S via Bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSideX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 16:26
Hmmm niet standaard synchroniseren via bluetooth is idd wel jammer, dit zat al op mijn SE W950i van 4 jaar oud, maar werkte wel niet goed...

24 x Phono Solar 410W Oost-West - SMA Tripower 10kW - Sunny Home Manager 2.0 - Alfen Eve Single Pro-Line - EQB 250+ 74kWh - WP Nibe S1255 6kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:56:
Kan iemand mij in het kort even uitleggen waarom geen Task Killer te gebiuken ?
http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/
Kijk deze site eens, staat een uitgebreide uitleg. Samenvatting ervan staat onderaan bij TL;DNR.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
timothee schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:06:
[...]
Heeft iemand hier ervaring met genoemde apps of evt. tips voor een andere app als je je contacten én afspraken in Outlook wilt syncen met je Desire S via Bluetooth?
Ik ben daar ook over gevallen.
De oplossing had ik snel. Outlook mail gaat sowieso goed via mijn provider (IMAP), en qua agenda ben ik overgestapt naar Google Agenda. Briljant.
Zodra ik een afspraak in mijn telefoonagenda zet, staat die meteen in de webagenda. Thuis kunnen ze die dan meteen zien. Omgekeerd uiteraard ook.

Als je (zakelijk) met Outlook agenda moet blijven werken is het syncen met een kabeltje idd erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 03:48:
[...]

http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/
Kijk deze site eens, staat een uitgebreide uitleg. Samenvatting ervan staat onderaan bij TL;DNR.
Ok daar zit wel een logica in, maar doe nu met Task Killer 4 dagen met mijn accu.
jij gebruikt denk ik geen,en heb jij constant 3G aanstaan, hoelang gaat jou accu mee ?

*** edit ***

Ga toch het verschil eens testen.
Heb nu 3d - 10u - 20 m met een volle accu gedaan en Task killer

Als de accu weer vol is ga ik het testen zonder, ik laat het verschil weten.

Laad overigens zeer snel op, was om 19 uur leeg en zit nu alweer vol ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Albert020 op 22-05-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:03

sphere

Debian abuser

[b][message=35901329,noline]edit: nu nog even wachten op mijn imitatie auto houder en auto oplader. Heb gekozen voor een universele houder zodat de HTC Legend van de vrouw er ook in gebruikt kan worden
Heb je die houder al binnen? Hoe bevalt-ie?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:53
Bij sommige ontvangen smsjes krijg ik niet de contact gegevens te zien, terwijl ze wel netjes in m'n contacten staan, die ik via gmail gecreëerd heb. Het enige wat ik zie, is hun telefoonnummer.
Als ik op de info tik en weergeven kies, wordt wel de juiste contact gevonden uit de contacten. Daarna is het sms voorzien van de afzender, maar zonder afbeelding van de persoon.
Erg onduidelijk allemaal en ik kan er geen logica in ontdekken.. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Verder vind ik het een lekker toestel. De behuizing voelt heerlijk stevig en degelijk aan. Maar ik was dan ook een nokia 5800 gewend. Elke dag vind ik wel weer iets nieuws en heb er veel plezier van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Ik heb hier totaal geen last van dus probeer het volgende even na te lopen:

- Geen nummers meer op de simkaart?
- als je naar contacten gaat en dan op menu drukt vervolgens op weergeven welke opties heb je aanstaan?
- Ik heb hier alleen een vinkje bij google

Misschien helpt het, maar volgensmij zijn hier wel eens eerder berichten over dit probleem naar voren gekomen. Ik weet niet of ze een oplossing hebben gepost maar het is het zoeken waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 07:20
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1092333

Voor iedereen die tegen de securitie flag is op de desire en de incredible S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
Albert020 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 10:51:
[...]
daar zit wel een logica in, maar doe nu met Task Killer 4 dagen met mijn accu.
jij gebruikt denk ik geen,en heb jij constant 3G aanstaan, hoelang gaat jou accu mee ?
snel op, was om 19 uur leeg en zit nu alweer vol ;)
Ik doe met WiFi en G3 altijd aan, GPS altijd uit, geen taskkiller, 36 tot 48 uur (ongeveer) met een acculading. Een en ander afhankelijk wat ik verder met het toestel doe.
In ieder geval minstens een keer of 10 de mailboxen checken (synchronisatie iedere 15 minuten), en een paar keer per dag nu.nl, tweakers.net, androidworld, en nog zo wat nieuwssites. Ook via de browser. Chatten, sms-en, youtube (en dat soort apps), Hyves, doe ik nauwelijks. Facebook en LinkedIn 1 of 2 keer per dag checken. Verder wel bellen uiteraard.
Thuis en overal waar een bekend WiFi netwerk is gaat-ie over op WiFi, verder alles via G3 en HSDPA.

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat de accu met zo'n uur of 12 leeg was, maar daar kan ik wel altijd de reden van bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
Ik heb een aantal weken de Desire S via Vodafone.
Hij is branded, dwz dat er in het opstartscherm een logo langs komt. verder niets aan de hand of anders.
Dacht ik.
Tot vandaag had ik er een KPN sim inzitten in afwachting van de portering naar Vodafone.

Nu met een Vodafone Sim dus, en ineens is het menu draadloos en netwerken anders geworden.
Tethering is nu ineens uitgegrijsd, maar ik heb sterk de indruk dat er bij draadloze (WiFi) netwerken nog meer is veranderd. Ik kan me niet goed herinneren hoe alle menu items precies horen te heten, maar het lijkt me dat er meer is veranderd.

Kan iemand daar iets over melden uit eigen ervaring ?
Verandert of blokkeert Vodafone meer opties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Kan je alleen vertellen dat ik de volgende opties heb bij wi-fi

Wi-fi inschakelen (vink)
Netwerkmelding (vink)
Wi-Fi-Protected Setup
Wi-Fi-netwerk toevoegen

Ik heb geen ervaring met branded toestellen, want ik zorg er altijd voor dat ik ze niet branded heb. Er kleven altijd alleen maar nadelen aan en ken tot nu toe nog geen voordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
timothee schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:06:
[...]Toch wel een beetje triest dat je weer een 3rd party app nodig hebt voor deze basale functionaliteit. Is dat bij alle smartphone fabrikanten met Android toestellen zo, of schiet HTC hier tekort?
Ik kon volgens mij 4 of 5 jaar geleden al via BT syncen met Outlook, via de standaard software van Nokia (die overigens ook niet geweldig is, maar wel werkt).
Wat zou je dan moeten synchroniseren via BT? Je kunt toch gewoon alles via internet laten synchroniseren met je toestel... BT is zo 2008.

Ik denk dat Google het gebruik van Google accounts hiermee een beetje wil opdringen. Daar kun je ook agenda item, contactpersonen en mail mee synchroniseren maar dan gewoon via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Xander1 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:18:
Ik heb een aantal weken de Desire S via Vodafone.
Hij is branded, dwz dat er in het opstartscherm een logo langs komt. verder niets aan de hand of anders.
Dacht ik.
Tot vandaag had ik er een KPN sim inzitten in afwachting van de portering naar Vodafone.

Nu met een Vodafone Sim dus, en ineens is het menu draadloos en netwerken anders geworden.
Tethering is nu ineens uitgegrijsd, maar ik heb sterk de indruk dat er bij draadloze (WiFi) netwerken nog meer is veranderd. Ik kan me niet goed herinneren hoe alle menu items precies horen te heten, maar het lijkt me dat er meer is veranderd.

Kan iemand daar iets over melden uit eigen ervaring ?
Verandert of blokkeert Vodafone meer opties ?
Vreemd. Ik heb ook een Desire S met Vodafone abo (die nog moet ingaan) en heb een non-branded toestel gehad. Wel besteld via een derde partij (gsmwijzer.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Laatst online: 17:58

Matis

Rubber Rocket

Zojuist de Desire S besteld :)

* Matis can't wait :9

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
@lupo gsmwijzer.nl en andere shops verkopen na mijn weten nooit branded toestellen.
Deze partij koopt namelijk telefoons in en verkoopt deze i.c.m. een abo. Krijgen ze 100 telefoons binnen dan is het voor hun bij voorbaad nog niet duidelijk of die 100 telefoons verkocht zullen worden met of zonder abo en al helemaal niet met welke provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:44
Iemand die al een hoesje heeft voor de Desire S? Het liefst niet 1tje waar je hem er echt uit moet trekken... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
stijn1309 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:00:
@lupo gsmwijzer.nl en andere shops verkopen na mijn weten nooit branded toestellen.
Deze partij koopt namelijk telefoons in en verkoopt deze i.c.m. een abo. Krijgen ze 100 telefoons binnen dan is het voor hun bij voorbaad nog niet duidelijk of die 100 telefoons verkocht zullen worden met of zonder abo en al helemaal niet met welke provider.
Dat is ook de reden waarom ik nooit rechtstreeks bij providers mijn toestellen haal.

Ik heb mij Desire S dan ook bij de Bel Company gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:11
Ik ben nu van Ben over op Simyo en mijn gezeur met wegvallend bereik lijkt tot het verleden behoren. Overmorgen een treinreis om het goed te testen :D !

(Wat een genot zeg, als je ineens je telefoon weer normaal kunt gebruiken zonder aldoor te pielen om weer op het netwerk te komen).

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
jeroentjuhboer schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:00:
Iemand die al een hoesje heeft voor de Desire S? Het liefst niet 1tje waar je hem er echt uit moet trekken... :p
Ik heb het officiële leren HTC hoesje gekocht. In Nederland naar mijn weten overal ongeveer €25. In Engeland besteld voor iets meer dan €10.

Erg mooi hoesje en de telefoon wordt er goed door beschermd. Het hoesje is alleen niet echt klein te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:graag zien wij een apart topic verschijnen m.b.t. accessoires voor de HTC Desire S, is er iemand die dit op zich wil nemen?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
LuPo schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:00:
[...]

Ik heb het officiële leren HTC hoesje gekocht. In Nederland naar mijn weten overal ongeveer €25. In Engeland besteld voor iets meer dan €10.

Erg mooi hoesje en de telefoon wordt er goed door beschermd. Het hoesje is alleen niet echt klein te noemen.
Hier heb je hem voor 16,95 euro incl. verzendkosten

HTC PO S520 Pouch Black Origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Bullet NL schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:02:
[modbreak] graag zien wij een apart topic verschijnen m.b.t. accessoires voor de HTC Desire S, is er iemand die dit op zich wil nemen? [/]
Been there, done that: Accessoires voor de HTC Desire S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Albert020 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:19:
[...]

Hier heb je hem voor 16,95 euro incl. verzendkosten

HTC PO S520 Pouch Black Origineel
Ik zie het. Ik heb hem dus via Ebay besteld voor €10,88. Scheelt toch weer iets. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 16:00
[...]

Ok daar zit wel een logica in, maar doe nu met Task Killer 4 dagen met mijn accu.

*** edit ***

Heb nu 3d - 10u - 20 m met een volle accu gedaan en Task killer

Laad overigens zeer snel op, was om 19 uur leeg en zit nu alweer vol ;)
Ik raad je wel aan om Watchdog te installeren. Zo kan je apps die vastlopen (en dus je CPU opslokken) killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zit nu in het buitenland, en loop voor het eerst tegen iets verbazingwekkends aan; zowel Google als htc hebben blijkbaar niet de moeite genomen om fatsoenlijke gespreks en data meters in te bouwen... Natuurlijk op te lossen met apps, maar ik vind het werkelijk onbegrijpelijk dat dit niet standaard aanwezig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
!!! Verkeerd gepost !!!

[ Voor 98% gewijzigd door Albert020 op 25-05-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:06
Vreemd, als ik inlog op HTCSense.com kan ik alleen maar zien waar mijn Desire S zich bevindt. Ook kan ik de phone locken, berichten doorsturen en het apparaat over laten gaan. Er zouden volgens reviews vele andere functies moeten zijn, zoals het bekijken van contacten etc. Deze hele navigatiebalk ontbreekt bij mij?

[ Voor 6% gewijzigd door X_lawl_X op 25-05-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSideX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 16:26
Ik kan niet eens inloggen op HTCSense.com. Gisteren account aangemaakt en vandaag een paar keer geprobeerd mijn account te verifieren, maar kreeg telkens de melding dat er onderhoudswerken aan de gang waren. Nu krijg ik deze melding niet meer maar kan ook niet inloggen. Wachtwoord opnieuw aanvragen haalt niks uit.

24 x Phono Solar 410W Oost-West - SMA Tripower 10kW - Sunny Home Manager 2.0 - Alfen Eve Single Pro-Line - EQB 250+ 74kWh - WP Nibe S1255 6kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
DarkSideX schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:11:
Ik kan niet eens inloggen op HTCSense.com. Gisteren account aangemaakt en vandaag een paar keer geprobeerd mijn account te verifieren, maar kreeg telkens de melding dat er onderhoudswerken aan de gang waren. Nu krijg ik deze melding niet meer maar kan ook niet inloggen. Wachtwoord opnieuw aanvragen haalt niks uit.
Hier ook niet, krijg:

Op HTCSense.com vindt op dit moment onderhoud plaats.
We zijn zo terug! Onze excuses voor het ongemak.

*** Edit ***

Kom er nu wel in maar moet synchroniseren en heb daar nu geen tijd voor, morgen weer ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 25-05-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven_Vdb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-09 09:14
Albert020 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:20:
[...]

Hier ook niet, krijg:

Op HTCSense.com vindt op dit moment onderhoud plaats.
We zijn zo terug! Onze excuses voor het ongemak.

*** Edit ***

Kom er nu wel in maar moet synchroniseren en heb daar nu geen tijd voor, morgen weer ;)
Moet het ook nog verifiëren. Maar kan maar niet inloggen.
Nog iemand last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Al deze hele week in onderhoud voor zover ik weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:45
MikeyMan schreef op woensdag 20 april 2011 @ 18:02:
https://market.android.co....code.p.slideunlocker2dOm nog even terug te komen op het automatisch opnemen bij het uit de zak halen van de telefoon.

Heb flink zitten zoeken naar een lockscreen app. Lock 2.0 lijkt het probleem te verminderen door het presenteren van twee knoppen. Vind het er alleen niet top uitzien.

Maar wellicht een oplossing voor anderen:
https://market.android.co...le.code.p.slideunlocker2d
Ik ben een van de mensen die ook een probleem heeft met het automatisch opnemen van de telefoon. De Lock 2.0 app doet niet wat ik wil.

Ik wil een simpele oplossing om te voorkomen dat de telefoon automatisch opneemt (wie verzint zoiets!!!), verder niets. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
...zijn er nu stofjes in m'n scherm gekomen :/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
@ucchan mag het niet hopen... dan had ik ook met mijn diamond2 en eenmaal stof onder het scherm dan krijg je dat nooit meer weg.

Diamond 2 is om die reden 2x weg geweest na de eerste keer laten 'repareren' was het helemaal schoon maar was het binnen 2 maanden 2x zo erg als dat ik hem had opgestuurd na 1,5 jaar de eerste keer.

Ikzelf zie nog geen stofjes onder mijn scherm.. gelukkig.

Heb jij hem in een pouch zitten of los in je zak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels peersman
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09-2023
Beste mede tweakers,

Ik heb verschillende verhalen gehoord en ook ondervonden met de HTC Desire S m.b.t Wifi.
Bij een Linksys router N serie krijg ik geen verbinding met de Desire S als de SSID uit staat. Krijg de melding dat het netwerk niet binnen bereik is. Dit terwijl ik er 2 meter vanaf sta. Ik heb het netwerk toegevoegd toen de SSID uitstond. Dan krijg ik geen verbinding, maar zet ik de SSID aan maakt deze meteen verbinding.

Ik lees ook op Google dat dit lijkt op een bug in android. Sommige zeggen dat je een wifi manger app moet downloaden en dat het dan weer werkt. Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben of misschien een oplossing zonder dat je een app moet downloaden en gewoon de standaard wifi manger kan gebruiken van de Desire S? Ik vraag mij sowieso af of Google dit gaat oplossen.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al z'n Desire S kunnen rooten?
Ik las iets over S-on/off?! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

niels peersman schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:49:
Beste mede tweakers,

Ik heb verschillende verhalen gehoord en ook ondervonden met de HTC Desire S m.b.t Wifi.
Bij een Linksys router N serie krijg ik geen verbinding met de Desire S als de SSID uit staat. Krijg de melding dat het netwerk niet binnen bereik is. Dit terwijl ik er 2 meter vanaf sta. Ik heb het netwerk toegevoegd toen de SSID uitstond. Dan krijg ik geen verbinding, maar zet ik de SSID aan maakt deze meteen verbinding.

Ik lees ook op Google dat dit lijkt op een bug in android. Sommige zeggen dat je een wifi manger app moet downloaden en dat het dan weer werkt. Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben of misschien een oplossing zonder dat je een app moet downloaden en gewoon de standaard wifi manger kan gebruiken van de Desire S? Ik vraag mij sowieso af of Google dit gaat oplossen.
Alvast bedankt.
Bij mij broadcast hij het SSID ook niet, maar ik kon zo verbinding maken. Dlink DIR-855

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik heb sinds gisteren mijn Desire S binnen. Geweldige telefoon, alleen loopt soms de klok/tijd van de telefoon tussen de 5 en 8 minuten voor op de werkelijke (computer)tijd.

Hebben meer mensen hier last van?

Ik heb And-versie 2.3.3 en Sense 2.1; Vreemde zaak, want nu loopt de tijd weer synchroon, maar een uur geleden werd ik 8 minuten te vroeg gewekt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Matis schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:00:
Ik heb sinds gisteren mijn Desire S binnen. Geweldige telefoon, alleen loopt soms de klok/tijd van de telefoon tussen de 5 en 8 minuten voor op de werkelijke (computer)tijd.

Hebben meer mensen hier last van?

Ik heb And-versie 2.3.3 en Sense 2.1; Vreemde zaak, want nu loopt de tijd weer synchroon, maar een uur geleden werd ik 8 minuten te vroeg gewekt :'(
Misschien staat de optie om de tijd van het mobiel netwerk te gebruiken aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Daantje20 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:10:
Misschien staat de optie om de tijd van het mobiel netwerk te gebruiken aan?
Ja, dat staat ie, maar zou dat echt uitmaken dan? Met WiMo op mijn vorige HTC had ik dat ook aanstaan en werkte het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Matis schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:12:
[...]

Ja, dat staat ie, maar zou dat echt uitmaken dan? Met WiMo op mijn vorige HTC had ik dat ook aanstaan en werkte het prima.
Als de telefoon lang genoeg geen synchronisatie kan doen met het netwerk kan de de klok gaan voor of achterlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Toch geen 8 minuten in (pak-em-beet) 8 uur :o Gisterenavond stond ie namelijk nog synchroon met de tijd op mijn PC. Toen ik vanochtend wakker werd stond hij 8 minuten voor en nu staat hij weer gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Matis schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:16:
Toch geen 8 minuten in (pak-em-beet) 8 uur :o Gisterenavond stond ie namelijk nog synchroon met de tijd op mijn PC. Toen ik vanochtend wakker werd stond hij 8 minuten voor en nu staat hij weer gelijk.
Dat is wel snel ja, een andere verklaring kan ik me niet bedenken op het moment :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mijn vriendin had gisteren ineens dat haar mobiel bijna een uur achterliep. Volgens mij hebben we hier een millenium-bug te pakken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

LuPo schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:35:
Mijn vriendin had gisteren ineens dat haar mobiel bijna een uur achterliep. Volgens mij hebben we hier een millenium-bug te pakken. :+
Toevallig begon een collega zojuist over hetzelfde probleem. Hij heeft de Desire, en ik denk dus dat het of een probleem is van de Provider (Vodafone in mijn geval) of van de And en/of Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
[...]

Heb nu 3d - 10u - 20m met een volle accu gedaan en Task killer

Heb het getest en nu dus zonder Task killer en ik sta versteld !

4d - 11u - 55m en heb nu 10% in de accu

Conclusie, Taks killers zijn overbodig !

[ Voor 22% gewijzigd door Albert020 op 27-05-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:17
Matis schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:40:
[...]
Toevallig begon een collega zojuist over hetzelfde probleem. Hij heeft de Desire, en ik denk dus dat het of een probleem is van de Provider (Vodafone in mijn geval) of van de And en/of Sense.
Ik heb het probleem ook (Desire + Telfort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:54
bsmpower schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:51:
[...]

Ik heb het probleem ook (Desire + Telfort).
ik heb het nu ook... in België. Zeer vreemd. Twitter staat wereldwijd ook vol van dergelijke berichten...

[ Voor 12% gewijzigd door nokie op 27-05-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Albert020 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:49:
[...]

Heb het getest en nu dus zonder Task killer en ik sta versteld !

4d - 11u - 55m en heb nu 10% in de accu

Conclusie, Taks killers zijn overbodig !
Pfff, impressive! Dat lukt mij niet. Ik heb wel heel de dag Wifi of 3G aan en autosync, behalve 's nachts. Tel staat dan wel aan. Bel ongeveer een uur per dag, verder wat mail, en gebruik enkele appjes. Verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
4 dagen ga ik ook niet redden hoogstens op vakantie in het buitenland :D

Ben nu aan mijn 3de dag bezig. 3 dagen geleden telefoon om 7:15 uit de oplader gehaald en nu dus 58 uur later heb ik nog 10%. Vanaf 15% schakelt wel energie besparing in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
stijn1309 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:00:
4 dagen ga ik ook niet redden hoogstens op vakantie in het buitenland :D

Ben nu aan mijn 3de dag bezig. 3 dagen geleden telefoon om 7:15 uit de oplader gehaald en nu dus 58 uur later heb ik nog 10%. Vanaf 15% schakelt wel energie besparing in.
Neem aan dat je dan continu 3G aan hebt staan ?
Ik zet deze steeds uit als ik het niet gebruik.....

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 27-05-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Voor mensen met het tijd-probleem op de Desire S; Hier loopt er een speciaal topic voor: HTC Desire: klok loopt ineens voor

Een oplossing is er nog niet voor, maar dan hoeven we dit topic daarvoor niet meer te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde probleem met de klok! ( belgie). Gewoon optie dat hij synchroniseert met je.netwerk afzetten...
Heb wel ander probleem, in sommige sms conversaties flipt hij ook qua timing.. mijn smsen zijn.in sommige comversaties altijd later verstuurd dan het antwoord. Ook al staat de klok.juist. gebeurt ook niet in alle conversaties, enkel sommige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Lijkt provider afhankelijk te zijn dan? Hier KPN, tijd loopt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 00:37:
Lijkt provider afhankelijk te zijn dan? Hier KPN, tijd loopt goed.
Hier geen problemen, heb Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Bij mij lijkt het het nu ook weer goed te doen. Tijd loopt iig weer gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Laatst online: 19:06
Hallo allemaal,

Ben sinds twee dagen ook een trotse eigenaar van de Desire S. Het is trouwens mijn eerste Android telefoon, maar ik vind het echt een verademing na Windows Mobile :) !

Nu zit ik wel met een klein probleem, als je het dat al kan noemen. Als ik een smsje krijg en ik reageer er onmiddellijk op, dan verschijnt de reactie soms boven het ontvangen berichtje in de conversatie (als ik binnen dezelfde minuut antwoord). Niet heel vervelend, maar wel een beetje dwaas. Ik heb dat trouwens met zowel de stock Messages-app als met Go SMS Pro (ben aan het testen welk van de twee ik leuker vind - iemand raad of opmerkingen daarover?).

Nu heb ik al liggen zoeken, maar ik vind er nagenoeg niets over. Ofwel gebruik ik de verkeerde zoektermen ofwel ben ik de enige die erover valt :) . Iemand enig idee hoe het komt en wat eraan te doen?

Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Yep dat heb ik ook. Erger me er niet zo aan eigenlijk, maar is er een fix voor?

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Albert020 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 18:01:
[...]

Neem aan dat je dan continu 3G aan hebt staan ?
Ik zet deze steeds uit als ik het niet gebruik.....
Continu 3G, alleen sweat dreams zorgt ervoor dat hij om 01:00 uitgaat en om 07:00 weer aanspringt!

@hierboven: heeft dit niet te maken met dat de tijd van jouw telefoon achter of voorloopt?
dacht dat die problemen verband hielden met elkaar...

[ Voor 18% gewijzigd door stijn1309 op 29-05-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hebben jullie toevallig al uitgevonden hoe je de voorkeursfoto voor een contact kunt wijzigen? Hij lijkt ze nu willekeurig uit google/Facebook/gmail te halen...
Beetje vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Laatst online: 19:06
YoshiBignose schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:35:
Yep dat heb ik ook. Erger me er niet zo aan eigenlijk, maar is er een fix voor?
Ha, dan ben ik toch niet de enige. Heb nog wat gezocht, maar nog geen oplossing gevonden... Nu is het niet zo storend, maar toch een beetje slordig !

Ik denk trouwens dat ik gewoon bij de standaard messages app ga blijven. Die SMS Go Pro heeft wel meer instellingsmogelijkheden, maar vertrouw meer op de gewone applicatie. En het icoontje is lelijk :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Zie dat hij nu bij Media Markt wel erg in prijs verlaagt is, heb er zelf 50 euro meer,
voor betaald en dit maar 2 weken geleden.... :(

*** Edit ***

Dat was alleen met die kortingsactie, dacht al...... ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Albert020 op 30-05-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

MikeyMan schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:19:
Hebben jullie toevallig al uitgevonden hoe je de voorkeursfoto voor een contact kunt wijzigen? Hij lijkt ze nu willekeurig uit google/Facebook/gmail te halen...
Beetje vervelend.
Je kan het instellen ja... althans ik had bij een paar contacten de voorkeursfoto veranderd.
Echter na een dag waren ze weer terug veranderd naar de facebook foto.

Erg irritant... en mogelijk een bug!??

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb intussen wel uitgevonden hoe ik ze per contact kan instellen, maar ik zou liever een setting waarin je een standaardvolgorde kunt bepalen.
Een soort prioriteit o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik heb hem ook gekocht!!

Over contact foto's gesproken. Ik kom van de HTC HD Mini af, had eerst alles netjes op mijn SD kaart gezet. Nu als ik bij een contact een foto wilt toevoegen staan alle vindt de Desire S ook mooi de portrait foto's van de HTC mini, ECHTER nu krijg ik weer een groen vierkantje om deze op juist formaat te knippen, terwijl deze foto's al goed formaat zijn. Zo blijft er weinig over dus. Iemand enig idee? Is er een speciale locatie waarnaartoe ik deze foto's moet kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb van mijn HTC Touch Diamond 2 nog zo'n universele auto oplader liggen. In de aanstekeraansluiting, USB-kabeltje erin en dan laadt 'ie op. Kan ik die ongestraft ook weer op mijn HTC Desire S gebruiken? Het is echt een uberuniverseel merkloos ding, lijkt (maar is het niet precies) op deze: http://www.smartphoneshop...ersele-usb-autolader.html

Staat niet eens een Ampere aanduiding op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 00:03:
Ik heb van mijn HTC Touch Diamond 2 nog zo'n universele auto oplader liggen. In de aanstekeraansluiting, USB-kabeltje erin en dan laadt 'ie op. Kan ik die ongestraft ook weer op mijn HTC Desire S gebruiken? Het is echt een uberuniverseel merkloos ding, lijkt (maar is het niet precies) op deze: http://www.smartphoneshop...ersele-usb-autolader.html

Staat niet eens een Ampere aanduiding op ;)
Ik had hiervoor ook de TD2. Ook zon 14 in een dozijn autolader gekocht en werkt ook prima op de Desire S.
Amperage maakt voor telefoons niet zo veel uit. Mestal zijn de autoladers op 2A afgezekerd.

Zal/moet dus gewoon werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
Eerder heb ik een vraag gesteld hoe ik een eigen signaaltoon voor alle binnenkomende berichten moet instellen.
Je moet daar een aparte map voor aanmaken, en dat heb ik gedaan. Vervolgens heb ik mijn toon daar ingezet.
Da's prima gelukt.

Maar.....
Ik heb dus voor alle binnenkomende berichten (SMS - Email - Gmail) dezelfde toon ingesteld.
De Desire S pakt die toon niet altijd. Dus soms wel, meestal niet. Ik ben alle instellingen, ook per app, doorgelopen, en daar waar dat kan staat mijn eigen toon als melding signaal. En toch gebruikt-ie 'm niet (altijd).

Weet iemand hier de oplossing voor ? Heb ik nog iets gemist qua instellingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 11:28:
Ik heb ook een probleem met mn hotmail/live account via de originele htc mail app.
Wanneer ik mijn berichten markeer als gelezen komen ze linea recta weer binnen als ongelezen wat natuurlijk zwaar irritant is. Gmail werkt wel perfect.
Heb jij dit al opgelost?
Want op mijn telefoon blijft hij ook gelezen emailtjes linea recta weer als ongelezen weergeven.
De enige manier is nu om via de website het mailtje te lezen, dan wordt ie ook al gelezen op mijn telefoon gemarkeerd. Idem dito btw met verwijderen/verplaatsen van mailtjes, daar trekt de hotmail-server zich ook geen ruk van aan :/

Voor de goede orde, ik haal mijn email binnen via Exchange ActiveSync met de volgende instellingen:
Server: m.hotmail.com
Username: username[at]hotmail[dot]com
Domain: leave this blank
SSL: Enable this/use always
Certificate: SSL

[ Voor 14% gewijzigd door Matis op 31-05-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Matis schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:36:
[...]

Heb jij dit al opgelost?
Want op mijn telefoon blijft hij ook gelezen emailtjes linea recta weer als ongelezen weergeven.
De enige manier is nu om via de website het mailtje te lezen, dan wordt ie ook al gelezen op mijn telefoon gemarkeerd. Idem dito btw met verwijderen/verplaatsen van mailtjes, daar trekt de hotmail-server zich ook geen ruk van aan :/

Voor de goede orde, ik haal mijn email binnen via Exchange ActiveSync met de volgende instellingen:
Server: m.hotmail.com
Username: username[at]hotmail[dot]com
Domain: leave this blank
SSL: Enable this/use always
Certificate: SSL
De mail cliënt van HTC werkte bij mij ook niet goed voor hotmail. Ergens op pagina 10 ofzo in dit topic had ik toen een guide geplaatst. In dit guide stond eigelijk dat je gewoon de orginele mail cliënt van google moest downloaden en deze werkt wel perfect. Meerdere mensen hier op het forum hebben de orginele mail cliënt gedownload en voor al die mensen werkte het perfect wat ik terug hoorde.

Bij deze guide kun je als het goed is ook de APK downloaden: http://digiex.net/guides-...us-one-android-2-2-a.html

[ Voor 8% gewijzigd door stijn1309 op 31-05-2011 09:58 . Reden: Link toegevoegt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ahja, die guide was ik ook al tegengekomen, maar het was allereerst gebaseerd op 2.2, toen werkte volgens mij ActiveSync nog niet zo goed.
Ik zal hem eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Probleempje bij mij met Exchange/Zimbra:
Ik stel dit in en werkt perfect, maar na paar dagen stopt de mail met synchroniseren.
Als ik expliciet probeer te syncen geeft 'm een fout.
Enige oplossing: account verwijderen en weer toevoegen...

Nog mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel benieuwd of (en zo ja: hoe) jullie met je Desire S navigeren in het buitenland en hoe dat bevalt. Ik gebruik nu de gratis navigatie van Nokia op mijn 6700 classic en navigatie in het buitenland (zonder dataverkeer) is erg belangrijk voor mij.

De berichten dat er binnenkort een TomTom app uitkomt voor Android doen mij nu twijfelen over de aanschaf van een Desire S.
Pagina: 1 ... 5 ... 27 Laatste