Volledig mee eens. Gebruikte voorheen Sygic Mobile Maps 10 op mijn Nokia E71 en heb nu een week lang de gratis licentie van Sygic 11 op mijn Desire S. Ziet er nóg gelikter uit dan voorheen, dus ik overweeg voor € 50,- de Europa kaart te kopen.
Enige wat me vandaag opviel, toen ik mijn Desire S had geconnecteerd met mijn Parrot MKi9200 carkit (via BT uiteraard):
- De navi (Sygic) lult gewoon vrolijk door terwijl ik aan het bellen ben i.p.v. dat het navigatiegeluid wordt gedempt. Ondertussen was het scherm zwart, dus navigeren kon ik ook niet (de ander verstaan tijdens een navigatie instructie evenmin).
- Het geluid uit de telefoon lijkt iets te laat bij de carkit binnen te komen; hij slikt zeg maar het eerste woord in:
"...200 meter links af slaan" i.p.v. "na 200 meter links af slaan" enz.
Geen onoverkomelijke zaken, maar met mijn E71 op dezelfde carkit had ik dit niet dus dat is geen vooruitgang.
Iemand soortgelijke ervaringen of een idee hoe dit op te lossen?
Moet toegeven dat ik nog niet heb gezocht bij de instellingen van Sygic of het eerste een instelbare optie is en ik moet nog even checken of mijn carkit de laatste firmware bevat (heb hem nog niet zo lang geleden geupdate, maar toch...).
N.B. nog een ander vraag, wat mogelijk niet in dit topic thuishoort, maar weet iemand of er een mogelijkheid is om een soort van batchfile aan te maken die je als snelkoppeling op je startpagina kunt plaatsen en die ervoor zorgt dat eerst de GPS wordt ingeschakeld en dan Sygic wordt gestart? Dat scheelt weer een handeling omdat ik GPS normaal uit heb staan

Is alleen de vraag of Sygic de GPS ook weer uit kan schakelen...
Ik ben nog een Android-n00b, dus misschien een stomme vraag
[
Voor 15% gewijzigd door
timothee op 02-06-2011 01:05
]