Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:58

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:58:
Ik ben heel benieuwd of (en zo ja: hoe) jullie met je Desire S navigeren in het buitenland en hoe dat bevalt. Ik gebruik nu de gratis navigatie van Nokia op mijn 6700 classic en navigatie in het buitenland (zonder dataverkeer) is erg belangrijk voor mij.

De berichten dat er binnenkort een TomTom app uitkomt voor Android doen mij nu twijfelen over de aanschaf van een Desire S.
Ik heb zelf Sygic GPS gekocht. Dit is compleet offline te gebruiken, mits je het instelt in je instellingen.
Voor Benelux was ik 19 euro kwijt. Vind ik niet duur als je het vergelijkt met TomTom.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:11
Voor het gemak zou ik ook wel navigatie willen kopen, maar voor het Midden-Oosten kan ik geen kaarten vinden, niet bij dat ingebouwde Route66-ding, niet bij Sygic...

Heeft iemand hier trouwens de navigatie gekocht zoals deze in het autopaneel zit? Ik vind het een beetje sneu geld voor de Benelux... heb je geen Duitsland, terwijl ik juist daar wel kom ipv in BeLux :P . Eea vind ik iig wat wazig.

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Toch wil ik jullie even wijzen op deze mooie aanbieding, 2 jaar lang 50% korting op Bel sms web met de Desire S.

https://directsales.vodaf.../details/582/htc_desire_s.

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 31-05-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Zojuist liep mijn desire s compleet vast, elke keer kwam hij met de lockscreen waarbij hij geen service had. Hierbij reageerde de telefoon niet op aanraking.
Soft reset uitgevoerd: hetzelfde probleem
Factory reset uitgevoerd: lockscreen, met service en htc sence achtergrond, wil ik de lock er af halen door naar beneden te slider, geeft hij alleen een wit scherm met het htc-logo....
Sim-kaart + data-kaart eruit gehaald, weer een factory reset, precies hetzelfde.

edit: na meerdere malen factory reset; veel gewacht wanneer het beschreven logo te zien was en koffie sprong hij 10 minuten geleden terug op het basisscherm waarna hij de contacten uit google ging synchroniseren....

[ Voor 18% gewijzigd door ozothebozo op 31-05-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik gebruik Sygic als offline navigatie.

Werkt perfect, ook in het buitenland is mijn ervaring.
Zelfs Griekenland, voor veel navigatiesystemen een probleem maar voor mij heel belangrijk, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
alwaysleft schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:29:
Toch wil ik jullie even wijzen op deze mooie aanbieding, 2 jaar lang 50% korting op Bel sms web met de Desire S.

https://directsales.vodaf.../details/582/htc_desire_s.
Als ik het niet verkeerd heb is die aanbieding 'maar' 12 maanden. Linkje.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YSK
  • Laatst online: 07-09 21:54

YSK

zie https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

"De abonnementskorting is gedurende de gehele contractsperiode geldig (24 maanden)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
LuPo schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:23:
[...]

Als ik het niet verkeerd heb is die aanbieding 'maar' 12 maanden. Linkje.
Nope, 24 maanden. Dus voor 400 euro over 2 jaar gezien heb je toestel gratis en bel en internet je ook nog eens 2 jaar. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:07
alwaysleft schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:39:
[...]

Nope, 24 maanden. Dus voor 400 euro over 2 jaar gezien heb je toestel gratis en bel en internet je ook nog eens 2 jaar. :9~
Tja dat is een mooie aanbieding en als je dat ook nog met een puntgaaf toestel wil doen
dan doe je goed aan om ook deze Case-Mate aan te schaffen
Heb um ook, echt een perfecte pasvorm en maakt je toestel niet dikker ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 31-05-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
YSK schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:16:
zie https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

"De abonnementskorting is gedurende de gehele contractsperiode geldig (24 maanden)."
Hoef je nergens een contactpersoon op te geven die er werkt dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
LuPo schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:07:
[...]

Hoef je nergens een contactpersoon op te geven die er werkt dan? :o
Nope, heb toen een simonly via die website besteld. Ze vragen om een actiecode, gewoon wat verzonnen en nu bel ik met die sim only >:) :9~ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:44
Ik gebruik deze nu ongeveer een week.
Case-Mate
Precies hetzelfde als die van @Albert020 maar dan zilver. Lijkt wit te zijn onderin
maar dat is niet zo. Hij is geheel zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Albert020 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:48:
[...]maakt je toestel niet dikker ;)
Hoe werkt dat dan?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Eerst maak je het scherm goed schoon met het doekje wat je bij de Case-mate krijgt.
Dan plak je de screen protector en klik je het toestel in de Case-mate, klaar is kees ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Albert020 op 01-06-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik reageerde specifiek op jouw opmerking dat het toestel niet dikker wordt. Vervangt de casemate de huidige achterkant van het toestel misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:19:
Ik reageerde specifiek op jouw opmerking dat het toestel niet dikker wordt. Vervangt de casemate de huidige achterkant van het toestel misschien?
Ahh ok, misschien 1 mm dikker dan meer zou het niet zijn ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 01-06-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Xander1 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:47:
Ik gebruik Sygic als offline navigatie.

Werkt perfect, ook in het buitenland is mijn ervaring.
Zelfs Griekenland, voor veel navigatiesystemen een probleem maar voor mij heel belangrijk, werkt perfect.
Is echt een super mooi navigatie programma.

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 01-06-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Albert020 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:20:
[...]

Ahh ok, misschien 1 mm dikker dan meer zou het niet zijn ;)
Oooh ok. Ik vroeg me werkelijk af hoe dat dan zou moeten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasC
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Weet iemand wat de verschillen zijn tussen een Vodafone branded toestel en een unbranded toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 17:08
Albert020 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:28:
[...]

Is echt een super mooi navigatie programma.
Volledig mee eens. Gebruikte voorheen Sygic Mobile Maps 10 op mijn Nokia E71 en heb nu een week lang de gratis licentie van Sygic 11 op mijn Desire S. Ziet er nóg gelikter uit dan voorheen, dus ik overweeg voor € 50,- de Europa kaart te kopen.

Enige wat me vandaag opviel, toen ik mijn Desire S had geconnecteerd met mijn Parrot MKi9200 carkit (via BT uiteraard):

- De navi (Sygic) lult gewoon vrolijk door terwijl ik aan het bellen ben i.p.v. dat het navigatiegeluid wordt gedempt. Ondertussen was het scherm zwart, dus navigeren kon ik ook niet (de ander verstaan tijdens een navigatie instructie evenmin).

- Het geluid uit de telefoon lijkt iets te laat bij de carkit binnen te komen; hij slikt zeg maar het eerste woord in:

"...200 meter links af slaan" i.p.v. "na 200 meter links af slaan" enz.

Geen onoverkomelijke zaken, maar met mijn E71 op dezelfde carkit had ik dit niet dus dat is geen vooruitgang.

Iemand soortgelijke ervaringen of een idee hoe dit op te lossen?
Moet toegeven dat ik nog niet heb gezocht bij de instellingen van Sygic of het eerste een instelbare optie is en ik moet nog even checken of mijn carkit de laatste firmware bevat (heb hem nog niet zo lang geleden geupdate, maar toch...).

N.B. nog een ander vraag, wat mogelijk niet in dit topic thuishoort, maar weet iemand of er een mogelijkheid is om een soort van batchfile aan te maken die je als snelkoppeling op je startpagina kunt plaatsen en die ervoor zorgt dat eerst de GPS wordt ingeschakeld en dan Sygic wordt gestart? Dat scheelt weer een handeling omdat ik GPS normaal uit heb staan :) Is alleen de vraag of Sygic de GPS ook weer uit kan schakelen...
Ik ben nog een Android-n00b, dus misschien een stomme vraag :)

[ Voor 15% gewijzigd door timothee op 02-06-2011 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antimos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:47
N.B. nog een ander vraag, wat mogelijk niet in dit topic thuishoort, maar weet iemand of er een mogelijkheid is om een soort van batchfile aan te maken die je als snelkoppeling op je startpagina kunt plaatsen en die ervoor zorgt dat eerst de GPS wordt ingeschakeld en dan Sygic wordt gestart? Dat scheelt weer een handeling omdat ik GPS normaal uit heb staan :) Is alleen de vraag of Sygic de GPS ook weer uit kan schakelen...
Dit kun je doen door bijv. Tasker of AutomateIt

Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien domme vraag, maar hoe kun je je 3g op bepaalde tijdstippen of met interval dat je zelf wil, laten inshakelen om bepaalde woods die je zelf kiest vb Facebook, BBC news, .. te laten refreshen? om dan weer uit te gaan.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroom
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:30
timothee schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:56:
[...]

Als de GPS functie aanstaat in android, wordt ie alleen gebruikt als er een programma draait dat de GPS nodig heeft. Dus als je onder instellingen > locatie > GPS satellieten gebruiken aanvinkt, zal de GPS automatisch aangaan op het moment dat je Sygic start. (En gaat de GPS automatisch uit op het moment dat je Sygic afsluit).
En dan hoef je dus alleen maar een koppeling aan te maken voor Sygic op je startpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:05
alwaysleft schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:39:
[...]

Leuke aanbieding! Alleen de volgende vraag.

Ik zie duidelijk het volgende staan:
Exclusief Vodafone voordeel voor personeelsleden. Jij, jouw vrienden en familie kunnen kiezen uit de beste toestellen tegen de laagste abonnementskosten.

Alleen ken ik niemand die bij Vodafone werkt. Kan ik dan ook gebruik maken van deze actie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
stroom schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:08:
[...]

Als de GPS functie aanstaat in android, wordt ie alleen gebruikt als er een programma draait dat de GPS nodig heeft. Dus als je onder instellingen > locatie > GPS satellieten gebruiken aanvinkt, zal de GPS automatisch aangaan op het moment dat je Sygic start. (En gaat de GPS automatisch uit op het moment dat je Sygic afsluit).
En dan hoef je dus alleen maar een koppeling aan te maken voor Sygic op je startpagina.
Als je de GPS laat aanstaan, kan ieder programma er gebruik van maken (denk aan facebook, twitter, camera apps, enz). Ook zal Google Maps de GPS heel de tijd gebruiken, terwijl meestal vaak overbodig is (wifi + gsm is voor de meeste toepassingen accuraat genoeg). Al die GPS activiteit komt je batterij niet ten goede. Mijns inziens doe je er beter aan telkens manueel de GPS aan te zetten (of scripten met Tasker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
PCMedic schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:00:
[...]

Leuke aanbieding! Alleen de volgende vraag.

Ik zie duidelijk het volgende staan:
Exclusief Vodafone voordeel voor personeelsleden. Jij, jouw vrienden en familie kunnen kiezen uit de beste toestellen tegen de laagste abonnementskosten.

Alleen ken ik niemand die bij Vodafone werkt. Kan ik dan ook gebruik maken van deze actie? :P
Ik heb de Desire S net voor voor mijn vriendin besteld. Actiecode "vodafone" accepteert de site gewoon. Bevestiging is ook al binnen in de mailbox. Dus het lijkt me dat het goed gaat komen. Keep you posted.

[ Voor 4% gewijzigd door Fest op 02-06-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:21
Kun je ook laten weten of de telefoon branded is? Waarschijnlijk wel, maar misschien ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Fest schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:39:
[...]

Ik heb de Desire S net voor voor mijn vriendin besteld. Actiecode "vodafone" accepteert de site gewoon. Bevestiging is ook al binnen in de mailbox. Dus het lijkt me dat het goed gaat komen. Keep you posted.
Thanks, let me know. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
FezzFest schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:13:
[...]

Als je de GPS laat aanstaan, kan ieder programma er gebruik van maken (denk aan facebook, twitter, camera apps, enz). Ook zal Google Maps de GPS heel de tijd gebruiken, terwijl meestal vaak overbodig is (wifi + gsm is voor de meeste toepassingen accuraat genoeg). Al die GPS activiteit komt je batterij niet ten goede. Mijns inziens doe je er beter aan telkens manueel de GPS aan te zetten (of scripten met Tasker).
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook al toen ik de tip van "Stroom" las.

Ik vergelijk weer even met mijn Nokia E71, die ik hiervoor gebruikte: Bluetooth had ik altijd aan staan, of GPS en mobiel internet altijd aan stonden weet ik eigenlijk niet...voor mijn gevoel werden die zaken pas ingeschakeld als ik Sygic startte of handmatig mijn mail checkte of de browser startte. Bij de Desire S merk ik dat de accu érg snel leeg is als ik al die zaken continu aan laat staan, dus kennelijk maken diverse applicaties op de achtergrond gebruik van die verbindingsopties. Dat is eigenlijk niet eens een vermoeden, maar blijkt ook echt zo te zijn: ondanks dat ik bijv. Gmail en Maps continu kilde (als proces), zag ik ze doodleuk weer in de taskmanager erbij staan de volgende keer dat ik keek! Nu heb ik dus alles uitgeschakeld en allerlei widgets op het 2e bureaublad gezet zodat ik relatief snel wifi / gps / 3g / bluetooth kan in-/uitschakelen. Dat Maps continu actief was, bleek overigens te liggen aan de standaard Maps widget die op een van de bureaubladen stond...die wilde continu mijn locatie bepalen. Die heb ik er dus af gemikt.

Eigenlijk wil ik dat er niks op de achtergrond actief draait, maar dat 3g / bluetooth / gps pas aan gaan als ik een specifieke applicatie start zoals Mail en Sygic.

Misschien ben ik een beetje een smartphone gebruiker van de oude stempel (ben gewend aan het relatief old-school Symbian S60, Android is dus nieuw voor me...bevalt goed maar op punten ook minder goed), maar ik heb een hekel aan al die shit die ongevraagd op de achtergrond data gaat versturen. Ik doe niks met social media en heb er ook geen behoefte aan als mijn locatie continu bepaald wordt zoals veel apps kennelijk doen.

Ik ga eens kijken wat ik kan met Tasker en AutomateIt, bedankt voor die links!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:03
@timothee heb je wel alle synchronisatie uitstaan dan onder instellingen van het apparaat?
want als jij mail app killed maar hij moet synchroniseren om de 10 minuten... tjah logisch dat hij hem dan automatisch weer opstart.

Ik kan gewoon 2 dagen halen met mijn accu van mijn telefoon de gehele dag 3G aan, maja dat is al veel vaker hier gemeld in het topic. Wat ik een belangrijke energie bespaarder vindt is gewoon de helderheid van het scherm handmatig instellen op laag. Ik heb een widget op mijn home tab dat zodra ik buiten in de zon mijn tel moet gebruiken ik ff 2x klik en hij is op volle sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
stijn1309 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:55:
@timothee heb je wel alle synchronisatie uitstaan dan onder instellingen van het apparaat?
want als jij mail app killed maar hij moet synchroniseren om de 10 minuten... tjah logisch dat hij hem dan automatisch weer opstart.
Inderdaad, zoals gezegd: in het begin had ik niet in de gaten dat specifieke widgets op andere bureaubladen op de achtergrond aan het syncen waren, of dat althans probeerden...logisch inderdaad dat die applicatie dan steeds weer bij taakbeheer erbij stonden.

Als het goed is, staan alle auto-sync opties uit, in alle mailclients en gps- / weer applicaties. Ik heb overal waar ik het kon vinden ingesteld dat ik handmatig wil syncen.
Ook achtergrondgegevens versturen staat uit, maar dat moet je irritant genoeg telkens weer inschakelen als je iets met de Android Market wil doen...
Ik kan gewoon 2 dagen halen met mijn accu van mijn telefoon de gehele dag 3G aan, maja dat is al veel vaker hier gemeld in het topic. Wat ik een belangrijke energie bespaarder vindt is gewoon de helderheid van het scherm handmatig instellen op laag. Ik heb een widget op mijn home tab dat zodra ik buiten in de zon mijn tel moet gebruiken ik ff 2x klik en hij is op volle sterkte.
Het scherm heb ik standaard op de middelste stand staan, kan ook met een widget eenvoudig switchen tussen minder fel of juist feller (wat je buiten inderdaad nodig hebt om iets te kunnen lezen op het scherm).
3G, Wifi, BT en GPS staan uit tot ik ze handmatig aanzet voor een specifieke applicatie (zoals mail of navigatie of BT sync met Outlook, wat overigens na 1x niet echt meer wil lukken met MyPhoneExplorer omdat ik geen connectie meer krijg tussen telefoon en pc, maar dat terzijde...)

Overigens heb ik de indruk dat de accu inmiddels, na een weekje, langzaam aan wat langer mee lijkt te gaan. In elk geval iets langer dan 1 dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
ozothebozo schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:04:
Zojuist liep mijn desire s compleet vast, elke keer kwam hij met de lockscreen waarbij hij geen service had. Hierbij reageerde de telefoon niet op aanraking.
Soft reset uitgevoerd: hetzelfde probleem
Factory reset uitgevoerd (...)
Sinds mijn factory reset is mijn telefoon meerdere malen weer spontaan gaan rebooten. Iemand na een factory reset ook ervaring mee? Anders stuur ik 'm naar HTC voor repair... want dit is geen doen zo.

[ Voor 32% gewijzigd door ozothebozo op 06-06-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
ozothebozo schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:54:
[...]

Sinds mijn factory reset is mijn telefoon meerdere malen weer spontaan gaan rebooten. Iemand na een factory reset ook ervaring mee? Anders stuur ik 'm naar HTC voor repair...
Als je een vodafone simkaart hebt zal het niet veel oplossen. Sinds kort hebben veel mensen last van rebootende telefoons met vodafone simkaarten. Zelfs oude toestellen die het eerst niet hadden.

Ikzelf heb ook een vodafone simkaart maar gelukkig nog nooit een spontane reboot gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
stijn1309 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:56:
[...]

Als je een vodafone simkaart hebt zal het niet veel oplossen. Sinds kort hebben veel mensen last van rebootende telefoons met vodafone simkaarten. Zelfs oude toestellen die het eerst niet hadden.

Ikzelf heb ook een vodafone simkaart maar gelukkig nog nooit een spontane reboot gehad!
Ik heb er één van telfort.
Zojuist gechat met een medewerker van HTC helpdesk.
Na een factory reset zou het niet meer terug moeten komen (volgens de medewerker iig). Zij was van de Engelse afdeling en gaf mij het Nederlandse nummer om een afspraak te maken voor een reparatie/wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik had gisteren een spontane reboot tijdens na het ophangen van een gesprek en de dialer opende. Voor de rest geen problemen, ik gok dat het een Android crash was en geen hardwareprobleem zoals bij de oude Desire. Ik ben benieuwd wanneer de eerste patches komen, er zullen vast wel wat bugreports binnengekomen zijn via de 'Tell HTC' optie.

[ Voor 22% gewijzigd door Dubbeldrank op 06-06-2011 16:24 ]

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stijn1309 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:57:
[...]

De mail cliënt van HTC werkte bij mij ook niet goed voor hotmail. Ergens op pagina 10 ofzo in dit topic had ik toen een guide geplaatst. In dit guide stond eigelijk dat je gewoon de orginele mail cliënt van google moest downloaden en deze werkt wel perfect. Meerdere mensen hier op het forum hebben de orginele mail cliënt gedownload en voor al die mensen werkte het perfect wat ik terug hoorde.

Bij deze guide kun je als het goed is ook de APK downloaden: http://digiex.net/guides-...us-one-android-2-2-a.html
Na uberhappy te zijn geweest met deze app is 3 dagen geleden bij mij het syncen gestopt en krijg nu de app niet meer aan de praat met hotmail. Heb mn account en het programma lopen verwijderen om de hele procedure via digiex opnieuw te doorlopen, alles zonder resultaat.

Forward nu maar automatisch al mn mails naar Gmail maar baal er wel van, het liep eerst immers als een zonnetje. Hebben jullie dit probleem ook ineens?

Edit: krijg de melding; Unable to open connection to server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 20:30
Kleine update van de voortgang van de reparatie, als het al voortgang te noemen is.
Nog steeds mijn toestel niet terug (opgehaald 17 mei) nadat deze begin mei voor de eerste keer stuk ging.

Dynafix wacht op reactie van hoofdkantoor HTC NL voordat ze verder gaan met reparatie; dit wachten doen ze al sinds 19 mei kreeg ik vandaag te horen!
Klantenservicemedewerker HTC die mij meldt hier niks aan te kunnen doen, behalve dan een 'escalatie-melding' te zullen doen. Hiermee wordt als het goed is meer vaart gezet achter de reparatie.

Ben inmiddels behoorlijk pissed off, want heb het toestel half april gekocht en vanaf begin mei onder reparatie gehad. Of te wel, € 400 uitgegeven om maximaal 3 weken van het toestel gebruik te kunnen maken en de overige tijd heeft het bij HTC/Dynafix gebivakkeerd.

Ondertussen loopt m'n mobiele internet abonnement gewoon door en heb ik geen geschikte telefoon om hier gebruik van te maken. Hoef ik in ieder geval niet bang te zijn voor de Fair Use Policy |:(

Iemand soortgelijke ervaringen en tips voor het bespoedigen van dit proces (anders dan 1x week bellen met klantenservice hoe het staat met de voortgang en te melden zeer ontevreden te zijn hierover??)
jhvanburk schreef op zondag 15 mei 2011 @ 13:16:
Zo, de Desire S vrijdag teruggekregen na een weekje onder reparatie geweest te zijn.
Het reparatieformulier vermeldt dat het toestel is vervangen, van de HTC helpdesk hoorde ik dat er een defect aan een gedeelte van de printplaat was.

Waar mijn oude toestel niet meer wilde booten, wil de nieuwe dat wel. Te goed zelfs, krijg minimaal 20x per dag een reboot voor de kiezen!!! Ondertussen al 3x een factory reset gedaan, twee keer de SD-card geformatteerd maar het helpt niks. Zelfs een kale installatie met een minimale hoeveelheid apps heeft geen impact, het toestel is hardstikke instabiel.

Maandag maar weer 's bellen om op te laten halen... pffff.....

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Pff, sinds de restart van mijn Desire S, krijg ik bij het syncen van mijn Exchange email/calendar van mijn werk de melding
There are problems with the security certificate for this site.
Ik snap niet waarom ik nu die melding krijg. Hij heeft de afgelopen twee weken perfect gewerkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje aan de aanwezigen, op een ander forum (android-hilfe) staan meer dan 600 berichten over de slechte bouwkwaliteit van de Desire S. Ze hebben over het niet goed aansluiten van het scherm (vooral de bovenste rand), knarsende accu klepjes en schermen die scheef ingebouwd zitten.
Nu ben ik zelf ook even in de winkel wezen kijken en inderdaad zat dat scherm niet netjes horizontaal in het toestel. Je kon het zelfs terug in het toestel drukken.
Raar genoeg lees ik op dit forum hier helemaal niets over.
Hoe zijn jullie ervaringen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik krijg woensdag mijn Desire S binnen. Ik ben na een paar dingen benieuwd heb heel het forum gelezen en ben zelf benieuwd na hoe de helderheid is in de zon? en ik ben zelf niet iemand die zijn telefoon al snel los in zijn zak steekt, is het toestel erg krasgevoelig? Welke (simpele) middelen om dit te voorkomen zijn aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:13:
Een vraagje aan de aanwezigen, op een ander forum (android-hilfe) staan meer dan 600 berichten over de slechte bouwkwaliteit van de Desire S. Ze hebben over het niet goed aansluiten van het scherm (vooral de bovenste rand), knarsende accu klepjes en schermen die scheef ingebouwd zitten.
Nu ben ik zelf ook even in de winkel wezen kijken en inderdaad zat dat scherm niet netjes horizontaal in het toestel. Je kon het zelfs terug in het toestel drukken.
Daar herken ik mijn toestel totaal niet in, het scherm zit prima, er kraakt niets en het toestel voelt solide aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSideX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 16:26
Dubbeldrank schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:35:
[...]

Daar herken ik mijn toestel totaal niet in, het scherm zit prima, er kraakt niets en het toestel voelt solide aan.
volledig akkoord, degelijk en stevig gebouwd imho

24 x Phono Solar 410W Oost-West - SMA Tripower 10kW - Sunny Home Manager 2.0 - Alfen Eve Single Pro-Line - EQB 250+ 74kWh - WP Nibe S1255 6kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
Fest schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:39:
[...]

Nog nieuwe ontwikkelingen mbt de bestelling? :P
noxist schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:13:
Ik krijg woensdag mijn Desire S binnen. Ik ben na een paar dingen benieuwd heb heel het forum gelezen en ben zelf benieuwd na hoe de helderheid is in de zon? en ik ben zelf niet iemand die zijn telefoon al snel los in zijn zak steekt, is het toestel erg krasgevoelig? Welke (simpele) middelen om dit te voorkomen zijn aan te raden?
Gewoon een telefoonhoesje icm een screenprotector. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door PCMedic op 06-06-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Laatst online: 12-09 17:05
Ik heb toevallig ook de Desire S via de personeelsaanbieding van Vodafone besteld (en in bezit) en kan bevestigen dat het toestel NIET Vodafone branded is. Er is niets aan te zien dat het een Vodafone toestel zou betreffen, je ontvangt hem ook gewoon in een standaard HTC doosje.

Er zit wél een Vodafone skin op, maar die kun je wisselen voor welke andere skin je dan ook wilt (standaard 8 opties ofzo)

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Krijg de mijne vanmiddag binnen. :)

Hopen dat die bevalt.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:11
Een vraagje aan de aanwezigen, op een ander forum (android-hilfe) staan meer dan 600 berichten over de slechte bouwkwaliteit van de Desire S.
Stof in m'n scherm. 3 stofjes tot nu toe, ik twijfel over 'm op laten halen om het schoon te laten maken.

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Ik kreeg zojuist de onderstaande mail:
BELANGRIJKE INFORMATIE OVER UW BESTELLING

Geachte klant,

Wij hebben uw bestelling helaas moeten annuleren omdat u geen gebruik heeft gemaakt van een geldige actiecode.

De personeelsaanbieding is alleen bedoeld voor:
Medewerkers van Vodafone en hun vrienden en/of familieleden
Medewerkers van bedrijven die zijn verbonden met Vodafone

Op de website voor de personeelsaanbiedingen, mag er daarom uitsluitend besteld worden met geldige actiecodes. Tijdens uw bestelling heeft u een ongeldige actiecode ingevuld.

Mocht u wel in aanmerking komen voor de aanbieding, dan dient u met de juiste code uw bestelling opnieuw te plaatsen. De juiste code is verkrijgbaar via uw werkgever of een vriend/familielid die werkzaam is bij Vodafone.
Nu is de bezorgafspraak al wel ingeplanned... en was de titel Samsung Galaxy S2... die ik niet eens besteld heb... we wachten het af.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Hoe ironisch... net mn 1e freeze / crash gehad... met de Tweakers.net app nog wel!! 8)7

Zag btw wel tijdens het opnieuw opstarten (na batterij uitnemen enzo) dat er een Vodafone logo voorbij komt tijdens de boot. Maar zoals ik al zei: verder is t toestel volledig vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
The Otherside schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:07:

[...]

Nu is de bezorgafspraak al wel ingeplanned... en was de titel Samsung Galaxy S2... die ik niet eens besteld heb... we wachten het af.
Hahah, dat is een mooie, ben benieuwt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Bijzonder...

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/7879365/foto.JPG

[ Voor 5% gewijzigd door The Otherside op 07-06-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mwoh... dat scheelt weer enkele euro's... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaat945
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:30

blaaat945

..?

The Otherside schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:07:

[...]

Zelfde mail ontvangen, enig verschil is dat er met mij nog geen bezorgafspraak is gemaakt...
Het is wel raar dat het bij de een wel lukt en bij de ander niet lijkt te lukken.

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat iedereen die gehad heeft, mij collega kreeg deze melding ook maar heeft zijn toestel net ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Krijg er nu nog één :X
Geachte Dhr ...,

Op xx-06-2011 heeft u via onze website een abonnement besteld met ordernummer ......... Uw order is helaas niet geaccepteerd.

Neem voor meer informatie contact op met onze Klantenservice (0800-0200043).

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online Winkel
Vreemd gedoe allemaal, wacht wel af wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
Ik heb die van mij nu ruim een week en nog geen problemen gehad. Is een paar keer (2 of 3 keer) gecrashed, maar verder geen problemen. Ook hardwarematig zit het degelijk in elkaar, op het accuklepje na...dat zit op zich wel goed, maar "klikt" af en toe wel zachtjes als ik het toestel op een bepaalde manier vasthoud. Teken dat het klepje niet 100% aansluit, maar dat vind ik geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
The Otherside schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:42:
Krijg er nu nog één :X

[...]

Vreemd gedoe allemaal, wacht wel af wat er gaat gebeuren.
Ik heb ook al een afspraak gemaakt voor morgen.. En krijg ook de mail binnen. Ben benieuwd of ze morgen komen. Ik zal toch wel een mail/telefoon krijgen van de pakketdienst als deze de bestelling annuleert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:34

jacobras

Developer

Heb vandaag mijn Desire S ontvangen. Toestel ziet er mooi uit, kom van de Legend af. Twijfelde behoorlijk tussen de Nexus S en deze, maar na het voelen van de Nexus S in het echt (plastic, plastic en plastic) was ik overtuigd. :)

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
even een quick update. (ook geplaats in desire S levertijd threat)

nieuwe update:

"Geachte heer/mevrouw

We hebben de aflevering van uw VODAFONE bestelling met ordernummer 1********* voor een HTC Desire S definitief ingepland. Wij komen op 08-06-2011 tussen 18:49 uur en 20:49 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: ********"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Danny the dog schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:19:
Hoe ironisch... net mn 1e freeze / crash gehad... met de Tweakers.net app nog wel!! 8)7

Zag btw wel tijdens het opnieuw opstarten (na batterij uitnemen enzo) dat er een Vodafone logo voorbij komt tijdens de boot. Maar zoals ik al zei: verder is t toestel volledig vrij.
Dat noemen ze dus branded, dat hoeft niet per definitie te betekenen dat er een simlock op zit. Het betekent echter wel dat je voor (rom)updates afhankelijk bent van Vodafone, hoogstwaarschijnlijk zal je geen updates krijgen van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Dubbeldrank schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 02:05:
[...]

Dat noemen ze dus branded, dat hoeft niet per definitie te betekenen dat er een simlock op zit. Het betekent echter wel dat je voor (rom)updates afhankelijk bent van Vodafone, hoogstwaarschijnlijk zal je geen updates krijgen van HTC.
Ok... dan was mijn opvatting daarover toch wat achterhaald :)
Ik zat nog met de beelden van vroegâh in mn hoofd, waarbij je dan echt een logo van je provider op t toestel gedrukt zag staan. Want hij is idd wel simlock vrij.

En updates.. komen die dan vanuit HTC normaliter voor Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Danny the dog schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:17:
[...]

Ok... dan was mijn opvatting daarover toch wat achterhaald :)
Ik zat nog met de beelden van vroegâh in mn hoofd, waarbij je dan echt een logo van je provider op t toestel gedrukt zag staan. Want hij is idd wel simlock vrij.

En updates.. komen die dan vanuit HTC normaliter voor Android?
Ja komen van HTC. Deze zetten de HTC Sense schil op de nieuwe android versie en dan doen ze een OTA update. Heb je een google telefoon dan krijg je deze update van google.

Er zijn ook custom roms voor toestellen die via OTA bijna dagelijks worden geupdate. Deze update wordt dan door de ontwikkelaar zelf verzorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Grappig was dat toen ik mijn Vodafone simkaart er nog niet in had zitten er geen spoor van Vodafone te bekennen was... tot ik mijn simkaart er in deed. :)

Is het mogelijk/aan te raden om naar een stock HTC ROM te gaan, zodat je wel de laatste updates via HTC kan binnen halen?

Hoe het werkt hoeft niet uitgelegd te worden dat ga ik lekker zelf uitzoeken, maar meer de vraag of het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
The Otherside schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:20:
Grappig was dat toen ik mijn Vodafone simkaart er nog niet in had zitten er geen spoor van Vodafone te bekennen was... tot ik mijn simkaart er in deed. :)

Is het mogelijk/aan te raden om naar een stock HTC ROM te gaan, zodat je wel de laatste updates via HTC kan binnen halen?

Hoe het werkt hoeft niet uitgelegd te worden dat ga ik lekker zelf uitzoeken, maar meer de vraag of het kan :)
UHm.. naar de stock HTC Rom kan volgensmij wel iest over gelezen op XDA-Developers. Deze stock ROm is namelijk gesigned door HTC en geaccepteerd door de bootloader. Hoe dat precies ging weet ik niet meer, maar je geeft al aan het te willen uitzoeken. Dus succes op het XDA forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Laatst online: 12-09 17:43

MrScratch

I am rubber, you are glue

Danny the dog schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:35:
Ik heb toevallig ook de Desire S via de personeelsaanbieding van Vodafone besteld (en in bezit) en kan bevestigen dat het toestel NIET Vodafone branded is.
Weet je toevallig ook of het toestel gesimlocked is of niet? Als er geen simlock opzit, dan ga ik ook deze actie maar eens uitproberen.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
Mijn vriendin heeft een Desire S, ikzelf een Desire (1) en wij hebben allebei wel eens last van een 'blanco' email. Dan open je het mailtje op je telefoon en het is helemaal wit ? Op de computer (Outlook) heeft het mailtje gewoon inhoud.

Staat er een setting niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Laatst online: 12-09 17:43

MrScratch

I am rubber, you are glue

Je hebt gelijk. Andere vraag dan. Hoe erg is het met de WiFi Death Grip waar ik zo veel over lees. Ik twijfel tussen de Desire S en de Sensation en wil eigenlijk het liefst de DS hebben ivm de iets handzamere maat, maar WiFi is erg belangrijk voor mij en ik hoor hierover slechte verhalen met de DS.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

MrScratch schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:26:
Je hebt gelijk. Andere vraag dan. Hoe erg is het met de WiFi Death Grip waar ik zo veel over lees. Ik twijfel tussen de Desire S en de Sensation en wil eigenlijk het liefst de DS hebben ivm de iets handzamere maat, maar WiFi is erg belangrijk voor mij en ik hoor hierover slechte verhalen met de DS.
Wifi vind ik echt stukken beter dan op mijn Diamond2 hiervoor. Ontvangst is veel beter, death grip heb ik (gelukkig) nog niet mogen ervaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geusie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Voor mij ook geen merkbare problemen met wifi. Meestal zijn er wel maar twee van de drie streepjes wit, maar ik heb verbinding :).

Als ik het toestel in de lucht steek heb ik meestal drie streepjes, en wanneer ik hem neerleg of mijn hand erachter houd, dan gaat hij naar twee streepjes. Maar het valt niet helemaal weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
MrScratch schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:26:
[...]

Ik vind de term "wifi death grip" te zwaar...dat impliceert dat de wifi verbinding volledig wegvalt als je het toestel op een specifieke manier vasthoudt. Dat is bij mijn toestel in elk geval niet het geval.
Voor gewoon surfen e.d. doet ie het altijd prima en snel genoeg, ook met slechts 1 of 2 streepjes wifi bereik.

Als je, zoals bij Sygic GPS Navigation met de maps, veel data gaat downloaden, dan merk je wel goed dat het uitmaakt hoe je het toestel vasthoudt of neerzet/-legt; het ene moment haalt ie dan bijv. 200kb/sec en het andere 800kb/sec. Dit kan natuurlijk ook simpelweg te maken hebben gehad met de plek waar ik mij op dat moment bevond t.o.v. de wifi router (die bij de buren hangt :))!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
JRKAP schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:04:
Mijn vriendin heeft een Desire S, ikzelf een Desire (1) en wij hebben allebei wel eens last van een 'blanco' email. Dan open je het mailtje op je telefoon en het is helemaal wit ? Op de computer (Outlook) heeft het mailtje gewoon inhoud.

Staat er een setting niet goed?
Grote van het bericht (aantal KB's) dat hij download iets vergroten?
Als iemand mailt en de mail begint met een afbeelding dan wordt de mail verder niet gedownload en krijg je een witscherm. Controleer dus of dat bij die mail het geval is.

Ik moet wel zeggen veel bedrijven die met afbeeldingen mailen zorgen wel voor een stukje tekst: Deze mail wordt mogelijk niet goed weergegeven klik hier voor een webversie of iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-09 19:49
Ik heb sinds een paar uur een probleem met mijn desire S. Overdag laadt ik meestal mijn telefoon op via de usb van mijn laptop. Tijdens het laden heb kreeg ik een sms en toen ik deze wou bekijken liep mijn telefoon vast. De batterij eruit halen en daarna weer opstarten werkt niet, zowel op batterij als op usb aangesloten. Ook heb ik geprobeerd om de recovery functie te gebruiken (via stock bootloader), maar dit helpt ook niet.

Nu ben ik bang dat een factory reset de enige oplossing is, maar hier hoop ik toch onderuit te komen (gezien het vele werk en verloren berichten/contacten etc.). Mijn telefoon draait trouwens gewoon de stock android 2.3.3, verder alleen wat apps geinstalleerd.

Hopelijk heeft een van jullie een briljant idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
Je hebt gelijk wat betreft Dynafix.
Gisteravond mijn Desire S teruggekregen: ik helemaal blij want leek het zowaar te doen.
Blijkt vandaag de nabijheidssensor niet te werken, welke het scherm uitzet als je aan het bellen bent als je het toestel aan je gezicht houdt.
Net helpdesk gebeld en uitgelegd dat ik nu geen reparatietoestel meer wil hebben, maar een gloednieuwe. De medewerker heeft dit verzoek doorgestuurd aan het escalatie-team.
Een toestel drie keer binnen een maand ter reparatie aan moeten bieden vind ik echt te gek voor woorden! Regel het dan verdorie in één keer goed!
ed800 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:27:
[...]

Dynafix is hier verschrikkelijk mee,
alhoewel het bij mij over een Legend ging is hij ook 3 maal gerepareerd en toen kreeg ik een nieuwe.
Iedere keer werd het steeds slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
Het laten repareren van je telefoon bij HTC kan ik je niet aanraden! Hopelijk bespaart de factory reset je dat!
Ties86 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:48:
Ik heb sinds een paar uur een probleem met mijn desire S. Overdag laadt ik meestal mijn telefoon op via de usb van mijn laptop. Tijdens het laden heb kreeg ik een sms en toen ik deze wou bekijken liep mijn telefoon vast. De batterij eruit halen en daarna weer opstarten werkt niet, zowel op batterij als op usb aangesloten. Ook heb ik geprobeerd om de recovery functie te gebruiken (via stock bootloader), maar dit helpt ook niet.

Nu ben ik bang dat een factory reset de enige oplossing is, maar hier hoop ik toch onderuit te komen (gezien het vele werk en verloren berichten/contacten etc.). Mijn telefoon draait trouwens gewoon de stock android 2.3.3, verder alleen wat apps geinstalleerd.

Hopelijk heeft een van jullie een briljant idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
stijn1309 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:10:
[...]

Grote van het bericht (aantal KB's) dat hij download iets vergroten?
Als iemand mailt en de mail begint met een afbeelding dan wordt de mail verder niet gedownload en krijg je een witscherm. Controleer dus of dat bij die mail het geval is.

Ik moet wel zeggen veel bedrijven die met afbeeldingen mailen zorgen wel voor een stukje tekst: Deze mail wordt mogelijk niet goed weergegeven klik hier voor een webversie of iets...
Sorry ik was vergeten te vermelden dat het niet uitmaakt wat voor instellingen hij staat 50kb of ALLES. Het gaat ook om een 'simpel' mailtje met tekst; en geen reclame mail waarin soms staat 'klik hier voor de webversie'. Het lijkt alsof er 1 of andere HTML laag ervoor zorgt dat ik de mail niet kan openen op mijn Android mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
Hmm, ik heb even je oude posts teruggelezen en dat belooft weinig goeds voor wat mij de komende tijd gaat overkomen......

De factory reset heeft niet gewerkt, nu krijg ik bij eenvoudig elke paar minuten een crash te verduren. Alleen het verwijderen van de batterij maakt het weer mogelijk dat de telefoon op te starten is. Heb nu via email contact opgenomen met de HTC klantenservice (toch maar niet via gsmwijzer als ik jouw berichten lees), alleen nog maar even wachten hoe de response daar is. Zit er over te twijfelen toch ook morgen maar te bellen om er wat haast achter te zetten.

*fingers crossed*
jhvanburk schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:39:
Het laten repareren van je telefoon bij HTC kan ik je niet aanraden! Hopelijk bespaart de factory reset je dat!

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
Als je nog van de DOA procedure van Belwijzer gebruik kan maken, zou ik dat doen aangezien je dan grote kans hebt op een nieuw toestel.
Anders ben je op HTC/Dynafix aangewezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
jhvanburk schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:08:
Als je nog van de DOA procedure van Belwijzer gebruik kan maken, zou ik dat doen aangezien je dan grote kans hebt op een nieuw toestel.
Anders ben je op HTC/Dynafix aangewezen
Ik heb hem begin april ontvangen dus DOA gaat helaas niet lukken (binnen 14 dagen volgens gsmwijzer). Ben dus toch op HTC/Dynafix aangewezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Kwam een dag na aankoop er achter dat deze foon behoorlijke last heeft van het death grip euvel met WiFi. En dan vooral als je de telefoon in landscape vasthoudt. Baalde daar eigenlijk best wel van. Tot mijn vreugd kom ik er net achter dat dit probleem veel minder is als ik de bovenkant met m'n rechter hand vast heb. Dan heb ik m'n hand vooral rechtsboven bij de power switch. Kennelijk zit de antenne dus links boven.

Enige min puntje is dan nog dat de batterij snel leeg is. Maar dat is overkomelijk.

Ben verder zeer te spreken over het toestel. Ligt lekker in de hand en navigeert ook prettig. Net voor het eerst een flash pagina gehad waar hij echt een beetje moeite mee had. Maar voor de rest best een lekker snel toontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
da Burp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:47:
Kwam een dag na aankoop er achter dat deze foon behoorlijke last heeft van het death grip euvel met WiFi. En dan vooral als je de telefoon in landscape vasthoudt. Baalde daar eigenlijk best wel van. Tot mijn vreugd kom ik er net achter dat dit probleem veel minder is als ik de bovenkant met m'n rechter hand vast heb. Dan heb ik m'n hand vooral rechtsboven bij de power switch. Kennelijk zit de antenne dus links boven.

Enige min puntje is dan nog dat de batterij snel leeg is. Maar dat is overkomelijk.

Ben verder zeer te spreken over het toestel. Ligt lekker in de hand en navigeert ook prettig. Net voor het eerst een flash pagina gehad waar hij echt een beetje moeite mee had. Maar voor de rest best een lekker snel toontje.
Ik ben ook minder te spreken over de accu. Hij is bij mij toch wel na één dag leeg terwijl ik er nieteens zo heel erg veel mee doe. Af en toe sms-en en per dag een aantal keer Twitteren. Verder een beetje surfen en misschien een keer een belletje. Beetje jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
LuPo schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 08:54:
[...]

Ik ben ook minder te spreken over de accu. Hij is bij mij toch wel na één dag leeg terwijl ik er nieteens zo heel erg veel mee doe. Af en toe sms-en en per dag een aantal keer Twitteren. Verder een beetje surfen en misschien een keer een belletje. Beetje jammer..
Je kan eens in deze guide kijken, staan wat tips om het maximale uit je accu te krijgen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1097538

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
Dynamische helderheid van het scherm uitzetten en hem gewoon op 40% zetten heeft bij mij wel iets geholpen. Kwam er later achter dat die energiebeheerwidget dat ook kan. Scherm is echt de grote boze slurper. Maar ik ga maar gewoon een tweede accu kopen met een cradle. Daar kan ik wel mee leven denk. Is niet ideaal, maar hoor eigenlijk iedereen er over die ik er naar vraag. Bij continue gebruik gaat de batterij pakweg vier uur mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
da Burp schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 09:58:
Dynamische helderheid van het scherm uitzetten en hem gewoon op 40% zetten heeft bij mij wel iets geholpen. Kwam er later achter dat die energiebeheerwidget dat ook kan. Scherm is echt de grote boze slurper. Maar ik ga maar gewoon een tweede accu kopen met een cradle. Daar kan ik wel mee leven denk. Is niet ideaal, maar hoor eigenlijk iedereen er over die ik er naar vraag. Bij continue gebruik gaat de batterij pakweg vier uur mee.
Dan zal mijn accu wel een uitzondering zijn.

Afbeeldingslocatie: http://oi55.tinypic.com/2ah8ldy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Albert020 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:32:
[...]

[afbeelding]
:>

Hoe krijg je dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
LuPo schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:47:
[...]

:>

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Heb me scherm op 20% en als ik klaar ben met internet of mail zet ik 3G uit.
Ook niks synchroniseren op de achtergrond en GPS staat niet onnodig aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Albert020 op 11-06-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik doe twee dagen met een acculading, heb alles aan staan qua sync en dataverkeer en ben een gemiddelde gebruiker. In het begin was het een dag, maar de accu is pas na een weekje of twee a drie vaak opladen op sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:06
Jammer dat het Gorilla Glass niet zo veel weerstand biedt tegen krasjes als ik hoopte. Ik zag zojuist dat er een heel ondiep krasje in het scherm zat nadat ik hem uit mijn zak haalde. :(

Gelukkig is het zo ondiep dat het alleen te zien is als het scherm uitstaat en ik er op een bepaalde manier er licht op laat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
X_lawl_X schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:44:
Jammer dat het Gorilla Glass niet zo veel weerstand biedt tegen krasjes als ik hoopte. Ik zag zojuist dat er een heel ondiep krasje in het scherm zat nadat ik hem uit mijn zak haalde. :(

Gelukkig is het zo ondiep dat het alleen te zien is als het scherm uitstaat en op een bepaalde manier er licht op laat vallen.
Had je alleen je telefoon in die zak zitten of zat er nog een sleutelbos bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:06
Albert020 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:00:
[...]

Had je alleen je telefoon in die zak zitten of zat er nog een sleutelbos bij ?
Hij zat in een lege zak. Geen sleutels of geld. (edit: Ik haal mijn telefoon nooit uit mijn zak als ik ga zitten, misschien komt het daardoor)

[ Voor 15% gewijzigd door X_lawl_X op 12-06-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
X_lawl_X schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:03:
[...]

Hij zat in een lege zak. Geen sleutels of geld.
Hmm, dat is vreemd, heb hem ook altijd gewoon in me broekzak maar geen krasje te bekennen.
Misschien dat ik er dan toch maar een screenprotector op ga gooien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Albert020 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:32:
[...]

[afbeelding]
Zo te zien heb je ook ontzettend goed bereik, dat zal vast ook meespelen in het stroomverbruik.
De mijne gaat na 1 week in bezit ook al met gemak 2 dagen mee.

Hoe zijn echter de ervaringen met aftermarket, hoge capaciteitsbatterijen?
(links, tips...? :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Danny the dog schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:16:
[...]

Zo te zien heb je ook ontzettend goed bereik, dat zal vast ook meespelen in het stroomverbruik.
De mijne gaat na 1 week in bezit ook al met gemak 2 dagen mee.

Hoe zijn echter de ervaringen met aftermarket, hoge capaciteitsbatterijen?
(links, tips...? :))
Krijg nu toch wel een melding dat ik de accu moet gaan opladen,
maar ben inmiddels wel 4/5 dagen veder, hier geen probs met de stand-by tijd ;)

Afbeeldingslocatie: http://pic001.filehostserver.eu/4482.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Albert020 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:32:
[...]

[afbeelding]
Ik moet zeggen dat wanneer ik mijn desire S niet veel gebruik, als ik bijvb. drukke dagen heb, dat er na een hele dag nog zeker 80% over is van de batterij. Bij juist veel gebruik van mijn telefoon, worden de procentjes heel snel van mijn batterij afgesnoept door het beeldscherm. Daarom heb ik tegenwoordig de helderheid van mijn mobiel op 15% staan. Dat scheelt een heleboel :P Dat scheelt op een volle batterij denk ik een halve dag! _/-\o_

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Die tijden worden dan denk ik gehaald omdat je 3G uit hebt staan, dat zie ik in elke foto terug, geen H of 3G bovenin.

Maar dan is het nog indrukwekkend. Meer reden om nog niet dualcore te gaan maar voor doorontwikkelde singlecore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geusie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Albert020 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:11:
[...]

Hmm, dat is vreemd, heb hem ook altijd gewoon in me broekzak maar geen krasje te bekennen.
Misschien dat ik er dan toch maar een screenprotector op ga gooien !
Ik heb ook een screenprotector. Van brando, en hij is echt aan te raden. Je ziet er helemaal niks van. (besteld bij screenprotector.nl, geweldige service)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
geusie schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:56:
[...]

Ik heb ook een screenprotector. Van brando, en hij is echt aan te raden. Je ziet er helemaal niks van. (besteld bij screenprotector.nl, geweldige service)
Heb er 1 besteld, a 9 euro, maar beter dat dan een kras op me scherm ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Albert020 op 12-06-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Albert020 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:32:
[...]

[afbeelding]
Welke app is dat of zit die accu status ergens verborgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
Appesteijn schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:06:
[...]

Welke app is dat of zit die accu status ergens verborgen?
Instellingen / over de telefoon / accu / accugebruik

Zal helderheid van m'n scherm eens op 20% zetten. Heb zelf ook altijd data e.d. uit staan als ik de telefoon niet gebruik. Vraag me dus af hoeveel dat werkelijk scheelt aangezien mijn accu het echt niet zo lang uit houdt. Zie op die screen wel die sygic app staan die veel gebruikt. Dan wordt het aandeel van je scherm natuurlijk ook lager. Als m'n accu twee dagen mee zou gaan ben ik al blij.

Heb trouwens ook meteen een screenprotector er bij gehaald dat ik hem kocht. Al jaren goede ervaringen met die dingen. Heb dat liever dan een hoesje, dan wordt het geheel meteen een stuk dikker.

[ Voor 14% gewijzigd door da Burp op 13-06-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
da Burp schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:01:
[...]

Instellingen / over de telefoon / accu / accugebruik

Zal helderheid van m'n scherm eens op 20% zetten. Heb zelf ook altijd data e.d. uit staan als ik de telefoon niet gebruik. Vraag me dus af hoeveel dat werkelijk scheelt aangezien mijn accu het echt niet zo lang uit houdt. Zie op die screen wel die sygic app staan die veel gebruikt. Dan wordt het aandeel van je scherm natuurlijk ook lager. Als m'n accu twee dagen mee zou gaan ben ik al blij.

Heb trouwens ook meteen een screenprotector er bij gehaald dat ik hem kocht. Al jaren goede ervaringen met die dingen. Heb dat liever dan een hoesje, dan wordt het geheel meteen een stuk dikker.
Zoals je ziet heb ik er ook een hoesje omheen, het is een soort van gel achtig spul.
Maar vindt de telefoon zonder heel glad, hij is zelfs bijna een paar keer uit mijn handen geleden,
nu met dit silicone/gel achtige hoesje ligt hij beter in de hand en is niet meer zo glad,
en hooguit 2 a 3 mm dikker, dat mag de pret niet drukken toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als ik mijn Desire S veel gebruik met wifi/3G dan is het na anderhalf tot twee dagen wel echt gedaan. Net de 24u van Le Mans gehad, en daar natuurlijk vrij weinig 3G gebruikt, wel wat bellen, SMS en wat filmpjes maken. Donderdagochtend van de lader afgehaald, zondagnacht was hij dan eindelijk leeg. Had er wel op gerekend dat ik hem tussendoor moest opladen maar, niet dus. Top :)

[ Voor 10% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 14-06-2011 01:01 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste