Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:29
Dit zit gewoon standaard in android. Als je kijkt bij instellingen kan je naar het submenu ontwikkeling of opties voor ontwikkelaars, daar zie je als het goed is iets als een cursor locatie optie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJOG
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-04 13:16
Beste allen,

Ik wil graag even mijn ervaringen met jullie delen. Sinds 23-01-2013 heb ik de update gedaan van 2.3.5 naar 4.0.4. (middels de RUU van HTCdecv.com). Ik ben er bijzonder tevreden over, en wel om de volgende redenen:

- De telefoon is een stuk sneller. De gehele interface reageert sneller. Ook kon ik bijvoorbeeld de review video "Xiaomi Mi-Two: keizer der Chinese smartphones" probleemloos in 720p kijken (wat eerst niet wilde zonder stotteren).
- Meer apps zijn te installeren (o.a. chrome). Ik vind Chrome een prettige browser, maar deze heeft android 4.0 nodig. Dit soort apps zijn nu dus te installeren.
- Persoonlijk is dit mijn favoriet: er is nu de mogelijkheid tot uitzetten standaard apps (facebook, twitter etc.) Ik gebruik geen social media, dus wil deze apps graag weg hebben. Dit kan met de RUU update.

Kortom, ik ben zeer tevreden. Mocht je nog twijfelen, het is mij bijzonder goed bevallen!

Succes ermee.

PJOG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJOG
  • Laatst online: 24-04 13:16
Dag allemaal,

Hierboven kunnen jullie mijn lovende woorden lezen over de update. Het bevalt mij nog bijzonder goed. De telefoon crashte voorheen heel vaak en rebootte spontaan. Tot nu toe is dat nog niet 1 keer gebeurd!

Er is echter 1 klein (bekend) probleem. Wanneer ik een link aanklik, dan cracht de app (watsapp, mail etc). Nu zijn er workarounds voor maar hiervoor moet je telefoon geroot zijn. Dat heb ik niet. Ik heb gewoon een stock android geupdate naar 4.0.4.

Heeft iemand een oplossing hoe dit op te lossen is zonder de telefoon te rooten?

Alvast hartelijk dank!

PJOG.

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
De Desire S van mijn vrouw doet plotseling raar, scherm gelig, powerknop onbetrouwbaar, een factory reset bracht geen verandering, wat kan het zijn?

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-06 14:43

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

begintmeta schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:21:
De Desire S van mijn vrouw doet plotseling raar, scherm gelig, powerknop onbetrouwbaar, een factory reset bracht geen verandering, wat kan het zijn?
Dat klinkt als een hardware probleem. Misschien vochtschade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Laatst online: 20-05 21:10
Pff, met opladen als de batterij 70% vol is, laadt hij biijna niet meer en gebruikt bijna geen CPU. Komt dit nou door een verouderde batterij? Ook houdt de batterij het net nog geen dag vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 08:26
Gebruik nu al bijna 2 jaar m'n Desire S probleemloos, maar vroeg me af of er een telefoon is die ik als opvolger kan nemen? De stap naar Desire Z (of was het X ?) lijkt me zinloos en te klein. De HTC One vind ik veel te groot.... Welke HTC moet ik nou nemen??

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:44

mrc4nl

Procrastinatie expert

YoshiBignose schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 00:40:
Gebruik nu al bijna 2 jaar m'n Desire S probleemloos, maar vroeg me af of er een telefoon is die ik als opvolger kan nemen? De stap naar Desire Z (of was het X ?) lijkt me zinloos en te klein. De HTC One vind ik veel te groot.... Welke HTC moet ik nou nemen??
desire one sv? heeft dualcore aan boord. ,maar is niet zo groot 4.3 vs 4.7

[ Voor 4% gewijzigd door mrc4nl op 16-02-2013 01:35 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27
YoshiBignose schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 00:40:
Ik ben overgestapt van een Desire S naar Desire X.
Op de Desire S had een een tijdje geleden de officiele Android 4.0 rom van HTC gezet.

De Desire X is wel een stukje beter. Pluspunten:
-sneller (dual core)
-groter scherm (4" ipv 3.7")
-mooier scherm

Asus PP-DLW - 2 x Intel Xeon 3,06 - 1Gb RAM - Coolermaster CM Stacker - 29160 - Seagate 18Gb 15k -=- 2 x LG L1910B 19" TFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik kreeg net de melding binnen dat er een applicatie-update beschikbaar was, dit was niet via de play-store maar via de android firmware update melding.
Ik kan er alleen niet achter komen welke applicatie is geüpdate?
Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik heb net nog even laten controleren op updates, maar heb niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192436

Ik heb de app-udate ook gehad.
Niet kunnen achterhalen wat deze update was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

beveiligings patch ofzo geen app iig. hij faalt telkens met installeren bij mij daarom weet ik dat

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
bij mij stond er volgensmij iets van personalize bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 11:05
Net ook ontvangen. Kan helaas ook nog even niet achterhalen wat het is
Betreft wel een kleine update. duurde 3 sec met data verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

dit is alles wat er stond bij de systeem update:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BpcUTsyRLzbOBSElOX7pFkX2/full.png

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Niks bijzonders dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Ben toch wel benieuwd wat er gewijzigd is. :-) Op XDA ook nog niets kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
whaa, ik zie ineens skynet op mn telefoon 0.0

maar ff ontopic, kan iemand mij uitleggen wat er hier met de batterij gebeurt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lQ9E52QH7ErQAqH46OxWiXoO/medium.png

dat stuk in het midden heb ik hem (bijna) niet aan gedaan

nog iets anders, ik denk dat ik (na 2 jaar mn mobiel gehad te hebben) weer een nieuw mobieltje ga zoeken. zit ook te denken aan de htc one. ik houd erg van de schermen die htc produceert en voor de rest ziet het er gewoon goed uit. iemand misschien nog tips? of nog ff wachten totdat de lineup er ook is

[ Voor 40% gewijzigd door megadoom op 27-02-2013 17:53 ]

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46
Misschien een slechte cel?

2 weken geleden was me HTC desire S uit en ging ook niet meer aan. Reageerde nergens meer op opladen ging ook niet meer.
Erg balen, maar kan gebeuren

PDAshop gekcoht dus 2 jaar garantie en is ondertussen door Dynafix opgehaald. Zou normaal 2 weken duren, maar de onderdelen hadden ze niet dus een week xtra wachten :(

@Megadoom, Legt eraan wat voor scherm grote je wilt.

• Co74
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-05 11:31
Unknown Alien schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:34:
Misschien een slechte cel?

2 weken geleden was me HTC desire S uit en ging ook niet meer aan. Reageerde nergens meer op opladen ging ook niet meer.
Erg balen, maar kan gebeuren

PDAshop gekcoht dus 2 jaar garantie en is ondertussen door Dynafix opgehaald. Zou normaal 2 weken duren, maar de onderdelen hadden ze niet dus een week xtra wachten :(

@Megadoom, Legt eraan wat voor scherm grote je wilt.
Heb ik ook gehad met mijn 1.5 jaar oude Desire S. Wilde ineens niet meer opladen. Nieuwe accu, bracht niks. Uiteindelijk 2x opgestuurd binnen garantie, zonder resultaat. :( Na de 3e keer heb ik ze gevraagd om het opladen te testen. Ze meldden me dat de problemen verholpen waren.

Toen ik m'n foon ophaalde, zag ik gelijk waarom. Bij de 3e keer opsturen blijk je standaard een nieuw exemplaar te krijgen. :P

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

megadoom schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:48:
whaa, ik zie ineens skynet op mn telefoon 0.0

maar ff ontopic, kan iemand mij uitleggen wat er hier met de batterij gebeurt:
[afbeelding]

dat stuk in het midden heb ik hem (bijna) niet aan gedaan

nog iets anders, ik denk dat ik (na 2 jaar mn mobiel gehad te hebben) weer een nieuw mobieltje ga zoeken. zit ook te denken aan de htc one. ik houd erg van de schermen die htc produceert en voor de rest ziet het er gewoon goed uit. iemand misschien nog tips? of nog ff wachten totdat de lineup er ook is
Als je naar het balkje 'charging' kijkt dan zie je dat hij een tijdje zonder stroom heeft gezeten en langzaam leegloopt, daarna laadt ie weer op.

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:31
Ik heb nog geen update gezien, maar wel sinds kort opeens een nieuwe app erbij :S

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gjGvznY.jpg

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:15

What a fine day for Science! | Specs

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik moest pas ook opeens opnieuw de voorwaarden van Google Play opnieuw accepteren. Dat zal wel door die app zijn getriggered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:46

DizzyWeb

Ondertiteld

tweaker2010 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:31:
[...]

Als je naar het balkje 'charging' kijkt dan zie je dat hij een tijdje zonder stroom heeft gezeten en langzaam leegloopt, daarna laadt ie weer op.
Ik zie iets anders hoor? Ik zie dat hij langzaam leeg liep terwijl hij aan het opladen was en toen hij niet meer aan de stroom hing hij direct 25% van zijn capaciteit kwijt was? Waar de groene balk bij charging staat is hij aan het laden. Tussen de 2 laad periodes in loopt hij inderdaad op een normale manier leeg, maar daar voor zit iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
ik had mn mobiel voordat hij steil naar beneden ging opnieuw in het stopcontact gedaan volgensmij en 10 minuten later er helemaal van af.
heb nu trouwens ook problemen dat hij binnen 7 uur nog niet klaar is met opladen.... deed hem in de avond 00:00 erin +- 10% en in de ochtend rond 7:30 was die nog maar 90%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 12:59

Gwannoes

Solderen moet je leren

megadoom schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:33:
ik had mn mobiel voordat hij steil naar beneden ging opnieuw in het stopcontact gedaan volgensmij en 10 minuten later er helemaal van af.
heb nu trouwens ook problemen dat hij binnen 7 uur nog niet klaar is met opladen.... deed hem in de avond 00:00 erin +- 10% en in de ochtend rond 7:30 was die nog maar 90%
Is je lader nog wel in orde?

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Gwannoes schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 16:10:
[...]

Is je lader nog wel in orde?
het "afladen" heb ik nog niet getest met een andere oplader omdat het heel random is en het nog meer 2x heb gehad.
dat sloom opladen krijg ik ook in een andere oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:16
Ik heb ook regelmatig dat het laden heeeel lang duurt, zelfs als toestel in flightmode staat.
Met een 1000mah lader moet die 1450mah accu toch zo vol zijn!?

Wat me ook opvalt is dat de accu soms heel langzaam leeg lijkt te gaan maar dan gaat het laastste stukje ineens veel sneller.
En andersom ook, dan lijk de accu vrij snel leeg te gaan maar gaat het laatste stukje (geel/rood) ineens langzaam.
Dit alles bij gelijk gebruik.

Ik ga nu toch maar eens kijken hoe ik er een ge-stripte/tweakte & accuvriendelijke 4.1 of 4.2 rom (met Sense) op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
wtf. mn mobiel viel vandaag ineens uit, zonder reden. ik weer de telefoon opstarten -> viel weer uit. na 3x proberen gaf ik het op. 10 minuten later wilde die weer opstarten en na 30 seconden viel die weer uit. nog eens 30 minuten gewacht en nu doet hij het weer....
ben toe aan een nieuw mobieltje, maar mn abbonement loopt tot juni ofzo :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145013

Mikemkm schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:48:
Ben toch wel benieuwd wat er gewijzigd is. :-) Op XDA ook nog niets kunnen vinden
Ik kan opeens links uit gesprekken openen zonder een vastloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:29
KlaasHof schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:47:
Ik heb ook regelmatig dat het laden heeeel lang duurt, zelfs als toestel in flightmode staat.
Met een 1000mah lader moet die 1450mah accu toch zo vol zijn!?

Wat me ook opvalt is dat de accu soms heel langzaam leeg lijkt te gaan maar dan gaat het laastste stukje ineens veel sneller.
En andersom ook, dan lijk de accu vrij snel leeg te gaan maar gaat het laatste stukje (geel/rood) ineens langzaam.
Dit alles bij gelijk gebruik.

Ik ga nu toch maar eens kijken hoe ik er een ge-stripte/tweakte & accuvriendelijke 4.1 of 4.2 rom (met Sense) op kan zetten.
Wat is de staat van je kabeltje? Bij de HTC kabeltjes zie je dat ze kapot gaan bij de randen van de stekkertjes omdat ze helaas niet voorzien zijn van zo'n rubber veer achtige constructie zodat het niet gaat scheuren.

Heb je ook al eens de battery statts gewiped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
kom er net achter dat mn batterij een beetje bol is geworden op een of andere manier.
iemand dit ooit gehad? kan hij exploderen als ik niet oppas?
hmm, volgens dit zijn er wel problemen als hij "opblaast": http://answers.yahoo.com/...qid=20100521030141AAjaEjy

ben nu bang om hem morgen te gebruiken ;)

[ Voor 36% gewijzigd door megadoom op 12-03-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Anoniem: 145013 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:28:
[...]

Ik kan opeens links uit gesprekken openen zonder een vastloper.
Mmmm. helaas lukt het niet met Whatsapp. Crashed meteen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Weet iemand waar ik de originele ROM vandaan kan halen? Ik wil hem namelijk op korte termijn terug flashen om het toestel te laten repareren. Het touchscreen reageert namelijk niet zo best meer. Bovenste "balk" werkt niet meer.

Andere optie is om reparatie zelf uit te voeren. Touchscreen digitizer kost de wereld niet op Ebay. Alleen tja... hij moet helemaal open.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
dit is de downloadlink van de RUU voor android 4.0 voor htc desire s mocht dat nodig zijn: http://dl4.htc.com/RomCod...3831.19.00.110_275068.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 21:22
Ik begin te merken dat mijn batterij echt minder wordt. Redelijk wat whatsappen op de dag en hij slurpt leeg..
Ik gebruik m zelden boven 25% schermhelderheid... wil niet eens weten hoe snel het gaat op 50% of nog hoger...

Ook heb ik het gevoel dat mijn telefoon steeds trager wordt. Internetten is amper meer te doen.
En whatsapp is rete traag met opstarten...

Iemand nog tips om dat aan te pakken? Of is het gewoon hopeloos en "moet" ik overstappen op ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

megadoom schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 18:28:
wtf. mn mobiel viel vandaag ineens uit, zonder reden. ik weer de telefoon opstarten -> viel weer uit. na 3x proberen gaf ik het op. 10 minuten later wilde die weer opstarten en na 30 seconden viel die weer uit. nog eens 30 minuten gewacht en nu doet hij het weer....
ben toe aan een nieuw mobieltje, maar mn abbonement loopt tot juni ofzo :x
Solder rot? Oftewel, gesoldeerde verbindingen die ivm warmte en kou haarscheuren gaan vertonen? Daar kan je dit soort dingen van krijgen. Ik heb het gehad met mijn HTC P3300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Ossi schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:38:
Ik begin te merken dat mijn batterij echt minder wordt. Redelijk wat whatsappen op de dag en hij slurpt leeg..
Ik gebruik m zelden boven 25% schermhelderheid... wil niet eens weten hoe snel het gaat op 50% of nog hoger...

Ook heb ik het gevoel dat mijn telefoon steeds trager wordt. Internetten is amper meer te doen.
En whatsapp is rete traag met opstarten...

Iemand nog tips om dat aan te pakken? Of is het gewoon hopeloos en "moet" ik overstappen op ander toestel?
Eerst maar eens een factory reset doen. Daarna de batterij calibreren. ( Zoek op "Battery Calibrator" in de play store.) Daarna Supercharger V6 gebruiken. En dan nog eens kijken hoe het allemaal werkt.

Link voor Supercharger v6: http://www.modaco.com/top...-kill-lag-increase-speed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

megadoom schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:20:
kom er net achter dat mn batterij een beetje bol is geworden op een of andere manier.
iemand dit ooit gehad? kan hij exploderen als ik niet oppas?
hmm, volgens dit zijn er wel problemen als hij "opblaast": http://answers.yahoo.com/...qid=20100521030141AAjaEjy

ben nu bang om hem morgen te gebruiken ;)
Ja, dat lijkt op schade aan de cellen in je battery. Ik zou een replacement halen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meenjedatnou 1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-07-2024
megadoom schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:57:
dit is de downloadlink van de RUU voor android 4.0 voor htc desire s mocht dat nodig zijn: http://dl4.htc.com/RomCod...3831.19.00.110_275068.zip
Ik wil 'm ook graag terug origineel maken maar deze link werkt niet bij mij?
Kom meteen op de HTC site terecht ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik heb ook iets vaags met de accu van m'n Desire S. Deze laadt sinds vandaag maar heel langzaam op en als ie volgens het icoontje bovenin volledig is opgeladen springt ie ineens terug naar 10% wanneer je de power cable eruit trekt. Accu versleten of defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:21

Wirehub

Blaat

Meenjedatnou 1 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:33:
[...]

Ik wil 'm ook graag terug origineel maken maar deze link werkt niet bij mij?
Kom meteen op de HTC site terecht ......
probeer eens hier te downloaden :

http://www.htcdev.com/devcenter/downloads (desire S > android 4.0)

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Weer een vaag probleempje met mn Desire S. Sinds vandaag start de navigatie app opeens spontaan op.
Hij geeft een popup window dat er eerst GPS verbinding moet worden gemaakt, pas daarna kun je app afsluiten. App verwijderen lukt niet omdat het een standaard app is. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiekerBoks
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-11-2023
tweaker2010 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 11:34:
Weer een vaag probleempje met mn Desire S. Sinds vandaag start de navigatie app opeens spontaan op.
Hij geeft een popup window dat er eerst GPS verbinding moet worden gemaakt, pas daarna kun je app afsluiten. App verwijderen lukt niet omdat het een standaard app is. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ken het probleem, irritant maar ging te snel weer vanzelf over om naar een reden/oplossing te zoeken. Die ken ik dus helaas niet, en die zou ik graag zien voor het geval het ook bij mijn Desire S weer opspeelt.

Nu we er toch zijn;

Ik draai nog op de versie van Android die Vodafone/HTC me door de lucht hebben toegezonden en het begint allemaal wat traag te worden. Graag zou ik eens proberen om er een nieuwe rom op te zetten.

Een Tweaker ben ik niet echt, ik aarzel omdat ik niet bekend ben met rooten en ik geen backuptelefoon heb. Daarbij is het aanbod van de roms enorm maar de info over welke daarvan soepel en stabiel voldoen voor dagelijks gebruik is lastig te vinden. Ook kan ik niet overzien of het feit dat mijn telefoon Vodafone branded is extra stappen vergt bij het rooten.

Weet iemand een goede rom en/of een installatiehandleiding voor dummies (die een branded telefoon hebben gekocht)? ;) Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Heb je al gekeken op XDA Developers? http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1033 Daar staan genoeg tutorials om door te lezen.

Zelf zal ik Fallout Evolution aanraden als custom rom. Het is gebaseerd op de officiële HTC ICS rom, maar dan aangepast zodat het soepeler werkt en de bugs zijn eruit. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1679125

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiekerBoks
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-11-2023
Thnx, zeker gekeken op XDA. Voor een leek ietwat overweldigend ;). Ik ga de Fallout Evolution bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:12
Wirehub schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 18:39:
[...]

probeer eens hier te downloaden :

http://www.htcdev.com/devcenter/downloads (desire S > android 4.0)
Welke region moet je dan nemen? EU staat er namelijk niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ryan_ schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:35:
[...]
Welke region moet je dan nemen? EU staat er namelijk niet bij.
Je moet de RUU van WWE hebben. (404.0 MB groot) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:12
tweaker2010 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:50:
[...]

Je moet de RUU van WWE hebben. (404.0 MB groot) ;)
Ah, dankje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenHe
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-06 16:07
SpiekerBoks schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:36:
[...]

Nu we er toch zijn;

Ik draai nog op de versie van Android die Vodafone/HTC me door de lucht hebben toegezonden en het begint allemaal wat traag te worden. Graag zou ik eens proberen om er een nieuwe rom op te zetten.

Een Tweaker ben ik niet echt, ik aarzel omdat ik niet bekend ben met rooten en ik geen backuptelefoon heb. Daarbij is het aanbod van de roms enorm maar de info over welke daarvan soepel en stabiel voldoen voor dagelijks gebruik is lastig te vinden. Ook kan ik niet overzien of het feit dat mijn telefoon Vodafone branded is extra stappen vergt bij het rooten.

Weet iemand een goede rom en/of een installatiehandleiding voor dummies (die een branded telefoon hebben gekocht)? ;) Hoor het graag.
Ik heb twee weken terug de sprong gewaagd als onervaren rooter, komend van de 4.0.4 update van htc (dus niet branded).

Ik heb pacman rom 23 (android 4.2.2) geinstalleerd nadat de stabiele versie van cyanogenmod een 2.3 versie bleek te zijn die sommige apps niet kon draaien.

Ik ben zeer, zeer tevreden met deze stap. De enige bug die ik tot nu toe heb gevonden is dat het alarm niet in te stellen is, klok stopt dan.

De twee belangrijkste verbeteringen voor mij:
- Ik kan weer een adres aantikken in agenda om de navigatie te starten
- Nog belangrijker, ik kan de inhoud veel kleiner weergeven dan met htc kon. Nu heb ik tenminste wat aan de mogelijkheid spreadsheets te bekijken.

Mijn belangrijkste leerpunten:
Begin pas als de batterij vol is (anders kans op hard-brick)
Je moet een aparte recovery image flashen voor je een andere rom kan instaleren.
In de .zip van de rom is een boot.img opgenomen. Ik moest die apart flashen na hem uit de zip geextraeerd te hebben, zowel bij pacman als bij CM. Dit hoeft voor zover ik weet niet voor elke telefoon te gelden.
Als de boot.img niet geinstalleerd is dan wil de telefoon niet opstarten. Ik heb de boot.img geflashed na het flashen van de rom.

Je moet de software van google als aparte set instaleren, als je die wil gebruiken.

Om de telefoon te unlocken moet je eerst een factory reset doen. Je bent dus sowieso al je instellingen kwijt.

Download en meer info:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1672537

[ Voor 9% gewijzigd door SvenHe op 17-09-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vdb64
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:14
Hoi,

Weet iemand waar ik de laatste officiele HTC desire S 4.0 rom kan downloaden.
Ik kom telkens op de HTC pagina uit.

Heeft iemand toevalig het ZIP bestand nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145013

Ik heb "RUU_SAGA_ICS_35_S_HTC_EU_14.01.401.2_20.76.30.0835_3831.19.00.110_275068.exe" nog voor je :)

Die heb ik destijds van de HTC site gehaald en succesvol gebruikt :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 145013 op 15-01-2014 21:05 ]

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste