Had er met Gingerbread ook vaak last van, inderdaad zeer irritant.
Gelukkig is dat met de update naar ICS bij mij verholpen.
Dit is een veelgehoorde klacht, waar ik op den duur steeds meer last van kreeg. Sense lijkt een stuk instabieler te worden naar mate je het langer gebruikt. Geen idee waar het aan ligt maar een reset terug naar fabrieksinstellingen was de oplossing, tegenwoordig draai ik ICS waar ik ook geen problemen van die aard mee heb.tweaker2010 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:36:
Sinds kort reboot mijn Sense (bij verschillende apps) regelmatig wanneer ik de Home of Terug button indruk.
Echt super irritant. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?
It takes one to know one...
Oke, dan ga ik de gok naar ICS ook maar wagen.jhvanburk schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:31:
Had er met Gingerbread ook vaak last van, inderdaad zeer irritant.
[ Voor 22% gewijzigd door tweaker2010 op 03-10-2012 19:38 ]
Hij staat er gewoon op nu hoor. WWE, RUU, 404MB.tweaker2010 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:48:
[...]
Oke, dan ga ik de gok naar ICS ook maar wagen.
Edit: Net even op HTCdev gezocht, maar kan het bestand niet meer downloaden.
Het lijkt erop dat HTC de RUU offline heeft gehaald. Weet iemand misschien een mirror?
pepernooot
Hmm, vreemd... Nu doet ie het, maar vanmiddag niet. Op XDA stond ook dat ie offline was gehaald.dinkelover schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:17:
[...]
Hij staat er gewoon op nu hoor. WWE, RUU, 404MB.
HTC Sync moet je geinstalleerd hebben, maar dat is alleen voor de USB driver, verder heb je dat niet nodig. De .exe hoef je niet te installeren maar alleen uit te voeren op je pc en de stappen die op je beeldscherm voorbij komen doorlopen.tweaker2010 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:54:
[...]
Hmm, vreemd... Nu doet ie het, maar vanmiddag niet. Op XDA stond ook dat ie offline was gehaald.
Iemand nog tips hoe ik die exe moet installeren? Dat gaat via HTC Sync toch?
Verwijderd
Bevalt de accu nog steeds goed?remoendoo schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:03:
Ja maar je moet bedenken dat de batterij van dezelfde afmetingen is als de originele he.
En toch levert die meer mAh, dit komt er op neer dat HTC heel erg faalt in het maken van batterijen of dat MUGEN er erg goed in is.
Bij mij gaat de batterij tot nu toe in iedergeval beduidend langer mee, en dat is bij mij het verschil tussen na het avondeten aan de oplader of bij het naar bed gaan. Precies de overbrugging die ik nodig had.
Ja zeker, hij is nu na redelijk intensief gebruik (lees 3 uur muziekluisteren, beetje facebook en wat internetten in de trein) nog voor 54% opgeladen.
[ Voor 8% gewijzigd door Mikemkm op 12-10-2012 14:00 ]
Heb je al eens gewoon opnieuw geprobeerd (na een reboot van je pc of zo). Ik had dit eerst ook voor met de update naar 4.0, maar een paar weken later werkte het gewoon...Dubbeldrank schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:57:
Ik vind de ICS update eigenlijk best beroerd, dus gisteravond wilde ik de laatste Gingerbread rom flashen via de RUU maar stuitte op een Error #155. Na wat zoeken vind ik alleen dat ik mijn telefoon weer moet locken, aangezien hij nooit unlockt is geweest en op dit moment ook gelockt is lijkt me dat sterk. Iemand anders een idee dan dat ik hem eerst moet unlocken, rooten allerlei rommel moet flashen en op die manier weer terug kan naar een stock Gingerbread rom?
[ Voor 7% gewijzigd door jacobras op 14-10-2012 18:31 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Bedankt. voor de tip! Die heb ik geprobeerd, maar het probleem er nog niet mee kunnen oplossen.masterBunny schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:04:
Misschien werkt deze app daarvoor? Google Play: Select Other Map for HTC
Dat speakerbellen is een bug van de 3.x kernel toch? En heb jij ergens gelezen wanneer deze bugs mogelijk verholpen zijn?jacobras schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 18:30:
Ik draai tegenwoordig JellyTime, een erg fijne CM10-ROM: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1903496 . Is Android 4.1.2, JellyBean dus. Slechts 2 bekende bugs (frontcam en speakerbellen) maakt het voor mij een geschikte dagelijkse rom
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Klopt, bug in de 3.x kernel. Geen idee wanneer het verholpen wordt. Ik heb de bug zelf één keer meegemaakt, zette toestel per ongeluk op speaker. Van speaker afhalen helpt niet om audio terug te krijgen, moest ophangen en opnieuw bellen._the_crow_ schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:21:
[...]
Dat speakerbellen is een bug van de 3.x kernel toch? En heb jij ergens gelezen wanneer deze bugs mogelijk verholpen zijn?
Verwijderd
Hallo
Nieuwe features en een soepelere UIVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:45:
Als ik de berichten hier lees blijf ik gewoon bij het origineel. Alles draait en werkt perfect dus waarom updaten?
Maar.....
Hallo
Werkt bij mij niet?mach2 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:58:
Hier draai ik gewoon flash, apk downloaden en installeren dat ding.
http://download.macromedi...tall_flash_player_ics.apk
ja, maar ik heb 4 grote "vlekken". dit had i na een reparatie, maar gek dat jij het nu ook hebt...nelsch schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:03:
zijn er meer mensen die last hebben dat de "ijzer"laag putjes vertoond, de laag is er zegmaar afgeklapt.
Verwijderd
Het "ijzer" is een aluminium/metaal legeringmegadoom schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:41:
[...]
ja, maar ik heb 4 grote "vlekken". dit had i na een reparatie, maar gek dat jij het nu ook hebt...
Verwijderd
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik ervaar het zelfde. Helaas wel een paar kleine beschadigingen, omdat ie de plavuizen vloer van dichtbij heeft bekekenBeQuietAndDrive schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:44:
Ik gebruik hem nu zo'n anderhalf jaar zonder hoesje en er zit verder geen beschadiging op. Ik vond het juist een bijzonder stevig toestel wat dat betreft. Screenprotector heeft wel al nut gehad.
Verwijderd
Een app killer gebruiken?Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:58:
hello, sinds paar weken is batterij van men desire s echt wel heel snel leeg. Als ek dan bij instellingen kijk naar wat hoeveel gebruikt staat sinds kort 'messageCs' steevast op de tweede plaats. Dit stond er vroeger nooit tussen en zuigt men batterij leeg! weet iemand wat dit is en wat er aan te doen valt?
Heel veel dank alvast!!
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Verwijderd
Die komt niet, lees de laatste paar pagina's maarGromba schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:33:
Weet iemand al wanneer de Ice Cream Sandwich OTA update komt van T-Mobile NL? Had verwacht dat hij er ondertussen al zou zijn.
Niet meer goed reageert? Hoe bedoel je?Frank!in schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:39:
Sinds een 2 maanden ongeveer merk ik dat mijn touchscreen niet meer goed reageert. Hebben meer mensen hier last van of dit gemerkt?
Alle vragen hebben een antwoord
Mijn Desire S valt wel eens uit als ik hem in mijn broekzak heb tijdens het fietsen of als ik in een kuipstoel ga zitten. Wanneer ik de telefoon bewust een beetje buig dan valt hij ook uit, ik vermoed een ietwat beroerde verbinding met de accu of iets dergelijks.mhindrik schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:34:
Ik heb sinds een paar weken last van spontane uitval van de telefoon.
Vaak als ik de telefoon uit mijn zak haal dan merk ik dat de telefoon uitstaat. Heel vervelend dat wel, maar ik dacht er niet veel van. Ik dacht namelijk dat de telefoon uitging omdat ik hem in mijn zak van mijn broek stopte en dat op die manier de "uit-knop" werd ingedrukt.
Nu had ik de telefoon op de tafel liggen en was ie weer uitgevallen.
Ik natuurlijk een potje googlen om te kijken wat het kan zijn en wat vaak naar voren komt is een hardware fout die dit veroorzaakt.
Ik draai nog gewoon de standaard android installatie van HTC, nooit geroot, dus ik heb mijn garantie nog.
Nu is mijn vraag, heeft er iemand hier ook vaker last van gehad?
Ik denk wel dat ik de desire S maar opstuur voor reparatie, want dit is natuurlijk onzinnig.
Ja verdomd, ik buig mijn telefoon ook ietjes en flap, telefoon valt uit.SpiekerBoks schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:51:
[...]
Mijn Desire S valt wel eens uit als ik hem in mijn broekzak heb tijdens het fietsen of als ik in een kuipstoel ga zitten. Wanneer ik de telefoon bewust een beetje buig dan valt hij ook uit, ik vermoed een ietwat beroerde verbinding met de accu of iets dergelijks.
Het leek aanvankelijk opgelost met wat stickers op de accu maar de afgelopen weken komt het weer vaak voor. Ook ik heb nog de standaard (Vodafone branded) installatie en het duurt minuten voor dat hij weer is opgestart. Knap irritant.
Alle vragen hebben een antwoord
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door megadoom op 14-11-2012 23:30 ]
Draai je 4.0 of 2.3?megadoom schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:23:
Iemand ook net een update gekregen?
Blijkbaar moet dat stabiliteit verbeteren.
Heb hem net geïnstalleerd inderdaad, versie 2.10.161.5 (Vodafone branded Gingerbread).megadoom schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:23:
Iemand ook net een update gekregen?
Blijkbaar moet dat stabiliteit verbeteren.
Ik denk van VodafoneFrank!in schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:59:
Raar, voor mij geen update. Ik heb geen branded toestel.
Waar komt dit ineens vandaan?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb deze gekocht en het werkt primaVerwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:40:
iemand ervaring met 64 gig mini sd kaartje in de desire s? Kan de singlecore processor dat deftig aan? bedankt
Heb je al ns een fabrieks reset gedaan?Mektheb schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:28:
Komt er niet al een Branded 4.1 versie voor het toestel ?, die van me vriendin is zo traag geworden...
En nee er staat amper iets op.
[ Voor 13% gewijzigd door german8 op 21-11-2012 09:24 ]
Er zijn oa nieuwe widgets beschikbaar. Ik zie nu ook een hub voor LinkedIn.Gefeliciteerd!
De telefoon is ge-update naar
versie 2.10.401.10.
[ Voor 23% gewijzigd door tweaker2010 op 20-11-2012 23:15 ]
Ik heb hier ook last van gehad. Mijn Desire S viel ook nog onder de garantie, dus heb ik deze ter reparatie opgestuurd. Na een week kreeg ik hem terug. Ze hadden de accu vervangen. Draait nu weer als een zonnetje en valt niet meer uit.SpiekerBoks schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:51:
[...]
Mijn Desire S valt wel eens uit als ik hem in mijn broekzak heb tijdens het fietsen of als ik in een kuipstoel ga zitten. Wanneer ik de telefoon bewust een beetje buig dan valt hij ook uit, ik vermoed een ietwat beroerde verbinding met de accu of iets dergelijks.
Het leek aanvankelijk opgelost met wat stickers op de accu maar de afgelopen weken komt het weer vaak voor. Ook ik heb nog de standaard (Vodafone branded) installatie en het duurt minuten voor dat hij weer is opgestart. Knap irritant.
Hmmz, hier komt dus m'n sig
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Ik heb wel interesse, was is je prijs?upje schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:54:
Misschien dus binnenkort in dit forum een nooit gebruikte Mugen extended accu in de aanbieding. Liefhebbers?
In dat geval, kijk ook eens hier.upje schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:59:
De vrouw twijfelt nog.,, repareren of toch een nieuw toestel. Als er duidelijkheid is meldt ik me wel weer.
Mooi, dat valt inderdaad reuze mee!upje schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 13:31:
De kras is "spontaan" ontstaan, dus waarschijnlijk wat teveel spanning op. Niet gevallen of zo.
Zojuist in de stad het scherm laten vervangen voor 60 euro. Viel me reuze mee.
Er komt geen OTA release voor Android 4.0, alleen een RUU upgrade waarbij al je settings gereset worden.remoendoo schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:03:
Hoe zit het met die OTA-update?
Is dat voor android 4.0 of welke android-versie is dat precies?
Haha, nee dan weet ik genoeg.upje schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:58:
Inderdaad bij een lokale telefoonwinkel. Ik was er nog nooit geweest, maar ze doen voornamelijk in reparaties van telefoons/tablets, en ze hebben een krankzinnig groot assortiment hoesjes (vitrines vol!).
Dus als je nog een glitter-hoesje wil hebben, dan kan ik je het adresje wel geven.
Ja ik heb die RUU update al lang, alleen htc heeft dus nog een kleine (praktisch nutteloze) update uitgebracht voor de mensen die geen RUU willen ofzo?Frunz schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:23:
[...]
Er komt geen OTA release voor Android 4.0, alleen een RUU upgrade waarbij al je settings gereset worden.
Hier heb ik dus last van:Frank!in schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:39:
Sinds een 2 maanden ongeveer merk ik dat mijn touchscreen niet meer goed reageert. Hebben meer mensen hier last van of dit gemerkt?
Verwijderd
Verwijderd
Hoe bevalt de update? Nog steeds tevreden? Ik zit er sterk aan te denken om ook 4.0 te installeren. Zeker met de hoeveelheid apps die nu beschikbaar komt en waar minimaal 4.0 voor wordt gevraagd.Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:17:
Sinds maandag na lang twijfelen toch de RUU met 4.0 erop gezet. In mijn ogen een echte verbetering tov de 2.3.5, vooral de mogelijkheid om de tasks weg te swippen zou ik niet meer kunnen missen. Hij loopt soepeler met de 4.0 erop, enkel het batterijverbruik met wifi aan is iets hoger maar dit stoort me niet echt.
KlaasHof schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:00:
En die issues welke in het begin gemeld werden, zijn die nu weg?
Schijnt niet op te lossen te zijn zonder root, maar zelf verder geen last van-If u click on a Link sent to u in an app like WhatsApp or GoogleTalk it doenst work and caused the app to crash
Geen last van, werkt prima-links in the email app are "unclickable" / sync error messages
Geen idee, maar lijkt me niet echt onoverkomelijk :-)-issues in wifi network with SSID+wpa/wpa2 psk if the key is 7 symbols, u cant save it (needs 8 symbols)
geen last van. In ieder geval niet minder als 2.3.5 voor mijn "gevoel" zelfs beter-Battery draining
Dat klinkt als een defect in het touch gedeelte. Heb je hier alleen last van bij het typen, want dan zou het onlogisch zijn. Dit kan je testen met andere knoppen of zoals jacobras in "HTC Desire S" doet.wezep schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:59:
Sinds ik m'n Desire S een keer heb laten valen (geen beschadigingen te zien), heb ik regelmatig last met type in bijv. Whatsapp. Bepaalde toetsen (met name de bovenste) doen het regelmatig niet.
Soms heeft het zin om het scherm te draaien, maar dan doen andere toetsen het weer wat moeilijker.
Enig idee wat het kan zijn? Kan intern iets kapot zijn?
Zou een harde reset helpen?
Ik merk het probleem het meeste als ik type.Erwin537 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:36:
[...]
Dat klinkt als een defect in het touch gedeelte. Heb je hier alleen last van bij het typen, want dan zou het onlogisch zijn. Dit kan je testen met andere knoppen of zoals jacobras in "HTC Desire S" doet.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq