Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 20:30
Had er met Gingerbread ook vaak last van, inderdaad zeer irritant.
Gelukkig is dat met de update naar ICS bij mij verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:01
Daar heb ik ook last van met Gingerbread. Erg vervelend. Een update naar ICS durf ik eigenlijk nog niet echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

tweaker2010 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:36:
Sinds kort reboot mijn Sense (bij verschillende apps) regelmatig wanneer ik de Home of Terug button indruk.
Echt super irritant. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?
Dit is een veelgehoorde klacht, waar ik op den duur steeds meer last van kreeg. Sense lijkt een stuk instabieler te worden naar mate je het langer gebruikt. Geen idee waar het aan ligt maar een reset terug naar fabrieksinstellingen was de oplossing, tegenwoordig draai ik ICS waar ik ook geen problemen van die aard mee heb.

Is er trouwens al een oplossing voor het crashen van whatsapp wanneer je een linkje probeert te openen? (alleen van toepassing op de ICS ROM)

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

jhvanburk schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:31:
Had er met Gingerbread ook vaak last van, inderdaad zeer irritant.
Gelukkig is dat met de update naar ICS bij mij verholpen.
Oke, dan ga ik de gok naar ICS ook maar wagen.

Edit: Net even op HTCdev gezocht, maar kan het bestand niet meer downloaden.
Het lijkt erop dat HTC de RUU offline heeft gehaald. Weet iemand misschien een mirror?

[ Voor 22% gewijzigd door tweaker2010 op 03-10-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
tweaker2010 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:48:
[...]

Oke, dan ga ik de gok naar ICS ook maar wagen.

Edit: Net even op HTCdev gezocht, maar kan het bestand niet meer downloaden.
Het lijkt erop dat HTC de RUU offline heeft gehaald. Weet iemand misschien een mirror?
Hij staat er gewoon op nu hoor. WWE, RUU, 404MB.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

dinkelover schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:17:
[...]
Hij staat er gewoon op nu hoor. WWE, RUU, 404MB.
Hmm, vreemd... Nu doet ie het, maar vanmiddag niet. Op XDA stond ook dat ie offline was gehaald.

Iemand nog tips hoe ik die exe moet installeren? Dat gaat via HTC Sync toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

tweaker2010 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:54:
[...]

Hmm, vreemd... Nu doet ie het, maar vanmiddag niet. Op XDA stond ook dat ie offline was gehaald.

Iemand nog tips hoe ik die exe moet installeren? Dat gaat via HTC Sync toch?
HTC Sync moet je geinstalleerd hebben, maar dat is alleen voor de USB driver, verder heb je dat niet nodig. De .exe hoef je niet te installeren maar alleen uit te voeren op je pc en de stappen die op je beeldscherm voorbij komen doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:03
Ik moet zeggen dat ik erg gelukkig ben met de update naar ICS. Heb het gevoel dat alles net wat lekker loopt.
Eén uitdaging en ik zie dat eigenlijk alle htc's daar last van hebben is de contact intergratie. Met de oude sense waren we best verwend, alle facebook updates, fotos bij alle contacten. Netjes in whatsapp direct de foto's erbij etc. Facebook heb ik weer draaiend gekregen. Op de facebook pagina staat HTC sense 2x, oudste verwijdert en deze kwam weer op gang. Alleen de foto's bij de contacten naar whatsapp krijg ik niet meer voor elkaar... Iemand het verlossende woord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand deze geheugenkaart of een ander merk 64GB microsd al geprobeert?

http://www.gsmpunt.nl/acc...ultra-microsdxc-64gb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18
remoendoo schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:03:
Ja maar je moet bedenken dat de batterij van dezelfde afmetingen is als de originele he.
En toch levert die meer mAh, dit komt er op neer dat HTC heel erg faalt in het maken van batterijen of dat MUGEN er erg goed in is.
Bij mij gaat de batterij tot nu toe in iedergeval beduidend langer mee, en dat is bij mij het verschil tussen na het avondeten aan de oplader of bij het naar bed gaan. Precies de overbrugging die ik nodig had.
Bevalt de accu nog steeds goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
masterBunny schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:51:
[...]

Bevalt de accu nog steeds goed?
Ja zeker, hij is nu na redelijk intensief gebruik (lees 3 uur muziekluisteren, beetje facebook en wat internetten in de trein) nog voor 54% opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 11:06
Na het installeren van ICS start elke keer HTC locations op als ik mijn telefoon in mijn carkit stop.
Nou ben ik niet zo'n fan van het product... en moet elke keer wachten tot het is opgestart, zodat ik hem weer kan afsluiten 8)7

aangeven in "dockmode" dat hij niet automatisch opstart wil ook niet helpen voor het HTC locations gedeelte.

Is er iemand toevallig die dit bekend voorkomt en een oplossing heeft? (zonder root etc)
(of HTC locations niet starten of ipv HTC locations Google Navi zou ook prima zijn)

zou het zeer waarderen _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Mikemkm op 12-10-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Misschien werkt deze app daarvoor? Google Play: Select Other Map for HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik vind de ICS update eigenlijk best beroerd, dus gisteravond wilde ik de laatste Gingerbread rom flashen via de RUU maar stuitte op een Error #155. Na wat zoeken vind ik alleen dat ik mijn telefoon weer moet locken, aangezien hij nooit unlockt is geweest en op dit moment ook gelockt is lijkt me dat sterk. Iemand anders een idee dan dat ik hem eerst moet unlocken, rooten allerlei rommel moet flashen en op die manier weer terug kan naar een stock Gingerbread rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:54
Dubbeldrank schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:57:
Ik vind de ICS update eigenlijk best beroerd, dus gisteravond wilde ik de laatste Gingerbread rom flashen via de RUU maar stuitte op een Error #155. Na wat zoeken vind ik alleen dat ik mijn telefoon weer moet locken, aangezien hij nooit unlockt is geweest en op dit moment ook gelockt is lijkt me dat sterk. Iemand anders een idee dan dat ik hem eerst moet unlocken, rooten allerlei rommel moet flashen en op die manier weer terug kan naar een stock Gingerbread rom?
Heb je al eens gewoon opnieuw geprobeerd (na een reboot van je pc of zo). Ik had dit eerst ook voor met de update naar 4.0, maar een paar weken later werkte het gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:34

jacobras

Developer

Ik draai tegenwoordig JellyTime, een erg fijne CM10-ROM: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1903496 . Is Android 4.1.2, JellyBean dus. Slechts 2 bekende bugs (frontcam en speakerbellen) maakt het voor mij een geschikte dagelijkse rom :)

[ Voor 7% gewijzigd door jacobras op 14-10-2012 18:31 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Bedankt. voor de tip! Die heb ik geprobeerd, maar het probleem er nog niet mee kunnen oplossen.
wel kan ik vanuit mijn kalender nu direct maps selecteren ipv locations.
wellicht iemand een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

jacobras schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 18:30:
Ik draai tegenwoordig JellyTime, een erg fijne CM10-ROM: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1903496 . Is Android 4.1.2, JellyBean dus. Slechts 2 bekende bugs (frontcam en speakerbellen) maakt het voor mij een geschikte dagelijkse rom :)
Dat speakerbellen is een bug van de 3.x kernel toch? En heb jij ergens gelezen wanneer deze bugs mogelijk verholpen zijn?

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

_the_crow_ schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:21:
[...]
Dat speakerbellen is een bug van de 3.x kernel toch? En heb jij ergens gelezen wanneer deze bugs mogelijk verholpen zijn?
Klopt, bug in de 3.x kernel. Geen idee wanneer het verholpen wordt. Ik heb de bug zelf één keer meegemaakt, zette toestel per ongeluk op speaker. Van speaker afhalen helpt niet om audio terug te krijgen, moest ophangen en opnieuw bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de berichten hier lees blijf ik gewoon bij het origineel. Alles draait en werkt perfect dus waarom updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Hoe zit het met flash?
Ik krijg flash niet werkend op ICS, is het mogelijk om dit werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Hier draai ik gewoon flash, apk downloaden en installeren dat ding.
http://download.macromedi...tall_flash_player_ics.apk

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:45:
Als ik de berichten hier lees blijf ik gewoon bij het origineel. Alles draait en werkt perfect dus waarom updaten?
Nieuwe features en een soepelere UI ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
jacobras schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:04:
[...]

Nieuwe features en een soepelere UI ;)
Maar.....
-Niet apart je volume van je belgeluid en berichtgeluid in kunnen stellen.
-Bij mij is als de telefoon een nacht gelegen heeft 3G uit, gaat aan wanneer ik hem uit standby haal. (Geen idee waarom dit gebeurt)
-Wifi maakt goed verbinding maar valt nog wel eens weg, waarna die direct weer aan gaat. (Dit bij verschillende netwerkjes).

Zomaar een paar dingen waar ik achter kwam na het updaten, ik had wat dat betreft ook liever niet geupdate.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
mach2 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:58:
Hier draai ik gewoon flash, apk downloaden en installeren dat ding.
http://download.macromedi...tall_flash_player_ics.apk
Werkt bij mij niet?
Bij jullie wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelsch
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-08 12:57
zijn er meer mensen die last hebben dat de "ijzer"laag putjes vertoond, de laag is er zegmaar afgeklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
nelsch schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:03:
zijn er meer mensen die last hebben dat de "ijzer"laag putjes vertoond, de laag is er zegmaar afgeklapt.
ja, maar ik heb 4 grote "vlekken". dit had i na een reparatie, maar gek dat jij het nu ook hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megadoom schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:41:
[...]

ja, maar ik heb 4 grote "vlekken". dit had i na een reparatie, maar gek dat jij het nu ook hebt...
Het "ijzer" is een aluminium/metaal legering
De "putjes/vlekken" kunnen beschadigingen zijn door bv. geen beschermhoesje te gebruiken en de "foon" gewoon los te laten slingeren/los"in de broekzak" stoppen waar sleutels of iets dergelijks bij zit..
Of juist wel een beschermhoesje gebruiken waar zand of vuil in zit,
Hierdoor kan de aluminium/metaal legering behuizing beschadigd raken...............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Ik gebruikte een flipovercase. Haal hem er na een half jaar uit, zit hij vol met putjes, grrrrr. Heb hem nu los in mijn zak zonder sleutels, krassen op glas, grrrrr. Maar ik vind zo'n schuifcase onhandig maar ga er toch maar aan anders blijft er niks van mijn telefoon over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik gebruik hem nu zo'n anderhalf jaar zonder hoesje en er zit verder geen beschadiging op. Ik vond het juist een bijzonder stevig toestel wat dat betreft. Screenprotector heeft wel al nut gehad.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:44:
Ik gebruik hem nu zo'n anderhalf jaar zonder hoesje en er zit verder geen beschadiging op. Ik vond het juist een bijzonder stevig toestel wat dat betreft. Screenprotector heeft wel al nut gehad.
Ik ervaar het zelfde. Helaas wel een paar kleine beschadigingen, omdat ie de plavuizen vloer van dichtbij heeft bekeken :(
Maar hij zit dan ook altijd alleen in mn broekzak. Heb er nooit iets anders bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hello, sinds paar weken is batterij van men desire s echt wel heel snel leeg. Als ek dan bij instellingen kijk naar wat hoeveel gebruikt staat sinds kort 'messageCs' steevast op de tweede plaats. Dit stond er vroeger nooit tussen en zuigt men batterij leeg! weet iemand wat dit is en wat er aan te doen valt?
Heel veel dank alvast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:05
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:58:
hello, sinds paar weken is batterij van men desire s echt wel heel snel leeg. Als ek dan bij instellingen kijk naar wat hoeveel gebruikt staat sinds kort 'messageCs' steevast op de tweede plaats. Dit stond er vroeger nooit tussen en zuigt men batterij leeg! weet iemand wat dit is en wat er aan te doen valt?
Heel veel dank alvast!!
Een app killer gebruiken?

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, maar welke app is dat? Lijkt me iets van htc zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

In ieder geval nooit een appkiller gebruiken op Android. Heeft geen nut en werkt het systeem alleen maar tegen.

De messageCs-app ken ik niet. Na wat googelen lijkt het de berichten-app van HTC, voor sms/mms dus, maar kan zo niets vinden wat het rare batterijgebruik kan verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Appkillers zijn nutteloos, zeker in dit geval aangezien het een basisonderdeel van Sense is. Als je er echt problemen mee houdt dan zou ik je adviseren om een backup te maken van je belangrijke data en een reset naar fabrieksinstellingen uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eraan om op mijn Desire S te upgraden met de ICS RUU op de site van htcdevs. Is er iemand die dit hier al gedaan heeft via deze manier en is dit een verbetering tov de 2.3.5? Ik zou dit willen proberen maar ik wil wel nog graag de 2.3.5 ergens back-uppen en terugzetten indien ICS niet meevalt. ik ben een totale leek in android roms installeren, dus iemand die mij hier wat wijzer in kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Hoi,
Er zijn er een helebooel die het gedaan hebben. (en een heleboel info is in dit forum gepost)
Persoonlijk vind ik het een verbetering tov 2.3.5, maar anderen (het blijft persoonlijk) vinden het minder.
Lees dit forum even door en waarschijnlijk vind je alle info die je zoekt. Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verloopt je garantie als je dit doet of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Nee, garantie hou je.
Maar je kan niet meer terug, als je terug wil dan verlies je wel je garantie want ik dacht dat je dan moet rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:29

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Weet iemand al wanneer de Ice Cream Sandwich OTA update komt van T-Mobile NL? Had verwacht dat hij er ondertussen al zou zijn.

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rufus1123
  • Registratie: Januari 2012
Gromba schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:33:
Weet iemand al wanneer de Ice Cream Sandwich OTA update komt van T-Mobile NL? Had verwacht dat hij er ondertussen al zou zijn.
Die komt niet, lees de laatste paar pagina's maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Sinds een 2 maanden ongeveer merk ik dat mijn touchscreen niet meer goed reageert. Hebben meer mensen hier last van of dit gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Frank!in schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:39:
Sinds een 2 maanden ongeveer merk ik dat mijn touchscreen niet meer goed reageert. Hebben meer mensen hier last van of dit gemerkt?
Niet meer goed reageert? Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Met typen vooral, als ik dan een letter aan tip dan ziet die dat niet, soms moet ik wel 4x drukken. Of hij pakt de letter er naast. Heel erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Ik heb daar sinds een week of twee heel veel last van! Als ik mijn telefoon aandoe, reageert hij eerst helemaal niet. Na uit-aan reageert hij, maar unlock ik naar rechts en gaat hij naar links bijvoorbeeld. Na nog een paar keer aan-uit kan ik uiteindelijk unlocken en toestel gebruiken, tot het scherm op een gegeven moment weer scheven aanrakingen gaat verwerken.

Op sommige momenten typt mijn telefoon uit zichzelf random letters =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 14:24
Probeer eens een factory reset. Misschien is het een software probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Welke android versie hebben jullie die problemen? 4.0 of 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Ik draai nog 3.2

Factory reset maar een keer proberen inderdaad, maar daar heb ik nog niet zn trek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Ik draai 4.1.2, onofficieel. Nooit problemen met touchscreen gehad, tot twee weken terug opeens (niet vlak na een update bijvoorbeeld). Factory reset is inderdaad een optie om te kijken of dat het verhelpt, misschien binnenkort maar eens tijd voor vrijmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Ik heb sinds een paar weken last van spontane uitval van de telefoon.
Vaak als ik de telefoon uit mijn zak haal dan merk ik dat de telefoon uitstaat. Heel vervelend dat wel, maar ik dacht er niet veel van. Ik dacht namelijk dat de telefoon uitging omdat ik hem in mijn zak van mijn broek stopte en dat op die manier de "uit-knop" werd ingedrukt.

Nu had ik de telefoon op de tafel liggen en was ie weer uitgevallen.

Ik natuurlijk een potje googlen om te kijken wat het kan zijn en wat vaak naar voren komt is een hardware fout die dit veroorzaakt.

Ik draai nog gewoon de standaard android installatie van HTC, nooit geroot, dus ik heb mijn garantie nog.

Nu is mijn vraag, heeft er iemand hier ook vaker last van gehad?

Ik denk wel dat ik de desire S maar opstuur voor reparatie, want dit is natuurlijk onzinnig.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiekerBoks
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-11-2023
mhindrik schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:34:
Ik heb sinds een paar weken last van spontane uitval van de telefoon.
Vaak als ik de telefoon uit mijn zak haal dan merk ik dat de telefoon uitstaat. Heel vervelend dat wel, maar ik dacht er niet veel van. Ik dacht namelijk dat de telefoon uitging omdat ik hem in mijn zak van mijn broek stopte en dat op die manier de "uit-knop" werd ingedrukt.

Nu had ik de telefoon op de tafel liggen en was ie weer uitgevallen.

Ik natuurlijk een potje googlen om te kijken wat het kan zijn en wat vaak naar voren komt is een hardware fout die dit veroorzaakt.

Ik draai nog gewoon de standaard android installatie van HTC, nooit geroot, dus ik heb mijn garantie nog.

Nu is mijn vraag, heeft er iemand hier ook vaker last van gehad?

Ik denk wel dat ik de desire S maar opstuur voor reparatie, want dit is natuurlijk onzinnig.
Mijn Desire S valt wel eens uit als ik hem in mijn broekzak heb tijdens het fietsen of als ik in een kuipstoel ga zitten. Wanneer ik de telefoon bewust een beetje buig dan valt hij ook uit, ik vermoed een ietwat beroerde verbinding met de accu of iets dergelijks.

Het leek aanvankelijk opgelost met wat stickers op de accu maar de afgelopen weken komt het weer vaak voor. Ook ik heb nog de standaard (Vodafone branded) installatie en het duurt minuten voor dat hij weer is opgestart. Knap irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
SpiekerBoks schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:51:
[...]

Mijn Desire S valt wel eens uit als ik hem in mijn broekzak heb tijdens het fietsen of als ik in een kuipstoel ga zitten. Wanneer ik de telefoon bewust een beetje buig dan valt hij ook uit, ik vermoed een ietwat beroerde verbinding met de accu of iets dergelijks.

Het leek aanvankelijk opgelost met wat stickers op de accu maar de afgelopen weken komt het weer vaak voor. Ook ik heb nog de standaard (Vodafone branded) installatie en het duurt minuten voor dat hij weer is opgestart. Knap irritant.
Ja verdomd, ik buig mijn telefoon ook ietjes en flap, telefoon valt uit.
Slechte contactpunten met de batterij is het niet denk ik omdat ik veel lees over een slecht moederbord die er in zit.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikzelf heb hier ook last van, wanneer ik bv met iemand bel valt hij gewoon uit. Vooral pijnlijk als je baas je belt en hij uitvalt tijdens het gesprek. Ik draai nog altijd de standaard ROM van HTC en ik dacht het mss te kunnen oplossen met de 4.0 te installeren, maar volgens wat ik hier lees zou dat het niet verhelpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
De mijne heb ik gister op kunnen laten sturen, aangezien na een telefoongesprek de aan/uit knop niet meer reageerde. Handig als je scherm op zwart staat en je het met geen mogelijkheid meer aan krijgt.

Ofja.. ik kon mezelf met n andere telefoon bellen, dan weigeren en dan mn WhatsApps enzo checken :+

Totale reset werkte ook niet, dus ik hoop m snel (gratis) gerepareerd terug te krijgen, maar dat formulier wat je moet tekenen vertelt je al dat je sowieso akkoord gaat met 96 euro aan reparatiekosten zonder vooraf ingelicht te worden. Laat staan dat je de standaard waterschade leugen te horen krijgt.

Ik ben benieuwd! (betreft een Vodafone branded toestel btw, dus alles via Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Iemand ook net een update gekregen?
Blijkbaar moet dat stabiliteit verbeteren :P.

[ Voor 40% gewijzigd door megadoom op 14-11-2012 23:30 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

megadoom schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:23:
Draai je 4.0 of 2.3?

• megadoom
2.3, er staat software update: 2.10.161 etc...
Stability improvement and bug fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiekerBoks
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-11-2023
megadoom schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:23:
Heb hem net geïnstalleerd inderdaad, versie 2.10.161.5 (Vodafone branded Gingerbread).

Hij lijkt gek genoeg iets responsiever geworden (scrollen door homescreens en apps starten gaat net wat vloeiender).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Raar, voor mij geen update. Ik heb geen branded toestel.

Waar komt dit ineens vandaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Frank!in schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:59:
Raar, voor mij geen update. Ik heb geen branded toestel.

Waar komt dit ineens vandaan? :P
Ik denk van Vodafone :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 15:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Denk dat de meesten de update al binnen hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
ahh kan wel, ik heb ook vodafone branded toestel. maar ik moet idd zeggen, hij is iets vloeiender geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:18
Komt er niet al een Branded 4.1 versie voor het toestel ?, die van me vriendin is zo traag geworden...
En nee er staat amper iets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met 64 gig mini sd kaartje in de desire s? Kan de singlecore processor dat deftig aan? bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met 64 gig mini sd kaartje in de desire s? Kan de singlecore processor dat deftig aan? bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
volgensmij kan hij geen sdxc aan, alleen sdhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:40:
iemand ervaring met 64 gig mini sd kaartje in de desire s? Kan de singlecore processor dat deftig aan? bedankt
Ik heb deze gekocht en het werkt prima
http://www.gsmpunt.nl/acc...ultra-microsdxc-64gb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Mektheb schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:28:
Komt er niet al een Branded 4.1 versie voor het toestel ?, die van me vriendin is zo traag geworden...
En nee er staat amper iets op.
Heb je al ns een fabrieks reset gedaan?
(let wel op dat je dan zaken die niet op de SD staan kwijt bent, maar goed, t is een poging waard)

De mijne voelt nog heerlijk vlot aan, en zoals meer gezegd hier, met de laatste update van Vodafone voelt t nét wat vloeiender. Of t is psychisch natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Laatst online: 12-09 10:09
Ik heb vanochtend ook een update binnen gekregen; 2.10.401.10 (system stability improvements)
Android; 2.3.5
Sense; 3.0
Build; 2.10.401.10 CL156318
Unbranded toestel.

Geen merkbare verbeteringen, wel weer alle default bookmarks in de browser..

[ Voor 13% gewijzigd door german8 op 21-11-2012 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik krijg nu net ook een update binnen van 15,78 MB.
Gefeliciteerd!
De telefoon is ge-update naar
versie 2.10.401.10.
Er zijn oa nieuwe widgets beschikbaar. Ik zie nu ook een hub voor LinkedIn. :)

[ Voor 23% gewijzigd door tweaker2010 op 20-11-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemisia
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-01-2022
Ik heb een kleine vraag. Ik heb via HTC Dev mij Desire S naar Android 4.0 gebracht. Ik ben nu aan het uitkijken om een CustomRom erop te zetten van Android 4.1.

Maar in het wereldje van de Customroms, rooten e.d. ben ik helemaal niet thuis. Heeft iemand tips, hints of andere nuttige zaken wat ik hiervoor moet doen???? En misschien ook een Rom 4.1 die voor de Desire S goed werkt???

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemisia
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-01-2022
SpiekerBoks schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:51:
[...]

Ik heb hier ook last van gehad. Mijn Desire S viel ook nog onder de garantie, dus heb ik deze ter reparatie opgestuurd. Na een week kreeg ik hem terug. Ze hadden de accu vervangen. Draait nu weer als een zonnetje en valt niet meer uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Heb trouwens een wazig probleem met mn Desire S, Vodafone branded, standaard software.

Als ik in het buitenland ben geweest en weer terugkom in Nederland, krijg ik met geen mogelijkheid weer mn internetverbinding terug. Wel op WiFi, maar wil ik 3G dan moet ik de gsm opnieuw opstarten.

Roaming staat uit en het gebeurt alleen natuurlijk als ik ver genoeg over de grens ga en de NL verbinding wegvalt. Al is het kortstondig.

Iemand ook ervaring met dit probleem en wellicht een idee wat er aan te doen is?

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Ik kreeg deze week een OTA systeemupdate van 15.4 MB. Ging over versie 2.10.xxx en zou voornamelijk stabiliteit moeten verbeteren.
Iemand anders deze al gehad? Al een verschil gemerkt?

Hmmz, hier komt dus m'n sig

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:19
In het Desire HD topic hebben ze het ook over updates. Zijn security en stabiliteits updates volgens de mensen daar, dit zal voor de desire S niet anders zijn.

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Ik heb de update uitgevoerd, zie geen verschillen. Telefoon is en blijft stabiel bij mij, ben er nog steeds blij mee :)

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:45
Zal je altijd zien. Ik heb voor mijn vrouw een Mugen accu voor haar Desire S besteld. Gisteren bericht dat de accu verstuurd is (vanuit Hong Kong?), vandaag zit er dikke kras op het scherm! 8)7
Het ziet er dus naar uit dat de telefoon vervangen gaat worden; een scherm vervangen schijnt ongeveer 100 euro te kosten. Dat staat niet meer in verhouding tot de dagwaarde. Onze eerste gedachte is dan een Desire X.

Misschien dus binnenkort in dit forum een nooit gebruikte Mugen extended accu in de aanbieding. Liefhebbers?

• Danny the dog
Heb op zich wel interesse in de batterij, maar dan moet het me natuurlijk wel minder kosten dan dat ik m zelf uit Hong Kong zou laten komen. Dan kost t jou nog de nationale verzendkosten, dus, bepaal eerst wat welk verlies je wilt nemen, stuur je me dan een DM :)

• masterBunny
En je mag mij nog wel een berichtje sturen wat je dan nog voor het toestel wil en misschien wat foto's O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
upje schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:54:
Misschien dus binnenkort in dit forum een nooit gebruikte Mugen extended accu in de aanbieding. Liefhebbers?
Ik heb wel interesse, was is je prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
De vrouw twijfelt nog.,, repareren of toch een nieuw toestel. Als er duidelijkheid is meldt ik me wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
upje schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:59:
De vrouw twijfelt nog.,, repareren of toch een nieuw toestel. Als er duidelijkheid is meldt ik me wel weer.
In dat geval, kijk ook eens hier.

Zelf je scherm vervangen voor € 59,-

Garantie vervalt natuurlijk wel, maar ik neem aan dat je reeds gechecked hebt of de schade onder garantie of een eventueel aanvullende verzekering valt...?

Sowieso, hoe is de kras op het scherm ontstaan? Veel schades (ook aan telefoons) vallen onder de 'standaard' verzekeringen als bijv. WA. Als iemand anders (familielid ofzo) de schade heeft toegebracht, is aanspraak maken meestal een formaliteit. Succes in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
De kras is "spontaan" ontstaan, dus waarschijnlijk wat teveel spanning op. Niet gevallen of zo.

Zojuist in de stad het scherm laten vervangen voor 60 euro. Viel me reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
upje schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 13:31:
De kras is "spontaan" ontstaan, dus waarschijnlijk wat teveel spanning op. Niet gevallen of zo.

Zojuist in de stad het scherm laten vervangen voor 60 euro. Viel me reuze mee.
Mooi, dat valt inderdaad reuze mee!
Waar heb je het laten doen als ik vragen mag? Gewoon bij de lokale 'individuele' telefoonwinkel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
Inderdaad bij een lokale telefoonwinkel. Ik was er nog nooit geweest, maar ze doen voornamelijk in reparaties van telefoons/tablets, en ze hebben een krankzinnig groot assortiment hoesjes (vitrines vol!).
Dus als je nog een glitter-hoesje wil hebben, dan kan ik je het adresje wel geven :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Hoe zit het met die OTA-update?
Is dat voor android 4.0 of welke android-versie is dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
remoendoo schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:03:
Hoe zit het met die OTA-update?
Is dat voor android 4.0 of welke android-versie is dat precies?
Er komt geen OTA release voor Android 4.0, alleen een RUU upgrade waarbij al je settings gereset worden.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
upje schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:58:
Inderdaad bij een lokale telefoonwinkel. Ik was er nog nooit geweest, maar ze doen voornamelijk in reparaties van telefoons/tablets, en ze hebben een krankzinnig groot assortiment hoesjes (vitrines vol!).
Dus als je nog een glitter-hoesje wil hebben, dan kan ik je het adresje wel geven :+ .
Haha, nee dan weet ik genoeg.
Die zaakjes zitten overal ;)

Mooi dat je (vriendin dr) telefoon weer gefixed is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Frunz schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:23:
[...]

Er komt geen OTA release voor Android 4.0, alleen een RUU upgrade waarbij al je settings gereset worden.
Ja ik heb die RUU update al lang, alleen htc heeft dus nog een kleine (praktisch nutteloze) update uitgebracht voor de mensen die geen RUU willen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Even een oude quote ophalen:
Frank!in schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:39:
Hier heb ik dus last van:

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/312haqg.png

Links probeer ik het scherm vol te tekenen, maar een bepaald gebied werkt gewoon niet. Rechts hou ik mijn vinger in het midden van dat gebied, te zien is dat het scherm het als twee aanraakpunten registreert (krijg ook altijd random letters dan).

Dit doet zich ook voor na een factory reset. Touchscreen lijkt dus gedeeltelijk kaduuk, eens rondkijken of dat te vervangen is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds maandag na lang twijfelen toch de RUU met 4.0 erop gezet. In mijn ogen een echte verbetering tov de 2.3.5, vooral de mogelijkheid om de tasks weg te swippen zou ik niet meer kunnen missen. Hij loopt soepeler met de 4.0 erop, enkel het batterijverbruik met wifi aan is iets hoger maar dit stoort me niet echt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:17:
Sinds maandag na lang twijfelen toch de RUU met 4.0 erop gezet. In mijn ogen een echte verbetering tov de 2.3.5, vooral de mogelijkheid om de tasks weg te swippen zou ik niet meer kunnen missen. Hij loopt soepeler met de 4.0 erop, enkel het batterijverbruik met wifi aan is iets hoger maar dit stoort me niet echt.
Hoe bevalt de update? Nog steeds tevreden? Ik zit er sterk aan te denken om ook 4.0 te installeren. Zeker met de hoeveelheid apps die nu beschikbaar komt en waar minimaal 4.0 voor wordt gevraagd.

Is er nog ergens een downloadlink beschikbaar? Iemand een goede beschrijving hoe de update uit te voeren?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Bij mij bevalt de update nog steeds erg goed.
En je moet gewoon die update op je computer downloaden, zorgen dat je de juiste drivers hebt geinstalleerd en de computer met een usb-kabeltje aan je pc hangen.
Dan start je het .exe bestand op en gaat de rest praktisch vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Mij bevalt de update ook meer dan goed. Zal zeker niet terugkeren naar de oude versie. verder geen problemen ondervonden. Vind de "4.0 look" ook meer dan prima

downloaden kun je volgens mij nog steeds via https://www.htcdev.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
En die issues welke in het begin gemeld werden, zijn die nu weg?

-If u click on a Link sent to u in an app like WhatsApp or GoogleTalk it doenst work and caused the app to crash
-links in the email app are "unclickable" / sync error messages
-issues in wifi network with SSID+wpa/wpa2 psk if the key is 7 symbols, u cant save it (needs 8 symbols)
-Battery draining

Daar het toch en volledige reset van het toestel zal zijn, twijfel is tussen de officiele ROM of een van TeamVenom/CyanogenMod/etc.
Misschien geven die ook nog eens een langere accuduur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
KlaasHof schreef op maandag 07 januari 2013 @ 12:00:
En die issues welke in het begin gemeld werden, zijn die nu weg?
-If u click on a Link sent to u in an app like WhatsApp or GoogleTalk it doenst work and caused the app to crash
Schijnt niet op te lossen te zijn zonder root, maar zelf verder geen last van
-links in the email app are "unclickable" / sync error messages
Geen last van, werkt prima
-issues in wifi network with SSID+wpa/wpa2 psk if the key is 7 symbols, u cant save it (needs 8 symbols)
Geen idee, maar lijkt me niet echt onoverkomelijk :-)
-Battery draining
geen last van. In ieder geval niet minder als 2.3.5 voor mijn "gevoel" zelfs beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Laatst online: 12-09 21:48
Sinds ik m'n Desire S een keer heb laten valen (geen beschadigingen te zien), heb ik regelmatig last met type in bijv. Whatsapp. Bepaalde toetsen (met name de bovenste) doen het regelmatig niet.
Soms heeft het zin om het scherm te draaien, maar dan doen andere toetsen het weer wat moeilijker.
Enig idee wat het kan zijn? Kan intern iets kapot zijn?
Zou een harde reset helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:19
wezep schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:59:
Sinds ik m'n Desire S een keer heb laten valen (geen beschadigingen te zien), heb ik regelmatig last met type in bijv. Whatsapp. Bepaalde toetsen (met name de bovenste) doen het regelmatig niet.
Soms heeft het zin om het scherm te draaien, maar dan doen andere toetsen het weer wat moeilijker.
Enig idee wat het kan zijn? Kan intern iets kapot zijn?
Zou een harde reset helpen?
Dat klinkt als een defect in het touch gedeelte. Heb je hier alleen last van bij het typen, want dan zou het onlogisch zijn. Dit kan je testen met andere knoppen of zoals jacobras in "HTC Desire S" doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Laatst online: 12-09 21:48
Erwin537 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:36:
[...]

Dat klinkt als een defect in het touch gedeelte. Heb je hier alleen last van bij het typen, want dan zou het onlogisch zijn. Dit kan je testen met andere knoppen of zoals jacobras in "HTC Desire S" doet.
Ik merk het probleem het meeste als ik type.
Met welke app kun je zien wat wel en wat niet reageert op het touchgedeelte?
Oftewel hoe krijg ik de mooie plaatjes te zien die jacobras laat zien?
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste