Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• dtech
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14-12 14:05
Mede-auteur:
  • robertwebbe
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 11:06

robertwebbe

HTC Desire S - Deel 1

Inhoudsopgave

Over dit topic

Wat wel mag in dit topic:
  • Discussies over het toestel zelf
  • Problemen met het toestel
  • Vragen over officiële firmware en softwareversies
Wat mag zolang er geen aparte topic voor is aangemaakt*:
  • Accesoires
Wat niet mag in dit topic:
Denk er bij het posten van andere dingen goed over na of het hier wel hoort.
* Hierbij geldt eigenlijk: liever dat je een startpost maakt dan dat je hier post :)

Voorwoord

Aangezien er nog geen Desire S topic was heb ik dit topic aangemaakt. Als er mensen denken de TS te kunnen verbeteren en daar actief aan willen meewerken PM me dan, dan kun je mede auteur worden.

De HTC Desire S is de opvolger van de populaire HTC Desire. De hardware is bijna hetzelfde gebleven, maar de CPU is geupgrade naar dezelfde als die van de Desire HD en er zijn nog een paar andere upgrades. Het design is wel veranderd en lijkt nu op een soort hybride tussen de Desire en Legend. Verder draait de Desire S op Android 2.3 en krijgt HTC Sense een upgrade.

De releasedatum is nog niet bekendgemaakt, maar Amazon UK zet deze op 18 april 2011. Dit zou ook ongeveer een jaar na de Desire zijn en is dus waarschijnlijk. Het lijkt in ieder geval op uiterlijk eind april.

Nieuws

Tweaker helpt bij ontgrendelen HTC Sensation

FAQ

• Q: Het duurt heel lang voordat ik een GPS locatie krijg/ik krijg geen GPS locatie!
    A: GPS heeft goed bereik nodig wat je binnenshuis en zelfs binnen de bebouwde kom vaak onvoldoende hebt, zeker als je een cold fix moet doen. Zie ook deze post voor uitleg van e.e.a.
  • Q: Is rooten mogelijk?
    A: Al langer als je een apparaat van €150 wilt kopen. Sinds kort is het ook softwarematig mogelijk, zie de zustertopics.

Prijzen

HTC Desire S

Specificaties

ProcessorQualcomm MSM8255 1GHz
BesturingssysteemAndroid 2.3 + HTC Sense
Scherm3,7 inch SLCD 480 x 800 WVGA
Geheugen1.1GB ROM, 786 MB RAM
GeheugenuitbreidingMicroSD
Gewicht130 gram met batterij
Afmetingen115 x 60 x 11,6 mm
NetwerkGSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz
Sensorennabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas
Camera5-megapixel met autofocus en led-flash
VerbindingenUMTS/HSDPA, BT 2.1 met FTP/OPT, A2DP en PBAP, Wi-Fi 802.11b/g/n, GPS
Aansluiting Micro USB (USB 2.0), 3,5mm stereo jack
Batterij1450mA
Batterijduur430 uur standby, 9 uur spraak

Foto's & Videos

http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1297725241.jpeghttp://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1297599679.jpeghttp://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1297599678.jpeghttp://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1297599681.jpeg

Reviews

Links

Officiële pagina van HTC
Desire S categorie op xda-developers

Zustertopics

[ABO] HTC Desire S levertijden- en abonnementen topic
[HTC Desire S] Rooten en Custom ROM's

Changelog

• 30-7-2011: veranderingen n.a.v. root
  • 24-4-2011: beginnetje van FAQ
  • 19-3-2011: Abo topic & regels toegevoegd
  • 18-3-2011: Specificaties toegevoegd
  • 18-3-2011: Topic gestart

dtech wijzigde deze reactie 30-07-2011 16:24 (40%)

• Matis
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online

Matis

Rubber Rocket

Krijg ik zojuist een maitlje van Vodafone dat mijn contract bijna afloopt en dat ik kan gaan verlegen. Klik ik vol euforie op het linkje, krijg ik de volgende melding

*snik*

Ik weet zeker dat het de Desire met Qualcomm MSM8255 gaat worden, alleen zit ik nog te twijfelen tussen de HD en de S.

Het enige verschil is de schermgrootte en de accucapaciteit. De schermgrootte van de HD staat me aan, maar de cappaciteit van de S is 17% hoger.
De S draait native Android 2.3 en de HD (afaik) 2.2. De S is wel weer 26% lichter dan de HD en heeft ook Bluetooth 3.0 tov 2.1 op de HD.
De Desire S heeft natuurlijk wel meer coolness omdat hij veel nieuwer is dan de HD, wat gewoon een spinoff is van de HTC Touch HD2.

Dilemma's :P (lees luxeprobleem)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Riverblue
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 07-12 13:47
Vandaag mijn Desire S ontvangen, en gelijk al een domper op de nieuwe aanwinst,
had een zwarte besteld bij StudentMobiel.nl en krijg een Kodak Grey thuis gestuurd.
Morgen eerst maar eens bellen hoe dat zit.

(Vrijdag 1 mrt) Toestel terug gestuurd met vermelding het bedrag te storneren.
Er wordt hard gewerkt om het probleem op te lossen.

(Vrijdag 8 mrt) Weer contact opgenomen met StudentMobiel, nu werd mij verteld dat de zwarte uitvoering voorlopig niet door StudentMobiel wordt geleverd, het bedrag incl. porto zou vandaag worden gestorneerd. :S
Inmiddels een zwarte uitvoering besteld bij Phoneshop, afwachten wat het wordt. :P

Riverblue wijzigde deze reactie 09-04-2011 01:37 (73%)

• Skidmarks
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 08:44
quote:
geusie schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:30:
Welk hoesje/case gebruiken jullie? Ik wil misschien de HTC Desire S Optional Pouch Case PO S520
(http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=216810). Maar ik wil eerst zeker weten dat het toestel hier veilig in zit en er niet per ongeluk kan uitvallen. Er wordt wel vermeld dat er ergens een riem zit die dit voorkomt, maar ik kan hier nergens een goede foto van vinden. Heeft er al iemand dit hoesje?
Ik heb die HTC pouche PO S520 het is exact dezelfde pouche als voor de gewone Desire. Mijn Desire S past er goed in ook op de site van HTC zie je dat voor beide telefoons dezelfde pouche als accessoire wordt aangegeven.

Ik heb die pouche op mobielbereikbaar.nl besteld voor 16,95 (gratis verzonden als brievenpost) en volgende dag had ik hem al. Hij past er goed in en valt er zeker niet uit ook niet als je hem op z'n kop houd. Door aan het riempje te trekken haal je de desire s uit de hoes. Als je de desire s weer in de hoes doet gaat het riempje weer terug zeg maar.

Skidmarks wijzigde deze reactie 02-04-2011 21:42 (10%)
Reden: images klikbaar gemaakt

• Epsilon
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14-12 22:59

Epsilon

Het gaat zoals verwacht niet om Bluetooth 3.0 zoals op de NL HTC site staat (als we de specs op het doosje mogen geloven).

Foto van de specs op het doosje:

• geusie
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 04-12 09:33
Ik heb een beetje zitten prutsen en ik heb de draad (met knopjes) van de meegeleverde HTC headphones aan mijn koptelefoon gehangen (waarvan de jack stuk was). En wonder boven wonder werkt het! Ik ben echt content :)
Hier is het resultaat:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 14-12 23:59
Bijzonder...

The Otherside wijzigde deze reactie 07-06-2011 12:51 (5%)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Nu online
quote:
da Burp schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 09:58:
Dynamische helderheid van het scherm uitzetten en hem gewoon op 40% zetten heeft bij mij wel iets geholpen. Kwam er later achter dat die energiebeheerwidget dat ook kan. Scherm is echt de grote boze slurper. Maar ik ga maar gewoon een tweede accu kopen met een cradle. Daar kan ik wel mee leven denk. Is niet ideaal, maar hoor eigenlijk iedereen er over die ik er naar vraag. Bij continue gebruik gaat de batterij pakweg vier uur mee.
Dan zal mijn accu wel een uitzondering zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
quote:
Danny the dog schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:16:
[...]

Zo te zien heb je ook ontzettend goed bereik, dat zal vast ook meespelen in het stroomverbruik.
De mijne gaat na 1 week in bezit ook al met gemak 2 dagen mee.

Hoe zijn echter de ervaringen met aftermarket, hoge capaciteitsbatterijen?
(links, tips...? :))
Krijg nu toch wel een melding dat ik de accu moet gaan opladen,
maar ben inmiddels wel 4/5 dagen veder, hier geen probs met de stand-by tijd ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12-12 18:37

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hmmm... beetje googlen levert me een topic op androidworld op waarin dezelfde problemen worden besproken. Waarschijnlijk ligt het het dus aan de simkaart.
quote:
Nieuwe HTC Desire Z vertoont dezelfde problemen met mijn simkaart. Nu contact gehad met de helpdesk dat er 2 type simkaarten zijn. Bij 1 type komen deze problemen voor bij enkele telefoontoestellen.

Ik krijg nu een nieuwe simkaart, maar het probleem is wel dat ze bij het opsturen niet kunnen zeggen van welke fabrikant de simkaar komt....

Zo kunnen we natuurlijk nog wel even bezig blijven.
Bron: http://www.androidworld.n...imkaart-abonnement-3.html

Stop ik de sim in mijn oude HTC Touch Pro 2, dan werkt ie meteen.

Het is overigens zo'n simmetje:

Niemand anders hier die dergelijke problemen heeft gehad?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 10:49

jacobras

Developer

quote:
Frag_Zero schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:38:
Trotse Desire S owner hier! Mijn eerste smartphone nadat mijn ouwe nokia 5140i plots overleden is :'(

Nog op zoek naar een hoesje, geen rubber ding rond de smartphone (er komt een invisibleshield op) maar eentje waar de gsm inzit. Liefst eentje met een stevige kant voor het scherm. Er is toch wel wat angst ontstaan dat ik tegen de hoek van een tafel loop en het fijne touchscreen in 1000 stukjes breek.
Welkom mede-Desire-S-gebruiker :)

Ik ben fan van de Valenta hoesjes. Je toestel gaat er helemaal in en is met een soort van trekkoordje (of zonder, verschillende smaken verkrijgbaar) eenvoudig tevoorschijn te toveren. Aanrader!

Notes voor Android, de handigste app in Google Play ;-)

• dtech
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14-12 14:05
Ik ga even een root & custom-roms topic aanmaken nu er een universele unlocker is :)

Poll: Ga jij je Desire S rooten?
Vind ik niet nodig
Wat is rooten?
Geprobeerd maar onsuccesvol :(
Zodra Revolutionary stable is!
Gelukt dankzij Revolutionary!
Pfff, ik had al een goldcard
Ik twijfel nog of ik durf
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

edit:

Hiero :)

dtech wijzigde deze reactie 30-07-2011 16:39 (154%)

• Dubbeldrank
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

quote:
Michiele93 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:20:
[...]

Maar wat bewijst dit bestand? Er waren diverse leaked roms beschikbaar. Wellicht met enkele aanpassingen te faken. Ik zie wat dat betreft liever een venster vd ota update. PhotoShop gevoelig, maar een stuk concreter.
Als het je echt gelukkig maakt, dit is precies de versie die nu uitgerold wordt in meerdere landen. Al die mensen liegen en maken er speciaal een topic voor aan?

It takes one to know one...

• Mikemkm
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10-12 20:43
Bijgaande pic is te vinden via XDA die weer naar Facebook verwijst. Of het waar is? :?

• Bastiaan
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 14-12 17:58

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Gisteren werd ik aangenaam verrast door het feit dat je standaard screenshots kunt maken door de aan- en uitschakelaar in te drukken, en binnen een seconde op de home-button drukt. Ik kwam er per ongeluk achter door het toestel wat ongelukkig vast te houden, te willen locken en alleen maar klikjes te horen in plaats van dat het scherm zwart werd. Later vond ik in mijn galerij de volgende afbeelding (met allesverklarende melding) terug:

Zijn er niet meer van dat soort handige 'hidden' features?

• Gwannoes
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 00:56

Gwannoes

Solderen moet je leren

Poll: Heb jij de update naar Sense 3.0 al gehad?
Ja
Nee
Is wel beschikbaar, maar ik heb 'em niet geïnstalleerd
Ik heb geen Desire S

Ook een poll maken? Klik hier

Hmmz, hier komt dus m'n sig

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

quote:
TictaCNL schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:57:
Hebben sommige van jullie ook dat de batterij snel leeg loopt? Ik heb hem vannacht niet aan de oplader gelegd en toch is de batterij 40 procent leeg gegaan. Iemand tips en tricks?
Als je bij het batterijverbruik kijkt is het dan toevallig de dialer die het meerendeel van je accu vebruikt heeft? Ik krijg er ondertussen een punthoofd van, volgens mij blijft dat ding gewoon hangen en 100% CPU verbruiken. Ter info, de dialer is niet het verbruik van gevoerde gesprekken aangezien ik in die 18 uur niet gebeld heb.

Dubbeldrank wijzigde deze reactie 12-11-2011 23:02 (8%)

• ToFast
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10:52
Vreemd ik heb weer een iets andere radio dan:

Unbranded, ergens in mei/juni gekocht dacht ik. Maat van me heeft de telefoon net een maand, maar exact dezelfde versie(ook smallband/radio)

ToFast wijzigde deze reactie 13-11-2011 21:44 (46%)
Reden: typo op htc

• Albert020
  • Nu online
quote:
ToFast schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:39:
Vreemd ik heb weer een iets andere radio dan:

[afbeelding]

Unbranded, ergens in mei/juni gekocht dacht ik. Maat van me heeft de telefoon net een maand, maar exact dezelfde versie(ook smallband/radio)
Heb exact de zelfde als jij, maar hoe heb je deze screenshot gemaakt,

( power/home button lukt niet ! )

Albert020 wijzigde deze reactie 13-11-2011 21:56 (8%)

• Albert020
  • Nu online
quote:
ToFast schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:00:
[...]

Precies zoals het plaatje uitlegt, komt ook heel kort in scherm te staan, 'screenshot saved' in de map DCIM
He he gelukt, wel een gepriegel zeg ;)

Albert020 wijzigde deze reactie 13-11-2011 22:11 (10%)

• Albert020
  • Nu online
Moet toch even kwijt dat ik de accu duur met de nieuwe firmware 2.3.5 + sense 3.0
van uitmuntende kwaliteit vindt hoor ;)

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik krijg nu op dit moment een update binnen voor de Android 2.3.5 ROM met Sense 3.0, de update is 6,79 MB groot en zal hoogstwaarschijnlijk een paar bugfixes bevatten. Met name de aan/uitknopbug waar ik overigens geen last van had. De mensen die nu nog geen update gehad hebben naar 2.3.5 zullen deze dan binnenkort wel krijgen als blijkt dat deze update goed werkt.

Het versienummer is nu: 2.10.401.8

Dubbeldrank wijzigde deze reactie 22-11-2011 14:15 (14%)

• ToFast
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10:52
De grote update naar sense 3.0 en Android 2.3.5 ging goed, alles werkte nog. Nu heb de kleine update van 6.9MB gedaan en werkt mijn aan en uit knop ook niet meer :s hoe krom is dat!
2011-11-25_17-33-58.jpg:

• jacobras

jacobras

Developer

quote:
Dubbeldrank schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 10:38:
[...]

Waarom zou je hem flashen als de 'Mic' het niet doet, dat heb je een onbruikbare telefoon... :')
/care, dan heb je wel ICS! :P Maar zonder gekheid: de microfoon werkt wel, maar nog niet helemaal goed. Vanmorgen testgesprek gedaan, de andere kant kan me wel verstaan maar het kost wel moeite omdat het geluid verstoord klinkt.

Overigens is bellen één van de minst gebruikte functies op mijn smartphone, bel niet vaker dan een paar keer per week

Maar als je ziet hoe snel de ontwikkelingen zich opvolgen denk ik niet dat het lang duurt voordat het is gefixt.

Update:
Microfoon en Market schijnt gefixt te zijn, zal testen zodra de nieuwe versie beschikbaar is.

ICS ziet er trouwens erg mooi uit en werkt heel fijn :)

Wallpaper komt van Zedge.

jacobras wijzigde deze reactie 03-12-2011 12:33 (33%)

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-12 23:10

mrc4nl

Procrastinatie expert

Wat een k*t toestel heb ik.
Als ik op de home knop druk word de lcd aangeraakt, met als gevolg een zwarte kring en groene subpixels.

T zal de 3e keer zijn dat ik problemen heb met mn scherm+glazen plaat.
Én wtf waarom staat de tijd stil?

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• n0elite
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-12 14:42
Reaper 2.1 + ICS look op mijn telefoon:

Ice Cream Sandwich CM7 Theme by Sonny Sekhon
ADWLauncher EX + Ice Cream Sandwich Theme by kovdev
Super Clock Wallpaper Pro + Ice Cream Sandwich wallpaper

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm

• n0elite
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-12 14:42
quote:
Mikemkm schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:17:
Op eigen blog HTC:http://blog.htc.com/2012/03/ics/

Android 4.0, Ice Cream Sandwich Updates
Few innovations have improved upon ice cream as much putting it between two cookies and making a sandwich. Which is why we all want Ice Cream Sandwich! Ok, that's not the real reason, but we're all excited about Android 4.0, Ice Cream Sandwich, coming to HTC.
Here's the scoop. The following HTC devices are confirmed to get a tasty treat of Ice Cream Sandwich:

DROID Incredible 2 by HTC
HTC Amaze 4G
HTC Desire S
HTC Desire HD
HTC EVO 3D
HTC EVO Design 4G
HTC Incredible S
HTC Sensation
HTC Sensation XL
HTC Sensation 4G
HTC Sensation XE
HTC Raider
HTC Rezound
HTC Rhyme
HTC Thunderbolt
HTC Vivid
As for timing, we're in the early stages of rolling out Android 4.0 for the HTC Sensation and HTC Sensation XE and upgrades will be more widely available in the next few weeks. The update for the HTC Sensation 4G and HTC Sensation XL will follow. Please note, once we start pushing out updates it will take time for all carriers in each country to get the update. We are working closely with our carrier partners to nail down update schedules for our other smartphones and will have more to share very soon.

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm

• afraca
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 09-12 09:26

afraca

Open Source!

CM9 heeft wat builtin debug mogelijkheden voor touchscreen, en was er inderdaad achtergekomen dat een deel van m'n touchscreen zoals hieronder aangegeven in het figuur niet werkt....

http://tweakers.net/ext/f/ZEp9iqnfZGuO0f6m7CH5tKOw/thumb.png

:'(

Nu moet ik af en toe gebruik maken van landscape mode om toch wat aan te klikken, en voor swype moet ik m'n toestel 180 graden draaien :( Gezien ik hem net 5 weken heb moeten missen en al 75 euro lichter ben moet ik er voorlopig maar even mee leren leven.

afraca wijzigde deze reactie 17-05-2012 12:44 (10%)

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 10-12 11:22

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Is dit een nieuw record? :)
(Data uitgeschakeld gehad in Spanje, scheelt nogal veel kennelijk in accugebruik)

BeQuietAndDrive wijzigde deze reactie 24-05-2012 12:04 (4%)

www.digitalracing.nl

• Luukje01
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12-12 06:32

dat moet je veranderen, hoe je daar komt:

all settings -> language & keyboard -> select language -> kies daar Nederlands (Nederland)

(denk dat het nu al te laat is :P)

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb een raar probleem met mn desire s, ik kan geen bluetooth keyboard koppelen,
op andere apparaten werkt het ding prima, maar het gaat mis bij het paren:

die van mij vraagt om de pincode terwijl op andere apparaten ik een 8 cijferige code op het toetsenbord moet intypen. :?
http://tweakers.net/ext/f/403RZZP9RbOa2LFpUNt8G2y5/thumb.jpg

mrc4nl wijzigde deze reactie 18-06-2012 12:09 (83%)

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Het ziet er naar uit dat er geen ICS update komt voor de Desire S getuige de onderstaande posts:

http://forum.xda-develope...?p=30525844&postcount=835
http://forum.xda-develope...?p=30559569&postcount=872

Mocht dit waar zijn dan ben ik wel klaar met HTC, eerst een deceptie met de Desire en nu een complete faalactie met de Desire S. In februari werd ICS voor de Desire S aangekondigd en nu is het bijna september en hebben we nog niets, zo kom je wel aan je 18 maanden supporttermijn die Google graag ziet, maar geen major update helaas aangezien HTC daar waarschijnlijk te incompetent voor is... Mijn volgende toestel wordt er eentje van Google, geen gezeur en altijd dat laatste versie van Android op je toestel. Misschien ben ik wat te voorbarig nu, maar ik zie het somber in met name omdat het al zo lang duurt. Vreemd is wel dat er een ICS update in China is geweest een tijdje terug, dus het kan wel imho.

• Barkrukhenkie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:31
quote:
nelsch schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:57:
[...]

eeh HOE? zoek me rot hiernaar, en meerdere vrienden met een htc met ics ook...
Voorheen kon je de apps op het lockscreen instellen bij de lockscreen instellingen. Nu zijn de apps op het lockscreen dezelfde als die in het dock op je homescreen. om de apps op het lockscreen aan te passen moet je dus de apps in je dock aanpassen.

Barkrukhenkie wijzigde deze reactie 30-08-2012 11:20 (5%)

• jacobras

jacobras

Developer

Even een oude quote ophalen:
quote:
Frank!in schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:39:
Sinds een 2 maanden ongeveer merk ik dat mijn touchscreen niet meer goed reageert. Hebben meer mensen hier last van of dit gemerkt?
Hier heb ik dus last van:

Links probeer ik het scherm vol te tekenen, maar een bepaald gebied werkt gewoon niet. Rechts hou ik mijn vinger in het midden van dat gebied, te zien is dat het scherm het als twee aanraakpunten registreert (krijg ook altijd random letters dan).

Dit doet zich ook voor na een factory reset. Touchscreen lijkt dus gedeeltelijk kaduuk, eens rondkijken of dat te vervangen is :/

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

dit is alles wat er stond bij de systeem update:

• megadoom
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 01:28
whaa, ik zie ineens skynet op mn telefoon 0.0

maar ff ontopic, kan iemand mij uitleggen wat er hier met de batterij gebeurt:

dat stuk in het midden heb ik hem (bijna) niet aan gedaan

nog iets anders, ik denk dat ik (na 2 jaar mn mobiel gehad te hebben) weer een nieuw mobieltje ga zoeken. zit ook te denken aan de htc one. ik houd erg van de schermen die htc produceert en voor de rest ziet het er gewoon goed uit. iemand misschien nog tips? of nog ff wachten totdat de lineup er ook is

megadoom wijzigde deze reactie 27-02-2013 17:53 (40%)

• Frank!in
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 14-12 23:37
Ik heb nog geen update gezien, maar wel sinds kort opeens een nieuwe app erbij :S

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True