Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
nou is mn vraag nog steeds niet beantwoord, vervalt de garantie met een RUU update naar ics?

[ Voor 5% gewijzigd door megadoom op 01-09-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

megadoom schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:14:
nou is mn vraag nog steeds niet beantwoord, vervalt de garantie met een RUU update naar ics?
Ik heb er niets over gelezen, in de RUU werd alleen gemeld dat de ICS rom geen support heeft. Dus nee, dit heeft geen gevolgen voor de garantie, anders had HTC dit wel bekend gemaakt.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:20

mrc4nl

Procrastinatie expert

Dubbeldrank schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 13:07:
[...]

Ik heb er niets over gelezen, in de RUU werd alleen gemeld dat de ICS rom geen support heeft. Dus nee, dit heeft geen gevolgen voor de garantie, anders had HTC dit wel bekend gemaakt.
maar het unlocken van de bootloader met de bijbehorende tool, word duidelijk vermeld dat er geen garantie word gegeven

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:38
mrc4nl schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:32:
[...]

maar het unlocken van de bootloader met de bijbehorende tool, word duidelijk vermeld dat er geen garantie word gegeven
Je hebt geen unlocked bootloader nodig. Dus geloof ik niet dat dit je garantie kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexited
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 13:43
..

[ Voor 98% gewijzigd door lexited op 01-09-2012 23:45 . Reden: -onnodig dubbel- ]

1 - 2 - 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

enpe schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:15:
De update loopt hier ook als een zonnetje. Ben van plan om er een grotere micro sd (32 gb) in te zetten, nu kom ik er een van Samsung en een van Sandisk tegen. Zit daar nog verschil tussen qua kwaliteit?
Dan zou ik voor de Sandisk gaan. Dat merk heeft een goede naam op gebied van geheugenkaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 14:43
Helaas ben ik iets minder positief over deze rom nu.
Gisteren 2x de batterij er moeten uit halen om het toestel te herstarten, deze ochtend nog een keer.
1x was ik in de auto muziek aan het spelen en die speelde gewoon verder, alleen het scherm ging niet meer aan door de power knop te gebruiken.
Erg vervelend dus...

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Adion schreef op zondag 02 september 2012 @ 10:26:
Helaas ben ik iets minder positief over deze rom nu.
Gisteren 2x de batterij er moeten uit halen om het toestel te herstarten, deze ochtend nog een keer.
1x was ik in de auto muziek aan het spelen en die speelde gewoon verder, alleen het scherm ging niet meer aan door de power knop te gebruiken.
Erg vervelend dus...
Is dat niet het bekende powerknop probleem wat al bekend was? Dat heeft volgens mij niet met deze rom te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 14:43
Het powerknop probleem dat bekend was was volgens mij dat je niet kon rebooten/telefoon uitschakelen.
Als ik dit probleem heb gaat het scherm helemaal niet meer aan, dus dat is voor zover ik weet een nieuw probleem. (en veel ernstiger)

[ Voor 8% gewijzigd door Adion op 02-09-2012 11:11 ]

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Adion schreef op zondag 02 september 2012 @ 11:11:
Het powerknop probleem dat bekend was was volgens mij dat je niet kon rebooten/telefoon uitschakelen.
Als ik dit probleem heb gaat het scherm helemaal niet meer aan, dus dat is voor zover ik weet een nieuw probleem. (en veel ernstiger)
Ik hoor het nu voor het eerst, heb er ook nog geen melding van gezien op xda-developers. Dus het zou kunnen dat het toeval is, kan je eens kijken of het reproduceerbaar is door een bepaalde handeling? Mocht het echt een probleem van deze ROM zijn dan kan je gelukkig altijd nog terug naar de laatste Gingerbread ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_killjoy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb ook gemerkt dat het volume van het alarm zelfs op de zachtste stand veel harder gaat dan eerst, dat is best vervelend. Zijn er meer mensen bij wie dit is opgevallen en kan hier iets aan worden gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de update gedaan, en tot nu toe niets dan lof behalve misschien dat het opladen wel iets trager verloopt..

ps. als alarm vind ik de app "alarm clock plus" één van de betere waarbij je alles kan instellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
Hier is de update ook vlekkeloos verlopen. Mijn was Vodafone branded maar dat maakte niets uit, sterker nog, hij is nu niet meer branded dus zijn al die nutteloze Vodafone apps er ook af!

Verder merk ik dat ik in whatsapp in een gesprek nu niet meer handmatig naar beneden hoef te scrollen om t laatste bericht te zien, weet niet of meer mensen er last van hebben, maar ik irriteerde me er best aan.

Verder merk ik dat hij iets meer responsive is, maar geen wereld van verschil. Langzamer laden let ik eigenlijk niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Sinds de eerste dag heb ik hem er nu op staan. Ben eigenlijk wel tevreden tot nu toe. Toch hele andere indeling van instellingen enz, toch erg leuk, voelt beetje aan als nieuwe telefoon, leuk om mee te spelen. In eerste instantie vond die geen muziek, dat kwam ik tegen, maar format van de SD kaart mocht sowieso wel en dat loste dat op. Verder heb ik met GB zelden tot nooit gezien dat ik meer dan 200MB RAM vrij had... nu heb ik al 258MB vrije RAM gezien en zit deze constant tussen 180 en 250 RAM vrij. Met GB toch vaak ook ruim minder dan 100 vrij gehad. Gebruik over het algemeen heel veel dezelfde apps, in ieder geval die actief zijn. Wat dat betreft ben ik dan ook positief. Sommige momenten loopt ie is soepeler dan voorheen, maar vaker dezelfde kleine hick-ups, net zoals GB dat had. Maar waar mij het om te doen was is de GPS fix, ik log zo'n 600 uur jaarlijks op de racefiets en in een paar procent van die gevallen wilde die geen fix krijgen ondanks dat er volgens diverse apps daadwerkelijk "fix" was, bv 6 van de zichtbare 8, maar dan toch weigeren de positie door te geven. Alleen herstarts en accu eruit en proberen en proberen lost het dan op en zolang ik niet herstartte kwam het probleem ook niet meer terug. Hoogst irritant, want je staat in een weiland, hij zegt ook 10 satellieten zien én heeft fix met 6,7 of 8 daarvan... en toch knipperend GPS icoontje, al bleef ik 10 minuten staan. Hoe dan ook, of dit met deze ROM nu is opgelost, geen idee, ik ga het niet eens proberen te reproduceren, hij doet het nu gewoon perfect, zoals die dat in 95% van de tijd ook met GB deed. :+

Over het algemeen ben ik tot nu toe tevreden, heb 1 keer een crashende app gehad (die ik nog nooit eerder had gedraaid, dus geen referentie), verder loopt het goed, prettig en allemaal net wat mooier en duidelijker. Bv lettertype bovenste balk, GSM bereik van 4 naar 5 staafjes en zo nog wel meer dingen. Net wat gelikter.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-08 15:01
GSM bereik van 4 naar 5 staafjes en zo nog wel meer dingen
Glimlach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik al een paar keer geprobeert (ook de PC en DS opnieuw opstarten) maar het wil maar niet lukken.
Elke keer als ik HTC Sync geinstaleerd heb krijg ik een melding dat er een update voor HTC Sync is (ik installeer elke keer van de HTC site?)
Maar als ik de updat installeer werkt het nog steeds niet :(
jvdb1975 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:31:
Ik had hetzelfde probleem. Bij mij was het op te lossen door de laatste versie van HTC Sync op de computer te installeren. Daarna werd de DS wel herkend.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb ik geprobeerd.
Ik heb 3 usb kabeltjes geprobeerd en zelfs een nieuwe origineele HTC kabeltje gekocht
Maar het wil maar niet lukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rufus1123
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-11-2024
Hoe zit het nu met data van bepaalde apps, bijvoorbeeld de spelletjes? Ik hoor dat mensen alles opnieuw moeten installeren. Ben je dan ook al je voortgang in de spelletjes kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:02

Wirehub

Blaat

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 18:38:
Ja heb ik geprobeerd.
Ik heb 3 usb kabeltjes geprobeerd en zelfs een nieuwe origineele HTC kabeltje gekocht
Maar het wil maar niet lukken :(

[...]
welke fout melding krijg je en gaat ie wel naar booloader? ... bij mij was ie unlocked (via HTC DEV dus moest terug naar locked) en dat hield ie tegen

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
tweaker2010 schreef op zondag 02 september 2012 @ 00:36:
[...]

Dan zou ik voor de Sandisk gaan. Dat merk heeft een goede naam op gebied van geheugenkaartjes.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
ik heb mn htc sync ook geupdate, toen deed hij het niet meer. eerst werkte htc sync wel gewoon. misschien een optie om een oudere versie te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Heeft iemand tips hoe ik de update moet installeren,probeer het voor me vrouw te fixe alleen het lukt niet. Ik heb de file gedownload via de htc site, maar verder kom ik er niet ui :(

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Amaze86 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:51:
Heeft iemand tips hoe ik de update moet installeren,probeer het voor me vrouw te fixe alleen het lukt niet. Ik heb de file gedownload via de htc site, maar verder kom ik er niet ui :(
file starten (pc aangesloten via USB naar Desire S, mode = alleen laden ) en volgen wat er staat. Het is simpel
alleen zorg wel dat je niet unlocked ben ,dus standaard gelocked in recovery anders krijg je foutmelding

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet eens in de bootloader
Als ik de RUU start komt na waarschuwing bla bla en usb kabel aansluiten de foutmelding "kan geen vebinding met telefoon maken"
Wirehub schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:24:
[...]
welke fout melding krijg je en gaat ie wel naar booloader? ... bij mij was ie unlocked (via HTC DEV dus moest terug naar locked) en dat hield ie tegen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:37:
Ik kom niet eens in de bootloader
Als ik de RUU start komt na waarschuwing bla bla en usb kabel aansluiten de foutmelding "kan geen vebinding met telefoon maken"

[...]
vreemd, heb je wel een driver geinstalleerd want die heeft ie wel nodig om de telefoon te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 17:34
Gisteren ook geinstalleerd, simpel. Accuduur lijkt tot nu toe zeker niet slechter geworden als GB.
Alleen het kleinere lettertype stoort. Iemand daar een eenvoudige oplossing voor? Iedere keer een leesbril pakken is ook onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:05
Iemand trouwens (goede) ervaring met een sterkere vervangende accu voor de Desire S?

Ik weet dat er zát aanbod is op internet, maar na wat negatieve ervaringen, weet ik liever vóóraf dat ik n goed product koop :)

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaxz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-07 16:47

Slaxz

.be

Vandaag tot een vreemde conclusie gekomen met mijn DS. Met de GB rom had ik vaak moeite om een GPS lock te krijgen. Zelfs met apps als GPS status kon dit makkelijk 10min+ duren.
Na het installeren van de ICS update was dit niet merkelijk veranderd. Maar ik heb nu gemerkt dat wanneer ik 3G aanzet in binnen de minuut een fix heb. (Ik laat mijn telefoon vaak op GSM only omdat ik bijna overal wifi heb een mijn provider landelijk EDGE dekking heeft in tegenstelling tot de HSPA dekking)
Heeft iemand anders dit ook al ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Slaxz schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:54:
Vandaag tot een vreemde conclusie gekomen met mijn DS. Met de GB rom had ik vaak moeite om een GPS lock te krijgen. Zelfs met apps als GPS status kon dit makkelijk 10min+ duren.
Na het installeren van de ICS update was dit niet merkelijk veranderd. Maar ik heb nu gemerkt dat wanneer ik 3G aanzet in binnen de minuut een fix heb. (Ik laat mijn telefoon vaak op GSM only omdat ik bijna overal wifi heb een mijn provider landelijk EDGE dekking heeft in tegenstelling tot de HSPA dekking)
Heeft iemand anders dit ook al ondervonden?
ik gebruik gps fix eenmalig, daarna bijna altijd gelijk fix. Nu ook onder ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:09
Als ik dit allemaal lees wacht ik nog wel een poosje af of er een OTA komt.

Nu er een officiele HTC 4.0 ROM beschikbaar is, gaan er nu ook meer officieuze ICS (of zelfs JellyBean) roms komen? En hoelang zal het ongeveer duren voordat er een stabiele en snelle rom klaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke driver moet geinstaleerd worden?
En waar kan ik deze vinden?
Wirehub schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:58:
[...]

vreemd, heb je wel een driver geinstalleerd want die heeft ie wel nodig om de telefoon te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Ik zie nu alleen de WWE versie van ICS op de site van HTCDev staan, eerst stond er toch ook een europese versie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

remoendoo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:43:
Ik zie nu alleen de WWE versie van ICS op de site van HTCDev staan, eerst stond er toch ook een europese versie op?
http://dl4.htc.com/RomCod...3831.19.00.110_275068.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:19:
Welke driver moet geinstaleerd worden?
En waar kan ik deze vinden?

[...]
wordt je telefoon herkend bij aansluiten (laden) ?
Bij driver komt bij Windows 7 HTC Android Phone USB device erbij

[ Voor 3% gewijzigd door Wirehub op 05-09-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.allaboutphones.nl/nieuws/20830/android-40-update-voor-de-htc-desire-s-staat-klaar.html
HTC heeft de Android 4.0-update vrijgegeven voor de Desire S. De update brengt de nieuwe kernel naar het toestel van Android 4.0. Er zal geen OTA-update vrijgegeven worden door HTC.
Er komt dus geen OTA update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hebben we daar ook bevestiging van htc van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rufus1123
De twitter van HTC_NL zegt niks te weten over wanneer de update komt en ze raden af om de RUU uit te voeren (tweets van 31 augustus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

MikeyMan schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:18:
Niet officieel maar dit zegt genoeg:
The site reports that it received a launch statement for the update from the company, expecting an official OTA update to be made available shortly afterwards. Customer support for HTC Sweden was contacted, who confirmed the phone would not have an OTA update, but advised that it did appear on the development site. Electronista also contacted both HTC UK's customer support and public relations team, and received similar results. http://www.electronista.com/articles/12/09/03/mobile.os.update.made.available.through.developer.site/

[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 05-09-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rufus1123
MikeyMan schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:18:
http://www.htc.com/www/help/android4faq/
Ik lees het als: alleen door handmatig te downloaden kan je updaten naar ICS.

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 11:06
Rufus1123 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:27:
De twitter van HTC_NL zegt niks te weten over wanneer de update komt en ze raden af om de RUU uit te voeren (tweets van 31 augustus)
Volgens mij gaat dit over de Desire HD en die heeft volgens mij geen Ruu gekregen

• Zandpad
Sinds de update wat problemen met de GPS. Het lijkt alsof hij de connectie naar de satellieten niet vast kan houden. Zelfs op MyTracks ziet het er niet uit. Andere mensen die het zelfde gevoel hebben?

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:47
Vorige week mijn htc desire s (dag na de ICS update :( ) laten vallen. Gevolg; scherm kapot en een beschadiging op de behuizing. Gelukkig heb ik hem verzekerd. Hij ligt nu bij het repaircentre (e-repair.nl). Wat denken jullie, zal hij gerepareerd worden, of zou ik een nieuwe uit de verzekering krijgen? Stiekem hoop ik natuurlijk op het laatste.. ;)

• megadoom
je heb sowieso eigen risico.
ik denk dat je een andere behuizing gaat krijgen als alles intern nog werkt. zo niet, krijg je waarschijnlijk een nieuwe.
(die van mij had een keer een boardswap, heb nu lekker stukjes verf die er af zijn van die reparatie :X. maar het was nog wel dezelfde case)

• jhvanburk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 20:30
Ja, zelfde ervaring hier met het loggen van het fietsen met behulp van de app Strava.
Mijn rit wordt minder goed opgenomen waardoor Strava veel "segmenten" waarop ik gefietst heb niet herkent en de tijd niet kan berekenen.
Sommige stukken denkt Strava nu dat ik afgestoken heb door dwars door een sloot te fietsen :9

Vanavond even proberen of het resetten van de agps data mbv de app GSP Status helpt.
Zandpad schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:40:
Sinds de update wat problemen met de GPS. Het lijkt alsof hij de connectie naar de satellieten niet vast kan houden. Zelfs op MyTracks ziet het er niet uit. Andere mensen die het zelfde gevoel hebben?

Verwijderd

Ik heb Windows Vista.

Maar het is niet meer nodig want.............
Zonder dat ik iets heb gewijzig/geistaleerd of wat dan ook lukte het in een keer wel?? 8)7
RUU instaleerde zonder problemen.
App's terug gezet van de back-up
En alles draait als een zonnetje :)

Maar toch bedank voor je reacties _/-\o_
Wirehub schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:50:
[...]

wordt je telefoon herkend bij aansluiten (laden) ?
Bij driver komt bij Windows 7 HTC Android Phone USB device erbij

Verwijderd

Ik heb Windows Vista.

Maar het is niet meer nodig want.............
Zonder dat ik iets heb gewijzig/geistaleerd of wat dan ook lukte het in een keer wel?? 8)7
RUU instaleerde zonder problemen.
App's terug gezet van de back-up
En alles draait als een zonnetje :)

Maar toch bedank voor je reacties _/-\o_
Wirehub schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:24:
[...]

• Zandpad
jhvanburk schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:33:
Ja, zelfde ervaring hier met het loggen van het fietsen met behulp van de app Strava.
Mijn rit wordt minder goed opgenomen waardoor Strava veel "segmenten" waarop ik gefietst heb niet herkent en de tijd niet kan berekenen.
Sommige stukken denkt Strava nu dat ik afgestoken heb door dwars door een sloot te fietsen :9

Vanavond even proberen of het resetten van de agps data mbv de app GSP Status helpt.

[...]
Al geprobeerd. Geen resultaat. Zelfde geldt voor kompas en rol kalibratie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:59
Met de laatste update heb ik een app meegekregen; Zing Key. Hij is niet terug te vinden bij m'n lijst met apps, maar ik zie hem wel terug in de Appstore (bij "Mijn Apps"). Daar heb ik dan weer niet de keuze om de app te verwijderen.

Ik kom op internet meer klachten tegen over deze app, maar nergens een oplossing hoe het weer te verwijderen. Heeft hier iemand misschien een goede suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 16:50
Kan je die ook niet verwijderen met een uninstaller App?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Zandpad schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:08:
[...]

Al geprobeerd. Geen resultaat. Zelfde geldt voor kompas en rol kalibratie...
Hier geen problemen met GPS. gisteren even 5 km met de auto gechecked. no probs. duidelijke afdruk van de rit met MyTracks (met de ICS Ruu)

[ Voor 2% gewijzigd door Mikemkm op 07-09-2012 08:45 . Reden: vermeld OS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Marmar schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:03:
Met de laatste update heb ik een app meegekregen; Zing Key. Hij is niet terug te vinden bij m'n lijst met apps, maar ik zie hem wel terug in de Appstore (bij "Mijn Apps"). Daar heb ik dan weer niet de keuze om de app te verwijderen.
Het schijnt idd een bekend probleem te zijn.
http://androidforums.com/android-applications/612698-uninstalling-zing-key-app.html
en http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1858482&page=5

Oplossing: Je zal moeten rooten om deze app eraf te krijgen.
Unistall is impossible if not rooted, but you can simply disable those keyboards:

Go to Settings > Applications
Select the 4th tab "All Applications" and scroll down until you find Thai Keyboard, open it and just click Disable (the button on the right)
Repeat with ZingKey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Bedankt, Thai keyboard was simpel te disablen
echter Zingkey heeft die optie niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je eerst de updates verwijderd kan je ook ZingKey disabelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:01:
Als je eerst de updates verwijderd kan je ook ZingKey disabelen.
That's it! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
Hier ook nog geen significante GPS problemen, inmiddels alweer ruim 12 uur gelogd met Run.GPS, alleen de afwijkingen die ik normaal ook heb op bepaalde plekken.Fix is er zo, maar ik woon dan ook niet in de bebouwde kom of in een bos.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Heb net t originele Samsung 8GB Class 2 SDHC kaartje vervangen door n 16GB class 10 kaartje.

Alleen.. mn Desire S (niet ge-update naar ICS) is nu echt supertraag!! De galerij openen is vrijwel niet mogelijk, foto's (thumb nails) blijven maar laden en laden. Muziek benaderen, niks is meer zoals voorheen.

Heb gewoon de volledige oude kaart naar de nieuwe gekopieerd, meer niet. 1:1.
Iemand die dit probleem herkent?

[ Voor 12% gewijzigd door Danny the dog op 08-09-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Lees even de reviews op tweakers over dat geheugenkaartje:
'Ik heb met gParted eerst het kaartje opnieuw gepartitioneerd met een FAT32 partitie, aligned op MiB boundary's. Vervolgens heb ik onder Windows 7 de tool "Flash Memory Toolkit 2.01" gebruikt en een simpele "file benchmark" uitgevoerd (dit werkt in de evaluation mode van deze tool). '

Misschien kun je dat even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Thnx :)
Zal t wel eens proberen.
Merk nu na een nachtje 'liggen' dat hij weer beter werkt / als vanouds.

Mss dattie ff alles synced ofzo, ik weet t ook niet. Of wellicht geeft Google je telefoon pas weer vrij nadat ze een complete privacy inbreuk attack hebben gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
Ik heb sinds gister dat ik als ik iemand bel dat ik de telefoon niet hoor overgaan en als ik gebeld wordt dat ik niks hoor. De andere kant hoort mij heel heel vaag. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Googlen heeft geen uitkomst gebracht, heb al meerdere keren de batterij eruit getrokken. Draai nog geen ICS.

Android version: 2.3.5
HTC Sense: 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
Sinds ik 4.0 draai gaat mijn foon veel sneller leeg. Voorheen kon ik er zeker 2 dagen mee doen maar nu gaat ie aan het eind van de dag al in het geel. Ik heb niks anders dan voorheen erop gezet. Er staan juist door de nieuwe android minder apps op want meteen grote schoonmaak gedaan.

Als dit zo blijft wil ik liever terug naar 2.3 want die was een stuk beter en minder bugs.
Bugs als: in whatsapp kan je geen links openen, vaak foutmelding bij het syncen van mijn mail ( wat ik voorheen nooit had) en als grote ergenis de batterij drain.

Meteen de vraag van mijn kant:
Kan ik bij HTC de 2.3 image ophalen zodat ik die weer kan installeren inplaats van de 4.0 of kan ik niet meer terug?

Ik vraag me af of er nog updates komen voor de 4.0 versie op de Desire S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Bij mij gaat de batterij (met ICS) niet korter mee dan met Gingerbread. eerder langer d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
Zoals ik op de vorige pagina postte heb ik mijn telefoon laten vallen met als gevolg dat mijn scherm stuk is. Wonder boven wonder mag ik een nieuw toestel uitzoeken! (290euro vergoeding). Voor mij wordt het dus een galaxy s2 of de htc one s. Waarom geen nieuwer toestel? Omdat de prijzen van de losse toestellen in de kpn winkel gemiddeld zo'n 150 euro boven de pricewatch prijzen liggen, en ik dus dan bedragen van rond de 350 euro moet gaan bijbetalen voor bijvoorbeeld de s3 of de one x. Daarnaast mag ik binnen minder dan een jaar voor mijn abbonement weer een nieuwe uitzoeken.

Ik denk ik deel het even voor degenen die mijn vorige posts hebben gelezen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door __xeno__ op 11-09-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
@xeno, ik zou voor de one s gaan. mn zusje heeft de one s, als ik nu een mobiel zou moeten kiezen zou ik ook voor de one s gaan. (<- slecht onderbouwd, maar hij heeft gewoon een mooi design, gaat lang mee is snel en scherm ziet er ook goed uit.)

nog iets, ik heb gemerkt dat mn batterij sneller leeg gaat dan voorheen. batterij gaat 1-2 uur minder lang mee (GB)

[ Voor 19% gewijzigd door megadoom op 11-09-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
@Megadoom

Thx voor je tip! Zit echt ontzettend te twijfelen tussen de s2 en de one S!

• n0elite
  • Laatst online: 14-08 21:46
stijnislike schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:08:
heb al meerdere keren de batterij eruit getrokken.
Niet doen! Hierdoor kan je telefoon dood gaan!

• stijnislike
n0elite schreef op woensdag 12 september 2012 @ 06:44:
[...]

Niet doen! Hierdoor kan je telefoon dood gaan!
Waar slaat dit op? Al zo vaak een battery pull gedaan, nog nooit een dode telefoon gehad. Anyway, ik heb geupdate naar ICS en ik hoor weer mensen tijdens het bellen. Iets softwarematigs dus, geen idee wat. ICS draait enorm goed, niks voelt traag aan, alles doet het. Nieuwe audiospeler is veel beter.

• MikeyMan
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Staan toch zat berichten van die MMC chip die het leven laat bij een battery-pull...

• stijnislike
Naja, living on the edge dan maar.

• 84hannes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-08 15:01
Ik heb Jelly Time eergisteren geinstalleerd:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1605896
Een custom 4.1 (Jelly Bean) Rom. Tot nu toe als enige bezwaar dat de front-camera en de lichtsensor niet werken.

• stijnislike
Ik heb nog steeds een probleem. Als ik muziek luister dan springt de headphones regelmatig op headphones met een mic erin. Als dit gebeurd dan belt mijn telefoon een random iemand of wordt het nummer waar ik naar luister geskipped. Er zijn apps die dit voorkomen, maar geen 1 voorkomt dit ook daadwerkelijk. Als ik google kan ik niks vinden wat het oplost. Iemand nog een idee?

• Zandpad
Je connector is vies ;) probeer hem met een zachte doek intern schoon te vegen...

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:58

Matis

Rubber Rocket

Ik heb een unlocked toestel (via HTCDev.com) en ik probeer nu de ICS update te installeren. Dit lukt echter niet, de installer zegt dat ik de telefoon moet recoveren, maar er is helemaal niets gebeurt.

Hebben meer mensen hier last van?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Matis schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:47:
Ik heb een unlocked toestel (via HTCDev.com) en ik probeer nu de ICS update te installeren. Dit lukt echter niet, de installer zegt dat ik de telefoon moet recoveren, maar er is helemaal niets gebeurt.

Hebben meer mensen hier last van?
volg de procedure nog eens van HTC DEV, je moet de lock er echt eerst terug opzetten en dan gaat de update wel naar ICS. Ik had het zelfde probleem , weet alleen het commando niet meer :+

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:58

Matis

Rubber Rocket

Wirehub schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:51:
volg de procedure nog eens van HTC DEV, je moet de lock er echt eerst terug opzetten en dan gaat de update wel naar ICS. Ik had het zelfde probleem , weet alleen het commando niet meer :+
Dat weet ik dan weer wel :P
adb devices
adb reboot bootloader
fastboot oem lock

Dan staat de bootloader weer op relocked en krijg je een security warning. Daarna start de RUU wel door :)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• remoendoo
Ik luister de laatste tijd veel meer muziek op mijn telefoon (zit nu 2 uur per dag in de trein) en dan houdt de batterij het geen hele dag meer vol..
Heeft iemand ervaring met de MUGEN batterij voor de HTC Desire S?
Deze heeft een stroomsterkte van 1800mAh ipv de originele 1450mAh.
Zou dit veel schelen?

Want dan koop ik deze batterij ipv een los mp3-spelertje ;p

Edit:
het gaat om deze batterij:
http://www.mobilefun.nl/2...ded-battery---1800mah.htm

[ Voor 13% gewijzigd door remoendoo op 15-09-2012 10:52 ]

• Danny the dog
remoendoo schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 10:51:
Ik luister de laatste tijd veel meer muziek op mijn telefoon (zit nu 2 uur per dag in de trein) en dan houdt de batterij het geen hele dag meer vol..
Zou dit veel schelen?

Edit:
Fouten op 'professionele' sites vind ik zooooooo ontzettend slecht overkomen he..
Meer vermogen dat de originele batterij
Geeft mij meteen het gevoel dat je te maken hebt met n paar opgeschoten jongens die zaakjes doen vanaf de zolder van papa. Maar goed, dat is mijn mening.

• remoendoo
Het blijft een simpele webshop ja, maar het ging even om de batterij zelf en niet om de webshop haha

• Danny the dog
remoendoo schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:14:
Het blijft een simpele webshop ja, maar het ging even om de batterij zelf en niet om de webshop haha
Snap ik :)
Ben zelf ook op zoek naar n sterkere batterij voor mn Desire S.

Ik zei bovenstaande enkel omdat ik eerder al in de valkuil van een oplichtende web shop ben gevallen die je prut spul stuurt en vervolgens begint te vloeken en tieren aan de telefoon als je hem zegt dat je niet tevreden bent met je product. Vandaar :)

• remoendoo
Maar mobilefun is een internationale webshop volgens mij?
Alleen het bedrijf komt oorspronkelijk uit de VS, ik denk dat daardoor de slappe vertalingen op de site staan ;p
En ze verkopen gewoon batterijen van het merk MUGEN dat zover ik heb gehoord best goed bekend staat.

• Danny the dog
Heb je ook gelijk in, ik ga way off topic!

Mugen is idd een gerenomeerd merk!
Ik heb zelfs ff een review gevonden van deze specifieke accu!! Aanradertje blijkbaar :)

Offfff... je bestel m bij Mugen zelf.
Vind je nog 45 extra gebruikerservaringen, free shipping.

Weet wel ff niet welke dollarkoers ze op t moment aanhouden, laatst besteld bij DX en daar werd $ 1,10 aangehouden :X
Ga je echter uit van $ 1,20 is het een goede prijs, overeenkomstig met jouw link.

[ Voor 52% gewijzigd door Danny the dog op 15-09-2012 15:32 ]

• remoendoo
Ik heb maar via die webshop gekocht aangezien die hem op voorraad had.
Maandag heb ik hem dan als het goed is binnen.
Ik zal wel even posten hoe mijn ervaringen met de batterij zijn als ik hem een tijdje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:45
Mugen is idd een gerenomeerd merk!
Ik heb zelfs ff een review gevonden van deze specifieke accu!! Aanradertje blijkbaar :)
De reviews op mobilefun ook gelezen? Geen aanradertje blijkbaar :) .
Wel ontzettend duur, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
upje schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:07:
[...]

De reviews op mobilefun ook gelezen? Geen aanradertje blijkbaar :) .
Wel ontzettend duur, dat wel.
Da's welgeteld 1 sumiere opmerking van 1 gebruiker.

Kan best een slecht exemplaar zijn of verkeerd in gebruik genomen, who knows.
Ben benieuwd naar de ervaringen van @remoendoo.

Edit: Op kieskeurig staan ook vaak zeer negatieve ervaringen met producten waar anderen alleen maar lovend over zijn... En vaak (ik zeg niet altijd) zegt dit meer over het niveau van de gebruiker dan het product. Vóóral op sites als kieskeurig [/way off topic]

[ Voor 21% gewijzigd door Danny the dog op 18-09-2012 23:07 ]

• marinus1954
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik merkte op dat na de update naar ICS, als het scherm gelocked staat, ik van boven naar beneden kan vegen en je dan je meldingen te zien krijgt.

• Zandpad
marinus1954 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:20:
Ik merkte op dat na de update naar ICS, als het scherm gelocked staat, ik van boven naar beneden kan vegen en je dan je meldingen te zien krijgt.
Thats a feature ;)

• martinus83
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 13:28
auroortje schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:33:
Sinds ik 4.0 draai gaat mijn foon veel sneller leeg. Voorheen kon ik er zeker 2 dagen mee doen maar nu gaat ie aan het eind van de dag al in het geel. Ik heb niks anders dan voorheen erop gezet. Er staan juist door de nieuwe android minder apps op want meteen grote schoonmaak gedaan.

Als dit zo blijft wil ik liever terug naar 2.3 want die was een stuk beter en minder bugs.
Bugs als: in whatsapp kan je geen links openen, vaak foutmelding bij het syncen van mijn mail ( wat ik voorheen nooit had) en als grote ergenis de batterij drain.

Meteen de vraag van mijn kant:
Kan ik bij HTC de 2.3 image ophalen zodat ik die weer kan installeren inplaats van de 4.0 of kan ik niet meer terug?

Ik vraag me af of er nog updates komen voor de 4.0 versie op de Desire S.
Hier dezelfde problemen muv de mail sync..
Ik ben zover dat ik 2.3.5. Terug wil zetten maar kan geen juist RUU bestand vinden. De nieuwste RUU van filefactory doet het niet...

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

remoendoo schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 10:51:
Zou dit veel schelen?

Edit:
Lijkt me een webshop die de orginele tekst van Mugen door Google Translate heeft gegooid. Ik zou bij Mugen zelf bestellen, zij leveren wereldwijd tegen een scherpe prijs. De accuduur neemt volgens hun specs toe met 24%

• remoendoo
Ik heb hem via mobilefun besteld, nette service.
Vannacht de batterij compleet opgeladen en vannochtend om 6:15 van de lader afgehaald.
Ik heb zoals elke dag ongeveer 3 uur muziek geluisterd en zitten whatsappen/facebooken etc in de trein.
De telefoon geeft aan dat er nu nog 63% batterij over is, hier haal ik dus zeker de rest van de avond mee.
En dat was met de originele batterij van HTC niet, die was rond 20:00 uur leeg..
Op de verpakking van MUGEN stond dat de batterij pas na 5 keer volledig opladen en weer leegslurpen de volledige capaciteit heeft bereikt. Dus ik ben benieuwd.
Over een paar dagen zal ik mijn verdere ervaringen nog even posten.
Tot nu toe bevalt de batterij in ieder geval goed, vorm etc is precies hetzelfde als de originele.

• martinus83
Iemand enig idee of de eerdere gb versie 2.3.x ergens te downloaden is als RUU bestand?

• Wirehub

Wirehub

Blaat

martinus83 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:20:
Iemand enig idee of de eerdere gb versie 2.3.x ergens te downloaden is als RUU bestand?
kijk even op XDA of HTCdev http://www.htcdev.com/devcenter/downloads

• martinus83
Daar heb ik inderdaad v4.0 vandaan maar wil weer terug naar 2.3, jammer genoeg staat die er niet tussen als RUU bestand. Wel CRC en MU maar zou niet weten wat ik daarmee moet...

• Wirehub

Wirehub

Blaat

martinus83 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:17:
[...]

Daar heb ik inderdaad v4.0 vandaan maar wil weer terug naar 2.3, jammer genoeg staat die er niet tussen als RUU bestand. Wel CRC en MU maar zou niet weten wat ik daarmee moet...
hiertussen ?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1178001

• dinkelover
Hij bedoelt officieel waarschijnlijk, dus zonder root of s-off of wat het ook allemaal inhoud, uiteraard kan het dan wel. Gewoon officieel. Zover ik weet kan dit niet, of het is hopen dat deze alsnog op htcdev geplaatst gaat worden.

pepernooot

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

martinus83 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:17:
[...]

http://www.filefactory.co...release_234765_signed.exe

Graag gedaan! :)

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 23:45
Danny the dog schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:06:
[...]

Da's welgeteld 1 sumiere opmerking van 1 gebruiker.

Kan best een slecht exemplaar zijn of verkeerd in gebruik genomen, who knows.
Ben benieuwd naar de ervaringen van @remoendoo.

Edit: Op kieskeurig staan ook vaak zeer negatieve ervaringen met producten waar anderen alleen maar lovend over zijn... En vaak (ik zeg niet altijd) zegt dit meer over het niveau van de gebruiker dan het product. Vóóral op sites als kieskeurig \[/way off topic]
Nou ja, ik wil er geen welles/nietes spelletje van maken, maar als je bij de engelstalige reviews kijkt zeggen de meeste mensen wel dat de batterij beter is dan de HTC batterij, maar niet heel veel beter.
Terwijl de batterij wel behoorlijk duur is (ruim 35 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Ja maar je moet bedenken dat de batterij van dezelfde afmetingen is als de originele he.
En toch levert die meer mAh, dit komt er op neer dat HTC heel erg faalt in het maken van batterijen of dat MUGEN er erg goed in is.
Bij mij gaat de batterij tot nu toe in iedergeval beduidend langer mee, en dat is bij mij het verschil tussen na het avondeten aan de oplader of bij het naar bed gaan. Precies de overbrugging die ik nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik heb pas de Holo Launcher op mijn Desire S (Android 2.3.5/Sense 3.0) geinstalleerd en weer verwijderd omdat ik er toch niet zo tevreden over was. Wanneer ik nu een achtergrond wil instellen wordt deze opeens ver ingezoomd weergegeven terwijl ik hier voor de installatie van deze launcher geen last van had.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18
remoendoo schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:03:
Ja maar je moet bedenken dat de batterij van dezelfde afmetingen is als de originele he.
En toch levert die meer mAh, dit komt er op neer dat HTC heel erg faalt in het maken van batterijen of dat MUGEN er erg goed in is.
Bij mij gaat de batterij tot nu toe in iedergeval beduidend langer mee, en dat is bij mij het verschil tussen na het avondeten aan de oplader of bij het naar bed gaan. Precies de overbrugging die ik nodig had.
Je vergelijkt nu wel een nieuwe batterij met een batterij die je al 1/1,5 jaar gebruikt. Ik kan me zo voorstellen dat de originele batterij ook al wat minder is geworden. Ben benieuwd of iemand de vergelijkingstest ook gedaan heeft met een nieuwe batterij van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
masterBunny schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:57:
[...]

Je vergelijkt nu wel een nieuwe batterij met een batterij die je al 1/1,5 jaar gebruikt. Ik kan me zo voorstellen dat de originele batterij ook al wat minder is geworden. Ben benieuwd of iemand de vergelijkingstest ook gedaan heeft met een nieuwe batterij van HTC.
Hier heb je ook gelijk in, het was ook meer bedoeld om aan te geven dat de batterij mij tot nu toe goed is bevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sinds kort reboot mijn Sense (bij verschillende apps) regelmatig wanneer ik de Home of Terug button indruk.
Echt super irritant. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?
Pagina: 1 ... 25 ... 27 Laatste