Weet iemand of je bij energiebeheer ook het 2G/3G aan/uit logo kunt bijvoegen ?
[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 14-06-2011 13:10 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 14-06-2011 13:10 ]
[ Voor 49% gewijzigd door DieterVDW op 14-06-2011 15:56 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
[ Voor 14% gewijzigd door jacobras op 14-06-2011 22:40 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Dit kun je toch gewoon handmatig naar beneden stellen....?jacobras schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:34:
Update
Oh ja, ik vind het scherm van de Desire S wel een stuk feller dan hoe ik 't wil hebben. In het donker geeft het scherm naar mijn mening teveel licht.
Ja, maar dan blijf ik bezigstijn1309 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:17:
[...]
Dit kun je toch gewoon handmatig naar beneden stellen....?
Heb nu ook zo'n brando screenprotector ging er echt heel makkelijk op en past perfect, je ziet het niet eensgeusie schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:56:
[...]
Ik heb ook een screenprotector. Van brando, en hij is echt aan te raden. Je ziet er helemaal niks van. (besteld bij screenprotector.nl, geweldige service)
Welke provider heb je? Van tmobile is bekend dat met oudere sims problemen zijn die dit veroorzaken. Met nieuwe een microsim (...) heb je dit probleem niet. Hoop ik.DieterVDW schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:54:
Mijn Desire S reboot soms spontaan, nog mensen met dit probleem?
Gebeurt al van in het begin, dus het ligt niet aan een app denk ik.
Gebeurt zowat om de paar dagen eens ...
ping 127.212.23.124
Ik zal kort zijn: Dit kan niet...Albert020 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:29:
Gewoon doen
Vreemd dat ik nog geen enkele klacht van T-Mobile gebruikers heb gezien en stapels klachten van Vodafone klanten. Volgens mij ben je in de war.pjottum schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:06:
[...]
Welke provider heb je? Van tmobile is bekend dat met oudere sims problemen zijn die dit veroorzaken. Met nieuwe een microsim (...) heb je dit probleem niet. Hoop ik.
It takes one to know one...
Nee hoor aan het begin van dit topic waren er 2/3 mensen die problemen hadden met de t-mobile simkaart en nadat zij een nieuwe hadden gekregen waren de problemen dacht ik zo goed als verdwenen.Dubbeldrank schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:09:
[...]
Vreemd dat ik nog geen enkele klacht van T-Mobile gebruikers heb gezien en stapels klachten van Vodafone klanten. Volgens mij ben je in de war.
Nee, dat heeft de desire S niet. De incredible S heeft alleen SRS virtual surround sound en de Desire HD heeft daarnaast ook nog eens Dolby mobile.twowheeler schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:32:
heeft de desire s ook de geluids functies die de incredible s en hd hebben?
die dolby nog wat dingen?
Gewoon doen
ok en is dat nadelig in het geval van de desire S en voordelig in geval van die andere?staringgg schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:23:
[...]
Nee, dat heeft de desire S niet. De incredible S heeft alleen SRS virtual surround sound en de Desire HD heeft daarnaast ook nog eens Dolby mobile.
Wat is dat probleem dan? Ik heb mijn Desire S nu een paar weken en op 3 spontane reboots in de eerste week na, heb ik totaal geen problemen i.c.m. een Vodafone abbo/sim.stijn1309 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:19:
[...]Vodafone is weer een ander verhaal die schijnen met alle android toestellen in 1x een probleem te hebben (wildfire, legend, desire, desire S etc.)
Dat heeft met een bepaalde serie simkaarten te maken. Ik heb zelf ook een vodafone simkaart alleen die is al zo'n 4 jaar oud en heb ook geen problemen... nog nooit een spontane reboot gehad.timothee schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:25:
[...]
Wat is dat probleem dan? Ik heb mijn Desire S nu een paar weken en op 3 spontane reboots in de eerste week na, heb ik totaal geen problemen i.c.m. een Vodafone abbo/sim.
Nee, maar wel een aparte widget... deze heb ik er gewoon onder geplaatst.Albert020 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:29:
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik weet niet in hoeverre dit nadelig is voor de desire S. Want dat soort mooie termen zijn natuurlijk leuke marketing praatjestwowheeler schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:12:
[...]
ok en is dat nadelig in het geval van de desire S en voordelig in geval van die andere?
M'n volgende telefoon moet ook m'n ipod gaan vervangen namelijk
Gewoon doen
Dat denk ik niet, want mijn hele bedrijf heeft nieuwe sims van tmob gehad vanwege dit probleem.Dubbeldrank schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:09:
[...]
Vreemd dat ik nog geen enkele klacht van T-Mobile gebruikers heb gezien en stapels klachten van Vodafone klanten. Volgens mij ben je in de war.
ping 127.212.23.124
Wie heeft het toestel geleverd? Telfort? Dan moet je daar zijn voor een andere sim: die veroorzaakt tenslotte het probleem.ozothebozo schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:07:
[...]
Nee, maar wel een aparte widget... deze heb ik er gewoon onder geplaatst.
mbt reboot:
heb telfort en na factory reset dus nog steeds last van reboots.
Van HTC moet ik een nieuwe sim aanvragen (kosten telfort: 20,-) mogelijk verhelpt dit niets.
Ook kan ik het proberen met een simkaart van iemand anders........ aangezien het random is en niet dagelijks is blijkt dit ook een lastige te zijn. Stuur ik 'm terug zou ik de telefoon 2 weken moeten missen.
Toch verdomd lastig allemaal voor een telefoon van 400,-......
ping 127.212.23.124
Ik lijk dit "probleem" ook te hebben en heb nog geen oplossing kunnen vinden. Mocht ik verder komen dan zal ik het hier laten weten...Bastiaan schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:35:
Sinds gister heb ik dit toestel ter vervanging van mijn BlackBerry. Heerlijk toestel!
Ik loop echter tegen één issue aan waarvan ik niet mijn vinger achter de oorzaak kan krijgen. Ik kan namelijk een Meldingsgeluid (Instellingen » Geluid), een SMS-geluid (Berichten » Instellingen » Meldingen) en/of een Email-geluid (waarvan ik de locatie van de instelling even kwijt ben) configureren. Echter pakt het toestel voor iedere melding die binnenkomt het standaard Meldingsgeluid. Ik hoor dus geen onderscheid in SMS, Mail of andere meldingen, terwijl er toch echt 3 verschillende geluiden zijn ingesteld.
In dit topic heb ik over dit probleem niets kunnen vinden, maar ook via de website/FAQ van HTC niet. Iemand een idee?
Een poosje geleden een nieuwe simkaart aangevraagt bij Telfort, koste me niks aangezien ik (al een tijd)abonnee bij hun was.ozothebozo schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:07:
[...]
Van HTC moet ik een nieuwe sim aanvragen (kosten telfort: 20,-) mogelijk verhelpt dit niets.
Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Bij mij werkte het eerst ook niet. Ik heb dan het volgende gedaan:X_lawl_X schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:04:
HTCSense.com werkt bij mij nog steeds niet.
"We're working on retrieving your device location and settings. This may take up to 2 hours to complete"
Deze melding staat er al meer dan 2 weken.
Zijn er met CasC en mij nog meer mensen die dit probleem ondervinden? Ik wil contact opnemen met HTC hierover, en het is natuurlijk makkelijker wanneer er meer dan twee mensen zijn met dit probleemBastiaan schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:35:
Sinds gister heb ik dit toestel ter vervanging van mijn BlackBerry. Heerlijk toestel!
Ik loop echter tegen één issue aan waarvan ik niet mijn vinger achter de oorzaak kan krijgen. Ik kan namelijk een Meldingsgeluid (Instellingen » Geluid), een SMS-geluid (Berichten » Instellingen » Meldingen) en/of een Email-geluid (waarvan ik de locatie van de instelling even kwijt ben) configureren. Echter pakt het toestel voor iedere melding die binnenkomt het standaard Meldingsgeluid. Ik hoor dus geen onderscheid in SMS, Mail of andere meldingen, terwijl er toch echt 3 verschillende geluiden zijn ingesteld.
In dit topic heb ik over dit probleem niets kunnen vinden, maar ook via de website/FAQ van HTC niet. Iemand een idee?
Dat komt omdat je op dit moment ook nog geen customroms op de desire S kan zetten. Daarom zijn ze er ook nog niet, dat komt vanzelf wanneer de bootloader van de desire S wordt unlocked door HTC!AquaSheep schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:37:
Het aantal custom roms voor de desire s valt best tegen op dit moment. De meeste custom roms developers hebben nu een samsung galaxy s of een sensation gekocht. Je moet maar afwachten of na de geunlockte bootloader genoeg support is vanuit de community om bijv cyanogenmod te porten naar de desire s.
Niet van XDA maar wel een antwoord op jouw vraag: http://www.engadget.com/2...-locked-bootlader-policy/afraca schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:00:
Frustratie, moet op korte termijn beslissen over nieuwe telefoon, maar er is nog geen bevestiging geweest dat HTC de bootloaders van huidige toestellen ook gaat unlocken....En custom roms zijn best wel een vereiste voor mij
(of heb ik iets over het hoofd gezien van XDA o.i.d. ? )
Gewoon doen
Ben wel benieuwd wanneer dit (eindelijk) gaat gebeuren.staringgg schreef op zondag 19 juni 2011 @ 23:16:
Niet van XDA maar wel een antwoord op jouw vraag: http://www.engadget.com/2...-locked-bootlader-policy/
Alle bootloaders van recente HTC telefoons worden verwijderd door HTC zelf. Ook die van de desire S!
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Ik heb het ook. Volgens mij komt het omdat ik de gmail app voor mail gebruik en niet de HTC mail app. Die instellingen voor mail geluid gebruikt hij wellicht alleen bij de HTC-mail app. Ik kan het niet verifieren want ik kreeg die app niet aan de praat.Bastiaan schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:19:
[...]
Zijn er met CasC en mij nog meer mensen die dit probleem ondervinden? Ik wil contact opnemen met HTC hierover, en het is natuurlijk makkelijker wanneer er meer dan twee mensen zijn met dit probleem
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Even iets ouds ophalen: ik denk dat ik het ga laten repareren, maar moest jij er destijds voor betalen? De miep aan de telefoon wist niet bijster veelstijn1309 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:44:
@ucchan mag het niet hopen... dan had ik ook met mijn diamond2 en eenmaal stof onder het scherm dan krijg je dat nooit meer weg.
Diamond 2 is om die reden 2x weg geweest na de eerste keer laten 'repareren' was het helemaal schoon maar was het binnen 2 maanden 2x zo erg als dat ik hem had opgestuurd na 1,5 jaar de eerste keer.
Ikzelf zie nog geen stofjes onder mijn scherm.. gelukkig.
Heb jij hem in een pouch zitten of los in je zak?
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Gewoon bestellen die handel, zal je geen spijt van krijgenOpperclowntje schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:14:
Jongens,
Ik sta op het randje van bestellen, iemand die mij het kopen van een desire S wil afraden?
(Ik ga voor de Desire S en niet voor de Sensation omdat ik de Desire S bij een jaar abbo kan krijgenen dan kan ik volgend jaar weer een nieuwe uitzoeken)
Ik had precies dezelfde reden! En ben niet ontevreden! Was dan al een desire gewend, het is gewoon hetzelfde toestel, maar dan iets sneller.danbo055 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:29:
[...]
Gewoon bestellen die handel, zal je geen spijt van krijgen
Heb beide geprobeerd maar hij blijft met case toch iets te groot voor in de broekzak.Frank!in schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:57:
Ik heb ook niet de Desire S besteld, maar nu zit ik nog te twijfelen of ik een case/hoesje (nadeel grote in je broekzak) ga kopen of een full cover invisible shield (als ie valt valt ie hard).
Iemand die mij over de streep kan helpen voor de juiste keuze?
[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 21-06-2011 19:25 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 22-06-2011 08:00 ]
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Was mij ook opgevallen inderdaad. Iemand?MikeyMan schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:30:
Weet iemand of het mogelijk is de voorkeuze-brightnesses te wijzigen?
Ik heb nu de widget waarmee ik de helderheid kan instellen, maar de donkerste is echt te donker, terwijl de eerstvolgende voorkeuze eigenlijk net te licht is, ivm accuverbruik...
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
[ Voor 13% gewijzigd door danbo055 op 22-06-2011 14:21 ]
Verwijderd
Denon AVR-X3600H
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Heb zelf het gevoel dat dit eigenlijk alleen kan met een custom ROM.The Otherside schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:32:
Het enige wat ik jammer vindt tot noch toe van dit toestel is al die onzin applicaties die je er niet eens vanaf kan gooien... ik zit met 3 twitter apps, 2 facebook apps, allemaal vodafone meuk. Ik houd het graag georganiseerd en als iets er op staat wat ik niet nodig heb zou ik dit iig moeten kunnen verstoppen.
Nu heb ik al gezien dat je met Launcher Pro e.d. wel dingen kan hiden, maar ik vind de HTC Sense Launcher verder meer dan prima.
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Nou, ansich vind ik de drie voorkeuzes prima, maar ze zouden gewoon instelbaar moeten zijn. Zo'n slider werkt ietwat lastiger.JeanLeGrand schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:06:
Brightness traploos regelen van 0 tot 100% en nog veel meer met de Quick Settings app van Sergej. Bevalt mij het beste. Ook voor Wifi , APN, GPS, geluidsmixer etcetera.
De Desire S heeft Gorilla glass en krast dus echt niet zomaar, ga maar eens google'n naar filmpjes op youtube... Je kan er met een sleutel overheen krassen en dan nog gebeurd er niks!Albert020 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 07:56:
Een kras op je scherm loop je zo op zonder screenprotector vooral met het,
in en uit je broekzak hallen heb je zo een kras te pakken.
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Ik heb mijn desire S altijd in een lege broekzak zitten, en toch is er een krasje opgekomen. Welliswaar zo ondiep dat het heel moeilijk te zien is, maar het is wel mogelijk.Opperclowntje schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:08:
[...]
De Desire S heeft Gorilla glass en krast dus echt niet zomaar, ga maar eens google'n naar filmpjes op youtube... Je kan er met een sleutel overheen krassen en dan nog gebeurd er niks!
Inderdaad, heb hier ook een flinke kras, terwijl ik verder nooit iets in m'n broekzak heb...X_lawl_X schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:12:
[...]
Ik heb mijn desire S altijd in een lege broekzak zitten, en toch is er een krasje opgekomen. Welliswaar zo ondiep dat het heel moeilijk te zien is, maar het is wel mogelijk.
Maar heb je dan ook gezien op die filmpje dat ze wel een screenprotector gebruiken ?Opperclowntje schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:08:
[...]
De Desire S heeft Gorilla glass en krast dus echt niet zomaar, ga maar eens google'n naar filmpjes op youtube... Je kan er met een sleutel overheen krassen en dan nog gebeurd er niks!
Verwijderd
Ja, hebben geloof ik de meeste modellen van HTC wel last van. Maaaarrr, het is alleen de linkerbovenkant waar je dat vooral hebt. Als je de telefoon in landscape vasthoudt met het HTC logo dus rechts dan kan je de telefoon prima vasthouden zonder het wifi-signaal echt te blokkeren.AquaSheep schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:49:
Ja, als je het bovenste rubber gedeelte vasthoudt dan is je wifi signaal een flink stuk minder. Daar zit namelijk je wifi antenne.
Verwijderd
Ja dat weet ik, maar ondertussen laat ie het sinaal nog steeds veel makkelijker vallen dan bij mn oude Wildfire... Schijnt iets in de firmware van HTC niet helemaallekker te zitten: in Gingerbread laat ie het signaal eerder vallen. i.e. bij -88dBm in plaats van -108. Zoiets las ik op XDA in ieder geval, en dit strookt met mn eigen bevindingen.da Burp schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:43:
[...]
Ja, hebben geloof ik de meeste modellen van HTC wel last van. Maaaarrr, het is alleen de linkerbovenkant waar je dat vooral hebt. Als je de telefoon in landscape vasthoudt met het HTC logo dus rechts dan kan je de telefoon prima vasthouden zonder het wifi-signaal echt te blokkeren.
Vreemd...als ik controleer op updates zegt ie dat mijn telefoon up-to-date is en er geen nieuwe software beschikbaar is.ovigo schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:25:
[...]hier spreekt men trouwens over updates van de desire:
http://translate.google.c...-e-Gingerbread-2.3.4.html
Mensen die hier al voorbij zien komen? Zo ja, zouden jullie kunnen aangeven wat jullie build-nummers zijn? Heb sinds eergisteren mijn (helaas T-mobile-gebrande) DS binnen, en vraag me af of deze updates er al op staan.
Oh das helemaal apart. Ik draai hier 1.30.114.2, lijkt zelfs recenter? Misschien een eigen nummering van T-mobile.jacobras schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:49:
@ovigo: geen update hier gekregen, draai nu op 1.28.401.1, non-branded.
Ik zou persoonlijk voor de Desire S gaan.. helemaal nu blijkt dat de Desire eigenlijks 2.3 met Sense niet volledig kan draaien (grote that is)... Dus kans dat de Desire de volgende update gaat missen is dan natuurlijk wel groot...wim168 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:13:
Een vriend van me is aan het twijfelen tussen de Desire en de Desire S. De S heeft eigen niet zoveel meer aan boord (is wel knapper), maar kost imo wel een pak meer (toch zeker voor een student). Iemand een mening hierover?
Maar vooral, is de Desire S de meerprijs tov de Desire waard?Brummetje schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:16:
[...]
Ik zou persoonlijk voor de Desire S gaan.. helemaal nu blijkt dat de Desire eigenlijks 2.3 met Sense niet volledig kan draaien (grote that is)... Dus kans dat de Desire de volgende update gaat missen is dan natuurlijk wel groot...
+ nieuwere generatie CPU (dacht ik) en een stuk capabelere GPU. Ook verdenk ik de Desire S ervan dat ie noise cancellation mic's heeft, maar of dat zo is en of dat de belkwaliteit ten goede komt weet ik niet. (heb er zelf nog niet eens mee gebeldwim168 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:19:
[...]
Maar vooral, is de Desire S de meerprijs tov de Desire waard?Want de S heeft eigen qua hardware niet zoveel meer te bieden (frontcam, meer RAM, meer ROM, that's it??)
[ Voor 20% gewijzigd door ovigo op 23-06-2011 18:31 ]
zelf niet het probleem, wel een vriendin met het probleem..danbo055 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:19:
Ooit iemand geconfronteerd met het volgende probleem:
Gisteravond checkte ik mijn Desire S en hij bleek vastgelopen te zijn: tijd stond op een half uur daarvoor en hij reageerde nergens meer op. Vervolgens heb ik de batterij eruitgehaald en de telefoon opnieuw geboot.
De telefoon toonde vervolgens voor circa 10 seconden het HTC logo in beeld om daarna een (verlicht) zwart scherm te tonen, verder gebeurde er niets... Bij een volgende reboot gebeurde precies hetzelfde.
Uiteindelijk zat er niets anders op dan een factory reset![]()
Wat zou dit kunnen zijn geweest?
Edit: Zelfs na de factory reset bevriest het scherm van mijn DS om de haverklap. Batterij eruit en gelukkig boot de telefoon wel weer..
Edit2: HTC Desire S wil wederom niet meer booten..
Met behulp van "Tap Tap", staat gewoon in de beschrijving van het filmpjevanputten80 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:29:
Mijn aan en uitknop begint helaas wat brak te worden.. Idee dat hij snel stuk gaat.
Nu zag ik het volgende op youtube:
[video]
Weet iemand hoe je dit kan instellen?
Ik kan heth helaas neit vinden.
Verder vind ik het een geweldig toestel. Haal prima 2 dagen met de accu en doe er het nodige mee.
Mij lijkt het eerlijk gezegd meer een hardware probleem..Kid_Stevie schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:10:
[...]
zelf niet het probleem, wel een vriendin met het probleem..
Denk zelf aan een simkaart probleem (wat vaker is voorgekomen) of een app die vervelend doet.
Heb nog niet gevraagd wat ze geïnstalleerd heeft staan.
Wat voor provider heb je?
danbo055 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:32:
[...]
Met behulp van "Tap Tap", staat gewoon in de beschrijving van het filmpje![]()
Ik heb er geen ervaring mee.
Gevonden:vanputten80 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:04:
[...]
![]()
Ik ga eens kijken of knop instellingen veranderd kunnen worden, wake-up knop op de volume..
Signature
Ik gebruik Tweetdeck. Werkt perfect. Je kunt Facebook/ twitter erin zetten.Eboman schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:24:
Ik heb gisteren ook mijn HTC desire S gehaald, voorlopig alleen even op wifi tot alles ingesteld is, nu lukt het mij niet om twitter in te stellen krijg elke keer de foutmelding " Er is een fout opgetreden bij aanmelden " , iemand het zelfde euvel ? Ik heb inmiddels de twitterclient bijgewerkt via de winkel.
heb ik er inmiddels opstaan die werkt, had eerder ook problemen gelezen omdat twitter de api had aangepast maar de client nog niet. De twitter client komt volgens mij in de friends-feed vind ik wat makkelijkervanputten80 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:28:
[...]
Ik gebruik Tweetdeck. Werkt perfect. Je kunt Facebook/ twitter erin zetten.
Signature
Hierdoor koop ik (nog) geen Desire S. Voor het functioneren met m'n Volkswagen carkit moet de telefoon rSAP ondersteunen en dat krijg je alleen voor elkaar met een Android smartphone die geroot is. Eenmaal geroot is het een fluitje van een cent (http://www.android-rsap.com/).ovigo schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:29:
[...]
Laatste punt van overwegen is het rooten: met de desire prima te doen, met de Desire S nu nog nauwelijks mogelijk.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 10:44 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 10:58 ]
Je leest altijd meer negatieve opmerkingen dan positieve. Mijn Desire S werkt tot nu toe prima en loopt nooit vast.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:42:
Ik overweeg sterk de Desire s aan te kopen als eerste smartphone. Toch begin ik na het lezen van dit topic te twijfelen als ik lees dat hij bij velen minstens 1 keer per dag vastloopt of opnieuw moet booten. Is dit echt een groot probleem dat de meesten ondervinden of valt het allemaal wel mee? Iets anders dat mij tegenhoudt is de deathgrip. Al lees ik hier en daar dat het een softwarematig probleem (veroorzaakt door gingerbread) is in plaats van hardwarematig, kan iemand dit bevestigen?
Een andere optie zou de (ondertussen oudere) galaxy s zijn die bij de meeste benchmarks nog beter of gelijk scoort als de desire s.
Facts don't care about your feelings
Ik sluit me bij Bignose aan. Het is een prima toestel, en ik heb tot nu toe nog helemaal NIETS van vastlopers of vertragingen gemerkt, en ik gebruik m toch vrij fors. WiFi deathgrip is niet ideaal, maar twee dagen verder heb ik er feitelijk geen last meer van. (Het lijkt alsof het WiFi-signaal beter wordt als ik de dataverbinding uitzet...?) En je krijgt er wel een telefoon voor terug die een stuk steviger aanvoelt dan de galaxy S, ik vind het unibody echt goed voelen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:42:
Ik overweeg sterk de Desire s aan te kopen als eerste smartphone. Toch begin ik na het lezen van dit topic te twijfelen als ik lees dat hij bij velen minstens 1 keer per dag vastloopt of opnieuw moet booten. Is dit echt een groot probleem dat de meesten ondervinden of valt het allemaal wel mee? Iets anders dat mij tegenhoudt is de deathgrip. Al lees ik hier en daar dat het een softwarematig probleem (veroorzaakt door gingerbread) is in plaats van hardwarematig, kan iemand dit bevestigen?
Een andere optie zou de (ondertussen oudere) galaxy s zijn die bij de meeste benchmarks nog beter of gelijk scoort als de desire s.
[ Voor 15% gewijzigd door bear87 op 25-06-2011 13:32 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Comptacter en volgens mij een betere batterij, verder zijn je eerste twee S2 pluspunten natuurlijk hetzelfde. Maar je bent een beetje appels en peren aan het vergelijken: de Desire (S) moet je eigenlijk vergelijken met de Samsung Galaxy S, de HTC Sensation met de Galaxy S2. Allebei groter en met een dual-core en een iets hogere prijs.bear87 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:25:
Ik zit zelf te kiezen tussen de Desire S en de Galaxy 2 momenteel. Prijstechnisch gezien scheelt het ongeveer 90 euro over 2 jaar abbo.
Desire S:
+ compact met 3.7 inch
+ unibody
- eigenlijk loop je nu al achter met je 1 ghz snapdragon?
Galaxy 2:
+ vele malen sneller
+ toekomst gerichte dualcore
+ prachtig amoled plus scherm
Op het formaat en de unibody na (al schijnt die Samsung wel erg stevig te zijn en een val goed te overleven trouwens) legt de Desire het eigenlijk op elk gebied ruim af. Wat kan nou toch een reden zijn om voor de Desire S te gaan? Het scheelt in prijs nauwelijks, 90 euro over 2 jaar tijd..
Klopt, maar het gaat mij een beetje om het formaat. De Sensation is ook een prachtige telefoon maar qua formaat net zo handig/onhandig als de Galaxy 2. Mijn dilemma is dus of je kiest voor de specs en het wat grotere formaat, of voor het formaat en de wat mindere specsdtech schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:28:
[...]
Comptacter en volgens mij een betere batterij, verder zijn je eerste twee S2 pluspunten natuurlijk hetzelfde. Maar je bent een beetje appels en peren aan het vergelijken: de Desire (S) moet je eigenlijk vergelijken met de Samsung Galaxy S, de HTC Sensation met de Galaxy S2. Allebei groter en met een dual-core en een iets hogere prijs.
[ Voor 6% gewijzigd door bear87 op 25-06-2011 13:42 ]
Zit in feite met hetzelfde dilemma, alleen twijfel ik meer tussen de Desire S en de Sensation.bear87 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:34:
[...]
Klopt, maar het gaat mij een beetje om het formaat. De Sensation is ook een prachtige telefoon maar qua formaat net zo handig/onhandig als de Galaxy 2. Mijn dilemma is dus of je kiest voor de specs en het wat grotere formaat, of voor het formaat en de wat mindere specsGezien het feit dat ik mijn telefoon in mijn broekzak meeneem, neig ik eigenlijk naar de Desire S.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
[ Voor 7% gewijzigd door bear87 op 25-06-2011 23:21 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Greoo op 25-06-2011 21:23 ]
Tja, dat is toch iets wat je voor jezelf moet beslissen, daar kunnen andere mensen je niet mee helpen.bear87 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:34:
[...]
Klopt, maar het gaat mij een beetje om het formaat. De Sensation is ook een prachtige telefoon maar qua formaat net zo handig/onhandig als de Galaxy 2. Mijn dilemma is dus of je kiest voor de specs en het wat grotere formaat, of voor het formaat en de wat mindere specsGezien het feit dat ik mijn telefoon in mijn broekzak meeneem, neig ik eigenlijk naar de Desire S.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq