Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:09
Weet iemand of je bij energiebeheer ook het 2G/3G aan/uit logo kunt bijvoegen ?

[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 14-06-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Mijn Desire S reboot soms spontaan, nog mensen met dit probleem?
Gebeurt al van in het begin, dus het ligt niet aan een app denk ik.
Gebeurt zowat om de paar dagen eens ...

En nog iets vervelends: als ik vanuit de kalender een kalenderitem kies en dan op de locate tik, dan kom ik altijd in die irritante Route66 GPS app terecht, terwijl ik gewoon naar Google maps wil.
Hoe maak ik mijn kalender wijs om Google Maps te gebruiken ipv. die andere app?
Of beter: hoe krijg ik die Route66 zooi van mijn gsm?

[ Voor 49% gewijzigd door DieterVDW op 14-06-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kun je die niet gewoon verwijderen via applicaties beheren in instellingen? Je hebt hem er ook ooit opgezet denk ik, bij mij staat hij er in elk geval niet op.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Stond er standaard op, dit is blijkbaar de 'Locations' app. Kan 'm er niet vansmijten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:34

jacobras

Developer

Inmiddels precies een week mijn Desire S in bezit, top toestel! Ben nog steeds erg blij dat ik niet voor de Nexus S ben gegaan, vind het ontwerp van de Desire S echt mooi en het toestel voelt robuust aan. WiFi bereik lijkt een klein ietsje minder dan de Legend, al lijkt de Desire er langer over te doen om te wisselen tussen WiFi en 3G.

In de auto bevalt deze erg goed, stukken sneller dan de Legend met verbinding maken via Bluetooth, en de verbinding lijkt ook een stuk stabieler. Zeer tevreden dus :)

Update
Oh ja, ik vind het scherm van de Desire S wel een stuk feller dan hoe ik 't wil hebben. In het donker geeft het scherm naar mijn mening teveel licht.

[ Voor 14% gewijzigd door jacobras op 14-06-2011 22:40 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 08:03
jacobras schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:34:
Update
Oh ja, ik vind het scherm van de Desire S wel een stuk feller dan hoe ik 't wil hebben. In het donker geeft het scherm naar mijn mening teveel licht.
Dit kun je toch gewoon handmatig naar beneden stellen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

stijn1309 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:17:
[...]

Dit kun je toch gewoon handmatig naar beneden stellen....?
Ja, maar dan blijf ik bezig :+. Heb liever dat ik de laagste waarde wat naar beneden gooi, maar dat de brightness nog wel automatisch wordt aangepast aan de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:06
HTCSense.com werkt bij mij nog steeds niet.

"We're working on retrieving your device location and settings. This may take up to 2 hours to complete"

Deze melding staat er al meer dan 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
geusie schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:56:
[...]

Ik heb ook een screenprotector. Van brando, en hij is echt aan te raden. Je ziet er helemaal niks van. (besteld bij screenprotector.nl, geweldige service)
Heb nu ook zo'n brando screenprotector ging er echt heel makkelijk op en past perfect, je ziet het niet eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:57

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

DieterVDW schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:54:
Mijn Desire S reboot soms spontaan, nog mensen met dit probleem?
Gebeurt al van in het begin, dus het ligt niet aan een app denk ik.
Gebeurt zowat om de paar dagen eens ...
Welke provider heb je? Van tmobile is bekend dat met oudere sims problemen zijn die dit veroorzaken. Met nieuwe een microsim (...) heb je dit probleem niet. Hoop ik.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Albert020 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:29:
Ik zal kort zijn: Dit kan niet...

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
staringgg schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:27:
[...]

Ik zal kort zijn: Dit kan niet...
Jammer dan het is niet anders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

pjottum schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:06:
[...]

Welke provider heb je? Van tmobile is bekend dat met oudere sims problemen zijn die dit veroorzaken. Met nieuwe een microsim (...) heb je dit probleem niet. Hoop ik.
Vreemd dat ik nog geen enkele klacht van T-Mobile gebruikers heb gezien en stapels klachten van Vodafone klanten. Volgens mij ben je in de war. :P

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Dubbeldrank schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:09:
[...]

Vreemd dat ik nog geen enkele klacht van T-Mobile gebruikers heb gezien en stapels klachten van Vodafone klanten. Volgens mij ben je in de war. :P
Nee hoor aan het begin van dit topic waren er 2/3 mensen die problemen hadden met de t-mobile simkaart en nadat zij een nieuwe hadden gekregen waren de problemen dacht ik zo goed als verdwenen.

Vodafone is weer een ander verhaal die schijnen met alle android toestellen in 1x een probleem te hebben (wildfire, legend, desire, desire S etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:32
heeft de desire s ook de geluids functies die de incredible s en hd hebben?
die dolby nog wat dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
twowheeler schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:32:
heeft de desire s ook de geluids functies die de incredible s en hd hebben?
die dolby nog wat dingen?
Nee, dat heeft de desire S niet. De incredible S heeft alleen SRS virtual surround sound en de Desire HD heeft daarnaast ook nog eens Dolby mobile.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
staringgg schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:23:
[...]

Nee, dat heeft de desire S niet. De incredible S heeft alleen SRS virtual surround sound en de Desire HD heeft daarnaast ook nog eens Dolby mobile.
ok en is dat nadelig in het geval van de desire S en voordelig in geval van die andere?
M'n volgende telefoon moet ook m'n ipod gaan vervangen namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 17:08
stijn1309 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:19:
[...]Vodafone is weer een ander verhaal die schijnen met alle android toestellen in 1x een probleem te hebben (wildfire, legend, desire, desire S etc.)
Wat is dat probleem dan? Ik heb mijn Desire S nu een paar weken en op 3 spontane reboots in de eerste week na, heb ik totaal geen problemen i.c.m. een Vodafone abbo/sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
timothee schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:25:
[...]

Wat is dat probleem dan? Ik heb mijn Desire S nu een paar weken en op 3 spontane reboots in de eerste week na, heb ik totaal geen problemen i.c.m. een Vodafone abbo/sim.
Dat heeft met een bepaalde serie simkaarten te maken. Ik heb zelf ook een vodafone simkaart alleen die is al zo'n 4 jaar oud en heb ook geen problemen... nog nooit een spontane reboot gehad.

Een vriendin van mij die heeft een wildfire en die heeft sinds een maandje dagelijks reboots.
Ik hoor haar trouwens afgelopen week er niet meer over.. maar ik weet het niet zeker. Kan ook zijn dat ze haar pin van de telefoon heeft verwijderd, zodat hij automatisch weer aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Albert020 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:29:
Nee, maar wel een aparte widget... deze heb ik er gewoon onder geplaatst.

mbt reboot:
heb telfort en na factory reset dus nog steeds last van reboots.
Van HTC moet ik een nieuwe sim aanvragen (kosten telfort: 20,-) mogelijk verhelpt dit niets.
Ook kan ik het proberen met een simkaart van iemand anders........ aangezien het random is en niet dagelijks is blijkt dit ook een lastige te zijn. Stuur ik 'm terug zou ik de telefoon 2 weken moeten missen.
Toch verdomd lastig allemaal voor een telefoon van 400,-......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Terugsturen is dan lastig, omdat je neem ik aan niet gaat terugsturen met jouw simkaart erin. Als ze dan gaan testen met een andere simkaart, en het werkt goed, dan heb je er nog niets aan.

Misschien toch die 20 euro risico lopen dan voor een nieuwe kaart? Of een prepaid kaartje erin voor een paar dagen, maar ja, dat is ook niet ideaal.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:55

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Sinds gister heb ik dit toestel ter vervanging van mijn BlackBerry. Heerlijk toestel!

Ik loop echter tegen één issue aan waarvan ik niet mijn vinger achter de oorzaak kan krijgen. Ik kan namelijk een Meldingsgeluid (Instellingen » Geluid), een SMS-geluid (Berichten » Instellingen » Meldingen) en/of een Email-geluid (waarvan ik de locatie van de instelling even kwijt ben :() configureren. Echter pakt het toestel voor iedere melding die binnenkomt het standaard Meldingsgeluid. Ik hoor dus geen onderscheid in SMS, Mail of andere meldingen, terwijl er toch echt 3 verschillende geluiden zijn ingesteld.
In dit topic heb ik over dit probleem niets kunnen vinden, maar ook via de website/FAQ van HTC niet. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
twowheeler schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:12:
[...]

ok en is dat nadelig in het geval van de desire S en voordelig in geval van die andere?
M'n volgende telefoon moet ook m'n ipod gaan vervangen namelijk ;)
Ik weet niet in hoeverre dit nadelig is voor de desire S. Want dat soort mooie termen zijn natuurlijk leuke marketing praatjes :9 Gooi er even wat leuke 'geluidskwaliteits' termen tegenaan en we hebben de muziekliefhebbers ook ingepakt.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Allereerst: wat een magnifiek apparaat is die Desire S. Ik had voorheen een HTC Touch Diamond 2 (met Windoos), wat de grootste mislukking van een telefoon ooit was. De Desire S daarintegen is geniaal! I Love it!

Ik alleen nogal wat gedonder met de standaard Mail client in mijn Desire S.

Ik heb drie accounts ingesteld, 2 keer hotmail/live en een van mijn eigen domein. Die laatste gaat perfect. Wanneer ik een mail krijg, krijg ik een melding en pieptoon. Wanneer ik dan de mail client open, staat daar bovenaan het nieuwe mailtje. Zoals je zou verwachten dus.
Echter bij het Hotmail en Live account, krijg ik wel een melding dat er email is, maar bij het openen van de client moet ie alsnog gaan synchroniseren, voordat er ook daadwerkelijk een mailtje staat. Tijdens het synchroniseren verdwijnen ook tijdelijk alle berichten die eerder al zijn opgehaald.

Daarnaast blijft hij maar de bijlagen van de hotmail en live adressen binnenhalen. In de map Download op mijn geheugenkaart staan meer dan 100 versies van dezelfde bestanden. Elke keer met een andere datum + tijd code erachter.

Ik heb alle opties al doorlopen, maar het lijkt erop dat ik alleen kan instellen hoe groot een bijlage maximaal mag zijn, waardoor hij alles wat groter is niet meer opslaat, maar dan download hij dus ook geen nieuwe bijlage's meer.
Ik wil eigenlijk gewoon dat ie van elke bijlage één kopie opslaat en verder niets.

Ik heb al gekeken naar alternatieve mail apps. Ik wil echter graag gebruik kunnen blijven maken van de mail widget op een van mijn hoofdschermen en dat kan schijnbaar alleen met de standaard client. (of heb ik wellicht een optie gemist?)

Iemand die met dezelfde problemen kampt, maar er wel een oplossing voor heeft gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Dubbeldrank schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:09:
[...]

Dat denk ik niet, want mijn hele bedrijf heeft nieuwe sims van tmob gehad vanwege dit probleem.

En met mijn 5 jaar oude vf sim had ik dit probleem niet. Vaag allemaal hoor.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ozothebozo schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:07:
[...]

Nee, maar wel een aparte widget... deze heb ik er gewoon onder geplaatst.

mbt reboot:
heb telfort en na factory reset dus nog steeds last van reboots.
Van HTC moet ik een nieuwe sim aanvragen (kosten telfort: 20,-) mogelijk verhelpt dit niets.
Ook kan ik het proberen met een simkaart van iemand anders........ aangezien het random is en niet dagelijks is blijkt dit ook een lastige te zijn. Stuur ik 'm terug zou ik de telefoon 2 weken moeten missen.
Toch verdomd lastig allemaal voor een telefoon van 400,-......
Wie heeft het toestel geleverd? Telfort? Dan moet je daar zijn voor een andere sim: die veroorzaakt tenslotte het probleem.
Afijn, valt buiten dit topic, maar zou je dus wel even over in conclaaf moeten met telfort want het zijn bekende en erkende problemen.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasC
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Bastiaan schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:35:
Sinds gister heb ik dit toestel ter vervanging van mijn BlackBerry. Heerlijk toestel!

Ik loop echter tegen één issue aan waarvan ik niet mijn vinger achter de oorzaak kan krijgen. Ik kan namelijk een Meldingsgeluid (Instellingen » Geluid), een SMS-geluid (Berichten » Instellingen » Meldingen) en/of een Email-geluid (waarvan ik de locatie van de instelling even kwijt ben :() configureren. Echter pakt het toestel voor iedere melding die binnenkomt het standaard Meldingsgeluid. Ik hoor dus geen onderscheid in SMS, Mail of andere meldingen, terwijl er toch echt 3 verschillende geluiden zijn ingesteld.
In dit topic heb ik over dit probleem niets kunnen vinden, maar ook via de website/FAQ van HTC niet. Iemand een idee?
Ik lijk dit "probleem" ook te hebben en heb nog geen oplossing kunnen vinden. Mocht ik verder komen dan zal ik het hier laten weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antimos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:47
ozothebozo schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:07:
[...]
Een poosje geleden een nieuwe simkaart aangevraagt bij Telfort, koste me niks aangezien ik (al een tijd)abonnee bij hun was.

Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Frustratie, moet op korte termijn beslissen over nieuwe telefoon, maar er is nog geen bevestiging geweest dat HTC de bootloaders van huidige toestellen ook gaat unlocken....En custom roms zijn best wel een vereiste voor mij :|

(of heb ik iets over het hoofd gezien van XDA o.i.d. ? )

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Het aantal custom roms voor de desire s valt best tegen op dit moment. De meeste custom roms developers hebben nu een samsung galaxy s of een sensation gekocht. Je moet maar afwachten of na de geunlockte bootloader genoeg support is vanuit de community om bijv cyanogenmod te porten naar de desire s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geusie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
X_lawl_X schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:04:
HTCSense.com werkt bij mij nog steeds niet.

"We're working on retrieving your device location and settings. This may take up to 2 hours to complete"

Deze melding staat er al meer dan 2 weken.
Bij mij werkte het eerst ook niet. Ik heb dan het volgende gedaan:

Eerst telefoonzoeker afzetten (settings -> locations). Dan sense syncen (settings -> accounts). Dan terug telefoonzoeker aan. En dan terug syncen ...

Dit heb ik twee keer moeten doen en toen werkte het.

Zie post van mangentic op dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:55

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Bastiaan schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:35:

Zijn er met CasC en mij nog meer mensen die dit probleem ondervinden? Ik wil contact opnemen met HTC hierover, en het is natuurlijk makkelijker wanneer er meer dan twee mensen zijn met dit probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:08
Ik heb nu een gewone Desire, maar verwacht morgen mijn Desire-S te krijgen. Ben erg benieuwd! Alleen jammer dat er niet zoveel mee te shuffelen is op het gebied van custom rom's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
AquaSheep schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:37:
Het aantal custom roms voor de desire s valt best tegen op dit moment. De meeste custom roms developers hebben nu een samsung galaxy s of een sensation gekocht. Je moet maar afwachten of na de geunlockte bootloader genoeg support is vanuit de community om bijv cyanogenmod te porten naar de desire s.
Dat komt omdat je op dit moment ook nog geen customroms op de desire S kan zetten. Daarom zijn ze er ook nog niet, dat komt vanzelf wanneer de bootloader van de desire S wordt unlocked door HTC!
afraca schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 13:00:
Frustratie, moet op korte termijn beslissen over nieuwe telefoon, maar er is nog geen bevestiging geweest dat HTC de bootloaders van huidige toestellen ook gaat unlocken....En custom roms zijn best wel een vereiste voor mij :|

(of heb ik iets over het hoofd gezien van XDA o.i.d. ? )
Niet van XDA maar wel een antwoord op jouw vraag: http://www.engadget.com/2...-locked-bootlader-policy/
Alle bootloaders van recente HTC telefoons worden verwijderd door HTC zelf. Ook die van de desire S!

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

staringgg schreef op zondag 19 juni 2011 @ 23:16:
Niet van XDA maar wel een antwoord op jouw vraag: http://www.engadget.com/2...-locked-bootlader-policy/
Alle bootloaders van recente HTC telefoons worden verwijderd door HTC zelf. Ook die van de desire S!
Ben wel benieuwd wanneer dit (eindelijk) gaat gebeuren.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Bastiaan schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 17:19:
[...]

Zijn er met CasC en mij nog meer mensen die dit probleem ondervinden? Ik wil contact opnemen met HTC hierover, en het is natuurlijk makkelijker wanneer er meer dan twee mensen zijn met dit probleem :)
Ik heb het ook. Volgens mij komt het omdat ik de gmail app voor mail gebruik en niet de HTC mail app. Die instellingen voor mail geluid gebruikt hij wellicht alleen bij de HTC-mail app. Ik kan het niet verifieren want ik kreeg die app niet aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Jongens,

Ik sta op het randje van bestellen, iemand die mij het kopen van een desire S wil afraden?

(Ik ga voor de Desire S en niet voor de Sensation omdat ik de Desire S bij een jaar abbo kan krijgen :) en dan kan ik volgend jaar weer een nieuwe uitzoeken)

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:11
stijn1309 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:44:
@ucchan mag het niet hopen... dan had ik ook met mijn diamond2 en eenmaal stof onder het scherm dan krijg je dat nooit meer weg.

Diamond 2 is om die reden 2x weg geweest na de eerste keer laten 'repareren' was het helemaal schoon maar was het binnen 2 maanden 2x zo erg als dat ik hem had opgestuurd na 1,5 jaar de eerste keer.

Ikzelf zie nog geen stofjes onder mijn scherm.. gelukkig.

Heb jij hem in een pouch zitten of los in je zak?
Even iets ouds ophalen: ik denk dat ik het ga laten repareren, maar moest jij er destijds voor betalen? De miep aan de telefoon wist niet bijster veel :( .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danbo055
  • Laatst online: 18-02 20:49
Opperclowntje schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:14:
Jongens,

Ik sta op het randje van bestellen, iemand die mij het kopen van een desire S wil afraden?

(Ik ga voor de Desire S en niet voor de Sensation omdat ik de Desire S bij een jaar abbo kan krijgen :) en dan kan ik volgend jaar weer een nieuwe uitzoeken)
Gewoon bestellen die handel, zal je geen spijt van krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:08
danbo055 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:29:
[...]

Gewoon bestellen die handel, zal je geen spijt van krijgen ;)
Ik had precies dezelfde reden! En ben niet ontevreden! Was dan al een desire gewend, het is gewoon hetzelfde toestel, maar dan iets sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Zijn er nog specifieke tips, dingen waar ik op moet letten als je de Desire S net hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:01
Ik heb ook niet de Desire S besteld, maar nu zit ik nog te twijfelen of ik een case/hoesje (nadeel grote in je broekzak) ga kopen of een full cover invisible shield (als ie valt valt ie hard).

Iemand die mij over de streep kan helpen voor de juiste keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Frank!in schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:57:
Ik heb ook niet de Desire S besteld, maar nu zit ik nog te twijfelen of ik een case/hoesje (nadeel grote in je broekzak) ga kopen of een full cover invisible shield (als ie valt valt ie hard).

Iemand die mij over de streep kan helpen voor de juiste keuze?
Heb beide geprobeerd maar hij blijft met case toch iets te groot voor in de broekzak.
En met een hoesje gaat ie helemaal niet in je broekzak, ik gebruik ze nu dus niet meer.
heb er alleen een brando screenprotector op zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 21-06-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Ik heb 'm altijd in mijn Valenta hoesje zitten, bevalt perfect. Hou niet van screenprotectors op m'n scherm, en het toestel blijft nu beschermt tegen valschade zonder dat er een (in mijn ogen) lelijke cover omheen zit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Het eerste wat ik zou doen is juist weer een screenprotector op het scherm zetten. Een krasje op het scherm en ik zou me daaraan kapot ergeren, want daar kijk je zowat de hele tijd naar als je je toestel gebruikt. Vooral bij een witte achtergrond zie je het krasje duidelijk door een regenboog effect en krassen op het scherm vallen niet onder garantie voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trance-M
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 17:41
Ik heb een Bugatti (Leather SlimCase M Unique Carbon) hoesje gekocht. Bevalt goed, past perfect. Ik gebruik ook geen screenprotector. Deze hoes heeft ook een lus voor aan een riem, echter hier heb ik nog geen gebruik van gemaakt. Was wel ook een reden om voor deze te kiezen. Het hoesje is ook leverbaar in normaal zwart en beige dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Een kras op je scherm loop je zo op zonder screenprotector vooral met het,
in en uit je broekzak hallen heb je zo een kras te pakken.

Laten vallen is een ander verhaal, wanneer laat je nou je telefoon vallen,
niet als hij in een hoesje zit, dan gebruik je hem namelijk niet, meestal valt
een telefoon als je hem gebruikt, of je zit een spelletje te spelen of je bent,
een mail aan het versturen, dan kan hij zo maar uit je handen glippen,
een silicone of plastic case kan dan een bescherming zijn, maar je toestel
wordt daardoor wel een stuk groter, dikker en lelijker !

De grip bij de Desire S vindt ik zelf ver te zoeken, en hij is ook behoorlijk glad.

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 22-06-2011 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Weet iemand of het mogelijk is de voorkeuze-brightnesses te wijzigen?

Ik heb nu de widget waarmee ik de helderheid kan instellen, maar de donkerste is echt te donker, terwijl de eerstvolgende voorkeuze eigenlijk net te licht is, ivm accuverbruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Het enige wat ik jammer vindt tot noch toe van dit toestel is al die onzin applicaties die je er niet eens vanaf kan gooien... ik zit met 3 twitter apps, 2 facebook apps, allemaal vodafone meuk. Ik houd het graag georganiseerd en als iets er op staat wat ik niet nodig heb zou ik dit iig moeten kunnen verstoppen.

Nu heb ik al gezien dat je met Launcher Pro e.d. wel dingen kan hiden, maar ik vind de HTC Sense Launcher verder meer dan prima.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
MikeyMan schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:30:
Weet iemand of het mogelijk is de voorkeuze-brightnesses te wijzigen?

Ik heb nu de widget waarmee ik de helderheid kan instellen, maar de donkerste is echt te donker, terwijl de eerstvolgende voorkeuze eigenlijk net te licht is, ivm accuverbruik...
Was mij ook opgevallen inderdaad. Iemand?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:56
LuPo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:45:
[...]

Was mij ook opgevallen inderdaad. Iemand?
Extended Controls (niet gratis) moet het wel kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danbo055
Ooit iemand geconfronteerd met het volgende probleem:
Gisteravond checkte ik mijn Desire S en hij bleek vastgelopen te zijn: tijd stond op een half uur daarvoor en hij reageerde nergens meer op. Vervolgens heb ik de batterij eruitgehaald en de telefoon opnieuw geboot.
De telefoon toonde vervolgens voor circa 10 seconden het HTC logo in beeld om daarna een (verlicht) zwart scherm te tonen, verder gebeurde er niets... Bij een volgende reboot gebeurde precies hetzelfde.
Uiteindelijk zat er niets anders op dan een factory reset :'(
Wat zou dit kunnen zijn geweest?

Edit: Zelfs na de factory reset bevriest het scherm van mijn DS om de haverklap. Batterij eruit en gelukkig boot de telefoon wel weer..
Edit2: HTC Desire S wil wederom niet meer booten.. |:(

[ Voor 13% gewijzigd door danbo055 op 22-06-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Desire S met een Case Mate Barely There cover, dus de ultradunne harde cover, nog in een Brodit Active Holder past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Brightness traploos regelen van 0 tot 100% en nog veel meer met de Quick Settings app van Sergej. Bevalt mij het beste. Ook voor Wifi , APN, GPS, geluidsmixer etcetera.

Denon AVR-X3600H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:11
Wat heeft een dunne cover voor nut als het om stootschade gaat?

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

The Otherside schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:32:
Het enige wat ik jammer vindt tot noch toe van dit toestel is al die onzin applicaties die je er niet eens vanaf kan gooien... ik zit met 3 twitter apps, 2 facebook apps, allemaal vodafone meuk. Ik houd het graag georganiseerd en als iets er op staat wat ik niet nodig heb zou ik dit iig moeten kunnen verstoppen.

Nu heb ik al gezien dat je met Launcher Pro e.d. wel dingen kan hiden, maar ik vind de HTC Sense Launcher verder meer dan prima.
Heb zelf het gevoel dat dit eigenlijk alleen kan met een custom ROM.
Zou zelf ook wel iets meer opgeruimd willen hebben.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

JeanLeGrand schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:06:
Brightness traploos regelen van 0 tot 100% en nog veel meer met de Quick Settings app van Sergej. Bevalt mij het beste. Ook voor Wifi , APN, GPS, geluidsmixer etcetera.
Nou, ansich vind ik de drie voorkeuzes prima, maar ze zouden gewoon instelbaar moeten zijn. Zo'n slider werkt ietwat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
Een andere optie is widgetsoid. Die gebruik ik zelf. Kan je in de instellingen zelf instellen over welke helderheden ie switched.
Zijn er hier verder ook mensen die last hebben van de extreem makkelijk uitvallende WiFi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Ja, als je het bovenste rubber gedeelte vasthoudt dan is je wifi signaal een flink stuk minder. Daar zit namelijk je wifi antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Albert020 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 07:56:
Een kras op je scherm loop je zo op zonder screenprotector vooral met het,
in en uit je broekzak hallen heb je zo een kras te pakken.
De Desire S heeft Gorilla glass en krast dus echt niet zomaar, ga maar eens google'n naar filmpjes op youtube... Je kan er met een sleutel overheen krassen en dan nog gebeurd er niks!

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Laatst online: 18:06
Opperclowntje schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:08:
[...]

De Desire S heeft Gorilla glass en krast dus echt niet zomaar, ga maar eens google'n naar filmpjes op youtube... Je kan er met een sleutel overheen krassen en dan nog gebeurd er niks!
Ik heb mijn desire S altijd in een lege broekzak zitten, en toch is er een krasje opgekomen. Welliswaar zo ondiep dat het heel moeilijk te zien is, maar het is wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

X_lawl_X schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:12:
[...]

Ik heb mijn desire S altijd in een lege broekzak zitten, en toch is er een krasje opgekomen. Welliswaar zo ondiep dat het heel moeilijk te zien is, maar het is wel mogelijk.
Inderdaad, heb hier ook een flinke kras, terwijl ik verder nooit iets in m'n broekzak heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
heb ik ook gehad bij m'n ipod, echt waar een screenprotector kost niks maar is toch wel aan te raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Opperclowntje schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:08:
[...]

Maar heb je dan ook gezien op die filmpje dat ze wel een screenprotector gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft zo'n screenprotector geen problemen met de nabijheidssensor? Ik lees veel klachten dat met een screenprotector zonder gaatje (Brando) bij de sensor dit nogal voor problemen kan zorgen op andere toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
AquaSheep schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:49:
Ja, als je het bovenste rubber gedeelte vasthoudt dan is je wifi signaal een flink stuk minder. Daar zit namelijk je wifi antenne.
Ja, hebben geloof ik de meeste modellen van HTC wel last van. Maaaarrr, het is alleen de linkerbovenkant waar je dat vooral hebt. Als je de telefoon in landscape vasthoudt met het HTC logo dus rechts dan kan je de telefoon prima vasthouden zonder het wifi-signaal echt te blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen enkel probleem met de screen protector van HTC zelf. Te koop voor 6,95 per 2 stuks + 1,95 verzendkosten bij mobilesupplies.nl

Die heeft overigens wel 2 uitsparingen.

Over het krassen: De Desire S heeft idd gorilla-glass maar ook dat krast zodra het in contact komt met iets hards en scherps. Bijvoorbeeld een korrel zand kan een vervelende kras veroorzaken. Het krast lang niet zo snel en diep als kunststof, maar toch... Voor mij dus een screen protector...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
da Burp schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:43:
[...]
Ja, hebben geloof ik de meeste modellen van HTC wel last van. Maaaarrr, het is alleen de linkerbovenkant waar je dat vooral hebt. Als je de telefoon in landscape vasthoudt met het HTC logo dus rechts dan kan je de telefoon prima vasthouden zonder het wifi-signaal echt te blokkeren.
Ja dat weet ik, maar ondertussen laat ie het sinaal nog steeds veel makkelijker vallen dan bij mn oude Wildfire... Schijnt iets in de firmware van HTC niet helemaallekker te zitten: in Gingerbread laat ie het signaal eerder vallen. i.e. bij -88dBm in plaats van -108. Zoiets las ik op XDA in ieder geval, en dit strookt met mn eigen bevindingen.

hier spreekt men trouwens over updates van de desire:
http://translate.google.c...-e-Gingerbread-2.3.4.html

Mensen die hier al voorbij zien komen? Zo ja, zouden jullie kunnen aangeven wat jullie build-nummers zijn? Heb sinds eergisteren mijn (helaas T-mobile-gebrande) DS binnen, en vraag me af of deze updates er al op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 17:08
ovigo schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:25:
[...]hier spreekt men trouwens over updates van de desire:
http://translate.google.c...-e-Gingerbread-2.3.4.html

Mensen die hier al voorbij zien komen? Zo ja, zouden jullie kunnen aangeven wat jullie build-nummers zijn? Heb sinds eergisteren mijn (helaas T-mobile-gebrande) DS binnen, en vraag me af of deze updates er al op staan.
Vreemd...als ik controleer op updates zegt ie dat mijn telefoon up-to-date is en er geen nieuwe software beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

@ovigo: geen update hier gekregen, draai nu op 1.28.401.1, non-branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
jacobras schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:49:
@ovigo: geen update hier gekregen, draai nu op 1.28.401.1, non-branded.
Oh das helemaal apart. Ik draai hier 1.30.114.2, lijkt zelfs recenter? Misschien een eigen nummering van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim168
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Een vriend van me is aan het twijfelen tussen de Desire en de Desire S. De S heeft eigen niet zoveel meer aan boord (is wel knapper), maar kost imo wel een pak meer (toch zeker voor een student). Iemand een mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

wim168 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:13:
Een vriend van me is aan het twijfelen tussen de Desire en de Desire S. De S heeft eigen niet zoveel meer aan boord (is wel knapper), maar kost imo wel een pak meer (toch zeker voor een student). Iemand een mening hierover?
Ik zou persoonlijk voor de Desire S gaan.. helemaal nu blijkt dat de Desire eigenlijks 2.3 met Sense niet volledig kan draaien (grote that is)... Dus kans dat de Desire de volgende update gaat missen is dan natuurlijk wel groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim168
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-11-2023
Brummetje schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:16:
[...]

Ik zou persoonlijk voor de Desire S gaan.. helemaal nu blijkt dat de Desire eigenlijks 2.3 met Sense niet volledig kan draaien (grote that is)... Dus kans dat de Desire de volgende update gaat missen is dan natuurlijk wel groot...
Maar vooral, is de Desire S de meerprijs tov de Desire waard? :) Want de S heeft eigen qua hardware niet zoveel meer te bieden (frontcam, meer RAM, meer ROM, that's it??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
wim168 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:19:
[...]

Maar vooral, is de Desire S de meerprijs tov de Desire waard? :) Want de S heeft eigen qua hardware niet zoveel meer te bieden (frontcam, meer RAM, meer ROM, that's it??)
+ nieuwere generatie CPU (dacht ik) en een stuk capabelere GPU. Ook verdenk ik de Desire S ervan dat ie noise cancellation mic's heeft, maar of dat zo is en of dat de belkwaliteit ten goede komt weet ik niet. (heb er zelf nog niet eens mee gebeld :O )
Ook zou je de alu unibody als een voordeel kunnen zien: t voelt echt aan als een ZEER stevige telefoon:)

Daarnaast is er inderdaad het punt van future updates: de Desire zal waarschijnlijk na GB geen updates meer krijgen, de desire S hopelijk wel.

Laatste punt van overwegen is het rooten: met de desire prima te doen, met de Desire S nu nog nauwelijks mogelijk.

Ik vond het als arme student in ieder geval de moeite waard. (A)

[ Voor 20% gewijzigd door ovigo op 23-06-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Heb een tijdje met een Wildfire rondgelopen, daarna met een Nokia E5-00, en vandaag de Desire S in gebruik genomen, en wat een verademing is dat!

Ook heb ik de WiFi deathgrip geprobeerd en idd je kan het signaal bijna helemaal weg laten vallen als je een bepaald gedeelte van het bovenste plastic deel bedekt, maar ik wil dat geen probleem noemen, net als met bellen is het ook normaal dat je de antenne niet bedekt tijdens het gesprek.

Scherm heb ik nog niet in volle zon kunnen bekijken maar zo binnen is het een zeer goed scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
danbo055 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:19:
Ooit iemand geconfronteerd met het volgende probleem:
Gisteravond checkte ik mijn Desire S en hij bleek vastgelopen te zijn: tijd stond op een half uur daarvoor en hij reageerde nergens meer op. Vervolgens heb ik de batterij eruitgehaald en de telefoon opnieuw geboot.
De telefoon toonde vervolgens voor circa 10 seconden het HTC logo in beeld om daarna een (verlicht) zwart scherm te tonen, verder gebeurde er niets... Bij een volgende reboot gebeurde precies hetzelfde.
Uiteindelijk zat er niets anders op dan een factory reset :'(
Wat zou dit kunnen zijn geweest?

Edit: Zelfs na de factory reset bevriest het scherm van mijn DS om de haverklap. Batterij eruit en gelukkig boot de telefoon wel weer..
Edit2: HTC Desire S wil wederom niet meer booten.. |:(
zelf niet het probleem, wel een vriendin met het probleem..
Denk zelf aan een simkaart probleem (wat vaker is voorgekomen) of een app die vervelend doet.
Heb nog niet gevraagd wat ze geïnstalleerd heeft staan.
Wat voor provider heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Laatst online: 13-09 14:49
Mijn aan en uitknop begint helaas wat brak te worden.. Idee dat hij snel stuk gaat.

Nu zag ik het volgende op youtube:

Weet iemand hoe je dit kan instellen?

Ik kan heth helaas neit vinden.

Verder vind ik het een geweldig toestel. Haal prima 2 dagen met de accu en doe er het nodige mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danbo055
vanputten80 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:29:
Mijn aan en uitknop begint helaas wat brak te worden.. Idee dat hij snel stuk gaat.

Nu zag ik het volgende op youtube:

[video]

Weet iemand hoe je dit kan instellen?

Ik kan heth helaas neit vinden.

Verder vind ik het een geweldig toestel. Haal prima 2 dagen met de accu en doe er het nodige mee.
Met behulp van "Tap Tap", staat gewoon in de beschrijving van het filmpje ;)
Ik heb er geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danbo055
Kid_Stevie schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:10:
[...]

zelf niet het probleem, wel een vriendin met het probleem..
Denk zelf aan een simkaart probleem (wat vaker is voorgekomen) of een app die vervelend doet.
Heb nog niet gevraagd wat ze geïnstalleerd heeft staan.
Wat voor provider heb je?
Mij lijkt het eerlijk gezegd meer een hardware probleem..
Mijn telefoon is ondertussen zo ver heen dat hij elke 5 minuten crasht, na het weekend dan maar contact opnemen met Studentmobiel.

Ik heb de telefoon tweemaal volledig teruggezet naar fabrieksinstellingen met de verwijdering van al mijn apps tot gevolg. Dit heeft echter niets opgelost..
Mijn provider is overigens Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
danbo055 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 14:32:
[...]

Met behulp van "Tap Tap", staat gewoon in de beschrijving van het filmpje ;)
Ik heb er geen ervaring mee.
8)7

Wat stom, zie het! Tis een stroomvreter zie ik, jammer! Was een goed alternatief. Ik ga eens kijken of knop instellingen veranderd kunnen worden, wake-up knop op de volume..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
vanputten80 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:04:
[...]

8)7

Ik ga eens kijken of knop instellingen veranderd kunnen worden, wake-up knop op de volume..
Gevonden:
https://market.android.co...reen&feature=related_apps
https://market.android.co...lock&feature=related_apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:51

Eboman

Ondertitel

Ik heb gisteren ook mijn HTC desire S gehaald, voorlopig alleen even op wifi tot alles ingesteld is, nu lukt het mij niet om twitter in te stellen krijg elke keer de foutmelding " Er is een fout opgetreden bij aanmelden " , iemand het zelfde euvel ? Ik heb inmiddels de twitterclient bijgewerkt via de winkel.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
Eboman schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:24:
Ik heb gisteren ook mijn HTC desire S gehaald, voorlopig alleen even op wifi tot alles ingesteld is, nu lukt het mij niet om twitter in te stellen krijg elke keer de foutmelding " Er is een fout opgetreden bij aanmelden " , iemand het zelfde euvel ? Ik heb inmiddels de twitterclient bijgewerkt via de winkel.
Ik gebruik Tweetdeck. Werkt perfect. Je kunt Facebook/ twitter erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Laatst online: 13-09 20:51

Eboman

Ondertitel

vanputten80 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:28:
[...]

Ik gebruik Tweetdeck. Werkt perfect. Je kunt Facebook/ twitter erin zetten.
heb ik er inmiddels opstaan die werkt, had eerder ook problemen gelezen omdat twitter de api had aangepast maar de client nog niet. De twitter client komt volgens mij in de friends-feed vind ik wat makkelijker

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Rebel
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:21
ovigo schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:29:
[...]

Laatste punt van overwegen is het rooten: met de desire prima te doen, met de Desire S nu nog nauwelijks mogelijk.
Hierdoor koop ik (nog) geen Desire S. Voor het functioneren met m'n Volkswagen carkit moet de telefoon rSAP ondersteunen en dat krijg je alleen voor elkaar met een Android smartphone die geroot is. Eenmaal geroot is het een fluitje van een cent (http://www.android-rsap.com/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg sterk de Desire s aan te kopen als eerste smartphone. Toch begin ik na het lezen van dit topic te twijfelen als ik lees dat hij bij velen minstens 1 keer per dag vastloopt of opnieuw moet booten. Is dit echt een groot probleem dat de meesten ondervinden of valt het allemaal wel mee? Iets anders dat mij tegenhoudt is de deathgrip. Al lees ik hier en daar dat het een softwarematig probleem (veroorzaakt door gingerbread) is in plaats van hardwarematig, kan iemand dit bevestigen?

Een andere optie zou de (ondertussen oudere) galaxy s zijn die bij de meeste benchmarks nog beter of gelijk scoort als de desire s.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
@ Gooner

Via een 'metro' aanbieding kost de Galaxy 2 je niet gek veel meer dan een galaxy 1, als je toch aan een Galaxy denkt zou ik daar even naar kijken. In het abbonementen topic voor de SGS2 zijn genoeg leuke aanbiedingen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bear87

Helaas zit ik hier in België en hebben ze het hier nog niet echt goed begrepen met die abonnementen. Dus is het voor mij de volledige aankoopprijs betalen (€ 409 voor de desire s op coolblue, € 399 voor de galaxy s 1 ).

Voor het prijsverschil moet ik het dus niet laten.

De s 2 kost 549 op coolblue wat toch net boven mijn budget is als student :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:42:
Ik overweeg sterk de Desire s aan te kopen als eerste smartphone. Toch begin ik na het lezen van dit topic te twijfelen als ik lees dat hij bij velen minstens 1 keer per dag vastloopt of opnieuw moet booten. Is dit echt een groot probleem dat de meesten ondervinden of valt het allemaal wel mee? Iets anders dat mij tegenhoudt is de deathgrip. Al lees ik hier en daar dat het een softwarematig probleem (veroorzaakt door gingerbread) is in plaats van hardwarematig, kan iemand dit bevestigen?

Een andere optie zou de (ondertussen oudere) galaxy s zijn die bij de meeste benchmarks nog beter of gelijk scoort als de desire s.
Je leest altijd meer negatieve opmerkingen dan positieve. Mijn Desire S werkt tot nu toe prima en loopt nooit vast.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 10:42:

Ik sluit me bij Bignose aan. Het is een prima toestel, en ik heb tot nu toe nog helemaal NIETS van vastlopers of vertragingen gemerkt, en ik gebruik m toch vrij fors. WiFi deathgrip is niet ideaal, maar twee dagen verder heb ik er feitelijk geen last meer van. (Het lijkt alsof het WiFi-signaal beter wordt als ik de dataverbinding uitzet...?) En je krijgt er wel een telefoon voor terug die een stuk steviger aanvoelt dan de galaxy S, ik vind het unibody echt goed voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Ik zit zelf te kiezen tussen de Desire S en de Galaxy 2 momenteel. Prijstechnisch gezien scheelt het ongeveer 90 euro over 2 jaar abbo.

Desire S:
+ compact met 3.7 inch, lijkt me qua broekzak vervoer toch veel handiger dan 4.3 inch.
+ unibody
- eigenlijk loop je nu al achter met je 1 ghz snapdragon?

Galaxy 2:
+ vele malen sneller
+ toekomst gerichte dualcore
+ prachtig groot amoled plus scherm
- en door het prachtige scherm tevens wat lastig qua broekzak vervoer.

Op het formaat en de unibody na (al schijnt die Samsung wel erg stevig te zijn en een val goed te overleven trouwens) legt de Desire het eigenlijk op elk gebied af. Wat kan nou toch een reden zijn om voor de Desire S te gaan?

[ Voor 15% gewijzigd door bear87 op 25-06-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik ben me een beetje aan het verdiepen in een nieuw toestel. Mijn oog is o.a. op dit toestel gevallen. Vind het design geweldig. Lekker compact en oogt robuust. In eerste instantie was ik gefocust op de Sensation, maar ik ben er nog niet uit.

Wat is nu echt het voordeel van een Sensation t.o.v. de Desire S?

Camera van de Sensation is beter, maar dat is iets wat me niet zo boeit.

De Sensation heeft sense 3.0, maar of dat direct een voordeel is... slechts een cosmetisch voordeel, lijkt me. Het zal in de toekomst toch ook wel mogelijk zijn om sense 3.0 op de Desire S te draaien, of gaat dit niet gebeuren?

Wat is het verschil qua gebruikscomfort tussen de 2 toestellen? De Sensation zal vast sneller zijn, maar wat is hier het voordeel van in de praktijk? De Desire S zal vast niet traag zijn... toch?

De Sensation vind ik eigenlijk iets te groot naar mijn smaak, maar hier kan ik me nog wel overheen zetten. Toch heb ik liever iets in het formaat van de Desire S.

En hoe zit het met de levensduur van het toestel? Gaat de Desire S nog meekomen met de next generation apps of kun je dan toch beter kiezen voor een Sensation?

Al met al nog best wat vragen dus. Maar ja... het is ook niet gemakkelijk om een keuze te maken tegenwoordig :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Laatst online: 13-06 23:19
bear87 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:25:
Ik zit zelf te kiezen tussen de Desire S en de Galaxy 2 momenteel. Prijstechnisch gezien scheelt het ongeveer 90 euro over 2 jaar abbo.

Desire S:
+ compact met 3.7 inch
+ unibody
- eigenlijk loop je nu al achter met je 1 ghz snapdragon?

Galaxy 2:
+ vele malen sneller
+ toekomst gerichte dualcore
+ prachtig amoled plus scherm

Op het formaat en de unibody na (al schijnt die Samsung wel erg stevig te zijn en een val goed te overleven trouwens) legt de Desire het eigenlijk op elk gebied ruim af. Wat kan nou toch een reden zijn om voor de Desire S te gaan? Het scheelt in prijs nauwelijks, 90 euro over 2 jaar tijd..
Comptacter en volgens mij een betere batterij, verder zijn je eerste twee S2 pluspunten natuurlijk hetzelfde. Maar je bent een beetje appels en peren aan het vergelijken: de Desire (S) moet je eigenlijk vergelijken met de Samsung Galaxy S, de HTC Sensation met de Galaxy S2. Allebei groter en met een dual-core en een iets hogere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
dtech schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:28:
[...]

Comptacter en volgens mij een betere batterij, verder zijn je eerste twee S2 pluspunten natuurlijk hetzelfde. Maar je bent een beetje appels en peren aan het vergelijken: de Desire (S) moet je eigenlijk vergelijken met de Samsung Galaxy S, de HTC Sensation met de Galaxy S2. Allebei groter en met een dual-core en een iets hogere prijs.
Klopt, maar het gaat mij een beetje om het formaat. De Sensation is ook een prachtige telefoon maar qua formaat net zo handig/onhandig als de Galaxy 2. Mijn dilemma is dus of je kiest voor de specs en het wat grotere formaat, of voor het formaat en de wat mindere specs ;) Gezien het feit dat ik mijn telefoon in mijn broekzak meeneem, neig ik eigenlijk naar de Desire S.

[ Voor 6% gewijzigd door bear87 op 25-06-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

bear87 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:34:
[...]

Klopt, maar het gaat mij een beetje om het formaat. De Sensation is ook een prachtige telefoon maar qua formaat net zo handig/onhandig als de Galaxy 2. Mijn dilemma is dus of je kiest voor de specs en het wat grotere formaat, of voor het formaat en de wat mindere specs ;) Gezien het feit dat ik mijn telefoon in mijn broekzak meeneem, neig ik eigenlijk naar de Desire S.
Zit in feite met hetzelfde dilemma, alleen twijfel ik meer tussen de Desire S en de Sensation.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
Het is jammer dat het prijsverschil niet wat groter is, dan had dat bij mij de doorslag al gegeven. Ik heb zojuist even een 4 inch toestel (Galaxy 1) in mijn broekzak gestopt, dat gaat net..maar ik heb het idee dat het eigenlijk niet nog groter moet worden, voor in je broekzak. Wat dat betreft lijkt het gemak van het meenemen me toch wel erg handig, het is tenslotte een mobiel apparaat. Momenteel neig ik sterk naar de Desire S vanwege het formaat, en als het goed is zijn de prestaties alsnog meer dan voldoende. Hij is in benchmarks regelmatig sneller dan een Iphone 4 en die mensen hoor je ook niet klagen nu :)

Edit: Toch in diverse reviews en ook elders op internet veel mensen met wifi death grip helaas :(

[ Voor 7% gewijzigd door bear87 op 25-06-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Hoe kan je testen of de nabijheidssensor goed werkt :? Tijdens bellen gaat het scherm na 30 seconden op zwart en blijft zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greoo
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik vindt de Desire S een geweldig toestel. (3 weken in bezit) Loopt nooit vast, geen spontane resets, tot nu toe geen problemen. Een wereld van verschil met de mijn vorige de LG GW620. Ik vond de de Sens. ook te groot. De browser werk geweldig ( pagina past zich aan aan het scherm en is goed leesbaar)
Heb een Case-mate hoesje gekocht, perfect! ( alleen de tafel lader paste niet meer en heb ik aan moeten passen) Een negatief puntje is de kwaliteit van de foto's dat had beter gekund. Al met al ben ik heel tervreden voor € 350,-

[ Voor 25% gewijzigd door Greoo op 25-06-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Laatst online: 13-06 23:19
bear87 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:34:
[...]

Tja, dat is toch iets wat je voor jezelf moet beslissen, daar kunnen andere mensen je niet mee helpen.

Als het kleine prijsverschil een punt is kun je ook naar de Desire kijken. Die is (los) €100 goedkoper en mist maar een paar van de S features.
Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste