Beste Bastiaan:
Quote:
Zojuist per mail contact opgenomen met HTC rondom het meldingsgeluid-issue, dus wachten we de reactie maar even af. Heb nog enkele dagen rondgezocht, maar het lijkt alleen maar opgelost te kunnen worden met hulp van een 3rd party app, wat voor mij hetzelfde is als geen oplossing...
quote:
(Beste,
Ik kan op mijn Desire S een Meldingsgeluid, een SMS-geluid, een Email-geluid en/of een agenda-geluid configureren via Instellingen » Aanpassen » Meldingsgeluid » Standaard/Bericht/Agenda/E-mail. Echter pakt het toestel voor iedere melding die binnenkomt het standaard Meldingsgeluid. Ik hoor dus geen onderscheid in SMS, Mail of andere meldingen, terwijl er toch echt 3 verschillende geluiden zijn ingesteld. Hoe krijg ik dit onderscheid in geluiden? Op het internet kom ik dit probleem helaas vaker tegen, maar er zijn geen degelijke oplossingen beschikbaar lijkt het.
Ik hoop dat u hierbij kunt helpen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Bastiaan
[...]
Ik laat weten wat er voor reactie terug is gekomen!)
Antwoord na 30 seconden zoeken op internet:
rechtstreeks vanuit de gebruiksaanwijzing:
De beltonen en alarms wijzigen
Wijzig uw beltonen, meldingsgeluiden en alarms om deze aan uw stemming of manier van leven aan te passen. Uw veranderingen worden opgeslagen in de geluidsset die op dit moment is geladen, waarbij de instellingen daarvan worden overschreven.
De beltoon veranderen
Tik in het startscherm op > Beltoon.
Blader door de beschikbare beltonen en tik op de beltoon die u wilt gebruiken. De beltoon wordt kort afgespeeld wanneer u deze selecteert.
Als het geluidsbestand op de geheugenkaart staat, tikt u op Nieuwe beltoon. Selecteer het item dat u naar de lijst Beltonen wilt importeren en tik op OK.
Tik op Toepassen.
Meldingsgeluiden veranderen
Tik in het startscherm op > Meldingsgeluid.
Kies het type melding dat u wilt veranderen.
Blader door de beschikbare tonen en tik op het item dat u wilt gebruiken. Een voorbeeldtoon wordt kort afgespeeld wanneer u deze selecteert.
Tik op Toepassen.
Opmerking: U kunt weliswaar geen meldingsgeluiden vanaf uw geheugenkaart importeren, maar u kunt op Meer ophalentikken om meer audiobestanden van HTC Hub te downloaden.
Het alarmgeluid veranderen
Tik in het startscherm op > Alarm.
Blader door de beschikbare tonen en tik op het item dat u wilt gebruiken. Een voorbeeldtoon wordt kort afgespeeld wanneer u deze selecteert.
Als het geluidsbestand op de geheugenkaart staat, tikt u op Nieuw alarm. Selecteer het item dat u naar de lijst Alarms wilt importeren en tik op OK.
Tik op Toepassen.
RTFM!!!!! (Read The Fu***** Manual)
dank u.