Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:10

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Of je gaat voor de gulden middenweg. De htc incredible s!

Toestel doet qua prestaties nauwelijks onder voor de twee dualcores in het dagelijkse gebruik. En het toestel paar prima in je broekzak.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:25
Ik heb sinds een halve dag problemen met mijn agenda: het is een Google Calendar met daarin twee kalenders (werk en privé). Hij synchroniseert enkel de privé agenda, terwijl de werk agenda gewoon niet meer verschijnt op mijn Desire. Als ik op mijn tablet kijk dan verschijnt alles wel zoals het hoort en op de webvariant van Google Calendar staat ook alles deftig.

Ik heb al wat zitten rondzoeken op het internet maar geen oplossing gevonden. Dan heb ik geprobeerd om mijn agenda te verwijderen (maar dat gaat precies niet echt). De synchronisatie van de agenda via mijn Google account uitzetten en daarna terug instellen werkt ook niet.

Heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:55

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Zojuist per mail contact opgenomen met HTC rondom het meldingsgeluid-issue, dus wachten we de reactie maar even af. Heb nog enkele dagen rondgezocht, maar het lijkt alleen maar opgelost te kunnen worden met hulp van een 3rd party app, wat voor mij hetzelfde is als geen oplossing...
Beste,

Ik kan op mijn Desire S een Meldingsgeluid, een SMS-geluid, een Email-geluid en/of een agenda-geluid configureren via Instellingen » Aanpassen » Meldingsgeluid » Standaard/Bericht/Agenda/E-mail. Echter pakt het toestel voor iedere melding die binnenkomt het standaard Meldingsgeluid. Ik hoor dus geen onderscheid in SMS, Mail of andere meldingen, terwijl er toch echt 3 verschillende geluiden zijn ingesteld. Hoe krijg ik dit onderscheid in geluiden? Op het internet kom ik dit probleem helaas vaker tegen, maar er zijn geen degelijke oplossingen beschikbaar lijkt het.

Ik hoop dat u hierbij kunt helpen.
Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Bastiaan
[...]
Ik laat weten wat er voor reactie terug is gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
Ponzi schreef op zondag 26 juni 2011 @ 14:50:
Ik heb sinds een halve dag problemen met mijn agenda: het is een Google Calendar met daarin twee kalenders (werk en privé). Hij synchroniseert enkel de privé agenda, terwijl de werk agenda gewoon niet meer verschijnt op mijn Desire. Als ik op mijn tablet kijk dan verschijnt alles wel zoals het hoort en op de webvariant van Google Calendar staat ook alles deftig.

Ik heb al wat zitten rondzoeken op het internet maar geen oplossing gevonden. Dan heb ik geprobeerd om mijn agenda te verwijderen (maar dat gaat precies niet echt). De synchronisatie van de agenda via mijn Google account uitzetten en daarna terug instellen werkt ook niet.

Heeft iemand enig idee?
Misschien gewoon in de opties je werkagenda niet aan staan? *hetzoueendommeredenkunnenzijn*

Andere oplossing is om even in applicatiebeheer onder applicaties agenda en/of agenda-opslag te stoppen en de gegevens te wissen, en daarna opnieuw te gaan syncen. Je wist dan alle informati die je agenda ooit heeft gehad, en zal dus "schoon" beginnen met syncen. Zou moeten helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Aha, bedankt ovigo... Die laatste optie had ik nog niet geprobeerd, daar zocht ik eigenlijk naar. Ik laat dadelijk weten of het heeft geholpen.

Edit: het werk, bedankt !
Gewoon eventjes de applicatie stoppen en de gegevens wissen en hij start opnieuw met synchroniseren.

[ Voor 32% gewijzigd door Ponzi op 26-06-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11-2023
ik heb me desire s nu 2 weken. Nu ik de basic van de telefoon ken wil ik graag me telefoon een beetje "pimpen". Ik houd erg veel van het windows7 thema. Heb geprobeerd dit voor elkaar te krijgen met apps.. werkt niet echt zoals ik dat wil. Hebben jullie tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Beste Bastiaan:

Quote:

Zojuist per mail contact opgenomen met HTC rondom het meldingsgeluid-issue, dus wachten we de reactie maar even af. Heb nog enkele dagen rondgezocht, maar het lijkt alleen maar opgelost te kunnen worden met hulp van een 3rd party app, wat voor mij hetzelfde is als geen oplossing...
quote:
(Beste,

Ik kan op mijn Desire S een Meldingsgeluid, een SMS-geluid, een Email-geluid en/of een agenda-geluid configureren via Instellingen » Aanpassen » Meldingsgeluid » Standaard/Bericht/Agenda/E-mail. Echter pakt het toestel voor iedere melding die binnenkomt het standaard Meldingsgeluid. Ik hoor dus geen onderscheid in SMS, Mail of andere meldingen, terwijl er toch echt 3 verschillende geluiden zijn ingesteld. Hoe krijg ik dit onderscheid in geluiden? Op het internet kom ik dit probleem helaas vaker tegen, maar er zijn geen degelijke oplossingen beschikbaar lijkt het.

Ik hoop dat u hierbij kunt helpen.
Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Bastiaan
[...]
Ik laat weten wat er voor reactie terug is gekomen!)

Antwoord na 30 seconden zoeken op internet:

rechtstreeks vanuit de gebruiksaanwijzing:

De beltonen en alarms wijzigen
Wijzig uw beltonen, meldingsgeluiden en alarms om deze aan uw stemming of manier van leven aan te passen. Uw veranderingen worden opgeslagen in de geluidsset die op dit moment is geladen, waarbij de instellingen daarvan worden overschreven.
De beltoon veranderen
Tik in het startscherm op > Beltoon.
Blader door de beschikbare beltonen en tik op de beltoon die u wilt gebruiken. De beltoon wordt kort afgespeeld wanneer u deze selecteert.
Als het geluidsbestand op de geheugenkaart staat, tikt u op Nieuwe beltoon. Selecteer het item dat u naar de lijst Beltonen wilt importeren en tik op OK.
Tik op Toepassen.
Meldingsgeluiden veranderen
Tik in het startscherm op > Meldingsgeluid.
Kies het type melding dat u wilt veranderen.
Blader door de beschikbare tonen en tik op het item dat u wilt gebruiken. Een voorbeeldtoon wordt kort afgespeeld wanneer u deze selecteert.
Tik op Toepassen.
Opmerking: U kunt weliswaar geen meldingsgeluiden vanaf uw geheugenkaart importeren, maar u kunt op Meer ophalentikken om meer audiobestanden van HTC Hub te downloaden.
Het alarmgeluid veranderen
Tik in het startscherm op > Alarm.
Blader door de beschikbare tonen en tik op het item dat u wilt gebruiken. Een voorbeeldtoon wordt kort afgespeeld wanneer u deze selecteert.
Als het geluidsbestand op de geheugenkaart staat, tikt u op Nieuw alarm. Selecteer het item dat u naar de lijst Alarms wilt importeren en tik op OK.
Tik op Toepassen.

RTFM!!!!! (Read The Fu***** Manual)

dank u. :( :( 8)7 |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yucel55
  • Laatst online: 07-06 12:04
Ik wil de Desire S misshien ook wel halen. maar op sommige plekken staat dat de Desire S HTC Sense 3.0 wel heeft en sommige niet..Bijvoorbeeld op gsmweb.nl waar ik hem ga halen staat dat ook zo.
ik wou graag even weten wat de waarheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
yucel55 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:04:
Ik wil de Desire S misshien ook wel halen. maar op sommige plekken staat dat de Desire S HTC Sense 3.0 wel heeft en sommige niet..Bijvoorbeeld op gsmweb.nl waar ik hem ga halen staat dat ook zo.
ik wou graag even weten wat de waarheid is.
HTC Sense 2.1 wordt meegeleverd. Sense 3.0 alleen met de Sensation tot nu toe dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die zitten te twijfelen tussen de Sensation en de Desire S.

Zelf heb ik de Sensation en mijn moeder heeft de Desire S. (en mijn vader iPhone 4)
- Qua snelheid met het browsen op het internet doet de Desire S niet onder bij de Sensation. (iPhone 4 beduidend trager). Ook merk ik nauwelijks verschil bij het starten van applicaties waaronder navigatie.
- De bouwkwaliteit is sterker van de Desire S. Voelt zwaarder. ik heb liever een sterk apparaat in m'n hand. Daarom heb ik gekozen voor de Sensation tegenover de Galaxy S2.
Sense 3.0 is wel veel mooier, maar niet sneller of iets dergelijks.
Resolutie van de Desire is minder, maar bij het browsen moet je toch inzoomen.

Al met al ben ik zeker blij met de sensation, maar ligt de Desire S beter in de hand en voelt sterker aan.
En qua snelheid doet de Desire S niet onder tegenover de Sensation. iPhone 4 is beduidend trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:51

Eboman

Ondertitel

Eboman schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:24:
Ik heb gisteren ook mijn HTC desire S gehaald, voorlopig alleen even op wifi tot alles ingesteld is, nu lukt het mij niet om twitter in te stellen krijg elke keer de foutmelding " Er is een fout opgetreden bij aanmelden " , iemand het zelfde euvel ? Ik heb inmiddels de twitterclient bijgewerkt via de winkel.
inmiddels met SIM erin werkt het gewoon heel raar..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

firefighter2 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 19:52:
Antwoord na 30 seconden zoeken op internet:

rechtstreeks vanuit de gebruiksaanwijzing:

De beltonen en alarms wijzigen
Wijzig uw beltonen, meldingsgeluiden en alarms om deze aan uw stemming of manier van leven aan te passen. Uw veranderingen worden opgeslagen in de geluidsset die op dit moment is geladen, waarbij de instellingen daarvan worden overschreven.
De beltoon veranderen
Tik in het startscherm op > Beltoon.
Blader door de beschikbare beltonen en tik op de beltoon die u wilt gebruiken. De beltoon wordt kort afgespeeld wanneer u deze selecteert.
Als het geluidsbestand op de geheugenkaart staat, tikt u op Nieuwe beltoon. Selecteer het item dat u naar de lijst Beltonen wilt importeren en tik op OK.
Tik op Toepassen.
Meldingsgeluiden veranderen
Tik in het startscherm op > Meldingsgeluid.
Kies het type melding dat u wilt veranderen.
Tik op Toepassen.
Opmerking: U kunt weliswaar geen meldingsgeluiden vanaf uw geheugenkaart importeren, maar u kunt op Meer ophalentikken om meer audiobestanden van HTC Hub te downloaden.
Het alarmgeluid veranderen
Tik in het startscherm op > Alarm.
Als het geluidsbestand op de geheugenkaart staat, tikt u op Nieuw alarm. Selecteer het item dat u naar de lijst Alarms wilt importeren en tik op OK.
Tik op Toepassen.

RTFM!!!!! (Read The Fu***** Manual)

dank u. :( :( 8)7 |:( |:( |:(
Eigenlijk zou ik me nu net zo kinderachtig als jij moeten opstellen als het gaat om het lezen van het oorspronkelijke probleem, maar dat zullen we maar niet doen voor de lieve vrede, hè?

Die instellingen zijn namelijk als dusdanig ingesteld, maar werken simpelweg niet: voor iedere mail/SMS/herinnering wordt het standaard Meldingsgeluid afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ik heb zojuist deze telefoon voor een collega geinstalleerd, maar nu kom ik op iets geks:
Als je met het toestel belt en je wilt na afloop het gesprek beëindigen, dan blijft het scherm zwart.
Je moet op de aan-knop drukken om het scherm weer aan te krijgen (zodat je het gesprek kan afsluiten).

Ik weet van andere android-toestellen dat dit echt niet standaard zo is.
Bij mijn LG gaat het scherm binnen een seconde weer aan. Zoals het hoort.

Is dit een (verborgen) instelling, of is er iets mis met de nabijheidssensor?

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Bij mij gaat het scherm weer aan, dus misschien is er iets mis met je sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Of is het gewoon de screentime-out die erin kickt? Dat zou niet horen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 20:30
Ik heb hetzelfde probleem met de nabijheidssensor, daarom wordt de telefoon deze week voor de 3e keer opgehaald en vervangen voor een nieuwe ipv een Dynafix opknappertje (eindelijk!!!!).

Om te testen of de sensor nog functioneert, download deze app:
Androsensor

Daarmee kan je werking van alle hardware controleren, ook gps, wifi, microfoon, lichtsensor, etc..
Quacka schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:47:
Ik heb zojuist deze telefoon voor een collega geinstalleerd, maar nu kom ik op iets geks:
Als je met het toestel belt en je wilt na afloop het gesprek beëindigen, dan blijft het scherm zwart.
Je moet op de aan-knop drukken om het scherm weer aan te krijgen (zodat je het gesprek kan afsluiten).

Ik weet van andere android-toestellen dat dit echt niet standaard zo is.
Bij mijn LG gaat het scherm binnen een seconde weer aan. Zoals het hoort.

Is dit een (verborgen) instelling, of is er iets mis met de nabijheidssensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Oke, dat gaan we van de week even proberen. Bedankt!

Het lijkt erop dat het toch wel een groot probleem is. Ik las daarstraks ook een bericht van Termi (afgelopen zaterdag) met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quacka schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:13:

Het lijkt erop dat het toch wel een groot probleem is. Ik las daarstraks ook een bericht van Termi (afgelopen zaterdag) met hetzelfde probleem.
Same here. Sensor is gewoon kut. Toestel gaat DOA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
Quacka schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:13:

Sensor reageert nauwelijks en er staat 9.00 cm als afstand

Bij mijn eigen telefoon werkt de sensor in het programma prima en staat als afstand 1,0 cm.
Dat lijkt me nogal een verschil.

Staat de sensor van de Desire S verkeerd afgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
in een chat met HTC werd mij geadviseerd om een hard reset te proberen. Ik denk zelf dat dit geen reet gaat helpen.
een van jullie dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
De proximity sensor van mijn Desire S laat ook alleen maar 9.0cm of 0.0cm zien. Echter verandert die pas van waarde als ik iets van 5cm dichtbij zit en niet 9cm. Dit is wel met een screenprotector. De sensor is dus niet kapot, maar heeft alleen "ver" en "dichtbij" als waarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
dan werkt het bij jou dus wel.
Het lijkt er dan op dat er een productiefout is bij een deel van de telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hard reset werkt (even), inmiddels weer terug bij af.
Sensor is gewoon onbetrouwbaar. De ene keer geeft androsensor 9, en de andere keer 0. Maar hij reageert vervolgens nergens op.

Dit gedrag komt overeen met telefoon, soms gaat het scherm direct op zwart bij een gesprek, soms blijft ie constant aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Smartphone
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:23:
Hard reset werkt (even), inmiddels weer terug bij af.
Sensor is gewoon onbetrouwbaar. De ene keer geeft androsensor 9, en de andere keer 0. Maar hij reageert vervolgens nergens op.

Dit gedrag komt overeen met telefoon, soms gaat het scherm direct op zwart bij een gesprek, soms blijft ie constant aanstaan.
Zit er een screenprotector op? Bij de originele HTC zit er een uitsparing voor de sensor bij de meeste andere merken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Na een paar dagen gebruik zie ik dat de "Locations" applicatie heel veel energie verbruikt. Heb al gezocht naar instellingen, en ook een keer alles uit gezet onder locatie maar het blijft veel energie gebruiken.

Zien jullie dat ook bij jullie toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mike Smartphone schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 22:16:
[...]

Zit er een screenprotector op? Bij de originele HTC zit er een uitsparing voor de sensor bij de meeste andere merken niet.
Ja... maar puur omdat deze geen invloed heeft op de sensor. Zonder screenprotector werkt ie ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAFAN
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Hey mensen,

Ik heb een vraagje.
Ik heb sinds gister een HTC Desire S. En natuurlijk gelijk Whatsapp geinstalleerd. Maar als ik de tel op standby zet krijg k geen berichten meer. Zodra ik hem aanzet krijg ik mij berichten binnen. Bij mijn ouwe tel (E72) leek het net alsof ik een smsje kreeg en nu helemaal niks.

heeft iemand een idee?

miss dat dit al eerder gevraagd is, mijn excusses daarvoor

mvg,
Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:03
Daantje20 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:09:
Na een paar dagen gebruik zie ik dat de "Locations" applicatie heel veel energie verbruikt. Heb al gezocht naar instellingen, en ook een keer alles uit gezet onder locatie maar het blijft veel energie gebruiken.

Zien jullie dat ook bij jullie toestel?
Ja, precies hetzelfde hier. Ook het dataverkeer is best redelijk voor iets wat ik niet gebruik. Ik heb traffic cuonter geinstalleerd. Volgens deze app laatste 5 dagen iets van 38mb verkeer door locations. Op de background? :X Als iemand weet hoe ik dit uitzet graag.

Wat mij ook opviel is dat peep & aandelen ook data binnenhaald terwijl ik dit ook niet gebruik. Zijn er mogelijkheden om ook deze apps permanent uit te schakelen cq te verwijderen? Als er data verbruik is heeft het invloed op de toch al zo korte standbytijd. Elk beetje extra power in de accu is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:34

jacobras

Developer

thefox154 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:33:
[...]
Wat mij ook opviel is dat peep & aandelen ook data binnenhaald terwijl ik dit ook niet gebruik. Zijn er mogelijkheden om ook deze apps permanent uit te schakelen cq te verwijderen? Als er data verbruik is heeft het invloed op de toch al zo korte standbytijd. Elk beetje extra power in de accu is mooi meegenomen.
Instellingen - Accounts en synchronisatie. Daar zie je alle accounts die gesynchroniseerd worden en daar kan je ze ook uitschakelen. Als je klikt op Aandelen krijg je een nieuw scherm waarin je de updatefrequentie kan aanpassen of gewoon synchronisatie uitzetten.

Zelf meteen maar even Aandelen en Nieuws uitgezet. Dacht dat ik dat al had gedaan, blijkbaar niet.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
thefox154 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:33:
[...]

Ja, precies hetzelfde hier. Ook het dataverkeer is best redelijk voor iets wat ik niet gebruik. Ik heb traffic cuonter geinstalleerd. Volgens deze app laatste 5 dagen iets van 38mb verkeer door locations. Op de background? :X Als iemand weet hoe ik dit uitzet graag.

Om datagebruik in te perken kun je een battery saver installeren die het beperkt tot eens in de 5 tot 10 minutes o.i.d. Peep en aandelen kun je uitschakelen bij een van de menusettings (weet nu even niet uit mijn hoofd) gewoon even goed zoeken.

Locations kun je ook uitschakelen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Of gewoon even de post erboven lezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 14:49
Met jullie delen.
Uit het niets liep mijn telefoon vandaag vast. Herstarten lukte in eens niet meer. Paar keer proberen deed hij het wel weer. Snel kreeg continu de melding "android.process.media" is gestopt. Vervolgens vast gelopen.

Het probleem zit in het geheugenkaartje. Wat weet ik niet precies maar het heeft te maken dat je tel gaat scannen naar media...

Het volgende kun je proberen om het op te lossen:

- settings/application/manage applications/all, click on "media storage", and then "clear data".
- Probeer het kaartje middels de pc leeg te maken.

Bovenstaande is het meeste wat ik tegenkwam wat het heeft opgelost. Bij mij hielp het helaas voor even en heb een hardreset moeten doen.

Nu doet hij het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:03
dtech schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:02:
[...]

Om datagebruik in te perken kun je een battery saver installeren die het beperkt tot eens in de 5 tot 10 minutes o.i.d. Peep en aandelen kun je uitschakelen bij een van de menusettings (weet nu even niet uit mijn hoofd) gewoon even goed zoeken.

Locations kun je ook uitschakelen geloof ik
Heb ik al uitgeschakeld. onder accounts en synchronisatie optie zit deze. Locations heb ik alle toestemming over positie bepaling weg gehaald. Zal hem is resetten en dit gelijk uitlaten. Heb het in eerste instantie aangehad. Lijkt net of ergens in de software blijft hangen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb een vervelend probleem.

Aan het begin van de avond heb ik een nieuwe simkaart van T-Mobile geactiveerd. Op de een of andere manier pakte die simkaart niet goed. Ik de statusbalk werd continu een simkaart icoontje met uitroepteken weergegeven. Na wat gepruts pakte de kaart ineens wel en ik had ook meteen bereik.

Echter, ik zit zojuist een beetje te spelen met het toestel en ineens was het bereik compleet verdwenen. Na een paar minuten heb ik het toestel weer geopend en de sim er weer uitgehaald en er opnieuw ingedaan. Hierna weer dat icoontje... grrr.... na diverse keren het simkaartje er opnieuw te hebben in gedaan en herstart te hebben, is dat icoontje eindelijk weer weg, maar nog steeds 0,0 bereik.

"Mobiel netwerk" staat ook "uit" en is niet aan te zetten. Zeer irritant dit. Had ik mijn oude sim maar laten zitten. Die werkte namelijk gewoon goed. :(

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hmmm... beetje googlen levert me een topic op androidworld op waarin dezelfde problemen worden besproken. Waarschijnlijk ligt het het dus aan de simkaart.
Nieuwe HTC Desire Z vertoont dezelfde problemen met mijn simkaart. Nu contact gehad met de helpdesk dat er 2 type simkaarten zijn. Bij 1 type komen deze problemen voor bij enkele telefoontoestellen.

Ik krijg nu een nieuwe simkaart, maar het probleem is wel dat ze bij het opsturen niet kunnen zeggen van welke fabrikant de simkaar komt....

Zo kunnen we natuurlijk nog wel even bezig blijven.
Bron: http://www.androidworld.n...imkaart-abonnement-3.html

Stop ik de sim in mijn oude HTC Touch Pro 2, dan werkt ie meteen.

Het is overigens zo'n simmetje:

Afbeeldingslocatie: http://www.onemorething.nl/uploads/community/241ce175b95cf6c1b28d48176c201cc741f2105f_0.jpg

Niemand anders hier die dergelijke problemen heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Nou... het hielp mij dus om de pincode van mijn sim via mijn oude toestel te verwijderen. Nu zonder pincode is het probleem "ineens" opgelost. Toch vaag dit. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAFAN
CAFAN schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:33:
Hey mensen,

Ik heb een vraagje.
Ik heb sinds gister een HTC Desire S. En natuurlijk gelijk Whatsapp geinstalleerd. Maar als ik de tel op standby zet krijg k geen berichten meer. Zodra ik hem aanzet krijg ik mij berichten binnen. Bij mijn ouwe tel (E72) leek het net alsof ik een smsje kreeg en nu helemaal niks.

heeft iemand een idee?

miss dat dit al eerder gevraagd is, mijn excusses daarvoor

mvg,
Patrick
Niemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18
Wat bedoel je met standby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAFAN
Knopje boven in indrukken. Dat is toch standby?

Mvg
Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
En dan 1 keer indrukken zodat het scherm uitgaat? Zo ja, dan moet je inderdaad een melding krijgen plus een toontje horen als je geluid aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAFAN
Jaaah dat bedoel ik

Ik krijg alleen dan geen melding. Pas als k hem weer aan zet (dus weer op het knopje druk) krijg ik de berichten pas binnen
K heb btw een tmobile abbonement miss maakt dat nog wat uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-07 16:47
Heb je al een factory reset gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAFAN
Hmmm nej dat kan ik nog wel ff Proberen vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

CAFAN schreef op maandag 04 juli 2011 @ 00:34:
Jaaah dat bedoel ik.

Ik krijg alleen dan geen melding. Pas als ik hem weer aan zet (dus weer op het knopje druk) krijg ik de berichten pas binnen
Ik heb btw een tmobile abbonnement misschien maakt dat nog wat uit.
CAFAN schreef op maandag 04 juli 2011 @ 08:55:
Hmmm neej dat kan ik nog wel ff proberen vanavond.
Let een beetje op je spelling. Foutjes maakt iedereen, maar "ik" afkorten als "K" vind ik onzorgvuldig overkomen ;)

Als je het toestel uit stand-by haalt (scherm aandoet), krijg je dan de meldingen inclusief meldingsgeluid en eventueel getril of zie je enkel de lijst met meldingen? Knippert het meldingslampje als je het toestel uit hebt en een berichtje binnen krijgt?

[ Voor 4% gewijzigd door jacobras op 04-07-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die een app kent om een lockscreen te bekomen waar je zoals bij sense 3.0 vanuit je lockscreen bepaalde zaken kunt openen? Heb wel al wat apps gevonden maar werken nooit goed!
met dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAFAN
jacobras schreef op maandag 04 juli 2011 @ 10:01:
[...]

[...]

Let een beetje op je spelling. Foutjes maakt iedereen, maar "ik" afkorten als "K" vind ik onzorgvuldig overkomen ;)

Als je het toestel uit stand-by haalt (scherm aandoet), krijg je dan de meldingen inclusief meldingsgeluid en eventueel getril of zie je enkel de lijst met meldingen? Knippert het meldingslampje als je het toestel uit hebt en een berichtje binnen krijgt?
Ja sorry typ sneller dan dat ik denk ;)

Maar als ik het scherm aandoe dan krijg ik gewoon de meldingen binnen met geluid en getril. Dus dat is het probleem niet denk ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

CAFAN schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:01:
[...]

Maar als ik het scherm aandoe dan krijg ik gewoon de meldingen binnen met geluid en getril. Dus dat is het probleem niet denk ;w
Hm, vreemd. Krijg je ze echt direct binnen of duurt het even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danbo055
  • Laatst online: 18-02 20:49
CAFAN schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:01:
[...]

Probeer eens het volgende:
Instellingen --> Draadloos en netwerken --> Mobiele netwerken --> "Mobiele gegevens altijd aan" aanvinken.
Laat even weten of dit verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Ik heb iets vreemds ontdekt wanneer mijn Desire S op standby staat (scherm dus uit). Om de zoveel seconden/minuten flitst het scherm terwijl deze uitstaat. De telefoon zelf staat wel aan. Ik ben hier achter gekomen terwijl deze op mijn nachtkastje lag. Hebben jullie dit ook?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-09 20:04
Trotse Desire S owner hier! Mijn eerste smartphone nadat mijn ouwe nokia 5140i plots overleden is :'(

Nog op zoek naar een hoesje, geen rubber ding rond de smartphone (er komt een invisibleshield op) maar eentje waar de gsm inzit. Liefst eentje met een stevige kant voor het scherm. Er is toch wel wat angst ontstaan dat ik tegen de hoek van een tafel loop en het fijne touchscreen in 1000 stukjes breek.

En is er al enig nieuws ivm de bootloader unlock? Rooten was geen criteria toen ik mijn keuze maakte maar de tweakerbacterie komt nu toch boven ;) . XTC unlock is geen optie vermits je zo je garantie verliest?

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAFAN
DPhoenix schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:39:
Ik heb iets vreemds ontdekt wanneer mijn Desire S op standby staat (scherm dus uit). Om de zoveel seconden/minuten flitst het scherm terwijl deze uitstaat. De telefoon zelf staat wel aan. Ik ben hier achter gekomen terwijl deze op mijn nachtkastje lag. Hebben jullie dit ook?
Die staat al. Moet nog even een fabrieksreset doen. De ene keer krijg ik de berichten meteen binnen de andere keer duurt het wat langer. Was laatst in gesprek met mijn vriendin en toen kreeg ik op een gegeven moment de berichtjes van haar die ze die ochtend had verzonden.

Snap er echt niks van.

Mvg,
Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Frag_Zero schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:38:
Trotse Desire S owner hier! Mijn eerste smartphone nadat mijn ouwe nokia 5140i plots overleden is :'(

Nog op zoek naar een hoesje, geen rubber ding rond de smartphone (er komt een invisibleshield op) maar eentje waar de gsm inzit. Liefst eentje met een stevige kant voor het scherm. Er is toch wel wat angst ontstaan dat ik tegen de hoek van een tafel loop en het fijne touchscreen in 1000 stukjes breek.
Welkom mede-Desire-S-gebruiker :)

Ik ben fan van de Valenta hoesjes. Je toestel gaat er helemaal in en is met een soort van trekkoordje (of zonder, verschillende smaken verkrijgbaar) eenvoudig tevoorschijn te toveren. Aanrader!

Afbeeldingslocatie: http://img.2dehands.be/f/normal/77692533-hoesje-gsm-nieuw-valenta.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Ik loop tegen iets aan waarvan ik niet zeker weet of het ontstaan is bij mij, of dat het zo hoort. De bovenkant van mijn display ligt op gelijke hoogte met de behuizing. De onderkant - bij de home, search ed - voel je dat het scherm er een heel klein beetje bovenuit komt, en loopt dus niet vloeiend over in de behuizing/bolling. Meer mensen welke tegen dit hebben? Vind het vervelend 'm misschien voor niets te laten repareren, met het risico een ander toestel retour te krijgen...
jacobras schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:02:
[...]
Ik ben fan van de Valenta hoesjes. Je toestel gaat er helemaal in en is met een soort van trekkoordje (of zonder, verschillende smaken verkrijgbaar) eenvoudig tevoorschijn te toveren. Aanrader!

[afbeelding]
Exact deze gebruik ik ook! Ik deel jouw mening daarin: nette hoesjes en sluiten mooi aan!

[ Voor 34% gewijzigd door Bastiaan op 04-07-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Laatst online: 13-09 23:01
Sinds 1 week ook eigenaar van een HTC Desire S. Ik het deze besteld bij studentenmobiel.nl met een vodafone abbo. Maar als ik de telefoon opstart krijg ik een plaatje van T mobile te zien, is dit normaal?

[ Voor 0% gewijzigd door Frank!in op 05-07-2011 00:53 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Frank!in schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:54:
Sinds 1 week ook eigenaar van een HTC Desire S. Ik het deze besteld bij studentenmobiel.nl met een vodafone abbo. Maar als ik de telefoon opstart krijg ik een plaatje van T mobile te zijn, is dit normaal?
Heeft m'n broer ook zag ik vanavond. Iemand een idee? Hebben ze per ongeluk een simlock-vrije T-Mobile (software) branded versie geleverd? :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Smartphone
  • Niet online
Bastiaan schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:25:
Ik loop tegen iets aan waarvan ik niet zeker weet of het ontstaan is bij mij, of dat het zo hoort. De bovenkant van mijn display ligt op gelijke hoogte met de behuizing. De onderkant - bij de home, search ed - voel je dat het scherm er een heel klein beetje bovenuit komt, en loopt dus niet vloeiend over in de behuizing/bolling. Meer mensen welke tegen dit hebben? Vind het vervelend 'm misschien voor niets te laten repareren, met het risico een ander toestel retour te krijgen...
Dat de onderkant iets uitsteekt boven de behuizing is bij mij ook zo. Ik heb het bij meer toestellen gezien.
Het zou ook een functie kunnen hebben: zo zijn de touch toetsen makkelijk te bedienen omdat anders de ronde "kin" iets meer in de weg zit.
Zolang het niet zo erg is als hier (post # 49):
http://forum.xda-develope...read.php?t=1037690&page=5

[ Voor 5% gewijzigd door Mike Smartphone op 05-07-2011 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Sinds 1 week ook eigenaar van een HTC Desire S. Ik het deze besteld bij studentenmobiel.nl met een vodafone abbo. Maar als ik de telefoon opstart krijg ik een plaatje van T mobile te zien, is dit normaal?
Waarschijnlijk heb je dan een branded versie. Mijn Desire S is unbranded, ik zie alleen een htc logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Dan heb je inderdaad een branded toestel en ook nog 1 van de verkeerde provider.. Ik zou maar even contact met studentenmobiel.nl opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Ik heb hetzelfde als Frank!in, maar dan bij belsimpel.nl vandaan. Ze doen dit om die toestellen zo goedkoop te kunnen leveren, hij is dus inderdaad branded van de verkeerde provider. Mij boeit t op zich niet zoveel, alhoewel ik me wel afvraag hoe dat straks gaat werken met updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wow, dat zou ik echt genaaid vinden. Gelukkig heb ik een non-branded toestel ontvangen, zoals je ook mag verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Smartphone
  • Niet online
Als je alle postings doorleest dan lijkt het of branded toestellen hebben meer last van spontane reboots. Er zit immers nog extra software of afbeelding wat niet direct van HTC afkomstig is en wellicht niet zo volledig is uitgetest als het eigen softwae.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:34
Mijn Desire S wordt deze week per koerier opgehaald: een of andere proximity sensor detecteerd niet. Dus na het voeren van een telefoongesprek blijft het display uitgeschakeld.... lastig...(maar bekend probleem vrees ik)
Enig zicht hoe lang eea in reparatie is?

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emile75
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09-2022
NielsTn schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:01:
Mijn Desire S wordt deze week per koerier opgehaald: een of andere proximity sensor detecteerd niet. Dus na het voeren van een telefoongesprek blijft het display uitgeschakeld.... lastig...(maar bekend probleem vrees ik)
Enig zicht hoe lang eea in reparatie is?
Mijn Desire S is nu voor de tweede maal bij Dynafix. De eerste keer was hij 3 weken weg. Nu zit ik al weer op twee weken. Huidige status: wacht op onderdelen.

Verwacht er qua reparatiesnelheid niet te veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
ovigo schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:45:
Mij boeit t op zich niet zoveel, alhoewel ik me wel afvraag hoe dat straks gaat werken met updates...
Wanneer HTC een nieuwe software versie uitbrengt moeten mensen met een branded telefoon nog wachten totdat de provider die software heeft aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik zie in de metingen van HWi dat de Desire S een zeer zwak scherm heeft, qua licht opbrengst. Klopt dit met jullie ervaringen? Hoe bevalt het scherm verder?

[ Voor 5% gewijzigd door Philflow op 05-07-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:57

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Philflow schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:06:
Ik zie in de metingen van HWi dat de Desire S een zeer zwak scherm heeft, qua licht opbrengst. Klopt dit met jullie ervaringen? Hoe bevalt het scherm verder?
Scherm is prima, ik heb alleen altijd de helderheid heel laag staan en dan is het buiten moeilijk afleesbaar op dagen zoals vandaag. Maar als ik hem om automatische helderheid zet: no problems..

Dus, qua licht opbrengst: geen problemen.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Ik merk dat ie ten opzichte van mn oude Wildfire iets minder helder is. Maar niet storend ofzo. Zolang je er niet de volle zon op hebt is t leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let bij Studentmobiel.nl op dat ze twee versies hebben, Kodak-grey en Tmobile-grey. De boefjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Net als pjottum heb ik de helderheid ook automatisch ingesteld.

Buiten heb ik eigenlijk geen problemen met aflezen van het scherm nu. Daarvóór inderdaad wel; érg donker (zo goed als onleesbaar) in het zonlicht. Toen kwam ik er ook pas achter dat de helderheid bij mij af fabriek op een vaste (lage) waarde stond in plaats van automatisch. Na dat aangepast te hebben was het voor mij opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Laatst online: 13-09 23:01
masterBunny schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:57:
[...]

Dan heb je inderdaad een branded toestel en ook nog 1 van de verkeerde provider.. Ik zou maar even contact met studentenmobiel.nl opnemen.
Contact opgenomen en dit is het resultaat
Beste Frank van Vugt,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij hebben u per abuis een verkeerde versie van de HTC Desire S
verzonden. Wij willen u hiervoor onze welgemeende excuses aanbieden. Wij
betreuren dit uiteraard ten zeerste en willen u daarom vragen de
telefoon aan ons retour te zenden. Graag willen wij u wijzen op de
daarvoor gestelde voorwaarden;

- Graag ontvangen wij de telefoon binnen 14 dagen na ontvangst van u retour.
- De telefoon en de doos van de telefoon dienen in nieuwstaat te verkeren.
- In de doos waar u de telefoon in verzend een brief met het ordernummer
en uw constatering vermelden.

Wij adviseren u de telefoon naar ons te verzenden in een goed
beschermende onopvallende doos. Tevens adviseren wij u de telefoon
aangetekend en verzekerd aan ons te verzenden. Deze kosten zullen wij
uiteraard aan u vergoeden wanneer wij van u de bonnen van deze betaling
ontvangen.

Zodra wij de telefoon van u retour hebben ontvangen zullen wij deze voor
u omruilen voor de correcte versie. Bij deze versie zal dan niet het
T-Mobile logo verschijnen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en mocht u nog
vragen hebben horen wij die graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Ik ben wel tevreden met de reactie. Vandaag maar eens opsturen en hopen dat ik mijn nieuwe telefoon snel binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Hopelijk krijg je nu ook een unbranded versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand toevallig al een mogelijkheid gevonden om via een omweg op de nos live sites te kijken?

Silverlight krijg ik niet voor elkaar, en wmv ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:36
Hoi,
Zojuist heb ik min adressen bestand geimporteerd vanaf thunderbird.Ik ben het hier niet tegen gekomen dus meld het maar even.

Heel kort gezegd:
Voor mensen met Thunderbird als E-mail client. je kan je adressen boek met : Adress book master " naar je Android toestel als VCARD file importeren.

Het VCF bestand kan je openen door het te selecteren op je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Jemig, zit dit topic even door te struinen, maar kom toch wel erg veel problemen tegen met de Desire S. Ik heb nu al 2 HTC's gehad.. maar dit klinkt niet zoals mijn vorige ervaringen..

Zijn er ook leden die wel tevreden zijn!?

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27
Tot nu toe tevreden, maar de laatste weken steeds spontane reboots en crashreports voor HTC. Soms wel 2x per dag. Kan m'n bon alleen niet vinden, anders had ik hem al laten nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Opperclowntje schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:35:
Jemig, zit dit topic even door te struinen, maar kom toch wel erg veel problemen tegen met de Desire S. Ik heb nu al 2 HTC's gehad.. maar dit klinkt niet zoals mijn vorige ervaringen..

Hier zeer tevreden, telefoon nu 2 maanden (plusminus) in gebruik, geen enkele crash gehad (zoals waarschijnlijk het grote deel van de gebruikers, maar die hoor je dan niet ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:10

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

paragon schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:00:
Tot nu toe tevreden, maar de laatste weken steeds spontane reboots en crashreports voor HTC. Soms wel 2x per dag. Kan m'n bon alleen niet vinden, anders had ik hem al laten nakijken.
Je hebt je bon niet nodig hoor. Gewoon contact opnemen met htc, komen ze het toestel bij je ophalen...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

retlaw schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:23:
[...]
Je hebt je bon niet nodig hoor. Gewoon contact opnemen met htc, komen ze het toestel bij je ophalen...
Vragen ze dan je serienummer of hoe doen ze dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YSK
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 21:54

YSK

tot nu toe ook geen enkele problemen gehad. Mijj HTC werkt prima en de accu gaat ongeveer 2 dagen mee bij intensief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Hier ook een tevreden gebruiker, telefoon gelijk gekocht toen hij in de winkels lag rond 20 maart. Snel toestel, handzaam en mooi uiterlijk door het aluminium. Helaas is de hij er 2 weken geleden er zomaar mee opgehouden, na het htc logo kwam er een zwart scherm en bleef daar op staan. Na een paar keer opnieuw opstarten en alle mogelijke oplossingen met/zonder sim en of geheugenkaart een poging gedaan om in het hard reset menu te komen. Hierna deed de telefoon helemaal niks meer. Zelfs opladen niet meer. Als ik de telefoon aan met de pc ging wilde hij drivers voor qhusb_dload installeren. Telefoon maar opgestuurd naar Dynafix. Sinds 30 juni is de status ''wacht op omruil''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Kan iemand nog bevestigen dat je bij HTC geen bon nodig hebt voor garantie?

Ik sta op het punt een Desire S te kopen maar verkoper heeft geen bon erbij.

Edit: Farg, bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 06-07-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:32
Er is geen bon bij HTC nodig voor de garantie. Bij de vervanging van mijn toestel vroegen ze het volgende:
- het serienummer en IMEI nummer van uw toestel. Het Serienummer kunt u vinden op de sticker in het toestel onder de batterij en het IMEI nummer door te ‘bellen’ naar *#06# zonder daadwerkelijk op de bel knop te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 08:03

Meld mij hier ook even.. gebruik hem ook sinds de launch zonder problemen! top telefoon collega heeft hem na mijn ervaring hem ook aangeschaft en nog geen negatieve berichten van hem gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

DPhoenix schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:39:
Ja, is bij mij en nog bij een collega hetzelfde.

Verder hebben we ook beiden het scherm in de onderkant 'scheef' gemonteerd: de rechter onderhoek komt uit de behuizing en is niet 100% verzonken. Bij indrukken komt deze ook na korte tijd weer omhoog.

Voor mijn gevoel zijn deze schermen kromgetrokken tijdens productie. De fit van het batterijklepje is ook niet denderend en kraakt af en toe...

Het betreft bij mij een branded Vodafone toestel.

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ondervind sinds enkele dagen problemen met het Pushen van mijn Gmail e-mailberichten.
Deze berichten komen alleen aan wanneer ik handmatig op vernieuwen klik in de Gmail App.

Ook whatsapp heeft problemen met het pushen van berichten. Ook hier komen berichten erg laat aan.

Mijn Desire S is Vodafone branded.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Ben erg benieuwd naar een oplossing!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:36

ja ik ben super tevreden hoor , haha.

Ik had hiervoor een HTC met WM 6.5 dus dan ben je ook al smel tevree.

Maar bevalt mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Je ziet hier altijd meer mensen met problemen, simpelweg omdat de mensen zonder problemen niet klagen. Ik ben zeer tevreden met mijn Desire S, ik kan hem dan ook zeker aanraden. :)

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die een app kent om een lockscreen te bekomen waar je zoals bij sense 3.0 vanuit je lockscreen bepaalde zaken kunt openen? Heb wel al wat apps gevonden maar werken nooit goed! Ik vraag me trouwens ook af hoe je bvb het icon van een map op je homescreen kan veranderen?
met dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:10:
iemand die een app kent om een lockscreen te bekomen waar je zoals bij sense 3.0 vanuit je lockscreen bepaalde zaken kunt openen? Heb wel al wat apps gevonden maar werken nooit goed! Ik vraag me trouwens ook af hoe je bvb het icon van een map op je homescreen kan veranderen?
met dank!
Zoek je niet iets als Widget Locker? (https://market.android.co....teslacoilsw.widgetlocker)

Zelf heb ik op mijn homescreen mappen van SiMi Folder (https://market.android.co...android.widget.SiMiFolder) staan, daar kun je de iconen van aanpassen.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robinski schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:58:
[...]

Zoek je niet iets als Widget Locker? (https://market.android.co....teslacoilsw.widgetlocker)

Zelf heb ik op mijn homescreen mappen van SiMi Folder (https://market.android.co...android.widget.SiMiFolder) staan, daar kun je de iconen van aanpassen.
jep, inderdaad iets als widget locker, maar dan gratis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hier ook een tevreden gebruiker. Toestel functioneert zonder problemen, gaat lang mee op de accu (vind ik althans) en is lekker snel. Overigens begrijp ik niet dat je de bon van een electronisch apparaat van 400+ euro niet even netjes opbergt. Valt me ook zo vaak op bij aangeboden telefoons op vraag en aanbod. Bon kwijt dat soort dingen, ik zal het nooit begrijpen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Een super toestel, loop alleen tegen één probleem aan. Voorheen met mijn Hero kon ik bij contacten op het adres drukken en vroeg welke applicatie ik wilde gebruiken: maps, navigatie, waze, etc..

Als ik het nu probeer opent hij standaard locations van HTC. Ik krijg liever de keuze welke app ik kan gebruiken. Ik heb geprobeerd de standaard instellingen van locations te wissen, maar heb deze optie niet.

Weet iemand hoe je de standaard verwijzing naar locations eruit krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Volgens mij is dit niet meer mogelijk, ik heb het opgelost door naar maps te gaan en dan boven in de zoekbalk de contactpersoon in te vullen. Dan hoef je alleen nog op autonavigatie te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daarnet mijn mooie désire s laten vallen, recht thv de unlock/power button. Er is een kleine deuk net ernaast en de power button werkt niet meer. Gelukkig locked men gsm niet vanzelf ma zit dus wel met een gigantisch probleem want scherm constant aan en kan niet meer locken :( :( :(. Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
masterBunny schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 21:42:
Volgens mij is dit niet meer mogelijk, ik heb het opgelost door naar maps te gaan en dan boven in de zoekbalk de contactpersoon in te vullen. Dan hoef je alleen nog op autonavigatie te drukken.
Dat is balen. Ik vond het toch wel makkelijk dat het vanuit contacten direct kon. Waarom drukt HTC hier nou weer zo erg zijn stempel op, door alleen hun eigen app hieraan te linken?! Wordt dus wachten totdat het toestel geroot kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Smartphone
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 02:43:
Ik heb daarnet mijn mooie désire s laten vallen, recht thv de unlock/power button. Er is een kleine deuk net ernaast en de power button werkt niet meer. Gelukkig locked men gsm niet vanzelf ma zit dus wel met een gigantisch probleem want scherm constant aan en kan niet meer locken :( :( :(. Wat moet ik nu doen?
Dat is balen... Er is een Tap Tap App waarmee je kunt locken en unlocken zonder power button te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mike Smartphone schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:08:
[...]

Dat is balen... Er is een Tap Tap App waarmee je kunt locken en unlocken zonder power button te gebruiken.
weet je toevallig precies welke? want onder tap tap vind ik niets in market. Heb pdashop gemaild (belgie) en ze hebben geantwoord hem eventueel op te sturen voor reparatie. Ma ben niet zeker als dit eigenlijk wel zal kunnen, aangezien het unibody is? Iemand hier een idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 15:11:
[...]

weet je toevallig precies welke? want onder tap tap vind ik niets in market.
https://market.android.co...eep&feature=search_result
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 15:11:
Heb pdashop gemaild (belgie) en ze hebben geantwoord hem eventueel op te sturen voor reparatie. Ma ben niet zeker als dit eigenlijk wel zal kunnen, aangezien het unibody is? Iemand hier een idee over?
Je zult altijd een toestel terugkrijgen. Of 'ie nou gerepareerd of gerefurbished is, is een tweede. Het kan in ieder geval altijd; ze hebben het toestel in de fabriek toch ook ooit in elkaar gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Beschikt de Desire S ook over een Gorilla Glass ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23

AULXJMHR

Pagina: 1 ... 8 ... 27 Laatste