Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:52

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter

Accessoires voor de HTC Desire S

Welkom in het HTC Desire S accessoires-topic!

Dit topic is bedoeld om te discussieren over accessoires voor de HTC Desire S.
Men kan elkaar hier ook wijzen op aanbiedingen / accessoires voor de HTC Desire S.
Ook kunnen hier vragen gesteld worden over de desbetreffende accessoires en gebruikerservaringen.

Hierin worden HTC Desire S2 accessoires opgenomen die bekend staan om hun kwaliteit.
Wilde alleen originele HTC accessoires plaatsen, maar zal dit uitbreiden met goede 3rd party muk.

Hierin worden HTC Desire S accessoires opgenomen die bekend staan om hun kwaliteit.
Wilde alleen originele HTC accessoires plaatsen, maar zal dit uitbreiden met goede 3rd party muk.

Begin eens met kijken op de speciale HTC Desire S accessoires-site
Mocht daar niks tussenstaan dan kijk je even op eBay of even in de PriceWatch!
Ook heeft MobielBereikbaar.nl ook een hoop Desire S accesoires.
GSMWijzer.nl biedt wat meer universele accessoires aan, die overigens prima te gebruiken/combineren zijn met de Desire S.

Voor TechTalk / specificaties / reviews / gebruikerservaringen en andere posts die niet direct te maken hebben met accessoires en dergelijke moet je hier zijn: HTC Desire S
Voor vragen over abbo's en losse prijzen kun je hier terecht: [ABO] HTC Desire S levertijden- en abonnementen topic

-TS is made by Matis-

[Voor 8% gewijzigd door Matis op 25-05-2011 09:46]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:11
Erg mooi hoesje en de telefoon wordt er goed door beschermd.
Het hoesje is alleen niet echt klein te noemen.

Je heb hem voor 16,95 euro incl. verzendkosten

HTC PO S520 Pouch Black Origineel

[Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 24-05-2011 21:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Albert020 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:39:

Toffe link, ik heb hem opgenomen in de TS: http://www.mobielbereikbaar.nl/merken/htc/desire-s

Ik heb zelf ook nog een linkje naar GSMWijzer.nl toegevoegd: http://www.gsmwijzer.nl/g...provider_id=5#accessoires

[Voor 13% gewijzigd door Matis op 24-05-2011 21:44]

• StoOker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-05 15:31

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:47
Ik denk wel dat die case veel eerder beschadigd dan de normale achterkant van de telefoon.

Persoonlijk zou ik ook voor de zwarte gaan en niet voor de silvere, maja dat is smaak!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05 15:56
Albert020 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:39:

[afbeelding]
Eens. Via Ebay zelfs nog wat goedkoper te vinden (€10,88): link

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:35
stijn1309 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 08:56:
Ik denk wel dat die case veel eerder beschadigd dan de normale achterkant van de telefoon.

Persoonlijk zou ik ook voor de zwarte gaan en niet voor de silvere, maja dat is smaak!
ik heb die zwarte. Leuke is dat hij de telefoon niet groter maakt, ik hem er niet moet "uithalen" zoals bij die pouches. Het geeft de telefoon wel een beetje een "tough" look. Persoonlijk vind ik hem hierdoor een beetje beter in de hand liggen ook.

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-05 14:45
Ook heel tevreden over de CaseMate. Niet vergeten dat er ook nog eens een screen protector bij zit.
En tenslotte: niet bestellen bij CoolBlue, die vragen €20 teveel.

• Albert020
Dnomaid schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:19:
Ook heel tevreden over de CaseMate. Niet vergeten dat er ook nog eens een screen protector bij zit.
En tenslotte: niet bestellen bij CoolBlue, die vragen €20 teveel.
Waar wel dan, graag even een link ?

[Voor 50% gewijzigd door Albert020 op 25-05-2011 16:57]

• Albert020

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
AND → AN

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Thnx :)
Zojuist een Windscreen Car Mount for HTC Desire S gekocht op Ebay. Ik had van deze verkoper ook al een houder voor mijn Diamond 2 gekocht een ruim jaar geleden en ben zeer tevreden over de kwaliteit van het toen geleverde product.
Ik hoop dat deze net zo goed is (zal wel, alleen het houdertje is anders van formaat) als de vorige, want hij is zijn geld meer dan waard :)

• geusie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-05 14:08
Mijn toestel lag daarjuist op tafel tijdens het eten en mijn vriend gooide per ongeluk een glas water om. Was ik toch even blij dat er een hoesje rond zat :).

Ik heb een zwart hoesje van valenta met zo een lus om het toestel eruit te halen. Ben er best wel tevreden over. Dat pull-systeem is echter niet echt nodig, want je krijgt hem er ook gewoon uit (omdat het hoesje niet super strak zit).

Ik ben van plan om nog een screenprotector te kopen. Namelijk van Brando (op http://screenprotector.nl/). Heeft iemand hier al ervaring mee?

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter

• Albert020
Mrtn5 schreef op maandag 25 april 2011 @ 19:50:
Mee eens. Er zijn idd. genoeg Aziatische varianten. Ik ben alleen niet zo fan van die siliconen hoesjes vandaar deze hardcase. YouTube: HTC Desire S Barely There Cases werd bij mij geleverd incl. screenprotector.

18,50 op dit moment zie ik pricewatch: Case-Mate Barely There Case (HTC Desire S)
Heb deze ook maar even besteld ;)

Case-Mate Barely There Case Black + Display Folie voor HTC Desire S

*** Edit ***

Heb hem binnen en moet zeggen past echt perfect, je telefoon wordt helemaal niet groter naar dat,
de Case-Mate erom zit, de screen protector ging vrijwel in 1x goed, ben hier zeer tevreden mee :P

( Dit is echt een aanrader voor de gene die zijn phone lief is )

[Voor 30% gewijzigd door Albert020 op 31-05-2011 16:10]

• geusie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-05 14:08
Ik heb net een screenprotector van brando ontvangen. Ik was in eerste instantie niet zo voor screenprotectors (omdat ik niet geloofde dat ze onzichtbaar en mooi aangebracht kunnen worden). Maar anderszijds wilde ik mijn toestel ook kunnen gebruiken zonder heel de tijd te moeten opletten dat er geen krassen op het scherm komen.

Na veel posts te hebben gelezen op het accessoire topic van de desire, heb ik er dan toch uiteindelijk voor gekozen om een screenprotector van brando voor de desire s te bestellen.

En ik moet zeggen, ik ben aangenaam verrast :). Hij past perfect en je merkt er helemaal niets van. Het aanbrengen ging echt vlot. (Je kan meerdere keren proberen, want het is niet met lijm ofzo en het is afwasbaar). Het volgend filmpje is echt wel handig. Dit zegt ook hoe je achteraf kleine stofjes die er nog onder zitten makkelijk kunt weghalen

YouTube: ‪How to: Screenprotectors‬‏
Vanaf 4:35 ongeveer

Ik heb de screenprotector besteld bij [URL="http:/screenprotector.nl"]screenprotector.nl[/URL]. Zij bieden echt een heel snelle service. Ik dacht dat het voor mij wel iets langer zou duren omdat ik in Belgie woon. Maar ik heb maandag de storting gedaan, 's middags kreeg ik al een bevestiging en vandaag (twee dagen later) lag het product al in mijn bus.
Echt een aanrader :)

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 21:54
Albert020 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 10:30:
[...]

Heb deze ook maar even besteld ;)

Case-Mate Barely There Case Black + Display Folie voor HTC Desire S

*** Edit ***

Heb hem binnen en moet zeggen past echt perfect, je telefoon wordt helemaal niet groter naar dat,
de Case-Mate erom zit, de screen protector ging vrijwel in 1x goed, ben hier zeer tevreden mee :P

( Dit is echt een aanrader voor de gene die zijn phone lief is )
Mij lijkt dat je telefoon mét zo'n Case-Mate erom toch niet meer past in een Brodit houdertje of in de Haicom autohouder die hierboven genoemd is (en die ik inmiddels ook gebruik), of wel? Mijn ervaring met die Brodit houders is dat ze echt op de mm nauwkeurig passen. Die Haicom is was een stuk goedkoper en dat merk ik ook wel...het functioneert, maar het is wat gammeler dan zo'n Brodit oplossing. Omdat de telefoon iets minder vast in die Haicom houder zit, zou het wellicht nog kunnen passen met zo'n Case-Mate erom.

Als dat wel past, lijkt het me wel interessant om ook zo'n ding aan te schaffen, anders alleen maar lastig omdat ik hem dan telkens eraf moet halen als ik de telefoon in de auto wil gebruiken.
Iemand ervaring daarmee?

By the way: heeft nog iemand ervaring met c.q. een tip voor een hoesje voor de Desire S dat je om je arm kunt dragen? Mag universeel zijn, als de telefoon er maar fatsoenlijk in past. Ik wil de telefoon als GPS tracker gebruiken met hardlopen en moet hem nu in de hand houden, dus dat is niet zo praktisch...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
timothee schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:32:
[...]

Mij lijkt dat je telefoon mét zo'n Case-Mate erom toch niet meer past in een Brodit houdertje of in de Haicom autohouder die hierboven genoemd is (en die ik inmiddels ook gebruik), of wel? Mijn ervaring met die Brodit houders is dat ze echt op de mm nauwkeurig passen. Die Haicom is was een stuk goedkoper en dat merk ik ook wel...het functioneert, maar het is wat gammeler dan zo'n Brodit oplossing. Omdat de telefoon iets minder vast in die Haicom houder zit, zou het wellicht nog kunnen passen met zo'n Case-Mate erom.

Als dat wel past, lijkt het me wel interessant om ook zo'n ding aan te schaffensch...
Heb hem nu 1 dag gebruikt maar aan de voorkant zijn er iets scherpe kantjes aan de Case-mate
Daar door vindt ik hem niet lekker in de broekzak zitten, verkoop hem dus weer.

Als je interesse hebt DM mij dan @Timothee, of iemand anders, ( verkocht )

• timothee
timothee schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:32:
[...]
By the way: heeft nog iemand ervaring met c.q. een tip voor een hoesje voor de Desire S dat je om je arm kunt dragen? Mag universeel zijn, als de telefoon er maar fatsoenlijk in past. Ik wil de telefoon als GPS tracker gebruiken met hardlopen en moet hem nu in de hand houden, dus dat is niet zo praktisch...
Niemand? Geen hardlopers met een Desire S hier? :)

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:00

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

timothee schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:26:
[...]

Zoiets bedoel je?
http://www.dealextreme.co...2-evo-4g-black-blue-65635
Is wel voor de Desire HD misschien moet je een ander model zoeken voor een passende maat. Ik kan namelijk ook niets vinden voor de Desire S van een kameraad van me!

Ben nog op zoek naar een autohouder die het 4-gaten-systeem van HR Richter heeft. Voor de Desire HD wel gevonden op spider-foot.com maar daar hebben ze nog niks voor de Desire S jammer genoeg!

|| System Specs ||

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-05 15:55

Melkaz

Melkazar

timothee schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:26:
[...]

Ik zou het persoonlijk afraden maar ik weet niet hoe serieus je loopt. De afgelopen maanden heb ik rondgelopen met een Desire en eventjes de Sensation maar de GPS van telefoons is helaas niet precies genoeg als je echt alle cijfertjes wilt weten. Zo loop je regelmatig door huizen heen, door sloten en op stukken waar je rustig aan heb gedaan(1km in 6 min) heb je zogenaamd ineens max 24km per uur gelopen...Toen ik net begon met lopen was het eerder handig voor de totaaltijd en de gemiddeld snelheid maar meer dan dat..Heb afgelopen week een Garmin GPS horloge gekocht ter vervanging.

Zo'n armtasje is prima hoor alleen soms knelde het een beetje.

PSN: Melkazar | Xbox Live: Melkaz

• timothee
Mr.Viper schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:19:
[...]
Zoiets bedoel je?
http://www.dealextreme.co...2-evo-4g-black-blue-65635
Is wel voor de Desire HD misschien moet je een ander model zoeken voor een passende maat. Ik kan namelijk ook niets vinden voor de Desire S van een kameraad van me!
Zoiets bedoel ik inderdaad. Ik had die ook al gezien op Dealextreme. Nadeel vind ik dat het lang duurt voor je het artikel ontvangt omdat het uit Hongkong moet komen. Dat geldt dus ook voor alle sport armbanden die ze via Ebay verkopen.

Ik ga morgenavond even bij Decathlon langs; die hebben voor 10 euro een armband. Hopelijk past de Desire S daar wel in.
Anders wordt het wellicht eentje van Adidas of van iGadgitz. Die dingen zijn alleen aso duur met ongeveer 25 tot 30 euro incl. evt. verzendkosten.

Ik heb er nog geen een specifiek voor de Desire S gevonden, maar gok dat een voor de Desire ook goed is. De Desire S is maar marginaal kleiner, dus dat moet passen. Alleen zit de koptelefoon aansluiting volgens mij net aan de verkeerde kant.
Ben nog op zoek naar een autohouder die het 4-gaten-systeem van HR Richter heeft. Voor de Desire HD wel gevonden op spider-foot.com maar daar hebben ze nog niks voor de Desire S jammer genoeg!
Ik heb de "Haicom Car Holder HI-157 HTC Desire S" bij TelecomTelecom besteld en die functioneert prima.
Hiervoor heb ik altijd een HR Richter zwanehals gebruikt i.c.m. een HR Richter adapterplaatje en Brodit houder. Brodit heeft ook voor de HTC Desire S zo'n passive holder in het assortiment, dus i.c.m. zo'n adapterplaatje kun je die gebruiken met een zwanehals of ander bevestigingssysteem van HR Richter.
De reden dat ik die Haicom eens wilde testen is dat die goedkoper is dan alleen al het losse Brodit "bakje".

• timothee
Melkaz schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:30:
[...]
Ik zou het persoonlijk afraden maar ik weet niet hoe serieus je loopt. De afgelopen maanden heb ik rondgelopen met een Desire en eventjes de Sensation maar de GPS van telefoons is helaas niet precies genoeg als je echt alle cijfertjes wilt weten. Zo loop je regelmatig door huizen heen, door sloten en op stukken waar je rustig aan heb gedaan(1km in 6 min) heb je zogenaamd ineens max 24km per uur gelopen...Toen ik net begon met lopen was het eerder handig voor de totaaltijd en de gemiddeld snelheid maar meer dan dat..Heb afgelopen week een Garmin GPS horloge gekocht ter vervanging.
Ik loop wel serieus en heb in principe aan mijn Polar met hartslagmeter voldoende. Dat GPS gebeuren is leuk voor erbij, maar niet noodzakelijk.
Ik heb het nu met mijn oude Nokia E71 een paar keer geprobeerd i.c.m. Sports Tracker. Dat werkte best goed moet ik zeggen. Althans...het rondje en de eindtijd klopten, de tussentijdse "pace" klopte voor geen meter; ik was ineens wel heel erg traag :)

Helaas is Sports Tracker nog niet beschikbaar voor Android (komt wel). Ik heb de SportsTracker uit de Android Market geïnstalleerd op mijn Desire S, maar die krijgt helemaal geen GPS signaal (terwijl Sygic GPS bijv. direct signaal heeft) :S
Dus als ik zo'n armband heb, moet ik ook nog een werkend progje zien te vinden :)
Zo'n armtasje is prima hoor alleen soms knelde het een beetje.
Welke heb jij gebruikt i.c.m. de HTC Desire?

• timothee
timothee schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:36:
Ik ga morgenavond even bij Decathlon langs; die hebben voor 10 euro een armband. Hopelijk past de Desire S daar wel in.
Anders wordt het wellicht eentje van Adidas of van iGadgitz. Die dingen zijn alleen aso duur met ongeveer 25 tot 30 euro incl. evt. verzendkosten.

Ik heb er nog geen een specifiek voor de Desire S gevonden, maar gok dat een voor de Desire ook goed is. De Desire S is maar marginaal kleiner, dus dat moet passen. Alleen zit de koptelefoon aansluiting volgens mij net aan de verkeerde kant.
Voor degenen die ook in de buurt van de Decahtlon wonen en willen weten of de Desire S past in de armband die daar verkocht wordt: hij past wel, maar niet van harte. Ik heb hem dus laten liggen...jammer want hij koste maar 10 euro.
Misschien deze bij BOL.com maar eens proberen, al weet ik niet precies in hoeverre de afmetingen van een iPod Touch 4G overeenkomen met die van de HTC Desire S.

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:21
Gisteren 2 beschermhoesjes op Ebay besteld.

1 groene )

En een zwarte voor als die groene toch iets te veel wordt

Ben benieuwd hoe ik ze ga vinden. Heb eigenlijk nog nooit met een hoesje gewerkt, altijd met een screenprotector.

Nog meer mensen ervaring hier met Ebay hoesjes? Ze kosten vrij weinig, vond het wel het proberen waard.

• thefox154
  • Laatst online: 22-05 21:32
Ik was ook opzoek naar een tasje. Had een hoesje als hierboven genoemd met een trekkoortje. Vond deze alleen te dik en de kwaliteit was ook niet geweldig.

Voor het weekend bij http://www.mobilerepublic...n-original/product/16374/ een skin case besteld. Deze past er super omheen, mooi dun leer. Het trekkoortje was achteraf wel makkelijk. Bij dit tasje moet je het toestel eruit duwen. Maar omdat het leer super soepel is gaat wel prima. Je kan het tasje zo binnenstebuiten keren, zo soepel is het materiaal :+ Ben benieuwd hoe hij zich houdt. Voor 12 euro had ik hem met een paar dagen in huis.

De case mate hierboven genoemd heb ik in het chrome (PDA shop plaatje boven in dit topic, allen op de zojuist genoemde site stuk goedkoper). Zit erg mooi om het toestel en past in het tasje wat ik zojuist noemde. Een van de knikjes in de case is wel erg scherp. Dat zilver/chrome misstaat het toestel niet. Ik was bang een beetje hoog bling bling gehalte te krijgen. Maar dat viel (gelukkig) reuze mee :+

Iemand nog een mooie stijlvolle bureauhouder gezien?

[Voor 6% gewijzigd door thefox154 op 30-06-2011 08:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:21
Deze winkel in Engeland heeft nog wel leuke deskchargers. http://www.mobilefun.co.uk/cat/Desire-S-Chargers.htm
Ik vind ze eigenlijk net te prijzig, maar er is nog niet echt veel te vinden voor de Desire S. Meestal kom ik bij resultaten uit voor de HD of de Desire. Geen idee of je deze accessoires ook kan gebruiken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pff... Heb gisteren mijn tweede screenprotector (Originele HTC) eraf gehaald. Kreeg steeds meer rommel eronder. De eerste kreeg ik er al niet netjes in het midden op ook.
Ligt dat aan de HTC protectors, of doe ik gewoon iets niet goed?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mike Smartphone
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb de originele ook. Ze lijken zo'n halve milimeter groter dan het scherm maar bij het aanbrengen had ik weinig problemen. Gewoon aan een kant goed uitlijnen en vervolgens met creditcard platstrijken. Check youtube; er zijn genoeg filmpjes met goede instructies en tips.

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-05 16:32
Weet iemand nog een betaalbare screenprotector? Ene Jimster postte (in het algemene Desire S topic) een Ebay aanbieding met zes protectors voor twee Euro, maar die verkoper is eruit gestapt.

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-05 16:32
Free rider schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:10:
Weet iemand nog een betaalbare screenprotector? Ene Jimster postte (in het algemene Desire S topic) een Ebay aanbieding met zes protectors voor twee Euro, maar die verkoper is eruit gestapt.
Niemand, dus zelf op zoek gegaan. Van dezelfde aanbieder:
http://www.ebay.co.uk/itm...iewItem&item=250806870783

3 niet-reflecterende screen protectors voor 2,85 Pond (3,42 Eur), verzending is inbegrepen in prijs. Duur is het niet (er zat zelfs een doekje bij) en het product is gewoon goed.

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:01
Ik heb een dure protector als ik het zo lees: de Invisible Shield full body voor 26 euro nogwat inclusief verzenden.

Voordelen:
De scherpste sleutels in je zak doen niets meer.
De spekgladde Desire S is nu lekker stroef in je hand maar geen probleem met touch (wel eventjes wennen aan het nieuwe gevoel).
Achterkant drie delen dus batterijklep kan gewoon open.

Nadelen:
Achterkant ziet er nu uit alsof er een dik condoom omheen zit, glimt te veel.
Niet perfect gemonteerd betekent miniem uitstekend randje, dat gaat op termijn geheid loszitten.
Zij-, boven- en onderkant nog steeds niet protected. Had de protector iets groter verwacht misschien.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee